Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 12-05 14:31
Ravioli schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 10:13:
Dat klopt! Laten we hopen dat het uiteindelijk zijn vruchten gaat afwerpen en moto het in de toekomst gaat verbeteren.
Ik vrees er voor, elk toestel van low tot top end van Motorola kent dit probleem en soms out of blue stoppen ze gewoon de ondersteuning. Ze zijn zeer actief in reclame maken voor nieuwe toestellen etc... maar ondersteuning is altijd wel een groot probleem bij hen en het ziet er niet naar uit dat het snel zal veranderen.

Jammer want het is een goed toestel en ook jammer want heb me weer laten vangen.

Ik ben vooral in mijn gat gebeten door hun camera die echt op niets trekt ( 30 Ultra), dat was hun grootste sellingpoint en juist hierin falen ze het hardst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ravioli
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 27-08-2024
De komende update zou de camera moeten verbeteren, al lees ik wel dat het focus probleem nog niet helemaal us opgelost.

This update will bring your phone up to the February security update. More importantly, the update focuses primarily on the camera experience.

This update has camera improvements for the following:

Auto-focus
Ultra Res
Night Vision
Portrait photos
Stabilization
Reducing motion blur
We also added some new features:

High-definition selfies (face enhancement)
The feature adds texture/details to faces on the front camera
Video Portrait
This feature adds a background blur in videos
360° Video Horizon Lock
This feature provides video stabilization, particularly while the user is moving. Note: this is only available in 1080p quality

Ik heb hem nog niet, maar ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
Ravioli schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 18:52:
De komende update zou de camera moeten verbeteren, al lees ik wel dat het focus probleem nog niet helemaal us opgelost.

This update will bring your phone up to the February security update. More importantly, the update focuses primarily on the camera experience.

Auto-focus
Ultra Res
Night Vision
Portrait photos
Stabilization
Reducing motion blur

Video Portrait
360° Video Horizon Lock
This feature provides video stabilization, particularly while the user is moving. Note: this is only available in 1080p quality

Ik heb hem nog niet, maar ben benieuwd.
toon volledige bericht
Ik mag wel hopen dat @Motorola NL eindelijk eens gaat beginnen updaten en de camera software fixen en al de rest want dit ziet er even dramatisch uit als al hun vorige toestellen. Zit daar maar één persoon op de software of zo?? Eerlijk gezegd ben ik mijn vertrouwen in hun mooie beloftes aan het verliezen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ePRlUCVxplU7C6yZSWDpUBZ2qE4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/d64prLnfCa3v37xLEVm6YQKU.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blinded
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-05 15:42
Iemand tips voor een screenprotector of folie?
De huidige die er standaar opzat heeft sinds de ski vakantie een paar gaatjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blinded
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0Qz6-K4mM7rm1bdsSUiMsvybN9Y=/x800/filters:strip_exif()/f/image/GjPmkpdNVwew5ThgRhRr6HKm.png?f=fotoalbum_large

Dit is inderdaad jammer want we zijn nu half maart en de laatste patch is van eind december

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• franssnarf
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-05 21:23
Best apart want de fusion en neo hebben al een maart update en de edge 20 ook, waarom bij de ultra hun flagship niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blinded
franssnarf schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 16:32:
Best apart want de fusion en neo hebben al een maart update en de edge 20 ook, waarom bij de ultra hun flagship niet.
https://www.reddit.com/r/...e_edge_30_ultra_going_to/

hier nog mensen met zorgen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blinded
maar wel nieuws

https://forums.lenovo.com...-p/5210030?page=9#5918968

Re:Edge 30 Ultra Security Update
Hello everyone,

I will be putting in a new round of requests this afternoon. As for the update. I did get the OK to share some additional information. First, this update will bring your phone up to the February security update. More importantly, the update focuses primarily on the camera experience.

Auto-focus
Ultra Res
Night Vision
Portrait photos
Stabilization
Reducing motion blur

Video Portrait
360° Video Horizon Lock
Please let me know once you get the update and have had a chance to try everything out.

Thanks,
Tom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motorola NL
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 14-09-2023

Motorola NL

Bedrijfsaccount Motorola
Helaas is het niet helemaal naar wens gegaan met de update voor de Edge 30 Ultra, maar dat is nu nagenoeg opgelost. Het probleem was dat de SMR (Security Maintenance Release) voor februari samengevoegd was met de MR4 (Maintenance Release 4). Alleen MR4 kreeg helaas wat vertraging.

Wij hebben onze R&D op de hoogste gesteld van het feit dat wij als Motorola een belofte hebben gedaan dat wij om de maand een SMR uitrollen en dat we nu heel erg achter lopen. Dat dat sowieso al niet de bedoeling is, maar zeker niet voor onze flagship.

Gelukkig hebben wij vandaag de bevestiging gekregen dat de eerste uitrol vandaag nog gaat starten. Dat zal eerst, zoals gewoonlijk, een heel klein percentage zijn. Als alles goed gaat vergroten we de uitrol. Het grootste gedeelte van de Edge 30 Ultra gebruikers zal waarschijnlijk donderdag, maximaal vrijdag een update kunnen verwachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ravioli
@Motorola NL dank voor het eindelijk delen van deze info. Ik heb de update zojuist gekregen, bravo. Echter, in het vervolg moet dit echt gewoon beter en we wachten ook al veel te lang op A13, vooral voor een flagship. Q1 2023 is al bijna om...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
Ravioli schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 22:50:
@Motorola NL dank voor het eindelijk delen van deze info. Ik heb de update zojuist gekregen, bravo. Echter, in het vervolg moet dit echt gewoon beter en we wachten ook al veel te lang op A13, vooral voor een flagship. Q1 2023 is al bijna om...
Heb jij hem al binnen? Op de 30 U?
Zijn er verbeteringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14:31

ArcticWolf

🕐 #team_UTC+1 🕐

franssnarf schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 16:32:
Ik heb nog geen update gehad in maart hoor op de Fusion 30

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/dvGhfVil.png

Alfa Romeo Giulietta 235pk + 1pk <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
Lol wees blij, jij heb januari gehad. De 30U zit nog op december

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ravioli
LeStef schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 11:22:
[...]

Heb jij hem al binnen? Op de 30 U?
Zijn er verbeteringen?
Ik heb hem geïnstalleerd. Heb even kort wat dingen getest, maar niet in-depth.

De selfie camera heeft nu met de high res optie inderdaad meer detail, lijkt (in de juiste licht omstandigheden) een stuk beter.

Auto focus ziet er ook beter uit, het focust een stuk sneller maar niet altijd even snel.

200mp high res is nu instant, maar de kwaliteit is naar mijn ook niet hoger dan de normale instelling, wellicht wel lager maar dat was voorheen ook al. Voorheen duurde dit even.

Night mode nog niet echt veel kunnen testen, al lijkt gcam het nog altijd beter te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
Ik vind geen deftige gcam port voor dit toestel.
Ik blijk zoeken lol
Update is aan het downloaden.

[ Voor 18% gewijzigd door LeStef op 16-03-2023 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:48

13art

Moderator Mobile
Kijk, daar is de update.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N_XdgnEQsU_inDQGnzNICS7r5kk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/HFN7jvZTfmmUsS93hYAP5Htv.png?f=fotoalbum_large

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fwinters
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13:43
Jip, 'k heb 'm er ook op staan _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
Ik vind niet echt een verbetering.
Selfie camera gebruik ik niet.
Main camera focust snel maar verliest weer heel snel de focus. Een toestel van 450€ maakt nog steeds betere foto's.
Verder geen nieuwigheden of bugfixes die er van in begin zitten.
Geen woord over A13 dus ofwel ligt hun focus elders ofwel weten ze niet waarmee ze bezig zijn.

Ik hoop dat de Pixel 8 iets wordt want deze zal hier niet lang blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:22

Steeffoon

Smartphone-nerd

LeStef schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 13:43:
Ik vind niet echt een verbetering.
Selfie camera gebruik ik niet.
Main camera focust snel maar verliest weer heel snel de focus. Een toestel van 450€ maakt nog steeds betere foto's.
Verder geen nieuwigheden of bugfixes die er van in begin zitten.
Geen woord over A13 dus ofwel ligt hun focus elders ofwel weten ze niet waarmee ze bezig zijn.

Ik hoop dat de Pixel 8 iets wordt want deze zal hier niet lang blijven.
In deze update zitten voorbereidingen voor Android 13, lijkt me dat de uitrol daarmee niet lang meer op zich laat wachten.

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LeStef
We zien wel wanneer het komt.
In begin had ik zo iets van komaan zeg, maar nu heb ik meer van mjah, ooit komt het wel goed zeker, maar als ik dan kijk naar de 20 lijn. In de 30 serie zitten bugs in die al in 20 zaten en zitten die nog steeds niet verholpen zijn. Dat pikt soms wel en kan je @Motorola NL niet meer serieus nemen of er in geloven dat ze weldegelijk doen wat ze beloven. :Z

[ Voor 16% gewijzigd door LeStef op 19-03-2023 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:54
Hoe zijn jullie algemene ervaring met dit toestel, nog niet echt een goede review gelezen. Het is geen s23ultra of iPhone 14. Maar vertel eens eerlijk, want zo slecht zijn de specs toch ook niet

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• blinded
G.Scholtens schreef op zondag 19 maart 2023 @ 21:05:
Hoe zijn jullie algemene ervaring met dit toestel, nog niet echt een goede review gelezen. Het is geen s23ultra of iPhone 14. Maar vertel eens eerlijk, want zo slecht zijn de specs toch ook niet
batterij/scherm/snelheid --> zeer goed

camera is een beetje een mix, zeker niet slecht maar er zou meer moeten inzitten :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• franssnarf
G.Scholtens schreef op zondag 19 maart 2023 @ 21:05:
Specs prima toestel en het zou allemaal perfect werken als Motorola hun updates beter en sneller zouden doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ravioli
Al met al vind ik dit een heel goed toestel. De camera is ietwat minnetjes en de software updates zijn traag, kan ik eigenlijk wel mee leven al vind ik wel dat het voor een flagship gewoon beter hoort met de updates en fixes. Ik ben in ieder geval heel blij met de ultra t.o.v. de Oneplus 10 pro die ik hiervoor een half jaar heb gehad, daar heb ik me eindeloos aan geïrriteerd (batterij, bluetooth, ook random camera bugs).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G.Scholtens
Dan is dit toestel dus zeker nog een overweging waard, wacht nog even af wat de mi 13 pro doet qua abbo / prijzen.

Mijn mi 11 is aan vervangen toe en moet verlengen.
De S23 valt af qua prijs / bijbetaling. Oneplus 11 heeft geen draadloos laden.
En de edge 30 heeft wel weer alles, dus twijfels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ravioli
Let er wel op dat dit toestel slechts met maximaal 15W draadloos op zal laden tenzij je de officiële draadloze lader koopt die nog altijd alleen in China verkrijgbaar is (er is wel een website om deze te importeren naar NL).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Ravioli schreef op maandag 20 maart 2023 @ 12:54:
Let er wel op dat dit toestel slechts met maximaal 15W draadloos op zal laden tenzij je de officiële draadloze lader koopt die nog altijd alleen in China verkrijgbaar is (er is wel een website om deze te importeren naar NL).
Dat zijn onbelangrijke dingen, als die nu in een half uur oplaad of een uur dat vind ik niet belangrijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BollieBolstra
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-05 10:33
Weet iemand toevallig waar de NFC antenne zit bij de ultra? Ik heb mijn rijbewijs ook aan de achterkant zitten en wil voorkomen dat ik elke keer de melding krijg, bied één kaart aan.. Door rijbewijs in het midden of onderin te stoppen kan dit worden voorkomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssnarf
BollieBolstra schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 13:58:
Weet iemand toevallig waar de NFC antenne zit bij de ultra? Ik heb mijn rijbewijs ook aan de achterkant zitten en wil voorkomen dat ik elke keer de melding krijg, bied één kaart aan.. Door rijbewijs in het midden of onderin te stoppen kan dit worden voorkomen..
Volgens mij zit hij in het midden bovenin ter hoogte van de onderkant camera modules.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:51

DeTeraarist

#Boots2Asses

Kreeg zojuist de melding op de Edge 30 Pro dat Android 13 beschikbaar is! Ben benieuwd.

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
DeTeraarist schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 11:42:
Kreeg zojuist de melding op de Edge 30 Pro dat Android 13 beschikbaar is! Ben benieuwd.
De andere phones van de 30 lijn zullen wel volgen.
Kan je met ons je bevindingen van Android 13 op de Motorola delen? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RH85
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 01-05 08:26
Kan iemand de bevindingen over deze telefoon delen?

Twijfel tussen deze telefoon en de Samsung S23+ of de OnePlus 11 (geen draadloos laden functionaliteit). Zie nu ook de Motorola Edge 40 Pro, ook benieuwd naar de batterij test van de toestel.

Hoe presteert de batterij van dit toestel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LeStef
RH85 schreef op woensdag 12 april 2023 @ 15:37:
Kan iemand de bevindingen over deze telefoon delen?

Twijfel tussen deze telefoon en de Samsung S23+ of de OnePlus 11 (geen draadloos laden functionaliteit). Zie nu ook de Motorola Edge 40 Pro, ook benieuwd naar de batterij test van de toestel.

Hoe presteert de batterij van dit toestel?
Ik ben in bezit van een 30 Ultra.
Ik heb bewust gekozen voor Motorola voor hun mooi bijna stock ervaring met de Motorola extra.
Wat snelheid, stock ervaring, laadsnelheid, luidsprekers zit je zeer goed.
Ook de batterij is fantastisch te noemen, ik haal makkelijk de 8h SOT.

De negatieve puntjes :
De camera is gewoon ondermaats en lachwekkend te noemen, een 400€ kostende concurrent maakt veel mooier foto's en dit was hun grootste selling point dus voor de camera moet je hem niet kopen.

Updatebeleid is een beetje rampzalig en absoluut niet transparant, ze beweren dat ze elke maand een update uitbrengen maar 8 op de 9 is het niet zo en als ze dan een update uitbrengen weet je niet eens wat ze fixen of noem maar op.
Ze kennen ook geen prioriteiten, je zou denken dat hun top toestel de eerste updates krijgen maar het is meer random.
Een paar voorbeelden: sommige lager gepositioneerde toestellen hadden dit jaar al een maart update terwijl de Ultra nog een december update had.
Sinds vandaag krijgt de 30 Pro eindelijk zijn Android 13 terwijl de Ultra nog niets heeft gekregen.

In feite beloven ze veel maar komt er weinig van in huis.

Moest ik met deze kennis terug mogen in de tijd zou ik deze gewoon niet kopen en bij deze is het ook meteen mijn laatste Motorola en zal deze binnenkort de verkoop in gaan ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RH85
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 01-05 08:26
Dankjewel voor de uitgebreide feedback!

Verwacht je dat de 40 PRO beter is dan dit model? Batterij duur uitstekend zie ik op GSMArena.
Alleen het update beleid zoals je aangeeft laat mij ernstig twijfelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
RH85 schreef op woensdag 12 april 2023 @ 16:06:
Dankjewel voor de uitgebreide feedback!

Verwacht je dat de 40 PRO beter is dan dit model? Batterij duur uitstekend zie ik op GSMArena.
Alleen het update beleid zoals je aangeeft laat mij ernstig twijfelen.
Beter weet ik niet.
Qua snelheid ga je niets merken tussen beide tenzij je benchmarkt.
Ik hoop dat ze hun camera toch wat op orde hebben nu.
Updatebeleid had ik ook gehoopt dat het beter ging zijn dan de 20 reeks maar uiteindelijk even rampzalig geworden.
Begrijp me niet verkeerd het is het een goede smartphone buiten de camera, een zeer goede phone zelfs, maar ik voel me een beetje bedrogen door hun camera, zoals gezegd was dit hun oh zo grote selling point en dan hun rommelig en loze beloftes maken het voor mij dat ik liever iets anders wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blinded
LeStef schreef op woensdag 12 april 2023 @ 16:24:
[...]

Beter weet ik niet.
Qua snelheid ga je niets merken tussen beide tenzij je benchmarkt.
Ik hoop dat ze hun camera toch wat op orde hebben nu.
Updatebeleid had ik ook gehoopt dat het beter ging zijn dan de 20 reeks maar uiteindelijk even rampzalig geworden.
Begrijp me niet verkeerd het is het een goede smartphone buiten de camera, een zeer goede phone zelfs, maar ik voel me een beetje bedrogen door hun camera, zoals gezegd was dit hun oh zo grote selling point en dan hun rommelig en loze beloftes maken het voor mij dat ik liever iets anders wil.
Ik denk niet dat er VEEL toestellen van 400 euro betere fotos maken op de Google Pixel 6a na :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:51

DeTeraarist

#Boots2Asses

LeStef schreef op woensdag 12 april 2023 @ 12:47:
[...]

De andere phones van de 30 lijn zullen wel volgen.
Kan je met ons je bevindingen van Android 13 op de Motorola delen? _/-\o_
Tot zo ver is het goed stabiel en het lijkt wat responsiever. Van de nieuwe features heb ik nog niet heel veel meegekregen, maar heel spannend is de update ook niet. Als ik dit lijstje volg, is er ook maar weinig wat ik ook echt ga merken. Het enige wat ik tot nu toe echt heb gezien zijn de media controls bij je notificaties. Leuk dat ik daar de cover zie. Van Material You merk ik helemaal niets, komt mogelijk omdat ik direct de Microsoft Launcher heb geïnstalleerd en de Google launcher nog helemaal default is.

M'n huidige beveiliginspatch is van 1 februari, daar zijn wel genoeg dingen over gezegd al.

Motorola levert ook een nieuwe app mee: Moto beveiliging. Hier zijn een aantal zaken in te stellen.
Je kunt een beveiligde map maken, waarmee je apps en bestanden nogmaals kunt 'vergrendelen'.
Het biedt ook meer netwerkbeveiliging. Je kan 2G verbindingen blokkeren om spoofing tegen te gaan, je kan waarschuwingen krijgen als je verbinding maakt met een onbeveiligd netwerk of een hotspot met een 'zwak' protocol maakt en je kunt apps blokkeren als je met een niet beveiligd wifi netwerk verbindt.
Je pincode kun je nu invoeren met een wisselend toetsenblok. Daarnaast heeft het nog wat features aan boord die voorheen ook via instellingen al bereikbaar waren.

Tot zover mijn ervaring.

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
blinded schreef op woensdag 12 april 2023 @ 17:54:
[...]

Ik denk niet dat er VEEL toestellen van 400 euro betere fotos maken op de Google Pixel 6a na :p
Daarmee concurrent in enkelvoud :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ravioli
Ik lees net op Telegram dat in India morgen de update komt, maar geen source. Maar hopen dat het ook echt zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
Ravioli schreef op donderdag 13 april 2023 @ 09:00:
Ik lees net op Telegram dat in India morgen de update komt, maar geen source. Maar hopen dat het ook echt zo is.
Ik zag op een YouTube film uit India de 30 Ultra al op Android 13 werken maar ik begreep de helft niet _O-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
* CLB gaat aan de slag met het testen van de Edge 40 Pro:
Motorola Edge 40 Pro

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LeStef
@Motorola NL Hebben jullie toevallig nieuws over Android 13 op de Edge 30 Ultra? Ons geduld wordt zwaar op de proef gesteld en het vertrouwen blijft niet eeuwig duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blinded
mijn compass is nog steeds 180 graden fout in google maps

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
blinded schreef op zondag 23 april 2023 @ 10:43:
mijn compass is nog steeds 180 graden fout in google maps
En wat heb je al geprobeerd om het op te lossen? Heb je bijvoorbeeld al de kompas gecalibreerd in Maps?

[ Voor 13% gewijzigd door 13art op 24-04-2023 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blinded
13art schreef op maandag 24 april 2023 @ 16:21:
[...]

En wat heb je al geprobeerd om het op te lossen? Heb je bijvoorbeeld al de kompas gecalibreerd in Maps?
mogelijks opgelost door de 8 7 keer na elkaar te maken terwijl maps openstond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundwork
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-05 20:13
pafdaddy schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 16:44:
Ik heb onderstaande reactie gekregen.

Alle toestellen in onze G-serie en Edge-serie krijgen om de maand beveiligingsupdates, zo ook jouw Edge 30 Neo. Echter zijn er ook bepaalde modellen die door onze B2B-afdeling worden verkocht aan bedrijven, die met maandelijkse updates worden verkocht.

Voor de Edge 30 Neo is er ook zo'n B2B model en die toestellen hebben de december update gekregen. De consumentenmodellen draaien op dit moment nog november update. Het klopt dus helaas dat jouw toestel de december patch nog niet heeft.

Voor jouw model zijn we wel bezig met de januari update en die verwachten we maandag vrij te kunnen geven.

Duidelijk verhaal en met een twee of drie maandelijkse update kan ik ook prima leven. Het overzicht bij Motorola is inmiddels ook aangepast trouwens.
Even dit topic een slinger geven ;)
Ik heb de Edge 30 Neo, en in de updates lijst staat dat er voor de Edge 30 Neo een beveiligings update van 1 maart beschikbaar zou moeten zijn, echter heb ik nog de update van januari. Enig idee hoe ik deze patch update kan binnenhalen? Bij controle (ook met WiFi aan) geeft hij aan dat ik de laatste update heb.... wat niet zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Ik heb geen idee, ik heb hem op 31 maart gekregen. Misschien kun je, net zoals ik toen, een DM met je serienummer naar Motorola NL sturen met de vraag.

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
Soundwork schreef op maandag 24 april 2023 @ 19:11:
[...]

Even dit topic een slinger geven ;)
Ik heb de Edge 30 Neo, en in de updates lijst staat dat er voor de Edge 30 Neo een beveiligings update van 1 maart beschikbaar zou moeten zijn, echter heb ik nog de update van januari. Enig idee hoe ik deze patch update kan binnenhalen? Bij controle (ook met WiFi aan) geeft hij aan dat ik de laatste update heb.... wat niet zo is.
Ik vrees dat je niet veel kan doen behalve wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
blinded schreef op maandag 24 april 2023 @ 17:06:
[...]

mogelijks opgelost door de 8 7 keer na elkaar te maken terwijl maps openstond.
Dat is zo een beetje hoe het moet, paar 8'jes draaien terwijl maps open is, heeft eigenlijk niets met Motorola te maken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
Vandaag weer de infinity batterij _O-
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gwP7EmLbBiBh0qRoe1r3WYfh4eM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/1ZvXiqhAAHhaX82ONROzua1e.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ravioli
@Motorola NL alweer een week zonder enige reactie van jullie, triest... Het geduld is nu echt bijna op. Dit is n.b. jullie flagship en dit kan gewoon niet langer duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf

ArcticWolf

🕐 #team_UTC+1 🕐

M'n Fusion begint ook steeds meer hiccups te tonen... wordt na 6 maanden wel een keer tijd voor een software update (en niet alleen een security update).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:52

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

ArcticWolf schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 10:24:
M'n Fusion begint ook steeds meer hiccups te tonen... wordt na 6 maanden wel een keer tijd voor een software update (en niet alleen een security update).
Van welke hiccups heb je last? Benieuwd of ik iets herken bij mijn Fusion.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf

ArcticWolf

🕐 #team_UTC+1 🕐

janvanduschoten schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 11:10:
[...]

Van welke hiccups heb je last? Benieuwd of ik iets herken bij mijn Fusion.
Sindskort hangt de telefoon gewoon even helemaal, dan duurt het een paar seconden voordat hij verder gaat. Had dit in het begin niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

ArcticWolf schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 12:51:
[...]

Sindskort hangt de telefoon gewoon even helemaal, dan duurt het een paar seconden voordat hij verder gaat. Had dit in het begin niet.
Ik heb dit niet. Heb je hem al eens opnieuw opgestart?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArcticWolf

ArcticWolf

🕐 #team_UTC+1 🕐

janvanduschoten schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 13:01:
[...]

Ik heb dit niet. Heb je hem al eens opnieuw opgestart?
Ja en opgeruimd etc, terwijl ik al niet veel apps heb. Snap er niks van...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Dat kan echt van alles zijn, van een app die niet lekker loopt tot iets met rechten wat niet vlot loopt.
Weet je nog wanneer de issues zijn ontstaan, heb je toen een specifieke app geïnstalleerd of niet?

Kwestie van de laatst geïnstalleerde apps een voor een uninstallen en een dagje aankijken denk ik.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LeStef
Ravioli schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 09:12:
@Motorola NL alweer een week zonder enige reactie van jullie, triest... Het geduld is nu echt bijna op. Dit is n.b. jullie flagship en dit kan gewoon niet langer duren.
Mjah langs één kant kunnen die mannen van @Motorola NL er niets aan doen dat alles vertraging heeft maar langs de andere kant is de communicatie gewoon 0.
Zoals ik met mijn klanten doe, contacteer ik ze liever al heb ik niets nieuws te vertellen dan ze laten wachten, zo heeft de klant tenminste een goed gevoel en weet dat hij niet vergeten of genegeerd wordt

Dit is mijn grootste irritatie: communicatie. Zo verkoop je maar één keer één ding want de klanten haken af.
Deze manier van zaken doen is gewoon beschamend.

Verder heb ik niet echt issues met mijn 30U.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fwinters
LeStef schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 17:30:
[...]

Mjah langs één kant kunnen die mannen van @Motorola NL er niets aan doen dat alles vertraging heeft maar langs de andere kant is de communicatie gewoon 0.
Zoals ik met mijn klanten doe, contacteer ik ze liever al heb ik niets nieuws te vertellen dan ze laten wachten, zo heeft de klant tenminste een goed gevoel en weet dat hij niet vergeten of genegeerd wordt

Dit is mijn grootste irritatie: communicatie. Zo verkoop je maar één keer één ding want de klanten haken af.
Deze manier van zaken doen is gewoon beschamend.

Verder heb ik niet echt issues met mijn 30U.
Absoluut, ik begrijp dit eigenlijk niet.
Ik denk dat men strategisch moet nadenken, en focussen op kwaliteit ipv kwantiteit.
3 toestellen per jaar uitbrengen maar dan ook top top ondersteunen.
Neen, nu spuwen ze elk kwartaal 4 toestellen uit, maar onderhouden ze voor geen meter.
Dit kan eigenlijk niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ravioli
Precies. Ik heb geen problemen met dit toestel. Ja, de camera processing kan beter (gebruik zelf gcam) en het is A12, maar voor de rest is alles prima.

Echter, het feit dat een flagship zo lang moet wachten op de A13 update en andere security/camera/feature updates zo lang op zich laten wachten, is gewoon diep triest.

Om daarnaast telkens te vertellen (op het moto forum, hier is MotoNL dan niet direct verantwoordelijk voor, maar wel het merk) dat er geen deadlines zijn en geen verwacht moment is dat de update klaar is, is onacceptabel. We weten allemaal dat, wanneer er geen strakke deadlines zijn die gehaald en gehandhaafd/gewaarborgd worden, er met geen enkele mogelijkheid tijdige updates geleverd kunnen worden. Het dient dus vanuit de kern aangepakt te worden en is een fundamenteel probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf

ArcticWolf

🕐 #team_UTC+1 🕐

CLB schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 13:42:
Dat kan echt van alles zijn, van een app die niet lekker loopt tot iets met rechten wat niet vlot loopt.
Weet je nog wanneer de issues zijn ontstaan, heb je toen een specifieke app geïnstalleerd of niet?

Kwestie van de laatst geïnstalleerde apps een voor een uninstallen en een dagje aankijken denk ik.
Ja die zijn er dus niet... heb geen nieuwe apps geïnstalleerd. En het gebeurd ook als ik gewoon de launcher gebruik of de settings.
Maar een app die ge-update is en op de achtergrond draait en problemen veroorzaakt kan natuurlijk altijd, maar dat is zoeken naar een speld in een hooiberg.
Zou fijn zijn als Motorola na 6 maanden ook een keer een software update uitbracht...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
ArcticWolf schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 22:21:
[...]
.
Zou fijn zijn als Motorola na 6 maanden ook een keer een software update uitbracht...
Maar dan is het ook maar de vraag of dit gaat helpen.
Heb je ook al een factory reset gedaan om te zien of dat helpt.

Wat ik zo lees staat het los van A12/A13, mogelijk een keer na een update dat er ergens iets mis is gegaan. En of dat dan een update van Moto is, een update van één van je apps of een brakke app. Allen zou naar alle waarschijnlijkheid opgelost moeten kunnen worden met een factory reset. Doet het dat niet dan is het wellicht een hardware probleem en daarbij zal de update naar A13 waarschijnlijk geen oplossing zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LeStef
Gelukkig beloofde @Motorola NL om meer feedback te geven, we worden overspoeld met informatie... 8)7 |:(

[ Voor 6% gewijzigd door LeStef op 02-05-2023 16:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• blinded
Android 14 Beta launched and we are waiting for Stable Android 13 for a flagship in while other companies phone even mid ranges got Android 13 already

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blinded
[–]MotoAgents

Motorola Employee 1 point 14 hours ago
I know you've been tired of getting the same response. We made an effort to reaffirm to everyone that we have never given release dates for our updates and products. The fact that users continue to ask the same questions even though we have previously said that we have never offered an answer is one of the reasons we keep repeating the same message. I am aware that this is not the response you were hoping for, but we are still discussing everyone's feedback about the A13 with the team. We agents are anticipating the same thing as you are. -Elle

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c4f4DAr_rrP6rSp_4qc2iawxL5k=/x800/filters:strip_exif()/f/image/9nZFlOYM8SAXOnBBMInlhwic.png?f=fotoalbum_large

Update voor de Ultra 30, echter geen Android 13.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lilboogs
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-05 21:09
Begin me toch af te vragen waarom ze de 30 Ultra niet geupdate krijgen. Er moet hier toch iets goed verkeerd aan het gaan zijn.

Heb zelf een Edge 30 Pro en die heeft al een tijdje android 13 en deze week ook de april update ontvangen.
Lijkt me dat je het topmodel juist als eerste van een update voorziet.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
lilboogs schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 12:35:
Begin me toch af te vragen waarom ze de 30 Ultra niet geupdate krijgen. Er moet hier toch iets goed verkeerd aan het gaan zijn.

Heb zelf een Edge 30 Pro en die heeft al een tijdje android 13 en deze week ook de april update ontvangen.
Lijkt me dat je het topmodel juist als eerste van een update voorziet.....
Wie zullen er het fijne nooit van weten :o

[ Voor 8% gewijzigd door LeStef op 08-05-2023 06:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ravioli
...

De fusion heeft de update gekregen. Maarja he, alweer geen ultra. @Motorola NL

https://twitter.com/Savag...d1gNLZMT8c__m0YRzZng&s=35

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• fwinters
Het zal vast voor de komende dagen zijn dat de update komt.
De upgrade naar Android 13 is eigenlijk van minor belang, er zit zeer weinig in dat wij als gebruiker ervaren als verandering. De grote veranderingen zaten in A12.
Het is inderdaad vreemd vast te stellen dat het vlaggenschip achterblijft, ik vermoed dat het met de 200MP camera setup te maken heeft.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Persoonlijk vind ik de beveiligingsupdates belangrijker dan Android 12 > 13. Ik weet niet wat mensen ervan verwachten, de update is niet zo spannend qua nieuwe features.
Natuurlijk fijn dat de update eraan komt, maar het zal denk ik 0 impact hebben op je gebruik van je toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
Ik snap wel dat A13 eigenlijk maar Gimmick is.
Maar het is niet enkel dat, de features en security updates komen laat en de communicatie is beschamend slecht.

Dat vind ik persoonlijk soms wel irritant.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• blinded
janvanduschoten schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 09:41:
Persoonlijk vind ik de beveiligingsupdates belangrijker dan Android 12 > 13. Ik weet niet wat mensen ervan verwachten, de update is niet zo spannend qua nieuwe features.
Natuurlijk fijn dat de update eraan komt, maar het zal denk ik 0 impact hebben op je gebruik van je toestel.
Het lijkt mij wel een mooi moment om eventueel nog een camera update mee te leveren.
Maar ik hoop er niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandermark
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:14
De nieuwe Edge 40 is serieuze kanshebber om mijn Xiaomi Mi9 te vervangen. Reviews zover zijn positief. Zijn er hier al ervaringen mee? 3 jaar security updates en Android 14 en 15 zijn 'beloofd'.

https://www.trustedreview...lay%20is%20stunning%20too.
https://www.gsmarena.com/motorola_edge_40-review-2570.php
CLB schreef op maandag 17 april 2023 @ 17:10:
* CLB gaat aan de slag met het testen van de Edge 40 Pro:
[Afbeelding: Motorola Edge 40 Pro]
Heb je al eerste goede ervaringen kunnen opdoen?

[ Voor 45% gewijzigd door vandermark op 19-05-2023 12:13 ]

STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
vandermark schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 11:26:
De nieuwe Edge 40 is serieuze kanshebber om mijn Xiaomi Mi9 te vervangen. Reviews zover zijn positief. Zijn er hier al ervaringen mee? 3 jaar security updates en Android 14 en 15 zijn 'beloofd'.
Er zijn 4 jaar aan security updates beloofd. ;)

Het lijkt inderdaad een prima toestel. Zeker als die in de aanbieding komt een aanrader. Wellicht beloven ze maar 2 OS updates zodat ze Android 14 en 15 allebei nog binnen die 4 jaar naar het toestel kunnen brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
vandermark schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 11:26:
Heb je al eerste goede ervaringen kunnen opdoen?
Van zowel de Edge 40 als de 40 Pro heeft de website waarvoor ik werk een review gepubliceerd. Beide toestellen hebben we beoordeeld met een 8. Erg mooie toestellen, zoals vaker bij Motorola, ook fijne update-beloften, nu nog rap nakomen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
Ze doen elk jaar bij elk nieuw model updates beloftes maar.... Waar 90% van de high-end smartphones op A13 draaien, draait de 30 Ultra nog op A12 zonder nieuws over die update.
Qua foto software kennen ze ook niet veel.
Verder is het een snel en stabiel toestel, niets op aan te merken. Mijn volgende wordt de Xperia 1V, heb nu de 1 lV als werk toestel en behalve de warmte is het een top toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf

ArcticWolf

🕐 #team_UTC+1 🕐

Ik heb sinds ik m'n Fusion heb nog geen enkele software update gehad, behalve de initiële installatie in november 2022 en een security update (maart 2023 nu)... ik ben wel klaar met Motorola. Laat volgende week m'n Samsung S21 repareren en dan ga ik weer terug. Zette die gisteren weer aan en die kreeg meteen z'n mei 23 update en nog wat andere software updates.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• triskele10
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-05 15:01
Mijn gewone Edge 30 heeft vrijdag A13 gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundwork
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-05 20:13
triskele10 schreef op zondag 21 mei 2023 @ 07:59:
Mijn gewone Edge 30 heeft vrijdag A13 gekregen.
Blijft nog steeds een groot vraagteken wanneer de andere Edge 30 modellen volgen.... :-(

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
De Android 13 update wordt zojuist aangeboden op mijn Edge 30 Fusion.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
Hier nog nada op de 30 Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf

ArcticWolf

🕐 #team_UTC+1 🕐

PaT schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 13:24:
De Android 13 update wordt zojuist aangeboden op mijn Edge 30 Fusion.
Ben benieuwd, de S21 is te duur om te repareren dus ben overgeleverd aan de Fusion :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
1 bug die ik had met een Bluetooth connectie is opgelost, dus dat is fijn. Verder merk ik nog niet zoveel verschil met 12.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf

ArcticWolf

🕐 #team_UTC+1 🕐

PaT schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 15:14:
1 bug die ik had met een Bluetooth connectie is opgelost, dus dat is fijn. Verder merk ik nog niet zoveel verschil met 12.
Is de helderheid ook opgelost? Ik krijg de update hier nog niet binnen.

[ Voor 7% gewijzigd door ArcticWolf op 23-05-2023 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
ArcticWolf schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 15:29:
[...]

Is de helderheid ook opgelost? Ik krijg de update hier nog niet binnen.
Wat was het probleem daar dan mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf

ArcticWolf

🕐 #team_UTC+1 🕐

PaT schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 21:40:
[...]

Wat was het probleem daar dan mee?
Duurt veel te lang voordat het toestel die aanpast bij mij.

[ Voor 8% gewijzigd door ArcticWolf op 23-05-2023 21:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
ArcticWolf schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 21:41:
[...]

Duurt veel te lang voordat het toestel die aanpast bij mij.
Dat is mij eigenlijk nog niet opgevallen. Ik zal er op letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndreVanV
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 25-03 08:52
Ik ben benieuwd of iemand anders het probleem ook heeft of dat iemand weet waar dit aan kan liggen.

Ik heb sinds een paar maanden de Motorola Edge 30 Pro en sinds ongeveer een maand een update naar Android 13. Ik weet dus niet goed of het ligt aan de update naar Android 13 of aan de telefoon of aan de apps.

Het overkomt mij regelmatig dat hij een aantal apps automatisch uitlogt. Het zijn altijd dezelfde apps. Ik kan dan niet opnieuw inloggen, maar moet eerst mijn telefoon opnieuw opstarten en daarna kan ik weer inloggen.

Heel veel apps hebben het probleem niet, maar een specifiek aantal (o.a. Eufy, Cupra, Resideo) dus wel. Ik dacht dat het aan de apps lag, maar dat is niet het geval. Ik ken een aantal met dezelfde apps en die hebben geen problemen. Ik weet alleen niet welke versie van Android ze draaien.

Heeft één van jullie een idee of het aan de Motorola, Android versie, de apps of een combinatie hiervan ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
Ik heb persoonlijk geen ervaring met deze apps of Android 13 op de Motorola maar misschien helpt het om deze apps even te desinstalleren en terug installeren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AndreVanV
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 25-03 08:52
LeStef schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 10:07:
Ik heb persoonlijk geen ervaring met deze apps of Android 13 op de Motorola maar misschien helpt het om deze apps even te desinstalleren en terug installeren?
Helaas heb ik dat al een aantal keer gedaan net als opnieuw opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
AndreVanV schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 09:09:
[...]

Helaas heb ik dat al een aantal keer gedaan net als opnieuw opstarten.
Ik veronderstel dat je ook de cashe en opslag heb geledigd.
Misschien is er iets mis gegaan tijdens de installatie van A13 en dient het toestel een reset te krijgen?

Vroeger kon je makkelijk in de bootloader om een whipe cashe te doen maar sinds A12 werd dit eruit gesloopt denk ik.

[ Voor 14% gewijzigd door LeStef op 25-05-2023 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ravioli
Het Chinese (X30 Pro) model krijgt nu A13 uitgerold lees ik op telegram, zal dan niet lang meer duren.
Maar alsnog is het schandalig dat dit zo lang duurt voor het flagship.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
Ravioli schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 10:04:
Het Chinese (X30 Pro) model krijgt nu A13 uitgerold lees ik op telegram, zal dan niet lang meer duren.
Maar alsnog is het schandalig dat dit zo lang duurt voor het flagship.
In India wordt die al sinds een maand uitgerold :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ravioli
LeStef schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 11:17:
[...]

In India wordt die al sinds een maand uitgerold :?
Hiermee bedoel ik de chinese variant van de ultra, niet te verwarren met de edge 30 pro. Die update is inderdaad al langer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
Ravioli schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 11:33:
[...]

Hiermee bedoel ik de chinese variant van de ultra, niet te verwarren met de edge 30 pro. Die update is inderdaad al langer uit.
Oeps my bad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf

ArcticWolf

🕐 #team_UTC+1 🕐

7 dagen later en krijg nog steeds geen update op m'n Fusion :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LeStef
Denk dat hun focus bij de nieuwe toestellen ligt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blinded
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ljfsl3OuRwqdeY2wm-IP7rFT1uQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/kBSBVBhTNlAxQZVait13YLR0.png?f=fotoalbum_large

Android 13 Motorola X30 Pro China is here
dat is de chinese ULTRA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf

ArcticWolf

🕐 #team_UTC+1 🕐

Net de Android 13 update gekregen op m'n Fusion. Adaptive Brightness werkt nu een stuk beter in ieder geval :Y)

1 vraagje, ik deed altijd swipe up @ home screen om de laatst geopende of vaak geopende apps te zien alleen dat werkt nu niet meer, is dit nieuw of een bug?

Pagina: 1 ... 6 ... 9 Laatste

Let op:
Prijzen en levertijden moeten besproken worden in [Motorola Edge 30 Ultra] Levertijd en prijzen