WK 2026: Scoor de beste deals! Stel jouw winnende opstelling samen met behulp van ons advies.

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:52

HollovVpo1nt

I like gadgets

Hebben we theorieën over wie de personage wordt? Original character? Een Tekken character? Of toch weer een gues?

• Demonitzu
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Er wordt gesproken over een "brand new original character" (zoals Miary Zo), al hebben ze soms ook gewoon "new challenger" gebruikt.

Ik denk omdat ze de personage maanden eerder dan normaal al gaan onthullen, ze er dit keer alles aan doen om het te kunnen raden. Daarom denk ik dat het niet zomaar een Julia, Lei, Ganryu, etc. zal zijn.

TekkenZone - Dutch Tekken Community

• Demonitzu
  • Niet online
De laatste personage van het derde seizoen is een gastpersonage: Yujiro Hanma (de antagonist van de Baki The Grappler franchise). Er zijn geen gameplay beelden getoond.

• jellybrah
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 22:50
Vet hoor! Ben heel benieuwd. Tegen de winter zal ik Tekken maar weer eens serieus oppakken mits het karakter mij bevalt en... of het dan de goede kant op gaat mbt balance :+

Deze vond ik vandaag, dat geeft het gevoel van een maat van me wel goed weer als ik em weer eens inmaak met king :pAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ztpu2O_DJlgw0a7dF_Xb__kDDsw=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/5uDu9jjXJtEGOpyn63mLmU2n.jpg?f=user_large

[ Voor 56% gewijzigd door jellybrah op 25-05-2026 21:27 ]

• Demonitzu
  • Niet online
Update 3.01.01 is vandaag verschenen. Iedereen met de Season Pass 3 kan vandaag aan de slag met Kunimitsu, terwijl ze pas dinsdag 2 juni los verkrijgbaar zal zijn.
  • Kunimitsu is toegevoegd aan de game
  • Fight Pass Round 10 is gestart en duurt tot 19 augustus 2026
  • Er zijn Arabian Nights Pack customizations evenals een Kunimitsu Avatar Skin toegevoegd aan de Tekken Shop
  • De komende drie maanden volgen er nieuwe uitverkopen in de Tekken Shop
  • Door in te loggen ontvang je een gratis ESPORTS WORLD CUP 2026 T-Shirt voor je avatar
  • Je kunt voortaan in Online matches kiezen voor "Rematch with Random Stage"
  • Je kunt voortaan in vrijwel alle modes met side selection een willekeurige kant om laten kiezen
  • In-Battle Status wordt nu ook in Arcade Quest weergeven
  • Tientallen wijzigingen aan de movesets; voornamelijk nerfs aan het Heat System waarbij veel aanvallen de Heat Timer niet meer kunnen herstellen

[ Voor 6% gewijzigd door Demonitzu op 28-05-2026 21:50 ]

• Demonitzu
  • Niet online
Kunimitsu is vanaf vandaag ook los verkrijgbaar voor 7,99 euro. De afgelopen vier dagen was ze alleen beschikbaar voor spelers met de Season 3 Pass.

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:23

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Ik moet nog steeds die seizoen passen een keer kopen, vind ze alleen wat stevig geprijsd voor mijn gevoel. Ik heb ooit voor Tekken 7 alle passen samen voor €12,00 gekocht in een sale, dat vond ik wel een toffe deal. Maar €30 tot zelfs €40,00 per seizoen pass, vind ik wel stevig. Snap als je niks anders speelt dat je ze dan natuurlijk koopt, maar ik speel te veel verschillende games, dus voor mij loont zich dit wat minder.

[ Voor 20% gewijzigd door Linksquest op 04-06-2026 08:05 ]

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste