RH85 schreef op woensdag 12 april 2023 @ 15:37:
Kan iemand de bevindingen over deze telefoon delen?
Twijfel tussen deze telefoon en de Samsung S23+ of de OnePlus 11 (geen draadloos laden functionaliteit). Zie nu ook de Motorola Edge 40 Pro, ook benieuwd naar de batterij test van de toestel.
Hoe presteert de batterij van dit toestel?
Ik ben in bezit van een 30 Ultra.
Ik heb bewust gekozen voor Motorola voor hun mooi bijna stock ervaring met de Motorola extra.
Wat snelheid, stock ervaring, laadsnelheid, luidsprekers zit je zeer goed.
Ook de batterij is fantastisch te noemen, ik haal makkelijk de 8h SOT.
De negatieve puntjes :
De camera is gewoon ondermaats en lachwekkend te noemen, een 400€ kostende concurrent maakt veel mooier foto's en dit was hun grootste selling point dus voor de camera moet je hem niet kopen.
Updatebeleid is een beetje rampzalig en absoluut niet transparant, ze beweren dat ze elke maand een update uitbrengen maar 8 op de 9 is het niet zo en als ze dan een update uitbrengen weet je niet eens wat ze fixen of noem maar op.
Ze kennen ook geen prioriteiten, je zou denken dat hun top toestel de eerste updates krijgen maar het is meer random.
Een paar voorbeelden: sommige lager gepositioneerde toestellen hadden dit jaar al een maart update terwijl de Ultra nog een december update had.
Sinds vandaag krijgt de 30 Pro eindelijk zijn Android 13 terwijl de Ultra nog niets heeft gekregen.
In feite beloven ze veel maar komt er weinig van in huis.
Moest ik met deze kennis terug mogen in de tijd zou ik deze gewoon niet kopen en bij deze is het ook meteen mijn laatste Motorola en zal deze binnenkort de verkoop in gaan