[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 126 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.107.432 views

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:02

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 20:51:
[...]

Huh? :? Maar zo is DCA toch juist helemaal niet bedo...

Oooh haha. I see what you did there.
Dollar Cost Afwijking, gewoon zo onregelmatig mogelijk investeren zodat er helemaal geen touw meer vast te knopen is aan je strategie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ryderr schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 20:48:
[...]

Al die praktische miljonairs hierzo... ik kom hier om mijzelf beter te voelen, mijn 'investeringen' in crypto naar mijzelf te verdedigen zodat ik nog enigsinds kan slapen. Die opmerkingen van 'ik investeer in vastgoed en heb een aantal woonwijken bij elkaar geraapt', en 'kijk ik heb één of andere egg bbq gekocht' ter waarde van mijn auto en fiets mogen achterwege blijven. Tis de bear, bewaar die verhalen maar voor de volgende bull dan kan ik ook mee doen!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fDo9DSmjJly7tkCuSj2CAWKGaDY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/t4h3CGSjujltEYUAN9EhbJew.jpg?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-10 22:53

resusaapje

h less

Vis schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 20:07:
LTC/BTC is echt aan het moonen de laatste maanden, niet normaal! zeg het hier nogmaals maar ik denk serieus dat LTC over niet al te lange tijd weer terug in de top 5 staat. (Als je de stables niet meetelt)
Dit is zo'n OG cryptomunt die je nooit moet afschrijven en alle beertjes overleefd want fundamentals en eenvoud van het protocol.
Okay, ik trap erin. Vanaf volgende week ofzo ga ik onregelmatig wat munten in LTC DCAen. $10/week ofzeau. Soms meer, soms minder.

Als het mis gaat weet ik bij wie ik moet zijn 8)

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
ING ziet gewoon dat minder mensen in hun beleggingsponzi stappen (want "Crypto" kan je ook vervangen met "beleggingen" en de strekking is gelijk) en zien de jeugd opeens allemaal de Crypto in stappen.... En die gaan dus niet beleggen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

resusaapje schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 21:00:
[...]

Okay, ik trap erin. Vanaf volgende week ofzo ga ik onregelmatig wat munten in LTC DCAen. $10/week ofzeau. Soms meer, soms minder.

@YES post snel een disclaimer!!!

Not financial advice.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:16

Vis

resusaapje schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 21:00:
[...]

Bij @YES mag je aankloppen dan idd

Maar ff serieus, goeie solide investering hoor LTC, behoort in mn DCA potje bij BTC en ETH. Ben er zelfs over na aan het denken procentueel meer in LTC te steken dan in ETH.
Maar dyor enzo.

[ Voor 21% gewijzigd door Vis op 29-11-2022 21:21 ]

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Waah schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 21:08:
ING ziet gewoon dat minder mensen in hun beleggingsponzi stappen (want "Crypto" kan je ook vervangen met "beleggingen" en de strekking is gelijk) en zien de jeugd opeens allemaal de Crypto in stappen.... En die gaan dus niet beleggen.
Jawel, de jeugd belegt alleen in de toekomst en niet meer in een stervend boomer broeinest van onrealistisch fictieve oneindige economische groei.

De aandelen ponzi gaat langzaam vervangen worden door magische internet munten en de investeerders uit het door saaiheid uitstervende 'beleggen op de beurs in de praktijk topic' loopt het nu al dun door de broek.

Hun vertrouwde boomer wereld waar al hun pensioenen zorgvuldig in zijn opgebouwd is kapot aan het gaan.

Prachtig.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4uJB0bLBKmG0Koa2QXJ6JH3hquY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/IOWr6ZLCG1cLYuks5a5H7MYD.jpg?f=user_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:10
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 21:19:
[...]

Jawel, de jeugd belegt alleen in de toekomst en niet meer in een stervend boomer broeinest van onrealistisch fictieve oneindige economische groei.

De aandelen ponzi gaat langzaam vervangen worden door magische internet munten en de investeerders uit het door saaiheid uitstervende 'beleggen op de beurs in de praktijk topic' loopt het nu al dun door de broek.

Hun vertrouwde boomer wereld waar al hun pensioenen zorgvuldig in zijn opgebouwd is kapot aan het gaan.

Prachtig.

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bNjLdrenokkzM0HCZe-mXjp--9g=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/ie4m22VrVcqFWBUgrrWsLoD0.gif?f=user_large

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 21:08:
[...]

@YES post snel een disclaimer!!!

Not financial advice.
Mwoah, mensen mogen best rekt gaan op mijn woorden. Iets met "sue me, bitch".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

YES schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 20:54:
Dollar Cost Afwijking, gewoon zo onregelmatig mogelijk investeren zodat er helemaal geen touw meer vast te knopen is aan je strategie.
Ik begrijp er helemaal niet meer van, ik dacht dat DCA voor Debit Card Acceptatie stond? :?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://www.kaartje2go.nl/sinterklaaskaarten/sinterklaas-maan-schijnt-door-de-bomen/img/sinterklaas-maan-schijnt-door-de-bomen.jpg

Moon.

Sinterklaas is dit jaar een week te vroeg.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
:')

En dit afkomstig van een bank die haar sparende klanten stimuleert te beleggen in onder andere aandelen, terwjil dit het slechtste jaar is voor een groot aantal aandelen sinds tijden _O-

Rente laag --> mensen met spaarsaldi kosten geld, dus we jagen ze weg. Maar niet naar crypto, want dat is echt gevaarlijk. De betutteling, allemachtig wat een faalhazen. Techniek verkeerd spellen ("block chain"), labels als crimineel etc. gebruiken terwijl je zelf bent betrokken bij de grootste schandalen en boetes van de afgelopen 10 jaar, lekker man.
Tominatie schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 14:56:
Ik denk dat BTC vandaag de 17K breekt.
Dikke vette mewn.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PPTf1MA_JeGoGQL6z5zGoLddoNs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/TGPuXPzn6NxNMGX2j6XmGyR8.png?f=user_large

[ Voor 17% gewijzigd door Jedi_Pimp op 30-11-2022 04:28 ]

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19-10 23:07

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b4SHTK8DCcYw4ViMUPVAaEpazFo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/V5ePyEjfKF02EbVVSJOegBLX.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:25

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Jedi_Pimp schreef op woensdag 30 november 2022 @ 03:48:
[...]
En dit afkomstig van een bank die haar sparende klanten stimuleert te beleggen in onder andere aandelen, terwjil dit het slechtste jaar is voor een groot aantal aandelen sinds tijden _O-
Een Amerikaanse bank meneer voorspelt een dubbel digit aandelen crash volgend jaar. Als wij dan eens ontkoppelen kan men allemaal in Bitcoin stappen. O-) (y)

edit: als Rus kun je maar beter multisig hebben of de seed moet bij je naasten bekend zijn. >:)
Deze viel met zijn helikopter uit het raam: https://bitcoinist.com/cr...es-in-a-helicopter-crash/

[ Voor 18% gewijzigd door sh4d0wman op 30-11-2022 04:58 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:16

Vis

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fkPvn8qopLICi19uvwU1Ue90L0g=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/29IbxWF8BoinuhwydxwBZBrP.jpg?f=user_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Stukfruit schreef op woensdag 30 november 2022 @ 02:11:
[Afbeelding]

Moon.

Maar de echte vraag is, waar blijft @Snitserklaas. @Strontveegpiet heeft hem laten verdwijnen en probeert dit te verdoezelen door te zeggen dat hun boot gekapseisd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 09:58
Jedi_Pimp schreef op woensdag 30 november 2022 @ 03:48:
[...]

:')

Rente laag --> mensen met spaarsaldi kosten geld, dus we jagen ze weg. Maar niet naar crypto, want dat is echt gevaarlijk. De betutteling, allemachtig wat een faalhazen. Techniek verkeerd spellen ("block chain"), labels als crimineel etc. gebruiken terwijl je zelf bent betrokken bij de grootste schandalen en boetes van de afgelopen 10 jaar, lekker man.
tenenkrommend!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 10:14
Stukfruit schreef op woensdag 30 november 2022 @ 02:11:
[Afbeelding]

Moon.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Vef3ZGF.png

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05:17
Is het na een jaar ellende dat weer tijd voor de babes...

Dat je boodschappen doet... je telefoon checkt en ineens boodschappen + een gezelschapspeeltje voor de vrouw gratis binnen geharkt heb met digitale muntjes?

2023.
Lets go

All i want for Christmas is Putin in a box.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 21:19:
[...]

onrealistisch fictieve oneindige groei van een crypto muntje waar niemand de oprichter van kent is idd een veel betere investering 😅

Als we morgen dikke winsten kunnen maken met lege bierflessen gaat iedereen daar in investeren, het gaat uiteindelijk om de centen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
mentalozzie schreef op woensdag 30 november 2022 @ 08:41:

Dat je boodschappen doet... je telefoon checkt en ineens boodschappen + een gezelschapspeeltje voor de vrouw gratis binnen geharkt heb met digitale muntjes?

2023.
Lets go

Als ik mijn dame vertel over mijn dikke crypto-gains (en de verliezen wijselijk verzwijg) en het feit dat dat voor 90% met eigen geld binnengeharkt is, ben ik spontaan helemaal geschikt als haar gezelschapsspeeltje.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

Verwijderd

mentalozzie schreef op woensdag 30 november 2022 @ 08:41:

2023.
Lets go

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/74uiJffBEfwK46OrcJ0DQ1-R7rc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/FBwZNcMJjULDu2pEwrVq0xwU.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 10:14
Knetter, de kwaliteit van dit plaatje word met de dag slechter.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2022 @ 08:46:
[...]

onrealistisch fictieve oneindige groei van een crypto muntje waar niemand de oprichter van kent is idd een veel betere investering 😅

Als we morgen dikke winsten kunnen maken met lege bierflessen gaat iedereen daar in investeren, het gaat uiteindelijk om de centen
Ok boomer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

[...]

En dit was dan je eerste bijdrage aan deze groep. Dank je wel! d:)b

Oh wacht, je ging een paar dagen eerder nog langs bij het shitcoin-topic. Goed bezig (y)

Dus. Hoe ziet jouw portfolio eruit? En wat zijn je plannen voor de toekomst?

[ Voor 6% gewijzigd door resusaapje op 30-11-2022 09:00 ]

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ray_
  • Nu online
resusaapje schreef op woensdag 30 november 2022 @ 09:00:
[...]

Oh wacht, je ging een paar dagen eerder nog langs bij het shitcoin-topic. Goed bezig (y)

Volgens mij was hij voorheen wel vaker in de SC te vinden, dus dan heb je al genoeg credits opgebouwd om hier cynische tekstjes te tikken.
Source: ik ben longtime lurker.
Dat klinkt best smerig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
@Ngangatar je blijft toch populair hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Nu online
vervang "government" door "Big Corpo" en ik geef je helemaal gelijk O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

resusaapje schreef op woensdag 30 november 2022 @ 09:00:
[...]

Doe eens lief. Of zozeer rekt gegaan dat het nog pijn doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chedara
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:32
[...]

Lege flessen, laat ik daarmee nou net m'n eerste pc mee gefinancierd hebben als kind. Waardoor ik jaren later in contact kwam met bitcoin en mijn eerste btc heb gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2022 @ 09:10:
[...]

Doe eens lief. Of zozeer rekt gegaan dat het nog pijn doet?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZODcDLHbIvw8kaXTlXG07OS_7zI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Q3o3RcN19ALXRuvX5OWjAZwq.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Ray_ schreef op woensdag 30 november 2022 @ 09:06:
[...]

Volgens mij was hij voorheen wel vaker in de SC te vinden, dus dan heb je al genoeg credits opgebouwd om hier cynische tekstjes te tikken.
Source: ik ben longtime lurker.
Dat klinkt best smerig.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2hT_OyMCJrFno_UQBX-u-nfCvoI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zrQF3UdFCVknH5AnOdyOeRi7.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Lief blijven doen! Of we nou rekt of moon gaan met magisch internet geld of gebakken lucht stonks, gewoon lief blijven doen want als alles kapot is, is liefde nog altijd een currency waarmee je dingen gedaan krijgt (bah).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

YES schreef op woensdag 30 november 2022 @ 09:23:
Lief blijven doen! Of we nou rekt of moon gaan met magisch internet geld of gebakken lucht stonks, gewoon lief blijven doen want als alles kapot is, is liefde nog altijd een currency waarmee je dingen gedaan krijgt (bah).
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PaBgQHMYTcKtqX_Z6eQqUiEE79g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uzjVPcGNYqmVLiEunvtRIV20.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +11 Henk 'm!

Verwijderd

Voor iedereen die compleet rekt is gegaan en geen cadeautjes meer kan kopen voor de kids: hier alvast iets wat je kunt printen voor je kinderen zodat je niet compleet met lege handen staat.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3n7SDDXpIcgg7UXoWzk0rBoK-YQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gHdvrLSWNabg3gerz5llfSbP.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Die heb ik vanmorgen weer weggestuurd toen ze naast me lag inderdaad. Weet niet wat ze van me wil, maar mijn passphrase krijgt ze niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ryderr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-10 09:26

Excellence does not require perfection.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05:17
Gisteren trouwens via BTC Direct wat Ethereum gekocht en direct op ledger laten zitten.
Tot 4 december is het 0% fees (actie)

Werkt prima.

Is het interessant om het altijd zo te doen? Of zijn de fees dan echt achterlijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/utXwWaYurg50mA564nlMuVQPfnU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/rDLMrQlJCaoc1WowBYibVE2Q.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Dikke vette mewn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
mentalozzie schreef op woensdag 30 november 2022 @ 09:58:
Gisteren trouwens via BTC Direct wat Ethereum gekocht en direct op ledger laten zitten.
Tot 4 december is het 0% fees (actie)

Werkt prima.

Is het interessant om het altijd zo te doen? Of zijn de fees dan echt achterlijk.

[Afbeelding]
BTC Direct is een exchange waar je niet kunt versturen en hun service aan het afbouwen is .. hoe doe jij dat?

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Eusebius schreef op woensdag 30 november 2022 @ 10:17:
[...]

BTC Direct is een exchange waar je niet kunt versturen en hun service aan het afbouwen is .. hoe doe jij dat?
https://support.btcdirect...at-is-the-New-BTC-Direct-

Binnen Ledger Live is het de enige aanbieder wanneer je BTC met Euro's per Ideal wil kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
resusaapje schreef op woensdag 30 november 2022 @ 10:25:
[...]

https://support.btcdirect...at-is-the-New-BTC-Direct-

Binnen Ledger Live is het de enige aanbieder wanneer je BTC met Euro's per Ideal wil kopen.
Oh het heet hetzelfde en ze hebben twee platforms .. vandaar dat ze stopten, niemand dacht van tevoren dat dat een slecht idee zou zijn :)

==
hoi

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• swbr
  • Laatst online: 11:09
De BTC prijs bij btcdirect via Ledger Live ligt wel ruim een half procent hoger dan de prijs bij Bitvavo. Met de trade fee en de transfer fee van Bitvavo meegerekend, is het nog steeds voordeliger om de route Bitvavo -> Ledger te doen.

If you try and take a cat apart to see how it works, the first thing you have on your hands is a non-working cat. -DNA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 17-10 13:58
BTC eindelijk weer de 17k aangetikt...

[ Voor 75% gewijzigd door _Gast_ op 30-11-2022 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moshimoshi
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 20-02-2023
_Gast_ schreef op woensdag 30 november 2022 @ 11:07:
BTC eindelijk weer de 17k aangetikt...
Is er geen 17k babe?

Acties:
  • +19 Henk 'm!

Verwijderd

Hier alvast alles tot 35k, dan hebben we dat maar alvast gehad.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CiW48TwFaXFi2fjNYWNE5GjObbM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/El2kM2IrgVqlAep9YfJOoJ3Y.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xW77fXKlhogQNj5zW5rZ10_H7OY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Ni8wvtr1b80H2rwolgkbQ1ZZ.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Rs9H3untT5a5ByLOp5jcRTyuX84=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/O5swpYbiwbBBFAYsO9RfHaF1.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t5MX_N3Fn-HjFrc3aMbofx4ztf4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/gsvrLc2XXjUSCbxQuKxe8lOR.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BXVS3jWCSqL001-VctRIJNP0-TA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/SeI7hG9Yf59NvmenHjsq23zl.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RTsjpX2ycWo-JILESLFcAiN0_1o=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vwmCtleZEcKZB78nhJPTQaG3.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4WwXuiA4gnjYETtPBQ0kewct3hM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EbBTRluqz7RUmhN6pmOzHEU4.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rbd38G_ugnetexGhcKoIR9erRb4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xHdhn8sHGncynMZuYqLtqQBY.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dOiLhDvAm51yiTUdd7W5kiIOqQE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/XSxSA6UbZsk1d1DmGcZEVfb3.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8AClDB_bHpcpM0Q-rIpGhmW1oso=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zd1FLIC86qXbmuemqTbvRAZb.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QLg0AN3oLm6fovhQr1lFbrQgzrI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uvTa3MHgHY09oZZNVvlZ99Tk.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wu-equo8Q43wxnkWgZnaISLox44=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ERCYc6uYDVk9w22yGimBWsb6.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oqYamYLyjXbADMkMfKrnrpG6OkE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ajposZ4DraXeXd8WFH3FzBeK.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HBQohvUTN2vntk8JmldNPdf5KMw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/FcOiJegaNk2iTlPCnTRdcQKV.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0hCE03W9IFeDt1HS3eMZusrMlPg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5TDs4Tkjkn4QR881gERn5Q6S.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q_4LbkuYH3wR8MOhqjyS84ZroTc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/X5rSC5bSFYRJRyy9Ly3YO9KI.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wFNa6VyS3ooS7eCP6Me6XEunynk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uxxgIorBRBv8Bf9VEhpr82YQ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XUGx1ZTZTxRqtRKjmYqVhkKsxmM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Fbyjr144lB5VVsUqPoavv4j8.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4umA48OnQGMrdff_Sx5MrCaUDJE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/sS27al2T5Uj2iWrFM8S3sqVC.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kvQ9Uo3G7g1NKBXrOi8ZwnBzRG8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/focluHEYMPiyYZPSMlyuY3pq.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
Vast wel!

[ Voor 10% gewijzigd door _Gast_ op 30-11-2022 11:19 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-10 19:13

NeoflexNL

Forever young

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:26
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-kMe5VRkdovDla0ZCCiXgJqENJg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZLeFpkHrypcJ52VLbsN9pO0O.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P9JZX67Dpublo4FmUCmwqXb4fnc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/1cFs5KxzazKjbplMFXmQ3GUb.jpg?f=user_large

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Imgnrydrmr
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 30-09 11:33

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Mag ik een verzoekje plaatsen om nog ergens eens een babe zoals de 22k 'babe' in de lineup toe te voegen? Ik ben wel fan namelijk!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Iemand hier vroeg laatst wat hij met z'n goed gevulde mandje ICX moest doen. Het advies was vooral verkopen die handel. Hopelijk heeft'ie niet geluisterd, aardig pumpske nu :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moshimoshi
  • Laatst online: 20-02-2023
Imgnrydrmr schreef op woensdag 30 november 2022 @ 11:35:
Mag ik een verzoekje plaatsen om nog ergens eens een babe zoals de 22k 'babe' in de lineup toe te voegen? Ik ben wel fan namelijk!
Ik stel voor dat als we een grens doorbreken een babe doen en als we door een grens heen vallen dan zoiets als 22000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryderr
PHPResource schreef op woensdag 30 november 2022 @ 11:36:
Iemand hier vroeg laatst wat hij met z'n goed gevulde mandje ICX moest doen. Het advies was vooral verkopen die handel. Hopelijk heeft'ie niet geluisterd, aardig pumpske nu :+
Hoop ik ook voor hem, want deze Kraken ICX wick kwam daarna nog. Beetje zonde om ze dan tegen .15 te verkopen lijkt mij. HODL tot de volgende ronde

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DP6Cx2vrAbZbJIZ9w0EdG1TQ1hE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GCxRdFnvnva7pAV4HLFySw7z.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Strontveegpiet
  • Laatst online: 30-11-2022
YES schreef op woensdag 30 november 2022 @ 08:24:
[...]

Maar de echte vraag is, waar blijft @Snitserklaas. @Strontveegpiet heeft hem laten verdwijnen en probeert dit te verdoezelen door te zeggen dat hun boot gekapseisd is.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bdr6z_ZIfJ_mhZZKbrThtXJpXCQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/J0dv9K1QHR51T9gyRZddCXnt.jpg?f=user_large

Het is heus waar,
Gezeit un vetjuin, daist!

Maar allee, nog geen spoor van onze Sint mijngedacht!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-10 21:13
Strontveegpiet schreef op woensdag 30 november 2022 @ 11:47:
[...]

[Afbeelding]

Het is heus waar,
Gezeit un vetjuin, daist!

Maar allee, nog geen spoor van onze Sint mijngedacht!
Een plusje voor je username

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:49

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Wt2L0raGxux3FZa9Rxno8SmKJIw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/2SC4UvqrLEtc55whThlcvulP.gif?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Ik moest even dubbel kijken of dit geen troll account was :X

Ze hebben niet helemaal ongelijk:
"Big Bitcoin investors have the strongest incentives to keep the euphoria going."
Als je glas halfvol is zou je kunnen zeggen dat dit juist bullish is :+

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryderr
Auw auw auw, weer paar zakken kipfilet in t toilet. K*t munten(oh nee, hemels)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
Ryderr schreef op woensdag 30 november 2022 @ 14:01:
Auw auw auw, weer paar zakken kipfilet in t toilet. K*t munten(oh nee, hemels)
Koop jij je kipfilet in zakken?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:43
Ryderr schreef op woensdag 30 november 2022 @ 11:46:
[...]

Hoop ik ook voor hem, want deze Kraken ICX wick kwam daarna nog. Beetje zonde om ze dan tegen .15 te verkopen lijkt mij. HODL tot de volgende ronde

[Afbeelding]
Dat was ik, heb ze nog :) lag rustig te slapen, dus hem de mini hike gemist hehe. HODL! ! :D

[ Voor 5% gewijzigd door Gipsy King op 30-11-2022 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

ICX duikt NU naar beneden. SELL SELL SELL

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
elektriekert schreef op woensdag 30 november 2022 @ 14:07:
[...]

Als ik de kip bij de boer koop krijg ik het ook in vacuum zakken mee. Maar dan krijg je er minder ingespoten water bij en dat vind ik wel echt gierig van die boer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elektriekert
YES schreef op woensdag 30 november 2022 @ 14:11:
[...]

Als ik de kip bij de boer koop krijg ik het ook in vacuum zakken mee. Maar dan krijg je er minder ingespoten water bij en dat vind ik wel echt gierig van die boer.
Water is de eerste levenbehoefte!
Zie je wel dat de boeren er niet voor jou zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
resusaapje schreef op woensdag 30 november 2022 @ 14:10:
[...]

ICX duikt NU naar beneden. SELL SELL SELL
Te laat dan had ik dat vanochtend moeten doen , en nu weer lekker erin moeten springen voor een paar duizend extra coins.

Ik denk dat ICX goed bezig is, qua projecten en activity's en dat ze ergens soon wel weer boosten als alles Bullish is -----> Follow BTC , else Die.

I keep the bag closed for now. Slow Staking....

Support level nu geraakt, kan zo maar is terugdonderen na waar het gister stond , Alles voor niets ole ole :D !

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cyfNnUsjiyig9fei-01fDTGYzDI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/r5cweN9kz3LicAenXy8JQrQW.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 39% gewijzigd door Gipsy King op 30-11-2022 14:30 ]

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Mooi door het trendlijntje heen wat ontstaan is na de forse daling omtrent FTX. Overigens geen hele mooie of duidelijke trendlijn (op een kortere tijd is ie netter over de wicks te trekken overigens) maar de dalende trend was wel aardig duidelijk te zien m.t.. Momenteel wel wat in niemandsland, veel candles en wicks die op korte afstand van elkaar gesloten zijn dus ik zie niet heel goed waar voor de 18k nog duidelijke resistance ligt. Echter vind ik de boel niet zo sterk ogen dat ik verwacht dat we daar zomaar even naar toe klimmen. Maakt ook eigenlijk niet uit want we hebben de babes van Jaapio toch al.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B1_mTHH3vua_dBlSeb3fB1fCJTk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/hbjHIdJYtM2qOVYjZI7HSdcZ.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:29
Violatiel is het wel op dit moment :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-10 20:12
Voor straks wat live 'muziek' ome Jerome

https://www.brookings.edu...ook-and-the-labor-market/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ray_
  • Nu online
YES schreef op woensdag 30 november 2022 @ 14:22:
Maakt ook eigenlijk niet uit want we hebben de babes van Jaapio toch al.
Ik kocht alleen maar BTC in zodat hier weer nieuwe plaatjes langs zouden komen. Nu zoeken jullie het maar lekker zelf uit, vanaf 36K ga ik wel weer kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Ray_ schreef op woensdag 30 november 2022 @ 14:51:
[...]

Ik kocht alleen maar BTC in zodat hier weer nieuwe plaatjes langs zouden komen. Nu zoeken jullie het maar lekker zelf uit, vanaf 36K ga ik wel weer kopen.
insert geiten meme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Nu online
Nieuwe bull is toch nieuwe babes? als je FOMO wil, moet er wel incentive zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wowhead
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 18-04-2024
Je kan wel merken dat er een bear is, normaal word je hier doodgegooid met comments.

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:49

Darrell

Fiat moonboy

Deze is ook mooi in de reacties
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bOyKuc2NA-0mkSNibP7CPAFGstk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/O1pd8KXFFBa0BE4GpRkOIf7H.png?f=user_large

Nog een pareltje
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JWhHkAB20jjUKH8tr1CcpK7tSuk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BmOQGmtCjpqMygEyEm9FlEHH.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 27% gewijzigd door Darrell op 30-11-2022 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

zwembroek schreef op donderdag 22 september 2022 @ 11:34:
[...]

[...]

U gaat door voor de koelkast.
RMRK
Ik denk, ik gooi mijn RMRK effe naar een wallet. Kocoin heeft namelijk wat FUD aan z'n broek hangen: 20% van hun waarde zit in de eigen KCS munt.

Valt vies tegen: Ledger kan het alleen met een externe app, Metamask alleen als xcRMRK, polkadot.js alleen met een extension.

Volgens https://singular.app/tokens lijkt alleen Nova Wallet alles te ondersteunen, maar om *nog* een wallet te installeren... zucht.

Wat gebruik jij/gebruiken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:19
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OVkLtG68K6ijNX7nY9IRWSMu9Sw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ypEIaDO9RMxPihADvqsQ1PPm.jpg?f=user_large

geldt dit ook voor de Schultenbräu? -O-

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Schuldenbräu alcoholvrij en smaakvrij is een synthetische stablebräu ...

[ Voor 6% gewijzigd door resusaapje op 30-11-2022 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
resusaapje schreef op woensdag 30 november 2022 @ 15:29:
[...]

Ik denk, ik gooi mijn RMRK effe naar een wallet. Kocoin heeft namelijk wat FUD aan z'n broek hangen: 20% van hun waarde zit in de eigen KCS munt.

Valt vies tegen: Ledger kan het alleen met een externe app, Metamask alleen als xcRMRK, polkadot.js alleen met een extension.

Volgens https://singular.app/tokens lijkt alleen Nova Wallet alles te ondersteunen, maar om *nog* een wallet te installeren... zucht.

Wat gebruik jij/gebruiken jullie?
Twee manieren. 1 Nova wallet. Native RMRK vanaf kucoin verzenden naar Nova wallet via Statemine. 2 ETH Ledger adres met Metamask. RMRK verzenden vanaf Kucoin via het MOVR netwerk. Native RMRK wordt dan automatisch omgezet naar xcRMRK.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Nee dat is geen bier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

zwembroek schreef op woensdag 30 november 2022 @ 15:42:
[...]

Twee manieren. 1 Nova wallet. Native RMRK vanaf kucoin verzenden naar Nova wallet via Statemine. 2 ETH Ledger adres met Metamask. RMRK verzenden vanaf Kucoin via het MOVR netwerk. Native RMRK wordt dan automatisch omgezet naar xcRMRK.
Ah, dan zat ik in de goede richting te denken. Is het verstandig om met de ene shitcoin (remark) afhankelijk te zijn van een andere shitcoin (moenbiem)?

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• zwembroek
Ik heb mezelf vandaag nog even verdiept in het security or commodity verhaal. Als deze regulering plannen echt worden doorgevoerd dan betekend dat waarschijnlijk het einde van altcoins. Misschien dat er nog een paar als commodity worden aangemerkt. Extreem slecht voor altcoins dus maar ook extreem bullish voor Bitcoin. Als iedereen alleen zijn geld nog in Bitcoin gaat stoppen dan krijgt Michael Saylor straks nog gelijk. Het zet mij wel aan het denken. Minder shitcoins en meer Bitcoin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

zwembroek schreef op woensdag 30 november 2022 @ 15:57:
Ik heb mezelf vandaag nog even verdiept in het security or commodity verhaal. Als deze regulering plannen echt worden doorgevoerd dan betekend dat waarschijnlijk het einde van altcoins. Misschien dat er nog een paar als commodity worden aangemerkt. Extreem slecht voor altcoins dus maar ook extreem bullish voor Bitcoin. Als iedereen alleen zijn geld nog in Bitcoin gaat stoppen dan krijgt Michael Saylor straks nog gelijk. Het zet mij wel aan het denken. Minder shitcoins en meer Bitcoin.
Volgens mij waren PoW munten een commodity. Dat was toch de grap bij ETH, dat het overstappen van PoW naar PoS ei-gen-lijk niet zo verstandig was, juist hierom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
resusaapje schreef op woensdag 30 november 2022 @ 15:55:
[...]

Ah, dan zat ik in de goede richting te denken. Is het verstandig om met de ene shitcoin (remark) afhankelijk te zijn van een andere shitcoin (moenbiem)?
Je bent niet afhankelijk. Je gebruikt alleen het MOVR netwerk om native RMRK om te zetten naar xcRMRK. Dit staat dan op je Ledger adres. Als je xcRMRK terug stuurt naar kucoin heb je weer RMRK. Als het MOVR netwerk verdwijnt hebben we wel en probleem denk ik. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryderr
elektriekert schreef op woensdag 30 november 2022 @ 14:07:
[...]

Goedkoper, de rest zit in magisch internet geld

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

zwembroek schreef op woensdag 30 november 2022 @ 16:02:
[...]

Je bent niet afhankelijk. Je gebruikt alleen het MOVR netwerk om native RMRK om te zetten naar xcRMRK. Dit staat dan op je Ledger adres. Als je xcRMRK terug stuurt naar kucoin heb je weer RMRK. Als het MOVR netwerk verdwijnt hebben we wel en probleem denk ik. _O-
Afbeeldingslocatie: https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fwww.cryptocurrencykb.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2018%2F11%2FAnd-Its-Gone-Crypto-Memes.jpg&f=1&nofb=1&ipt=fef66019b264abeb9717b1719c48eb5a36079f814a97bf362843f18e5211caa6&ipo=images

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
resusaapje schreef op woensdag 30 november 2022 @ 15:59:
[...]

Volgens mij waren PoW munten een commodity. Dat was toch de grap bij ETH, dat het overstappen van PoW naar PoS ei-gen-lijk niet zo verstandig was, juist hierom?
Wat ik er van kon vinden wordt tot nu toe Bitcoin waarschijnlijk als een commodity gezien. Er staat niets over pow in zijn algemeenheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

zwembroek schreef op woensdag 30 november 2022 @ 16:15:
[...]

Wat ik er van kon vinden wordt tot nu toe Bitcoin waarschijnlijk als een commodity gezien. Er staat niets over pow in zijn algemeenheid.
Nope, wat ik zo snel zag, moet een crypto aan een echt goed gekoppeld zijn. DGX voor goud, Bananacoin voor bananen. Waaraan BTC dan gekoppeld is, is mij een raadsel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-10 21:13
En wat heb je gevonden? Het gaat om het verschil in regels toch? Een security moet aan veel meer voorwaarden voldoen dan een commodity, ofniet?

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
Gelukszoekr schreef op woensdag 30 november 2022 @ 16:30:
[...]

En wat heb je gevonden? Het gaat om het verschil in regels toch? Een security moet aan veel meer voorwaarden voldoen dan een commodity, ofniet?
Ik zoek het vanavond wel even op. Ik kwam een draadje op Twitter tegen. Ik dacht eerst het zal wel maar ik ben daarna nog even wat verder gaan spitten wat die regels dan inhouden. Het wordt onrendabel voor grote VC's om in nieuwe altcoin projecten te investeren. Het was nu wel erg makkelijk voor ze. Investeren, overal hypen en reclame maken en dan dumpen op retail. Moonbeam is er een goed voorbeeld van. Die VC's kochten 1 glmr voor 0,01 cent. Dat soort praktijken zal aan banden worden gelegd als het een security wordt. Dan is het niet meer aantrekkelijk om in dergelijke projecten te investeren.

Hieronder de tweet.

[ Voor 6% gewijzigd door zwembroek op 30-11-2022 16:52 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:44

MicroWhale

The problem is choice

Ik zou graag je bronnen willen lezen. Er is in bovenstaande geval alleen maar goed nieuws. Dan komen er namelijk een paar commodities (BTC, ETH? en een paar anderen), wat een enorme boost betekent voor de cryptowereld als geheel.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
MicroWhale schreef op woensdag 30 november 2022 @ 16:57:
[...]

Ik zou graag je bronnen willen lezen. Er is in bovenstaande geval alleen maar goed nieuws. Dan komen er namelijk een paar commodities (BTC, ETH? en een paar anderen), wat een enorme boost betekent voor de cryptowereld als geheel.
Lees de Twitter thread die hierboven staat van Mark Moss. Je moet de thread even zoeken op zijn account. Hij verwijst daar ook door naar stukken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:29
zwembroek schreef op woensdag 30 november 2022 @ 16:42:
[...]

Ik zoek het vanavond wel even op. Ik kwam een draadje op Twitter tegen. Ik dacht eerst het zal wel maar ik ben daarna nog even wat verder gaan spitten wat die regels dan inhouden. Het wordt onrendabel voor grote VC's om in nieuwe altcoin projecten te investeren. Het was nu wel erg makkelijk voor ze. Investeren, overal hypen en reclame maken en dan dumpen op retail. Moonbeam is er een goed voorbeeld van. Die VC's kochten 1 glmr voor 0,01 cent. Dat soort praktijken zal aan banden worden gelegd als het een security wordt. Dan is het niet meer aantrekkelijk om in dergelijke projecten te investeren.

Hieronder de tweet.
[Twitter]
Dit is juist gruwelijk positief en knetters hard nodig. BTC word iig nooit een security. Ik zeg extreem bullish.
Ben sowieso altijd extreem anti defi geweest. De echt goede project daar gelaten, maar dat was nog geen 0,1%, rest waren gewoon smerige pump en dump scams

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:44

MicroWhale

The problem is choice

zwembroek schreef op woensdag 30 november 2022 @ 17:01:
[...]

Lees de Twitter thread die hierboven staat van Mark Moss. Je moet de thread even zoeken op zijn account. Hij verwijst daar ook door naar stukken.
Thanks, was al bezig met lezen. Hij heeft gelijk. Ik hoop alleen dat ETH er bij zit. De rest maakt me niet zoveel uit.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
https://newsbit.nl/europe...aarschuwing-over-bitcoin/

:| :'( :-( oOo

[ Voor 12% gewijzigd door Gipsy King op 30-11-2022 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
Ik ben toch maar weer deels in BUSD gestapt. Ik hoop het lager in te kopen en een meer diverse portfolio.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:29
wij van wc eend

en dit is ongeveer de 100x dat dit soort ambtenaren hobby clubjes dit posten

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
anti elppa schreef op woensdag 30 november 2022 @ 17:15:
[...]

Dit is juist gruwelijk positief en knetters hard nodig. BTC word iig nooit een security. Ik zeg extreem bullish.
Ben sowieso altijd extreem anti defi geweest. De echt goede project daar gelaten, maar dat was nog geen 0,1%, rest waren gewoon smerige pump en dump scams
Ik ga mijn strategie / plannen wel aanpassen in ieder geval. De vraag is nu alleen wanneer dergelijke maatregelen definitief worden uitgerold. Ze zullen met het hele FTX debacle er wel wat meer haast achter zetten. Maar zoiets duurt vast nog jaren. Desalniettemin gaat mijn focus nu meer naar Bitcoin.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-10 19:13

NeoflexNL

Forever young

Ah, de bitcoin is dood fase.. tot nu toe gaat het eigenlijk net zo als de vorige bear fases

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Pagina: 1 ... 126 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!