[Multi] Football Manager

Pagina: 1 ... 26 27 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18:55

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Chelseamarre123 schreef op woensdag 10 september 2025 @ 17:36:
Ziet er goed uit inderdaad. Ga hem na release halen denk ik als er wat gefinetuned is en al bepaalde mods beschikbaar zijn.
Meestal doe ik dat in maart, als alle belangrijke bugs gepatched zijn en de belangrijkste mods ook geen kinderziektes meer hebben.
Dit jaar zat er overigens tot aan het einde een rare bug in dat je in Singapore geen manager kon worden.

[ Voor 6% gewijzigd door Jorgen op 13-09-2025 14:01 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18:55

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

wildhagen schreef op woensdag 10 september 2025 @ 17:36:
[...]

Vaak wel, maar het is ook wel eens 3 of zels 4 weken voor release geweest. Dan kreeg je vaak halverwege de beta nog een eerste patch, en dan een release-day patch. Dan zou het dus begin oktober kunnen worden.

We gaan het zien, ik kijk er wel naar uit, zowel de nieuwe Unity-engine, als het vrouwenvoetbal lijken me leuke nieuwigheden.
Na 13.000+ uur in de game (sinds Steam het bijhoudt in FM2012, dus waarschijnlijk al 20.000 uur voor mij sinds het begin), lijkt vrouwenvoetbal me ook zeer welkom en heel leuk om te doen. Echte clubs en spelers, maar voor mij ook volkomen nieuw.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:16
Pre-order is geplaatst, ik heb de game via FMScout.com besteld omdat die toch wat goedkoper is en je dan ook de early access krijgt + FMScout helpt wat toch een goede bron is voor extra FM content.

Heb er heel veel zin in! De grootste FM update in jaren.

[ Voor 13% gewijzigd door q-enf0rcer.1 op 15-09-2025 10:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik heb zojuist mijn pre-order ook geplaatst, ook via FMScout idd, scheelt toch weer een tientje. En heft gewoon de beta-access etc :)

Toch een leuk lijstje inmiddels:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FXo1aXsYzKpDFpq7kGv32wtqRyo=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/VwtYylgucsMDF9AIsbeZFh3t.png?f=user_large

(FM24 staat in mijn Favorieten zodat ik hem sneller terug kan vinden, vandaar dat hij hier ontbreekt, maar die heb ik dus ook :), FM05-FM09 en FM11 had ik in een ouderwetse 'boxed set', dus ontbreken in Steam, maar heb ik dus wel :))

Jammer dat hij nu 26 heet ipv 2026, dat breekt het lijstje een beetje. Maar he, let it come!

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20:37

Jebus4life

BE User

Na de dramatische eerste poging van mijn journeyman (één wedstrijd in Slowakije en ontslagen! En ook nadien verging het mij niet beter in Griekenland :P ) een nieuwe poging:

De Slowaakse Doorbraak

Het lot wilde dat dezelfde club - Spartak Myjava - mij opnieuw een kans gaf. Deze keer halverwege het seizoen, een club zonder geld, zonder spelers, en staand op plek 14. Pure overlevingsmode dus.

Plek 14 werd plekje 13, maar het bestuur was tevreden genoeg voor een contractverlenging. Maar door het gebrek aan middelen was er werkelijks niets mogelijk. Doel was het seizoen overleven en dan een nieuwe uitdaging zoeken... Dat leek te lukken, tot FK Železiarne Podbrezová aanklopte richting het einde van het seizoen Een reeksgenoot op plekje 6 met meer ambitie én meer middelen. Geen moeilijke keuze.

Seizoen afgemaakt en met wat goede transfers en huurlingen bouwde ik een ploeg die afgetekend kampioen werd. Mijn eerste prijs (én promotie) van deze journeyman was binnen! Het seizoen erna in de hoogste divisie ging verrassend soepel. Geen Europees voetbal, maar we zaten zowat het hele seizoen stabiel tussen plek 6 en 8.

Het Slowaaks Crescendo
Dan kwam de call die elke manager droomt: Slovan Bratislava. Slowakije's grootmacht. Die waren op de sukkel en ik mocht het komen oplossing: Het eerste seizoen betaalde ik leergeld - een te smalle kern kostte ons punten (in Slowakije is er een erg lange winterstop, dus er zijn veel wedstrijden op korte tijd), maar we haalden de top-3 én wonnen de beker! Europees voetbal was binnen.

Het tweede seizoen bij Slovan werd legendarisch. 82 punten (slechts 2 punten van het record), opnieuw de beker, én een droomrun in de Conference League tot de 1/8e finale tegen Galatasaray.

Duitsland: Hannover's Uitdaging
Gezien alle prijzen binnengehaald waren in Slowakije was het tijd om te vertrekken, ik vertrok transfervrij en verwachtte dat de ploegen voor mij in de rij zouden staan: Dat viel tegen... Uiteindelijk kwam ik terecht bij Hannover in de 2. Bundesliga. Drie seizoenen lang dacht ik te promoveren, maar dat was lang niet zo makkelijk als verhoopt... Drie keer een zwakke start die ons opbrak ... In het eerste seizoen grepen we hierdoor net naast de promotie play-offs en eindigden we op plek 4. Op zich geen ramp, het bestuur was zeer tevreden en wat maakt dat jaartje extra uit? Veel zo te zien, want ondanks dat we de grote titelfavoriet waren bleef het bij een teleurstellende 5e plaats. Gelukkig behield het bestuur vertrouwen in mijn aanpak en konden we in mijn derde seizoen toch de promotie binnenhalen. De titel was evenwel onhaalbaar, Werder Bremen stak er huizenhoog bovenuit.

Nigeria: De Ultieme Test
Maar net toen de Bundesliga wenkte, kwam de meest onverwachte kans: de Super Eagles! Die waren uitgeschakeld in de kwartfinales van de Afrika Cup (door latere winnaar Ivoorkust), en ik krijg de kans om beter te doen. .

Het doel is om de Africa Cup te winnen en op het WK het laatst overgebleven Afrikaanse land te zijn en dan terug de overstap te maken naar het clubvoetbal. Ik kan me de FM editie al niet meer herrineren waarin ik het laatste internationaal managede, maar dat was toen met Guinnee-Bissau en daar heb ik nog warme herinneringen aan!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ja73I8i7tKqE3Z4kUyEynEWUIKA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/icSJ0pmT4CaeLLS2Qnk3GROp.png?f=fotoalbum_large

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Pagina: 1 ... 26 27 Laatste