Dank voor je uitleg! Ik speel met de lower league file van meistertrainerforum.de. Ik heb het nu in ieder geval werkend gekregen. Probleem zat 'm er inderdaad in dat Duitse Lagere Divisie meerdere competities betreft. Heb ze nu in de Duitse Divisie Beiern Nord (volgens mij) gezet, en Jahn Regensburg II eruit gehaald, en dan werkt het wel. Puur even als test. Je moet dus wel een echte playable league invullen om het te kunnen doen, en dat is de Duitse Lagere Divisie niet.^^0nMe schreef op zondag 26 februari 2023 @ 22:09:
[...]
Grote kans dat die competitie-indeling ergens hard-coded in die modfile zit, want 'Duitse lagere divisie' klinkt namelijk niet als 1 enkele competitie/laag maar een soort aggregaat. In vanilla FM had je een paar verschillende Regional Liga's (Sud/West/etc.) als 4e niveau.
Gekoppeld daaraan lijkt jouw probleem ook te maken te hebben met het (start)niveau van jouw 1e team, Regional Liga (dus 4e divisie of lager?). In vanilla FM hebben alleen Bayern en Dortmund een B-team in een speelbare competitie, namelijk in de 3e BuLi. Als je door je voorzitter wordt gevraagd of je een nieuwe B-team wil oprichten, dan start die altijd in een van die Regional Liga's (onspeelbaar zonder mod en dus niet ingedeeld in een competitie met wedstrijden). Het kan zijn dat die mod er niet mee kan omgaan dat je na jouw edit mogelijk 2 teams hebt die in dezelfde competitielaag uitkomen. Dat kan je ff testen door je A-team in de 3e BuLi te laten beginnen.
Nog even afgezien van wat je precies met je B-team wilt doen, kan ik je vertellen dat je qua min-maxen meestal beter af bent met een B-team zonder competitie. Je kunt er dan zelf voor zorgen dat jouw B-team altijd maximaal slechts 1 of zelfs 0 wedstrijden per week heeft en dus de trainingsweek helemaal af kunt stellen op 1-2 wonderkids in dezelfde linie/unit. Dat scheelt jaarlijks 40-50% trainingstijd tov hem mee laten training in U18 of je A elftal door je staff.
Zelfs als je alleen je A-team spelers fit wilt houden, dan is het gunstiger om B-wedstrijden 3 dagen voor een A-wedstrijd in te plannen zodat ze nog tijd hebben om te herstellen.
Terugkomend op je vraag: waarom wil je het? Tsja ik vind het altijd fijn dat een B-team gewoon minuten maakt, net als de jeugd. Naarmate je door de seizoenen heen gaat krijg je ook meer spelers voor drie elftallen. Zo is het in het echt ook geregeld, dat je een 2e of Jong team hebt die competitie speelt, dus waarom moet ik dan een B-team gebruiken om enkel de goede talenten beter te laten worden en andere jongens fit te laten worden die van een blessure terugkomen. Dan kan ik ze ook gewoon beschikbaar stellen per wedstrijd en aangeven hoelang ze moeten spelen.
Twente komt eraan!