[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 115 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.109.098 views

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:13
_Gast_ schreef op maandag 21 november 2022 @ 21:24:
[...]

Nice goeie keuze. Ik was de laatste maanden goed bezig en dat maakte me iets te gretig denk ik...
100% mazzel. De goede keuze was rust in mijn hoofd. Niet dat ik op verlies had gestaan als ik was doorgegaan. Maar het was een bedragje wat ik wel goed kon gebruiken op datkoment en dat was me meer waard.

Zo nu en dan winst pakken. Ik zal nooit een lambo verdienen zo. Maar da's niet het doel.

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Hey luitjes, tis toch even geleden voor mij hier. Zolang zelfs dat ik het wachtwoord van mijn account niet meer wist. Ik dacht kom weer 'ns buurten. Hier nog steeds volop in bitcoin en elk salaris vliegt er nog maandelijks in.
Helaas is de koers wel aardig rekt gegaan, het zijn barre tijden. Daarnaast ben ik zo dom geweest om het crypto nieuws niet goed meer te volgen, want ik had nog een funbag staan op FTX, die ik kwijt ben dus.
Ziek hoor, zo'n hele exchange het putje in. Geweldig wat een shitshow dit wereldje is.

Al met al, flink rekt maar ik ben happy in het leven en dat is het belangrijkste. In 2024 kan ik hopelijk met pensioen na de bullrun die gaat komen. Nog even geduld!
Hoe is het met jullie hier?

Moon, lambo.
69K soon.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:28
ASTAR strong

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
Tominatie schreef op maandag 21 november 2022 @ 22:10:

Moon, lambo.
69K soon.
Welkom terug ouwe beer!

Het gaat hier zoals het altijd al ging..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DyLAwrQVShCD4HK4F87po4hWpgU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Ikcho0afXKiSLpZOImqQdEaR.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GhWGhV-NkKVAlV9i8Wwv94CGKIg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/ZFPkxBI4Ehm4Hxd3gLkaCwLn.gif?f=user_large

Zero.

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 19-12 16:58

NeoflexNL

Forever young

Tominatie schreef op maandag 21 november 2022 @ 22:10:
Hey luitjes, tis toch even geleden voor mij hier. Zolang zelfs dat ik het wachtwoord van mijn account niet meer wist. Ik dacht kom weer 'ns buurten. Hier nog steeds volop in bitcoin en elk salaris vliegt er nog maandelijks in.
Helaas is de koers wel aardig rekt gegaan, het zijn barre tijden. Daarnaast ben ik zo dom geweest om het crypto nieuws niet goed meer te volgen, want ik had nog een funbag staan op FTX, die ik kwijt ben dus.
Ziek hoor, zo'n hele exchange het putje in. Geweldig wat een shitshow dit wereldje is.

Al met al, flink rekt maar ik ben happy in het leven en dat is het belangrijkste. In 2024 kan ik hopelijk met pensioen na de bullrun die gaat komen. Nog even geduld!

Moon, lambo.
69K soon.
Ik dacht dat jij zonder internetverbinding als Griekse geitenhoeder op Kreta was blijven hangen!

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-12 19:48

resusaapje

h less

Sjuul100 schreef op maandag 21 november 2022 @ 20:42:
[...]

15.700 laagste punt sinds tijden, die whales zijn weer bezig
Ik heb weer gekocht. Het lijkt een beetje te helpen. Ik ben ook maar een microwhale hè...

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Tominatie
  • Niet online
Pelox schreef op maandag 21 november 2022 @ 22:24:
[...]
Het gaat hier zoals het altijd al ging..
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/OP2m46R.png

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Nice...

[ Voor 31% gewijzigd door Taro op 21-11-2022 22:47 ]

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21:41
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_xyuFywy2aJgUHp7YoeNS16qoCg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/lsWIB9AjLPA2J4FGHOTeek4o.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 85% gewijzigd door mentalozzie op 21-11-2022 22:52 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Gaat lekker, 13.6k incoming?

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Tominatie
  • Niet online
Is het eventueel faillissement van iets als Genesis (geen idee wat het is) nou echt nog fuel om lager te gaan? Naar mijn idee is de rek er echt uit. Its time for relief rally.

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-12 18:15
Gaan we voor het positieve (double bottom) of het negatieve (lower low) :P
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q8loE9XsWS1W6sNSNwOYFKxE0xE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/4B3KOqK9b2acMxz6z0WkUFop.png?f=fotoalbum_large

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Tominatie schreef op maandag 21 november 2022 @ 22:55:
Is het eventueel faillissement van iets als Genesis (geen idee wat het is) nou echt nog fuel om lager te gaan? Naar mijn idee is de rek er echt uit. Its time for relief rally.
Genesis hoort bij Grayscale en het geheel heeft weer een linkje met Gemini. Grayscale heeft Bitcoins bij Coinbase staan en dat lijken er aardig wat te zijn, net als heel veel ETH, maar of het er voldoende zijn is de vraag aangezien er funding nodig is. En als die niet komt, dan moeten ze waarschijnlijk gaan verkopen, dat geeft "wat verkoopdruk".

Daarnaast is de "FTX hacker" ook enorme stapels ETH's aan het dumpen voor BTC's, de vraag is wat hij daarna met die BTC's gaat doen, hodlen of verkopen.

Er hangt nog wel een klein donderwolkje boven de koers.

• Tominatie
  • Niet online
Thx voor de uitleg, ben ik weer wat meer up-to date. Nog maar ff wachten met de DCA voor deze maand dan.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Barry Silbert, eigenaar van Digital Currency Group (DCG), waar Grayscale, Genesis en Coindesk onder vallen heeft al enige tijd niets van zich laten horen. Dat is opvallend en dat roept nog meer vraagtekens op:

Let's get it over with...

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Taro schreef op maandag 21 november 2022 @ 23:04:
Barry Silbert, eigenaar van Digital Currency Group (DCG), waar Grayscale, Genesis en Coindesk onder vallen heeft al enige tijd niets van zich laten horen. Dat is opvallend en dat roept nog meer vraagtekens op:
[Twitter]
Nu snap ik waarom ik gefaald bent, al die bazen in de crypto hebben een unieke kop. Die heb ik niet, vandaar dat ik niet populair ben op dat twitter.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-12 18:15
Taro schreef op maandag 21 november 2022 @ 23:04:
[Twitter]
En DCG schijnt ook een kleine 1,3 Miljard verschuldigd te zijn aan.. jawel.. Genesis _O-
Daarnaast, niet heel spannend maar wel opvallend, hebben ze de "Who we Are" pagina verwijderd van hun website.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9gFbL8-lTDCLb7YcblEai0WB7HU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/CDV9patal7MR8ObNYhtDxTd2.png?f=fotoalbum_large

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Wel goed om even in het achterhoofd te houden, niet om FUD te creëren, maar Grayscale is de grootste BTC holder van allemaal met 633.530 stuks BTC en 3.050.000 stuks ETH. Als daar wat mis gaat dan kan dat behoorlijk invloed hebben.

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:37
Taro schreef op maandag 21 november 2022 @ 23:10:
Wel goed om even in het achterhoofd te houden, niet om FUD te creëren, maar Grayscale is de grootste BTC holder van allemaal met 633.530 stuks BTC en 3.050.000 stuks ETH. Als daar wat mis gaat dan kan dat behoorlijk invloed hebben.
En mensen maakten zich eerder zorgen om de MtGox payout _O-

Ik lul ook zomaar wat

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Het zou wat zijn. Heb al vaak genoeg gelezen
dat de ftx collapse is de Lehman Brothers in crypto. Maar als Grayscale ten onder gaat insert btc = 3k? Bedoel hoe lang kunnen zij gbtc aanbieden tegen een -45%? Ftx is dan in verhouding een lachertje.

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23-12 09:04

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ugh... Kan er ook nog bij. Wat voor funding moet erbij dan? En waarom zouden ze daarna geen problemen meer hebben. Teveel crypto is in handen van te weinig en de verkeerde mensen.

[ Voor 17% gewijzigd door HollovVpo1nt op 21-11-2022 23:32 ]

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:09
Reported for FUD.

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11 22:52
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2022 @ 20:10:
Nu we er toch heel voorzichtig wel vanuit mogen gaan dat de bullrun (misschien) wel eens achter ons kon liggen;

Wat vonden jullie het mooiste moment van deze bullrun? En dan bedoel ik niet winsten of verliezen maar gebeurtenissen in de crypto space of reacties van vrienden/familie/collega's.

Er is zoveel gebeurd destijds, Tesla die tijdelijk Bitcoin accepteerde, Saylor en El Salvador die rond de top all-in gingen (je verzint het niet), Plan B met zijn rekt to flow, Madelon Vos die adviseerde de dip te kopen op 57k etc. Etc.

Voor mij was stiekem toch wel het mooiste moment dat mijn vrouwtje me gelijk moest geven na jaren zeiken wanneer ik weer eens crypto kocht. _/-\o_

Was ook 1 van de weinige keren dat ik wel eens ongelijk had kunnen krijgen natuurlijk 8)
Het moment dat ik in een saunahotel zat en dacht het spelletje 'door' te hebben en de weg naar gratiesj geld gevonden te hebben. Het moment dat ik realiseerde dat dit niet zo was. Het moment dat ik met één trade twee maandsalarissen verdiende (en daarmee nog steeds als een saaie boomer Bitcoin DCA).

En daarnaast de epische downfall van TerraLuna; mijn eerste realisatiemomentje hoe snel het mis kan gaan in dit wereldje. Niet te vergeten de vreselijke verhalen erna zoals die van een kennis van vriend van me die in Boedapest zat te rentenieren op zijn stapel UST en opeens miljonair-af was. Om de een of andere reden vond ik Luna indrukwekkender dan FTX, ook vanwege de uitgedachte strategie.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• Moiety
Nu we er toch heel voorzichtig wel vanuit mogen gaan dat de bullrun (misschien) wel eens achter ons kon liggen;

Wat vonden jullie het mooiste moment van deze bullrun? En dan bedoel ik niet winsten of verliezen maar gebeurtenissen in de crypto space of reacties van vrienden/familie/collega's.

Er is zoveel gebeurd destijds, Tesla die tijdelijk Bitcoin accepteerde, Saylor en El Salvador die rond de top all-in gingen (je verzint het niet), Plan B met zijn rekt to flow, Madelon Vos die adviseerde de dip te kopen op 57k etc. Etc.

Voor mij was stiekem toch wel het mooiste moment dat mijn vrouwtje me gelijk moest geven na jaren zeiken wanneer ik weer eens crypto kocht. _/-\o_

Was ook 1 van de weinige keren dat ik wel eens ongelijk had kunnen krijgen natuurlijk 8)
Leuk, maar waar is Jaapio?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BpJa1sKbVS07n-XkMsH-eWdsEmk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/js2VXHRTbRc3G6yVQkkloznt.jpg?f=fotoalbum_large

• Moiety
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6YURpLOtaZ_ZDkPKvwLnlkow1Z4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/0qYCYL5WgK3PsgKLCP4vaPnD.gif?f=user_large

• Moiety
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bbp30dA0JNVjbYx8558Cj0Oc8HI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SYOwzilhhEyteUOnSIQ61xJK.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 20% gewijzigd door Moiety op 22-11-2022 00:20 ]

• Jedi_Pimp

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• Ryderr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-12 13:30
Kijk, die is ook mee gegaan met de tijd: https://www.blockchaincenter.net/en/bitcoin-rainbow-chart/.

"As you may have noticed: The original Bitcoin Rainbow Chart is dead! The chart, which was based on a model developed in 2014, held for quite some time. But after a brutal 2022 in the crypto industry it was just no longer valid."

G*itenponzie one-on-one

So, what’s new?
  • The Rainbow Chart V2 is based on a completly new formula, fitted with data until 2022
  • The new fit explains every move so far (the old one had a couple of wicks outside the rainbow)
  • But due to the recent events the potential trajectory for the Bitcoin Price is not as bullish as the old one
  • You can now zoom and pan into the chart as you like
  • You can add more years to the rainbow chart
Het komt allemaal goed :*)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A1n5QVKfPD6ToLpj81UYH3bwki8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/1ffggPzm962Kkn4tjUWUdAeO.jpg?f=user_large

[ Voor 53% gewijzigd door Ryderr op 22-11-2022 06:38 ]

Excellence does not require perfection.

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 23:38
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ASPFGYPOkMtapN6EDDsXebaJxqE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/sqwFkAah7W89T7wQGbeprsVL.jpg?f=user_large

Maktub

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-12 10:51

• Gipsy King
  • Laatst online: 18-12 10:51
https://cryptonews.com/ne...gest-btc-holder-world.htm

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-12 10:44

Dat de pannenkoeken van CZ wel heel erg lekker waren.

• Ryan1981
  • Laatst online: 19-12 07:26

Ryan1981

Je ne sais pas

FUD creëren is toch niets mis mee als het terecht is? Een gewaarschuwd mens telt voor 2!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:33

Vis

Dat Greyscale hun bitcoins en overige assets op Coinbase in bewaring hebben zegt ook al genoeg.

Currently, Coinbase holds around 635,235 bitcoin on behalf of Grayscale, or $10.2 billion.

https://www.google.com/am...to-security-concerns.html

Ultieme red flag en gedoemd om ten onder te gaan. Als Coinbase gaat, gaat Greyscale mee. Rektheid ten top.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• zwembroek
Jongens jongens jongens wat een fud rondom Polkadot allemaal. Dat CEO verhaal is al oud nieuws en je kan het op zoveel manieren uitleggen. Ik geloof heilig in Dotsama. Ik volg veel insiders en Polkadot is spring levend. Er is enorm veel developer activiteit. Maar het lijkt wel de nieuwe trend hier om Polkadot te bashen. Weet je ik kan ook niet garanderen dat Polkadot een rol van betekenis gaat spelen in de volgende bull. Maar wat ik wel weet dat er enorm gebouwd wordt aan een prachtig web3 netwerk met xcm interoperabiliteit. Sommige parachains zijn zeer actief en sluiten grote deals zoals astar met de Japanse overheid en het grootste multimedia bedrijf van Japan. EWT met Shell, wef, BlackRock, en een hele shitload aan tripple A bedrijven. Ik zie de Dotsama toekomst met veel vertrouwen tegemoet.

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Ik heb BTC volgens mij nooit zo lang rond de 15.8K zien hangen, elke keer rommelt het wat en stort het weer een stukje in, af en toe een bounce, maar die verdampt zo weer.

Zijn er mensen die crypto rechtstreeks bij een bank als Revolut kopen? Bij welke exchange komt dat, bij hunzelf of ergens anders.

Heb mijn geld daar toch staan, dus als zij vallen ben ik het toch kwijt?

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-12 17:17

MicroWhale

The problem is choice

Roep wat je wilt, maar al dat gezeik is alleen maar goed voor crypto.
Na 2018 leerde ik om alles te 'folden' naar BTC en ETH... in die twee geloof ik nog steeds, ook al wordt de koers nu enorm gedrukt door al die pannenkoeken die hun due dilligence en risicomanagement niet op orde hebben.... of gewoon ronduit crimineel zijn.

Mijn hoop (ja, meer is t niet) is dadt het gaat leiden tot regulering... want als het zo blijft, blijft het een plek waar criminelen (zoals SBF) hun geld blijven komen halen.

[ Voor 3% gewijzigd door MicroWhale op 22-11-2022 07:48 ]

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:52
zo ik dacht na 2 dagen niet te kijken naar de prijs, staat ie nu onder de 16k 🥲

[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 22-11-2022 07:49 ]

nothing stops this train

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:42

Darrell

Fiat moonboy

zwembroek schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 07:41:
[...]

Jongens jongens jongens wat een fud rondom Polkadot allemaal. Dat CEO verhaal is al oud nieuws en je kan het op zoveel manieren uitleggen. Ik geloof heilig in Dotsama. Ik volg veel insiders en Polkadot is spring levend. Er is enorm veel developer activiteit. Maar het lijkt wel de nieuwe trend hier om Polkadot te bashen. Weet je ik kan ook niet garanderen dat Polkadot een rol van betekenis gaat spelen in de volgende bull. Maar wat ik wel weet dat er enorm gebouwd wordt aan een prachtig web3 netwerk met xcm interoperabiliteit. Sommige parachains zijn zeer actief en sluiten grote deals zoals astar met de Japanse overheid en het grootste multimedia bedrijf van Japan. EWT met Shell, wef, BlackRock, en een hele shitload aan tripple A bedrijven. Ik zie de Dotsama toekomst met veel vertrouwen tegemoet.
Is toch gewoon bullish? Bitcoin is ook al 100 keer dood verklaard.

• KnuCha
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-12 06:58
Nou ik heb er toch maar een limit order ingezet om te kopen op 13.9K we gaan het wel zien of de koers daar komt. Gaat toch om een behoorlijk bedrag, meer dan dat als koers wil ik niet betalen. Als de koers dan nog verder zou dalen valt de schade iig mee.

Ik wacht overigens nog steeds op mijn Trezor, die is al 1,5 week onderweg uit Tsjechië maar is als het goed is nu eindelijk bij de pakketbezorger/douane in NL...

Overigens krijg ik toch het gevoel dat de markt blijft rommelen, zouden er nog meer gaan omvallen en wat doet dat dan weer met de koers.

• Ryderr
KnuCha schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 08:01:
Nou ik heb er toch maar een limit order ingezet om te kopen op 13.9K we gaan het wel zien of de koers daar komt. Gaat toch om een behoorlijk bedrag, meer dan dat als koers wil ik niet betalen. Als de koers dan nog verder zou dalen valt de schade iig mee.

Ik wacht overigens nog steeds op mijn Trezor, die is al 1,5 week onderweg uit Tsjechië maar is als het goed is nu eindelijk bij de pakketbezorger/douane in NL...

Overigens krijg ik toch het gevoel dat de markt blijft rommelen, zouden er nog meer gaan omvallen en wat doet dat dan weer met de koers.
Tis ene bende

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/828TAC6h6Up-QVlkhHZfspw_n3A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Pm07nyN8DYbVAqENcFyfKGAc.jpg?f=fotoalbum_large

• Vis

Vis

Litecoin doet het meer dan prima trouwens deze periode t.o.v. Bitcoin:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BDvm-T14s8VN7xjvcH_jSiz8w7o=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/whz4dnB9WGTsjCERUdSxbTv5.jpg?f=fotoalbum_large

Terug in de top 10 soon.

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4nnfiFcpXXv5jLn9kME9OjdlcAQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/laAYmMdkVNQ1fl5V1JKAin02.jpg?f=fotoalbum_large

• Ryderr
Pijnlijke periode deze. Maar als iedereen aan het dansen is ben je eigenlijk al te laat. Buy the dip van de dip bovenop alle andere dippies

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:04
Vis schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 08:11:
Litecoin doet het meer dan prima trouwens deze periode t.o.v. Bitcoin:

[Afbeelding]

Terug in de top 10 soon.
goed tekenen. viel me ook al op. Ik heb er ook nog steeds aardig wat van........uit de tijd dat ze 8 dollar per stuk waren :P

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Vis

Vis

anti elppa schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 08:14:
[...]

goed tekenen. viel me ook al op. Ik heb er ook nog steeds aardig wat van........uit de tijd dat ze 8 dollar per stuk waren :P
Nice.. maar niet gecashed dan toen ze 400 dollar aantikte vorig jaar?

• JDx

JDx

Ben ik ^

anti elppa schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 08:14:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/OR0WKs1.png

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:04
Vis schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 08:24:
[...]

Nice.. maar niet gecashed dan toen ze 400 dollar aantikte vorig jaar?
ongeveer de helft ja. En dat was dan ook nog het deel wat ik gemined had tussen 2013 en half 2014.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• BTC100K2021
  • Laatst online: 14:41

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Weet niet of het al voorbij is gekomen, hier een link naar alle walletadressen van Binance (proof of reserve)

https://coinmarketcap.com/exchanges/binance/

10% van de totale marketcap van crypto staat op één CEX. Dikke tech 8)7

[ Voor 19% gewijzigd door BTC100K2021 op 22-11-2022 09:01 ]

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

BTC100K2021 schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 08:45:
Weet niet of het al voorbij is gekomen, hier een link naar alle walletadressen van Binance (proof of reserve)

https://coinmarketcap.com/exchanges/binance/

10% van de totale marketcap van crypto staat op één CEX. Dikke tech 8)7
Dus 90% niet! d:)b

Zie je ook meteen waarom ranken obv 24h volume niet zoveel zin heeft. Sommige exchanges die veel lager staan (met proof of reserves) hebben een veel grotere bak met assets.

Hopelijk geeft dit een verschuiving naar de exchanges die netjes rapporteren hoeveel ze hebben en waar het staat. Zo'n 'open boekhouding' geeft vertrouwen.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:44

knakworst

Get more sats!

MicroWhale schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 09:09:
[...]

Dus 90% niet! d:)b

Zie je ook meteen waarom ranken obv 24h volume niet zoveel zin heeft. Sommige exchanges die veel lager staan (met proof of reserves) hebben een veel grotere bak met assets.

Hopelijk geeft dit een verschuiving naar de exchanges die netjes rapporteren hoeveel ze hebben en waar het staat. Zo'n 'open boekhouding' geeft vertrouwen.
Nu ook nog de verplichtingen inzichtelijk maken. Je kan wel 80 miljard aan bezittingen hebben maar als gebruikers 90 miljard tegoed hebben is er alsnog een probleem.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

knakworst schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 09:12:
[...]

Nu ook nog de verplichtingen inzichtelijk maken. Je kan wel 80 miljard aan bezittingen hebben maar als gebruikers 90 miljard tegoed hebbeb is er alsnog een probleem.
Yep... stapje voor stapje komen ze er uiteindelijk wel.

• JDx

JDx

Ben ik ^

Langste rode 15m candle op ETH sinds gisteren, wanneer <1000...

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-12 10:35
JDx schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 09:29:
Langste rode 15m candle op ETH sinds gisteren, wanneer <1000...
Onder de 1000 toch nog maar eens wat extra ETH inslaan...

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Verwijderd

sjorremans schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 09:36:
[...]

Onder de 1000 toch nog maar eens wat extra ETH inslaan...
Ik zou hierbij ook de ETH/BTC ratio in het achterhoofd houden, die staat vrij hoog en heeft nog wel flink wat ruimte om in te leveren.

Die 1000 dollar grens is daarmee niet zo veelzeggend in mijn optiek.

• Jedi_Pimp
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 09:43:
[...]

Ik zou hierbij ook de ETH/BTC ratio in het achterhoofd houden, die staat vrij hoog en heeft nog wel flink wat ruimte om in te leveren.

Die 1000 dollar grens is daarmee niet zo veelzeggend in mijn optiek.
Hear hear!

Waarom 1000$ als we nog makkelijk naar de 800 of 600 kunnen? Dynamisch DCA'en ftw.

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

knakworst schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 09:12:
Nu ook nog de verplichtingen inzichtelijk maken. Je kan wel 80 miljard aan bezittingen hebben maar als gebruikers 90 miljard tegoed hebben is er alsnog een probleem.
Die 80 miljard zal ook niet lang 80 miljard blijven aangezien dat uit ~20% BNB bestaat.
Als de kak de ventilator raakt, zal je zo ff nog 16 miljard het venster uit zien gaan.
Waarschijnlijk meer, want laat ons eerlijk zijn, als BNB als top 5 coin door het putje gaat, gaat de rest ook mee.

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-12 10:35
Jedi_Pimp schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 09:49:
[...]

Hear hear!

Waarom 1000$ als we nog makkelijk naar de 800 of 600 kunnen? Dynamisch DCA'en ftw.
Zijn jullie allemaal trouwe fan van El Capo? :+

Ik wacht nog wel even met extra inslaan, gaat toch een lange adem worden dus geen haast.

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Pelox
Jedi_Pimp schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 09:49:
[...]

Hear hear!

Nee je ziet het verkeerd.. BTC gaat zo stijgen en ETH iets minder. De USD prijs zegt helemaal niks. Of te wel, kopen die handel!

Zero.

Verwijderd

Ik koop voorlopig liever Bitcoin en switch wel naar Ethereum als deze wat lager staat op het BTC pair. Is natuurlijk geen garantie dat dit gaat gebeuren maar ik verwacht van wel.

Altcoins zijn er tenslotte om meer Bitcoin mee te kunnen vergaren, dus die ratio zal eerst wat aantrekkelijker moeten worden om in te stappen.

• zwembroek
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 10:03:
Ik koop voorlopig liever Bitcoin en switch wel naar Ethereum als deze wat lager staat op het BTC pair. Is natuurlijk geen garantie dat dit gaat gebeuren maar ik verwacht van wel.

Altcoins zijn er tenslotte om meer Bitcoin mee te kunnen vergaren, dus die ratio zal eerst wat aantrekkelijker moeten worden om in te stappen.
Tering...ben jij ineens de Benjamin Cowen van de slowchat met je wijze woorden. Schrik er van man.

• Ray_
  • Laatst online: 20:29
@Verwijderd die inhoudelijke posts tikt. Rare tijden.

Edit: @zwembroek was mij voor :)

[ Voor 25% gewijzigd door Ray_ op 22-11-2022 10:13 ]

• Jedi_Pimp
sjorremans schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 09:50:
[...]

Zijn jullie allemaal trouwe fan van El Capo? :+

Ik wacht nog wel even met extra inslaan, gaat toch een lange adem worden dus geen haast.
Zeker niet, ik doe niet aan belachelijke arbitraire lijntjes trekken en dan hard gaan schreeuwen dat je het (eindelijk een keer) bij het rechte eind hebt gehad. Maar op basis van een hele hoop indicatoren is er nog veel downside mogelijk en zeker bij ETH(USDT/BTC).

Verwijderd

zwembroek schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 10:12:
[...]

Tering...ben jij ineens de Benjamin Cowen van de slowchat met je wijze woorden. Schrik er van man.
Wie? 7(8)7

Ik volg al die influencers enzo niet...

• kernie
  • Laatst online: 22-12 12:18
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 10:16:
[...]

Wie? 7(8)7

Ik volg al die influencers enzo niet...
Dat is die man die het over verlengde cycles had en een extra blow-off top in Q1-Q2 eerder dit jaar... >:)

PS5

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19:50
Zijn er nog mensen die hun NL crypto postzegelverzameling compleet willen maken? https://shop.postnl.nl/we...stamp-gold-2022-1-vel-agt

500 euro voor een NFT en één gram goud. 8)7

• Ryderr
kernie schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 10:22:
[...]

Dat is die man die het over verlengde cycles had en een extra blow-off top in Q1-Q2 eerder dit jaar... >:)
Aged well. Weinig die iets weten, daarom voor ons simpele zielen zonder miljarden aan FIAT maar gewoon structurele DCA tactiek. Gaat het naar zero, waren we erbij en kunnen we het de komende jaren weer bij elkaar sparen. Gaat het naar 100+K over paar jaar, waren we erbij en kunnen we eindelijk eens meeten op de BBQ. Hoe dan ook, nice to be here!

• kernie
  • Laatst online: 22-12 12:18
Ryderr schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 10:25:
[...]

Aged well. Weinig die iets weten, daarom voor ons simpele zielen zonder miljarden aan FIAT maar gewoon structurele DCA tactiek. Gaat het naar zero, waren we erbij en kunnen we het de komende jaren weer bij elkaar sparen. Gaat het naar 100+K over paar jaar, waren we erbij en kunnen we eindelijk eens meeten op de BBQ. Hoe dan ook, nice to be here!
Amen!

PS5

• zwembroek
Domino schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 10:23:
Zijn er nog mensen die hun NL crypto postzegelverzameling compleet willen maken? https://shop.postnl.nl/we...stamp-gold-2022-1-vel-agt

Met een beperkte oplage van 999 zie ik zoiets nog wel flink stijgen. Thx voor de tip.

Verwijderd

Ryderr schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 10:25:
[...]

De legendarische Slowchat BBQ. Zal hij er ooit komen?

Sowieso kan het 2 kanten op met dit topic na zo'n event. Kan enorm bullisch zijn voor het voortbestaan, maar het kan ook enorm bearisch zijn.

Stel je voor dat @Taro bijvoorbeeld een mannetje blijkt van 1 meter 69 met een bruine ribbel broek, een jampot glazen bril, kalend hoofd maar wel een knotje en slechts 1 voortand die ook nog wiebelt als hij praat... Dan kan je zijn gewaardeerde TA toch nooit meer serieus nemen?

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-12 11:08

thunder8

Het gedonder begint weer.

DutchCrownNL schreef op maandag 21 november 2022 @ 23:08:
[...]

En DCG schijnt ook een kleine 1,3 Miljard verschuldigd te zijn aan.. jawel.. Genesis _O-
Daarnaast, niet heel spannend maar wel opvallend, hebben ze de "Who we Are" pagina verwijderd van hun website.

[Afbeelding]
Volgens het plaatje staat Coinbase en Kraken links in het vakje. Dus als dit bedrijf door het putje gaat, zou ik ook geen assets bij deze 2 exchanges laten staan. :X

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

• resusaapje

resusaapje

h less

Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 10:31:
[...]

De legendarische Slowchat BBQ. Zal hij er ooit komen?

Sowieso kan het 2 kanten op met dit topic na zo'n event. Kan enorm bullisch zijn voor het voortbestaan, maar het kan ook enorm bearisch zijn.

Stel je voor dat @Taro bijvoorbeeld een mannetje blijkt van 1 meter 69 met een bruine ribbel broek, een jampot glazen bril, kalend hoofd maar wel een knotje en slechts 1 voortand die ook nog wiebelt als hij praat... Dan kan je zijn gewaardeerde TA toch nooit meer serieus nemen?
Ben je het nou alweer vergeten? :/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Mi5Tb8V8c_lyhj5fJ_SIm26faOw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/YylLegiPP1ZxCdPlliep52GW.png?f=user_large

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• resusaapje

resusaapje

h less

zwembroek schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 10:28:
[...]

Met een beperkte oplage van 999 zie ik zoiets nog wel flink stijgen. Thx voor de tip.
*schrik*

1 gram goud met certificaat is € 82,60
1 PostNL NFT is € 12,00

De 'zeldzaamheid' is dus €400 ? :X

• Antifon
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22-12 20:57
Domino schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 10:23:

Wat een schaamteloze cashgrab :')

• Ryderr
thunder8 schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 10:34:
[...]

Volgens het plaatje staat Coinbase en Kraken links in het vakje. Dus als dit bedrijf door het putje gaat, zou ik ook geen assets bij deze 2 exchanges laten staan. :X
CB en Kraken kunnen vast wel tikje hebben(CB ken ik minder goed) mocht die komen.

• zwembroek
resusaapje schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 10:41:
[...]

*schrik*

1 gram goud met certificaat is € 82,60
1 PostNL NFT is € 12,00

De 'zeldzaamheid' is dus €500 ? :X
De rode nft met een verkoopprijs van 9,09 euro is op OpenSea te zien dat deze al wordt verhandeld tegen prijzen tot 0,5 ETH. En dan is deze nog minder bijzonder. Niet alles hoeft logisch te zijn. Dat zag je ook wel aan die bored Apes en punks. Op moonsama en exosama worden dagelijks nog nft's verkocht voor een veelvoud. Net als rmrk kanaries . Ik weet het is niet te geleuven maar het tis zo....

• resusaapje

resusaapje

h less

zwembroek schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 10:48:
[...]

De rode nft met een verkoopprijs van 9,09 euro is op OpenSea te zien dat deze al wordt verhandeld tegen prijzen tot 0,5 ETH. En dan is deze nog minder bijzonder. Niet alles hoeft logisch te zijn. Dat zag je ook wel aan die bored Apes en punks. Op moonsama en exosama worden dagelijks nog nft's verkocht voor een veelvoud. Net als rmrk kanaries . Ik weet het is niet te geleuven maar het tis zo....
Ik begrijp dat jij er twee hebt gekocht? ;)

• Wowhead
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 18-04-2024
Ik niet, er is altijd wel een idioot die hier geld aan gaat spenderen nadat het niet meer te koop is en het ineens wilt.

Maar ik raak NFTs niet aan, vast wel lucratief, maar ik zie er zelf geen lang term heil in.
Dat flintertje goud dat ze erbij doen is natuurlijk wel een beetje een statement dat ze er zelf ook niet helemaal in geloven.

[ Voor 22% gewijzigd door Wowhead op 22-11-2022 11:12 ]

• Domino
zwembroek schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 10:48:
[...]

Ik heb zo een crypto stamp gekocht, gewoon voor de fun. Heb ik nog een rode ook :9
Leg hem een paar jaar apart en zie dan wel. Major HODL mode

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23-12 09:04

HollovVpo1nt

I like gadgets

Pelox schreef op maandag 21 november 2022 @ 21:08:
Heb mijn dca voor deze week in een uitbreiding van mijn game collectie gestoken. Iets tastbaars kopen is ook wel fijn voor de verandering.
In het geval je je games digitaal hebt gekocht - wat zeer waarschijnlijk is - is dit een ironische opmerking :P
Joosie200 schreef op maandag 21 november 2022 @ 21:15:
[Afbeelding]

Makkelijk aanbieden als bitcoin weer eens omlaag duikt. :+
Ik weet niet of het verstandig is deze mensen je wallet adres toe te vertrouwen... Misschien nieuwe wallet aanmaken en je funds transferren naar je main wallet.

[ Voor 44% gewijzigd door HollovVpo1nt op 22-11-2022 11:17 ]

• Uncle_Charles
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 25-09-2023
Domino schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 11:13:
[...]

Ik heb zo een crypto stamp gekocht, gewoon voor de fun. Heb ik nog een rode ook :9
Afgaande op je bijschrift & profielfoto zou je beter een SpaceBud of iets dergelijks kopen.

irony > *

• Pelox
HollovVpo1nt schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 11:16:
[...]

In het geval je je games digitaal hebt gekocht - wat zeer waarschijnlijk is - is dit een ironische opmerking :P
Games uit 1986 kan je niet digitaal kopen makkert. oOo

Zero.

• zwembroek
[...]

Ik heb er 25 geseald liggen. :9

• resusaapje

resusaapje

h less

zwembroek schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 11:22:
[...]

Ik heb er 25 geseald liggen. :9
Mooi. Want wat er ook gebeurt, jij kan 25 aangetekende brieven versturen d:)b

• keepitfrosty
[...]

Niet gesealed gelaten dus? Ik ben maar voor de "mint" condition gegaan al verwacht ik niet veel van deze maar who knows

[ Voor 13% gewijzigd door keepitfrosty op 22-11-2022 11:30 ]

• resusaapje

resusaapje

h less

keepitfrosty schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 11:30:
[...]

Niet gesealed gelaten dus? Ik ben maar voor de "mint" condition gegaan al verwacht ik niet veel van deze maar who knows
Dan bied je ze dus ooit als "gok" aan? tegen een prijs net iets hoger dan de zwarte oid?
Ik ga alle kleuren behalve de zwarte hodlen en de zwarten ga ik of gebruiken of verkopen tegen de tijd dat ik daar brood in zie

• keepitfrosty
resusaapje schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 11:34:
[...]

Dan bied je ze dus ooit als "gok" aan? tegen een prijs net iets hoger dan de zwarte oid?
Ik ga alle kleuren behalve de zwarte hodlen en de zwarten ga ik of gebruiken of verkopen tegen de tijd dat ik daar brood in zie
Ja klopt ik gok op de sucker die op zoek is naar een mint condition exemplaar haha

• Wowhead
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 18-04-2024
haha moderne flippo`s.

• zwembroek
resusaapje schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 11:27:
[...]

Mooi. Want wat er ook gebeurt, jij kan 25 aangetekende brieven versturen d:)b
Haha dat dacht ik ook al.

• zwembroek
keepitfrosty schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 11:36:
[...]

Ja klopt ik gok op de sucker die op zoek is naar een mint condition exemplaar haha
Dat is ook mijn gedachte. Maar wel 25 suckers in dit geval.

[ Voor 6% gewijzigd door zwembroek op 22-11-2022 11:43 ]

• Domino
Uncle_Charles schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 11:17:
[...]

Afgaande op je bijschrift & profielfoto zou je beter een SpaceBud of iets dergelijks kopen.
Ik doe helemaal niks met NFT's, zeker niet in de huidige vorm.
Die cryptozegel is maar een experiment geweest, lekker laagdrempelig qua prijs en manier van aanschaf.

• Kol Nedra

nothing stops this train

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:58
When will $15K break :+

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
[...]

Ik heb groen, groen is bullish! Doet niks voor de waarde though. Die ik met gratisch learn en earn heb kunnen fixen. Dus /care

Die gouden editie... gram goud is wat 60 euro, reguliere stamp was 9 euro. Knal liever 500 euro in eth op deze koers. Pak je dichtbij 0,5 eth waar de rode nft voor weg gaan.

• Kol Nedra
buy en HODL!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KNI4UoLLdsXM5oHuUNW0IEouELA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yYAFUzWmNpIESHO3zSBAK0mq.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:44

knakworst

Get more sats!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yOZFwTFNjc_IYRxNr8zZJ8yK1-k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WFa1s3SzeUJKQr17rbP5XtbC.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_CrBIUe1lrOli9yaDwPw867hUWQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YnxYlS99fEp1NhRo9H05OgBV.jpg?f=fotoalbum_large

deze meme accuraat toch? :7

nothing stops this train

Pagina: 1 ... 115 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!