Excellence does not require perfection.
Komt er ook één nuttige bijdragen leveren hoor.malarkan schreef op maandag 21 november 2022 @ 08:17:
[...]
Ah eindelijk aflossing voor @Skrunsies en @YES
En ik heb $0,10 verdiend met Binance Wodle!dylan_ schreef op maandag 21 november 2022 @ 09:12:
Capo gaat de hele week retweeten! Wordt allemaal weer een vermakelijke tijdlijn op de Tweakerts, Twitterts en Reddits
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
AfbeeldingYES schreef op maandag 21 november 2022 @ 09:06:
[...]
Komt er ook één nuttige bijdragen leveren hoor.
https://www.blockchain.co...3av68h4xx8zwhxmcncy3gpedg
Vervolgens wordt dit steeds doorgestuurd en wordt ondertussen iedere transactie een paar BTC afgeroomd naar kleinere adressen.
Hier staat nu nog 800 BTC (komende vanaf 1100 BTC)
https://www.blockchain.co...sx89pdlyppf8ewdvyh8948sml
[ Voor 20% gewijzigd door BTC100K2021 op 21-11-2022 09:20 ]
He made you click
En mij ook...

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Dus hou het lang vol en je hebt geen verlies meer
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Nee sorry, te druk voor, DYOR!!
Stack Sats
Bloedrode porto… Delta kun je idd beter niet hebben in een bear.
Geen haast, zal vast niet de laatste keer zijn dat BTC op deze koers staat.AlterBridge schreef op maandag 21 november 2022 @ 10:01:
€15300 gehit om 01:37! Jammer dat de € niet meer op 1,04 staat.
Ik verwacht deze week echt wat procenten in het rood, 14K en misschien nog lager.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Bijzonder, op bybit is die hier niet geweestAlterBridge schreef op maandag 21 november 2022 @ 10:01:
€15300 order gehit om 01:37! Jammer dat de € niet meer op 1,04 staat.
nothing stops this train
Maar hoe voelt een 14k market buy dan ..Kol Nedra schreef op maandag 21 november 2022 @ 10:22:
zo, vieze fiat naar Kraken gestuurd en direct een market buy gedaan voor Bitcoin .......feels good!
nog beter natuurlijk, laat maar komen 👍zwembroek schreef op maandag 21 november 2022 @ 10:24:
[...]
Maar hoe voelt een 14k market buy dan ..
nothing stops this train
In de Bitvavo app zag ik de low ook niet. Op de desktop versie nu wel een Wick op precies 15300zenith schreef op maandag 21 november 2022 @ 10:15:
[...]
Bijzonder, op bybit is die hier niet geweest

Bitcoin - A weapon of mass disruption
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/gQPwhulDlXXvSh1eFLSqdCS5.jpg?f=user_large) 
Verwijderd
Zou mooi zijn als we even bloeden tot die tijd, meer sats voor de centen
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2022 @ 10:43:
Ik doop bij deze de donderdag tot DCA dag.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/lVJYXjzrM3wS314TYeH9aZyY.jpg?f=user_large) 
idd. Ik start volgende week ook weer met DCA. Ga ik maandelijks doen voor zeker 1 jaar, wellicht zelfs 2 jaar.Verwijderd schreef op maandag 21 november 2022 @ 10:43:
Ik doop bij deze de donderdag tot DCA dag.
eind vorige week ook een grote zak fiat spot ingedonderd. BTCtjes staan lekker veilig op de Trezor erbij.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Volgens mij postte jij begin dit jaar al een paar keer dat je half november met DCA zou beginnen. Chapeau, keurig getimed. Kan geen Benjamin, PlanB of Capo tegenopanti elppa schreef op maandag 21 november 2022 @ 10:48:
[...]
idd. Ik start volgende week ook weer met DCA. Ga ik maandelijks doen voor zeker 1 jaar, wellicht zelfs 2 jaar.
eind vorige week ook een grote zak fiat spot ingedonderd. BTCtjes staan lekker veilig op de Trezor erbij.
Knap, een compliment ujitdelen terwijl het eigenlijk een belediging is voor Anti om met zijn vriend capo vergeleken te worden. Wat een overrated figuur is dat zeg.Ray_ schreef op maandag 21 november 2022 @ 10:51:
[...]
Volgens mij postte jij begin dit jaar al een paar keer dat je half november met DCA zou beginnen. Chapeau, keurig getimed. Kan geen Benjamin, PlanB of Capo tegenop
Verwijderd
DCA = Dump Coins Abrupt?Sahara schreef op maandag 21 november 2022 @ 10:54:
DCA haha, we krijgen een giga recessie in de komende maanden, wellicht mss ook nog een omvallende exchange en Grayscale die niet wil vertellen hoeveel reserves ze precies hebben. Nog plenty of DCA kansen in het verschiet.
Je pas hier prima thuis bij het misbruiken van de term DCA.Sahara schreef op maandag 21 november 2022 @ 10:54:
DCA haha, we krijgen een giga recessie in de komende maanden, wellicht mss ook nog een omvallende exchange en Grayscale die niet wil vertellen hoeveel reserves ze precies hebben. Nog plenty of DCA kansen in het verschiet.
Yup, ieder jaar 12 keer.Sahara schreef op maandag 21 november 2022 @ 10:54:
Nog plenty of DCA kansen in het verschiet.

In dit topic kopen we hoog,
verkopen we laag.
Shillen we shitcoins,
gaan we rekt.
Holden we enkel op gure exchanges,
hebben geen controle over private keys
Nouja je kan in een dalende en ook stijgende markt prima DCA-en, het is maar hoeveel liquiditeit je tot je beschikking hebtGelukszoekr schreef op maandag 21 november 2022 @ 10:58:
[...]
Je pas hier prima thuis bij het misbruiken van de term DCA.
DCA is een investeringsstrategie waarbij je een vast bedrag op een vast moment investeert. Een kenmerk van deze vorm van investeren is dat het voorkomt dat je zelf gaat timen. Het werkt over het algemeen beter hoe langer je dit blijft volhouden.Sahara schreef op maandag 21 november 2022 @ 11:04:
[...]
Nouja je kan in een dalende en ook stijgende markt prima DCA-en, het is maar hoeveel liquiditeit je tot je beschikking hebt
Elk moment is dus prima om te starten met DCA, zolang je dit maar consequent blijft volhouden.
Het maakt verder niet uit hoor, iedereen hier noemt net DCA als ze op een willekeurig moment een willekeurig aantal kopen. Dus, welkom in deze geitenbende
klopt. Maar mij maakt het ook geen hol uit als we over paar maanden nog eens een drop maken. Dan koop ik spot nog weer wat extra. Zeker tussen jan en juli komt er altijd erg veel fiat bij mij binnen. Dan kan dan rechtstreeks naar mijn trezor.Sahara schreef op maandag 21 november 2022 @ 10:54:
Dat van Grayscale volg ik iig wel. Zou me wel echt tegenvallen van ze. Die zijn er al wel ff en ik zou toch echt verwachten dat ze hun zaakjes wel op orde hebben.......Ik heb er niets staan verder, maar het word wel veel gebruikt door grote jongens. En het zou wel slecht zijn als daar echte problemen zouden zijn.
Welnee, het leuke aan DCA is, om zo onregelmatig mogelijk op dezelfde ogenblikken, het woord DCA te noemen in dit topic waardoor we met een ongelijk lopende koekkoeksklok-achtige regelmaat bij jou de rillingen over je rug laten lopenGelukszoekr schreef op maandag 21 november 2022 @ 11:11:
[...]
DCA is een investeringsstrategie waarbij je een vast bedrag op een vast moment investeert. Een kenmerk van deze vorm van investeren is dat het voorkomt dat je zelf gaat timen. Het werkt over het algemeen beter hoe langer je dit blijft volhouden.
Elk moment is dus prima om te starten met DCA, zolang je dit maar consequent blijft volhouden.
Het maakt verder niet uit hoor, iedereen hier noemt net DCA als ze op een willekeurig moment een willekeurig moment kopen. Dus, welkom in deze geitenbende
Ik ga zo ook nog maar ff een DCA doen. Na de koffie, of anders morgen.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/xxwDS0449aY4sgadUqjidpDP.gif?f=user_large) 
                                                [ Voor 9% gewijzigd door Ngangatar op 21-11-2022 11:21 ]
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2022 @ 11:13:
Ik gebruik liever MCA: Moejezellufwete Cost Average.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Daarom zeg ik ook, hij pas hier prima thuis. Wat de lol is van het misbruiken van een term, behalve het op de kast jagen van mij ontgaat mij verder volledig. Maar prima, ieder z'n dingNgangatar schreef op maandag 21 november 2022 @ 11:18:
[...]
Welnee, het leuke aan DCA is, om zo onregelmatig mogelijk op dezelfde ogenblikken, het woord DCA te noemen in dit topic waardoor we met een ongelijk lopende koekkoeksklok-achtige regelmaat bij jou de rillingen over je rug laten lopen.
Ik ga zo ook nog maar ff een DCA doen. Na de koffie, of anders morgen.
[Afbeelding]
Ja, precies, dat zei ik nou ook na de verkiezing van Trump. En na de Brexit. En na Corona. En de Chinese vastgoed bubbel.Sahara schreef op maandag 21 november 2022 @ 10:54:
DCA haha, we krijgen een giga recessie in de komende maanden, …
Maktub
Je moet ook niet alles willen begrijpen. Live and let live.Gelukszoekr schreef op maandag 21 november 2022 @ 11:37:
[...]
Daarom zeg ik ook, hij pas hier prima thuis. Wat de lol is van het misbruiken van een term, behalve het op de kast jagen van mij ontgaat mij verder volledig. Maar prima, ieder z'n ding
Vergeet de herverkiezing van Trump niet.....MrMrq schreef op maandag 21 november 2022 @ 11:43:
[...]
Ja, precies, dat zei ik nou ook na de verkiezing van Trump. En na de Brexit. En na Corona. En de Chinese vastgoed bubbel.
ja ik roep het al heel lang. Maar zit verder geen heel dikke TA aan hoor. Ik haal puur uit vorige runs dat de bodem vaak 1 jaar na de top is. Na de top van 2013 heb ik de fout gemaakt pas weer eind 2016 actief met crypto in de weer te gaan. Daar heb ik dus enorme gains laten liggen. Dus Na de top van 2017 ben ik 1 jan 2019 echt als een bot 2 jaar lang maandelijks gaan kopen.Ray_ schreef op maandag 21 november 2022 @ 10:51:
[...]
Volgens mij postte jij begin dit jaar al een paar keer dat je half november met DCA zou beginnen. Chapeau, keurig getimed. Kan geen Benjamin, PlanB of Capo tegenop
En nu ga ik dat dus weer doen.
elke euro dat ik overhou en niet nodig heb gooi ik in Bitcoin en dividend aandelen, fiat wil je niet vasthouden long-term dus weg ermee!
nothing stops this train
Hey idd, die was ik nog vergeten: Chinese New Year 22 januari 2023.. dat is ook standaard een sell eventMrMrq schreef op maandag 21 november 2022 @ 11:43:
[...]
Ja, precies, dat zei ik nou ook na de verkiezing van Trump. En na de Brexit. En na Corona. En de Chinese vastgoed bubbel.
 .
 .
                    Gelukkig hebben we nog de Wall Street bonussen!Sahara schreef op maandag 21 november 2022 @ 12:06:
[...]
Hey idd, die was ik nog vergeten: Chinese New Year 22 januari 2023.. dat is ook standaard een sell event.
Bij mij gaat er altijd +24 uur over, gewoon meteen een dikke nuke derop wat mij betreft.YES schreef op maandag 21 november 2022 @ 12:40:
Hey @Ngangatar ik zit nu al minstens 5 minuten te wachten tot een deposit op Kraken aankomt. Pak de hooivork en fakkel, we branden die toko tot de grond plat!
Ook met Plaid? Bij mij was het over na 6 minutenSlonzo schreef op maandag 21 november 2022 @ 12:46:
[...]
Bij mij gaat er altijd +24 uur over, gewoon meteen een dikke nuke derop wat mij betreft.
nothing stops this train
Dat kan ik niet, gewoon een bankoverschrijving (getest vanaf meerdere banken).
Wel vanuit BE; hier gaat alles blijkbaar nog met de postduif.
Via Plaid? Wtf?? BurntheMoFo's!!!YES schreef op maandag 21 november 2022 @ 12:40:
Hey @Ngangatar ik zit nu al minstens 5 minuten te wachten tot een deposit op Kraken aankomt. Pak de hooivork en fakkel, we branden die toko tot de grond plat!
Of heb gewoon ff geduld goos
[ Voor 87% gewijzigd door sjorremans op 21-11-2022 13:17 ]
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
[ Voor 98% gewijzigd door sjorremans op 21-11-2022 13:17 ]
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
[Twitter: https://twitter.com/naiivememe/status/1594613229212536832?t=d8P2WMYtiywYJZwXVclSCg&s=19]
nothing stops this train
Bij de voordeur van Kraken:Kol Nedra schreef op maandag 21 november 2022 @ 12:55:
ik doe altijd handmatig
*tringtring*
Hallo, ik ben Kol, ik heb hier een rol euromuntjes voor jullie!
Ondertussen:
🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 🚨 700,000,000 #USDT (699,468,363 USD) transferred from unknown wallet to #Binancehttps://t.co/kOu1v7O3Kw
— Whale Alert (@whale_alert) 21 november 2022
[ Voor 32% gewijzigd door BTC100K2021 op 21-11-2022 13:49 ]
Kortom: niks aan de hand
"When Tether mints USDT, investors generally do not respond. When Whale Alert tweets the events, Bitcoin prices increase from 5 to 30 minutes"
Timestamp 20 minutes 4 seconds ago (Mon, 21 Nov 2022 12:38:30 UTC)
Ik zie nog niks gebeuren wat is deze!!!!11!!1111!
[ Voor 15% gewijzigd door resusaapje op 21-11-2022 13:59 ]
Waar blijft het Genesis & DCG nieuws...sjorremans schreef op maandag 21 november 2022 @ 13:57:
BREAKING‼️ - Coinbase confirms that it holds ~635K #Bitcoin on behalf of Grayscale Bitcoin Trust and that they are secure.
Absolutely zero bids for Genesis and DCG raise.
— Andrew (@AP_Abacus) 20 november 2022
**Genesis creditors are preparing for an ‘imminent’ bankruptcy filing.
Niks aan de hand?sjorremans schreef op maandag 21 november 2022 @ 13:57:
BREAKING‼️ - Coinbase confirms that it holds ~635K #Bitcoin on behalf of Grayscale Bitcoin Trust and that they are secure.
Paper Bitcoin dus... Waarom heeft een partij als Greyscale niet zijn Bitcoin in eigen beheer?
Dit stinkt hard naar de geitenbende.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Lol die bevestigen het nu pas ineens. Oh shit, ja sorry vergeten man, wij hebben die 635k btc.sjorremans schreef op maandag 21 november 2022 @ 13:57:

Kopen!!!!!
Btw ik ben blij dat NEXO zo'n strak risicobeleid heeft om nooit ook maar iets van andere cryptospelers te lenen.
[ Voor 12% gewijzigd door MicroWhale op 21-11-2022 14:17 ]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Aah de bodem is dus echt dichtbij_Gast_ schreef op maandag 21 november 2022 @ 14:12:
Het ziet er niet best uit. Ik overweeg om dit echt te doen:
[Afbeelding]
nothing stops this train
En dan gewoon stabiel op dat niveau op en neer gaan, vooral naar rechts met de koers, zodat wij allen onze zakken goed kunnen vullen!
Ik was ook sarcastischVis schreef op maandag 21 november 2022 @ 14:10:
[...]
Niks aan de hand?
Paper Bitcoin dus... Waarom heeft een partij als Greyscale niet zijn Bitcoin in eigen beheer?
Dit stinkt hard naar de geitenbende.

Van plan om dit wekelijks te doen door in eerste instantie on-chain stables om te zetten naar ETH. Daarnaast ook een positie opbouwen van ongeveer 10% in ChainLink. Zie LINK als een belangrijke speler op het gebied van infrastructuur in crypto met daarnaast ook toepassingen buiten crypto. Tokenomics zullen met staking per december ook verbeteren.
Zal voorlopig nog geen nieuw geld in alt's steken. Hoewel ik veel potentie zie in DeFi, vertaald zich dat op lange termijn niet altijd in de token prijs. Daarnaast veel onzekerheid rondom regulatie voor DeFi tokens, zeker voor projecten met Amerikaanse founders. Dat samen maakt het voor mij op dit moment minder interessant om hierin te investeren. Heb nog wel wat posities in DeFi tokens, maar daar zal voorlopig in de huidige omstandigheden geen nieuw fiat naar toe gaan.
Zit ik ook aan te denken. Zag hier laatst het ‘Eiffeltoren patroon’ voor SOL voorbij komen.jvel92 schreef op maandag 21 november 2022 @ 14:50:
Sinds vorige week ook weer begonnen met DCA'en. Kijkend naar de hogere tijdsframes (maand en drie maanden) komen we toch steeds meer op prijzen terecht, waarbij het interessant wordt om te beginnen met DCA'en voor de langere termijn. Verwacht niet dat we de bodem al gezien hebben, maar we kunnen gerust nog maanden op dit niveau blijven hangen. Indien we verder zakken kan ik de DCA frequentie verhogen.
Van plan om dit wekelijks te doen door in eerste instantie on-chain stables om te zetten naar ETH. Daarnaast ook een positie opbouwen van ongeveer 10% in ChainLink. Zie LINK als een belangrijke speler op het gebied van infrastructuur in crypto met daarnaast ook toepassingen buiten crypto. Tokenomics zullen met staking per december ook verbeteren.
Zal voorlopig nog geen nieuw geld in alt's steken. Hoewel ik veel potentie zie in DeFi, vertaald zich dat op lange termijn niet altijd in de token prijs. Daarnaast veel onzekerheid rondom regulatie voor DeFi tokens, zeker voor projecten met Amerikaanse founders. Dat samen maakt het voor mij op dit moment minder interessant om hierin te investeren. Heb nog wel wat posities in DeFi tokens, maar daar zal voorlopig in de huidige omstandigheden geen nieuw fiat naar toe gaan.
Gegarandeerde x10 mocht deze terug naar ATH gaan.
Verwijderd

Dot heeft ook eenzelfde patroon. Ftm ook. Die gaan alleen zeker niet meer omhoog, in geen enkele bull market. Die volgen gewoon de grafiek van htmlcoin.Alpina schreef op maandag 21 november 2022 @ 15:15:
[...]
Zit ik ook aan te denken. Zag hier laatst het ‘Eiffeltoren patroon’ voor SOL voorbij komen.
Gegarandeerde x10 mocht deze terug naar ATH gaan.Dan lijkt LINK me toch de veiligere keuze.
https://htmlcoin.com/
Nog een actief team, een actuele roadmap, mooi logo. Maar de koers gaat naar steeds meer nullen achter de komma.
[ Voor 12% gewijzigd door knakworst op 21-11-2022 15:40 ]
Ja hoor Dot is verloren...knakworst schreef op maandag 21 november 2022 @ 15:37:
[...]
Dot heeft ook eenzelfde patroon. Ftm ook. Die gaan alleen zeker niet meer omhoog, in geen enkele bull market. Die volgen gewoon de grafiek van htmlcoin.
Nog een actief team, een actuele roadmap, mooi logo. Maar de koers gaat naar steeds meer nullen achter de komma.

Zero.
[/quote]
ahhh, good old html coin. ook nog honderd duizenden van gehad, destijds op bluetrade. ook alleen maar geld aan verloren :-)
krijg met gemak 1K GRT per EARN. Pijnlijke aankopen geweest een jaar terugVerwijderd schreef op maandag 21 november 2022 @ 15:37:
Ik hoop dat Coinbase binnenkort weer met een earn komt, dan kan ik met die 3 dollar mijn complete PF verdubbelen
Weet zn naam even niet meer, bewogen persoon was het, was ook nog een keer zijn ledger kwijt/gehacked ofzo toen hebben nog een heleboel mensen hier gedoneerd aan hem.
Niet echt te vergelijken met DOT. FTM blijf ik wat shady vinden. Maar htmlcoin heb ik in 2017 ook nog ergens ‘een paar’ van gehad ja.knakworst schreef op maandag 21 november 2022 @ 15:37:
[...]
Dot heeft ook eenzelfde patroon. Ftm ook. Die gaan alleen zeker niet meer omhoog, in geen enkele bull market. Die volgen gewoon de grafiek van htmlcoin.
Haha ja komen wel wat helden voorbij hier. Hij had ook een eigen YouTube kanaal. Echt geniaalWowhead schreef op maandag 21 november 2022 @ 15:50:
Haha hier was toch iemand helemaal into DOT.
Weet zn naam even niet meer, bewogen persoon was het, was ook nog een keer zijn ledger kwijt/gehacked ofzo toen hebben nog een heleboel mensen hier gedoneerd aan hem.
Weet zijn naam helaas ook even niet meer...
Altijd gemogen tot hij mensen als Taro een nazi noemde, toen hield het bij mij een beetje op.
Vond hem al een mafklapper met teveel gekke/zielige verhalen, en vermoed nog steeds gewoon dat hij gewoon om crypto aan het bedelen was, maargoed aannames.
Met een dergelijke redenatie kun je nog tientallen tokens aan je portfolio toevoegen.Alpina schreef op maandag 21 november 2022 @ 15:15:
[...]
Zit ik ook aan te denken. Zag hier laatst het ‘Eiffeltoren patroon’ voor SOL voorbij komen.
Gegarandeerde x10 mocht deze terug naar ATH gaan.Dan lijkt LINK me toch de veiligere keuze.
Keuze voor LINK is voor mij vooral gebaseerd op fundamentals en niet vanwege het patroon op de chart.
Niet mijn redenatie maar zoals die tweet over SOL laatst zijn er genoeg mensen: I see Eiffel Pattern I buyjvel92 schreef op maandag 21 november 2022 @ 16:01:
[...]
Met een dergelijke redenatie kun je nog tientallen tokens aan je portfolio toevoegen.
Keuze voor LINK is voor mij vooral gebaseerd op fundamentals en niet vanwege het patroon op de chart.
Daarom ook beter LINK vanwege de fundamentals inderdaad.
Voor mij is dot na de succesvolle eth merge kansloos. Matic overleeft ook nog wel. Mooi parachains en glimmers ten spijt. Niemand zit op dot te wachten.
Neeee dat was een LEGO shill van Roellie geloof ikAlpina schreef op maandag 21 november 2022 @ 15:15:
[...]
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Dat ook, maar Taro kwam met de SOL Eiffeltoren als ik me niet vergisNeoflexNL schreef op maandag 21 november 2022 @ 16:11:
[...]
Neeee dat was een LEGO shill van Roellie geloof ik
Het probleem daarbij is natuurlijk dat er na bijna vijftien jaar aan ontwikkeling er nog steeds geen enkele nuttige toepassing is gevonden voor de blockchain. Daarom heeft alleen BTC (goud) en ETH (zilver) een waarde en de rest is leuk voor speculatie.
[ Voor 58% gewijzigd door moshimoshi op 21-11-2022 16:26 ]
LINK is Platinum danmoshimoshi schreef op maandag 21 november 2022 @ 16:18:
Als je maar ver genoeg uitzoomt is elke coin een Eifeltoren met uitzondering van ETH en BTC.
Het probleem daarbij is natuurlijk dat er na bijna vijftien jaar aan ontwikkeling er nog steeds geen enkele nuttige toepassing is gevonden voor de blockchain. Daarom heeft alleen BTC (goud) en ETH (zilver) een waarde en de rest is leuk voor speculatie.
:strip_exif()/f/image/MurIaLOPY70EMbKJgiefjNei.jpg?f=fotoalbum_large) 
                    Zit me trouwens al een tijdje af te vragen. Kan je bitcoin lenen, die dumpen en lager gestaffeld terugkopen en is dat niet wat we nu al maanden zien?
[ Voor 60% gewijzigd door Darrell op 21-11-2022 17:46 ]
 Dit topic is gesloten.

Dit topic is gesloten.

- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!

:strip_icc():strip_exif()/u/562170/crop609ea994a5396_cropped.jpg?f=community) 
            /u/97780/crop62165afe2ad90_cropped.png?f=community) 
            :strip_exif()/f/image/Q3o3RcN19ALXRuvX5OWjAZwq.jpg?f=fotoalbum_large)
/u/667118/crop6183eb015022c_cropped.png?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/224342/crop642146e00e0d2_cropped.jpg?f=community) 
            :fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/1HboD01zk46LZxSyzPqVs9gF.gif?f=user_large) 
                    /u/300293/crop673248bca6dc4_cropped.png?f=community) 
            /u/669642/crop62a73173edfe7_cropped.png?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/1661544/crop61409f0af12f1_cropped.jpg?f=community) 

:strip_icc():strip_exif()/u/140411/crop6099a6822994b_cropped.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/29371/crop6739d1f0e6c70_cropped.jpg?f=community) 
            :strip_exif()/u/96267/crop6000424935b85_cropped.gif?f=community) 
            /f/image/xt455zeDtEC1UND6aOqrdc95.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/u/507911/crop643431f6da4ba_cropped.gif?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/1590238/crop61adfc9424e65_cropped.jpg?f=community) 
            :fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/rau74iTbbNNBofx0X3F2HpCY.gif?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/wAjVFys45yAYdlxmkXxgoWpL.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/MwgzmH5ElYzGoqvWl5Hw8BoE.jpg?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/jD6nVQfsFwMGmaXy2hmioesS.gif?f=user_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/XkqToL6A9o5BeZiPNnZVt5ML.gif?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/GNtZXHGiyP570jzWksS8AN3r.gif?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Jbv7Rzr64h0gTTk8iQx6UG7W.gif?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/d4IldZfgrBPgpiy8FSJeEuI0.gif?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/fI4JaEpzNfHgsJLyJfqgHeKF.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_icc():strip_exif()/u/72467/crop6415e217dbb6a_cropped.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/454145/crop5faead26703a8_cropped.jpeg?f=community) 
            /u/117865/crop68edc77e02ffb_cropped.png?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/311700/crop62d672416205c.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/515588/crop5c0c38adb4bb4_cropped.jpeg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/1016209/crop618ed9be80dd5_cropped.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/1563378/crop6741a0606a717_cropped.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/170929/crop5fb818d8235b7_cropped.jpeg?f=community) 
            /f/image/CHuwdKHqjTmIXM6eD0nst8T4.png?f=fotoalbum_large)
:strip_icc():strip_exif()/u/220376/twitchy_ava60.jpg?f=community) 
            /u/222682/crop6744573aecca8_cropped.png?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/1493294/crop606cd47e6d49b_cropped.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/302353/crop57f7af887b2ce_cropped.jpeg?f=community) 
            /u/3273/crop62bb0d316df4f_cropped.png?f=community) 
            /u/953451/crop6898664e6a193_cropped.png?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/1288474/crop6570d4080d6b1_cropped.jpg?f=community) 
            /u/1231/crop67444c3dedc86_cropped.png?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/66890/crop5fac416dd4ada_cropped.jpeg?f=community) 
            :no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/bLNLHCyFRZLUSw1tthcwBBxj.jpg?f=user_large) 
                                                :strip_icc():strip_exif()/u/553088/crop61c85a14154d1_cropped.jpg?f=community) 
            :strip_exif()/f/image/Psv4I9qSCYmo9zT9b5Q5pJx0.jpg?f=fotoalbum_large)