[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 140 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.107.315 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• David456
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 14-10 08:57
Ben halverwege de vorige bull-market door een verkooporder a.g.v. een flashcrash uitgestapt uit crypto (hield alleen cardano). Durfde door de grilligheid van flashcrashs daarna niet meer in te stappen en baalde een beetje van de de pump die nog volgde. Terugkijkend op waar we nu staan mag ik achteraf niet klagen, het is maar de vraag of ik het op een later moment tegen een hogere prijs had verkocht.

Afgelopen week voorzichtig weer ingestapt. Heb wat Ergo gekocht, daar keek ik toen al met interesse naar maar durfde het niet aan. Staat nu wel zo'n beetje op het laagste punt dat ik in al die tijd voorbij heb zien komen. Ben benieuwd wat de toekomst brengt :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-10 14:02
Kol Nedra schreef op maandag 12 december 2022 @ 11:09:
[...]

amen to that, ik ben veel te laat begonnen (~37 jaar)

als je begint rond je 16e en je neemt geen kinderen/vrouw..... kun je echt met gemak al zeer vroeg FIRE zijn....
Hier ook een late FIRE starter, op mijn 30ste begonnen en zelf ben ik nu deels FIRE, mede door een hut wat grotendeels al betaald is (staat nog 25%) open bij de bank en een energielast van enkele tientjes.

Zelf heb ik mijn FIRE proces in muizenstapjes gemaakt, waarbij kunnen leven van een bijstandsuitkering het ultieme doel is geweest, wat ik zo’n 5 jaar geleden heb gehaald.

Verder kies ik er bewust voor om tot mijn pensioenleeftijd maar wat aan te knoeien, en werk ik inmiddels naar een nieuw doel toe, dat ik 50% van mijn huidige salaris in magisch internetgeld en stonks kan gooien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
raq schreef op maandag 12 december 2022 @ 11:13:
[...]

Ik vind het slim van Daan om nu in crypto te blijven investeren met een plan, stuk slimmer dan die henkies die op 60k zijn ingestapt. In bear-tijd wordt Daan voor gek verklaard, komende bull is hij een winnaar.

Kijk de koersen eens terug tot 2018, BTC heeft gewoon weer een x20 gedaan vanaf de 3k. Alts nog veel en veel meer. Stel Daan weet te zorgen dat hij deze bear een dik jaarsalaris in crypto drukt, dan is zijn doel best haalbaar met een goede exit-strategie indien de bullmodus weer aan gaat.
Natuurlijk geen garantie dat die x20 weer gebeurd, maar dat heeft BTC tot nu toe altijd wel gedaan.
Natuurlijk is het slimmer om nu te investeren dan straks. Maar hij wedt op 1 paard, binnen dat paard op 1 coin. Daarnaast is zijn rekenmodel gewoon niet kloppend of btc moet weer echt parabolisch gaan. Het komt op mij over als arrogante stoerdoenerij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2022 @ 12:04:
Je kan in mijn optiek altijd nog het beste iets doen qua werk wat je leuk vindt. Dan zit je ook niet zo om dat vervroegde pensioen verlegen.
Ben het helemaal eens met de mooie strekking van je post alleen vraag ik me af (zonder te willen vervallen in mijn stokpaardje) of "doen wat je leuk vindt" in deze tijden nog wel opgaat. Ik kan doen wat ik leuk vind en vervolgens niet eens in staat zijn om een rijtjeshuis in Alblasserdam (nofi aan mensen die hier wonen) boven de 50m2 te kopen. Dat verandert wel een en ander aan de zaak.
David456 schreef op maandag 12 december 2022 @ 13:15:
Ben halverwege de vorige bull-market door een verkooporder a.g.v. een flashcrash uitgestapt uit crypto (hield alleen cardano). Durfde door de grilligheid van flashcrashs daarna niet meer in te stappen en baalde een beetje van de de pump die nog volgde. Terugkijkend op waar we nu staan mag ik achteraf niet klagen, het is maar de vraag of ik het op een later moment tegen een hogere prijs had verkocht.

Afgelopen week voorzichtig weer ingestapt. Heb wat Ergo gekocht, daar keek ik toen al met interesse naar maar durfde het niet aan. Staat nu wel zo'n beetje op het laagste punt dat ik in al die tijd voorbij heb zien komen. Ben benieuwd wat de toekomst brengt :9
Buys shitcoins once twice.

Hehe, ieder zijn of haar strategie maar ben wel benieuwd wat knakworst en BTC100k2021 hiervan vinden :P

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:38
Jedi_Pimp schreef op maandag 12 december 2022 @ 13:28:
[...]

Ben het helemaal eens met de mooie strekking van je post alleen vraag ik me af (zonder te willen vervallen in mijn stokpaardje) of "doen wat je leuk vindt" in deze tijden nog wel opgaat. Ik kan doen wat ik leuk vind en vervolgens niet eens in staat zijn om een rijtjeshuis in Alblasserdam (nofi aan mensen die hier wonen) boven de 50m2 te kopen. Dat verandert wel een en ander aan de zaak.

[...]

Buys shitcoins once twice.

Hehe, ieder zijn of haar strategie maar ben wel benieuwd wat knakworst en BTC100k2021 hiervan vinden :P
Iedereen is vrij om te doen wat hij of zij goed dunkt.

Feit is wel dat de meeste shitcoin avonturiers na één volledige cycle "genezen" zijn en op zijn minst een groot % BTC aanhouden in het vervolg van hun crypto carrière.

Ga je met BTC, op dit prijsniveau, de grootste gains halen ten opzichte van een handvol alts: nee (moet je wel de goeie hebben en het aandurven om de rit omhoog uit te zitten)

Echter:

Is BTC de enige asset binnen crypto (en zelfs dat is voer voor discussie, zijn alts niet allemaal ponzi's die meeliften op de cryptotrein?) die als commodity is geclassificeerd door regelgevers:

Ja

Is BTC de enige asset binnen crypto die serieus wordt genomen door andere (institutionele) beleggers:

Ja

Is BTC cycle na cycle nog steeds de koning:

Ja

Is 1 BTC 1 BTC

Ja

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• moshimoshi
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 20-02-2023
Ik heb ook best wel lang FIRE nagestreefd en was daar ook best succesvol in en toen kwam corona.... Hoewel het medisch gezien op mijn omgeving geen impact had, niemand in het ziekenhuis of overleden, heeft het mijn denkwijze wel 180 graden gedraaid. Voor mij was de trigger vooral de reisbeperkingen. Je weet niet of je morgen nog iets kan of mag doen dus als je iets wil moet je het nu doen. Eén dag wachten kan al te laat zijn.

Voor mij is mijn grootste angstbeeld het CO2-budget. Ik wil alles wat ik wil zien gezien hebben voordat dit ingevoerd is, want daarna zal reizen onbetaalbaar zijn voor de middenklasse.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
BNB rekt na dit bericht in combinatie met aanhoudende FUD over reserves:

https://www.reuters.com/m...lters-sources-2022-12-12/
Exclusive: U.S. Justice Dept is split over charging Binance as crypto world falters, sources say

Summary
Some DOJ prosecutors believe evidence justifies filing charges against executives including CEO Zhao
DOJ officials have discussed possible plea deals with Binance's attorneys
Binance is under investigation for possible money laundering and criminal sanctions violations
Binance says it has no insight into the "inner workings of the US Justice Department"

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 21:53
BTC100K2021 schreef op maandag 12 december 2022 @ 13:43:
[...]

Iets met veel vragen en telkens het antwoord ja...
Is jouw hoop en verwachting uitgekomen; BTC op 100K in 2021?

Nee.

Dus ik gooi nog een barkie in MonkeyPoxInu.
Kleine market cap, dus ja...

:+

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• David456
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 14-10 08:57
[...]

Feit is wel dat de meeste shitcoin avonturiers na één volledige cycle "genezen" zijn en op zijn minst een groot % BTC aanhouden in het vervolg van hun crypto carrière.

Ga je met BTC, op dit prijsniveau, de grootste gains halen ten opzichte van een handvol alts: nee

Echter:

Is BTC de enige asset binnen crypto (en zelfs dat is voer voor discussie, zijn alts niet allemaal ponzi's die meeliften op de cryptotrein?) die als commodity is geclassificeerd door regelgevers:

Ja

Is BTC de enige asset binnen crypto die serieus wordt genomen door andere (institutionele) beleggers:

Ja

Ja

Is 1 BTC 1 BTC

Ja
Volledig mee eens hoor.

Ik heb nu ongeveer 20% van de winst die ik in de vorige bull-run heb gemaakt in Ergo gestopt. If it goes to zero, helaas pindakaas. Dan heb ik nog altijd een leuk resultaat met mijn crypto behaald.

Als store-of-value voor langere termijn (>10jaar) is Bitcoin waarschijnlijk de beste keuze. Ik verwacht in een volgende bull-run alleen eerder een x5/x10 voor een alt-coin als Ergo dan voor Bitcoin. Heb nu een termijn van 1-1,5 jaar in gedachten en bekijk dan wel weer wat ik doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:36

MicroWhale

The problem is choice

[...]

Ga je met BTC, op dit prijsniveau, de grootste gains halen ten opzichte van een handvol alts: nee (moet je wel de goeie hebben en het aandurven om de rit omhoog uit te zitten)

Echter:

Ja

Ja

Ja

Is 1 BTC 1 BTC

Ja
Dit dus... reken maar dat ie flink omhoog poept als het hoge woord er uit is dat het een commodity is... dan springt jan en alleman opeens op de wagen. En gezien het feit dat er enorme schaarste is momenteel in 'online' BTC muntjes, hoeft er niet zoveel te gebeuren. Bij regulering komt wordt die 500k$ zeker aangetikt.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:57
Jedi_Pimp schreef op maandag 12 december 2022 @ 13:51:

[...]
Butthurt reuters weer haha. Gaat niks doen met de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22:18
keepitfrosty schreef op maandag 12 december 2022 @ 14:00:
[...]
Butthurt reuters weer haha. Gaat niks doen met de prijs.
BNB/BTC nog steeds whopping 0,016 dus je hebt gelijk.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021

[...]
Sluit niet uit dat we de komende maanden vaker dit soort berichten zien.

Veel Russisch geld (en resources voor BTC mining) vloeit momenteel in crypto. Alle maatregelen tegen Rusland helpen niet als BTC flink in waarde stijgt.

De VS is buitengewoon goed in economische oorlogsvoering, die laten dit achterdeurtje niet zomaar open voor de Russen.

[ Voor 4% gewijzigd door BTC100K2021 op 12-12-2022 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moshimoshi
BNB overleeft het sowieso niet. Het is de basis van zo'n beetje alle shitcoins dus zodra de shitcoins aan banden gaan dan is het gedaan met BNB.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keepitfrosty
moshimoshi schreef op maandag 12 december 2022 @ 14:09:
BNB overleeft het sowieso niet. Het is de basis van zo'n beetje alle shitcoins dus zodra de shitcoins aan banden gaan dan is het gedaan met BNB.
Dus ether gaat dan ook weg?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

resusaapje

h less

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moshimoshi
Om heel eerlijk te zijn denk ik dat we over 15 jaar inderdaad alleen nog Bitcoin hebben en crypto uitgegeven door de centrale banken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Jedi_Pimp schreef op maandag 12 december 2022 @ 13:28:
[...]

Ben het met je eens dat e.e.a. zeker uit verhouding is gegroeid, vooral in de gebieden waar de grotere steden liggen.

Aan de andere kant is het bezitten van een koopwoning ook weer geen maatstaf voor levensgeluk. Zelf ook iets van 10 jaar lang gehuurd en dat was een prachtige tijd waar ik ook hele mooie herinneringen aan heb.

De huur was toen wel stukken goedkoper maar ik verdiende destijds ook krap €1400 schoon toen ik net begon, en dan kwam ik niet in aanmerking voor huursubsidie o.i.d.

Dusja, je kunt altijd wel kijken naar wat er niet goed is aan het systeem, maar je moet soms ook niet vergeten om zelf de slingers op te hangen.

Het wordt steeds lastiger om fatsoenlijk iets op te bouwen in NL, helemaal als je van scratch komt natuurlijk. Maar denk dat ook deze zaken uiteindelijk wel een soort cyclus zullen doorlopen net als onze geliefde muntjes.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ray_
  • Laatst online: 15:20
[...]

Ja

Ja

Ja

Is 1 BTC 1 BTC

Ja
Jemig hee, waarom komt zo'n FAQ pas halverwege topic nr. 23 en niet in de openingspost van de eerste slowchat? Dit had mij flink wat geld kunnen besparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:16
dit idd, beide zeer hoog risico.... ik heb bewust voor BNB gekozen en niet veel in ETH omdat mijn ETH locked is en zou ik er ooit nog bij kunnen?

mijn streven is 85% BTC en de rest in andere shit..... helaas is dit nog niet maar als ik elke maand dca enkel in BTC zal ik er ooit uiteindelijk komen

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:36

MicroWhale

The problem is choice

Ray_ schreef op maandag 12 december 2022 @ 15:14:
[...]

Jemig hee, waarom komt zo'n FAQ pas halverwege topic nr. 23 en niet in de openingspost van de eerste slowchat? Dit had mij flink wat geld kunnen besparen.
Impliceer je nu dat je wel altijd het advies van die shitcoin flowchart hebt opgevolgd? :+

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Het hele weekend zijn in de US new items over FTX op de nieuws kanalen! 5 tot 10 minuten op de schreeuw kanalen. Morgen testify in house hearing.

Het is toch wel groot.

Moon gaan we dat door nieuws zeker nog niet.

[ Voor 12% gewijzigd door Coldcat op 12-12-2022 16:00 ]

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 13:23

raq

PHPResource schreef op maandag 12 december 2022 @ 13:21:
[...]

Natuurlijk is het slimmer om nu te investeren dan straks. Maar hij wedt op 1 paard, binnen dat paard op 1 coin. Daarnaast is zijn rekenmodel gewoon niet kloppend of btc moet weer echt parabolisch gaan. Het komt op mij over als arrogante stoerdoenerij
Dat van 1 paard & 1 coin had ik niet uit de tekst gehaald en een rekenmodel heb ik ook niet gezien. Mis ik een linkje hier?

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:04

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XCJX3QjToHjM_q2FAEJaIW6OeTE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/no79Ho4KNYahWTfT7UOFpG54.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Wat een situatie, je zou bijna weer teruggaan naar EUR als stablecoin...

Zie overigens ook https://www.binance.com/e...crime-5422427314690193337.

[ Voor 13% gewijzigd door Taro op 12-12-2022 17:29 ]

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 22:02
Skrunsies schreef op maandag 12 december 2022 @ 12:45:
[...]

Psssst mag van Taro hier niet meer over praten 👀

( doe eens een heel getal onder de 6 en boven de 4….. )
Moeten het integers zijn of hoeft dat niet persé? :+

Ik PM je ff :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Taro schreef op maandag 12 december 2022 @ 17:27:
[...]

zeker weten

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
raq schreef op maandag 12 december 2022 @ 17:08:
[...]

Dat van 1 paard & 1 coin had ik niet uit de tekst gehaald en een rekenmodel heb ik ook niet gezien. Mis ik een linkje hier?
Hij koopt alleen btc. Zijn rekenmodel mist en ik krijg het alleen rond met extreem gunstige marktomstandigheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
Is Justin Sun eindelijk platzak? Normaliter koopt hij zich nu een slag in de rondte om zijn Tron projectje te redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
Taro schreef op maandag 12 december 2022 @ 17:27:
[...]

Je kunt van die CZ vinden wat je wil, maar hij heeft het toch keer op keer goed voor elkaar. Paar behoorlijke zwaargewichten op die afdeling gezet met ervaring bij de US overheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
ff aan de hopium-pijp: :7

nothing stops this train

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 22:16
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-CONFr4RztVLFCuAhmzD6p0-P1w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WTvW4ntOH1WRJjz0eiDdN5iV.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:30
Zijn er hier mensen die op een DEX trade en dan ook leverage? Even met GMX gespeeld. Wil weer wat gaan traden maar geen zin in een DEX.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
:P

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Fjy1HXZWQAAjHpz?format=jpg&name=small

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@YES Bitcoin zit weer in de 17.1xx range, wordt een lange rafelige vlag, of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:06

YES

Moderator General Chat
Taro schreef op maandag 12 december 2022 @ 22:07:
@YES Bitcoin zit weer in de 17.1xx range, wordt een lange rafelige vlag, of niet?
Een rafelige vlag is ook een vlag!

Maar ik heb die alweer weggehaald. Zie wel wat horizontale zones/lijnen en op meerdere timeframe is de uptrend met higher lows intact gebleven.
Op zich dus niet direct slecht hoe het eruit ziet.

Jij had het wel goed gezien met die move naar beneden, had je hem qua bedragen ook enigszins in de richting? Ik moet misschien toch maar eens wat MA's maar weer toevoegen in mijn chart :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
YES schreef op maandag 12 december 2022 @ 23:15:
[...]
Jij had het wel goed gezien met die move naar beneden, had je hem qua bedragen ook enigszins in de richting?
Ik wacht nog steeds op 13.6k :)

Die komt vanzelf als Binance nog verder kapot wordt ge-FUD, CZ pissig wordt en zijn emoties op Twitter niet kan beheersen (net als Charles van Cardano/ADA), BNB verder daalt, veel mensen funds gaan wegtrekken, volume opdroogt, etc.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:06

knakworst

Get more sats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Hij wilde de ‘verhoorning’ remote gaan volgen. Ik hoop dat die morgen in het zaaltje zit:

https://amp.cnn.com/cnn/2...senate-hearing/index.html

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:20
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_ss33St5hFxSYEQox2JVSnntuB4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/WB32TSu7ow2WDp4f8MazX5Ao.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:31

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:06

knakworst

Get more sats!

Dunne BNB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-10 10:44

HollovVpo1nt

I like gadgets

Waarom gaat bnb zo rekt? Berichtgeving over witwas onderzoek?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

anti elppa schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 07:29:
[...]

mooi, kunnen we vandaag keer echt de 18k aanvallen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R7Lx3ehkK3SWmpwnU4Ywb8Sy0q0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/OCrbQkqh0Whcco22T39Nv8qb.jpg?f=user_large

Acties:
  • +9 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tS8Ii6FwLSeC-cFBPs0of95BFeY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/auFic4WtDYIliXjk5yglPybO.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heerlijk, BNB down the drain.

Knip, onnodig.

[ Voor 61% gewijzigd door Taro op 13-12-2022 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-10 17:54
Wat is er met BNB aan de hand? -O-
Is CZ ook al aan het rommelen?

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 08:16:
Heerlijk, BNB down the drain.

Knip
:/ why

[ Voor 26% gewijzigd door Taro op 13-12-2022 09:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ik denk:

Jaapio = voor Bitcoin
Jaapio = tegen gecentraliseerde shitcoin en fiat fabrieken
Jaapio = tegen gecentraliseerde shitcoin en fiat fabrieken bezitters die andere gecentraliseerde shitcoin en fiat fabrieken kapot maken voor eigen gewin waardoor vele mensen veel van hun bezittingen verliezen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje
  • Nu online

resusaapje

h less

YES schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 08:21:
[...]

Ik denk:

Jaapio = voor Bitcoin
Jaapio = tegen gecentraliseerde shitcoin en fiat fabrieken bezitters die andere gecentraliseerde shitcoin en fiat fabrieken kapot maken voor eigen gewin waardoor vele mensen veel van hun bezittingen verliezen
Wie Jaapio? :?

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat Binance kwaadaardig is en toxic voor Bitcoin. Ze poepen daarnaast meer shitcoins uit dan Vitalik met een salmonella besmetting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ah sorry, ik bedoelde cryptosletje natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

YES schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 08:21:
[...]

Ik denk:

Jaapio = voor Bitcoin
Gecentraliseerde exchanges ga je toch niet aan ontkomen. Als binance omvalt komt er wel een andere en ga zo maar door.

En welke platforms heeft binance kapot gemaakt dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik ben benieuwd voor hoe lang. Met twee juridisch onderlegde ouders wordt er vast een plea deal gefixt. Wel handige timing zo vlak voor een verhoor richting de politiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Nu online

resusaapje

h less

YES schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 08:24:
[...]

Ah sorry, ik bedoelde cryptosletje natuurlijk!
Ah, die was nog voor mijn tijd. Zus van Daanti toch? Geband vanwege te veel schelden op airco's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty

[...]
I stand corrected

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
HollovVpo1nt schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 08:24:
[...]

Gecentraliseerde exchanges ga je toch niet aan ontkomen. Als binance omvalt komt er wel een andere en ga zo maar door.

En welke platforms heeft binance kapot gemaakt dan?
Ik zei "ik denk" hè, het is niet per se wat ik zelf vind. Maar ik zal reageren:

Er zijn ook DEX'en. Het kan best zonder gecentraliseerde exchanges. Bovendien is er een verschil tussen een gecentraliseerde exchange en een shitcoin fabriek als BNB. Ik denk alleen ook niet dat die verdwijnen, omdat er genoeg individuen/bedrijven zijn die liever iets gecentraliseerd opzetten omdat je dan lekker veel invloed houdt en er winst op kan maximaliseren.

Die laatste vraag van je is gewoon bait volgens mij, maar ook hier zal ik even op reageren en nuance toevoegen. CZ heeft met zijn (Twitter-)gedrag en acties, als voorman van BNB, FTX de juiste duwtjes richting de afgrond gegeven. Je kan niet zeggen dat BNB of CZ de oorzaak zijn want dat is FTX zelf, maar ze hebben de kans wel gegrepen een concurrent definitief uit de weg te krijgen.

[ Voor 4% gewijzigd door YES op 13-12-2022 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-10 17:32
Taro schreef op maandag 12 december 2022 @ 23:19:
[...]

Ik wacht nog steeds op 13.6k :)

Die komt vanzelf als Binance nog verder kapot wordt ge-FUD, CZ pissig wordt en zijn emoties op Twitter niet kan beheersen (net als Charles van Cardano/ADA), BNB verder daalt, veel mensen funds gaan wegtrekken, volume opdroogt, etc.
Daar ben ik ook bang voor. Het is te bizar voor woorden dat er zoveel geld staat bij 1 exchange, die geen enkele inzage in z'n boeken geeft. Maar ik vrees dat Binance too big to fail is. Als die gaat wankelen is het einde crypto. 6 cent incoming...

Ik heb de afgelopen weken leuke winsten geboekt. En het kan net zo goed keihard omhoog vanaf hier want de boel begint echt wel uit te bodemen. Maar ik ga liever even met fiat aan de kant meekijken nu. Dan maar iets minder winst.

[ Voor 15% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 13-12-2022 08:36 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

YES schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 08:28:
[...]

Die laatste vraag van je is gewoon bait volgens mij, maar ook hier zal ik even op reageren en nuance toevoegen. CZ heeft met zijn (Twitter-)gedrag en acties, als voorman van BNB, FTX de juiste duwtjes richting de afgrond gegeven. Je kan niet zeggen dat BNB of CZ de oorzaak zijn want dat is FTX zelf, maar ze hebben de kans wel gegrepen een concurrent definitief uit de weg te krijgen.
Ik waardeer je poging om nuance toe te voegen maar volgens mij ontbreekt er nog het nodige. Zoals het feit dat FTX ook ik de US een anti binance lobby aan het voeren was toen CZ nog niet negatief over FTX tweette. En ja als je in een glazen huis woont moet je geen stenen gooien, want actie = reactie. Wat CZ vervolgens gedaan heeft is wijzen op rook, maar heeft niet het vuur aangestoken, dat heeft FTX echt zelf gedaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

:9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6pd899RrwdbMBH0VvL3zNHDhi_E=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/LJnc4O0U0iktp2amHfIsyIJL.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filthy rich
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online

filthy rich

löp wa los

Reports later claimed that FTX had commingled customer funds with Bankman-Fried’s crypto hedge fund, Alameda Research, and that billions in customer deposits had been lost along the way.

Gaan ze nu alle banken wereldwijd aanpakken? of alleen de cryptobanken

en aans löpt wa vast

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:31
omdat onze jaapio net als ik achterlijke btc maxis zijn

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
HollovVpo1nt schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 08:36:
[...]

Ik waardeer je poging om nuance toe te voegen maar volgens mij ontbreekt er nog het nodige. Zoals het feit dat FTX ook ik de US een anti binance lobby aan het voeren was toen CZ nog niet negatief over FTX tweette. En ja als je in een glazen huis woont moet je geen stenen gooien, want actie = reactie. Wat CZ vervolgens gedaan heeft is wijzen op rook, maar heeft niet het vuur aangestoken, dat heeft FTX echt zelf gedaan.
Je laatste zin is precies wat ik omschreef. En dat er het nodige mist lijkt me logisch, als dit hele gebeuren in een paar zinnen te beschrijven was, was het nog veel gekker geweest.
En dat van die anti Binance lobby wist ik niet, en nu ik ga Googlen met de termen Binance en FTX komt er niets anders dan de recente verhalen naar voren uiteraard. Kan je kort toelichten wat het inhield? Ik heb wel eens gelezen dat FTX probeerde tegen beleidsmakers aan te schurken voor als er regulering komt dat zij dan in een goede positie zaten. Hangt het daarmee samen?

Overigens, alle nuances en extra verhalen daargelaten, vind ik nog steeds verwerpelijk dat Binance/CZ aan dit soort dingen mee doet. Ookal voert de andere partij campagne tegen jou, dan nog hoef je je niet tot dat niveau te verlagen.
Ik denk dat dit soort praktijken ook een reden is waarom veel mensen (binnen crypto) niet veel op hebben met gecentraliseerde exchanges.

Bottom line voor mij:
FTX = kut en zelf schuldig voor hun eigen ondergang.
Binance = kut en gehaaid.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

anti elppa schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 09:04:
[...]

omdat onze jaapio net als ik achterlijke btc maxis zijn
Heerlijk, lekker de toxic en misgunnende Bitcoin maxis uithangen. 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RCsCeLtKj8NlF9hCP0yucrM4DDg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/szadCwd9bJMTl6fCk0wPr1ij.jpg?f=user_large

Die hele crypto industrie heeft Bitcoin nodig, Bitcoin heeft geen crypto industrie nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
TVK gaat lekker, die blijf ik nog wel even holden.

Ik twijfel waar ik de fiat die ik op Binance heb staan nou het beste in kan parkeren, Bitcoin op dit moment nog even niet, door alle FUD volgt er vast nog wel een rode candle. Denk dat ik maar iets extra ga spreiden, want om het nou in bijv. USDT of BUSD op een Ledger te zetten lijkt mij ook niet handig. EUR moet op een exchange blijven staan, denk dat dat de meest veilige optie voor nu is en dan bij exchanges of brokers waar je met één druk op de knop die EUR's weer op je rekening hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wiley99

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• filthy rich
  • Nu online

filthy rich

löp wa los

je vergeet het af te sluiten </insert>, zo werkt het niet.

[ Voor 5% gewijzigd door filthy rich op 13-12-2022 09:34 ]

en aans löpt wa vast

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0q_Aw4XJGG7Mih16MqDzg3al6xg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/VSEPjsetBavbsOnmzOYH1F7N.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahaha de complottheorieën worden al weer driftig gemind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiley99
filthy rich schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 09:34:
[...]

je vergeet het af te sluiten </insert>, zo werkt het niet.
Heheh. 't is ook geen echte link hè

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• filthy rich
  • Nu online

filthy rich

löp wa los

Wiley99 schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 09:41:
[...]

Heheh. 't is ook geen echte link hè
weet ik was grapsken

en aans löpt wa vast

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:03
Afbeeldingslocatie: https://www.imgup.cam/ib/pSrCrTVTJ8.png

Eindeloos speelplezier met deze bot

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 22:16
Taro schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 09:23:
TVK gaat lekker, die blijf ik nog wel even holden.

Ik twijfel waar ik de fiat die ik op Binance heb staan nou het beste in kan parkeren, Bitcoin op dit moment nog even niet, door alle FUD volgt er vast nog wel een rode candle. Denk dat ik maar iets extra ga spreiden, want om het nou in bijv. USDT of BUSD op een Ledger te zetten lijkt mij ook niet handig. EUR moet op een exchange blijven staan, denk dat dat de meest veilige optie voor nu is en dan bij exchanges of brokers waar je met één druk op de knop die EUR's weer op je rekening hebt staan.
TVK kende ik nog niet hou ik in de gaten.
Ik heb laatst nog wat shitcoins opgepikt.

Krom (DEX) en Oraichain (AI)

Voor 1 druk EUR uitbetalen is bij mij standaard:
Bitvavo en Kraken.

Edit: CZ is zich flink aan het verweren op Twitter.
Binance heb ik best veel gebruikt maar beetje een haat liefde verhouding mee. Denk dat deze wel zal blijven bestaan voorlopig maar ik blijf er ook even van weg. (Geeft Trezor met Bitcoin nog een knuffel)

[ Voor 13% gewijzigd door Alpina op 13-12-2022 10:09 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
@Taro vet mooi figuurtje weer. Zones wat minder netjes wellicht maar het beeld is duidelijk. Is ook een bullish patroon en aangezien ik hem gespot heb zal ie wel bearish uitbreken. Brace for impact!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/di9ey1eGMpRV0lKpJZ793KtaWPI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/d6tgo929UNbvP8DVYpLWElYZ.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:12
YES schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 10:07:
@Taro vet mooi figuurtje weer. Zones wat minder netjes wellicht maar het beeld is duidelijk. Is ook een bullish patroon en aangezien ik hem gespot heb zal ie wel bearish uitbreken. Brace for impact!
[Afbeelding]
Nee joh, we gaan gewoon moonen! *O*

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
sjorremans schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 10:16:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dq2VUUfQfKbvM_wVfELQlmFq0Ww=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/A4AnThabJJkQiEBJGbiTt3Cf.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
dunne BNB!

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 13-10 19:40

NeoflexNL

Forever young

14.30 uur weer vuurwerk? Een meevaller zou een leuke uitbraak kunnen betekenen

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XelaRetak
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 18:15
NeoflexNL schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 10:50:
14.30 uur weer vuurwerk? Een meevaller zou een leuke uitbraak kunnen betekenen
Zeker. Vuurwerk.

Afbeeldingslocatie: https://th.bing.com/th/id/R.a8c66269685fce93886b3422251f6279?rik=kaSRiDg9MrKQxA&riu=http%3A%2F%2Ftenso.blog.br%2Fwp-content%2F2012%2F03%2F021bc_epic-fail-photos-bottle-rocket-fail.gif&ehk=A7Q1dK8BaHyShejr9M4X57pWqKrlMDEEDHfINP9Fe2M%3D&risl=&pid=ImgRaw&r=0

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ik moet minder door de comments op dat frontpage artikel scrollen want dit soort reacties..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MHOCJLub3jzUoe_demQE_JSHkEY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/EG30w1eZuYy1GpI2IDJKbxfu.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +9 Henk 'm!

Verwijderd

YES schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 10:54:
Ik moet minder door de comments op dat frontpage artikel scrollen want dit soort reacties..
[Afbeelding]
Heb hem ff opgeslagen, mooie tekst voor bij de 100k babe over een jaartje of 2-3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-10 18:25

Ryan1981

Je ne sais pas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Moon!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjorremans

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

sjorremans schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 10:16:
[...]

Goed gezien sjorrie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 10:56:
[...]

Heb hem ff opgeslagen, mooie tekst voor bij de 100k babe over een jaartje of 2-3.
Ha, en dan ook taggen die bamibal >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
En dat allemaal dankzij mijn TA huzarenstukje. Graag gedaan d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 13-10 19:40

NeoflexNL

Forever young

En straks CPI in de US 7,5% en alles weer door het putje :+

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• resusaapje
  • Nu online

resusaapje

h less

Oh mensen, wat heb ik weer zitten lachen. Tranen in m'n ogen hier.

Nu naar kantoor. Ik verwacht dat jullie de boel voor vanmiddag laten instorten. Tot vanavond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
Niet te positief zijn mensen, El Capo heeft weer gesproken!

il Capo Of Crypto
@CryptoCapo_
Remember:

Trend is still bearish. Indicators are pointing to full capitulation event. Bad news should come soon.

$BTC 12k

$ETH 600-650

#Altcoins 50-70% potential drop (shitcoins even more)

Stay safe, things could get very ugly.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
resusaapje schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 11:07:
Oh mensen, wat heb ik weer zitten lachen. Tranen in m'n ogen hier.

Nu naar kantoor. Ik verwacht dat jullie de boel voor vanmiddag laten instorten. Tot vanavond!
Ik kan dat dus niet zo goed, erom lachen. Soms wel hoor, vooral als het van het kaliber "het gaat hewoon weer naar 6 cent" is. Maar van die gasten die heel zelfgenoegzaam beweren dat ze met popcorn toekijken hoe iedere naïeveling/scammer naar de tering gaat, die arrogantie trek ik slecht :+

Ik probeer wel, als de kans er is, wat nuance/uitleg te geven maar dat zet ook weinig zoden aan de dijk.

Helaas, de conclusie is dat alle gecentraliseerde exchanges beter kapot kunnen gaan, en alleen BTC (en misschien wat andere daadwerkelijk nuttige projecten, liefst zonder verhandelbare schijtmunt) overblijven, dan kunnen we in de toekomst rustig een (digitale) currency koppelen aan BTC als een soort goudstandaard en heeft Bitcoin niet meer te dealen met al die fucking moonbois die er alleen maar fiat mee willen verdienen, waardoor anderen weer gecentraliseerde exchanges en ongelofelijke baggermunten oprichten (en rugpullen voor meer fiat), waardoor weer een andere groep crypto alleen maar ziet als oplichting, ponzi, scam of witwasmiddel.

@Verwijderd een half uurtje frontpage comments lezen heeft me ineens (nog) veel meer een maxi gemaakt. Trots op me?

Overigens doe ik er nog niets mee en blijf ik er hypocriet meer fiat mee proberen te maken om mijn vaste lasten mee te kunnen verlagen. Stik er maar in, als ik 0 euro of 0 sats maandelijkse kosten heb doet niemand mij meer wat. Ja misschien de roverheid die mij dan al mijn spulltjes af komt pakken en zegt dat ik niets meer heb maar wel blij mag zijn. Want dat is mijn mindset last ik net ergens onder een artikel op dat serieuze medium Tweakers. Tijd om naar FOK! te verhuizen wellicht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

YES schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 11:17:
[...]

Ik kan dat dus niet zo goed, erom lachen. Soms wel hoor, vooral als het van het kaliber "het gaat hewoon weer naar 6 cent" is. Maar van die gasten die heel zelfgenoegzaam beweren dat ze met popcorn toekijken hoe iedere naïeveling/scammer naar de tering gaat, die arrogantie trek ik slecht :+

Ik probeer wel, als de kans er is, wat nuance/uitleg te geven maar dat zet ook weinig zoden aan de dijk.

Helaas, de conclusie is dat alle gecentraliseerde exchanges beter kapot kunnen gaan, en alleen BTC (en misschien wat andere daadwerkelijk nuttige projecten, liefst zonder verhandelbare schijtmunt) overblijven, dan kunnen we in de toekomst rustig een (digitale) currency koppelen aan BTC als een soort goudstandaard en heeft Bitcoin niet meer te dealen met al die fucking moonbois die er alleen maar fiat mee willen verdienen, waardoor anderen weer gecentraliseerde exchanges en ongelofelijke baggermunten oprichten (en rugpullen voor meer fiat), waardoor weer een andere groep crypto alleen maar ziet als oplichting, ponzi, scam of witwasmiddel.

@Verwijderd een half uurtje frontpage comments lezen heeft me ineens (nog) veel meer een maxi gemaakt. Trots op me?

Overigens doe ik er nog niets mee en blijf ik er hypocriet meer fiat mee proberen te maken om mijn vaste lasten mee te kunnen verlagen. Stik er maar in, als ik 0 euro of 0 sats maandelijkse kosten heb doet niemand mij meer wat. Ja misschien de roverheid die mij dan al mijn spulltjes af komt pakken en zegt dat ik niets meer heb maar wel blij mag zijn. Want dat is mijn mindset last ik net ergens onder een artikel op dat serieuze medium Tweakers. Tijd om naar FOK! te verhuizen wellicht.
Niks van aantrekken zulke lui, gewoon uitlachen en 'Have fun staying poor!' roepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 11:49:
[...]

Niks van aantrekken zulke lui, gewoon uitlachen en 'Have fun staying poor!' roepen.
Ja of ze een referral link van één of andere obscure exchange in hun strot schuiven, lijkt me ook wel een leuke :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
de markt ziet er echt rekt uit ondanks de stijging van bitcoin. Krijg wel een beetje “we gaan straks flink door het putje”-vibes.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:34
Check deze github om compleet out of the box te gaan

https://github.com/f/awesome-chatgpt-prompts

en next level shit:
https://towardsdatascienc...t-lose-money-2e7165fb0b29

8)

[ Voor 25% gewijzigd door mannowlahn op 13-12-2022 12:33 ]

Pagina: 1 ... 140 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!