Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:37
Ik vind deze combi wel heel vet hoor. Zou ook mijn keuze kunnen zijn. Of met oranje bandje maar dat is wel weer redelijk specifiek..

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:48
Redondo1982 schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 13:08:
[...]

Hij ziet er groot uit bij je, maar de één of andere manier ziet het er niet gek uit. Je kan hem dus prima hebben met 16cm pols.
Let er wel op dat de ene 16cm pols de andere niet is. Het gaat vooral om de breedte van je pols die ervoor zorgt of het "smoelt". Als je een brede maar dunne pols hebt, is dat denk ik beter dan een smalle maar "dikke".

Extra reminder, dit gaat over polsen, niet andere lichaamsdelen :+

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
shyheim schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 13:12:
[...]

[...]

Vind hem wel erg stijlvol met die witte band. Nice!
Hoe voelt hij tov de Fenix 5S @MrAcid ? Mijn Forerunner 945 is ongeveer dezelfde grootte (maar wel platter).
Edit: oh nee, Forerunner 945 is 47mm, 5s slechts 42mm.
Hij voelt niet groter, oogt wel wat groter maar het valt me dus echt alles mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:39
Sluuz schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 13:41:
[...]

Let er wel op dat de ene 16cm pols de andere niet is. Het gaat vooral om de breedte van je pols die ervoor zorgt of het "smoelt". Als je een brede maar dunne pols hebt, is dat denk ik beter dan een smalle maar "dikke".

Extra reminder, dit gaat over polsen, niet andere lichaamsdelen :+
Deze snap ik even niet, je meet toch de omtrek wat zegt of ie dik of dun is.

Dat laatste snap ik wel ;)

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mad Wally
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 04-08 19:48
hk12nl schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 13:37:
[...]

Ik vind deze combi wel heel vet hoor. Zou ook mijn keuze kunnen zijn. Of met oranje bandje maar dat is wel weer redelijk specifiek..
Ik vind de starlight te kwetsbaar qua kleur, de groene ziet er militaristisch uit, maar oranje vind ik een mooie blikvanger, zeker met Watchfaces waarin het oranje terugkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Redondo1982 schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 13:43:
[...]

Dat laatste snap ik wel ;)
Je kunt een meer ronde of meer 'ovale' vorm pols hebben. Ik denk dat bij een ovale pols het wat kleiner oogt dan bij een ronde pols waarbij je pols alweer 'wegloopt' onder de kast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Wally
MrAcid schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 13:45:
[...]

Je kunt een meer ronde of meer 'ovale' vorm pols hebben. Ik denk dat bij een ovale pols het wat kleiner oogt dan bij een ronde pols waarbij je pols alweer 'wegloopt' onder de kast.
20 cm omtrek met brede, platte polsjes hier. Bang dat de ultra nog steeds iel oogt :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluuz
Redondo1982 schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 13:43:
[...]

De omtrek van een cirkel en ovaal kunnen gelijk zijn, maar op de cirkel zal de AWU uitsteken als je van bovenaf kijkt. Op de ovaal zie je mogelijk nog stukjes horlogeband als je van bovenaf kijkt.
Op de ovaal staat de AWU dan beter dan op de cirkel.

Weet niet hoe ik het beter kan uitleggen :)

[ Voor 5% gewijzigd door Sluuz op 23-09-2022 13:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:39
MrAcid schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 13:45:
[...]

Ah zo, zeg dat dan :+

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Wally
Sluuz schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 13:50:
[...]

De omtrek van een cirkel en ovaal kunnen gelijk zijn, maar op de cirkel zal de AWU uitsteken als je van bovenaf kijkt. Op de ovaal zie je mogelijk nog stukjes horlogeband als je van bovenaf kijkt.
Op de ovaal staat de AWU dan beter dan op de cirkel.

Weet niet hoe ik het beter kan uitleggen :)
Breedte van mijn pols is 6,5 cm, dikte 4,5 cm

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:19
Mad Wally schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 13:55:
[...]

Breedte van mijn pols is 6,5 cm, dikte 4,5 cm
Gewoon passen en kijken of je er zelf blij mee bent. Who cares wat anderen er van vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 21:55
giantgiantus schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 13:58:
[...]

Gewoon passen en kijken of je er zelf blij mee bent. Who cares wat anderen er van vinden.
Exact. Ik moet ook zeggen hoe meer ik de Ultra zie hoe mooier ik hem vind worden. En de Alpine loop zit erg comfortabel, zeker een aanrader.

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18:41
@giantgiantus Nou, exact dat. Dat gezeur of een Watch wel past. Wat vind de drager er zelf van, die moet er mee lopen. 'Vroeger' droegen we toch ook van die over-sized watches van TWSteel of (in mijn geval) Oozoo gewoon omdat we het leuk vonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RicoK schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 14:08:
@giantgiantus Nou, exact dat. Dat gezeur of een Watch wel past. Wat vind de drager er zelf van, die moet er mee lopen. 'Vroeger' droegen we toch ook van die over-sized watches van TWSteel of (in mijn geval) Oozoo gewoon omdat we het leuk vonden?
We? Uuhh nee, al die TW steel en diesel dingen heb ik nooit een gezicht gevonden :P (los van het feit dat het in de basis gewoon goedkope uurwerkjes met marketing zijn natuurlijk)

Maar goeie vergelijking wel want daar had je de “horloge veel te groot voor de pols look” ook erg veel ja.

In de echte watch wereld wordt er overigens wel goed gekeken naar de maat en hoe het draagt.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15:20

pdavie2311

Live life to the fullest..

Davidas schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 14:06:
[...]

Exact. Ik moet ook zeggen hoe meer ik de Ultra zie hoe mooier ik hem vind worden. En de Alpine loop zit erg comfortabel, zeker een aanrader.
Moest wel even 3x goed kijken hoe ik dat ding om moest doen, haha!

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:56
Werken de stainless steel bandjes op de Watch Ultra?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pdavie2311 schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 14:12:
[...]

Moest wel even 3x goed kijken hoe ik dat ding om moest doen, haha!
Moet je die gesp nou elke keer openen? Want dat lijkt me dan weer irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mprkooij schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 14:13:
Werken de stainless steel bandjes op de Watch Ultra?
Alle originele 42/44/45 mm bandjes kunnen erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjnieuw
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21:49
Donstil schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 14:13:
[...]

Helaas wel, zelfde als een mesh bandje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wjnieuw schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 14:14:
[...]

Helaas wel, zelfde als een mesh bandje.
Aah zonde. Dacht misschien is hij elastisch ofz.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davidas
[...]

Je hoeft hem minder vaak af te doen met de verbeterde batterij, dat scheelt dan weer aan de andere kant. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Davidas schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 14:16:
[...]

Je hoeft hem minder vaak af te doen met de verbeterde batterij, dat scheelt dan weer aan de andere kant. ;)
Haha ja das waar :P
Al ben ik geen slaap drager.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 10:49

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Donstil schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 14:17:
[...]

Haha ja das waar :P
Al ben ik geen slaap drager.
Daar zeg je wat, ben wel benieuwd naar de eerste slaap ervaringen :)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
Donstil schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 14:12:
In de echte watch wereld wordt er overigens wel goed gekeken naar de maat en hoe het draagt.
Hmm, de echte watch wereld.... Voor mij en dat is natuurlijk strikt persoonlijk, mag een watch een tamelijk 'kloenk-gehalte' hebben. Een watch is voor mij niet snel te groot. Met die ielige horloges met zo'n bruin lederen bandje bijvoorbeeld heb ik al helemaal niets. Ik moest dan ook wel wennen aan het uiterlijk toen ik destijds mijn AW4 aanschafte. Eigenlijk vond ik zo'n watch van Fossil vele malen mooier, want meer 'kloenk', maar dat was geen echte smartwatch i.c.m. de iPhone. Mijn huidige AW7 werd al weer een klein maatje groter, fysiek en optisch nog meer door de dunnere randen en dat draagt al weer wat prettiger ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RicoK schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 14:37:
[...]

Hmm, de echte watch wereld.... Voor mij en dat is natuurlijk strikt persoonlijk, mag een watch een tamelijk 'kloenk-gehalte' hebben. Een watch is voor mij niet snel te groot. Met die ielige horloges met zo'n bruin lederen bandje bijvoorbeeld heb ik al helemaal niets. Ik moest dan ook wel wennen aan het uiterlijk toen ik destijds mijn AW4 aanschafte. Eigenlijk vond ik zo'n watch van Fossil vele malen mooier, want meer 'kloenk', maar dat was geen echte smartwatch i.c.m. de iPhone. Mijn huidige AW7 werd al weer een klein maatje groter, fysiek en optisch nog meer door de dunnere randen en dat draagt al weer wat prettiger ;)
Dan zit je met de ultra goed, heb je weer een paar mm extra.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RicoK
@Donstil Dat zou (in mijn geval) een aankoopargument kunnen zijn, maar voorlopig houd ik het nog wel bij mijn AW7 ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
RicoK schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 14:45:
@Donstil Dat zou (in mijn geval) een aankoopargument kunnen zijn, maar voorlopig houd ik het nog wel bij mijn AW7 ;)
Ik heb dezelfde gedachte!

over twee weken hebben we er allebei 1? :+ :9

©2004

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

hk12nl schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 15:42:
[...]

Ik heb dezelfde gedachte!

over twee weken hebben we er allebei 1? :+ :9
Bij mij ging t van
  • Ik wil de Edition (Titanium) S8
  • Er komt geen Edition, alleen een ogenschijnlijk heel lelijke Pro. F.ck it, ik houd mijn S6 wel
  • Oe die Ultra is toch wel mooi, 799$ das te doen!
  • 999€? Zijn ze gek, dat geef ik niet uit
  • Apple preorder twijfel twijfel, toch wel mooi. Ow levertijd in oktober. Dan laat maar ik wacht wel op een aanbieding
  • Coolblue; ik kan hem morgen leveren als je nu besteld
  • Besteld
:D
(En dan nog de pingpong tussen de bandjes. Mij leek de Trail mooi, maar niet leverbaar. Dan de Ocean want die kan ik dan mooi in het zwembad gebruiken. Uiteindelijk de Alpine besteld :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamic83
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21:10
Tomba schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 15:53:
[...]

Bij mij ging t van
  • Ik wil de Edition (Titanium) S8
  • Er komt geen Edition, alleen een ogenschijnlijk heel lelijke Pro. F.ck it, ik houd mijn S6 wel
  • Oe die Ultra is toch wel mooi, 799$ das te doen!
  • 999€? Zijn ze gek, dat geef ik niet uit
  • Apple preorder twijfel twijfel, toch wel mooi. Ow levertijd in oktober. Dan laat maar ik wacht wel op een aanbieding
  • Coolblue; ik kan hem morgen leveren als je nu besteld
  • Besteld
:D
(En dan nog de pingpong tussen de bandjes. Mij leek de Trail mooi, maar niet leverbaar. Dan de Ocean want die kan ik dan mooi in het zwembad gebruiken. Uiteindelijk de Alpine besteld :p)
Hahahah vanaf ik houd mijn s6 precies mijn gedachten gang.... Hopelijk staat hij een beetje om mijn smalle (ronde) pols, anders toch maar de 6 houden :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Ultra Watch is binnen, en toch wel erg mooi, past perfect met mijn Milanees loop, maar minder met mijn solo gevlochten.
Daar voor ga ik een nieuwe kleinere loop bestellen :)

En heb een Titanium black Ocean bandje over, die ik niet ga gebruiken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w2aomNF1SQFD5aO0Ep-prlek6lY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/h35sFIt3zSMK7StuXdOUx6dM.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r4tYfKrOhF38asIXizmSPRuaX84=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/eVbWvA7QVGHpuFvrms52VDyc.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acbs2
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 22:05
Iemand die het ook niet lukt zn passen aan apple pay wallet toe te voegen? (awu)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 23:38
acbs2 schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 17:41:
Iemand die het ook niet lukt zn passen aan apple pay wallet toe te voegen? (awu)
Ing?

Ik moest het even een zetje geven in de watch app op de phone…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acbs2
Nee echt alles. Bunq, abn, revolut whatever. Blijft via de watch app gewoon rondjes draaien en spring dan weer op add. Met hier en daar de melding: could not set up apple pay.
An error occurred while setting up apple pay.
Via de bank apps zelve krijg ik melding dat die geen verbinding met het internet heeft kunnen maken.

[ Voor 46% gewijzigd door acbs2 op 23-09-2022 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiodurans
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:42
absrnd schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 17:36:
Ultra Watch is binnen, en toch wel erg mooi, past perfect met mijn Milanees loop.
Pics or it didn’t happen :+ ben wel heel benieuwd met Milanese loop, welke kleur?

Die braided loop lijkt me nog niet eens zo slecht? Zoals iemand eerder ook aangaf is het beoordelen met een first-person foto van dichtbij best lastig, zo ziet niemand je horloge behalve jezelf :z

MYLR’23 | AVWC/AVEM/AVWS/VZLE/EN4C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acbs2
ff getest door ook een kaart uit mn wallet te verwijderen en opnieuw op de watch of telefoon te installeren. Beiden werken niet dus lijkt me dan aan apple pay server connectie zelve te liggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• absrnd
  • Nu online
Radiodurans schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 17:49:
[...]

Pics or it didn’t happen :+ ben wel heel benieuwd met Milanese loop, welke kleur?

Die braided loop lijkt me nog niet eens zo slecht? Zoals iemand eerder ook aangaf is het beoordelen met een first-person foto van dichtbij best lastig, zo ziet niemand je horloge behalve jezelf :z
Dit is met de Milanees loop.
mijn braided loop was al een beetje uitgerekt, en met de grotere Ultra is die een beetje te wijd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kFe1PpRxyn454lrVgsozpu3KIMM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/7uhyS1wHmil0YQfBVCuOuaGc.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19:38
Redondo1982 schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 12:04:
Mijn polsomtrek is 18 en nu met meer training vermoedelijk nog wel iets groter de aankomende tijd. Ik denk dat ik hem dus goed kan hebben. Morgen maar even passen bij de AS, want ik heb de order van T-Mobile eruit gegooid. Ik ga geen 6-8 weken wachten.
Mijn pols blijft steeds wel hetzelfde, heb het idee dat door een horloge dragen je pols dunner blijft.
Hier is waar mijn horloge bandje zit echt dunner links dan rechts
Sluuz schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 11:53:
Wat zouden jullie doen als je een pols hebt van 160mm? Ik ga sowieso eerst eens passen in een Apple Store, maar zou je dan eerder een S/M bandje nemen of een M/L? 160mm valt namelijk precies in het deel waarin die bandjes overlappen.
Je moet nemen wat het beste past, een ander kan dat niet voor jouw bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiodurans
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:42
Dank je voor de foto! Zelf vind ik de ‘chique’ stijl van de loop wat clashen met de ‘ruige’ stijl van de AWU.
Braided loop heb ik bewust extra strak / maatje te klein gekocht, dat uitrekken leek me al een probleem worden.

Wel veel overlap met het AW bandjes draadje, is het gezien de lage traffic daar eigenlijk wel nuttig om 2 draadjes te hebben?

MYLR’23 | AVWC/AVEM/AVWS/VZLE/EN4C

Acties:
  • +1 Henk 'm!
absrnd schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 18:03:
[...]

Dit is met de Milanees loop.
mijn braided loop was al een beetje uitgerekt, en met de grotere Ultra is die een beetje te wijd.

[Afbeelding]
Ik vind, als dat nog mag, de lugs van de Milanese loop enorm clashen met het titanium, net zoals het milanese bandje op de aluminium watch zeg maar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wrcveen
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12-09 14:19
19 cm pols

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1ykEBDbspJ8RSuB4jdkjAZ22VYc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oEQqECjVBtY43KUCLc9YPnC8.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• absrnd
  • Nu online
Donstil schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 18:24:
[...]

Ik vind, als dat nog mag, de lugs van de Milanese loop enorm clashen met het titanium, net zoals het milanese bandje op de aluminium watch zeg maar.
Die grote uitstekende lugs maakt het allemaal nog groter, daarom wil ik een kleinere Solo gevlochten bandje kopen die beter past :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Achey
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10:18
Weet iemand waarom de AW8 in NL bluetooth 5.0 aangeeft maar in de VS versie 5.3? Het lijkt me toch dat de internals hetzelfde zijn of is er toch verschil in hardware.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
Hehe eindelijk! Hele dag voor de deur gelegen :p

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2FBfddEiVKRR6nu3apKbNbsv7BI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XljeG1VIca3lepradXDB0jsT.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P5ukbay2qvz3akB6YHOpHY0zD2s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iNsSSicPmo6o8rvQtTRgUvgN.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 30% gewijzigd door schumi1986 op 23-09-2022 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Achey schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 18:37:
Weet iemand waarom de AW8 in NL bluetooth 5.0 aangeeft maar in de VS versie 5.3? Het lijkt me toch dat de internals hetzelfde zijn of is er toch verschil in hardware.
Zou geen verschil in mogen zijn nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Donstil schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 18:24:
[...]

Eens, het bandje zelf past goed maar de lugs niet. Is er ook een Titanium Milanese?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
Weten jullie titanium lugs te vinden, zodat ik bestaande bandjes kan voorzien van bijpassende? Wat ik kan vinden is mat en glimmend staal en zwart…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duchaantje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-06-2023
acbs2 schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 17:49:
Nee echt alles. Bunq, abn, revolut whatever. Blijft via de watch app gewoon rondjes draaien en spring dan weer op add. Met hier en daar de melding: could not set up apple pay.
An error occurred while setting up apple pay.
Via de bank apps zelve krijg ik melding dat die geen verbinding met het internet heeft kunnen maken.
Had ik ook bij bunq. Cvc code wijzigen en daarna lukte het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Hier een (helaas Duitstalig) filmpje met de Ultra icm een heleboel bandjes:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
Welke maat pols?
nog nooit zo geïnteresseerd geweest in de polsmaat van mensen. Ook nieuw voor mij 😂

Zijn er ook al tweakers die hem terug sturen om wat voor reden dan ook? Ben ik ook wel nieuwsgierig naar. 🙂

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
Sluuz schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 11:53:
Wat zouden jullie doen als je een pols hebt van 160mm? Ik ga sowieso eerst eens passen in een Apple Store, maar zou je dan eerder een S/M bandje nemen of een M/L? 160mm valt namelijk precies in het deel waarin die bandjes overlappen.
Dan zou ik zeker S/M pakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
  • Nu online
hk12nl schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 18:58:
[...]

Welke maat pols?
nog nooit zo geïnteresseerd geweest in de polsmaat van mensen. Ook nieuw voor mij 😂

Zijn er ook al tweakers die hem terug sturen om wat voor reden dan ook? Ben ik ook wel nieuwsgierig naar. 🙂
190 MM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oaB9SUXNWgbfiWjQQ1XshNgTNCA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/f0FVZzE7ak04wfGMlfBHYbLn.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• overtones
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12:31
[...]

Alle originele 42/44/45 mm bandjes kunnen erop.
Grappig dat je originele zegt, ik heb hier een namaak Milanese loop en link bracelet geprobeerd maar dat gaat eigenlijk niet. De Ultra laat weinig ruimte voor speling en het lukt gewoon niet. Beide destijds gekocht voor de SS S2 en ook gebruikt op de Alu S6 altijd zonder problemen maar op de ultra, ho maar.

Verder super blij met de watch, had zelf de groene alpine loop erbij besteld en die is top. Vind de oranje ook tof maar dat is toch wat subtieler. Het grappigste vind ik dat mijn vrouw het echt een prachtig horloge vindt.
Ik kan een wat grover exemplaar wel hebben. Ze vindt hem mooier dan mijn oude alu S6.

[ Voor 36% gewijzigd door overtones op 23-09-2022 19:26 ]

|| iPhone 17 Pro 256GB CO || Apple Watch Ultra 1 || iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!
overtones schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 19:19:
[...]

Grappig dat je originele zegt, ik heb hier een namaak Milanese loop en link bracelet geprobeerd maar dat gaat eigenlijk niet. De Ultra laat weinig ruimte voor speling en het lukt gewoon niet.
Eigenlijk bewust, want Apple had al aangegeven dat de 45mm bandjes passen en dat betekend dan ook automatisch dat de andere generaties “grootste” bandjes ook passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Nu online
Best wel irritant dat bij de nieuwe wegwijzer wijzerplaat het hele scherm oplicht bij het bewegen van je pols, valt erg goed op omdat er veel wit in die wijzerplaat zit.

Wel een toffe wijzerplaat verder dus heb het maar ingesteld dat de wijzerplaat altijd in e dim stand staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12-09 14:19
schumi1986 schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 19:47:
Best wel irritant dat bij de nieuwe wegwijzer wijzerplaat het hele scherm oplicht bij het bewegen van je pols, valt erg goed op omdat er veel wit in die wijzerplaat zit.

Wel een toffe wijzerplaat verder dus heb het maar ingesteld dat de wijzerplaat altijd in e dim stand staat
Ik krijg bij deze wijzerplaat de bezel niet ingesteld, deze blijft leeg. Je zou daar de lengtegraad kunnen instellen. Bij jou wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Nu online
wrcveen schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 20:05:
[...]

Ik krijg bij deze wijzerplaat de bezel niet ingesteld, deze blijft leeg. Je zou daar de lengtegraad kunnen instellen. Bij jou wel?
Dat werkt bij mij ook niet idd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acbs2
duchaantje schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 18:56:
[...]

Had ik ook bij bunq. Cvc code wijzigen en daarna lukte het
Tussen ongeveer 5 en 7 lagen de apple pay servers eruit. Kon alles toevoegen daarna. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpootjes
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 10-09 07:33
Vraagje, de rand om het scherm bij de Ultra is die van kunststof of ook titanium??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

schumi1986 schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 19:47:

Ik zocht al of ik het witte van de wijzerplaat een andere kleur kon geven maar helaas. Hoe zorg je dat deze niet oplicht dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
  • Nu online
pdavie2311 schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 21:21:
[...]

Ik zocht al of ik het witte van de wijzerplaat een andere kleur kon geven maar helaas. Hoe zorg je dat deze niet oplicht dan?
In de watch app naar beeldscherm en helderheid

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m8FIoGr4g5a-lFgR_Euuyfx5akg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3evgV9BbHOyCuQvzohQaz9JB.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ja3
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:15

ja3

Gisteren zag ik hier wat vragen over: Als je de Esim van T-Mobile uitschakelt op je iPhone gaat deze ook uit op je Apple Watch. Dus je kunt geen andere Esim(s) actief hebben op je Watch dan op je iPhone.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Davidas
Wat een wereld van verschil met alle andere AW, heb de Ultra vanmiddag om 17.00 uur van de lader gehaald en op dit moment is het batterijpercentage nog altijd 100%. _/-\o_

• Gdumme
  • Registratie: Augustus 2017
  • Niet online
Zou iemand met een ultra en een alpine band eens kunnen meten wat de totale lengte van de Watch is? Dus inclusief de ogen van het bandje?

• shyheim
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 15-08 21:55

shyheim

busta! straight busta!

absrnd schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 17:36:
Ultra Watch is binnen, en toch wel erg mooi, past perfect met mijn Milanees loop, maar minder met mijn solo gevlochten.
Daar voor ga ik een nieuwe kleinere loop bestellen :)

En heb een Titanium black Ocean bandje over, die ik niet ga gebruiken.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik vind dat gevlochten nog wel oke eigenlijk, maar dat is niet de officiële of wel?

[ Voor 7% gewijzigd door shyheim op 24-09-2022 07:33 ]

Xbox GT: Shyheim87 | PSN: Shyheimz-

• hk12nl
Davidas schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 23:56:
Wat een wereld van verschil met alle andere AW, heb de Ultra vanmiddag om 17.00 uur van de lader gehaald en op dit moment is het batterijpercentage nog altijd 100%. _/-\o_
En na de nacht? Of doe je hem snachts niet om?

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roos79
Davidas schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 23:56:
Dat ervaarde ik met een nieuwe Watch altijd wel eigenlijk en dat werd dan minder in de loop van de tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davidas
hk12nl schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 07:41:
[...]

En na de nacht? Of doe je hem snachts niet om?
Jawel, op dit moment nog 93 procent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davidas
Roos79 schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 08:01:
[...]

Dat ervaarde ik met een nieuwe Watch altijd wel eigenlijk en dat werd dan minder in de loop van de tijd.
Met een series watch ga je dat nooit redden, ook niet als deze nieuw is. Heb dit met de series 8 ook in de gaten gehouden en je merkt wel dat de batterij OK is maar niet na 7 uur dragen nog een volle batterij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Roos79 schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 08:01:
[...]

7 uur op de batterij en dan nog 100%, dat haalde je met een nieuwe watch echt niet, zeker niet de eerdere types.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Mog schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 13:34:
Zou de AWU als displaymodel bij de Mediamarkt liggen?
Antwoord is nee. Ben gisteren even langs geweest. Zelfs de iPhone 14 Pro lag nog niet in de winkel als display.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iworx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:04
Intussen 21 uur onafgebroken rond mijn pols (yay, slaaptracking!), begonnen aan 98% en nu op 63. Veel notifications & wat bellen verder. 't is een levensgroot verschil met mijn 6 die elke 16 uur aan de lader moest. Wel nog geen idee wat de impact van cellular is.

This space intentionally left blank.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Hier op 78% batterij en sinds 13.00 van de lader gistermiddag. Niet omgehad vannacht maar ook niet aan de lader geweest. Best goed te noemen dacht ik..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boefje79
Deze gevonden op de twitter van Nomad…dat wordt sparen…😍

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YYpOFd2VSvaCyPAkdT9-sWCQ4Qo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/O3WWinQZXdD6cBDSyK5FpkRA.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gsArMrPZQFpzU9jRPnNz3s-D7wI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WEm5U7aWztrjWvqw7tDrAF1Y.jpg?f=fotoalbum_large

• iworx
ja3 schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 22:19:
Gisteren zag ik hier wat vragen over: Als je de Esim van T-Mobile uitschakelt op je iPhone gaat deze ook uit op je Apple Watch. Dus je kunt geen andere Esim(s) actief hebben op je Watch dan op je iPhone.
Je kan op de iPhone 2 (e)sims actief hebben. 1tje moet wel altijd verbonden zijn met de watch door je carrier. Eigenlijk doen ze een split routing wanneer de telefoon gaat naar je iPhone nummer en het Watch nummer dat nergens zichtbaar is.

• giantgiantus
iworx schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 09:05:
[...]

Je kan op de iPhone 2 (e)sims actief hebben. 1tje moet wel altijd verbonden zijn met de watch door je carrier. Eigenlijk doen ze een split routing wanneer de telefoon gaat naar je iPhone nummer en het Watch nummer dat nergens zichtbaar is.
Ik heb 3 actieve Sims nodig. Maar dat gaat dus helaas niet :(.

Overigens is de ultra wel echt een gek apparaat. Ze willen het voor ultra sport en dan is er geen map navigatie. Dat maakt deze Watch dus toch een beetje een ultra Watch voor de bankzitters. Ben benieuwd of ze dit snel aan gaan passen.

• absrnd
  • Nu online
shyheim schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 07:30:
[...]

Ik vind dat gevlochten nog wel oke eigenlijk, maar dat is niet de officiële of wel?
Het is wel een officiële Apple solo bandje, maar deze was al een klein beetje uitgerekt, en omdat de Ultra iets groter is, moet ik een kleinere maat bestellen.

• iworx
giantgiantus schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 09:13:
[...]

Overigens is de ultra wel echt een gek apparaat. Ze willen het voor ultra sport en dan is er geen map navigatie. Dat maakt deze Watch dus toch een beetje een ultra Watch voor de bankzitters. Ben benieuwd of ze dit snel aan gaan passen.
3 actieve lijnen? Mobiel callcenter ofzo?

En voor de maps navigatie - kijk eens naar All Trails ofzo. Die hebben de juiste maps/tracking/... Genoeg apps die je daar mee kunnen helpen. Ook voor de casual bankzitter ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluuz
giantgiantus schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 09:13:
[...]

Workoutdoors installeren, problem solved

• pdavie2311

pdavie2311

Sluuz schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 09:24:
[...]

Precies! Al vaker gezegd hier. Met Workoutdoors pak je heel veel opties die de "echte "sporthorloges van Garmin hebben. Alleen zit je dan niet gelukkig in dat afgrijselijke Garmin Connect te werken :+

• giantgiantus
Sluuz schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 09:24:
[...]

Maar je koopt een Apple Watch voor simpele bediening en de native apps. Ik vind workoutdoors echt super clunky en vraag me af hoe dat mooi gaat samenwerken met de nieuwe actieknop.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• shyheim

shyheim

busta! straight busta!

Moeten er natuurlijk niet flauw over doen dat het nogal omslachtig is. In Garmin Connect maak ik mijn route gewoon in browser en stuur ik ze zo door naar mijn Forerunner. Met Workoutdoors betaal je al 5,99 EUR voor een app waarbij de user experience als volgt is:
How to Load GPX Routes
On the iPhone select the GPX route in a Mail message or in Safari. Tap Export or Share and select WorkOutDoors from the list of apps that accept GPX files. The route should appear in the Routes tab on the iPhone. Tap "Send to Watch".

On the watch press hard and select "Settings". Select "Routes" and tap the route you require. This route will then be drawn on the map. Note that the map does not move to show the route.

If you cannot get the app to recognise a GPX file then please check that it is actually a GPX file. Some users download files from websites that have a GPX extension but are not actually GPX files. To check this please open the file in a text editor and confirm that the first 4 characters are '<gpx'.

If the file cannot be found when importing then try sending it to yourself and opening it from an email. This seems to work when other methods do not.

• giantgiantus
iworx schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 09:20:
[...]

3 actieve lijnen? Mobiel callcenter ofzo?

En voor de maps navigatie - kijk eens naar All Trails ofzo. Die hebben de juiste maps/tracking/... Genoeg apps die je daar mee kunnen helpen. Ook voor de casual bankzitter ;)
Werk Sim, privé Sim en dacht stop tmobile erop voor Watch. Gaat dus helaas niet werken.

• giantgiantus
pdavie2311 schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 09:26:
[...]

Precies! Al vaker gezegd hier. Met Workoutdoors pak je heel veel opties die de "echte "sporthorloges van Garmin hebben. Alleen zit je dan niet gelukkig in dat afgrijselijke Garmin Connect te werken :+
Ja denk ik toch anders over. Is gewoon enorm missende feature en zal er tzt heus wel komen. Maar nu nog wel echt gekke keuze om het niet te hebben.

• Sluuz
giantgiantus schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 09:28:
[...]

Maar je koopt een Apple Watch voor simpele bediening en de native apps. Ik vind workoutdoors echt super clunky en vraag me af hoe dat mooi gaat samenwerken met de nieuwe actieknop.
Workoutdoors wordt volledig herschreven door de maker in Swift. Dat is een langdurig proces. Er komt binnenkort een kleine update met support voor de Ultra.
shyheim schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 09:29:
Moeten er natuurlijk niet flauw over doen dat het nogal omslachtig is. In Garmin Connect maak ik mijn route gewoon in browser en stuur ik ze zo door naar mijn Forerunner. Met Workoutdoors betaal je al 5,99 EUR voor een app waarbij de user experience als volgt is:
[...]
Het is de next best thing als je offline maps wil. Als je dit zo leest lijkt het omslachtig. Vond het wel meevallen toen ik in Zwitserland aan het hiken was en wat routes zocht.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:49
Gek verzoek inc:

Mijn Ultra is binnen en ik twijfel over 3 dingen:

- De crown voelt minder clicky dan m'n 'gewone' 6, vinden andere dat ook? Hij voelt gewoon heel anders aan.

- De rand tussen het scherm (de metale rand) en de onderkant van de watch (dus het stukje wat iets meer naar binnen loopt) daar zitten wat zwarte smudgjes/streepjes in

- Het metale randje zelf (dus waar het scherm in zit) is wat hoekig en zelfs een beetje gechipt hier en daar.

Vraag me even af of ik zeur, of andere dit ook zo herkennen? Ik kan het op jullie foto's niet echt goed zien.

Edit: Foto's zeggen meer dan woorden:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SAWo03aKFtOtMiHlPfYERGA9Mc0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yRB5xDecKx5h5Oz334V2jjAJ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u-D64Ns1Yge7QF-7bJocO2dNLzs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PrSnOa0oCwsib0bldHEe2TXG.jpg?f=fotoalbum_large

Je ziet het niet extreem duidelijk maar, van de bovenkant waar het feller is, dat lijkt een chipje die niet recht is en, waar je dat donkere streepje ziet in de zeikant dat is niet weg te poetsen.

Vraag me even af of ik zeur :+

[ Voor 47% gewijzigd door ex87 op 24-09-2022 10:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davidas
ex87 schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 10:43:
Gek verzoek inc:

- De crown voelt minder clicky dan m'n 'gewone' 6, vinden andere dat ook? Hij voelt gewoon heel anders aan.

- De rand tussen het scherm (de metale rand) en de onderkant van de watch (dus het stukje wat iets meer naar binnen loopt) daar zitten wat zwarte smudgjes/streepjes in

- Het metale randje zelf (dus waar het scherm in zit) is wat hoekig en zelfs een beetje gechipt hier en daar.

Vraag me even af of ik zeur, of andere dit ook zo herkennen? Ik kan het op jullie foto's niet echt goed zien.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Je ziet het niet extreem duidelijk maar, van de bovenkant waar het feller is, dat lijkt een chipje die niet recht is en, waar je dat donkere streepje ziet in de zeikant dat is niet weg te poetsen.

Punt 1 kan ik wel beamen. De rest niet.

• Snelle.jelle
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 21-12-2023
Gek verzoek inc:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

De crown draait bij mij ook veel minder soepel dan de series 7, dat zal te maken hebben omdat hij groter is. Ik heb de watch omgedraaid op de pols zodat de crown aan de linkerkant komt ipv rechterkant maar dat vind ik niet fijn om te bedienen, maar de crown draait dan wel soepeler. Komt bij mij denk ik door het knobbeltje op de pols, want precies daar zit de crown bij mij.

Ik heb ook zo’n zwarte vlek op de antenne streep onder het display, vind het niet netjes voor een watch van €999, maar het zit niet in het zicht.

Ik heb met de rand van het display geen problemen, deze ziet er keurig uit bij mij,
Gek verzoek inc:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ik zie het op de foto’s niet maar of je zeurt doet er niet echt toe toch? Voor €999,- mag je verwachten dat het zo is als dat je verwacht, je omschrijving lijkt daar niet aan te voldoen als ik het zo hoor.

Als het mij zou storen dan ging hij retour.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shyheim

shyheim

busta! straight busta!

Gek verzoek inc:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

https://forums.macrumors....ltra-gps-antenna.2361713/

Je bent niet de enige die het opmerkt alleszins...

• iworx
giantgiantus schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 09:30:
[...]

Werk Sim, privé Sim en dacht stop tmobile erop voor Watch. Gaat dus helaas niet werken.
Jawel hoor — de Watch heeft een bijkomende esim. Je carrier moet het wel ondersteunen. Zo gebruik ik m ook : Proximus esim, Telenet sim + Telenet One Number op de Watch.

• ex87
Ah thanks iedereen en ook @shyheim voor die link, dat is dus wat ik heb maar uit de doos, 3 krassen in dat spul.

Naja op zich goed om te weten dat het gebeurd :P kan ik nu even nadenken of ik hem er voor ruil of niet.. Als het toch weer snel zou gebeuren daarna en het spul er gewoon gevoelig voor is dan heeft iedereen het over een paar maanden, hoe schoon je ook begint.

Die 'hap' die ik heb is heel klein en zie je alleen in direct zonlicht.. Als je de foto in zoomt en kijkt in het rondje kan je wel duidelijk zien wat ik bedoel.

[ Voor 8% gewijzigd door ex87 op 24-09-2022 11:20 ]

• shyheim

shyheim

busta! straight busta!

Afbeeldingslocatie: https://forums.macrumors.com/attachments/33e805a1-4797-46aa-a62e-d9b863716005-jpeg.2078026/

Dat is wel een nette band.
Hier gepost, maar nog geen reactie op welke band het is: https://forums.macrumors....st=31541579#post-31541579

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Pfft op momenten als deze merk ik dat ik geen geduld heb :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/obi8z94iwUmK1tYXkl850O6ded4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GfKrUwOTQgqwQEVf4TT6ob7R.jpg?f=fotoalbum_large
Hoe lang zou dit moeten duren? Ik kijk al 5 minuten naar dit scherm…

[update]
Ah na 9 minuten niets loopt ie in 1x door :p

[ Voor 6% gewijzigd door Tomba op 24-09-2022 11:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulliee
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Gek verzoek inc:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Die antenne ring aan het zijkant (tussen het scherm en de bolling van de kast, is volgens mij kunststof. Zou best kunnen zijn dat Apple hergebruikt kunststof/platic gebruikt dat niet geheel zuiver van kleur?

• giantgiantus
iworx schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 11:17:
[...]

Jawel hoor — de Watch heeft een bijkomende esim. Je carrier moet het wel ondersteunen. Zo gebruik ik m ook : Proximus esim, Telenet sim + Telenet One Number op de Watch.
Ik wil Vodafone werk, kpn prive, extra T-Mobile privé voor Watch. Dat kan helaas niet.

• Roos79
@Tomba Dat wisselt maar zeker een half uur dacht ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ex87
Hulliee schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 11:46:
[...]

Die antenne ring aan het zijkant (tussen het scherm en de bolling van de kast, is volgens mij kunststof. Zou best kunnen zijn dat Apple hergebruikt kunststof/platic gebruikt dat niet geheel zuiver van kleur?
Ja, zo voelt het ook en denk dat je gelijk hebt.. Hoe meer reviews ik kijk hoe meer sommige 'vies'/gekrast zijn en andere wat schoner..

Ok dan blijft er eigenlijk alleen het kleine chipje over, maar even over nadenken want het valt alleen op in de zon en het is een best scherpe rand dus ik denk dat het met de tijd ook wel gebeurd.
Pagina: 1 ... 10 ... 53 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires

De eerste dagen na een iOS / watchOS update kan de batterijduur tijdelijk kan afnemen doordat er op de achtergrond allerlei opruim- en indexeeracties plaatsvinden. Even een week wachten en je device opnieuw opstarten lost 9 van de 10 batterijproblemen op.