Stack Sats
BREAKING‼️ CryptoCom's Bitcoin reserve is collateralized 102% - Mazars audit
— Bitcoin Archive (@BTC_Archive) 9 december 2022
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
toch blij dat ik gestopt ben bij cdc: hun verdienmodel bevalt mij niet:Taro schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:55:
Kunnen we de crypto.com FUD ook weer achter ons laten?
[Twitter]
-hun koersprijzen zijn altijd stuk lager dan de actuele prijs.
-extreem hoge fees kosten voor versturen van bitcoin
nothing stops this train
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Stack Sats
Ik zat er ook naar te kijken, dat gaat een meme wordenTaro schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 21:59:
Ik zag zojuist een mooie middelvinger vanuit het publiek langskomen, benieuwd wanneer die hier wordt ingezet...
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Al dat offtopic gepraat hierTaro schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 21:59:
Ik zag zojuist een mooie middelvinger vanuit het publiek langskomen, benieuwd wanneer die hier wordt ingezet...
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Kweetniet welke koers jij zit te kijken? Of ben je stiekum afgeleid door dat K voetbal?Darrell schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 22:45:
Godverdomme wat spannend
Diamond hands van MessiDarrell schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 22:45:
Godverdomme wat spannend
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
* Tomba checkt direct BTC/USD pair en ziet gewoon nog steeds een semi flatline?Darrell schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 22:45:
Godverdomme wat spannend
Confirmation bias, much?Kol Nedra schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:57:
[...]
toch blij dat ik gestopt ben bij cdc: hun verdienmodel bevalt mij niet:
-hun koersprijzen zijn altijd stuk lager dan de actuele prijs.
-extreem hoge fees kosten voor versturen van bitcoin
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Edit:
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/ng92mHlfVtOGvwmPLGw4kbGZ.gif?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/6fcoh1HGLowT350UjKhAF70l.jpg?f=user_large)
[ Voor 60% gewijzigd door Taro op 09-12-2022 23:57 ]
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Jaaaa ik zag hem ookTaro schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:35:
@Skrunsies & @YES hier is een nieuwe middelvinger voor in de collectie. Wel ff zelf een gifje van maken: https://twitter.com/afpierce/status/1601322811439853569.
Edit:
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Ipv met voetbal bezig zijn, moest ik direct aan jullie denken hahahah prachtig dit forum!
UberLurker Departement #GG.
Netjes tussen de twee lijnen die je erbij had gezet. En dan levert die pot met flashbacks naar NL - Portugal tenminste nog een leuke meme op. Eentje voor in dit topic en eentje ala hand van God anno 2022.
Taro schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:35:
@Skrunsies & @YES hier is een nieuwe middelvinger voor in de collectie. Wel ff zelf een gifje van maken: https://twitter.com/afpierce/status/1601322811439853569.
Edit:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
/f/image/oWHYhr3zSsfpxETMd3B9L4b1.png?f=fotoalbum_large)
https://nos.nl/video/2455...elvinger-het-spijt-me-mam
Maktub
Mooi, heb voor het eerst de binance launchpad niet verkocht, wil wel even zien waar dat uit gaat komen. Als ie boven de 20$ komt gaat ie er wel uit 🤡
Goed, dat was het weer, over tot de orde van de dag.
Ik kon het zo snel even niet meer terugvinden, maar werd crypto in het nieuwe box 3 stelsel niet gezien als belegging? In de box 3 herziening gaat de belasting op beleggingen fors omhoog, in tegenstelling tot spaargeld.
In theorie zou je dan beter even kunnen switchen naar fiat?
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Volgens mij gaat box 3 over vermogen. Het maakt niks uit wat je hebt, het gaat om de cumulatieve waarde.NeoflexNL schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 12:04:
Allemaal bijgekomen? Wat een bizarre pot zeg, en wat kan die kleine volleyballen he?
Goed, dat was het weer, over tot de orde van de dag.
Ik kon het zo snel even niet meer terugvinden, maar werd crypto in het nieuwe box 3 stelsel niet gezien als belegging? In de box 3 herziening gaat de belasting op beleggingen fors omhoog, in tegenstelling tot spaargeld.
In theorie zou je dan beter even kunnen switchen naar fiat?
Ik zie net dat de jaarswisseling in een weekend valt. Dus zou je natuurlijk op vrijdagavond een groot deel van je vermogen verplaatsen via een methode die in het weekend niks verwerkt. Zo heb je technisch op 1 januari geen vermogen, alles is nog onderweg
Bitcoin - A weapon of mass disruption
En wat hoop ik dat die fantastische kroaten de argentijnen gaan vernederen.
Verwijderd
Ik ben vanaf nu voor de underdog, de Marokkanen.Tominatie schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 12:20:
Bitcoin keurig boven de 17K, leuk, maar wat is het saai verder.
En wat hoop ik dat die fantastische kroaten de argentijnen gaan vernederen.
Eens kijken of zij nog wat vuurwerk laten zien.
Badum tsssss.
Dat is niet juist, zo was het idd altijd wel, maar dat wordt nu herzien.Gelukszoekr schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 12:15:
[...]
Volgens mij gaat box 3 over vermogen. Het maakt niks uit wat je hebt, het gaat om de cumulatieve waarde.
Ik zie net dat de jaarswisseling in een weekend valt. Dus zou je natuurlijk op vrijdagavond een groot deel van je vermogen verplaatsen via een methode die in het weekend niks verwerkt. Zo heb je technisch op 1 januari geen vermogen, alles is nog onderweg
Op zich wel mooi als het op 1 januari ergens in de lucht hangt ja
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Haha jammer joh.. dat truukje hebben zij inmiddels door.Gelukszoekr schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 12:15:
[...]
Volgens mij gaat box 3 over vermogen. Het maakt niks uit wat je hebt, het gaat om de cumulatieve waarde.
1 januari geen vermogen, alles is nog onderweg
Zo even een paar koude kletsers drinken met @Skrunsies in Drachten.
[ Voor 10% gewijzigd door zwembroek op 10-12-2022 14:40 ]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Zoveel leuke plekken in Freshland, en dan gaan jullie naar Drachtenzwembroek schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 14:38:
[...]
Haha jammer joh.. dat truukje hebben zij inmiddels door.
Zo even een paar koude kletsers drinken met @Skrunsies in Drachten.

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Drachten word door de jaren heen alleen maar slechter, geen sfeer niks daar..doe mij maar Groningen als ik gezellig biertjes wil drinkenresusaapje schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 14:45:
[...]
Zoveel leuke plekken in Freshland, en dan gaan jullie naar Drachten
Zet mij ergens neer met een pot bier en het wordt gezellig. De locatie bepaald niet altijd de sfeer.r6aw schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 15:15:
[...]
Drachten word door de jaren heen alleen maar slechter, geen sfeer niks daar..doe mij maar Groningen als ik gezellig biertjes wil drinken
22 pagina's doorlezen leerde me dat ik ook niet zo heel erg veel gemist heb
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Ik zou de keys juist ver weg van de Ledger leggenNgangatar schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 16:29:
Keys op de Ledger icm teringjantjedruk op werk = weekje niet op Tweakers. best relaxed.
22 pagina's doorlezen leerde me dat ik ook niet zo heel erg veel gemist heb. Fijn weekend allen!
Fijn weekend!
Hey!! *inserts random middlefinger giffie*.Taro schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 16:45:
[...]
Ik zou de keys juist ver weg van de Ledger leggenMaar je zult wel "crypto op de Ledger" bedoelen...
Fijn weekend!
Ik dacht nog tijdens het typen, oeh dat gaat fout, maar was te lui om het te verbeteren en ik dacht, wie van mijn cryptovriendjes zal hier nu over vallen, niemand toch?
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
die gast links ziet er ook wel fris uit.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Dat is Jaapio denk ik..anti elppa schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 17:49:
[...]
die gast links ziet er ook wel fris uit.
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
zie geen sjekkie en een halve liter schultbrau
Aan zijn gezicht te zien zijn die al meervoudig achter zijn kiezen verdwenen..anti elppa schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 17:53:
[...]
zie geen sjekkie en een halve liter schultbrau
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
true that. gok met blik en peuk en alRonald.42 schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 17:53:
[...]
Aan zijn gezicht te zien zijn die al meervoudig achter zijn kiezen verdwenen..
Bijeenkomst werkgroep WEF om de bitcoin koers voor de komende maanden te bepalen?
En dan peuken gevuld met van die groene plukjes...anti elppa schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 17:54:
[...]
true that. gok met blik en peuk en al
Ach.... witte broccoli the good old days 🤣
Beetje Bolivian Marching Powder er in én gaan.
LINK nog wat gedaald, maar net mijn buy order niet gehit. Waarom luisteren muntjes niet naar de lijnen (see what I did here) die in op TV trek.
Stack Sats
Die keys staan toch in de secure element chip van de Ledger en de crypto in de blockchainTaro schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 16:45:
[...]
Ik zou de keys juist ver weg van de Ledger leggenMaar je zult wel "crypto op de Ledger" bedoelen...
Fijn weekend!
knakworst schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 18:32:
[...]
Die keys staan toch in de secure element chip van de Ledger en de crypto in de blockchain
Als je met Friezen onder elkaar wil zijn, is Grunnen idd een goede keus. Maar Lewadden vind ik naarmate ik ouder word ook steeds minder vervelendr6aw schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 15:15:
[...]
Drachten word door de jaren heen alleen maar slechter, geen sfeer niks daar..doe mij maar Groningen als ik gezellig biertjes wil drinken
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Mooi, mijn bag komt pas in mei 2023 vrij en dan zet ik dat ook om naar BTC & ETH.
And it's gone.

Risico ? Tuurlijk!
Maar wat was het gezellig en mede mogelijk gemaakt door dit forum.
Ben ( nog ) niet aan gevallen door @zwembroek.
Heb mijn ledger en muntjes nog.
Zwembroek thanks voor deze gezellige middag!
Ik zal weer snel verder met installatie van de airco!
:strip_exif()/f/image/Tp7xKobikvz30mlIE0TiSVzX.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/tvS6YpUvjiXJ7HhZzzkrqGll.jpg?f=fotoalbum_large)
Goed weekend gents!
[ Voor 74% gewijzigd door Skrunsies op 10-12-2022 19:33 ]
Hoeveel ADA per uur vraag je voor zulke klusjes? Heb e.e.a. te doen hier rond 2026. Keep me postedSkrunsies schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 19:17:
Oké jongens rustig aan… geen politie, brandweer of ambulance.
Risico ? Tuurlijk!
Maar wat was het gezellig en mede mogelijk gemaakt door dit forum.
Ben ( nog ) niet aan gevallen door @zwembroek.
Heb mijn ledger en muntjes nog.
Zwembroek thanks voor deze gezellige middag!
Je bent een aardige gast!
Ik zal weer snel verder met installatie van de airco!
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Goed weekend gents!
Excellence does not require perfection.
Ligt een beetje aan wanneer de klus gedaan moet worden en wat de waarde van ADA dan isRyderr schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 19:35:
[...]
Hoeveel ADA per uur vraag je voor zulke klusjes? Heb e.e.a. te doen hier rond 2026. Keep me posted
:strip_exif()/f/image/qDzZEc4CcYPU1in01E1ay1y5.jpg?f=fotoalbum_large)
En die van Nexo:
:strip_exif()/f/image/tBWroofLBjqZmOJYfu2yC83H.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 90% gewijzigd door Darrell op 10-12-2022 19:54 ]
Ik hoor meermaals minimaal $20 de stuk tegen die tijd, dus maak op basis daarvan maar vast een offerte op: is het de ETH killer en ligt de prijs op $5k p.s. is het in jou voordeel, en anderzijds op $.001 p.s. ben ik de grote winner. The crypto way is the only waySkrunsies schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 19:38:
[...]
Ligt een beetje aan wanneer de klus gedaan moet worden en wat de waarde van ADA dan is
Oh, nice, wat een heerlijk muntje is dat ook, kunnen weer een buy order instellenDarrell schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 19:48:
Bifi heeft ook even een streep getrokken.
[Afbeelding]
:fill(white):strip_exif()/f/image/DolKDVm1RiVVc8HBIBDpg0FY.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/oCHlxsR251Kgjb02PofhfK1f.png?f=user_large)
Blender_01 schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 17:56:
[...]
Bijeenkomst werkgroep WEF om de bitcoin koers voor de komende maanden te bepalen?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/RAPimBP9frZdUe44pT2oZ1xv.jpg?f=user_large)
Dumpen moet toch andersom?
Ah jah, natuurlijk, excuses.
At this point, Binance must know who is the 3commas API hacker. It's too easy. They should pause withdrawals from the accounts that sent offers high up right before the pump and investigate.
— Bitbit.BTFD (@bitbitcrypto) 10 december 2022
I'm sure the people in Binance understand what the hacker is doing (if not, I can help) pic.twitter.com/rOdmmfsAtq
Dit ligt dus niet aan Binance, maar aan mensen die Binance API keys aanmaken met schrijfrechten en die ergens anders gebruiken.
Zie ook de discussie die CoinMamba had met CZ & service van Binance: https://twitter.com/coinmamba.
Mocht je een 3Commas account hebben, even goed opletten dat je mogelijk risico loopt.
[ Voor 10% gewijzigd door Taro op 10-12-2022 20:57 ]
Goed idee. Voor iedereen beter om een airco van de muur te schroeven dan diezelfde boor in een knieschijf te zetten met de kinderen erbij.MrMrq schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 21:17:
[...]
Mooi plaatje om je seed phrase in te stansen!
Het is hier al meermaals voorbij gekomen, allemaal leuk en aardig die fantasiemuntjes, dikke fiat, lambo hier en daar, maar vergeet nooit waar het echt omdraait in het leven en dat is het leven.. geniet wanneer je kan en kijk vooral niet heel de dag naar je schermpje en naar charts van allerlei onzin troepmuntjes. Gooi er lekker een paar centen in als je daar zin in hebt, maar gooi ook eens wat van je centen in een mooie vakantie met je gezin, vrienden, familie of ga lekker uiteten samen. Stel niet teveel uit, gewoon lekker doen als de kans er is.. voor je het weet is je tijd op en dooft je groene kaars voor altijd.
Conclusie: uitgeven die waardeloze euro's en niet wachten op je pensioen om te gaan genieten.. in mijn omgeving ken ik er maar weinig die hun pensioen hebben gehaald.
On topic: Wen moon?
[ Voor 5% gewijzigd door Pelox op 10-12-2022 21:42 ]
Zero.
Wij, de crypto generatie, met onze SHIBA en DOGE winsten, zijn toch wijzer dan de boormachine generatie.Taro schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 21:22:
[...]
Goed idee. Voor iedereen beter om een airco van de muur te schroeven dan diezelfde boor in een knieschijf te zetten met de kinderen erbij.
"It's got a good spread. Futher away you are, the more shit you hit
Gadverdamme!Pelox schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 21:36:
Zo. Nogal heftig dagje achter de rug.. kwam gisteren thuis komt mijn vriendin naar me toe helemaal de weg kwijt, compleet in paniek.. is plots haar vader en opa van mijn kinderen overleden. Ineens in elkaar gezakt en weg. 68 jaar. De afgelopen jaren heb ik helaas zelf een aantal keer een vergelijkbare situatie meegemaakt dus herken haar gevoel maar al te goed. Vanmorgen hebben we het slechte nieuws over opa verteld aan onze, nog kleine, kinderen..
Het is hier al meermaals voorbij gekomen, allemaal leuk en aardig die fantasiemuntjes, dikke fiat, lambo hier en daar, maar vergeet nooit waar het echt omdraait in het leven en dat is het leven.. geniet wanneer je kan en kijk vooral niet heel de dag naar je schermpje en naar charts van allerlei onzin troepmuntjes. Gooi er lekker een paar centen in als je daar zin in hebt, maar gooi ook eens wat van je centen in een mooie vakantie met je gezin, vrienden, familie of ga lekker uiteten samen. Stel niet teveel uit, gewoon lekker doen als de kans er is.. voor je het weet is je tijd op en dooft je groene kaars voor altijd.
Conclusie: uitgeven die waardeloze euro's en niet wachten op je pensioen om te gaan genieten.. in mijn omgeving ken ik er maar weinig die hun pensioen hebben gehaald.
Sterkte jonge en natuurlijk heel veel sterkte voor je vriendin en kids gewenst… ik ga hier geen epistel schrijven. Maar je hebt gelijk.. probeer te genieten van het leven.. en wees dankbaar met wat je hebt!
Nogmaals sterkte!
F.ck man, sterkte!Pelox schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 21:36:
Zo. Nogal heftig dagje achter de rug.. kwam gisteren thuis komt mijn vriendin naar me toe helemaal de weg kwijt, compleet in paniek.. is plots haar vader en opa van mijn kinderen overleden. Ineens in elkaar gezakt en weg. 68 jaar. De afgelopen jaren heb ik helaas zelf een aantal keer een vergelijkbare situatie meegemaakt dus herken haar gevoel maar al te goed. Vanmorgen hebben we het slechte nieuws over opa verteld aan onze, nog kleine, kinderen..

[Twitter: https://twitter.com/Tree_of_Alpha/status/1601634191040315392]
Gecondoleerd en heel veel sterkte..Pelox schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 21:36:
Ik wilde niet het topic kapen trouwens dus ga maar weer lekker on topic
Zero.
Even gekeken en had nog een oude 3commas api key staan.. gelijk verwijderd. Thanks!Taro schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 22:14:
Nogmaals: Voorzichtig zijn met 3commas accounts...
[Twitter]
[Afbeelding]
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Dromen mag maar pluk die dag. Sterkte aan het thuisfront!Pelox schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 21:36:
Hier alles rustig maar neefje van mij op mijn leeftijd is binnen 7 maanden zowel zijn vader als moeder kwijt geraakt(beide net voor pensioen leeftijd, moeder eerst aan kanker en zijn vader 7 maanden later aan een hartaanval gevolgd door een beroerte). Zij waren wat hij was en wat hij kende; nooit uit huis gegaan en nooit zo'n relatie kunnen vinden of maken. Het leven kan soms een bende zijn, en ooit wordt een ieder ermee geconfronteerd. Nogmaals sterkte en extra voor je kids!
En ps: je kaapt niets, wij zijn allen mensen en geen AI. Goed om t delen en uiten
Ben je gek, lekker kapen dat topic. Geen mod die dat gaat modden. We gaan toch maar zijwaarts. Plenty time om jou te troosten. Tot er een kaars op of neer duikt uiteraard.Pelox schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 22:16:
Bedankt allemaal, wij redden ons wel.
Ik wilde niet het topic kapen trouwens dus ga maar weer lekker on topic
Sterkte, vooral voor vrouw en schoonfamilie, maar natuurlijk ook voor jou. Het zullen heftige weken worden. We blijven hier ons stinkende best doen om je af te leiden.
Hier, een miem speciaal voor jou
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/7tuBXPkMyNXoQqreWDpH3Nkw.gif?f=user_large)
das ff pech hebben voor mijn sell order BIFIDarrell schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 19:48:
Bifi heeft ook even een streep getrokken.
[Afbeelding]
En die van Nexo:
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/BMDaWWWukpHNrSgIVSmg6acS.jpg?f=fotoalbum_large)
nothing stops this train
dan maar verkopen voor 30 cent ipv 31Kol Nedra schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 22:32:
[...]
das ff pech hebben voor mijn sell order BIFI![]()
[Afbeelding]

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Zit je in je glazen bol te kijken?Taro schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 23:24:
Ah, gelukkig, we gaan weer lekker rekt. Cheap inslaan de komende periode.
Taro heeft een direct lijntje met de CEO van Bitcoin
Tadoresusaapje schreef op zondag 11 december 2022 @ 00:07:
[...]
Tado heeft een direct lijntje met de CEO van Bitcoin
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/TNxJVOVw1r4siFClIl7LVdRs.jpg?f=user_large)
Nee, mijn Binance Spot wallet lijkt een bugje te bevatten. Staat nu voor vandaag ook alweer op -1,99%, terwijl er alleen stablecoins, BIFI, ASTR en wat BNB dust in zit. BUSD is tov USD ook niet gedaald ofzo. Nou ja, vreemd.
Op https://www.binance.com/en/my/pnl/spot_account staat er ook een flinke rode candle voor vandaag. Geen idee...
:fill(white):strip_exif()/f/image/iT1x9YQXzZsNoHxdLff241sQ.png?f=user_large)
Edit: Kan ook zijn dat er weer een auto subscribe coin naar een vrijgekomen Binance Earn slot is gegaan en dat ie dat als verlies ziet.
[ Voor 42% gewijzigd door Taro op 11-12-2022 09:51 ]
Fun fact: 69 is the only natural number whose square (4761) and cube (328509) use every decimal digit from 0–9 exactly once
— Massimo (@Rainmaker1973) 10 december 2022
[source: https://t.co/BV1MPv3uPc] pic.twitter.com/Hip3QC0EX0
Boelliesch al sinds het decimale stelsel wordt gebruikt

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Dit is de reden waarom ik zo enthousiast ben over blockchain en hopium blijf houden.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Gecondoleerd! Veel sterkte met verwerken.Pelox schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 21:36:
Kol Nedra schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 22:32:
[...]
das ff pech hebben voor mijn sell order BIFI![]()
[Afbeelding]
Beide, ik blijf nog maar even in fiat/stables zitten. Die uitbraak gaat vermoedelijk naar beneden.YES schreef op zondag 11 december 2022 @ 13:31:
Compressie, wachten op een uitbraak of gewoon weekend?
[Afbeelding]
op basis van het figuur gaat ie upTaro schreef op zondag 11 december 2022 @ 14:06:
[...]
Beide, ik blijf nog maar even in fiat/stables zitten. Die uitbraak gaat vermoedelijk naar beneden.
Ja, en als we de vlaggenstok bij de huidige koers optellen, dan komen we in de regionen waar ook de 1D MA99 en 1W MA300 samenkomen. Kan mooi vuurwerk worden
/f/image/0d9U5cX56gCh4JiHplCp38W6.png?f=fotoalbum_large)
Maar ik gok toch op eerst nog een keer naar beneden.
Je huis verwarmen met de airco scheelt echt serieus veel geld.
Energie contract pre-madness, dat is echt serieus besparenDarrell schreef op zondag 11 december 2022 @ 18:13:
De daily op mijn gasmeter is aan een flinke downtrend bezig.
Je huis verwarmen met de airco scheelt echt serieus veel geld.
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!