Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellybrah
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 06-06 18:55
CrapperDeCrap schreef op maandag 18 maart 2024 @ 13:35:
[...]

Ow ik voel mij vrij wat te leren. Heb de game expres twee weken niet aangeraakt. Het is mijn eerste Tekken sinds deel 3 en ik merkte dat ik compleet werd opgezogen door alles dat er te leren valt. Buiten een 140 uur aan Street Fighter 6 geen fighting game ervaring de laatste 20 jaar. En dat wilde ik de eerste maand blijkbaar zo snel mogelijk in halen met flink wat minder uurtjes slaap dan normaal. Maar vette game.

Ben begonnen met Steve en na 50 uur overgestapt op Law, net wat toegankelijker. Heb best wel wat baby stapjes gemaakt. Vermoed dat ik hier de komende jaren nog wel honderden uren in ga steken, maar dan in gedoseerd gezonde mate. Dus als iemand als met kennis van Tekken mij n avondje wil afdrogen en tevens iets wil leren, dan hoor ik t graag. En ik kan goed tegen mij verlies, dus wees niet bang voor rage oid.
Sta je al in de lijst in de openingspost?
Verder vrij weinig lui online s'avonds :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:42

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Ik was afgelopen zondag online, had je toen niet gezien @jellybrah

Maar ik ben iets anders het zoeken, maar kan het niet vinden, kun je bij de Arcade Quest niet de laatste wedstrijd / toernooi opnieuw spelen?

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Demonitzu
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Vrijdag om 08:00 Nederlandse tijd wordt een nieuwe Tekken Talk Live uitgezonden waarin de eerste DLC personage Eddy Gordo centraal staat. Het is live te volgen via twitch.tv/tekken.
Linksquest schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 08:22:
Ik was afgelopen zondag online, had je toen niet gezien @jellybrah

Maar ik ben iets anders het zoeken, maar kan het niet vinden, kun je bij de Arcade Quest niet de laatste wedstrijd / toernooi opnieuw spelen?
Nee, niet mogelijk. Bij het verslaan van iedere arcadehal kan je wel de kampioenen van de arcadehal opnieuw uitdagen waarbij sommige van deze personages een Treasure hebben om vrij te spelen.

TekkenZone - Dutch Tekken Community

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Klopt, dat heb ik al meerdere keren gedaan, maar hopelijk komt er een update dat je dat ook eventueel opnieuw kunt doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Ja daar is hij dan, de trailer van Eddie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Demonitzu
  • Niet online
Eddy

• Beschikbaar vanaf dinsdag 2 april voor iedereen met een Year 1 Character Pass
• Vanaf vrijdag 5 april los verkrijgbaar

Update 1.03.01

• Update 1.03.01 verschijnt maandagavond 1 april na middernacht
• Onderhoud aan TEKKEN 8 servers van maandag 23:30 tot dinsdag 6:00 Nederlandse tijd; online features tijdelijk niet beschikbaar
• Je kan voortaan extra condities instellen voor een online match in Ranked Match, Quick Match en Group Match
• Groot aantal bugfixes om onbedoeld gedrag van aanvallen op te lossen
• Alle personages behalve Nina ontvangen wijzigingen aan hun moveset

Tekken Shop

• De gratis UTxTEKKEN items in de Tekken Shop zijn tot maandagavond nog beschikbaar en zullen verdwijnen
• Nieuwe "Cyber Pack 01" en "Cyber Pack 02" sets zullen worden toegevoegd; bestaan uit losse customizations en kunnen gecombineerd worden met andere customizations
• Yoshimitsu's outfit uit TEKKEN Tag Tournament 2 wordt als legacy outfit aan de Tekken Shop toegevoegd
• Nieuwe Avatar Skin van Eddy Gordo zal in de Tekken Shop verschijnen

Tekken Fight Pass

• TEKKEN 8 krijgt een Battle Pass waarmee je items kunt vrijspelen door aan bepaalde condities te voldoen in de vorm van missies
• Deze missies worden in "waves" uitgebracht en bestaan uit zowel dagelijkse als wekelijkse missies
• Naast gratis items zal er ook een betaalde Premium Tier zijn waarmee luxueuzere items vrij te spelen zullen zijn; deze Premium Tier zal in de Tekken Shop verkrijgbaar zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
@Demonitzu Kan het zijn dat die Year One Pass nog niet te koop is, bij Xbox staat hij er zo niet bij en als ik met de browser zoek dan vind ik hem wel, maar dan staat erbij dat de Bundel niet beschikbaar is. Of is deze pass ook pas vanaf 5 april verkrijgbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demonitzu
  • Niet online
Linksquest schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 17:33:
@Demonitzu Kan het zijn dat die Year One Pass nog niet te koop is, bij Xbox staat hij er zo niet bij en als ik met de browser zoek dan vind ik hem wel, maar dan staat erbij dat de Bundel niet beschikbaar is. Of is deze pass ook pas vanaf 5 april verkrijgbaar?
De Year 1 Pass is nog niet los verkrijgbaar, maar iedereen met de Deluxe Edition of Ultimate Edition heeft 'm al in bezit. Ik denk dat deze pas vanaf volgende week los verkrijgbaar zal gaan worden wanneer Eddy aan de PlayStation Store/Microsoft Store/Steam toegevoegd zal gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Ga het met spanning in de gaten houden :D Ik heb zelf de normale versie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Demonitzu
  • Niet online
Update 1.03.01 staat inmiddels online. Early Access voor Eddy start blijkbaar pas na het onderhoud aan de servers |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Dat schiet lekker op, maar niet heus, ook die Year pass nog niet, hopelijk vanaf de 4de als de rest ook kan,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Demonitzu
  • Niet online
Het was niet zo best gecommuniceerd, maar het was afwachten totdat Eddy in de PlayStation Store/Microsoft Store/Steam verscheen. Voor de PlayStation Store was dit anderhalf uur later rond 01:00. Ik moest nog wel op downloaden klikken bij de PlayStation Store.

Hij staat er dus al op (https://store.playstation...10594_00-TK800CHAEDDYGORD), maar is pas vanaf vrijdag los verkrijgbaar. 4 april is alleen voor Amerikaanse tijdzones.

------------

Beknopte details over de Tekken Fight Pass die vanaf vandaag beschikbaar is
  • Een wave duurt 60 dagen
  • Er zijn 60 levels met in totaal 60.000 exp die je moet verdienen
  • Er zijn 5 dagelijkse missies (max 600 exp per dag) en 9 wekelijkse missies (max 7100 exp per week)
  • Je kunt maximaal 63.900 exp verdienen met wekelijkse missies, dus je hoeft echt niet elke dag te spelen
  • Een Premium Pass kost 600 Coins en kan volledig terugverdiend worden als je level 60 haalt
  • Er is ook een Premium Pass Plus van 2000 Coins waarmee je direct vanaf level 20 start
  • Als je een Premium Pass (Plus) hebt, kan je ook levels vrijkopen met 100 Coins per level
  • Je krijgt bonus exp als je een Premium Pass (Plus) hebt
  • Behalve customizations kan je o.a. Profile Panels, Accessories, Titles, Title Panels, Health Gauges, Avatar Customizations en nieuwe ballen voor Tekken Ball vrijspelen
De missies zelf zijn vrij simpel zoals "Play X matches in Online Mode" en "Win X rounds in Online Mode". Ik wil zelf vanaf deze week starten met vaste wekelijkse online sessies

[ Voor 6% gewijzigd door Demonitzu op 02-04-2024 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:42

HollovVpo1nt

I like gadgets

Demonitzu schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 11:29:
Remakes van oude stages lijken serieus overwogen te worden voor Tekken 8.

Welke stage uit oudere games zouden jullie graag willen zien?

Ik zou zelf graag Ogre's stage uit Tekken 3 terug willen zien, maar met een wall break/floor break naar de Mexican Temple stage (ook Tekken 3).
Heavenly Garden - TTT2, vooral om de muziek ook
Tekken 5 - Moonlit wilderniss - vond ik destijds een hele mooie look hebben

Al typende besef ik ook dat de vecht style/gameplay van Tekken 8 totaal niet bij de 'rust' van die stages past haha
jellybrah schreef op maandag 25 maart 2024 @ 21:20:
[...]

Sta je al in de lijst in de openingspost?
Verder vrij weinig lui online s'avonds :'(
Ik was 2 weken op vakantie, probeer nu vaker online te zijn

[ Voor 16% gewijzigd door HollovVpo1nt op 02-04-2024 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ik had nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar ik vind de DualSense écht niet fijn voor vechtspellen. Ik heb consistent betere movement op de Xbox pad dan de DualSense en met name de 'quarter circle' bewegingen komen er veel beter uit.

Iemand tips voor een controller met een betere d-pad voor PS5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
@Demonitzu apart dat Xbox hem nog altijd niet heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demonitzu
  • Niet online
Linksquest schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 19:05:
@Demonitzu apart dat Xbox hem nog altijd niet heeft.
Bedoel je dat ie niet zichtbaar is in de Microsoft Store?

Ik denk dat het een PlayStation Store dingetje is dat ie al publiekelijk zichtbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellybrah
HollovVpo1nt schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 15:19:
[...]

[...]

Ik was 2 weken op vakantie, probeer nu vaker online te zijn
Ik ben er niet heel vaak meer, vind de game steeds minder worden tbh.. tegenstanders spammen, gebruiken alleen nog heat moves, rage art en combos die tegen de muur maar niet eindigen en nu weer een dikke patch met ook veranderingen blijkbaar. Characters moves zelfs aangepast?! O.a. Azucenas fijnste move werkt niet meer.

Een hele dikke ultrasonic tekken megapremium pass ofzo is nu geintroduceerd waar je je tijd mag verdoen voor goodies die in tekken 7 gratis waren. Eddy achter een dikke vette paywall.

Wat een pro consumer game weer. Hier moet veel te veel tijd aan besteed worden om alle knowledge checks tegen te gaan. Gewoon lekker een casual potje creatief knokken is er niet meer bij want.. die modes zijn er niet eens couch co op (waar de fk is team battle of force?)

[ Voor 8% gewijzigd door jellybrah op 02-04-2024 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

@jellybrah jouw tekken id krijg ik niet toegevoegd, er staat dat er geen replays zijn. Kan je mij toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

jellybrah schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 20:08:
[...]
Ik ben er niet heel vaak meer, vind de game steeds minder worden tbh.. tegenstanders spammen, gebruiken alleen nog heat moves, rage art en combos die tegen de muur maar niet eindigen en nu weer een dikke patch met ook veranderingen blijkbaar. Characters moves zelfs aangepast?! O.a. Azucenas fijnste move werkt niet meer.
Tekken 7 heeft ook behoorlijk wat veranderingen gehad door de maanden en jaren heen in de character moves. Vind dat op zichzelf geen minpunt, Tekken 8 heeft ook geen arcade release gehad voor de consoles. Maar ben het wel met je eens, mijn gevoel zegt ook dat je in dit spel meer kennis moet hebben van de moves van je tegenstander omdat die in bepaalde situaties misbruikt kan worden. Heb het idee dat er in Tekken 8 meer tech traps zijn die je pas kunt vermijden als je precies weet hoe je moet reageren als je tegen de muur aan staat of ligt.

Rage art en het smash spam begin ik langzaam aan te wennen.
Een hele dikke ultrasonic tekken megapremium pass ofzo is nu geintroduceerd waar je je tijd mag verdoen voor goodies die in tekken 7 gratis waren. Eddy achter een dikke vette paywall.

Wat een pro consumer game weer. Hier moet veel te veel tijd aan besteed worden om alle knowledge checks tegen te gaan. Gewoon lekker een casual potje creatief knokken is er niet meer bij want.. die modes zijn er niet eens couch co op (waar de fk is team battle of force?)
Die snap ik niet. Tekken 7 had volgens mij een stuk minder content dat Tekken 8. Voor de casuals zit er ook Tekken ball bij. Ik vind het een ander verhaal als ze essentiële features achter een betaalmuur zetten, maar base Tekken 8 vind ik al redelijk compleet. Had er meer gekund? Ja. Misschien komen ze daar ooit als de DLC's een succes worden en ze meer budget hebben om het spel door te ontwikkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Hmm ik dacht dat het aan mij lag, maar bij de Patch hebben ze ook de wall/floorbreaks aangepast.
YouTube: Tekken Devs Nerfed Every Character because of Devil Jin

Naar het schijnt is dit omdat de wall/floor breaks van Devil Jins niet helemaal zat zoals de bedoeling was. Om dat maar alle characters te nerfen vind ik niet de juiste aanpak. Jammer dit .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Demonitzu schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 19:44:
[...]

Bedoel je dat ie niet zichtbaar is in de Microsoft Store?

Ik denk dat het een PlayStation Store dingetje is dat ie al publiekelijk zichtbaar is.
Ik zie hem wel, maar kan hem niet aanschaffen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8dD4Umv69POvAOYYQPDeol6Bukg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IDIqoQ8R4rlBnkGeS7ivNfud.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demonitzu
  • Niet online
Linksquest schreef op woensdag 3 april 2024 @ 10:32:
[...]

Ik zie hem wel, maar kan hem niet aanschaffen.

[Afbeelding]
Ik zou zweren dat ie gisteren nog niet zichtbaar was in de Microsoft Store :+ Alleen op Steam is ie dus nog niet publiekelijk zichtbaar.

Maar in ieder geval, de reden waarom je 'm wel kunt zien maar nog niet kunt kopen, is dat iedereen met de Deluxe Edition en Ultimate Edition de Year 1 Character Pass al in bezit heeft en deze groep mensen recht heeft op 72 uur Early Access. Maar deze Early Access is nog steeds gekoppeld aan de PlayStation Store/Microsoft Store/Steam, dus moest Eddy aan de Stores toegevoegd worden, maar is hij pas vanaf vrijdag los verkrijgbaar.

Volgens de Xbox API is ie sinds dinsdag om 01:14 (Nederlandse tijd) beschikbaar voor Early Access en zal ie vrijdagnacht vanaf 01:00 los verkrijgbaar zijn. De Xbox API toont vreemd genoeg geen releasedatum voor de Year 1 Character Pass.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Bedankt voor het nakijken, kijk ik het weekend nog eens 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demonitzu
  • Niet online
Eddy is inmiddels los verkrijgbaar op alle platforms voor €7,99. Dit is 2 euro duurder dan de dlc personages van TEKKEN 7 die zonder extra stage geleverd werden.
Demonitzu schreef op woensdag 3 april 2024 @ 12:49:
[...]

Volgens de Xbox API is ie sinds dinsdag om 01:14 (Nederlandse tijd) beschikbaar voor Early Access en zal ie vrijdagnacht vanaf 01:00 los verkrijgbaar zijn. De Xbox API toont vreemd genoeg geen releasedatum voor de Year 1 Character Pass.
De Year 1 Character Pass is vooralsnog niet los verkrijgbaar. Het is niet duidelijk of dit een tijdelijk exclusief voordeel is voor spelers met de Deluxe/Ultimate Edition.

De enige andere optie momenteel is de "Deluxe Edition Upgrade Pack" t.w.v. €39,99 als je de Year 1 Character Pass nog niet hebt. Al ben je wel goedkoper uit om de dlc personages los te kopen als je geen interesse hebt in extra Avatar Skins, etc. Of gewoon een paar maanden wachten op de eerste aanbiedingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Ja ik zag het inderdaad, kreeg ook een nieuwsbrief binnen, maar niks over Year 1. Ik wacht voor nu nog even, voordat ik straks alles los heb gekocht,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

't was een zware strijd, maar zit eindelijk in blue ranks. Dit is echt veel pittiger dan Tekken 7 zeg. Zo veel meer dingen om mee rekening te houden. Maakt het stiekem ook wel meer uitdagend. Begin het steeds meer te waarderen.

Ps: f*ck Eddy

[ Voor 3% gewijzigd door HollovVpo1nt op 06-04-2024 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellybrah
HollovVpo1nt schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 17:43:
't was een zware strijd, maar zit eindelijk in blue ranks. Dit is echt veel pittiger dan Tekken 7 zeg. Zo veel meer dingen om mee rekening te houden. Maakt het stiekem ook wel meer uitdagend. Begin het steeds meer te waarderen.

Ps: f*ck Eddy
Congrats! Met welk karakter?

Ik kwam vrij gemakkelijk (veel gewonnen, weinig games) in ruler ranks met Azucena. Dat is ook gelijk het probleem. Zoveel busted characters..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

jellybrah schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 19:48:
[...]

Congrats! Met welk karakter?

Ik kwam vrij gemakkelijk (veel gewonnen, weinig games) in ruler ranks met Azucena. Dat is ook gelijk het probleem. Zoveel busted characters..
Thanks :) Met Bryan. Ben er overigens alweer uit gestoten xD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demonitzu
  • Niet online
Ik krijg sinds kort consistent een disconnect na een eerste match wanneer ik of de tegenstander op Rematch drukt. De hele online mode blijft lange tijd onbeschikbaar, ook als ik de game herstart. Dit schijnt sinds dag 1 al te kunnen gebeuren, maar heb er zelf pas de laatste paar dagen last van.

Een andere rant: de Collector's Edition is na 2 maanden zelfs via de officiële webwinkel van Bandai Namco met 50% korting verkrijgbaar, nadat er eind vorig jaar consistent gewaarschuwd werd dat er een beperkte voorraad zou zijn 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellybrah
Demonitzu schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 12:15:
Ik krijg sinds kort consistent een disconnect na een eerste match wanneer ik of de tegenstander op Rematch drukt. De hele online mode blijft lange tijd onbeschikbaar, ook als ik de game herstart. Dit schijnt sinds dag 1 al te kunnen gebeuren, maar heb er zelf pas de laatste paar dagen last van.

Een andere rant: de Collector's Edition is na 2 maanden zelfs via de officiële webwinkel van Bandai Namco met 50% korting verkrijgbaar, nadat er eind vorig jaar consistent gewaarschuwd werd dat er een beperkte voorraad zou zijn 8)7
Wtf!? In de spring sale nog wel. Dan liep het toch niet zo hard als ze dachten.. die "beperkte voorraad" was dus een marketingtruc om ze nog ff full price te kunnen verkopen. Bamco verliest snel z'n credits zo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Demonitzu
  • Niet online
Update 1.03.02 verschijnt aanstaande dinsdag om een aantal bugs op te lossen die in de huidige versie geïntroduceerd zijn. Dit is o.a. een bug waarbij de tegenstander zich kan bewegen tijdens het activeren van een Rage Art.

Dit gaat gepaard met onderhoud aan de servers in de nacht van maandag op dinsdag. De Tekken Shop wordt aangevuld met nieuwe Avatar Skins van Zafina, Bryan, Law, Nina, Leroy, Feng en Yoshimitsu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ik snap de puntentelling van T8 ranked echt niet. Als ik van meerdere mensen van dezelfde rank win krijg ik er minimale stapjes voor mee, maar als ik 1x verlies van iemand met een hogere rank is al mijn progress teniet gedaan.

In T7 kreeg/verloor je de meeste punten als je iemand van dezelfde rank won/verloor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:53

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

HollovVpo1nt schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 00:58:
Ik snap de puntentelling van T8 ranked echt niet. Als ik van meerdere mensen van dezelfde rank win krijg ik er minimale stapjes voor mee, maar als ik 1x verlies van iemand met een hogere rank is al mijn progress teniet gedaan.

In T7 kreeg/verloor je de meeste punten als je iemand van dezelfde rank won/verloor.
Begreep van aantal streamers dat ook meespeelt 'hoe' je wint, een 3-2 is anders dan een 3-0 perfect.

Ik speel 3 potjes winst (3-2, 3-1, 3-2) en kom vervolgens tegen onze vriend Eddy en wordt een 3-0.. sta nu lager dan ik voor die 4 potjes begonnen was :/.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

SinergyX schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 01:02:
[...]

Begreep van aantal streamers dat ook meespeelt 'hoe' je wint, een 3-2 is anders dan een 3-0 perfect.

Ik speel 3 potjes winst (3-2, 3-1, 3-2) en kom vervolgens tegen onze vriend Eddy en wordt een 3-0.. sta nu lager dan ik voor die 4 potjes begonnen was :/.
Slaat helemaal nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demonitzu
  • Niet online
Het klinkt bijna als een anti-smurfing maatregel. Sinds deze week wordt idling ook mogelijk bestraft met een waarschuwing of ban. Het is te hopen dat er rekening gehouden wordt met o.a. ouders. Er zijn deze week ook weer een reeks waarschuwingen en bans uitgedeeld.

Het matchmaking algoritme zou ook aangepast zijn na een golf van kritiek. Spelers zouden o.a. continu aan dezelfde tegenstander gekoppeld worden, matches met enorme lag krijgen ondanks de connection quality filter en te maken hebben met absurd lange wachttijden. Het lijkt wel iets te schelen.

Dit weekend vindt EVO Japan 2024 plaats met meerdere fighting game aankondigingen. Misschien krijgen we dit weekend meer inzicht over de eerstvolgende grote update of de eerstvolgende DLC personage.

De normale editie en Ultimate Edition van de game is alleen dit weekend met 20% tot 30% korting verkrijgbaar in de PlayStation Store. Ook Steam doet inmiddels mee. Diverse webshops hanteren sinds kort vergelijkbare prijzen.

[ Voor 3% gewijzigd door Demonitzu op 26-04-2024 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellybrah
Geen verassingen in character keuze tijdens EVO Japan trouwens. Dragunovs, Jins, Azucenas, Fengs en Xiaoyus

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Demonitzu
  • Niet online
- Lidia Sobieska wordt de tweede dlc personage van het eerste seizoen
- De mei update zal veranderingen aan de movesets aanbrengen
- Komende zomer verschijnt de gratis Seaside Resort stage
- Ook verschijnt er een Photo Mode
- De Story Mode expansion met Eddy verschijnt in de herfst

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:53

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Oooh Lidia, was er in Tekken 7 al niet zo fan van.. stiekem toch eerder Kunimitsu of Julia Chang gezien :P (Of Noctis.. maar die was echt seasonal)

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 29-04-2024 11:50 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
SinergyX schreef op maandag 29 april 2024 @ 11:49:
Oooh Lidia, was er in Tekken 7 al niet zo fan van.. stiekem toch eerder Kunimitsu of Julia Chang gezien :P (Of Noctis.. maar die was echt seasonal)
Hier ook, liever Kunimitsu :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Demonitzu
  • Niet online

Update 1.04.00

https://www.tekken-official.jp/tekken_news/?p=82

Releasedatum
• Woensdag 8 mei 2024, 04:00

Onderhoud server
• Woensdag 8 mei 2024 van 03:30 tot 09:00

Update contents
• Nieuwe items toegevoegd aan de Tekken Shop
  • "Ninja Pack" en "Shinobi Pack" voor alle speelbare personages
  • Legacy costume voor Lili
  • Een gratis Avatar customization item
• Diverse functionele verbeteringen
  • Optimalisatie van packet transmission, packet reception en rollback processing tijdens online matches
  • Verbetering aan de logica waarmee delay als rood icoon rechtsonder in het scherm herkent wordt tijdens online matches
  • Entrance en victory animations kunnen voortaan overgeslagen worden in My Replays & Tips
  • [...]
• Diverse aanpassingen aan de movesets
  • Aanvallen van personages die Heat Smashes en unblockable aanvallen kunnen ontwijken krijgen een speciale "Complete Evasion Effect" label.
  • Diverse nieuwe bugfixes voor stage gimmicks
  • Diverse aanpassingen aan counter hit throws en aerial combo-capable throws
  • Grootschalige veranderingen aan aanvallen op gebied van schade en framedata
Update 1.05
De eerstvolgende update na 8 mei staat gepland voor juni en brengt balanswijzigingen met zich mee voor personages die moeite hebben om zich defensief staande te houden tegen tegenstanders die het gevecht domineren. Als voorbeeld worden personages zoals Victor, Lili, King, Paul en Yoshimitsu genoemd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

jellybrah schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 19:20:
Geen verassingen in character keuze tijdens EVO Japan trouwens. Dragunovs, Jins, Azucenas, Fengs en Xiaoyus
Ik vond het eerst vooral verrassend dat Lili het zo goed deed, maar toen zag ik die 50/50's in Heat... Ik breedste zin weet ik niet zo goed wat ik van het balans van Heat moet vinden. Zat gisteren tegen een raven te spelen die zijn Heat enhaced moves spamde en daarmee een kwart van mijn health eraf chipte. Moeilijk om te sidesteppen...
In Tekken 8 moet je veel meer gissen en correct gokken om onder een barrage van plus frames te komen. Wat dat betreft is de belofte wel waargemaakt dat agressie in Tekken 8 beloond wordt :)

Maar ik moet zeggen dat ik toch wel plezier heb in het spel hoor. Moet alleen accepteren dat ik qua rank niet veel hoger kom. :)

Anyways, gaan jullie champions league kijken vanavond of komen jullie nog online? Heb wel zin in wat Tekken

[ Voor 10% gewijzigd door HollovVpo1nt op 30-04-2024 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demonitzu
  • Niet online
Ik zie zelden iemand van Tweakers online spelen. Spelen jullie nog online?

De normale editie en Ultimate Edition van de game is voor het eerst afgeprijsd voor alle platforms in de PlayStation Store, Xbox Store en Steam. De normale editie is 20% afgeprijsd, de Ultimate Edition 30%. De korting eindigt morgen voor de PS5 en Steam, de korting is tot 6 mei geldig in de Xbox Store. Deze tijdelijke prijzen zijn vergelijkbaar met de huidige prijzen bij een aantal webshops.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Demonitzu schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 12:40:
Ik ben met enige regelmaat online, vaak wel in de voor volwassenen late uurtjes (tussen 22.00 en 01.00). Ik ben alleen soms op de Xbox, soms op s PS, waardoor ik in sommige gevallen Tweakers direct in mijn PS vriendenlijst zie of anders via de Tekken 8 friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
HollovVpo1nt schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 15:36:
[...]

Ik ben met enige regelmaat online, vaak wel in de voor volwassenen late uurtjes (tussen 22.00 en 01.00). Ik ben alleen soms op de Xbox, soms op s PS, waardoor ik in sommige gevallen Tweakers direct in mijn PS vriendenlijst zie of anders via de Tekken 8 friends.
Ik heb even 3 weken ivm een operatie niet kunnen gamen, momenteel speel ik hele simpele spelletjes om de pols niet erg te belasten, maar wil wel weer wat meer online gaan spelen binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellybrah
Demonitzu schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 12:40:

De normale editie en Ultimate Edition van de game is voor het eerst afgeprijsd voor alle platforms in de PlayStation Store, Xbox Store en Steam. De normale editie is 20% afgeprijsd, de Ultimate Edition 30%. De korting eindigt morgen voor de PS5 en Steam, de korting is tot 6 mei geldig in de Xbox Store. Deze tijdelijke prijzen zijn vergelijkbaar met de huidige prijzen bij een aantal webshops.
Ben er zeker wel vaak russen 20:00 en 22:00 maar zie nooit iemand online xD.
Behalve Bjorno natuurlijk, die hard Nina speler.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PsychoBoyJack
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-06 19:52
Linksquest schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 18:29:
[...]

Ik heb even 3 weken ivm een operatie niet kunnen gamen, momenteel speel ik hele simpele spelletjes om de pols niet erg te belasten, maar wil wel weer wat meer online gaan spelen binnenkort.
Sterkte ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 11:26
is dit leuk online of is het een sweatfest? Ik heb Tekken 7, wordt dat nog veel online gespeeld?

Heb de demo van Tekken 8 gespeeld en dat ziet er top uit en speelt lekker, is de overstap het waard?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Demonitzu
  • Niet online
buurman3 schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 16:26:
is dit leuk online of is het een sweatfest? Ik heb Tekken 7, wordt dat nog veel online gespeeld?

Heb de demo van Tekken 8 gespeeld en dat ziet er top uit en speelt lekker, is de overstap het waard?
De online van Tekken 8 werkt tegen compleet vreemden (via bv. Ranked Match) niet altijd lekker, maar komt deels door de compleet nieuwe netcode die nog continu bijgewerkt wordt. Tegen bekenden via een vriendenlijst werkt het een stuk beter, soms bijna vlekkeloos.

Tekken 7 wordt nog steeds veel online gespeeld. Niet iedereen is al overstapt naar 8 o.a. omdat je moet investeren in een nieuwe console of verbeterde PC. Ook is Tekken 7 (en alle bijbehorende dlc) regelmatig in de aanbieding en trekt daardoor soms nog nieuwe spelers aan. En de online mode van Tekken 7 is door 5 jaar aan updates erg degelijk.

Of het de overstap waard is? Behalve betere graphics/geluid heeft 8 sowieso meer singleplayer content. De gameplay in 8 is wel enorm gericht op "agressiviteit" waardoor het misschien minder leuk is voor spelers die defensiever ingesteld zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellybrah
Wat een rare nieuwe bugs zitten er in de game. Bij een grab krijg ik de helft vd keren een geluid van 1 of andere hit.

Veel aanvallen whiffen ineens

Ineens 80% damage combos tegen mn hoofd gesmeten zonder er iets aan te kunnen doen. Wtf is er aan de hand met de balancing?!

[ Voor 3% gewijzigd door jellybrah op 14-05-2024 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demonitzu
  • Niet online
Ik ben ook tegen wat rare whiffs aangelopen, vooral in off-axis situaties. Het vreemdste tot nu toe is dat ik een match had waar m'n jab (10f) het verloor van een hopkick (14~15f).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07:44

Lapras

Ice beam

jellybrah schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 17:22:
Wat een rare nieuwe bugs zitten er in de game. Bij een grab krijg ik de helft vd keren een geluid van 1 of andere hit.
Dat zijn niet de CH grabs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellybrah
nog spelers vanavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mohammed1
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 04-06 12:47
Vanavond kunnen we wel spelen als je wil, wat is je rank en platform?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Het kan aan mij liggen, maar ik vind de online mode heel slecht uitgebalanceerd, en irriteer me zo aan spelers die je niet laten opstaan. Waar ik bij deel 7 nog wel mee kwam en ook wel me rondes, wist te winnen, verlies ik nu alleen maar, en veel te vaak gewoon met perfecte. Vandaag 5 rondes online gespeeld en telkens tegen personen die gewoon extreem de vloer met me aanveegde en me nauwelijks tot niet laten opstaan.

Echt jammer dit want dit maakt een avondje online spelen er niet leuk op en wijk ik sneller naar andere games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laugh
  • Registratie: December 2011
  • Niet online
Linksquest schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 21:59:
Het kan aan mij liggen, maar ik vind de online mode heel slecht uitgebalanceerd, en irriteer me zo aan spelers die je niet laten opstaan. Waar ik bij deel 7 nog wel mee kwam en ook wel me rondes, wist te winnen, verlies ik nu alleen maar, en veel te vaak gewoon met perfecte. Vandaag 5 rondes online gespeeld en telkens tegen personen die gewoon extreem de vloer met me aanveegde en me nauwelijks tot niet laten opstaan.

Echt jammer dit want dit maakt een avondje online spelen er niet leuk op en wijk ik sneller naar andere games.
Het ligt inderdaad aan jou, of om preciezer te zijn aan de makers van het spel die het niet uitleggen.
Als je niet je wake-up options kent, dan word het inderdaad lastig.

Het is een knowledge check, en Tekken is een knowledge check heavy game. Online word je altijd getest of je de kennis in huis hebt. En als je niet laat zien dat je het antwoord weet, zullen ze het blijven doen.

De oplossing is om na de kansloze match, de match te replayen en een antwoord te vinden in replay take over, of in practice mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Het zal goed kunnen dat ik de wake-up options niet goed ken, maar als hun moves blijven doen waardoor je niet de kans krijgt om iets te doen, dan word het lasig.

Ik ben absoluut geen pro ofzo in Tekken 8, maar heb wel de hele serie altijd met veel plezier gespeeld. Ik heb ook andere delen waaronder ook Tekken Revolution gespeeld, en daar kwam ik gewoon mee in de online gevechten. Maar wat ik meer het idee heb, is dat ze hier niet goed kijken genoeg kijken naar je status. Ik bedoel als je toch lager staat omdat je veel verloren hebt, waarom geven ze je dan nog sterkere tegenstanders en niet iemand die een beetje gelijk met je in de buurt komt? En volgens mij deed deel 7 dit beter voor mijn gevoel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• laugh
  • Niet online
Linksquest schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 10:21:
Het zal goed kunnen dat ik de wake-up options niet goed ken, maar als hun moves blijven doen waardoor je niet de kans krijgt om iets te doen, dan word het lasig.

Ik ben absoluut geen pro ofzo in Tekken 8, maar heb wel de hele serie altijd met veel plezier gespeeld. Ik heb ook andere delen waaronder ook Tekken Revolution gespeeld, en daar kwam ik gewoon mee in de online gevechten. Maar wat ik meer het idee heb, is dat ze hier niet goed kijken genoeg kijken naar je status. Ik bedoel als je toch lager staat omdat je veel verloren hebt, waarom geven ze je dan nog sterkere tegenstanders en niet iemand die een beetje gelijk met je in de buurt komt? En volgens mij deed deel 7 dit beter voor mijn gevoel.
Ja klopt. Matchmaking en het rank/punten/prowess systeem is niet goed designed.

Ze kwamen op een gegeven moment met een update waarbij er matching plaats vindt op prowess en rank. Je krijgt een splitsing van player niveau binnen dezelfde rank. Waarbij de "New Game Plus" spelers niet tegen mensen komen met lagere prowess terwijl ze rond dezelfde rank zitten.

Tegelijkertijd heb je ook mensen die veel characters gespeeld hebben, die daardoor een te hoge prowess krijgen die dan wel met "New Game Plus" spelers gematched worden. Je wordt dus benadeeld als je meerdere characters speelt en in moeilijkere games geplaatst.

En als je veel verliest, gaat je prowess weinig omlaag. Waardoor je eigenlijk tegen dezelfde soort spelers blijft spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Ik vind het verder een hele toffe game, en misschien gewoon vaker pech gehad, maar het is wel iets dat me opviel. Binnenkort anders nog eens met mede tweakers een avondje spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellybrah
Linksquest schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 16:42:
Ik vind het verder een hele toffe game, en misschien gewoon vaker pech gehad, maar het is wel iets dat me opviel. Binnenkort anders nog eens met mede tweakers een avondje spelen.
Vanavond?;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Is mijn trouwdag vandaag, dus een andere keer, ergens komende week?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Vanavond ben ik online :X
Linksquest schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 16:42:
Ik ben het met je eens. Het is niet alleen (a) je algemene wake-up opties kennen, maar ik heb het idee dat je ook meer dan ooit de (b) character specific wake-up opties moet kennen (okizeme/oki). Ik merk sowieso in dit spel dat je de techs van je tegenstander meer dan ooit moet kennen. Wellicht dat ze dit bewust gedaan hebben om je de practice/ analyse mode in te laten gaan... maar het maakt online wel echt frustrerend inderdaad.

[ Voor 69% gewijzigd door HollovVpo1nt op 26-05-2024 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Ik zou wel willen, helaas ga ik vandaag de nachtdienst in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellybrah
HollovVpo1nt schreef op zondag 26 mei 2024 @ 13:50:
[...]

Vanavond ben ik online :X

[...]

Ik ben het met je eens. Het is niet alleen (a) je algemene wake-up opties kennen, maar ik heb het idee dat je ook meer dan ooit de (b) character specific wake-up opties moet kennen (okizeme/oki). Ik merk sowieso in dit spel dat je de techs van je tegenstander meer dan ooit moet kennen. Wellicht dat ze dit bewust gedaan hebben om je de practice/ analyse mode in te laten gaan... maar het maakt online wel echt frustrerend inderdaad.
ben er maar jij niet? (geen idee wat je naam ook weer was)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

jellybrah schreef op zondag 26 mei 2024 @ 21:31:
[...]

ben er maar jij niet? (geen idee wat je naam ook weer was)
Ik kom nu! (HollovVpo1nt)

Ik zag net de chat pas, jij ook bedankt voor de leuke games :D

[ Voor 13% gewijzigd door HollovVpo1nt op 26-05-2024 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellybrah
HollovVpo1nt schreef op zondag 26 mei 2024 @ 21:34:
[...]

Ik kom nu! (HollovVpo1nt)

Ik zag net de chat pas, jij ook bedankt voor de leuke games :D
Hehe mooie games! Je Bryan was wat sterker dan mijn Jin :9 paar close calls

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Nieuw personage onthuld

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Demonitzu
  • Niet online
Ze was op 29 april al aangekondigd als de eerstvolgende dlc personage, maar ze had nog geen gameplay trailer gekregen.

Opmerkelijke timing trouwens. Eddy werd (begin april) een week na zijn gameplay trailer beschikbaar gemaakt. Ik kan me niet voorstellen dat Lidia op korte termijn beschikbaar gemaakt zal gaan worden. Zeker gezien de eerstvolgende 1.05.00 update het balans van de game een flinke schop moet gaan geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

jellybrah schreef op zondag 26 mei 2024 @ 22:19:
[...]

Hehe mooie games! Je Bryan was wat sterker dan mijn Jin :9 paar close calls
Ik heb het idee dat Jin niet je main was :P

In Tekken 6 waren Lee en Feng mijn tweede en derde charcs. Heb ze in Tekken 7 helemaal los gelaten omdat ik het ook minder speelde. Laat het nou net zo zijn dat Lee en Feng de twee irritantse chars zijn om tegen te spelen voor mij. Hopelijk kan ik ze zonder al te veel moeite weer oppakken, want ik speel nu alleen Bryan en dat wordt wel heel voorspelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Demonitzu schreef op maandag 27 mei 2024 @ 08:46:
[...]

Ze was op 29 april al aangekondigd als de eerstvolgende dlc personage, maar ze had nog geen gameplay trailer gekregen.

Opmerkelijke timing trouwens. Eddy werd (begin april) een week na zijn gameplay trailer beschikbaar gemaakt. Ik kan me niet voorstellen dat Lidia op korte termijn beschikbaar gemaakt zal gaan worden. Zeker gezien de eerstvolgende 1.05.00 update het balans van de game een flinke schop moet gaan geven.
Nee inderdaad, ben zelf benieuwd wanneer ze eindelijk met die Season pass 1 komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellybrah
HollovVpo1nt schreef op maandag 27 mei 2024 @ 09:57:
[...]

Ik heb het idee dat Jin niet je main was :P

In Tekken 6 waren Lee en Feng mijn tweede en derde charcs. Heb ze in Tekken 7 helemaal los gelaten omdat ik het ook minder speelde. Laat het nou net zo zijn dat Lee en Feng de twee irritantse chars zijn om tegen te spelen voor mij. Hopelijk kan ik ze zonder al te veel moeite weer oppakken, want ik speel nu alleen Bryan en dat wordt wel heel voorspelbaar.
(nog) niet! ben hem sinds een paar weken aan het leren. Verreweg de leukste char die ik ooit gespeeld heb in welke Tekken dan ook. Ik maai makkelijk door deze rode ranks heen in ieder geval :P

Verder main ik Azucena, maar na de nerfs is het een stuk minder leuk.

Bryan is wel hard, die counter na die hammerpunch is zo "zucht" daar trap je steeds in.

[ Voor 3% gewijzigd door jellybrah op 27-05-2024 20:12 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ik heb denk ik m'n plafond bereikt met Bryan. Ik kan in deze ranks echt veel te weinig tegen de nieuwe chars en Tekken 8 shenanigans.
Natuurlijk ligt het grotendeels aan mijn eigen (gebrek aan) skills, maar dit is oh zo treffend:

YouTube: Tekken 7 Vs Tekken 8... Knee Vs Farzeen Combo Breaker 2024

Echt een aanrader om te bekijken.

- Intense chip damage
- Safe counter hit heat engagers

Knee z'n gezichtsuitdrukking zei veel. Harada zat in het publiek en volgens mij is hij ook echt not amused met deze sh*t

Ik hoop dat Victor keihard generfd wordt in de volgende patch.

[ Voor 8% gewijzigd door HollovVpo1nt op 29-05-2024 10:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jellybrah
HollovVpo1nt schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 08:40:
Ik heb denk ik m'n plafond bereikt met Bryan. Ik kan in deze ranks echt veel te weinig tegen de nieuwe chars en Tekken 8 shenanigans.
Natuurlijk ligt het grotendeels aan mijn eigen (gebrek aan) skills, maar dit is oh zo treffend:

YouTube: Tekken 7 Vs Tekken 8... Knee Vs Farzeen Combo Breaker 2024

Echt een aanrader om te bekijken.

- Intense chip damage
- Safe counter hit heat engagers

Knee z'n gezichtsuitdrukking zei veel. Harada zat in het publiek en volgens mij is hij ook echt not amused met deze sh*t

Ik hoop dat Victor keihard generfd wordt in de volgende patch.
Delete gewoon heat engage, smash (gewoon heat in zn geheel) en verminder of verwijder chip damage. Er is echt 0 reden om defensief spelen af te straffen.

Eenmaal per match rage art, of ook gewoon lekker deleten

Oh.. en armor moves. Dat mag ook minder

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14:06
Toen Tekken 8 uitkwam, wilde ik het spel kopen maar uiteindelijk niet gedaan. Als het op fighting games aankomt, ben ik niet alleen een casual speler (speel voor plezier niet competitief) maar ook nog eens Mortal Kombat fan.

Mortal Kombat blijft voor mij eenmaal de fighting game. Grafisch past het veel beter bij mijn smaak en de personages. Helaas is de content erg karig in MK1 waardoor ik snel na release een blackout kreeg.

Nu maanden later is season 6 uitgekomen in MK1 met een nieuwe skin voor Mileena (mijn main), dus weer geinstalleerd en gaan spelen. Maar helaas is de aantal content nog altijd karig, maar wil wel graag een fighting game spelen. Nu wil ik een beetje afwisselen met een andere fighting game, terwijl ik rustig de season 6 doorloop van MK1.

SoulCalibur 6 een tijd geleden geprobeerd en gerefund. Dat spel past echt totaal niet bij mij, vooral ook het grafische gedeelte. Dat je een eigen personage kan maken, dat was wel geinig. Street Fighter 6 gekocht (door world tour gamemode, dat was mijn selling point) maar wat een gedrocht, grafisch slecht en de personages zijn cringe, vooral die narrator in één van de gamemodes. World Tour eventjes gespeeld, daarna niet meer aangeraakt. Spijt van mijn aankoop.

Dead or Alive 6 hier en daar wat gespeeld, maar voelt niet meer echt "alive" aan. Net alsof de serie's op een licht pitje staat bij Team Ninja en Koei Tecmo. Helaas, want deze serie vind ik leuk om te spelen. Vroeger op de bank met vrienden, biertje erbij en je had de grootste plezier. Maar helaas voelt het meer 'dead' dan 'alive' aan op dit moment.

Maar nu heb ik toch de knoop doorgehakt en na zeker drie keer de demo van Tekken 8 te hebben gedownload, heb ik nu eindelijk toch Tekken 8 gekocht. Grafisch past het niet echt helemaal bij mij, maar gelukkig valt het allemaal reuze mee.

Welke personage raden jullie eigenlijk aan? Ik zat te denken om Nina mijn main te pakken.

[ Voor 4% gewijzigd door Toonen1988 op 05-06-2024 05:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Toonen1988
Ik heb nu vier uurtjes erop zitten en ik moet eerlijk bekennen dat ik echt veel plezier heb. Het speelt heerlijk weg en voelt goed aan. Naast MK en DoA heb ik eindelijk nog een derde fighting game kunnen vinden.

Ook de customization is erg leuk gedaan. Ik denk dat ik inderdaad Nina als main ga pakken, ze speelt echt heerlijk weg met awesome animaties met haar duel pistols.

Ondertussen heb ik ook al haar alternate B pakje geunlocked en nog wat extra dingetjes. Nina, de elegante assassin.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lZ5kAYmaNQ_cfJvJllzkyj09z_A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nqlmPlA7c6O7q9DklewtuqKm.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Uq4A9ZbByxKYuCp_H5PuWd927q4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/igwualFJ2dFEv0ExW8UrBouS.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3Ar8t3XA0RHTQO16KKvjbXauM60=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/w6Kw2bvV5BsFt9t39qpQ0R8C.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 31% gewijzigd door Toonen1988 op 05-06-2024 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Leuke Nina heb je gemaakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demonitzu
  • Niet online
Toonen1988 schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 04:53:
[...]

Nu maanden later is season 6 uitgekomen in MK1 met een nieuwe skin voor Mileena (mijn main), dus weer geinstalleerd en gaan spelen. Maar helaas is de aantal content nog altijd karig, maar wil wel graag een fighting game spelen. Nu wil ik een beetje afwisselen met een andere fighting game, terwijl ik rustig de season 6 doorloop van MK1.

[...]

Maar nu heb ik toch de knoop doorgehakt en na zeker drie keer de demo van Tekken 8 te hebben gedownload, heb ik nu eindelijk toch Tekken 8 gekocht. Grafisch past het niet echt helemaal bij mij, maar gelukkig valt het allemaal reuze mee.

Welke personage raden jullie eigenlijk aan? Ik zat te denken om Nina mijn main te pakken.
Ik speelde jaren geleden bijna dagelijks tegen iemand die zowel Mortal Kombat als Tekken speelde. In Mortal Kombat koos ze vrijwel altijd Mileena en in Tekken speelde ze graag met Nina, Anna en Lili. Anna zit (nog) niet in Tekken 8, maar misschien is Lili het proberen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellybrah
Toonen1988 schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 04:53:
Toen Tekken 8 uitkwam, wilde ik het spel kopen maar uiteindelijk niet gedaan. Als het op fighting games aankomt, ben ik niet alleen een casual speler (speel voor plezier niet competitief) maar ook nog eens Mortal Kombat fan.

Mortal Kombat blijft voor mij eenmaal de fighting game. Grafisch past het veel beter bij mijn smaak en de personages. Helaas is de content erg karig in MK1 waardoor ik snel na release een blackout kreeg.

SoulCalibur 6 een tijd geleden geprobeerd en gerefund. Dat spel past echt totaal niet bij mij, vooral ook het grafische gedeelte. Dat je een eigen personage kan maken, dat was wel geinig. Street Fighter 6 gekocht (door world tour gamemode, dat was mijn selling point) maar wat een gedrocht, grafisch slecht en de personages zijn cringe, vooral die narrator in één van de gamemodes. World Tour eventjes gespeeld, daarna niet meer aangeraakt. Spijt van mijn aankoop.

Dead or Alive 6 hier en daar wat gespeeld, maar voelt niet meer echt "alive" aan. Net alsof de serie's op een licht pitje staat bij Team Ninja en Koei Tecmo. Helaas, want deze serie vind ik leuk om te spelen. Vroeger op de bank met vrienden, biertje erbij en je had de grootste plezier. Maar helaas voelt het meer 'dead' dan 'alive' aan op dit moment.

Haha ik heb exact het tegenovergestelde :p

Tekken is en blijft voor mij de beste. Zeker ook omdat het 3d is. Maar ook op grafisch en gameplay vlak en ik vind de karakters super tof (en nostalgisch).

Street fighter heb ik nooit wat gevonden door de zeer gelimiteerde move list en MK X vond ik nog tof maar de anderen.. weet niet. De physics kloppen gewoon niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Demonitzu
  • Niet online
Update 1.05.00 verschijnt dinsdag 11 juni. Tussen 03:30 en 09:00 zijn alle online features op 11 juni niet beschikbaar. De patch notes worden maandag 10 juni uitgebracht, maar er zijn al een aantal details bekend:

- Personages zoals Kazuya, Paul en Raven krijgen buffs om hun karakter en sterktes beter te vertonen
- Damage scaling tov Heat Dashes, throws en stage hazards worden aangepast om te hoge combo damages in te perken
- Heat Dashes zorgen niet meer voor een stagger bij de muur
- Heat Bursts krijgen ook een aanpassing
- Verdere grootschalige veranderingen aan het balans van de game zullen niet meer gedaan worden gedurende het eerste seizoen(!); toekomstige updates richten zich op onbedoeld gedrag en bugs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
jellybrah schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 15:13:
[...]

Haha ik heb exact het tegenovergestelde :p

Tekken is en blijft voor mij de beste. Zeker ook omdat het 3d is. Maar ook op grafisch en gameplay vlak en ik vind de karakters super tof (en nostalgisch).

Street fighter heb ik nooit wat gevonden door de zeer gelimiteerde move list en MK X vond ik nog tof maar de anderen.. weet niet. De physics kloppen gewoon niet.
Ik ben maar een casual speler als het aankomt op fighting games. Mij maakt het niks uit welke game betere move list of onderliggende gameplay elementen heeft.

Voor mij gaat het om het plezier, grafisch, personages en de onderwerpen. Ik hou juist van Mortal Kombat, omdat het zo'n volwassen thema heeft. Veel andere fighting games hebben zo'n cartoony/asian look dat ik niet leuk vind.

Tekken 8 vind ik daarin tegen nogal reuze meevallen. Ook de personages zijn niet zo overdreven. Echt spijt dat ik SF6 heb gekocht, wat een cringy personages. Bedoel heb je Marisa in SF6 gezien of die narrator van Battle hub of hoe die game mode heet?

Dan vind ik de personages in Tekken 8 nog echt reuze meevallen, ik vind ze niet te overdreven. Ze voelen wat "normaler" aan dan die cringy personages in SF6. Maar helaas heeft Netherrealm de vrouwelijke personen ook een beetje verkloot in MK1. Hopelijk gaan ze met het volgende deel snel terug naar de oudere modellen.

[ Voor 9% gewijzigd door Toonen1988 op 07-06-2024 23:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jellybrah
Toonen1988 schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 22:57:
[...]

Ik ben maar een casual speler als het aankomt op fighting games. Mij maakt het niks uit welke game betere move list of onderliggende gameplay elementen heeft.

Voor mij gaat het om het plezier, grafisch, personages en de onderwerpen. Ik hou juist van Mortal Kombat, omdat het zo'n volwassen thema heeft. Veel andere fighting games hebben zo'n cartoony/asian look dat ik niet leuk vind.

Tekken 8 vind ik daarin tegen nogal reuze meevallen. Ook de personages zijn niet zo overdreven. Echt spijt dat ik SF6 heb gekocht, wat een cringy personages. Bedoel heb je Marisa in SF6 gezien of die narrator van Battle hub of hoe die game mode heet?

Dan vind ik de personages in Tekken 8 nog echt reuze meevallen, ik vind ze niet te overdreven. Ze voelen wat "normaler" aan dan die cringy personages in SF6. Maar helaas heeft Netherrealm de vrouwelijke personen ook een beetje verkloot in MK1. Hopelijk gaan ze met het volgende deel snel terug naar de oudere modellen.
Qua personages ben ik het bij MK wel met je eens, de modellen zijn niet wat ze ooit waren. Bij Streetfighter vind ik ze best wel vet, muv zoals je zegt Marissa en JP vind ik ook een vreselijk design. Luke vind ik heel tof.

Tekken heeft gewoon alles, japanse steroide boys, lekkere dames, beren, robots. Door de vele moves is na 1000en matches geen match hetzelfde.

Ik vind overigens dat ze bij zowel MK als Tekken, X ray en Rage art moeten verwijderen. Bij SF moet je iets opbouwen en bepalen of je 1, 2 of 3 meters gebruikt. Het word te scrubby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellybrah
Demonitzu schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 18:45:
Update 1.05.00 verschijnt dinsdag 11 juni. Tussen 03:30 en 09:00 zijn alle online features op 11 juni niet beschikbaar. De patch notes worden maandag 10 juni uitgebracht, maar er zijn al een aantal details bekend:

- Personages zoals Kazuya, Paul en Raven krijgen buffs om hun karakter en sterktes beter te vertonen
- Damage scaling tov Heat Dashes, throws en stage hazards worden aangepast om te hoge combo damages in te perken
- Heat Dashes zorgen niet meer voor een stagger bij de muur
- Heat Bursts krijgen ook een aanpassing
- Verdere grootschalige veranderingen aan het balans van de game zullen niet meer gedaan worden gedurende het eerste seizoen(!); toekomstige updates richten zich op onbedoeld gedrag en bugs
Nice, hoop dat damage vanuit heat met minimaal 50% word beperkt.

Maar geen grootachalige veranderingen meer? Que? Ze zijn echt nog lang niet klaar.

Kazuya had overigens geen buffs nodig :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
jellybrah schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 23:12:
[...]

Qua personages ben ik het bij MK wel met je eens, de modellen zijn niet wat ze ooit waren. Bij Streetfighter vind ik ze best wel vet, muv zoals je zegt Marissa en JP vind ik ook een vreselijk design. Luke vind ik heel tof.

Tekken heeft gewoon alles, japanse steroide boys, lekkere dames, beren, robots. Door de vele moves is na 1000en matches geen match hetzelfde.

Ik vind overigens dat ze bij zowel MK als Tekken, X ray en Rage art moeten verwijderen. Bij SF moet je iets opbouwen en bepalen of je 1, 2 of 3 meters gebruikt. Het word te scrubby.
Ik begrijp je volkomen, X-Ray en Rage art voelt aan alsof het spel voor jou speelt. Je hoeft er niet veel voor te doen, een knop of twee knoppen tegelijk indrukken en dan is het paar seconde gewoon kijken. Het is te makkelijk en even later begint het te vervelen. Dus dat begrijp ik volkomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
Iemand trouwens een idee wanneer de nieuwe DLC van Tekken 8 gaat uitkomen? Er staat summer, dus ik neem aan ergens tussen juli-september (Q3), of toch eerder/later?

Ik had begrepen dat het een nieuwe personage is (als eerst geintroduceerd op het einde van Tekken 7). Ben erg onder de indruk van de trailer namelijk. Haar movesets en animaties zien erg goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellybrah
Toonen1988 schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 03:30:
Iemand trouwens een idee wanneer de nieuwe DLC van Tekken 8 gaat uitkomen? Er staat summer, dus ik neem aan ergens tussen juli-september (Q3), of toch eerder/later?

Ik had begrepen dat het een nieuwe personage is (als eerst geintroduceerd op het einde van Tekken 7). Ben erg onder de indruk van de trailer namelijk. Haar movesets en animaties zien erg goed uit.
Zie @Demonitzu post iets naar boven over patch 1.05

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demonitzu
  • Niet online
jellybrah schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 23:16:
[...]

Nice, hoop dat damage vanuit heat met minimaal 50% word beperkt.

Maar geen grootachalige veranderingen meer? Que? Ze zijn echt nog lang niet klaar.

Kazuya had overigens geen buffs nodig :p
Ze zullen nog wel aanvallen aanpassen waar nodig, maar de onderlinge verhoudingen zullen dus grotendeels vaststaan na de volgende update. Ik denk dat de Tekken World Tour 2024 een rol speelt in dit besluit.

Kazuya is bij de meeste Tekken games de populairste personage, hem buffen is gewoon een guilty pleasure van de ontwikkelaars :P
Toonen1988 schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 03:30:

Rond 1 juli is de verwachting. Zeer waarschijnlijk wanneer de eerstvolgende update (na update 1.05.00 van aanstaande dinsdag) uitkomt. Het grootste fighting games toernooi ter wereld is verder in het weekend van 19-21 juli, daar zullen ze ook rekening mee houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Demonitzu schreef op zondag 9 juni 2024 @ 13:15:
[...]
Rond 1 juli is de verwachting. Zeer waarschijnlijk wanneer de eerstvolgende update (na update 1.05.00 van aanstaande dinsdag) uitkomt. Het grootste fighting games toernooi ter wereld is verder in het weekend van 19-21 juli, daar zullen ze ook rekening mee houden.
Dankjewel voor de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Vanavond mensen die wat potjes willen knokken :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Hoelaat had je in gedachten? Ik heb eventueel wel zin, maar moet even kijken of ik het haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Linksquest schreef op maandag 10 juni 2024 @ 13:46:
Hoelaat had je in gedachten? Ik heb eventueel wel zin, maar moet even kijken of ik het haal.
Ben flexibel, rond wanneer heb je tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Moeten we morgen kijken, hoor net van de vrouw dat we nog weg gaan, dus ben te laat pas thuis 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellybrah
Patch notes zien er zeer goed uit. Eindelijk heat smash & engagers generfed op veel vlakken.
Ben wel benieuwd wat al die "attack reversals" mogen zijn.

TEKKEN 8 - Patch Notes 1.05
We will be releasing an update according to the following details:

Version

Ver.1.05.00

Date and Time of Update

[PDT] June 10th (Monday) 19:00 approx.

[UTC] June 11th (Tuesday) 2:00 approx.

[JST] June 11th (Tuesday) 11:00 approx.

Server Maintenance Schedule

[PDT] June 10th (Monday) 18:30 - 24:00

[UTC] June 11th (Tuesday) 1:30 - 07:00

[JST] June 11th (Tuesday) 10:30 - 16:00

* During server maintenance, all online content will be inaccessible.

Update Contents

New items added to the TEKKEN SHOP
Feature improvements and bug fixes
Properties and/or behavior for select moves of select characters were adjusted.

Update Details
New items added to the TEKKEN SHOP

New costume packs "Dangerous Grappler Pack" and "Wonderful Wrestler Pack" will be available for all playable characters.
A legacy costume for "Asuka" will be available.
One free avatar customization item.
Functional improvements, Bug fixes

Optimized the PC performance measurement process conducted during the initial launch and when resetting "Graphics Settings" (Steam version only).
Added a feature that automatically lowers the "Graphics Settings" for subsequent matches if the processing load exceeds a certain threshold during online battles (Steam version only).
Improved the "PRACTICE" mode by temporarily saving the settings for "Punishment Training" and the practice mode "Defense." When playing again with the same character, the previous settings will be retained.
Other miscellaneous improvements and bug fixes were implemented.

Gehele lijst met aanpassingen

https://en.bandainamcoent.../tekken-8-patch-notes-105

[ Voor 3% gewijzigd door jellybrah op 10-06-2024 16:32 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ik moet zeggen dat ik de puntenverdeling in Ranked nog steeds niet snap. Het winnen van een 'demotion match' heeft eigenlijk heel weinig voordelen. Ik heb mijn online rank restricties op +/- 2 ingesteld.
Even als voorbeeld:

Fujin*
Raijin
Kishin
Bushin
Tekken King
Tekken Emperor

Ik zit nu op Bushin en dat is echt een ontzettend pittige rank om in te kunnen blijven. Ik schommel regelmatig tussen Demotion en halverwege de rank.

Ik moet zeggen dat ik in de meeste gevallen juist een Demotion wil. Waarom:
Als ik op Bushin gedemote wordt, wordt mijn volgende match tegen iemand van Fujin, Raijin, Kishin, Bushin of Tekken King. In verreweg de meeste gevallen is de eerste match nadat ik gedemote ben tegen iemand tussen Fujin-Kishin.

De eerste match nadat je gedemote bent is bijna altijd een Promotion Match weer. Mijn ervaring is dat ik in 80% van de gevallen weer een promotie maak in de eerste match na een Demotion en in 100% gevallen in maximaal 2 matches na een demotion. En hier zit het probleem: de punten die je er bij krijgt nadat je weer een promotie maakt zorgen ervoor dat je verder in je nieuwe rank komt dan je puntenaantal op rand van demotion.

Ik omschrijf het heel vaag I know maar om het proberen te verduidelijken:
Wanneer je op demotion staat kun je beter 1x verliezen en daarna 1 of 2 keer winnen, in plaats van je rank te verdedingen door op demotion 2x te winnen. Het traject verliezen->winnen levert je meer punten op dan het traject winnen->winnen en is in mijn ervaring vaak ook eenvoudiger. Dat vind ik een beetje scheef.

Aldus mijn TEDTalk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• laugh
  • Niet online
@HollovVpo1nt

Klopt, het punten systeem overall is niet goed en daarbij maakt prowess ook uit.

Toen ik 2 maanden terug actief zat te spelen kwam ik na die prowess patch met mijn sub characters in rulers alleen maar tegen Tekken King, God en GoD main ranks op hun subs. Prima. Zij op hun sub en ik op mn sub, eerlijk toch?

Alleen dat kan niet kloppen als je ook andere spelers hebt in blue ranks die weinig characters of 1 character spelen met veel lagere prowess die in een totaal andere player pool zitten, waar wij dus niet tegen zullen matchen.

Deze blue ranks komen niet in de buurt komen van de spelers die ik tegen kwam in rulers. Dat klopt gewoon niet. Wat is het nut dan van de rank?

Er is ook een enorme rank inflatie. Mensen met 8 als eerste Tekken halen blue ranks binnen paar maanden. Dat was in Tekken 7 onmogelijk voor 99% van de beginners. En na de prowess patch werd dat nog erger. Toen ik Fujin had in februari was dat 97.34 percentiel, en met de recentste cijfers van tussen 7 en 9 juni is dat nu 75.53 percentiel 8)7

Alles bij elkaar kan je de conclusie trekken dat je rank niet serieus moet nemen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7WMpoLEcjDB36R6FpgmPlOMh59o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/17DOMssXmir6uMZqnWnwwTRl.jpg?f=fotoalbum_large

Geen idee hoe ik dit voor elkaar heb gekregen

Edit: lol, blijkt dat ik er ook helemaal niet klaar voor was, ben alweer gedemote. Enorm pittig ranked nu

Edit 2: Door die rank up is m'n Tekken Power ook omhoog gegaan... Nu kom ik alleen mensen tegen met hoge Tekken power, ik word helemaal afgemaakt. Ben 3 ranks omlaag gegaan

[ Voor 25% gewijzigd door HollovVpo1nt op 16-06-2024 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Oei, dat is minder, ik zou niet eens weten welk level ik ben op dit moment, maar dat zal niet zo hoog zijn 8)7

[ Voor 72% gewijzigd door Linksquest op 16-06-2024 10:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Linksquest schreef op zondag 16 juni 2024 @ 10:41:
Oei, dat is minder, ik zou niet eens weten welk level ik ben op dit moment, maar dat zal niet zo hoog zijn 8)7
Houden zo, ik vind het niet zo leuk meer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jellybrah
Nu de zomer er aan komt, wanneer een keer toernooitje..? Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/53dInULR_8wc-xc_lCOuSuwqBSw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/4H9yhacwoRtz6IqH2X9s1a8H.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
jellybrah schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 19:47:
Nu de zomer er aan komt, wanneer een keer toernooitje..? [Afbeelding]
Ik sta hier wel voor open, dus roep maar eens een datum dan mogen jullie me inmaken 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jellybrah
Linksquest schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 19:48:
[...]

Ik sta hier wel voor open, dus roep maar eens een datum dan mogen jullie me inmaken 8)7
Weet alleen niet hoeveel animo hiervoor is, volgens mij een klein select groepie (6 of 7
@laugh (al is hij volgens mij even klaar met T8 :9 )
@HollovVpo1nt
@jellybrah
@Linksquest
@Demonitzu
@Toonen1988

We kunnen een datumprikker maken, discordje opzetten

[ Voor 16% gewijzigd door jellybrah op 24-06-2024 10:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
Ik heb wel niet niks voor niks het bordje "Go easy on me" gepakt. Gewoon even een reminder. :P

Tijd, ik kan meestal in de avond/weekend en datum maakt voor mij niet zoveel uit.

[ Voor 31% gewijzigd door Toonen1988 op 24-06-2024 11:29 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 8 Laatste