[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 114 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.107.592 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 07:44

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Wat ik mij nu afvroeg....

Poll: op welke dag DCA
maandag
dinsdag
woensdag
donderdag
vrijdag
zaterdag
zondag
dat is heel erg wisselend
ik klik graag dingen aan
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=405030&layout=2&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

edit: was een foutje, gefixed

[ Voor 4% gewijzigd door twain4me op 21-11-2022 18:12 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:58
twain4me schreef op maandag 21 november 2022 @ 18:10:

maandag
dinsdag
woensdag
donderdag
vrijdag
zaterdag
zondag
ik klik graag dingen aan
[Afbeelding]

Ik mis "Elke dag" "twee keer per dag"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryderr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-10 11:11

maandag
dinsdag
woensdag
donderdag
vrijdag
zaterdag
zondag
ik klik graag dingen aan
[Afbeelding]

Fiat airdrop = DCA. Voorheen lagere limit orders, a.s. vrijdag gewoon wel limit maar praktisch market buys en harken die ponzi munten. 50% direct erin, 50% fiat in limit orders paar % naar beneden. Geen officiële DCA maar prima

Excellence does not require perfection.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

BurnerT schreef op maandag 21 november 2022 @ 18:16:
[...]

Ik mis "Elke dag" "twee keer per dag"
oja, oeps _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07:10

maandag
dinsdag
woensdag
donderdag
vrijdag
zaterdag
zondag
ik klik graag dingen aan
[Afbeelding]

ik pak een dag in de maand, elke keer dus anders

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

maandag
dinsdag
woensdag
donderdag
vrijdag
zaterdag
zondag
ik klik graag dingen aan
[Afbeelding]

Meestal na een paar biertjes, dan is de dump die erna volgt beter te verwerken.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:29
DCA? Pfff...

Gewoon in één keer de bodem kopen en de top alles verkopen.

In theorie is het allemaal heel simpel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 29-10 20:02
Darrell schreef op maandag 21 november 2022 @ 17:33:
Zit me trouwens al een tijdje af te vragen. Kan je bitcoin lenen, die dumpen en lager gestaffeld terugkopen en is dat niet wat we nu al maanden zien?
Wikipedia: Short gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjuul100
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 21-05 00:15
En BTC weer onder de 16.000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:18

resusaapje

h less

No it isn't

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:05
Edit

Te laat..

[ Voor 91% gewijzigd door Nopheros op 21-11-2022 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Nee dat is wat anders.

Want dan dump je niet zelf. Maar zelf heel veel lenen en verkopen geeft ook verlies. En dan moet je wel zeker weten dat het blijft dalen om het veel goedkoper terug te kopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
moshimoshi schreef op maandag 21 november 2022 @ 16:18:

Het probleem daarbij is natuurlijk dat er na bijna vijftien jaar aan ontwikkeling er nog steeds geen enkele nuttige toepassing is gevonden voor de blockchain.
Ho ho, je kan er bier mee op het aanrecht zetten!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-IqpwAOS4esLuE4Robiw9ysK4d0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TTHPCcP1VAI4wkxFeqPMtzRB.jpg?f=fotoalbum_large

Meer info hier in een oud artikel van de Correspondent

Maktub

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter

Bij voorkeur op willekeurige momenten waarop de koers laag staat én @Gelukszoekr meeleest.

Maar ik blijf erbij: DCA hoeft niet op vaste momenten, het betreft Dollar Cost Averaging en in de afkorting is geen interval opgenomen. Het is echter wel het doel om "regular" bij te kopen en daarbij dus de gemiddelde aankoopwaarde te middelen door regelmatig in te kopen, maar regelmatig staat niet gelijk aan vaste momenten.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Taro schreef op maandag 21 november 2022 @ 19:11:
[...]

Bij voorkeur op willekeurige momenten waarop de koers laag staat én @Gelukszoekr meeleest.

Maar ik blijf erbij: DCA hoeft niet op vaste momenten, het betreft Dollar Cost Averaging en in de afkorting is geen interval opgenomen. Het is echter wel het doel om "regular" bij te kopen en daarbij dus de gemiddelde aankoopwaarde te middelen door regelmatig in te kopen, maar regelmatig staat niet gelijk aan vaste momenten.
Kom er maar in @Gelukszoekr

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +8 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op maandag 21 november 2022 @ 19:11:
[...]

Nee... Nee nee nee nEE NEE!! :(

Je MOET op vaste momenten en ZONDER ENIGE EMOTIE!!1! :( :( :(

Het is structureel aankopen! Structuur! Dus op vaste momenten!!!

Maakt mij verder niet uit maar je past hier prima thuis bij het misbruiken van de term DCA.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3-U_ia99-saJ9vcrDsNK2wS_6N0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/HhsgBQykKmTmn0RQ1t0IiKqE.gif?f=user_large

Is toch wel lekker he dat iedereen zijn maandagchagrijn op Roellie kwijt kan.

[ Voor 16% gewijzigd door Darrell op 21-11-2022 19:20 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 08:12
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2022 @ 19:18:
[...]

Nee... Nee nee nee nEE NEE!! :(

Je MOET op vaste momenten en ZONDER ENIGE EMOTIE!!1! :( :( :(

Het is structureel aankopen! Structuur! Dus op vaste momenten!!!

Maakt mij verder niet uit maar je past hier prima thuis bij het misbruiken van de term DCA.
Als ik iedere maand op 23e koop, maar het tijdstip wisselt. Is het dan nog DCA? Binnen welk tijdsframe telt het? De ene keer koop ik namelijk in de ochtend en de andere keer middag. Wel structuur, maar geen vast moment. Help me!

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lonehitman
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-09 06:57
Stovirpi schreef op maandag 21 november 2022 @ 19:22:
[...]

Als ik iedere maand op 23e koop, maar het tijdstip wisselt. Is het dan nog DCA? Binnen welk tijdsframe telt het? De ene keer koop ik namelijk in de ochtend en de andere keer middag. Wel structuur, maar geen vast moment. Help me!
7(8)7

Acties:
  • +13 Henk 'm!

Verwijderd

Stovirpi schreef op maandag 21 november 2022 @ 19:22:
[...]

Nee dat is zeker geen DCA.

Een paar seconden afwijking door marktomstandigheden zoals een gebrek aan liquiditeit op het betreffende trading pair is nog enigsinds acceptabel, maar wat je hierboven beschrijft klinkt meer als regelrecht wat aan lopen kutten in mijn optiek.

Kan ik echt slecht tegen. De combi van gebrek aan interesse, gebrek aan passie en amateurisme.

Niets persoonlijks natuurlijk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Afbeeldingslocatie: https://i.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/003/011/ohgod.jpg

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Wowhead schreef op maandag 21 november 2022 @ 15:50:
Haha hier was toch iemand helemaal into DOT.

Weet zn naam even niet meer, bewogen persoon was het, was ook nog een keer zijn ledger kwijt/gehacked ofzo toen hebben nog een heleboel mensen hier gedoneerd aan hem.
Wowhead schreef op maandag 21 november 2022 @ 16:01:
OOF! dat is wel zuur dan ja.
Vond hem al een mafklapper met teveel gekke/zielige verhalen, en vermoed nog steeds gewoon dat hij gewoon om crypto aan het bedelen was, maargoed aannames.
Ik heb Taro nooit een nazi genoemd. Ik vind Taro lief <3 , verder heb ik nooit een donatie van jullie gehad. Dus voor jou en stomme @knakworst hier pak aan!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/88oJB74IxOHt_hBDZ4_Asw4Bj5A=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/GNtZXHGiyP570jzWksS8AN3r.gif?f=user_large

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Skrunsies schreef op maandag 21 november 2022 @ 19:32:
[...]

[...]

Ik heb Taro nooit een nazi genoemd. Ik vind Taro lief <3 , verder heb ik nooit een donatie van jullie gehad. Dus voor jou en stomme @knakworst hier pak aan!

[Afbeelding]
Jij hebt toch ook een YouTube kanaal met teknikal anaaliesis?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06:14

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n0gNHPipOmsnJShJQLjE-hJPrpA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/WyHtDj1LOi4Q2P1ihVCk1XWf.gif?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Verwijderd schreef op maandag 21 november 2022 @ 19:34:
[...]

Dat was die andere. Die Fokker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryderr
Alles heeft af en toe perspectief nodig: ja sommige van mijn en jullie pareltjes staan -90% en met beetje DCA hopelijk onder de -50%. Maar gelukkig geen serieuze aardbevingen deze week, geen bommen noch voedselcrisis, geen reële reden tot angst voor de meeste van ons allen en het merendeel toch nog een dak boven het hoofd. Oftewel blij met mijn eigen gekozen pijntjes op dit moment(leermomenten), en niet de ellende van één of andere dictator of structureel ellendige hellhole

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryderr
De Chinese Muur is er niets bij

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Ryderr schreef op maandag 21 november 2022 @ 19:46:
Alles heeft af en toe perspectief nodig: ja sommige van mijn en jullie pareltjes staan -90% en met beetje DCA hopelijk onder de -50%. Maar gelukkig geen serieuze aardbevingen deze week, geen bommen noch voedselcrisis, geen reële reden tot angst voor de meeste van ons allen en het merendeel toch nog een dak boven het hoofd. Oftewel blij met mijn eigen gekozen pijntjes op dit moment(leermomenten), en niet de ellende van één of andere dictator of structureel ellendige hellhole
Probeer je nou een poging te doen om positief te blijven terwijl we net door de 16k gezakt zijn???

Gooi gezondheid er ook nog ff in joh.

:+

Geintje hoor, je hebt 100% gelijk. Echte rijkdom zit hem echt niet in veel centjes of ander materialisme. Het feit dat we überhaupt de mogelijkheid hebben om te kunnen speculeren zegt wel genoeg.

Er zijn genoeg andere voorbeelden helaas. En als je bedenkt dat er op dit moment verminkte jonge kerels in een schuttersputje liggen te bevriezen is dat helemaal bizar...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2022 @ 19:34:
[...]

Ja klopt, kom ook eens kijken. Geef ik je een kijkje op de deelie :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

mentalozzie schreef op maandag 21 november 2022 @ 15:56:
[...]

Haha ja komen wel wat helden voorbij hier. Hij had ook een eigen YouTube kanaal. Echt geniaal
Weet zijn naam helaas ook even niet meer...

Altijd gemogen tot hij mensen als Taro een nazi noemde, toen hield het bij mij een beetje op.
Volgens had hij het over de community die hem rapporteerde als die weer eens een hersenspinsel dropte en vond dat maar "nsb-ers".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:00
Wel fijn dat de prijzen in de binace app blijven hangen. Dan valt het een paar procent mee.

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Darrell schreef op maandag 21 november 2022 @ 20:04:
[...]

Volgens had hij het over de community die hem rapporteerde als die weer eens een hersenspinsel dropte en vond dat maar "nsb-ers".
@YES mag nu eenmaal graag met z'n dikke vingers op de report knop rammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8CgMoalSJl_VKrMSbZnfJc4e4XQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/T4nhRlUh8nO9SLmSdzN7Eyqp.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ryderr
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2022 @ 19:54:
[...]

Probeer je nou een poging te doen om positief te blijven terwijl we net door de 16k gezakt zijn???

Gooi gezondheid er ook nog ff in joh.

:+

Geintje hoor, je hebt 100% gelijk. Echte rijkdom zit hem echt niet in veel centjes of ander materialisme. Het feit dat we überhaupt de mogelijkheid hebben om te kunnen speculeren zegt wel genoeg.

Er zijn genoeg andere voorbeelden helaas. En als je bedenkt dat er op dit moment verminkte jonge kerels in een schuttersputje liggen te bevriezen is dat helemaal bizar...
Nou dat. Feit blijft wel dat ik mijn PF niet meer bekijk tot nieuwe DCA ronde, en dat ik dit bericht puur uit eigen hopium belang typte om vanavond eens niet in het donker over de snelweg te hoeven rennen uit zelfmedelijden. Oftewel 100 punten voor jou! Het leermoment? Denken aan mensen die het slechter hebben dan jijzelf, want dat haalt een hoop angst en ellende weg uit je eigen situatie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Nu we er toch heel voorzichtig wel vanuit mogen gaan dat de bullrun (misschien) wel eens achter ons kon liggen;

Wat vonden jullie het mooiste moment van deze bullrun? En dan bedoel ik niet winsten of verliezen maar gebeurtenissen in de crypto space of reacties van vrienden/familie/collega's.

Er is zoveel gebeurd destijds, Tesla die tijdelijk Bitcoin accepteerde, Saylor en El Salvador die rond de top all-in gingen (je verzint het niet), Plan B met zijn rekt to flow, Madelon Vos die adviseerde de dip te kopen op 57k etc. Etc.

Voor mij was stiekem toch wel het mooiste moment dat mijn vrouwtje me gelijk moest geven na jaren zeiken wanneer ik weer eens crypto kocht. _/-\o_

Was ook 1 van de weinige keren dat ik wel eens ongelijk had kunnen krijgen natuurlijk 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Die gasten hebben het een stuk beter gedaan dan wij hier..

Zero.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Ja, daar was ik weer. Die pizzakoerier was wat langer onderweg dan ik had verwacht.
Iets met druk vanwege voetbal was dit keer het excuus.

Als jullie je er beter door voelen door je frustratie op mij te botvieren, wie ben ik om dat genot weg te nemen :P

Het geeft mij ook de kans om nog eens te benoemen hoe heerlijk het is, om maanden geleden al overtuigd te zijn dat we naar beneden zouden gaan. Al mis ik wel wat gezelligheid van mede beren...

Is Genesis nu al failliet? Duurt lang...

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2022 @ 20:10:
Nu we er toch heel voorzichtig wel vanuit mogen gaan dat de bullrun (misschien) wel eens achter ons kon liggen;

Wat vonden jullie het mooiste moment van deze bullrun? En dan bedoel ik niet winsten of verliezen maar gebeurtenissen in de crypto space of reacties van vrienden/familie/collega's.

Er is zoveel gebeurd destijds, Tesla die tijdelijk Bitcoin accepteerde, Saylor en El Salvador die rond de top all-in gingen (je verzint het niet), Plan B met zijn rekt to flow, Madelon Vos die adviseerde de dip te kopen op 57k etc. Etc.

Voor mij was stiekem toch wel het mooiste moment dat mijn vrouwtje me gelijk moest geven na jaren zeiken wanneer ik weer eens crypto kocht. _/-\o_

Was ook 1 van de weinige keren dat ik wel eens ongelijk had kunnen krijgen natuurlijk 8)
Mijn nieuwe hobby, memmes maken.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Pelox schreef op maandag 21 november 2022 @ 20:10:
[...]

Die gasten hebben het een stuk beter gedaan dan wij hier..
Ik zit momenteel zonder zorgen onderuit op de bank in een woonkamer van 21°C met een lekker bakje hete thee, en zij zijn opgepakt voor misdrijven...

Ik weet het niet? :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Nu online
Ik ben bijna klaar M'n Magic the Gathering kaarten te sorteren. Ik denk dat ik ze ga verkopen aan https://www.bazaarofmagic.eu/nl-NL/buylist Hier kan ik straks precies kan zien wat ze er voor willen geven. En dan kan dan straks weer allemaal in crypto :)

Wisten jullie trouwens dat MtGox van origine een website was om deze Magic the Gathering te verhandelen? MtGox - Magic the Gathering Online eXchange. Voordat ze Bitcoin ontdekten.

Dat maakt de cirkel weer rond :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukszoekr schreef op maandag 21 november 2022 @ 20:16:
Ik ben bijna klaar M'n Magic the Gathering kaarten te sorteren. Ik denk dat ik ze ga verkopen aan https://www.bazaarofmagic.eu/nl-NL/buylist Hier kan ik straks precies kan zien wat ze er voor willen geven. En dan kan dan straks weer allemaal in crypto :)

Wisten jullie trouwens dat MtGox van origine een website was om deze Magic the Gathering te verhandelen? MtGox - Magic the Gathering Online eXchange. Voordat ze Bitcoin ontdekten.

Dit is een teken! Wanneer begon jij met die magic kaarten? Voor of na FTX???

Hekserij!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Gelukszoekr schreef op maandag 21 november 2022 @ 20:11:
Ja, daar was ik weer. Die pizzakoerier was wat langer onderweg dan ik had verwacht.
Iets met druk vanwege voetbal was dit keer het excuus.

Als jullie je er beter door voelen door je frustratie op mij te botvieren, wie ben ik om dat genot weg te nemen :P

Het geeft mij ook de kans om nog eens te benoemen hoe heerlijk het is, om maanden geleden al overtuigd te zijn dat we naar beneden zouden gaan. Al mis ik wel wat gezelligheid van mede beren...

Is Genesis nu al failliet? Duurt lang...
Op dit moment is er ook weinig om bullish over te zijn. Ik heb vorige week ook 40% van mijn positie geliquideerd met een verlies. Was er ook voor het FTX debacle met iets teveel fomo ingestapt. Nu voelt het weer comfortabel. Al ga ik er van uit dat wat er nu inzit nog makkelijk kan halveren. Mijn eerste aankoop wordt Bitcoin. Ga iets minder risico nemen met shitcoins. Dat kan later nog wel. 14.1xxk staat de eerste limit order. Mijn Astar en RMRK staat op de Ledger.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2022 @ 20:15:
[...]

Ik zit momenteel zonder zorgen onderuit op de bank in een woonkamer van 21°C met een lekker bakje hete thee, en zij zijn opgepakt voor misdrijven...

Ik weet het niet? :+
Een paar jaar in de gevangenis zonder internetverbinding.. hardcore hodl. Scheelt ook een hoop gedoe :D

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Nu online

Ik denk, El Salvador. Voor mijn gevoel is dat het grootste "event" geweest in heel crypto in jaren

Musk is achteraf wat mij betreft meer een straf als een zege. Hoe vaak je nu nog niet lees dat crypto geen waarde heeft omdat een enkele tweet van Elon allesbepalend zou zijn. Vermoeiend...

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online

Ik zat heel zwaar na te denken. Maar het is voor mij eigenlijk oh zo simpel..

Het is dit forum!

Echt serieus, voor mij is het iedere keer weer leuk hier langs te komen. Allemaal individuutjes hier met ieder zijn eigen karakter eigenschap.

Er worden best veel dingen gedeeld hier met veel verschillende meningen, maar in mijn beleving toch steeds met respect. Ook wil ik een compliment maken naar de mods hier. Er wordt ook best nog eens oogluikend toegestaan dat men een ander verhaaltje typt. Soms serieus soms wat minder.

Voor mij persoonlijk dus dit forum en de stamgasten die hier langs komen. Bij sommige ontstaat in ieder geval aan mijn kant een soort van vriendschap.

Ja ik durf wel te stellen dat het niet de centjes zijn ( die ik inmiddels kwijt ben hahaha ) maar de mensen zijn die mij er best wel doorheen getrokken hebben het afgelopen jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:21
Gelukszoekr schreef op maandag 21 november 2022 @ 20:16:

Daar ben ik afgelopen weekend ook mee bezig geweest, kwam verassend genoeg nog een 7-tal commons tegen die best wat waard waren :D
Met een beetje geluk krijg ik deze week het geld op de rekening, en dan gaat het weer lekker naar BTC 8)

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Skrunsies schreef op maandag 21 november 2022 @ 20:25:
[...]

Ja ik durf wel te stellen dat het niet de centjes zijn ( die ik inmiddels kwijt ben hahaha ) maar de mensen zijn hier die mij er best wel doorheen getrokken hebben het afgelopen jaar.
waarschijnlijk is een rondje in de kroeg goedkoper. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
twain4me schreef op maandag 21 november 2022 @ 20:28:
[...]

waarschijnlijk is een rondje in de kroeg goedkoper. _O-
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r6aw
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 06:23
Daan gaan we! Hoe diep deze keer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Het moment dat ik een kroeg tekoop zag staan en crypto en dreams bijna waarheid zou worden. :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
r6aw schreef op maandag 21 november 2022 @ 20:29:
Daan gaan we! Hoe diep deze keer?
Mevrouw Holland, is that you :?

( oh en wie is Daan ? )

[ Voor 7% gewijzigd door Skrunsies op 21-11-2022 20:32 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrMrq

De keer die ik nog het meest levendig voel.

Ik liep ergens rond de 20-40k met mijn vriendin door door de sneeuw. Het was een zaterdag- of zondag ochtend begin 2021, wed ik, en ik had net voor het eerst mijn PF een K paper profit zien verdampen.

Toen besloot om een panic sell te doen. Minder skin in the game.
Een dag later kocht ik uiteraard weer hoger terug. Volgens mij weer op een ATH ofzo.

Ik was een kind, nog.

Ook herinner ik mijn innige Twitter-liefde met Zilliqa. God, wat geloofde ik in die shitcoin. En hell, die keer dat A87 REN tipte. Meteen gekocht en zo een dure les geleerd.

Zo leerde ik om nooit meer in fundamentals van alts te geloven. Tot Bifi, natuurlijk.

Ik herinner me het diepe respect dat ik had en heb voor Mooodies neus voor mooie munten. Die keer dat MicroWhale zijn indrukwekkende risk on risk off strategie uit de doeken deed. En toen hier de ideeen ontstonden voor een crypto thriller.

Of die keren dat mensen zoals Skruns hier uit de doeken deden waarom ze écht aan boord willen zijn. Those really got me.

En de rel die losbrak omdat de 37k babes niet koosjes zouden zijn.

Snif.

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• r6aw
Skrunsies schreef op maandag 21 november 2022 @ 20:32:
[...]

Mevrouw Holland, is that you :?

( oh en wie is Daan ? )
Yesss, hoe diep wil je deze keer? 😀

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Half jaartje op 8k zet ik nu op in.

Daarna naar 6 cent.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06:38

HollovVpo1nt

I like gadgets

8 november. Dat was de gouden ticket om uit te stappen. Het universum zei: beste mensen cash nu uit want alles gaat naar de tering erna. En weer heb ik het nagelaten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Ome Ben is live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:22
HollovVpo1nt schreef op maandag 21 november 2022 @ 20:37:
8 november. Dat was de gouden ticket om uit te stappen. Het universum zei: beste mensen cash nu uit want alles gaat naar de tering erna. En weer heb ik het nagelaten.
+1000 🤡😂

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7tLf0N3vV74mR0J9uydQ0ywnez8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/rPVW11DHiPXw6EThdU1SJO0s.gif?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 08:23
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/piT6hUfM4Nt_jzivRlJah4koHuk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/FdBVQ8xXk8rfDhNnKf7LX86d.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjuul100
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 21-05 00:15
15.700 laagste punt sinds tijden, die whales zijn weer bezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r6aw
Support rond de 15.800 weg nu?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Nu online
Remy!!!! schreef op maandag 21 november 2022 @ 20:28:
[...]

Daar ben ik afgelopen weekend ook mee bezig geweest, kwam verassend genoeg nog een 7-tal commons tegen die best wat waard waren :D
Met een beetje geluk krijg ik deze week het geld op de rekening, en dan gaat het weer lekker naar BTC 8)
Damn! Da's dan toch weer €40 extra..
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/fvPHhnN/72347.png

Wat waren die andere 6? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryderr
HollovVpo1nt schreef op maandag 21 november 2022 @ 20:37:
Uitstappen is voor groentjes en rabobank medewerkers. Wij laten ons niet leiden door logica noch emotie. HODL tot 6 cent of 696K. Geen middenweg, niet snel verkopen om lager terug te kopen, niet met DCA stoppen omdat de kachel aan moet, nee, niets van dat alles. Crypto is onze ziel, en daar werken we voor. Spek de ponzi te samen of https://rabobank.jobs/nl/. Geen middenweg helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Het houdt niet op... niet vanzelf...

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 28-10 11:51
Er is ook goed nieuws: We gaan SAMEN onderuit. Je bent niet alleen :(:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:21
Gelukszoekr schreef op maandag 21 november 2022 @ 20:47:
[...]

Damn! Da's dan toch weer €40 extra..
[Afbeelding]

Wat waren die andere 6? :P
Ik had 7 van die Rhystic study's, maar je krijgt er niet zoveel voor hoor...
Dit was de rest :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HCKOHZFts4PdxVVSQ9vSGj9gpPI=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/b8mtadnTTHlqexttrRMzkl4v.png?f=fotoalbum_tile

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Laatst online: 20:53

NeoflexNL

Forever young

Voor mij waren het denk ik de memes op dit forum. Jouw xx.k babes die op enkele dagen elkaar razendsnel opvolgden, die maffe lenghtening fiets van Pelox en ik vond die super saiyan bij die Glimmers ook genieten..

Ja, genieten was het, die goeie ouwe bull run.

Ohja, die goeie ouwe dikke CRO natuurlijk, maar die zien we denk ik niet meer terug.

[ Voor 3% gewijzigd door NeoflexNL op 21-11-2022 20:52 ]

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Waah

Och zoveel mooie herinneringen en zoveel stress. Het is de reden dat ik er nu al sinds de daling niet meer in zit.

Musk was voor mij toch wel het hoogtepunt. Ja, het heeft misschien niet meegewerkt in de short term. Maar voor de long-term kan het best wel eens goed zijn. Misschien dat mensen een volgende bullrun wat meer voor btc gaan en bekende veilige keuzes ipv Dogecoin.

El Salvador vind ik juist minder. Een failliet corrupt land dat ff gaat gokken met het geld wat de bewoners kunnen gebruiken. Nee das geen goede reclame. Crytpo heeft al de naam van criminaliteit....

Persoonlijke hoogtepunten waren toch wel Safemoon (20x, mijn eerste shitcointrade) en het hele shitcoin casino. Met als klapper nog ff voor we een weekend met vrienden weggaan een of andere shitcoin kopen, en elke dag een 5x tot 10x te pakken. Ze snapten er niets van waarom ik steeds op de telefoon zat. Uiteindelijk maar verkocht omdat het een leuk bedragje werd. Uiteindelijk te vroeg want ging nog eens x20 maar je kan niet alles hebben.

Staat nu weer op 0. Coin heeft volgens mij 10 weken geleefd.

En natuurlijk de shitcoin die door een Tweaker was opgezet tot 2x toe. De eerste keer kreeg die aan de stok omdat die een MacBook weggaf en dat zou onder de gokwet vallen. Cease and decist gekregen en alles. Daarna een mislukte launch volgens mij. Hoe het afgelopen is weet ik niet eigenlijk...

In het casino ook vaak genoeg de funds kwijt geraakt trouwens door rug pulls. Mijn wallet is een slagveld aan rugpulls, gefaalde launches en oplichters die je coins sturen die je moet "unlocken"

En natuurlijk het absolute hoogtepunt dat die Jaapio eindelijk weg ging met zijn halfblote dames.

[ Voor 3% gewijzigd door Waah op 21-11-2022 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:05
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l8Gq9DkYROUkuVyCXzGP5CfI7WE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/dNQcKs5AKQ1Sl4L8jWXjvICn.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kOPVqyoYkRWiwk64XVFybpDJMVg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Db2WqdAjQliJ95HeeSsKZ7ir.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Wat een zaakie trouwens weer zeg, heb het nieuws wat gemeden de laatste dagen maar is er weer een of ander platform failliet ofzo?

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

NeoflexNL schreef op maandag 21 november 2022 @ 20:54:
Wat een zaakie trouwens weer zeg, heb het nieuws wat gemeden de laatste dagen maar is er weer een of ander platform failliet ofzo?
Voelde al aan dat je zoiets wilde vragen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Niet leuk om je pf te zien bloeden, en toch vind ik het ergens wel prima dat deze bosbrand even los gaat. Zo veel dor hout in deze crypto space wat vroeg of laat toch wel zou branden.

Voor bitcoin prima imo, daar is niks aan veranderd. In dat opzicht zie ik (en hier velen met mij) alleen maar mooie inkoopkansen in. De centen die ik erin pleur staan er toch voor de lange termijn in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
Tussen 8 en 10 november was ik erg aan het twijfelen om volledig in BUSD te gaan. Uiteindelijk niet gedaan...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pelox
Heb mijn dca voor deze week in een uitbreiding van mijn game collectie gestoken. Iets tastbaars kopen is ook wel fijn voor de verandering.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryderr
NeoflexNL schreef op maandag 21 november 2022 @ 21:02:
Niet leuk om je pf te zien bloeden, en toch vind ik het ergens wel prima dat deze bosbrand even los gaat. Zo veel dor hout in deze crypto space wat vroeg of laat toch wel zou branden.

Voor bitcoin prima imo, daar is niks aan veranderd. In dat opzicht zie ik (en hier velen met mij) alleen maar mooie inkoopkansen in. De centen die ik erin pleur staan er toch voor de lange termijn in.
Als je de hoge bloeddruk, gele alcohol uitslag naast je neerlegt en fiat toch vindt stinken is crypto je vriend. Twee vinkjes kan ik alvast zetten, maar geel ben ik nog niet(moet de beer geen 5 jaar meer duren)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waah
_Gast_ schreef op maandag 21 november 2022 @ 21:07:
Tussen 8 en 10 november was ik erg aan het twijfelen om volledig in BUSD te gaan. Uiteindelijk niet gedaan...
3 november (2021) het meeste shitcoin-geld gecashed, 18 november het laatste flufje naar BUSD omgezet. toen al het gevoel dat de bear kwam en sindsdien niet meer aangekomen.

Goede TA? nope. Dikke mazzel. Was er gewoon ff klaar mee O-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PzYwT6Scp8ZGuqCNM88zzYJJ2mE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2nBlIWEmG1bF9DD0fOnL0s8v.jpg?f=fotoalbum_large

Makkelijk aanbieden als bitcoin weer eens omlaag duikt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Joosie200 schreef op maandag 21 november 2022 @ 21:15:
[Afbeelding]

Is toch juist een top aanbieding dit. Nu krijg je juist meer satjes voor die dollars.

Ga er miss wel een extra aanschaffen, wilde sowieso een backup hebben. 👍🏼

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yaksa
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:55
[Afbeelding]
Gek hè, je ziet nooit een advo met: "BLACK FRIDAY bij DNB - Nu goudstaven met tot wel 30% korting" O-)

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

[Afbeelding]

$ 30 = $ 30 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
Waah schreef op maandag 21 november 2022 @ 21:12:
[...]

3 november (2021) het meeste shitcoin-geld gecashed, 18 november het laatste flufje naar BUSD omgezet. toen al het gevoel dat de bear kwam en sindsdien niet meer aangekomen.

Goede TA? nope. Dikke mazzel. Was er gewoon ff klaar mee O-)
Nice goeie keuze. Ik was de laatste maanden goed bezig en dat maakte me iets te gretig denk ik...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

In de bear ontbreekt de machtig mooie euforie en is het hier een stuk rustiger. Heeft ook wel weer wat, de bullrun was hectisch en pure chaos met soms 10-15 pagina's reacties per uur...

Nu is het gewoon weer saai, meeste volatiliteit gaat komende tijd rood zijn vermoed ik, met herstel van weken of zelfs maanden weer in 1 dag door de drain praktijken.

Maar ach, wat doe je eraan. Gewoon verstand op 0 en niet alles de hele dag meer volgen.

Ik geloof echt dat Bitcoin op een dag 150k en beyond gaat, tot die tijd heeft verkopen weinig zin in mijn optiek 8)

Gewoon wat Bitcoin opsparen in de komende jaren en hopen op het beste maar weer. Anders kost het allemaal erg veel tijd en dat is het me ook weer niet waard. De leukste dingen in het leven zijn toch wel de meest kansloze dingen die veel lol opleveren vind ik, dus maar eens mooie concrete plannen maken om weer wat ongein uit te halen. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Vis schreef op maandag 21 november 2022 @ 21:18:
[...]

Is toch juist een top aanbieding dit. Nu krijg je juist meer satjes voor die dollars.

Ga er miss wel een extra aanschaffen, wilde sowieso een backup hebben. 👍🏼
Komen alleen nog wel verzendkosten bij en dan is het maar 9 euro verschil met een andere aanbieder met gratis verzenden.

Dus 9 euro netto meer sats.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Hmm eerste keer dat ik hier spam in mn inbox krijg.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_Dwxcy38ZbmFPTZQvy_nHtef128=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/H2cm5W2EnSR2YIAMo1iZ2NSc.jpg?f=fotoalbum_large

@Taro

[ Voor 19% gewijzigd door Darrell op 21-11-2022 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Laatst online: 08:19

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Voor de potentiële schade die boven de markt hangt door o.a. Genesis vind ik het wel weer een laf dumpje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Pelox schreef op maandag 21 november 2022 @ 21:26:
[...]

Komen alleen nog wel verzendkosten bij en dan is het maar 9 euro verschil met een andere aanbieder met gratis verzenden.

Dus 9 euro netto meer sats.
Oke, maar als BTC dan ooit op die 200k staat heb je de kosten er wel uit van die USB stick ;)

No brainer eigenlijk als je een full believer bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Darrell schreef op maandag 21 november 2022 @ 21:31:
[Afbeelding]

@Taro
Ja, ik had m ook idd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Darrell schreef op maandag 21 november 2022 @ 21:31:

[Afbeelding]

@Taro
Thx, gaan we regelen. Volgende keer wel graag het juiste topic hiervoor gebruiken ipv mij persoonlijk te taggen, dan kunnen anderen het ook oppakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMrq
BTC100K2021 schreef op maandag 21 november 2022 @ 21:31:
Voor de potentiële schade die boven de markt hangt door o.a. Genesis vind ik het wel weer een laf dumpje
Komt omdat crypto Twitter helemaal gek geworden is. Allemaal WSB apen die helegaar vastklampen aan hun sats zelfs tot over 300 jaar, als Bitcoin naar 0 dollar gaat

Ah, crypto twitter. So toxic yet so refreshing.
Uber has no cars.
Airbnb has no real estate.
Crypto exchanges have no crypto.

This is the new economy.

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy78
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 17-10 20:35
Madelon Vos die adviseerde de dip te kopen op 57k etc. Etc.
Heeft iemand hier een link naar? Was het na de 1e piek of na de 2e in 2021?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 29-10 17:36
MrMrq schreef op maandag 21 november 2022 @ 21:35:
[...]

Ah, crypto twitter. So toxic yet so refreshing.

Banks have no money...

What else is new?

[...]

[ Voor 26% gewijzigd door shovelhead1340 op 21-11-2022 21:51 ]

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Murphy78 schreef op maandag 21 november 2022 @ 21:48:
[...]

Heeft iemand hier een link naar? Was het na de 1e piek of na de 2e in 2021?
Ik zocht hem laatst ook maar kon hem niet meer vinden...

Was wel een prachtige tweet _O-

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• MrMrq
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2022 @ 21:50:
[...]

Ik zocht hem laatst ook maar kon hem niet meer vinden...

Was wel een prachtige tweet _O-
Noobs. Je moet gewoon zoeken op ‘Madelon Tweakers’ en dan bij afbeeldingen kijken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WqEqdOZZkfR06uGwXQ4Ye9HZ8kE=/x800/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/a1dDrcFBJSfw4Eqw0uDbm8ma.webp?f=fotoalbum_large

Dan kom je overigens wel meer goud tegen _O-

[ Voor 4% gewijzigd door MrMrq op 21-11-2022 22:01 ]

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ondertussen staat PLU mooi in de plus.

Geitenbende.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Skrunsies schreef op maandag 21 november 2022 @ 19:58:
[...]

Ja klopt, kom ook eens kijken. Geef ik je een kijkje op de deelie :9
Daily Blind?

Pagina: 1 ... 114 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!