Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:00
pdavie2311 schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 07:41:
[...]

Sorry, maar dat vind ik onzin. Een mooie SS Series 7/8 met lederen band is echt wel mooi.
Dat is mijn mening net als jouw mening dat het niet mooi is. Sommige combi's zijn echt wel chique vind ik.
Al geef je een aap een gouden ring, het blijft een lelijk ding 😜.

Overigens draag ik hem 24/7 hoor. En vroeger ook wel eens een leren bandje en zelfs metalen Apple bandje gehad. Maar dat vond ik eigenlijk helemaal niets. Een sporthorloge eruit laten zien alsof het een sieraad is….

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15:20

pdavie2311

Live life to the fullest..

giantgiantus schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 07:44:
[...]

Al geef je een aap een gouden ring, het blijft een lelijk ding 😜.

Overigens draag ik hem 24/7 hoor. En vroeger ook wel eens een leren bandje en zelfs metalen Apple bandje gehad. Maar dat vond ik eigenlijk helemaal niets. Een sporthorloge eruit laten zien alsof het een sieraad is….
Naja, we verschillen daar in mening en dat mag. Zo'n aftandse plastic Garmin of nog eerder, die TomTom horloges. Dat waren pas aftandse dingen om 24/7 te dragen..

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Nu online

swv

giantgiantus schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 07:37:
[...]

Ziet er goed uit. En niet te groot voor zijn pols vind ik. Het ding is een sporthorloge. En sowieso het is een Apple Watch die je sowieso niet draagt omdat het mooi is.
Mwah een bandje hoort naar mijn idee rondom je pols te zitten. Je ziet bij hem dat de kast net zo breed is als zijn pols. Daardoor sluiten bandjes niet mooi om zijn pols heen. Maar dat is mijn kijk er op. Net als dat ik een Apple Watch wel draag omdat ik het mooi vind, maar dan niet met felle kleuren (sport)bandjes zoals bij sportkleding zegmaar, wat dan wel weer matcht. Nee ik neig naar leer of metaal. En de Ultra welke focust op adventure past daar niet zo goed bij kijkende naar het formaat en de bouw, gekozen materialen en kleuren. Neemt niet weg dat ie best stoer overkomt hoor. Ligt er dan wel aan wie hem omdoet ;)

Edit: ga ‘m zeker nog in het echt bewonderen. En ik ken iemand die hem gaat kopen. Dus wellicht stel ik mijn mening bij.

[ Voor 6% gewijzigd door swv op 23-09-2022 08:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mad Wally
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 04-08 19:48
pdavie2311 schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 07:50:
[...]

Naja, we verschillen daar in mening en dat mag. Zo'n aftandse plastic Garmin of nog eerder, die TomTom horloges. Dat waren pas aftandse dingen om 24/7 te dragen..
Of nog erger: gshock :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11:55
Ik vind het gaaf om de apple watch in een ander jasje te zien. Voorheen was er slechts 1 keuze, de apple watch die we allemaal kennen van de adgelopen jaren. Nu is er keuze. En ik merk dat het feit dat er een keuze is maakt dat de keuze voor de normale apple watch lijkt of het een bewuste keuze is. Alsof de gladde kast met afgeronde hoeken mijn stijl is en ik daarom doelbewust voor de normale watch ga. Maar dat is het natuurlijk niet, de apple watch was er altijd maar in 1 smaak qua kast.
Ik merk dat ik eigenlijk wel een beetje klaar ben met die gladde kast. Ik wil wel een keer iets anders. En dat is er nu.
Net als bij normale horloges, ga je voor een gladde, wat beschaafd kastje, of ga je voor een lekkere dikke chronograaf.
Jammer alleen dat die ultra zo enorm prijzig is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 10:49

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

deBennie schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 08:47:
Ik vind het gaaf om de apple watch in een ander jasje te zien. Voorheen was er slechts 1 keuze, de apple watch die we allemaal kennen van de adgelopen jaren. Nu is er keuze. En ik merk dat het feit dat er een keuze is maakt dat de keuze voor de normale apple watch lijkt of het een bewuste keuze is. Alsof de gladde kast met afgeronde hoeken mijn stijl is en ik daarom doelbewust voor de normale watch ga. Maar dat is het natuurlijk niet, de apple watch was er altijd maar in 1 smaak qua kast.
Ik merk dat ik eigenlijk wel een beetje klaar ben met die gladde kast. Ik wil wel een keer iets anders. En dat is er nu.
Net als bij normale horloges, ga je voor een gladde, wat beschaafd kastje, of ga je voor een lekkere dikke chronograaf.
Jammer alleen dat die ultra zo enorm prijzig is. ;)
Helemaal eens, kan niet wachten tot ie binnen is :)
Btw vergeleken met de SS is de meerprijs ‘maar’ 100€ en daar krijg je nieuw design, veel meer accu en de action button voor :) (en hij is Titanium)

Btw mocht iemand zijn Ocean band willen verpatsen (ivm bv T-Mobile) voor een wat zachter prijsje dan de 99€ die Apple vraagt hou ik me aanbevolen voor een DM :p

[ Voor 6% gewijzigd door Tomba op 23-09-2022 08:55 ]

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

@4nter0 kun jij wellicht verklappen of de links echt goed meekleuren met de kast en ook daadwerkelijk van Titanium zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
swv schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 07:35:
Leuk interactief topic op Macrumors met allemaal foto’s van de Ultra icm diverse bandjes. Ding is veel te groot voor zijn pols naar mijn mening maar veel combi’s met bandjes zijn best oke.
https://forums.macrumors....nd-photos-thread.2361468/

Toch blijf ik bij de SS 8)
Haha de pols van de OP is echt te klein voor de ultra, ziet er niet uit zo.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kZd5pzliX1xcx9DFfQrMv1JeK4Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mixrCOa2OQfTanKw3qzkEPzz.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 27% gewijzigd door Donstil op 23-09-2022 09:53 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pdavie2311 schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 07:41:
[...]

Sorry, maar dat vind ik onzin. Een mooie SS Series 7/8 met lederen band is echt wel mooi.
Dat is mijn mening net als jouw mening dat het niet mooi is. Sommige combi's zijn echt wel chique vind ik.
Nah ik zit een beetje tussen jou en @giantgiantus in denk ik. Ik vind een SS ook niet echt een mooi horloge maar vind het wel een mooie
watch, materialen van de SS maken een hoop goed en de bouw kwaliteit is van een niveau die je niet vind bij gelijk geprijsde analoge horloges.

Het blijft alleen wel een stappenteller :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Wally
Donstil schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 09:44:
[...]

Haha de pols van de OP is echt te klein voor de ultra, ziet er niet uit zo.
Met polsen van 200 mm maak ik me eerder zorgen dat het medium bandje van tmob niet gaat passen, maar wellicht valt het mee, anders verkoop ik het bandje wel en koop ik alsnog de large.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Donstil schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 09:46:
[...]

Nah ik zit een beetje tussen jou en @giantgiantus in denk ik. Ik vind een SS ook niet echt een mooi horloge maar vind het wel een mooie
watch, materialen van de SS maken een hoop goed en de bouw kwaliteit is van een niveau die je niet vind bij gelijk geprijsde analoge horloges.

Het blijft alleen wel een stappenteller :P
Ik vind de SS zo glimmend daardoor eerder voor aluminium gegaan. Wilde eigenlijk een S8 titanium maar die is er niet dit jaar. Daarom dus maar de next best thing :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 4nter0
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 15-08 14:05
Tomba schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 09:44:
@4nter0 kun jij wellicht verklappen of de links echt goed meekleuren met de kast en ook daadwerkelijk van Titanium zijn?
Ik heb de alpine band en die hooks matchen perfect de kleur en deze zijn ook gewoon titanium!

- 4nter0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Mad Wally schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 09:51:
[...]

Met polsen van 200 mm maak ik me eerder zorgen dat het medium bandje van tmob niet gaat passen, maar wellicht valt het mee, anders verkoop ik het bandje wel en koop ik alsnog de large.
Als je de Alpine bedoelt die zou voor 14.5-19 cm zijn dus dan is ie denk ik inderdaad te klein. Welke kleur heb je besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tomba schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 09:52:
[...]

Ik vind de SS zo glimmend daardoor eerder voor aluminium gegaan. Wilde eigenlijk een S8 titanium maar die is er niet dit jaar. Daarom dus maar de next best thing :p
Ik vind dat glimmende wel mooi eigenlijk. Had al eens een titanium en miste de SS look toen juist :P

Hou mijn S7 ernaast daarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

4nter0 schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 09:53:
[...]

Ik heb de alpine band en die hooks matchen perfect de kleur en deze zijn ook gewoon titanium!
Awesome, kan niet wachten tot de mijne ook binnen is :)
Als je meer foto’s hebt houden we ons aanbevolen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mad Wally schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 09:51:
[...]

Ooh dat wordt wel wat krap ja. Ik heb de large erbij om die reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Wally
Tomba schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 09:53:
[...]

Als je de Alpine bedoelt die zou voor 14.5-19 cm zijn dus dan is ie denk ik inderdaad te klein. Welke kleur heb je besteld?
Oranje, maar hopelijk zit er een beetje rek in letterlijke en figuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Donstil schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 09:54:
[...]

Ik vind dat glimmende wel mooi eigenlijk. Had al eens een titanium en miste de SS look toen juist :P

Hou mijn S7 ernaast daarom.
Smaken verschillen hè dat blijkt maar weer. Ik overweeg mijn S6 ook te houden voor dressy days :p Even kijken hoe de AWU onder een blouse overhemd valt.

[ Voor 1% gewijzigd door Tomba op 23-09-2022 10:03 . Reden: Gracias donstil ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tomba schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 09:55:
[...]

Smaken verschillen hè dat blijkt maar weer. Ik overweeg mijn S6 ook te houden voor dressy days :p Even kijken hoe de AWU onder een blouse overhemd valt.
IFTFY :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 4nter0
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BxsCNJ01SqRoMyg59QjZKOzlTfE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1Fu6imU6vPZXygEvQMiCr7uR.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SY3uptzt7G6x7W3cZ_d3u-6NzK0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9RslSUIUy1N3HwWXYMiRhaFJ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X82TxWPfI6i5-qmR3NxWb3Krk5A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6Gy707EjVTdzkb33TrVwnKDr.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ATv5ciCikomsyWFMtlKszPrU-Ws=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZSc2xRK7vRlfkyLCYN4tFvcp.jpg?f=fotoalbum_large

polsomtrek = 20 cm
Leather link - dat nieuw kleurtje ;-)

bevalt me lekker qua formaat tov men aw7 45mm

- 4nter0

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Acties:
  • 0 Henk 'm!
4nter0 schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 10:02:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

polsomtrek = 20 cm

Ooh hij staat nog best groot op een 200mm pols. Dat heb ik zelf ook dus goed om alvast foto’s te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

4nter0 schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 10:02:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

polsomtrek = 20 cm

Strak ding zeg wow. Je hebt er geen Alpine/Ocean/Trail bij genomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4nter0
Tomba schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 10:04:
[...]

Strak ding zeg wow. Je hebt er geen Alpine/Ocean/Trail bij genomen?
Heb de alpine green genomen; beetje in het apple verhaal meegegaan qua trekking waar ik dat meer doe 8)7

- 4nter0

Acties:
  • 0 Henk 'm!
4nter0 schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 10:05:
[...]

Heb de alpine green genomen; beetje in het apple verhaal meegegaan qua trekking waar ik dat meer doe 8)7
Ooh die heb ik ook, heb je daar een foto van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

4nter0 schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 10:05:
[...]

Mooie aanleiding om t te doen toch :p
Heb je ook pics van de alpine?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shyheim
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 15-08 21:55

shyheim

busta! straight busta!

Hier ook met Alpine Green besteld, dus inderdaad benieuwd naar die foto. Leather bands zijn voor mij (als doel om ermee te sporten) niet aan de orde helaas.

[ Voor 75% gewijzigd door shyheim op 23-09-2022 11:09 ]

Xbox GT: Shyheim87 | PSN: Shyheimz-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 23:38
Wordt niet heel aantrekkelijk om foto’s te delen zo…voor je het weet wordt je pols gecancelled en je mooie watch voor ipad uitgemaakt…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mad Wally
boefje79 schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 11:06:
Wordt niet heel aantrekkelijk om foto’s te delen zo…voor je het weet wordt je pols gecancelled en je mooie watch voor ipad uitgemaakt…
Mee eens, iedereen gewoon in zijn/haar waarde laten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• shyheim

shyheim

busta! straight busta!

Excuus, was niet mijn bedoeling.
Heb mijn post gewijzigd - ging gelukkig niet over een Tweaker, maar die Macrumors-dude. :+

[ Voor 62% gewijzigd door shyheim op 23-09-2022 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheepdog
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:45
Best wel blij dat Apple sport een stuk serieuzer neemt nu de Ultra uit is. Hartslagzones zijn erg handig en het allerbelangrijkste: eindelijk zegt Siri nu één kilometer ipv een kilometer :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Mad Wally schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 11:08:
[...]

Nou nou, kunnen we tegenwoordig helemaal niets meer hebben?
Zeggen dat een horloge totaal niet staat op een te kleine pols gaat toch geen enkele grens over?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• boefje79
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pmCCHhlUp5ijOxJ3owYNJ7Nm9vE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jXvXuNhrSLXz6UIkNe8C5W9D.jpg?f=fotoalbum_large

Best nice icm Clockology 😍, zal zo wat andere bandjes op de foto zetten…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Donstil schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 11:23:
[...]

Zeggen dat een horloge totaal niet staat op een te kleine pols gaat toch geen enkele grens over?
Maar voegt het iets toe?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:24
Jazeker, dat mensen met een te kleine pols niet voor joker lopen. Waarom zou het niet iets toevoegen? Juist je normale mening geven is toch waar vrijheid begint. Je maakt diegene toch niet uit als rotte vis? Of mogen we alleen maar ja-knikken en een beetje vals meelullen?

Die foto van de AWU icm the bracelet link, dat kan echt niet. Dat is hetzelfde als een riem kopen waarvan de lus langs je broek hangt.

Het is Tweakers en we zijn gericht op tech, maar dat betekent nog niet dat je geen stijl meer mag hebben.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Redondo1982
Donstil schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 11:23:
[...]

Precies dit _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Redondo1982
Mad Wally schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 11:08:
[...]

Gewoon met respect iets tegen elkaar zeggen moet kunnen.

[ Voor 15% gewijzigd door Redondo1982 op 23-09-2022 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Als ik heel eerlijk ben vind ik de Ultra een gedrocht, ik vind het ontwerp echt spuuglelijk. Zelfs met de (nog uit te brengen) roze Apple bril op ;) Maar... De grote batterij, het grotere en fellere scherm (t.o.v. mijn huidige 44mm), de nauwkeurigere GPS en de instelbare actieknop maken het een interessant apparaat.

Ik twijfel nog steeds. Ga ik voor de stijlvolle SS AW8? Of leg ik €100 bij voor al die nieuwe features? Ik wil beide apparaten eerst om mijn pols zien.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:48
Redondo1982 schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 11:35:
[...]

Jazeker, dat mensen met een te kleine pols niet voor joker lopen. Waarom zou het niet iets toevoegen? Juist je normale mening geven is toch waar vrijheid begint. Je maakt diegene toch niet uit als rotte vis? Of mogen we alleen maar ja-knikken en een beetje vals meelullen?

Die foto van de AWU icm the bracelet link, dat kan echt niet. Dat is hetzelfde als een riem kopen waarvan de lus langs je broek hangt.

Het is Tweakers en we zijn gericht op tech, maar dat betekent nog niet dat je geen stijl meer mag hebben.
Dat jij vindt dat iemand voor joker loopt is altijd nog een mening en geen feit. Tuurlijk mag je je mening geven, maar het zal me werkelijk geen jota interesseren wat jij van mijn "stijl" vindt.

Niet iedereen heeft dezelfde stijl en de ene vindt iets afschuwelijk en de ander stoort zich er niet aan.

In dat opzicht voegt het dus helemaal niks toe. Je zou het natuurlijk ook kunnen verwoorden in de trant van "als ik zulke polsen had, had ik het niet gedaan" ipv "het ziet er niet uit".

[ Voor 6% gewijzigd door Sluuz op 23-09-2022 11:46 ]

PSN: Sluuz

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mad Wally
Redondo1982 schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 11:38:
[...]

Doe je dat ook op straat, zomaar tegen iemand zeggen dat die soepjurk echt niet kan? Bovendien zeg ik wel eens iets tegen mijn vrouw wat betreft haar kleding, maar altijd respectvol zonder haar af te zeiken of de grond in te trappen.

Als iemand wat dunnere polsen heeft maar hij/zij vind het desondanks mooi, wie ben jij dan om hun dat plezier te ontnemen en ze even lekker af te zeiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Als je het niet wilt lezen denk je misschien van niet maar ik denk van wel, bespreken hoe iets staat is de reden waarom deze users de foto’s plaatsen, als we daar niets van mogen zeggen dan heeft dat in de basis geen enkele toegevoegde waarde natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:17
Niet echt een discussie die wat toevoegt volgens mij.. We kunnen het ook gewoon weer over de AW en AWU hebben toch?

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Donstil schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 11:49:
[...]

Als je het niet wilt lezen denk je misschien van niet maar ik denk van wel, bespreken hoe iets staat is de reden waarom deze users de foto’s plaatsen, als we daar niets van mogen zeggen dan heeft dat in de basis geen enkele toegevoegde waarde natuurlijk.
Wellicht heb je gelijk, ik zie die foto's vooral als een hulp aan mensen die er hier nog op zitten te wachten/twijfelen om een indruk te geven van hoe het in real-life staat - niet als een uitnodiging om hun 'stijl' te beoordelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Mad Wally schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 11:45:
[...]

Doe je dat ook op straat, zomaar tegen iemand zeggen dat die soepjurk echt niet kan? Bovendien zeg ik wel eens iets tegen mijn vrouw wat betreft haar kleding, maar altijd respectvol zonder haar af te zeiken of de grond in te trappen.

Als iemand wat dunnere polsen heeft maar hij/zij vind het desondanks mooi, wie ben jij dan om hun dat plezier te ontnemen en ze even lekker af te zeiken.
Zeggen dat je iets niet vind staan heeft niet te maken met “de grond in trappen” of “afzeiken”.

Het verschil met de soepjurk (iets een soepjurk noemen bevat al een mening overigens) is dat dit in het openbaar is, dan heeft iemand er niet om gevraagd om aangesproken en/of beoordeelt te worden.

In deze situatie is dat anders, upload je een foto dan zeg je eigenlijk “kijk eens hoe dat eruit ziet” en daarop mag het antwoord net zo goed “vind het niet staan” als “vind het wel staan” zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
Mad Wally schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 11:45:
[...]

Mensen op straat gaan niet voor me staan in de zin van iets laten zien. Posten op internet is dat wel, dan laat je iets zien. Ik reageer ook niet specifiek op één iemand, maar gewoon algemeen in dit topic. Dus waar je die wijsheid vandaan haalt is me een raadsel. Bovendien heb ik dit al vanaf het begin over mezelf ook gezegd, als ik hem niet vind staan dan gaat ie terug. Het is namelijk een klokkie die echt huge is en ik wil niet voor joker lopen. Dus ook zelfspot is hier aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:48
Wat zouden jullie doen als je een pols hebt van 160mm? Ik ga sowieso eerst eens passen in een Apple Store, maar zou je dan eerder een S/M bandje nemen of een M/L? 160mm valt namelijk precies in het deel waarin die bandjes overlappen.

PSN: Sluuz

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MrAcid schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 11:51:
[...]

Wellicht heb je gelijk, ik zie die foto's vooral als een hulp aan mensen die er hier nog op zitten te wachten om een indruk te geven van hoe het in real-life staat - niet als een uitnodiging om hun 'stijl' te beoordelen.
Gaat ook niet om de unieke style van een persoon en daarmee zijn of haar identiteit. Het gaat hier puur om de watch om die pols.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
Redondo1982 schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 11:38:
[...]

Het punt is ook niet of je het mág zeggen, maar of je het móet zeggen…

Als iemand het zelf mooi vindt/niet opvalt, dan kan iemand toch minder blij worden van zijn/haar aanwinst, omdat jij je mening moet geven…

De een zal daar gevoeliger voor zijn dan de ander (mij boeit het niet, als ik het zelf maar mooi vindt), maar er zit exht ruimte tussen mogen en doen…

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mad Wally
Donstil schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 11:51:
[...]

Zeggen dat je iets niet vind staan heeft niet te maken met “de grond in trappen” of “afzeiken”.

Het verschil met de soepjurk (iets een soepjurk noemen bevat al een mening overigens) is dat dit in het openbaar is, dan heeft iemand er niet om gevraagd om aangesproken en/of beoordeelt te worden.

In deze situatie is dat anders, upload je een foto dan zeg je eigenlijk “kijk eens hoe dat eruit ziet” en daarop mag het antwoord net zo goed “vind het niet staan” als “vind het wel staan” zijn.
Ben ik met je eens, maar kreten als " kan echt niet" en " ipad om je pols" is gewoon afzeiken. Zeg dan gewoon dat je het niet zo mooi vind. Dan blijft het ook gewoon een mening.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
crazylegs schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 11:51:
Niet echt een discussie die wat toevoegt volgens mij.. We kunnen het ook gewoon weer over de AW en AWU hebben toch?
Nouja, hoe een AWU staat om verschillende polsen vind ik enorm veel toevoegen. Dat was het grootste punt voor mij om te bestellen of niet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• boefje79
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qxqpRyIWm_AAVxPZ4KX1tElfiTo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7tAYorSVmfAXK6JTJnH0Z2SA.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3DmqDrUJamL8ii_DoxX0BJmHzOo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1RAVv29almGnBT0hMIemWrwD.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TIhXVW6hRLNta2qZG5323qyt7LQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tC3qvJoSSroyAKz8S5K3WXJP.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8Z9Zn_T82OZR27rwnYTD4rh9Z-4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5aWT3wDnir5wMDrUoynz5tcy.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_ZQAqaPFQ9v_J4eKvgFGjIt9fJE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZpeTPz04kfoVqbpBac9cS9OP.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z06k2sQG_6an0t2qYXBykgmAUD4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Gwi7t4p62BnuiFJ8sOc8V7CM.jpg?f=fotoalbum_large

Afijn, terug naar de awu 😇…

Zitten wat originele en wat ali bandjes tussen. Meningen mogen, ook over de bloemen/gordijnen…

Ik vind zelf de grijze leatherloop wel fraai staan. Blauwe bandjes vind ik minder mooi matchen.

En als iemand de titanium band van nomad heeft…ik ben heel benieuwd hoe die matcht met de awu 🙏🏻

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
@boefje79 Hoe groot is je polsomtrek? Hij staat je namelijk wel. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Redondo1982 schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 11:55:
[...]

Nouja, hoe een AWU staat om verschillende polsen vind ik enorm veel toevoegen. Dat was het grootste punt voor mij om te bestellen of niet.
Een AWU is een sporthorloge. Die koop je sowieso niet voor de stijl toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Sluuz schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 11:45:
[...]

Dat jij vindt dat iemand voor joker loopt is altijd nog een mening en geen feit. Tuurlijk mag je je mening geven, maar het zal me werkelijk geen jota interesseren wat jij van mijn "stijl" vindt.

Niet iedereen heeft dezelfde stijl en de ene vindt iets afschuwelijk en de ander stoort zich er niet aan.

In dat opzicht voegt het dus helemaal niks toe. Je zou het natuurlijk ook kunnen verwoorden in de trant van "als ik zulke polsen had, had ik het niet gedaan" ipv "het ziet er niet uit".
Klopt, en die algemene mening ventileer ik hier ook. Ik heb het tegen niemand persoonlijk gezegd. Het is mijn persoonlijke mening, datgene waar ik voor op een forum zit. Mij interesseert jouw stijl zeker niet, ik kijk naar mezelf en zie vanzelf wel wanneer iemand uit de pas loopt. Zeg ik daar zomaar wat van, tuurlijk niet. Vraagt iemand erom dan zeg ik gewoon eerlijk wat ik ervan vind. Vragen ze er niet om? Dan heb ik iig gezien hoe het voor mij niet moet.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 20:46
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LOfaBy7Vq9bI-t7VFaIeZH2PG48=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/foYd7ICL96TlVfBp7CBFqTh1.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_NnjN9bOagilH_u9i1mV0acm0fU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fFofHjuLIDUnSVu1QhNjIbm0.jpg?f=fotoalbum_large

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Mog schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 11:59:
[...]

Een AWU is een sporthorloge. Die koop je sowieso niet voor de stijl toch?
Sporty style kan zeker. Als ik casual zou lopen met een spijkerbroek, hippe gympen en polo dan kan het zeker wel.

Stijl waar jij op doelt, nee dan geef ik je gelijk. Dan kan je beter zonder klokkie gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
Erg mooi die witte band, daar heb ik ook over getwijfeld.

Persoonlijk vind ik de AWU ook erg strak staan met de bestaande banden. Dat vind ik een enorm pluspunt.

Wat is jouw polsomtrek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
Dennisweb schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 11:58:
@boefje79 Hoe groot is je polsomtrek? Hij staat je namelijk wel. :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xrUCA2yZOZHFTC62X1Hg1-7JyFk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pzjA91GfYkIOFVT4p8GdkvnF.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ggw0FBGmgSeJZnmRPLuhD5z8PlU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/53VEYlgTaMTmzOiQEfBXx0me.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V4hva1JAQsJvzDGRTkzs_j6qtMM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2ewIigcvsYyxU9Cr4wjhGVPX.jpg?f=fotoalbum_large

Thanks! 16 cm dus best “klein” volgens de norm 😉, maar vind het zelf erg meevallen…in de store vond ik hem bij eerste zicht ook veel kleiner dan gedacht…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Mijn polsomtrek is 18 en nu met meer training vermoedelijk nog wel iets groter de aankomende tijd. Ik denk dat ik hem dus goed kan hebben. Morgen maar even passen bij de AS, want ik heb de order van T-Mobile eruit gegooid. Ik ga geen 6-8 weken wachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Met zo'n watch face moet je dat bandje met de camera kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
Redondo1982 schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 12:02:
[...]

Persoonlijk vind ik de AWU ook erg strak staan met de bestaande banden. Dat vind ik een enorm pluspunt.

Wat is jouw polsomtrek?
Ik heb die witte ook overwogen en even gepast in de store om de look te zien. Ik schrok wel van het feit dat hij nu al (was er met opening) vies was en dus niet schoon wit meer, dus lijkt wel snel vuil/stof aan te trekken. En op mijn witte huid vond ik het toch wat minder fraai dan bij iemand met wat meer pigment😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mad Wally schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 11:54:
[...]

Ben ik met je eens, maar kreten als " kan echt niet" en " ipad om je pols" is gewoon afzeiken. Zeg dan gewoon dat je het niet zo mooi vind. Dan blijft het ook gewoon een mening.
Nou “ik vind het echt niet kunnen” is ook een mening natuurlijk. iPad om de pols heb ik niet gebruikt maar met “ik vind het net een iPad om de pols” zeg je naar mijn mening niet iets wat niet door de beugel zou kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
Mog schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 12:05:
[...]

Hahaha ja sorry, moest even 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Wally
Mog schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 12:05:
[...]

Ik vind hem wel geinig, is dat een officiële Apple face?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Nu online
Ik heb eigenlijk vooral op jouw foto’s gewacht omdat je dezelfde AW8 hebt als ik. Kun je eens een foto van voren maken? Dus zo iets?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4DMstYzmzbHHDt60ajIpa_CdUAU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wGtPdmZu4KHtCh4fdfVq0DcM.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
boefje79 schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 11:57:
[Afbeelding]

Zitten wat originele en wat ali bandjes tussen. Meningen mogen, ook over de bloemen/gordijnen…
Dat bandje is vind ik te groot :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Zijn er mensen hier die de cellular op de AWU primair gaan gebruiken? Dus telefoon zoveel mogelijk thuis laten? Ik ben heel benieuwd naar de batterijduur van de AWU zonder iPhone.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
boefje79 schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 12:06:
[...]

Ik heb die witte ook overwogen en even gepast in de store om de look te zien. Ik schrok wel van het feit dat hij nu al (was er met opening) vies was en dus niet schoon wit meer, dus lijkt wel snel vuil/stof aan te trekken. En op mijn witte huid vond ik het toch wat minder fraai dan bij iemand met wat meer pigment😊
Ja, dat is waar. Beetje een tintje is wel lekker haha. En dat ie snel vies wordt daar ben ik ook allergisch voor. Goede argumenten, strepen we af haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Mog schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 12:09:
Zijn er mensen hier die de cellular op de AWU primair gaan gebruiken? Dus telefoon zoveel mogelijk thuis laten? Ik ben heel benieuwd naar de batterijduur van de AWU zonder iPhone.
Doe dat veel als ik ga sporten. Als ik echt weg ga dan neem ik altijd m'n foon mee, want anders mis ik teveel. Als ik even geld moet overmaken oid dan kan dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
Mad Wally schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 12:07:
[...]

Ik vind hem wel geinig, is dat een officiële Apple face?
Nope, is er een via clockology, best leuke workaround voor wat meer watchface-variatie

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Nu online
Over die hele discussie of je wel of niet een opmerking mag maken over of je iets mooi vindt staan.

Ja. Ik vind dat je je mening mag geven. Je mag best zeggen dat je de AWU te groot vindt voor iemand zijn pols of niet. Zolang het daarbij blijft. Als je opmerkingen gaat maken als “waar gaat die Watch met dat kleine polsje heen?” vind ik het al een stuk minder leuk.

Let people have their toy. Ik vind ook dat je als drager van welke Watch dan ook, je er geen verantwoording over hoeft af te leggen. Als je er blij mee bent en het mooi vindt, is dat alles wat nodig is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

boefje79 schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 11:57:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Afijn, terug naar de awu 😇…

Ik vind zelf de grijze leatherloop wel fraai staan. Blauwe bandjes vind ik minder mooi matchen.

En als iemand de titanium band van nomad heeft…ik ben heel benieuwd hoe die matcht met de awu 🙏🏻
Hmm die blauwe heb ik ook, draag ik graag icm mijn S6 maar komt hier niet zo best over inderdaad. Heb overwegend blauwe bandjes dus dat wordt nog wel een uitdaging dan :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remmuz
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:09
Zullen we hier verder gaan met de bandjes?

https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1640866

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4acesNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16:21
Echt mooi is die Ultra niet te noemen. Lijkt op verfrommeld aluminium (gevormd tot een soort Apple Watch) 😅 Iets wat ik in de promo’s niet zo vond.

Maar goed. Ik was in eerste instantie wel benieuwd. Maar als ik eerlijk ben zijn de functies die de reguliere gebruiker nodig heeft ook al te vinden op de SE. Dat scheelt 610 euro. 🙊

Dan heb je veel van dezelfde mogelijkheden en chip.

Mijn eerste reactie was: Hebbuh! Maar er even over nagedacht te hebben weet ik het nog net zo niet.

De Ultra is een leuk hebbedingetje, maar uiteindelijk zullen de meesten onder ons gewoon het ding gebruiken zoals je een SE gebruikt. 😅

Ik wil hem wel, maar ook weer niet.
Oooh, de twijfel. 😅

[ Voor 3% gewijzigd door 4acesNL op 23-09-2022 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 20:46
Redondo1982 schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 12:02:
[...]

Wat is jouw polsomtrek?
Ja, en hij zit ook heel comfortabel moet ik zeggen. 170mm. :)

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

4acesNL schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 12:17:
Echt mooi is die Ultra niet te noemen. Lijkt op verfrommeld aluminium (gevormd tot een soort Apple Watch) 😅 Iets wat ik in de promo’s niet zo vond.

Maar goed. Ik was in eerste instantie wel benieuwd. Maar als ik eerlijk ben zijn de functies die de reguliere gebruiker nodig heeft ook al te vinden op de SE. Dat scheelt 610 euro. 🙊

Mijn eerste reactie was: Hebbuh! Maar er even over nagedacht te hebben weet ik het nog net zo niet.

De Ultra is een leuk hebbedingetje, maar uiteindelijk zullen de meesten onder ons gewoon het ding gebruiken zoals je een SE gebruikt. 😅

Oooh, de twijfel. 😅
Super herkenbaar, maar de FOMO got the best of me. Na 3 jaar hetzelfde design (2 jaar S5, 1 jaar S6) toe aan wat nieuws :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4acesNL
Ja, dat is ook wel een ding. Zo lang hetzelfde design. Het enige wat ik nu mis met mijn huidige Watch is de 4g verbinding.

Ik wacht nog even de ervaringen af hier. Geen haast (denk ik) 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!
4acesNL schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 12:17:

Oooh, de twijfel. 😅
Kan mij eigenlijk niet voorstellen dat de SE en de Ultra overeenkomsten hebben in het koperspubliek.

De kopers van een ultra willen toch helemaal geen SE zou je zeggen, die kopen de ultra voor de features en/of afwijkend design en/of gewoon de duurdere willen. Of ze alles dan gaan gebruiken doet helemaal niet ter zake.

Zo koop ik de ultra puur voor de grotere case en om eens iets anders te hebben na 7 jaar nagenoeg dezelfde look, kan ik ook met een SE af? Natuurlijk! Wil ik genoegen nemen met een SE? Absoluut niet!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Radiodurans
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:42
Redondo1982 schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 12:10:
[...]
En dat ie snel vies wordt daar ben ik ook allergisch voor.
Ik vind die Starlight Alpine echt prachtig! Mijn Starlight woven bandje kan ook wel wat smoezelig worden maar dan stop ik ‘m in zo’n wasnetje bij de witte was en is ‘ie weer proper :*)

MYLR’23 | AVWC/AVEM/AVWS/VZLE/EN4C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
Radiodurans schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 12:28:
[...]

Ik vind die Starlight Alpine echt prachtig! Mijn Starlight woven bandje kan ook wel wat smoezelig worden maar dan stop ik ‘m in zo’n wasnetje bij de witte was en is ‘ie weer proper :*)
Ik ook, goed tip in zo’n netje!

Ik laat nu een witte van Ali komen, kan ik ook mooi de kwaliteit vergelijken met de originele oranje tzt…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
boefje79 schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 12:32:
[...]

Ik ook, goed tip in zo’n netje!

Ik laat nu een witte van Ali komen, kan ik ook mooi de kwaliteit vergelijken met de originele oranje tzt…

En als hij idd snel vies wordt, kleurt hij ook weer beter bij mijn huid 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4acesNL
Donstil schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 12:27:
[...]

Kan mij eigenlijk niet voorstellen dat de SE en de Ultra overeenkomsten hebben in het koperspubliek.

De kopers van een ultra willen toch helemaal geen SE zou je zeggen, die kopen de ultra voor de features en/of afwijkend design en/of gewoon de duurdere willen. Of ze alles dan gaan gebruiken doet helemaal niet ter zake.

Zo koop ik de ultra puur voor de grotere case en om eens iets anders te hebben na 7 jaar nagenoeg dezelfde look, kan ik ook met een SE af? Natuurlijk! Wil ik genoegen nemen met een SE? Absoluut niet!
Jij bent natuurlijk iemand die dingen makkelijk kan betalen. Dan lijkt 610,- niet veel. Voor mij is dat helaas wel een groot bedrag. En dan overweeg ik wat die twee apparaten gemeen hebben en wat ze doen en vooral in mijn user case kunnen en moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Radiodurans schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 12:28:
[...]

Same, omdat ik al een flinke hoeveelheid sport loops heb wilde ik eigenlijk voor de Ocean gaan maar toen ik de eerste foto’s van de Alpine Starlight zag toch besloten die te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Mog schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 11:41:
Als ik heel eerlijk ben vind ik de Ultra een gedrocht, ik vind het ontwerp echt spuuglelijk. Zelfs met de (nog uit te brengen) roze Apple bril op ;) Maar... De grote batterij, het grotere en fellere scherm (t.o.v. mijn huidige 44mm), de nauwkeurigere GPS en de instelbare actieknop maken het een interessant apparaat.

Ik twijfel nog steeds. Ga ik voor de stijlvolle SS AW8? Of leg ik €100 bij voor al die nieuwe features? Ik wil beide apparaten eerst om mijn pols zien.
Dus koop je mss een horloge dat je een gedrocht vindt? Dat snap ik dan weer niet. Ook nog eens voor dat geld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
4acesNL schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 12:34:
[...]

Jij bent natuurlijk iemand die dingen makkelijk kan betalen. Dan lijkt 610,- niet veel. Voor mij is dat helaas wel een groot bedrag. En dan overweeg ik wat die twee apparaten gemeen hebben en wat ze doen en vooral in mijn user case kunnen en moeten doen.
Maar als dat de afweging die €610,- is dan moet je gewoon lekker een SE nemen en helemaal niet naar de Ultra kijken. Of een tweede hands S7 van iemand die naar de ultra gaat ofz.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3NUFJ4WziImSgBW5uQVzv67okzE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BEJhJBaPXQ5KQJKYxJjgGirW.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HrHxoPYQS6rMl0AH8S1mqhfKJpQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nNmFLclcX7SQnLm860gn0KO4.jpg?f=fotoalbum_large

160mm pols, Alpine S bandje. Grootte valt me enorm mee, het gewicht valt me iets tegen (referentie/huidige = Garmin Fenix 5S).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrAcid schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 12:51:
[Afbeelding]

160mm pols, Alpine S bandje. Grootte valt me enorm mee, het gewicht valt me iets tegen (referentie/huidige = Garmin Fenix 5S).
Ja dit kan wel prima idd.
Valt tegen als in zwaarder dan je gedacht had?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Donstil schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 12:53:
[...]

Ja dit kan wel prima idd.
Valt tegen als in zwaarder dan je gedacht had?
Ja, hij voelt qua gewicht heel 'compact' - hoge dichtheid aan materiaal. Misschien ook op het verkeerde been gezet in de reviews die 'm juist allemaal licht vonden! Overigens is hij niet zwaar, maar dus zwaarder dan ik verwachtte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
[Afbeelding]

Hij ziet er groot uit bij je, maar de één of andere manier ziet het er niet gek uit. Je kan hem dus prima hebben met 16cm pols.

Gewicht zal je wel snel aan gewend zijn. Is altijd even wennen met een ander klokkie. Hoe voelt de uitstulping aan de zijkant? Met klassieke klokkies krijg ik dan altijd een beetje schaafplek/eelt waar de knop uitsteekt, vermoedelijk door wrijving. Ik ben altijd een erg actief persoon en kijk niet echt wat ik draag. Ik help net zo goed even mee met de collega's in het magazijn om wat zware dozen weg te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

pdavie2311 schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 12:38:
[...]

Dus koop je mss een horloge dat je een gedrocht vindt? Dat snap ik dan weer niet. Ook nog eens voor dat geld..
Ik sport veel en ik ben fan van mijn AW4. De relatie met mijn telefoon wordt steeds moeizamer, dus die laat ik liever thuis. Maar de normale AW heeft geen batterij die de hele dag mee kan als je cellular gebruikt. De AWU kan dat waarschijnlijk wel. Dus als ik de AWU koop is het functie over vorm.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Bc-p0q7gwzGgdroE2vrkD5Eq2xI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cL3Lrc9AapOuDFFsKfxydg9e.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Redondo1982 schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 13:08:
[...]

Hij ziet er groot uit bij je, maar de één of andere manier ziet het er niet gek uit. Je kan hem dus prima hebben met 16cm pols.

Gewicht zal je wel snel aan gewend zijn. Is altijd even wennen met een ander klokkie. Hoe voelt de uitstulping aan de zijkant? Met klassieke klokkies krijg ik dan altijd een beetje schaafplek/eelt waar de knop uitsteekt, vermoedelijk door wrijving. Ik ben altijd een erg actief persoon en kijk niet echt wat ik draag. Ik help net zo goed even mee met de collega's in het magazijn om wat zware dozen weg te zetten.
Komt volgens mij ook door de hoek van de foto - iedereen neemt de foto vanuit z'n eigen perspectief, maar zo ziet niemand 'm verder. ;-)

Als ik m'n pols helemaal buig voel ik de crown guard niet, dus ik verwacht daar geen last van te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shyheim

shyheim

busta! straight busta!

[Afbeelding]

Vind hem wel erg stijlvol met die witte band. Nice!
Hoe voelt hij tov de Fenix 5S @MrAcid ? Mijn Forerunner 945 is ongeveer dezelfde grootte (maar wel platter).
Edit: oh nee, Forerunner 945 is 47mm, 5s slechts 42mm.

[ Voor 33% gewijzigd door shyheim op 23-09-2022 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Wat is je pols? Misschien al eerder gepost, maar ben lui vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Redondo1982 schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 13:13:
[...]

Wat is je pols? Misschien al eerder gepost, maar ben lui vandaag.
19,5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:45
[Afbeelding]

Verdomme, ziet er goed uit (ik heb een pols van 16,5cm). Nu start het twijfelen bij mij ook langszaam :+

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Zou de AWU als displaymodel bij de Mediamarkt liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shyheim

shyheim

busta! straight busta!

Is it just me or is the screen collecting dust more easily that the Series 7
Lijkt me ook wel iets omdat het scherm iets of wat onder de randjes zit.
Then again, bij mijn Garmin is dat niet het geval.

Pagina: 1 ... 9 ... 53 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires

De eerste dagen na een iOS / watchOS update kan de batterijduur tijdelijk kan afnemen doordat er op de achtergrond allerlei opruim- en indexeeracties plaatsvinden. Even een week wachten en je device opnieuw opstarten lost 9 van de 10 batterijproblemen op.