De ECB wacht op een lagere inkoop prijs...
Ik zat net te kijken, de nieuwsberichten, het sentiment, de afgelopen keren was het dieptepunt ook ongeveer een jaar na de top. Daar zitten we nu... misschien nog een laatste dip, misschien lekker horizontaal voor een paar maanden en dan weer klimmen.NeoflexNL schreef op woensdag 30 november 2022 @ 17:33:
[...]
Ah, de bitcoin is dood fase.. tot nu toe gaat het eigenlijk net zo als de vorige bear fases
Ik denk dat ETH ook een security is. Wat maakt ETH anders dan BNB, ADA, TRX, AVAX etc?MicroWhale schreef op woensdag 30 november 2022 @ 17:23:
[...]
Thanks, was al bezig met lezen. Hij heeft gelijk. Ik hoop alleen dat ETH er bij zit. De rest maakt me niet zoveel uit.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Je zou haast denken dat ze er voor betaald krijgen om zulke posts te plaatsen.NeoflexNL schreef op woensdag 30 november 2022 @ 17:33:
[...]
Ah, de bitcoin is dood fase.. tot nu toe gaat het eigenlijk net zo als de vorige bear fases
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/S0JHPZ2oLg5212XiboaDgc5V.jpg?f=user_large)
No mountain is to high. Keep Pumpinnnn.
Ondertussen :
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/3PLq7KuP6DG73tDK09jchIrp.jpg?f=user_large)
[ Voor 47% gewijzigd door Gipsy King op 30-11-2022 17:58 ]
Verwijderd
Never gets old.Gelukszoekr schreef op woensdag 30 november 2022 @ 17:43:
[...]
Ik denk dat ETH ook een security is. Wat maakt ETH anders dan BNB, ADA, TRX, AVAX etc?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ckziXCu1RLCmzM501mSJpSsr.jpg?f=user_large)
Verwijderd
It's happening.zwembroek schreef op woensdag 30 november 2022 @ 15:57:
Ik heb mezelf vandaag nog even verdiept in het security or commodity verhaal. Als deze regulering plannen echt worden doorgevoerd dan betekend dat waarschijnlijk het einde van altcoins. Misschien dat er nog een paar als commodity worden aangemerkt. Extreem slecht voor altcoins dus maar ook extreem bullish voor Bitcoin. Als iedereen alleen zijn geld nog in Bitcoin gaat stoppen dan krijgt Michael Saylor straks nog gelijk. Het zet mij wel aan het denken. Minder shitcoins en meer Bitcoin.
Hier afgelopen week ook zo'n gesprek;Gipsy King schreef op woensdag 30 november 2022 @ 17:48:
[...]
Je zou haast denken dat ze er voor betaald krijgen om zulke posts te plaatsen.
[Afbeelding]
No mountain is to high. Keep Pumpinnnn.
Ondertussen :
[Afbeelding]
"Hier zoon, je eerste briefje van €5. Vanaf nu krijg je elke maand zakgeld!"
"-Papa. Doe niet zo ouderwets. Geef bij gewoon wat BNB zodat ik liquiditeit kan farmen met BIFI-OP vLP voor 38.49% compounded apy"
https://www.hln.be/geld/g...is-toch-absurd~a66fcc3b6/
Waar ik laatst mijn beklag aan het doen was over ‘Geldmaat’ en de problemen bij een algehele storing prijsde ik me nog gelukkig dat ik wel even in ‘Bels’ pin.
Ook daar komt nu dus verandering in.
First one by one then all at once…
Cash, edelmetalen, Bitcoin wederom.
Waar ik laatst mijn beklag aan het doen was over ‘Geldmaat’ en de problemen bij een algehele storing prijsde ik me nog gelukkig dat ik wel even in ‘Bels’ pin.
Ook daar komt nu dus verandering in.
First one by one then all at once…
Cash, edelmetalen, Bitcoin wederom.
Ik vraag mij oprecht wel eens af of zo'n wick wel klopt. Ik snap het principe van lage liquiditeit en dunne orderboeken maar zo'n extreme koersverandering in korte tijd? Daar kun je vies rijk van worden, of word je te grote sellorder dan niet geheel gevuld..Ryderr schreef op woensdag 30 november 2022 @ 11:46:
[...]
Hoop ik ook voor hem, want deze Kraken ICX wick kwam daarna nog. Beetje zonde om ze dan tegen .15 te verkopen lijkt mij. HODL tot de volgende ronde
[Afbeelding]
Verwijderd
Heerlijk dit

'Wees op uw hoede voor Bitcoin. Bitcoin is niet alleen irrelevant, Bitcoin is zelfs zeer slecht! Oh trouwens, wij werken momenteel aan onze eigen digitale valuta.'
Wie bedenkt deze slapstick?
De lijn die ik ergens in september in de chart heb gezet hold nog wel steeds, dat had ik niet verwacht:Tominatie schreef op woensdag 30 november 2022 @ 18:31:
Wat ogen de koersen tragisch zeg. Denk dat we nog wel wat zakken.
/f/image/Ugsg4rzwIgtM0WJkbt7kJJPq.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/tsbx4YIg5QniYtBofilZ0qAu.png?f=fotoalbum_large)
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Nou dat. Bitcoin zijn laatste snik, go F urself F'in bankers. En maar drukken die euros en dollars en de hele bende de verdoemenis in duwen, maar neeeeee, bitcoin is het foute jongetje in de klas. Die fijne jongens en dames zijn onderdeel van het probleem, en wij de oplossing: hopelijk zien andere kleine visjes dat ook in en laten wij hun schip zinken.anti elppa schreef op woensdag 30 november 2022 @ 17:29:
[...]
wij van wc eend
en dit is ongeveer de 100x dat dit soort ambtenaren hobby clubjes dit posten
Ahja, het nieuws komt vanuit de grootste overheid binnen alle overheiden. Lets face it, over 10 jaar nog geen concrete verandering maar wel 1mijard uitgegeven om het voor elkaar te maken. Bah jakkie bah
Excellence does not require perfection.
Tjah, hopelijk leert men het af om op basis van advies van anderen ergens in te investeren of een bepaald platform te gebruiken. En wat ik ook al heb gemerkt is dat heel veel mensen het feit dat je iets gebruikt en dat benoemt al als een advies op kunnen pakken. Dus: "Welk platform gebruik je?" -> "Ik gebruik Binance" -> "Na jouw advies om Binance te gebruiken ...".
Het verdraaien van zaken, of de schuld bij een ander leggen ipv kritisch naar jezelf te kijken is helaas een steeds groter wordend probleem.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Zeker werkt dat. Kan alleen dat als jij 100miljardduizend icon te koop zet op 1 zo'n wick.het slechts gedeeltelijk opeet en dan weer instort. Dit was duidelijk een foutje met limit en market buy, en een duur foutje. Degene heeft een berg aan icon opgekocht, maat helaas ook 90% boven de huidige marktprijs. Ik zelf zet ook wel.eens absurde inkoop en verkoop orders op kraken, en eens in de zoveel tijd heb.je geluk: of gekocht en direct dikke % in de plus of andersom. Ik hou van dikke vingersPHPResource schreef op woensdag 30 november 2022 @ 18:27:
[...]
Ik vraag mij oprecht wel eens af of zo'n wick wel klopt. Ik snap het principe van lage liquiditeit en dunne orderboeken maar zo'n extreme koersverandering in korte tijd? Daar kun je vies rijk van worden, of word je te grote sellorder dan niet geheel gevuld..
Verwijderd
Ik snap dat ook niet zo goed. Vanaf het moment dat je handelingen gaat verrichten, al dan niet na aanleiding van een tip, ben je 100% zelf verantwoordelijk.Taro schreef op woensdag 30 november 2022 @ 18:51:
[...]
Tjah, hopelijk leert men het af om op basis van advies van anderen ergens in te investeren of een bepaald platform te gebruiken. En wat ik ook al heb gemerkt is dat heel veel mensen het feit dat je iets gebruikt en dat benoemt al als een advies op kunnen pakken. Dus: "Welk platform gebruik je?" -> "Ik gebruik Binance" -> "Na jouw advies om Binance te gebruiken ...".
Het verdraaien van zaken, of de schuld bij een ander leggen ipv kritisch naar jezelf te kijken is helaas een steeds groter wordend probleem.
En vooral in crypto kun je bij 'tips' van crypto Twitter namen met veel volgers bijna automagisch wel uitgaan van betaalde reclame.
Dat ontbreken van enige zelfreflectie of verantwoording afschuiven zie je inderdaad overal terug. Bijvoorbeeld de laatste 10 jaar ook veelvuldig in de politiek, waar mensen ook nog een voorbeeldrol zouden horen te dragen.
Vind het dan ook niet vreemd dat het frequenter lijkt voor te komen.
mooie is dat de fud uitgefud is. Blockfi nieuws doet niets, alle luie corrupte poep ambtenaren tuimelen over elkaar heen om fud te verspreiden, het doet geen drol.mentalozzie schreef op woensdag 30 november 2022 @ 19:01:
[Afbeelding]
Uur later… iets met olie en 🔥
[Afbeelding]
LTC, mijn oude liefde staat er rete strak bij. Chikun arise!!!
:strip_exif()/f/image/QUNYMEhOLn1fVpTbTMsbkbTZ.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 19% gewijzigd door anti elppa op 30-11-2022 19:12 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Het bashen van Bitcoin en crypto door centrale banken en nu ook de ECB, is mijns inziens een voorbode voor wat er komen gaat straks: de bekendmaking van wèl een goede betrouwbare digitale munt. De CBDC.
Nu blockchain belachelijk liggen maken en zeggen dat crypto onstabiel is, en straks met een eigen EUR of USD ERC-20 munt komen die ook op de blockchain draait door Ethereum. Maar dit zeggen ze er allemaal niet bij, nee Bitcoin en crypto moet eerst dood gebashed worden zodat zij straks met het ei van Columbus voor de dag kunnen komen.
Wij weten beter toch?
Nu blockchain belachelijk liggen maken en zeggen dat crypto onstabiel is, en straks met een eigen EUR of USD ERC-20 munt komen die ook op de blockchain draait door Ethereum. Maar dit zeggen ze er allemaal niet bij, nee Bitcoin en crypto moet eerst dood gebashed worden zodat zij straks met het ei van Columbus voor de dag kunnen komen.
Wij weten beter toch?
:strip_exif()/f/image/sSU8ctqQ4bbIbs5PbTndEf6m.jpg?f=fotoalbum_large)
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ik heb last van stress en gedoe.
Dus ik alles proberen. Beter eten, meer slapen. Grenzen aangeven. Maar ik blijf moeite houden.
Dus ik op yoga. Beetje rekken met dames nipt onder de middelbare leeftijd. Tringel trangel muziek op de achtergrond.
Werkt nog niet.
Dus ik toch een beetje radeloos navraag gedaan bij de begeleider en zijn hipsterknot. Is er dan niks dat me kan helpen, desnoods iets extremer?
“Ja,” zegt ‘ie. Een acupressuur mat. Een soort moderne spijkermat. Door de pijnprikkels wordt je hoofd leeg gemaakt. En maak je een soort gelukshormoon aan.
I kid you not. Ik had er nog nooit van gehoord.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/xw5CPYtBgRyKGc9T5mrYq9Hw.jpg?f=user_large)
Maar ik heb schrik. Ik wil niet 30 minuten op een mat met 1000 vervelende puntjes.
Dus ik vraag: Is er niet iets anders dat me kan helpen? Iets anders dat goed veel pijn doet, maar niet fysiek? Iets dat het hele dagelijkse leven naar de achtergrond drukt, zonder dat ik op een spijkermat moet liggen?
“Ja,” zegt ‘ie. “Ja, toch wel. Je kan ook shitcoins kopen.”
Dus ik alles proberen. Beter eten, meer slapen. Grenzen aangeven. Maar ik blijf moeite houden.
Dus ik op yoga. Beetje rekken met dames nipt onder de middelbare leeftijd. Tringel trangel muziek op de achtergrond.
Werkt nog niet.
Dus ik toch een beetje radeloos navraag gedaan bij de begeleider en zijn hipsterknot. Is er dan niks dat me kan helpen, desnoods iets extremer?
“Ja,” zegt ‘ie. Een acupressuur mat. Een soort moderne spijkermat. Door de pijnprikkels wordt je hoofd leeg gemaakt. En maak je een soort gelukshormoon aan.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/xw5CPYtBgRyKGc9T5mrYq9Hw.jpg?f=user_large)
Maar ik heb schrik. Ik wil niet 30 minuten op een mat met 1000 vervelende puntjes.
Dus ik vraag: Is er niet iets anders dat me kan helpen? Iets anders dat goed veel pijn doet, maar niet fysiek? Iets dat het hele dagelijkse leven naar de achtergrond drukt, zonder dat ik op een spijkermat moet liggen?
Maktub
hahah goeie tip. Ga meteen beginnen, heb namelijk klein beetje stress van die vertiefde arbeidsmarkt, grote muilen van medewerkers, inflatie enzMrMrq schreef op woensdag 30 november 2022 @ 19:23:
Ik heb last van stress en gedoe.
Werkt nog niet.
[Afbeelding]
Vraagje, heb je nog tips? wellicht een exchange die bijna omvalt waar ik ff rap van mijn stuivers af kan komen?
Gewoon schalen erbij geven dat het een lieve lust is, faillissement is van later zorganti elppa schreef op woensdag 30 november 2022 @ 19:27:
[...]
hahah goeie tip. Ga meteen beginnen, heb namelijk klein beetje stress van die vertiefde arbeidsmarkt, grote muilen van medewerkers, inflatie enz
Vraagje, heb je nog tips? wellicht een exchange die bijna omvalt waar ik ff rap van mijn stuivers af kan komen?
Ik dacht ok we gaan weer rekt.
Kijk ik, nog steeds 16.8
YES schreef op woensdag 30 november 2022 @ 19:37:
[...]
Gewoon schalen erbij geven dat het een lieve lust is, faillissement is van later zorg
:strip_exif()/f/image/2a7fa7F2FZed3P8ffqhhPg5n.jpg?f=fotoalbum_large)
Mooi kantoor heeft die @anti elppa, dat moet ik hem nageven!
Vuile honda-atta-vita. Zaterdag a.s. ga ik op de markt langs de loempiakraam, kijken wat zij ervan vinden(in ergste geval voortaan Hollandse gebakken vis). Zondag ga ik langs mijn clubhuis, de beste chinees uit de buurt waar ik tot op heden veelste vaak binnen loop. Ik hoop maar dat ze CZ net zo zat zijn als ik. Crypto fanatiekelingen die de hele markt het liefst kapot trekken... 'niet vloeken Ryder, denk terug aan de honderd tachtig duizend uren aan therapie'... Honda-atta-vita!mentalozzie schreef op woensdag 30 november 2022 @ 19:01:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Zucht, nu CZ vs Kucoin en Kraken?mentalozzie schreef op woensdag 30 november 2022 @ 19:01:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Naar mannetje eigenlijk hoop dat deze als eerste gaat dan. Karma.
Goed spul, niet?Ryderr schreef op woensdag 30 november 2022 @ 19:44:
[...]
Vuile honda-atta-vita. Zaterdag a.s. ga ik op de markt langs de loempiakraam, kijken wat zij ervan vinden(in ergste geval voortaan Hollandse gebakken vis). Zondag ga ik langs mijn clubhuis, de beste chinees uit de buurt waar ik tot op heden veelste vaak binnen loop. Ik hoop maar dat ze CZ net zo zat zijn als ik. Crypto fanatiekelingen die de hele markt het liefst kapot trekken... 'niet vloeken Ryder, denk terug aan de honderd tachtig duizend uren aan therapie'... Honda-atta-vita!
Verwijderd
Ik ben inmiddels zo kotsmisselijk bullish op Bitcoin voor de longterm dat ik me er onrustig door voel.Vis schreef op woensdag 30 november 2022 @ 19:06:
Het bashen van Bitcoin en crypto door centrale banken en nu ook de ECB, is mijns inziens een voorbode voor wat er komen gaat straks: de bekendmaking van wèl een goede betrouwbare digitale munt. De CBDC.
Wij weten beter toch?
[Afbeelding]
Bitcoin is een digitale snelweg die nu gebouwd wordt naast de traditionele analoge weg. Op die traditionele analoge weg rijden nu boomers in dieselbusjes gefinancierd door banken, met aanhangers vol stonks en vastgoed. Ze lachen om de aanleg van de digitale snelweg, verblind door bezit en hun traditionele gedachtengang van zekerheid in oneindige economische groei en financiële regelgeving. Met fiat valuta als ultiem rendement op assets die geen bestaansrecht zullen hebben in toekomstige inrichting van samenlevingen. Bitcoin is ons wapen in de val van fiat die gaande is.
Oneindig expansie en winstbelang van bedrijven zullen in de toekomst geen drijfveer meer vormen wanneer we onze leefbaarheid op aarde gaan waarborgen. Dat moment gaat komen. Woonruimte zal niet langer als investeringsrecht worden gezien en bezit ervan niet meer als grondrecht. Een eerlijker systeem dan kapitalistisme gaat ontstaan. Omvang van vermogen als definitie van rijkdom en succes naast individueel bezit als drijfveer voor maatschappelijke participatie heeft allang gefaald. Het faalt al decennia.
We staan in de kinderschoenen van een paradigm shift, de inrichting van de wereld zoals wij die kennen zal uiteindelijk verbannen worden naar het verleden. De mensenheid zal naar een hogere samenlevingsvorm evolueren waarbij individueel belang niet langer als grondrecht zal worden beschouwd en waar overheden überhaupt geen rol meer spelen, evenals het verdwijnen van individuele privacy, geopolitieke territoriale grenzen en internationale machtsverhoudingen.
Al dan niet door grootschalige internationale genocide vanwege het grootste geopolitieke conflict die de mensheid ooit heeft gekend: de val van fiat. Amerika gaat zijn positie van de Dollar niet opgeven zonder geweld. Zij investeren al bijna een eeuw in geforceerde adoptie van gebruik van de Dollar; een valuta die zowel de aarde als internationale samenlevingen collectief heeft uitgeput.
Bitcoin zal uiteindelijk ook sterven in dit proces maar zal wel een belangrijke rol vervullen in deze paradigm shift. De laatste stuiptrekking van semi traditionele gedachtengang met bezit en verbruik van energie als kapitalistisch bevoorrecht grondrecht.
En precies op dat smeltpunt van de trationele wereldorde moet je sellen. Dan ben je heel kort, in een niets betekenend moment van de tijdlijn der onstaan van ons heelal, de rijkste en armste persoon op aarde.
Maargoed ik brokkel nog wat 99,5% pure
El Salvadoriaanse hopium in mijn bullspectrum pijp om weg te zweven op deze wolken van breinmist.
Tja, hoe moet je hier op reageren? MOOON!!!
Wat zou het mooi zijn als bitcoin er op de dag dat de ECB bitcoin door het putje tweet er een 10k candle naar boven uitpoept.
We zijn alweer bij de gemiddelde daling van de BTC halving. Ben erg benieuwd komende weken naar de FED meeting. If history repeats..
Als Jaapio aan dit soort lange epistels begint weet je dat het eraan zit te komen. Duurt misschien nog even maar het gaat komen. Je hoort het gerommel van de aanstormende bulls in de verte al. Ze kunnen nog ver weg zijn en zo nu en dan overstemd worden door gebrul van beren, maar ze zijn onvermijdelijk.Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2022 @ 19:57:
[...]
Ik ben inmiddels zo kotsmisselijk bullish op Bitcoin voor de longterm dat ik me er onrustig door voel.
Bitcoin is een digitale snelweg die nu gebouwd wordt naast de traditionele analoge weg. Op die traditionele analoge weg rijden nu boomers in dieselbusjes gefinancierd door banken, met aanhangers vol stonks en vastgoed. Ze lachen om de aanleg van de digitale snelweg, verblind door bezit en hun traditionele gedachtengang van zekerheid in oneindige economische groei en financiële regelgeving. Met fiat valuta als ultiem rendement op assets die geen bestaansrecht zullen hebben in toekomstige inrichting van samenlevingen. Bitcoin is ons wapen in de val van fiat die gaande is.
Oneindig expansie en winstbelang van bedrijven zullen in de toekomst geen drijfveer meer vormen wanneer we onze leefbaarheid op aarde gaan waarborgen. Dat moment gaat komen. Woonruimte zal niet langer als investeringsrecht worden gezien en bezit ervan niet meer als grondrecht. Een eerlijker systeem dan kapitalistisme gaat ontstaan. Omvang van vermogen als definitie van rijkdom en succes naast individueel bezit als drijfveer voor maatschappelijke participatie heeft allang gefaald. Het faalt al decennia.
We staan in de kinderschoenen van een paradigm shift, de inrichting van de wereld zoals wij die kennen zal uiteindelijk verbannen worden naar het verleden. De mensenheid zal naar een hogere samenlevingsvorm evolueren waarbij individueel belang niet langer als grondrecht zal worden beschouwd en waar overheden überhaupt geen rol meer spelen, evenals het verdwijnen van individuele privacy, geopolitieke territoriale grenzen en internationale machtsverhoudingen.
Al dan niet door grootschalige internationale genocide vanwege het grootste geopolitieke conflict die de mensheid ooit heeft gekend: de val van fiat. Amerika gaat zijn positie van de Dollar niet opgeven zonder geweld. Zij investeren al bijna een eeuw in geforceerde adoptie van gebruik van de Dollar; een valuta die zowel de aarde als internationale samenlevingen collectief heeft uitgeput.
Bitcoin zal uiteindelijk ook sterven in dit proces maar zal wel een belangrijke rol vervullen in deze paradigm shift. De laatste stuiptrekking van semi traditionele gedachtengang met bezit en verbruik van energie als kapitalistisch bevoorrecht grondrecht.
En precies op dat smeltpunt van de trationele wereldorde moet je sellen. Dan ben je heel kort, in een niets betekenend moment van de tijdlijn der onstaan van ons heelal, de rijkste en armste persoon op aarde.
El Salvadoriaanse hopium in mijn bullspectrum pijp om weg te zweven op deze wolken van breinmist.
Of zoals Taro het uitgebreider toelicht: "MOOON!!!"
@Verwijderd ik keek met een schuin oog naar de schuine chart van grt.. is ie dood?
Zero.
Of bitcoin nou dood gaat of niet, zolang Jaapio dit soort proza blijft spuien vermaak ik me prima!
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Wie is Jaapio?NeoflexNL schreef op woensdag 30 november 2022 @ 20:07:
Of bitcoin nou dood gaat of niet, zolang Jaapio dit soort proza blijft spuien vermaak ik me prima!
Zero.
17K, MOOOON
Edit: oh nee, toch niet
Edit: oh nee, toch niet
[ Voor 64% gewijzigd door YES op 30-11-2022 20:08 ]
Verwijderd
YES schreef op woensdag 30 november 2022 @ 20:06:
[...]
Als Jaapio aan dit soort lange epistels begint weet je dat het eraan zit te komen. Duurt misschien nog even maar het gaat komen. Je hoort het gerommel van de aanstormende bulls in de verte al. Ze kunnen nog ver weg zijn en zo nu en dan overstemd worden door gebrul van beren, maar ze zijn onvermijdelijk.
Of zoals Taro het uitgebreider toelicht: "MOOON!!!"
Dat is die kerel die vorig jaar sinterklaas speelde
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Jij bent echt nog nieuw hier hè.
Dacht ik begin met een schone lei..
Zero.
17k bitches! Bitcoin is helemaal niet dood
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
.5% hike in december zo goed als confirmed. Tijd voor een weekje groen
Kom maar op met die 18k...
Dan nog even de Amerikaanse cpi cijfers eroverheen en we kunnen gewoon weer dokken straks in box 3..Gelukszoekr schreef op woensdag 30 november 2022 @ 20:13:
.5% hike in december zo goed als confirmed. Tijd voor een weekje groen
Om daarna weer vakkundig rekt te gaan.
Aandelen S&p pampen plots en springt BTC mee. Een meeting geweest van iets?
https://www.federalreserv...peech/powell20221130a.htmcooLopke schreef op woensdag 30 november 2022 @ 20:16:
@Gelukszoekr had het net over een aanstaande hike die wat lager dan verwacht is volgens mij.cooLopke schreef op woensdag 30 november 2022 @ 20:16:
Jerome zit op de praatstoel. Ken uw klassiekerscooLopke schreef op woensdag 30 november 2022 @ 20:16:
AMEN 🍻Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2022 @ 19:57:
[...]
Ik ben inmiddels zo kotsmisselijk bullish op Bitcoin voor de longterm dat ik me er onrustig door voel.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Haha de gemiddelde filosoof kan nog een puntje zuigen aan sommige epistels en gedichtachtige posts in dit topic. Misschien bevinden zich hier wel de hedendaagse Plato en Aristoteles waar later nog vaak aan gerefereerd zal worden nu we het aan het begin staan van een nieuwe financiele era
Kortom: more hopium more moooon
Met andere woorden een weekje groen om daarna dubbel hard naar beneden te tuimelen.YES schreef op woensdag 30 november 2022 @ 20:17:
[...]
@Gelukszoekr had het net over een aanstaande hike die wat lager dan verwacht is volgens mij.
Er zal over een paar jaar wel een bundel qoutes/verhalen bij de BRUNA liggen denk ik zoPHPResource schreef op woensdag 30 november 2022 @ 20:21:
Haha de gemiddelde filosoof kan nog een puntje zuigen aan sommige epistels en gedichtachtige posts in dit topic. Misschien bevinden zich hier wel de hedendaagse Plato en Aristoteles waar later nog vaak aan gerefereerd zal worden nu we het aan het begin staan van een nieuwe financiele era
Jij zegt het. Eerst is het weer tijd voor rainbows & unicorns. Ik zie de reacties al weer, we kunnen los, bullrun confirmed, op naar de maan!cooLopke schreef op woensdag 30 november 2022 @ 20:22:
[...]
Met andere woorden een weekje groen om daarna dubbel hard naar beneden te tuimelen.
Ik denk het niet. er gaan nog een paar saaie maanden aankomen
Met die kennis kan je veel winst maken dus deel het volgende week evencooLopke schreef op woensdag 30 november 2022 @ 20:22:
[...]
Met andere woorden een weekje groen om daarna dubbel hard naar beneden te tuimelen.
Mooi stukje proza voor bij het juinen.keanu_ schreef op woensdag 30 november 2022 @ 20:24:
[...]
Er zal over een paar jaar wel een bundel qoutes/verhalen bij de BRUNA liggen denk ik zo
Zero.
Plaatste een paar minuten geleden een fat finger order op Kraken bij Matic ipv Bitcoin, hele resterende pf erin 
Goed, snel met een market sell verkocht en alsnog in BTC gestoken. Zal wel net als bij de kassa gaan, Matic voorop....
Goed, snel met een market sell verkocht en alsnog in BTC gestoken. Zal wel net als bij de kassa gaan, Matic voorop....
Gelukszoekr schreef op woensdag 30 november 2022 @ 20:25:
[...]
Jij zegt het. Eerst is het weer tijd voor rainbows & unicorns. Ik zie de reacties al weer, we kunnen los, bullrun confirmed, op naar de maan!
Ik denk het niet. er gaan nog een paar saaie maanden aankomen
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/FaGPntT3RSLZ4CJsCL4sPG32.gif?f=user_large)
UberLurker Departement #GG.
Kijk, dit is nou inhoudelijk sterke TA, FA, SA én IPA. De hoekstenen van alle analyses mbt financiën/crypto.
KSM gaat ook weer super
Je moet ook niet kopen als een munt op ATH staat.
Duuuuuuh
Ik denk wel dat dat mijn persoonlijk beste buy high sell low is. Meteen voor een jaar vastgezet bij aanschaf zodat ik pareltjes als KILT en ACALA binnen kon harken. Goh wat zou ik er rijk van gaan worden
Wist uiteraard dat het ook zo kon gaan als het nu gaat en ik ga het er nu ook niet meer uit doen als het vrij komt, HODL want is de moeite van het verkopen toch niet meer waard.
Maak altijd van die screenshots van Twitter, beetje amteuruish.
Wil dus beetje oefenen met een linkje naar Twitter.
Even kijken.
[video]<blockquote class="twitter-tweet"><p lang="en" dir="ltr">Number 5 of the most viewed TikTok video ever <a href="https://t.co/9fmXRzYa8G">pic.twitter.com/9fmXRzYa8G</a></p>— Romano (@RNR_0) <a href="https://twitter.com/RNR_0/status/1598010118024859650?ref_src=twsrc%5Etfw">November 30, 2022</a></blockquote> <script async src="https://platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>[/video]
Moon.
Volgende iets van Twitter gaat over Crypo
Edit:
ik snap het niet.
Even kijken.
[video]<blockquote class="twitter-tweet"><p lang="en" dir="ltr">Number 5 of the most viewed TikTok video ever <a href="https://t.co/9fmXRzYa8G">pic.twitter.com/9fmXRzYa8G</a></p>— Romano (@RNR_0) <a href="https://twitter.com/RNR_0/status/1598010118024859650?ref_src=twsrc%5Etfw">November 30, 2022</a></blockquote> <script async src="https://platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>[/video]
Moon.
Edit:
ik snap het niet.
[ Voor 6% gewijzigd door mentalozzie op 30-11-2022 21:24 ]
Ging echt heel goed. Mooie tweet.mentalozzie schreef op woensdag 30 november 2022 @ 21:18:
Even kijken.
[url=https://....]<blockquote class="twitter-tweet"><p lang="en" dir="ltr">Number 5 of the most viewed TikTok video ever <a href="https://t.co/9fmXRzYa8G">pic.twitter.com/9fmXRzYa8G</a></p>— Romano (@RNR_0) <a href="https://twitter.com/RNR_0/status/1598010118024859650?ref_src=twsrc%5Etfw">November 30, 2022</a></blockquote> <script async src="https://platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>[/]
Moon.
Edit:
ik snap het niet.
Ik weet niet precies wat je probeert te doen maar het ziet er indrukwekkend uit!mentalozzie schreef op woensdag 30 november 2022 @ 21:18:
Even kijken.
<blockquote class="twitter-tweet"><p lang="en" dir="ltr">Number 5 of the most viewed TikTok video ever <a href="https://t.co/9fmXRzYa8G">pic.twitter.com/9fmXRzYa8G</a></p>— Romano (@RNR_0) <a href="https://twitter.com/RNR_0/status/1598010118024859650?ref_src=twsrc%5Etfw">November 30, 2022</a></blockquote> <script async src="https://platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>
Moon.
Edit:
ik snap het niet.
Ik lul ook zomaar wat
shovelhead1340 schreef op woensdag 30 november 2022 @ 21:24:
[...]
Ik weet niet precies wat je probeert te doen maar het ziet er indrukwekkend uit!
:strip_exif()/f/image/C7OGezn9mdJM9RzA68Q8BBhj.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik wil zo'n twitter linkje maken dat Taro altijd doet i.p.v die noob screenshots van de telefoon.
Maar ik snap het niet.
[Embed] url [/embed]mentalozzie schreef op woensdag 30 november 2022 @ 21:27:
[...]
[Afbeelding]
Ik wil zo'n twitter linkje maken dat Taro altijd doet i.p.v die noob screenshots van de telefoon.
Maar ik snap het niet.
Te laat...wat Taro zegt...
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Prachtig pop-up boek waarmee je een leuke en leerzame reis naar de maan maakt. Voor astronauten vanaf 5 jaar: https://t.co/gbmsl96ZTW #kinderboek #wetenschap @Clavis_Books pic.twitter.com/aG2PNIecPR
— Bruna (@Bruna_nl) 8 december 2018
Ja het werkt!
Zero.
Ik mis DCA nog, dan heb je alle afko's welYES schreef op woensdag 30 november 2022 @ 20:35:
[...]
Kijk, dit is nou inhoudelijk sterke TA, FA, SA én IPA. De hoekstenen van alle analyses mbt financiën/crypto.
DCA is breder dan crypto. Dat pas ik ook in het dagelijks leven toe. Daily Complete Assholery, Drinken tot je er Compleet Afligt, Dope, Crack en Acid, nou ja, je kan er nog wat meer mee denk ik.PureLOOD schreef op woensdag 30 november 2022 @ 21:57:
[...]
Ik mis DCA nog, dan heb je alle afko's wel
Nog meer capitulatie. Doorgaans een positieve en ondernemende knakker, maar hij is klaar met wat er nu gaande is, o.a. doordat hij funds op FTX & BlockFi heeft/had:
Misschien morgen even kijken maar dit stukje in de beschrijving is al een goede reality-check an sich:Taro schreef op woensdag 30 november 2022 @ 22:18:
Nog meer capitulatie. Doorgaans een positieve en ondernemende knakker, maar hij is klaar met wat er nu gaande is, o.a. doordat hij funds op FTX & BlockFi heeft/had:
[YouTube: Cryptocurrency saved and then ruined my life...]
"Sam Bankman-Fried or simply, SBF, using his Alameda Research and FTX ponzi scheme has decimated many crypto investors and companies, and simply wrecked people's lives and livelihoods, myself included. Not your keys, not your coins, rings truer than ever. I will never trust, and I will always verify moving forward... FTX seemed too big to fail, regulated by governments, including a US division that was supposed to have even tighter regulation but how ironic, SBF walks around freely after stealing billions from millions... Just sit here wondering how could I have been so foolish, and leave my funds in someone else's control like FTX, and their subsidiaries, specifically, BlockFi..."
Extreem retarded iig. Maar helaas moet blijkbaar iedereen ooit een keer rekt gaan op deze manier om daarna door te gaan naar de volgende bingo ronde (myself uiteraard lang geleden included)YES schreef op woensdag 30 november 2022 @ 22:32:
[...]
Misschien morgen even kijken maar dit stukje in de beschrijving is al een goede reality-check an sich:
"Sam Bankman-Fried or simply, SBF, using his Alameda Research and FTX ponzi scheme has decimated many crypto investors and companies, and simply wrecked people's lives and livelihoods, myself included. Not your keys, not your coins, rings truer than ever. I will never trust, and I will always verify moving forward... FTX seemed too big to fail, regulated by governments, including a US division that was supposed to have even tighter regulation but how ironic, SBF walks around freely after stealing billions from millions... Just sit here wondering how could I have been so foolish, and leave my funds in someone else's control like FTX, and their subsidiaries, specifically, BlockFi..."
Ik moet alleen nog een keer een jaapio doen, daarna ben ik eindbaas
Je vraagt je ook af wat de audits (soms) waard zijn. Dat die curator moet ontdekken dat er geen administratie is en er niet eens een overzicht is van personeel. Dikke facade ipv dikke governance, kan best een tijdje goed gaan.
Nou ja, als je wil traden ontkom je niet echt aan exchanges hè, als je (bijna) alles kwijtraakt op een exchange nam je wel veel teveel risico inderdaad.anti elppa schreef op woensdag 30 november 2022 @ 22:37:
[...]
Extreem retarded iig. Maar helaas moet blijkbaar iedereen ooit een keer rekt gaan op deze manier om daarna door te gaan naar de volgende bingo ronde (myself uiteraard lang geleden included)
Ik moet alleen nog een keer een jaapio doen, daarna ben ik eindbaas
Neemt niet weg dat ik zelf bij dat soort verhalen altijd weer even wakker geschud wordt. Binnenkort nog maar eens kijken hoe de verhoudingen crypto op ledger vs crypto op exchanges liggen voor mij, aangezien ik alweer een tijdje de DCA heb lopen. Wellicht weer wat afromen naar de Ledger
Zo heb ik een keer in een paar minuten tijd 15k USD verloren door een pump & dump. Lekker naïef, ik zie het maar als een leermoment, maar dat heeft wel een klein traumaatje in mijn hersenen achtergelaten.
Die gast heeft gewoon dik smeergeld betaald aan die zogenaamd regulerende instanties/overheden. Eng ventje. Lijkt wel het traditionele financiele systeem. Wat een wereld....YES schreef op woensdag 30 november 2022 @ 22:32:
[...]
Misschien morgen even kijken maar dit stukje in de beschrijving is al een goede reality-check an sich:
Is dat ook echt 15k inleg? Of was het je inleg x iets die op 15k uitkwam? Zal langs beide kanten een bedrag zijn geweest dat mij vrijwel per direct compleet uit crypto zou doen stappen.. Als er nog wat over was om uit te stappen danTaro schreef op woensdag 30 november 2022 @ 22:43:
Zo heb ik een keer in een paar minuten tijd 15k USD verloren door een pump & dump. Lekker naïef, ik zie het maar als een leermoment, maar dat heeft wel een klein traumaatje in mijn hersenen achtergelaten.
Was echt 15k USD inzet die ik toen ben kwijtgeraakt, geen leverage. De coin werd bekendgemaakt, ik had mij niet van tevoren voorgenomen wat ik zou inzetten, dus snel naar het betreffende tradingpair toe, ik ram ergens op de 0%-100% inzet meter zoals je die ook op Binance hebt, drukte op market buy en toen, tjah.... Op een gegeven moment op de market sell knop geramd omdat het er slecht uitzag en toen had ik 15k USD minder in de pf. Dat moment zal ik uiteraard nooit vergeten.YES schreef op woensdag 30 november 2022 @ 22:45:
[...]
Is dat ook echt 15k inleg? Of was het je inleg x iets die op 15k uitkwam? Zal langs beide kanten een bedrag zijn geweest dat mij vrijwel per direct compleet uit crypto zou doen stappen.. Als er nog wat over was om uit te stappen dan
Wow... dat is wel serieus heftig. Begrijpelijk dat je dat nooit meer vergeet maar ook knap dat je niet direct alles leeggetrokken hebt en nooit meer hebt omgekeken naar crypto, tenminste, ik denk dat ik dat zou doen.Taro schreef op woensdag 30 november 2022 @ 22:50:
[...]
Was echt 15k USD inzet die ik toen ben kwijtgeraakt, geen leverage. De coin werd bekendgemaakt, ik had mij niet van tevoren voorgenomen wat ik zou inzetten, dus snel naar het betreffende tradingpair toe, ik ram ergens op de 0%-100% inzet meter zoals je die ook op Binance hebt, drukte op market buy en toen, tjah.... Op een gegeven moment op de market sell knop geramd omdat het er slecht uitzag en toen had ik 15k USD minder in de pf. Dat moment zal ik uiteraard nooit vergeten.
Dope, Crack en AcidYES schreef op woensdag 30 november 2022 @ 22:08:
[...]
DCA is breder dan crypto. Dat pas ik ook in het dagelijks leven toe. Daily Complete Assholery, Drinken tot je er Compleet Afligt, Dope, Crack en Acid, nou ja, je kan er nog wat meer mee denk ik.

Die moet ik onthouden
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Als je het teveel doet wordt dat wel een uitdaging.resusaapje schreef op woensdag 30 november 2022 @ 23:04:
[...]
Dope, Crack en Acid![]()
Die moet ik onthouden
Mjah, hoe gek ook: Het went allemaal. Ik heb op BitMEX meer dan 1,5 BTC verloren, weliswaar toen de koers nog onder de 15k zat, maar achteraf gezien had ik dat gewoon op de Ledger moeten zetten en holden.YES schreef op woensdag 30 november 2022 @ 22:54:
[...]
Wow... dat is wel serieus heftig. Begrijpelijk dat je dat nooit meer vergeet maar ook knap dat je niet direct alles leeggetrokken hebt en nooit meer hebt omgekeken naar crypto, tenminste, ik denk dat ik dat zou doen.
Ik heb ook wel dagen gehad dat ik met alleen DOGE 6000 USD in een paar uur verdiende, DOT heb ik 4000 stuks van onder de 1 USD gekocht en op 4 USD verkocht, BNB en XRP heb ik wel meer dan 5k op een dag mee verdiend. En soms word je wakker met -15k in een nachtje door een mooie rode candle. Hoort er allemaal bij
Gelukkig mijn inleg er al lang uit, ik speel met winst. Uit dit wereldje stappen is voor mij geen optie
Oh, gelukkig (Video in de Tweet):
JUST IN: Sam Bankman-Fried says FTX US is "fully solvent" and "withdrawals could be opened up today." pic.twitter.com/Fuvt844FG2
— Watcher.Guru (@WatcherGuru) 30 november 2022
CZ heeft de betreffende Tweet inmiddels verwijderd. Hij moet natuurlijk wel opletten met andere exchanges verdacht maken, alle ogen zijn op hem gericht.mentalozzie schreef op woensdag 30 november 2022 @ 19:01:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik heb een boor, ik verzamel nog 5 mensen met boren.YES schreef op woensdag 30 november 2022 @ 22:32:
[...]
SBF walks around freely after stealing billions from millions... Just sit here wondering how could I have been so foolish, and leave my funds in someone else's control like FTX, and their subsidiaries, specifically, BlockFi..."
Wie kan er opzoeken waar die man is, een ander zoekt een mooie lege kelder.
Zijn we na het weekend rijk.
#boormasjienSBF
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Als het zo simpel zou zijn denk ik dat we nu al wel iets aan de late kant waren geweest.Bad Brains schreef op woensdag 30 november 2022 @ 23:25:
[...]
Ik heb een boor, ik verzamel nog 5 mensen met boren.
Wie kan er opzoeken waar die man is, een ander zoekt een mooie lege kelder.
Zijn we na het weekend rijk.
#boormasjienSBF
Ja, of nog niemand heeft dit gewoon zo simpel benaderd... Hmm.
Ik heb ook genoeg trauma momentjes in crypto gehad haha. Uiteindelijk met een leuke winst de bull af kunnen sluiten maar als ik nadenk over hoeveel geld ik had kunnen verdienen door gewoon mijn winst te nemen dan is het te dom voor woorden. Ik kan er om lachen maar het is de vraag of ik ooit nog de kans krijg om zoveel geld te verdienen in een bull. Mijn meest memorabele moment was dat op Kucoin de waarde van mijn TRAC 30k was na een stijging van 100% door de Coinbase listing maar dat op Coinbase zelf de waarde 90k aan tikte voor een tijdje. Daarna bleef de waarde op Coinbase op 60k hangen. Jedi pimp heeft me toen nog aangeraden via private message om de boel snel naar Coinbase te sturen maar Kucoin hield de opnames tegen. Ik was die dag ervoor nog van plan om het naar Coinbase te sturen maar ik dacht dat de arbitrage wel mee zou vallen.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!