Every Game has A Story, Only One is A Legend.
[ Voor 1% gewijzigd door Demonitzu op 24-09-2024 21:21 . Reden: tijdzones ]
[ Voor 5% gewijzigd door Demonitzu op 01-10-2024 11:07 ]
Never ever financial advice...
Inderdaad. Dat ik nog mee mag maken dat ik een Stage gelocked zie... onbegrijpelijk. Ze durven wel na alle backlash die ze al hadden gekregen. Als ik je bericht zo lees kan het zijn dat hij alsnog "gratis" uitkomt?Demonitzu schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 17:15:
Vanaf vandaag is Heihachi Mishima ook verkrijgbaar voor iedereen die de Year 1 Playable Character Pass niet heeft. De seizoenspas zelf is nog steeds niet los verkrijgbaar. Misschien dat dat alsnog gebeurt na de release van de laatste dlc personage deze winter.
Inmiddels zijn de pre-order Avatar Skins van Tetsujin & Mokujin evenals de Avatar Costume Set van Paul Phoenix nu ook los verkrijgbaar. De Avatar Skins waren oorspronkelijk PS5-only.
Verder zijn veel spelers "geschrokken" van het feit dat de nieuwe Genmaji Temple stage niet gratis of bij de seizoenspas inbegrepen was. Katsuhiro Harada (de director van de game) neemt de schuld op zich en verklaart dat het een gevolg is van miscommunicatie doordat het ontwikkelingsteam achter Tekken sinds de TEKKEN 8 gesplitst is in een ontwikkelingsteam en een marketingteam. Tegelijkertijd benadrukt de Japanner dat de gratis Story Mode uitbreiding enorm veel budget heeft gekost en dat zo'n uitbreiding bij de meeste andere games voor veel geld verkocht wordt.
Gezien je zo'n 6 Tekken games gemist hebt, begin je in principe eigenlijk gewoon opnieuw. Elke van deze zes games heeft iets nieuws geintroduceerd of bestaande mechanieken aangepast. Combos kunnen ook per game verschillen, zeker met de introductie van het bound mechanisme dat in Tekken 8 geevolueerd is in het Tornado mechanisme.kazzzdafke schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 10:47:
Hmmm... Vroeger speelde ik Tekken 2, 3 en vooral TAG (voor mij de allerbeste). Nu, op aanraden van een collega, heb ik Tekken 8 aangeschaft. Mijn god, wat is het "simpele" maar "briljante" van Tekken TAG ineens een stuk complexer geworden.
Mijn vraag: hoe kan ik het beste in deze game stappen?
Is er een verschil in hoe je Tekken 8 moet leren als je eerder ervaring hebt met TAG, of is het alsof je opnieuw moet beginnen?
Ik merk bijvoorbeeld dat mijn karakter Bryan zijn been/arm combo niet meer kan uitvoeren. (Dit was altijd een van mijn favorieten, samen met de 2 er erna: [YouTube: E24K's Tekken Tag Tournament - Bryan Command List] )
Dus een beetje hulp om weer op weg te geraken is .. leuk
Momenteel gebruik ik ook een XBOX one controller op de PC, maar.. ik wil dit niet meer. Wat is een goeie controller voor de huidige Tekken?
Harada heeft z'n tweet inmiddels verwijderd, maar het klonk meer alsof ie ervoor wilt zorgen dat het geen tweede keer zal gebeuren. Maar afgezien van de lore die rondom deze stage hangt, mis je qua gameplay weinig gezien de vorm, grootte en gimmicks identiek zijn aan de Arena stage.jellybrah schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 13:19:
[...]
Inderdaad. Dat ik nog mee mag maken dat ik een Stage gelocked zie... onbegrijpelijk. Ze durven wel na alle backlash die ze al hadden gekregen. Als ik je bericht zo lees kan het zijn dat hij alsnog "gratis" uitkomt?
Ik vind die tekst over het feit dat de Story uitbreiding veel geld heeft gekocht lachwekkend. Ik vraag mij af wie om meer storycontent heeft gevraagd, bijna niemand volgens mij. Dat klinkt meer als de passes en MT's willen verkopen.
Ik ga ook echt mijn geld niet verspillen aan nieuwe characters, ze bekijken het maar. Voor zover ik zie mis ik ook niets bij Heihachi, volledig veranderd
Kan nog steeds als je een converter koopt van Brook. Andere optie dat ik gehoord heb is dat sommige mensen de d-pad van de PS5 vervangen.Demonitzu schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 23:33:
De PS4 controller is een populaire keuze. Ik had liever m'n PS4 controller op m'n PS5 willen kunnen gebruiken. Betere d-pad en geen vervelende trigger knoppen.
Er komt toch een compensatie voor de situatie rondom de betaalde Genmaji Temple stage.jellybrah schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 13:19:
Inderdaad. Dat ik nog mee mag maken dat ik een Stage gelocked zie... onbegrijpelijk. Ze durven wel na alle backlash die ze al hadden gekregen. Als ik je bericht zo lees kan het zijn dat hij alsnog "gratis" uitkomt?
Wat zijn ze toch gul bij NamcoDemonitzu schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 21:40:
[...]
Er komt toch een compensatie voor de situatie rondom de betaalde Genmaji Temple stage.
- Iedereen met de Year 1 Playable Character Pass krijgt komende winter de eerstvolgende stage wel gratis. Dit zal de stage zijn die bij de laatste DLC personage hoort.
- Iedereen die tussen 29 oktober en 26 november inlogt in de game, krijgt gratis 500 Tekken Coins.
https://x.com/TEKKEN/status/1846914526530166812
Ze verdienen er nu juist meer mee, omdat een seizoenspas korting als selling-point heeft.Linksquest schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 19:45:
Maar ze willen bij BandaiNamco niks verdienen, die Year 1 Pass nog steeds niet te krijgen.
Zo vreemd dat je niet online kunt spelen. Mijn gevoel zegt echt dat het aan je internet gateway oid moet liggen. Niet een Tweaker hier die daar iets mee kan?Linksquest schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 08:42:
Het is denk ik hoe je het bekijkt, zeker als mensen niet kunnen wachten en alles los kopen, dan verdienen ze inderdaad meer, of hierdoor de Deluxe edition kopen. Maar er zijn ook genoeg mensen die alleen de Year 1 pass willen
Maargoed, momenteel speel ik de game even niet omdat ik niet online kan spelen, helaas van Bandai niks meer gehoord over mijn melding.
Ik heb met zowel Xbox als met Ziggo alles doorgelopen, en beide hebben me uiteindelijk doorverwezen naar BandaiNamco, omdat Tekken 8 de enige game is die niet werkt op mijn Xbox, elke andere game kan ik zonder problemen online spelen.jellybrah schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 08:40:
[...]
Zo vreemd dat je niet online kunt spelen. Mijn gevoel zegt echt dat het aan je internet gateway oid moet liggen. Niet een Tweaker hier die daar iets mee kan?
[ Voor 7% gewijzigd door HollovVpo1nt op 04-11-2024 23:18 ]
Ik wil wel, maar ik kom nog altijd niet online om een of andere reden, ben nog altijd op antwoord van BandaiNamco het wachten die dit aan het onderzoeken zijn.HollovVpo1nt schreef op maandag 11 november 2024 @ 14:51:
Zijn Tweakers nog regelmatig online?
Ben je niet gewoon geshadowbannedLinksquest schreef op woensdag 13 november 2024 @ 14:38:
[...]
Ik wil wel, maar ik kom nog altijd niet online om een of andere reden, ben nog altijd op antwoord van BandaiNamco het wachten die dit aan het onderzoeken zijn.
Ik probeer dagelijks online te spelen met de nadruk op probeerHollovVpo1nt schreef op maandag 11 november 2024 @ 14:51:
Zijn Tweakers nog regelmatig online?
Vind je die tutorials alleen te overweldigend of heb je ook het gevoel dat er van je verwacht wordt dat je het e.e.a. al zou moeten weten?wimdezoveelste schreef op donderdag 14 november 2024 @ 22:53:
Ik moet de game ook echt eens serieus proberen te leren, ik ben echt een beginneling en een fighting game leren is echt moeilijk, moet er gewoon eens aan beginnen ;P
Zo'n beetje alle tutorials op youtube zijn helaas informatie bommen dus die helpen ook niet echt
Als je wat wilt oefenen, laat maar weten. Alle usernames en codes staan geloof ik in de openingspost.wimdezoveelste schreef op donderdag 14 november 2024 @ 22:53:
Ik moet de game ook echt eens serieus proberen te leren, ik ben echt een beginneling en een fighting game leren is echt moeilijk, moet er gewoon eens aan beginnen ;P
Zo'n beetje alle tutorials op youtube zijn helaas informatie bommen dus die helpen ook niet echt
[ Voor 4% gewijzigd door Demonitzu op 09-12-2024 11:25 ]
Veel flashy beelden met weinig toevoegingen. Ik bedoel dit zijn vooral quality of life dingen. "Enhanced photomode" laat me niet lachen.Demonitzu schreef op maandag 9 december 2024 @ 11:01:
TEKKEN 8 krijgt een tweede seizoen met nieuwe DLC, diverse toevoegingen (zoals nieuwe aanvallen en nieuwe opties voor de Photo Mode) en diverse wijzigingen aan o.a. het balans. De trailer toont een teaser van de eerste DLC personage van het tweede seizoen die niet zo moeilijk te raden is. Ook zijn er beelden te zien van de aankomende Winter Update.
Daarnaast is ook duidelijk geworden dat de laatste personage van het eerste seizoen op The Game Awards (13 december, 01:30 CET) onthuld zal gaan worden. Gezien deze personage geen rol speelt in de Story Mode uitbreiding en de podiumwaarde van TGA 2024, is er een redelijke kans dat dit een gastpersonage van naam zal zijn.
[YouTube: TEKKEN 8 - Winter Update & Season 2 Announcement Trailer]
[ Voor 10% gewijzigd door Demonitzu op 13-12-2024 10:46 ]
[ Voor 9% gewijzigd door HollovVpo1nt op 19-12-2024 08:49 ]
Ik vind hem zelf meevallen eigenlijk. Heb zelf alleen maar Clive zitten spelen in ranked en ook de mirrors gespeeld. Ik denk dat ze best goed hebben gedaan met balancing.HollovVpo1nt schreef op donderdag 19 december 2024 @ 12:31:
Weet je wat, nee. Gewoon nee. Net 3x achter elkaar een Clive gehad en ik ben er helemaal klaar mee. Ik weet niet wat Bandai Namco heeft zitten roken toen ze dit hadden bedacht, maar dit slaat helemaal nergens op. Ik wens ze alle financiële succes van de wereld met zo veel mogelijk verkopen van DLC, maar ik haak af.
Best gek dat je een nieuw karakter niet eens kan uitproberen/oefenen. Zo sta je zonder DLC aan te schaffen gelijk 1-0 achter. Hoe meer DLC karakters die je niet koopt (en dus de moveset niet van kent) hoe groter de kans dat je niet gaat winnen. Tsjaaaa....laugh schreef op donderdag 19 december 2024 @ 14:56:
[...]
Ik vind hem zelf meevallen eigenlijk. Heb zelf alleen maar Clive zitten spelen in ranked en ook de mirrors gespeeld. Ik denk dat ze best goed hebben gedaan met balancing.
Of de character zelf leuk is om te spelen, of tegen te spelen is een totaal ander verhaal en daar ben ik het met je eens.
Ik zou zeggen speel hem ook wat in ranked. Alles wordt duidelijker, en dan denk ik dat je uiteindelijk ook tot dezelfde conclusie komt dat het geen Akuma level is. Maar dat er wel bepaalde aspecten zijn die broken zijn zoals (f+1+2) en ik denk dat daar een nerf op komt.
Alleen Ranked Match heeft invloed op je online ranksG.Scholtens schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 08:05:
Wat is de optie om een hogere rang te krijgen voor online? Heb de campaign nu klaar, maar geen idee hoe nu verder qua online. Moet ik naar die arcade hal ofzo en een quick match?
Bah wat een teleurstellingLinksquest schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 07:25:
Anna Williams is aangekondigd
[YouTube: TEKKEN 8 – Anna Williams Gameplay Trailer]
Ah, daar is de 1 april grapDemonitzu schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 16:59:
- Het breken van een worp levert voortaan chip damage (5 dmg) op
En via een nieuwe blogpost is bekend geworden dat de chip damage bij het breken van een worp in de eerstvolgende update na 2.00.01 alweer verwijderd zal gaan worden. Deze update zal voor 9 mei 2025 verschijnen i.v.m. de TEKKEN World Tour 2025.jellybrah schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 21:47:
Ah, daar is de 1 april grap
[ Voor 3% gewijzigd door Demonitzu op 12-05-2025 11:01 . Reden: Trailer datum toegevoegd ]
Dus... alles onder controle daar? Wat een zooi daar bij Namco.Demonitzu schreef op maandag 12 mei 2025 @ 10:24:
(Over de vele balanswijzigingen; het tweede seizoen is dus een verkeerde richting opgegaan en dat wordt geleidelijk gecorrigeerd. Een ander dingetje is dat een nieuw intern team aangesteld was om het balans aan te passen.
[ Voor 10% gewijzigd door Demonitzu op 13-05-2025 09:00 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Mit-46 op 14-05-2025 10:48 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Demonitzu op 02-09-2025 14:58 ]
Zekers!HollovVpo1nt schreef op maandag 29 september 2025 @ 14:21:
Beste mensen! Hoe is het hier?![]()
Spelen jullie nog?
Heb het even een beetje laten verwateren omdat ik met andere games bezig was, maar wil zeker de game weer gaan oppakken binnenkort.HollovVpo1nt schreef op maandag 29 september 2025 @ 14:21:
Beste mensen! Hoe is het hier?![]()
Spelen jullie nog?
Very nice! Basic/unpredictability werkt ook best goed. Zover ben ik nooit in rank gekomen. En mijn rank is ook weer gereset naar Vanquisher (was Tenryu). Sowieso duurt het soms wel 5 tot 10 minuten voor je iemand vind. Is het al zo verlaten? Jammer.HollovVpo1nt schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 12:26:
Met gepaste trots en licht traantje wegpikkend: ik ben gepromoot naar Tekken God. Nog maar 2 levels tot God of Destruction. Ik had uberhaupt al nooit verwacht dat ik het zo ver zou schoppen. Mijn Bryan is echt super basic as fuck, kan niet eens taunt+jet upper doen. Ik heb niet de illusie dat ik nog ooit God Supreme of God of Destruction haal. Ben aan het overwegen om gewoon niet meer te spelen, totdat de ranks gereset worden. Stoppen op je top toch
Ik heb Tekken 8 niet sorry!jellybrah schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 19:23:
@Demonitzu
@HollovVpo1nt
@G_Dragon
Iemand nog een potje vanavond?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik kom nu onlinejellybrah schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 19:23:
@Demonitzu
@HollovVpo1nt
@G_Dragon
Iemand nog een potje vanavond?
[ Voor 16% gewijzigd door HollovVpo1nt op 06-10-2025 22:01 ]
Haha vast. Kunnen we niet bij @Linksquest zn discord een 'Tweakers wanna play" Kanaal maken?HollovVpo1nt schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 22:00:
[...]
Ik kom nu online
Er moet een handiger manier zijn om ff te laten weten dat we online zijn toch
[ Voor 8% gewijzigd door jellybrah op 06-10-2025 22:23 ]
[ Voor 1% gewijzigd door Demonitzu op 12-10-2025 17:23 . Reden: releasedatum ]
Ziet er wel als fun uit, hopelijk niet een 100% lucky chloe kloon.Demonitzu schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 14:06:
Miary Zo is vanaf 3/6 december beschikbaar. Zoals verwacht is ze verwant aan Ogre en beschikt ze over aanvallen geleend van o.a. Roger (de kangoeroe).
[YouTube: TEKKEN 8 - 「ミアリズ」 ゲームプレイトレイラー]
Dinsdag middernacht voor Europa, morgenavond in de VS i.v.m. tijdzones.jellybrah schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 15:40:
[...]
Ziet er wel als fun uit, hopelijk niet een 100% lucky chloe kloon.
Stances vind ik zelf niet zo leuk (behalve Jin) maar we zullen zien, de eerste character waar de gameplay ervan wel leuk uitziet.
Eerst Armor King morgen lees ik of niet?
Heb je toegevoegd!HollovVpo1nt schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 12:00:
Zo, ik heb Discord aangemaakt![]()
***members only***
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq