Moet zeggen dat de ultra met de “oude” bandjes nog best goed staat. Dat had ik eigenlijk niet verwacht.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• overtones
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12:31
Donstil schreef op woensdag 21 september 2022 @ 15:54:
Moet zeggen dat de ultra met de “oude” bandjes nog best goed staat. Dat had ik eigenlijk niet verwacht.
ja absoluut, ik heb hier nog een link bracelet liggen van destijds mijn S2 SS ben benieuwd hoe dat gaat kleuren met het titanium want zo shiny is dat bandje niet meer.

Zou wel eens fancy kunnen worden, en heb ook nog een milanese loop. Vrijdag foto's :P

|| iPhone 17 Pro 256GB CO || Apple Watch Ultra 1 || iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Citroentaart
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13-06 17:10
Dankje, ik kon het niet zo snel vinden op de Apple site of het ook voor die bandjes gold.
Ik heb een SS Graphite series 7. Ik twijfel tussen het nieuwe Regenwoud/Beige of Middernacht gevlochten solo loop bandje.

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:17

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 16:57
giantgiantus schreef op woensdag 21 september 2022 @ 15:53:
[...]

Daarom mijn vraag of het werkt met een 3e inactieve TMOBILE sim in mn phone.
Nee, lijkt mij niet.

https://support.apple.com/nl-nl/HT207578

[ Voor 8% gewijzigd door Davidas op 21-09-2022 16:07 ]

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

• Larsson Yorgen
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 12-10-2022
Heeft iemand het 8e model al gekocht?

• VP.
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17-09 21:45

VP.

De mijne komt morgen binnen (als het goed is) :)

EDIT: heb wel lang lopen twijfelen tussen de 7 en de 8. Echter was de 7 maar een kleine 100 euro goedkoper, en ik heb de goede hoop dat er in de toekomst additionele software updates komen die gebruik maken van de nieuwe sensoren. Dit zal mijn eerste Apple Watch zijn, dus ik ben benieuwd,

[ Voor 40% gewijzigd door VP. op 21-09-2022 16:20 ]

• Davidas
Ja, maar begin de AW Ultra nu wel steeds mooier te vinden. :9

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Oi. In de reviews heb ik wel het gevoel dat de Watch Ultra echt niet voor mensen met smalle polsjes is. Ik zie toch bij veel mensen vooral een kleine computer aan hun arm hangen. Benieuwd hoe niet de reviewers, maar real life users dat vanaf vrijdag gaan ervaren. Voor mijn gevoel zal hij voor menigeen te groot zijn, vrees ik zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Nu online
Zeker wel! Ik heb ‘m en ben er behoorlijk blij mee. Ben gegaan van 41mm naar 45mm en daar ben ik heel tevreden mee. Met een Link Bracelet staat Graphite echt geweldig. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4DMstYzmzbHHDt60ajIpa_CdUAU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wGtPdmZu4KHtCh4fdfVq0DcM.jpg?f=fotoalbum_large

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:00
Dennisweb schreef op woensdag 21 september 2022 @ 16:30:
Oi. In de reviews heb ik wel het gevoel dat de Watch Ultra echt niet voor mensen met smalle polsjes is. Ik zie toch bij veel mensen vooral een kleine computer aan hun arm hangen. Benieuwd hoe niet de reviewers, maar real life users dat vanaf vrijdag gaan ervaren. Voor mijn gevoel zal hij voor menigeen te groot zijn, vrees ik zo.
Ultra is een sporthorloge he. Als je een gemiddelde Garmin ziet zijn die ook vrij fors op een pols.
overtones schreef op woensdag 21 september 2022 @ 15:57:
[...]

ja absoluut, ik heb hier nog een link bracelet liggen van destijds mijn S2 SS ben benieuwd hoe dat gaat kleuren met het titanium want zo shiny is dat bandje niet meer.

Zou wel eens fancy kunnen worden, en heb ook nog een milanese loop. Vrijdag foto's :P
Ik heb een S5 in titanium gehad. De LinkBracelet daarbij gaat wel oké maar de bandjes met een Chrome bevestiging (Milanese loop, Classic Buckle, enz) vond ik erg vloeken

• giantgiantus
Donstil schreef op woensdag 21 september 2022 @ 16:41:
[...]

Ik heb een S5 in titanium gehad. De LinkBracelet daarbij gaat wel oké maar de bandjes met een Chrome bevestiging (Milanese loop, Classic Buckle, enz) vond ik erg vloeken
Dat soort bandjes staan toch uberhaupt niet zo goed bij een sporthorloge met die oranje knop ed?

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 23:38
giantgiantus schreef op woensdag 21 september 2022 @ 16:42:
[...]

Dat soort bandjes staan toch uberhaupt niet zo goed bij een sporthorloge met die oranje knop ed?
Nou…het zal een kwestie van smaak zijn, maar die titanium band van Nomad icm de ultra lijkt mij heel nice…
giantgiantus schreef op woensdag 21 september 2022 @ 16:42:
[...]

Nah duikhorloges met een stalen band zijn in de horloge wereld niet bijzonder, dus dat kan nog best goed uitpakken misschien.

Maar de classic buckle doe je er niet snel om inderdaad.

• Dennisweb
  • Nu online
giantgiantus schreef op woensdag 21 september 2022 @ 16:39:
[...]

Ultra is een sporthorloge he. Als je een gemiddelde Garmin ziet zijn die ook vrij fors op een pols.
Dat klopt. Maar dan zou je dus eigenlijk twee Watches moeten hebben. Eentje voor op kantoor en andere gelegenheden en de Watch Ultra om mee te sporten.

• giantgiantus
Dennisweb schreef op woensdag 21 september 2022 @ 16:48:
[...]

Dat klopt. Maar dan zou je dus eigenlijk twee Watches moeten hebben. Eentje voor op kantoor en andere gelegenheden en de Watch Ultra om mee te sporten.
Op kantoor is het gelukkig allemaal niet zo formeel meer. Helft van de mensen aan tafel heeft tegenwoordig een sporthorloge om.
Dennisweb schreef op woensdag 21 september 2022 @ 16:48:
[...]

Ik hou mijn S7 er wel naast om die reden. Niet dat ik nou met de ultra zal gaan sporten maar voor de momenten dat een ultra net niet kan en mijn analoge horloges ook ongepast zijn.

• giantgiantus
Donstil schreef op woensdag 21 september 2022 @ 16:50:
[...]

Ik hou mijn S7 er wel naast om die reden. Niet dat ik nou met de ultra zal gaan sporten maar voor de momenten dat een ultra net niet kan en mijn analoge horloges ook ongepast zijn.
Geen horloge is ook nog een optie ;)
giantgiantus schreef op woensdag 21 september 2022 @ 16:51:
[...]

Geen horloge is ook nog een optie ;)
Ja op een gala of een begrafenis. Anders moet ik er wel eentje om hebben hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
Donstil schreef op woensdag 21 september 2022 @ 16:52:
[...]

Ja op een gala of een begrafenis. Anders moet ik er wel eentje om hebben hoor.
Als ik eerlijk ben vind ik een sporthorloge en Apple Watch altijd wel kunnen. Wat zijn gelegenheden waar zon horloge niet kan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-09 08:40
Kleinigheidje maar toch prettig om te weten:
Apple Now Says Apple Watch Series 8 and SE 2 Support Bluetooth 5.3
giantgiantus schreef op woensdag 21 september 2022 @ 16:54:
[...]

Als ik eerlijk ben vind ik een sporthorloge en Apple Watch altijd wel kunnen. Wat zijn gelegenheden waar zon horloge niet kan.
Ja wordt wel steeds gangbaarder inderdaad, vind persoonlijk op alle momenten waar je een colbert draagt een sport horloge als ene Garmin ofz niet kunnen maar goed er zijn ook mensen die sportschoenen onder een pantalon dragen dus ik kijk nergens meer van op tegenwoordig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15:20

pdavie2311

Live life to the fullest..

Nah, ik vind de Ultra met een chique band zeker kantoor waardig. Dat ga ik dus ook zeker doen. Klantbezoeken ook. De combi die ik vrijdag krijg, met groene Alpine band draag ik dus wel zakelijk. Voor sporten komt er een sportloop om, of de Trail als die eindelijk fatsoenlijk te krijgen is..

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• giantgiantus
Donstil schreef op woensdag 21 september 2022 @ 16:59:
[...]

Ja wordt wel steeds gangbaarder inderdaad, vind persoonlijk op alle momenten waar je een colbert draagt een sport horloge als ene Garmin ofz niet kunnen maar goed er zijn ook mensen die sportschoenen onder een pantalon dragen dus ik kijk nergens meer van op tegenwoordig.
Ik zit in die groep😂👍 Heel blij mee. Een groep mannetjes in pak aan een tafel doet me altijd aan apen denken. Dus iets meer variatie verwelkom ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boefje79
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bdc6pQVRWbqB3b89nt7BhnYOJnQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gZBKr8SmDKzsJnJm5QEKOy8V.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ujntzOx8gkpLCbf-EAy1_JYNBy0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0c2aGC3vi765zYOQdBv4MmXh.png?f=fotoalbum_large

In een Duitse review zag ik net de combi van apple’s stalen band icm de ultra…nu de nomad nog…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TR1969
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16:36
Review Apple Watch Ultra van DC Rainmaker

YouTube: Apple Watch Ultra In-Depth Review: The Right Tool?

[ Voor 6% gewijzigd door TR1969 op 21-09-2022 18:13 ]

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 10:49

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Mij valt op in de Bright review dat die aangeven dat de band van de Ultra wel past op de S8 maar dat hij een klein beetje uit steekt en dat andersom de 42/44/45mm bandjes net wat te smal zijn? In de andere reviews zag ik dit niet vernoemd worden:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aA7ZGwP_QY3SA5B-qNszYKAVBag=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wTaJavkKQ7mvgtq2tCTiLDCf.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pxhmIHEhc4ERbw1a6gMR_JN621k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2yUAk6FB9yYU2qsUKwuhlkKO.jpg?f=fotoalbum_large

Moet zeggen dat ik steeds meer de neiging krijg om bij mijn S6 te blijven. De S7/S8 bieden buiten het wat grotere scherm te weinig en de Ultra ziet er in het ‘echt’ (lees de reviews op YouTube) toch wel erg lomp uit…
Ik sport wel maar doe geen trails, scuba of berg beklimmen (meer ;) ) dus dan zou ik de Ultra nemen voor de accu en de action button (dat lijkt me echt een top extra)

[ Voor 15% gewijzigd door Tomba op 21-09-2022 18:41 ]

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boefje79
Tomba schreef op woensdag 21 september 2022 @ 18:37:
Mij valt op in de Bright review dat die aangeven dat de band van de Ultra wel past op de S8 maar dat hij een klein beetje uit steekt en dat andersom de 42/44/45mm bandjes net wat te smal zijn? In de andere reviews zag ik dit niet vernoemd worden:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Moet zeggen dat ik steeds meer de neiging krijg om bij mijn S6 te blijven. De S7/S8 bieden buiten het wat grotere scherm te weinig en de Ultra ziet er in het ‘echt’ (lees de reviews op YouTube) toch wel erg lomp uit…
Ik sport wel maar doe geen trails, scuba of berg beklimmen (meer ;) ) dus dan zou ik de Ultra nemen voor de accu en de action button (dat lijkt me echt een top extra)
Volgens mij gaat dat om de SE…
Tomba schreef op woensdag 21 september 2022 @ 18:37:
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Aah dat vind ik goor. Dat zie je ook vaak bij die namaak bandjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
boefje79 schreef op woensdag 21 september 2022 @ 18:50:
[...]

Volgens mij gaat dat om de SE…
Maar die heeft geen afwijkende case. Dus als het voor de SE geld dan automatisch ook voor “de rest”.

• Tomba

Tomba

Donstil schreef op woensdag 21 september 2022 @ 18:55:
[...]

Andersom is een stuk lelijker (te breed kom op Apple!?) maar inderdaad net wat te smal doet echt af aan de visual…

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19:18
giantgiantus schreef op woensdag 21 september 2022 @ 15:53:
[...]

Daarom mijn vraag of het werkt met een 3e inactieve TMOBILE sim in mn phone.
Je moet een actief t mobile abonnement hebben en dus een extra abonnement voor je Watch.

De ultra is wel een met gaaf klokje 🥰

[ Voor 6% gewijzigd door Roos79 op 21-09-2022 19:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
Donstil schreef op woensdag 21 september 2022 @ 18:55:
[...]

Ook bij de originele braided bandjes :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:11
Donstil schreef op woensdag 21 september 2022 @ 16:59:
[...]

Nee, dat kan ook niet. Mensen die dat doen die zijn echt stijlloos.

Een hippe schoen kan wel onder een pantalon, maar geen Asics hardloopschoen ofzo whahahhaha.

I don't have dreams, I have goals!!

• Citroentaart
schumi1986 schreef op woensdag 21 september 2022 @ 19:14:
[...]

bah, heb ik die net besteld... Argh

• Redondo1982
Ik begin wel steeds meer te twijfelen over de Ultra. Ik vind hem wel echt…ja ultra worden haha. Op een gegeven moment moet het wel leuk blijven om de pols.

Ik laat hem gewoon komen en dan maar even testen, maar wel zonde dat de bandjes niet verkrijgbaar zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Redondo1982 schreef op woensdag 21 september 2022 @ 19:57:
Ik begin wel steeds meer te twijfelen over de Ultra. Ik vind hem wel echt…ja ultra worden haha. Op een gegeven moment moet het wel leuk blijven om de pols.

Ik laat hem gewoon komen en dan maar even testen, maar wel zonde dat de bandjes niet verkrijgbaar zijn.
Ik kan niet wachten om hem te ontvangen vrijdag!
Morgen de track en trace van Apple dan eindelijk..

• absrnd
  • Laatst online: 17:50
Redondo1982 schreef op woensdag 21 september 2022 @ 19:57:

Ik heb mijne besteld met Midnight Ocean bandje, die was het snelst leverbaar, omdat ik die toch geen van de Ultra bandjes gaat gebruiken.
en gaat die direct in de verkoop :)

• giantgiantus
Roos79 schreef op woensdag 21 september 2022 @ 19:08:
[...]

Je moet een actief t mobile abonnement hebben en dus een extra abonnement voor je Watch.

De ultra is wel een met gaaf klokje 🥰
Ja ik kan toch een actief abonnement hebben, de watch installeren met T-Mobile en abo door laten lopen maar wel de Sim deactiveren? Heb m’n andere 2 mobiele nrs nodig namelijk.

• giantgiantus
Redondo1982 schreef op woensdag 21 september 2022 @ 19:40:
[...]

Nee, dat kan ook niet. Mensen die dat doen die zijn echt stijlloos.

Een hippe schoen kan wel onder een pantalon, maar geen Asics hardloopschoen ofzo whahahhaha.
Het kan prima. Ik vind het altijd prettiger als mensen zich kleden hoe ze willen ipv te conformeren. Sterker nog ik neem liever mensen aan die iets eigens hebben dan precies de conventies te volgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
schumi1986 schreef op woensdag 21 september 2022 @ 19:14:
[...]

Ja klopt, echt een misser.

• pdavie2311

pdavie2311

giantgiantus schreef op woensdag 21 september 2022 @ 20:31:
[...]

Het kan prima. Ik vind het altijd prettiger als mensen zich kleden hoe ze willen ipv te conformeren. Sterker nog ik neem liever mensen aan die iets eigens hebben dan precies de conventies te volgen.
Mee eens!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19:11

swv

giantgiantus schreef op woensdag 21 september 2022 @ 20:29:
[...]

Ja ik kan toch een actief abonnement hebben, de watch installeren met T-Mobile en abo door laten lopen maar wel de Sim deactiveren? Heb m’n andere 2 mobiele nrs nodig namelijk.
Ik zat hier ook aan te denken, maar dan kan je geen belletjes ontvangen van je andere twee nummers. Je krijgt alleen notificaties binnen dat je gebeld bent en als je vervolgens terugbelt is dat met je T-Mobile nummer. Logisch ook.

Overigens nog steeds geen antwoord op je vraag gezien of je het multisim abo op je iPhone uit kan zetten en die op je Watch aan kunt laten tbv internettoegang :)

Ik twijfel want een abo voor alleen de Watch wordt op deze manier wel duur (zit je zo aan 20 euro per maand).

• giantgiantus
swv schreef op woensdag 21 september 2022 @ 20:39:
[...]

Ik zat hier ook aan te denken, maar dan kan je geen belletjes ontvangen van je andere twee nummers. Je krijgt alleen notificaties binnen dat je gebeld bent en als je vervolgens terugbelt is dat met je T-Mobile nummer. Logisch ook.

Overigens nog steeds geen antwoord op je vraag gezien of je het multisim abo op je iPhone uit kan zetten en die op je Watch aan kunt laten tbv internettoegang :)

Ik twijfel want een abo voor alleen de Watch wordt op deze manier wel duur (zit je zo aan 20 euro per maand).
Mensen die met moeten bellen gebruiken toch altijd FaceTime audio. Dus het nr punt is niet zo belangrijk voor mij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Redondo1982
giantgiantus schreef op woensdag 21 september 2022 @ 20:31:
[...]

Ja, dat klopt. Dat heet smaak. Alleen jij hebt geen smaak :+

• Gdumme
  • Registratie: Augustus 2017
  • Niet online
Verwachtte levertijd van de ultra zojuist een week vervroegd bij mij!

Maar ik vind een “lomp” horloge juist mooi, past wel bij me.

• Citroentaart
Is dat zo erg dan? Op voorbeelden die ik zie ziet het er wel netjes uit... ik kan me order nog retourneren.

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Wat is dit voor bandje? :?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JqSbnh-_wdp6ahDDDEWd33KYoac=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NSpUCiPG1rVUI7HGAPHGDlDg.jpg?f=fotoalbum_large

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• boefje79
Daar zit een tamagotchi in…

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
Citroentaart schreef op woensdag 21 september 2022 @ 21:36:
[...]

Is dat zo erg dan? Op voorbeelden die ik zie ziet het er wel netjes uit... ik kan me order nog retourneren.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tg8AfNXqWqPy84uiwPiwkgEJspo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/edRCvX0ndt2s9YgvQaVNtBdZ.jpg?f=fotoalbum_large

Maar Apple doet niet moeilijk met retour, gewoon even kijken of het jou erg irriteert :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

schumi1986 schreef op woensdag 21 september 2022 @ 22:00:
[...]

[Afbeelding]

Maar Apple doet niet moeilijk met retour, gewoon even kijken of het jou erg irriteert :)
Oei :X Das echt wel lelijk zeg...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Een hele lelijke :P

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

[...]

[Afbeelding]

Dit is een 41mm bandje in een 45mm Apple Watch. Het ging over een 45mm bandje in een Ultra.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mog schreef op woensdag 21 september 2022 @ 22:45:
[...]

Dit is een 41mm bandje in een 45mm Apple Watch. Het ging over een 45mm bandje in een Ultra.
Nee helaas niet, dit is met de braided loop harde realiteit, 45mm band in 45mm case ziet er zo uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Citroentaart schreef op woensdag 21 september 2022 @ 21:36:
[...]

Gewoon even zelf uitproberen, misschien vind jij het niet storend.

• Pierz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:31
Ik heb af en toe dat de microfoon stopt met werken bij dicteren van berichten en praten tegen siri. Na een powercycle werkt het vervolgens weer. Ik kom er maar niet achter waardoor het getriggert wordt, iemand een idee?

Een ander dingetje is dat de watch mijn homepod mini niet ziet. Zelfde wifi netwerk en mijn iPhone XR ziet hem wel.

Het gaat om een series 7 met watchos 9.0

#firstworldproblems

• sinasappel
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17-09 14:06
pdavie2311 schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 17:08:
[...]

Alpine groene band, gelijk op moment dat het kon besteld bij Apple..😉
En al binnen? Le photo si vous plais 😬

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

sinasappel schreef op donderdag 22 september 2022 @ 03:20:
[...]

En al binnen? Le photo si vous plais 😬
Uhm, release de 23e?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Donstil schreef op woensdag 21 september 2022 @ 23:00:
[...]

Nee helaas niet, dit is met de braided loop harde realiteit, 45mm band in 45mm case ziet er zo uit.
Krijg nou een baard. Ik heb een braided loop en het is me nooit opgevallen :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Ik had inderdaad ook de braided loop geprobeerd op mijn SS7. Juist doordat de pasvorm bij de sleuven niet mooi was, gelijk weer retour gedaan. Dat Apple zoiets door controle laat gaan / verkoopt. Niet echt des Apple zeg maar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Lucky Bastard! Hier geen reservering meer op mijn CC. Dat is wat anders! Hoop toch snel de T&T te ontvangen. Morgen jarig en thuiswerkdag! 8)

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19:18
pdavie2311 schreef op woensdag 21 september 2022 @ 17:12:
Nah, ik vind de Ultra met een chique band zeker kantoor waardig. Dat ga ik dus ook zeker doen. Klantbezoeken ook. De combi die ik vrijdag krijg, met groene Alpine band draag ik dus wel zakelijk. Voor sporten komt er een sportloop om, of de Trail als die eindelijk fatsoenlijk te krijgen is..
Soort stoer/sjiek vind ik zulke horloges vaak wel staan bij een pak of nette kleding.
Het bandje zal daar wel een beetje bepalend in gaan zijn maar zal ook aan de kleding liggen.

@giantgiantus En dus een extra abonnement voor de Watch, enkel een t mobile abonnement dan werkt het niet.
Al zal je deze specifieke vraag aan t mobile zelf moeten stellen.

[ Voor 4% gewijzigd door Roos79 op 22-09-2022 08:18 ]

• pdavie2311

pdavie2311

Roos79 schreef op donderdag 22 september 2022 @ 08:17:
[...]

Soort stoer/sjiek denk ik juist eigenlijk dat het zal zijn.
Het bandje zal daar wel een beetje bepalend in gaan zijn maar zal ook aan de kleding liggen.
Precies dit!

• Citroentaart
[...]

[Afbeelding]

Niet fraai. Ik ga ook gewoon even kijken. Zijn ze niet mooi of netjes gaan ze retour. Voor 99 euro is het best aan de prijs. Dan verwacht je wel een nette afwerking ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Radiodurans
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:33
Donstil schreef op woensdag 21 september 2022 @ 23:00:
[...]
Klopt:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TxplF_NjaSOJ9rbghheIknsmdJc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YR3P6HdqgU45KqvlQfpsboYI.jpg?f=fotoalbum_large
Ik vind het overigens niet heel storend, als je er van een afstand naar kijkt dan lijkt het randje van de stof wel vloeiend over te gaan in het metaal, voor zover dat kan met twee verschillende materialen.

[ Voor 14% gewijzigd door Radiodurans op 22-09-2022 08:58 ]

MYLR’23 | AVWC/AVEM/AVWS/VZLE/EN4C

• Citroentaart
Radiodurans schreef op donderdag 22 september 2022 @ 08:55:
[...]

Klopt:
[Afbeelding]
Ik vind het overigens niet heel storend, als je er van een afstand naar kijkt dan lijkt het randje van de stof wel vloeiend over te gaan in het metaal, voor zover dat kan met twee verschillende materialen.
mooie combo. Ik denk aan de SS Graphite met beige of middernacht bandje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Radiodurans
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:33
Dank, ik was eens met een vrouw in de Apple Store en die zei dat ze dit mooi vond. Zelf had ik nooit deze combo uitgekozen, ik ga meestal uit gewoonte voor donkere combinaties. Ben er nu wel heel blij mee, hoewel het vooral mooi is met een wat gebruinde huid. Maar de tip is om je eens uit je comfort zone te laten halen door een ander :*)

MYLR’23 | AVWC/AVEM/AVWS/VZLE/EN4C

• Tomba

Tomba

Ik moet zeggen dat ik die Starlight band echt wel mooi vind eigenlijk. Foto's in de Reddit post van polsen van 6.5" (16,5cm) zien er ook goed uit, ding lijkt niet groot te dragen :)

• shyheim
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 15-08 21:55

shyheim

busta! straight busta!

Begin toch wel heel hard te twijfelen of ik mijn S8 SS order niet moet annuleren en voor de Ultra zou gaan. En dan vooral voor het comfort van de extra battery life.

Werk vandaag met een Garmin die na enkele jaren nog makkelijk meerdere dagen meegaat - inclusief GPS runs + muziek van >1u. Ben een beetje bang dat dit met zo'n S8 zal tegen vallen.
(en AOD of notifications uitzetten vind ik dan wat zonde om überhaupt zo'n watch te kopen)

Enige tegenargument is dan weer dat ik maar één watch wil hebben en van die Ultra heb ik nog geen idee hoe die te dragen is in iets formelere context. Heb gelukkig wel brede onderarmen en dito brede pols, waardoor het "computer-op-de-pols"-effect dan weer kleiner is.
Zo'n Forerunner 945 met velcro band is gewoon neutraal zwart alsof het een gewoon formeel horloge is.

[ Voor 29% gewijzigd door shyheim op 22-09-2022 09:52 ]

Xbox GT: Shyheim87 | PSN: Shyheimz-

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Radiodurans schreef op donderdag 22 september 2022 @ 08:55:
[...]

Klopt:
[Afbeelding]
Ik heb al een jaar zo'n bandje en het is me werkelijk niet opgevallen. De stof gaat wel breder dan het "klikijzertje". Volgens mij willen ze de illusie wekken dat het alleen stof is waarmee het bandje vastzit.

• boefje79
Tomba schreef op donderdag 22 september 2022 @ 09:34:
[...]

Ik moet zeggen dat ik die Starlight band echt wel mooi vind eigenlijk. Foto's in de Reddit post van polsen van 6.5" (16,5cm) zien er ook goed uit, ding lijkt niet groot te dragen :)
Welke reddit is dat?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

De link staat in de post die ik quote ;) Die gaat naar Macrumors en daar vind je de doorverwijzing naar Reddit en daarin staat weer deze link naar imgur:
https://imgur.com/a/MXfVpxB

• crazylegs
  • Laatst online: 16:17
Die combi heb ik ook besteld, vind ‘m wel heel nice moet ik zeggen!

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

• Tomba

Tomba

crazylegs schreef op donderdag 22 september 2022 @ 10:15:
Die combi heb ik ook besteld, vind ‘m wel heel nice moet ik zeggen!
Echt oprecht mooi ja. Toch ga ik een Ocean band nemen. De Alpine loop is schijnbaar erg lastig te openen en sluiten (zie onder andere die Reddit post maar ook verschillende reviewers melden dit) en de Trail lijkt mij teveel op de Sport Loop. Kan ik de Ocean mooi in het zwembad gebruiken: de sport loop droogt mij te langzaam :p

• John
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-09 07:25

John

🚀

Tomba schreef op donderdag 22 september 2022 @ 10:09:
[...]

De link staat in de post die ik quote ;) Die gaat naar Macrumors en daar vind je de doorverwijzing naar Reddit en daarin staat weer deze link naar imgur:
Dat is wel een sjieke combinatie!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Ik vind de Alpine er het tofst uitzien, maar ik wil een naadloos verstelbaar bandje. Maar nu kwam ik erachter dat de Alpine rekbaar is, dus het is best naadloos.

• ma9ma
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-09 22:31

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Ik heb interesse in de Ultra, maar 1 ding is mij nog onduidelijk. Ik heb nu een Series 6 Nike (met esim) maar als ik bij tweakers kijk naar de specs van zowel de Series 6 als de Ultra staat bij beiden als glastype "saffierglas" heeft de Ultra hetzelfde glas als de Series 6 Nike?

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• overtones
ma9ma schreef op donderdag 22 september 2022 @ 11:13:
Ik heb interesse in de Ultra, maar 1 ding is mij nog onduidelijk. Ik heb nu een Series 6 Nike (met esim) maar als ik bij tweakers kijk naar de specs van zowel de Series 6 als de Ultra staat bij beiden als glastype "saffierglas" heeft de Ultra hetzelfde glas als de Series 6 Nike?
Als het goed is staat er dit:

Ion-X glass display on aluminum cases; sapphire crystal display on stainless steel and titanium cases

Nike edition is aluminum dus geen saffierglas.

https://www.apple.com/watch/compare/

|| iPhone 17 Pro 256GB CO || Apple Watch Ultra 1 || iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ma9ma
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-09 22:31

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

overtones schreef op donderdag 22 september 2022 @ 11:19:
[...]

Als het goed is staat er dit:

Ion-X glass display on aluminum cases; sapphire crystal display on stainless steel and titanium cases

Nike edition is aluminum dus geen saffierglas.

https://www.apple.com/watch/compare/
Dank! Dat overzicht kon ik niet zo snel vinden.

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• absrnd
  • Laatst online: 17:50

• pdavie2311

pdavie2311

Tomba schreef op donderdag 22 september 2022 @ 10:21:
[...]

Echt oprecht mooi ja. Toch ga ik een Ocean band nemen. De Alpine loop is schijnbaar erg lastig te openen en sluiten (zie onder andere die Reddit post maar ook verschillende reviewers melden dit) en de Trail lijkt mij teveel op de Sport Loop. Kan ik de Ocean mooi in het zwembad gebruiken: de sport loop droogt mij te langzaam :p
Dagelijks/zakelijk gebruik vind ik de Alpine het mooist. Ach, 2x per dag om en af doen valt mee toch om bevestigen? Voor sporten nu nog een sportloop 45mm maar zodra de Trail beschikbaar is haal ik die..

• Snelle.jelle
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 21-12-2023
Edit, verkeerde topic

[ Voor 80% gewijzigd door Snelle.jelle op 22-09-2022 13:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Nu online
Plaatsen jullie morgen foto’s van de Ultra om jullie pols? Ben wel benieuwd hoe het eruit ziet. Bij de reviewers zie ik veel verschillen. Van mensen die ‘m goed kunnen hebben tot dunne polsjes waar de Watch veel te groot voor is. Ben benieuwd. :)

• overtones
Sowieso komt er een foto!

Vanochtend is m'n telefoonnummer over gegaan naar t-mobile dus ik ben er helemaal klaar voor. :)

[ Voor 66% gewijzigd door overtones op 22-09-2022 14:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wvanommen
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 18:15

• wwwmarcel
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 19-06 11:37
Tomba schreef op donderdag 22 september 2022 @ 10:09:
[...]

is foto gespiegeld? of heeft hij hem op z'n kop....ik neem aan dat de knoppen rechts zitten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Nu online
wwwmarcel schreef op donderdag 22 september 2022 @ 15:22:
[...]

is foto gespiegeld? of heeft hij hem op z'n kop....ik neem aan dat de knoppen rechts zitten
Nee. Je kunt je Watch zowel links als rechts draaien. In de instellingen pas je de draagpositie aan en dan heb je de knoppen waar je dat zelf wilt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Redondo1982
Die Ultra heeft wel verschillende gezichten. Ik ben benieuwd of die een beetje mooi staat bij me. Ik hou van grote stoere klokken, maar dit is wel weer even afwachten. Alles zal ook afhangen van het juiste bandje per gelegenheid.

Tijdje geleden dat ik zo uitgekeken heb naar een product, omdat er nog niets zichtbaar is (fysiek).

Morgen zal de bom wel barsten met foto's haha.

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19:20
Iemand enig idee of KPN ook met een apple watch abbo komt?

Ik zit toch stiekem te kijken naar een Apple watch maar het liefst heb ik hem in combinatie met een abbo zoals t-mobile dat aanbied.

Een nieuwsbericht van een jaar geleden zegt dat KPN ermee bezig is maar tot nu toe geen enkele update te vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davidas
Inhumanous schreef op donderdag 22 september 2022 @ 21:54:
Iemand enig idee of KPN ook met een apple watch abbo komt?

Ik zit toch stiekem te kijken naar een Apple watch maar het liefst heb ik hem in combinatie met een abbo zoals t-mobile dat aanbied.

Een nieuwsbericht van een jaar geleden zegt dat KPN ermee bezig is maar tot nu toe geen enkele update te vinden.
Ik las laatst ergens dat het Oktober / November bij KPN mogelijk is.

• Dennisweb
  • Nu online
Davidas schreef op donderdag 22 september 2022 @ 22:07:
[...]

En? Komt de Watch Ultra er? Je twijfelde toch nog een beetje? :)

• Davidas
Dennisweb schreef op donderdag 22 september 2022 @ 22:12:
[...]

En? Komt de Watch Ultra er? Je twijfelde toch nog een beetje? :)
Ik rijd morgenvroeg naar een Apple store en zie dan wel verder. :)

• Dennisweb
  • Nu online
Davidas schreef op donderdag 22 september 2022 @ 22:14:
[...]

Ik rijd morgenvroeg naar een Apple store en zie dan wel verder. :)
Oh wow. Ik heb ook een Watch 8 RVS, maar ik zie een Ultra niet zitten. Ik moet enorm wennen aan de vormgeving en hij is mij waarschijnlijk ook te groot. Ik heb eenzelfde polsomtrek als Erwin van Bright (175mm). Het zou net-aan passen. Maar ik ben geen sporter en vind de RVS wel erg stijlvol, hoor.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TR1969
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16:36
Davidas schreef op donderdag 22 september 2022 @ 22:07:
[...]

Ben wel benieuwd waar je dat hebt gelezen.
Er gaan wat speculaties dat het T-Mobile monopoly dan afloopt voor de Apple Watch gecombineerd met de hoop dat KPN dan instapt maar KPN hult zich nu al ruim een jaar in stilzwijgen..

En dat terwijl ze als eerste in de media kwamen met ondersteuning voor de Apple Watch.
Je zou het bijna misleiding kunnen noemen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19:11

swv

Leuk interactief topic op Macrumors met allemaal foto’s van de Ultra icm diverse bandjes. Ding is veel te groot voor zijn pols naar mijn mening maar veel combi’s met bandjes zijn best oke.
https://forums.macrumors....nd-photos-thread.2361468/

Toch blijf ik bij de SS 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
swv schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 07:35:
Leuk interactief topic op Macrumors met allemaal foto’s van de Ultra icm diverse bandjes. Ding is veel te groot voor zijn pols naar mijn mening maar veel combi’s met bandjes zijn best oke.

Ziet er goed uit. En niet te groot voor zijn pols vind ik. Het ding is een sporthorloge. En sowieso het is een Apple Watch die je sowieso niet draagt omdat het mooi is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

giantgiantus schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 07:37:
[...]

Ziet er goed uit. En niet te groot voor zijn pols vind ik. Het ding is een sporthorloge. En sowieso het is een Apple Watch die je sowieso niet draagt omdat het mooi is.
Sorry, maar dat vind ik onzin. Een mooie SS Series 7/8 met lederen band is echt wel mooi.
Dat is mijn mening net als jouw mening dat het niet mooi is. Sommige combi's zijn echt wel chique vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

swv schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 07:35:

Wow! Die doos/verpakking. Daar hebben ze ook series werk van gemaakt zeg. _/-\o_

Pagina: 1 ... 8 ... 53 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires

De eerste dagen na een iOS / watchOS update kan de batterijduur tijdelijk kan afnemen doordat er op de achtergrond allerlei opruim- en indexeeracties plaatsvinden. Even een week wachten en je device opnieuw opstarten lost 9 van de 10 batterijproblemen op.