Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 4nter0
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 15-08 14:05
Ik blijf lekker even bij men AW7 al ben ik wel stiekem aan het kijken naar de ultra.

Toch even een foto van het nieuwe bandje in combinatie met men AW7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/weETFjKBNsVAW4EJ98gbMmPNlp8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lxD5R9tajePVR8ZFFaCb7aX3.jpg?f=fotoalbum_large

- 4nter0

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13:24

swv

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7UNsBlk24Flsye_hyrNPcjrKMpY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aWrZlOJzMF7eFEomzDvadGDC.jpg?f=fotoalbum_large

S8 SS Graphite 45 mm met Umber Leather Link.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-09 21:58
Omber bandje ziet er goed uit! Ook maar even bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-09 21:49
vorig jaar bij de AW7 de goud bruine leather link besteld. Mooi bandje.. al slijt het wel flink..

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:56
Het mooie zou zijn als Apple eens de lederen bandjes voorziet van een rubberen binnenlaag. Dit ivm zweetgeuren en dan gaat ie ook langer mee. Beetje zoals Hublot en AP dit doen.

Ik heb vele klokken gehad met lederen band en na verloop van tijd gaat dat een beetje stinken. Zeker als je er ook actief mee werkt.

[ Voor 6% gewijzigd door Redondo1982 op 16-09-2022 14:41 ]

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-09 21:49
Redondo1982 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 14:40:
Het mooie zou zijn als Apple eens de lederen bandjes voorziet van een rubberen binnenlaag. Dit ivm zweetgeuren en dan gaat ie ook langer mee. Beetje zoals Hublot en AP dit doen.

Ik heb vele klokken gehad met lederen band en na verloop van tijd gaat dat een beetje stinken. Zeker als je er ook actief mee werkt.
eens. Vooral de lerenbandjes die in aanraking komen met vocht (zweet/regen etc) op den duur drogen die weer op en scheurt het leer.. (nog los van de minder aangename geur die het oplevert).

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowStrider1
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 13:45
Iemand hier die van de series 5 naar de series 7/8 zijn gegaan? Ik zit er over na te denken om te upgraden maar ben er nog niet helemaal over uit of het de overstap waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Nu online
ShadowStrider1 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 15:07:
Iemand hier die van de series 5 naar de series 7/8 zijn gegaan? Ik zit er over na te denken om te upgraden maar ben er nog niet helemaal over uit of het de overstap waard is.
- Veel betere CPU
- Groter scherm
- Snelladen
- Saturatiemeter
- Crashdetectie
- Temperatuursensor

Een paar opsommingen die me zo te binnen schieten. Als hier weinig tussen zit waar je echt meerwaarde aan hecht dan zou ik het niet doen.

[ Voor 8% gewijzigd door Davidas op 16-09-2022 15:12 ]

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
ItsFlokkie schreef op woensdag 14 september 2022 @ 10:34:
Tempratuursensor moet ervoor zorgen dat je ook een betere sleeptracking krijgt.
Heb je hier een bron van (specifiek voor de AW)?
Mizgala28 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 12:16:
En voor mij werkt de Samsung veel beter, maar als ik op vaste tijden naar bed ga zijn ze on par of werkt AW beter.
Puntje is wel dat de Samsung matig betrouwbaar is en de AW top of the line als het om sleep tracking gaat.
Zie review van the Quantified Scientist.
Davidas schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 15:12:
[...]

- Veel betere CPU
- Groter scherm
- Snelladen
- Saturatiemeter
- Crashdetectie
- Temperatuursensor

Een paar opsommingen die me zo te binnen schieten. Als hier weinig tussen zit waar je echt meerwaarde aan hecht dan zou ik het niet doen.
Snel laden is echt een onderschatte feature vind ik. Voor mij was dit wat nodig was om de matige batterijduur in vergelijking met mijn Fenix 6 Pro te compenseren. Voorheen liep ik vaak stuk op sporten (6x per week) en opladen en dat is met quick charge verleden tijd. Ik heb echt helemaal geen issue meer met het opladen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JimmyJoness
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-09 22:17
ShadowStrider1 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 15:07:
Ik van een 5 naar een 7 (vorig jaar).

Grotere scherm en snelladen waren het voor mij dubbel en dwars waard.
Het snelladen heeft de Watch imo veranderd, aangezien elk moment 15-30 minuutjes op de lader weer een dag gebruik geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Ik probeer een taak te maken dat als het 8:00 is automatisch low power mode op de AW aan gaat en om 21:30 weer uit. Dit lijkt niet te kunnen en enkel voor de iPhone instelbaar. Klopt dat of kijk ik verkeerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:29

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Limbeckx schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 13:27:
[...]

Dollar = Euro op dit moment. Als ik kijk naar NYC, Brooklyn. Zou ik 870 euro kwijt zijn voor een stainless steel 45mm met umber leather link. Dat is 950 euro in Nederland dus dat is echt de moeite niet. Zeker met het verschil 4G bands...
Dat is dus mijn punt, de sales tax daar is ergens tegen de 9% volgens mij. Ga je naar Oregon dan zit je op 0% en zit je toch eerder op 800, dan wordt het wel echt een verschil dat de moeite is als je er toevallig bent.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:02
swv schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 13:58:
[Afbeelding]

S8 SS Graphite 45 mm met Umber Leather Link.
Mooi bandje, maar waar ik erg tevreden mee ben is deze https://www.amazon.nl/gp/...tle_o01_s00?ie=UTF8&psc=1

Als ik sport doe ik een sportbandje om;-)

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItsFlokkie
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 03-08 11:34
Aghanim schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 15:35:
[...]

Heb je hier een bron van (specifiek voor de AW)?
Bij deze :) https://support.apple.com/en-qa/HT213275

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KarlHungus
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 10-09 16:08

KarlHungus

I fix the cable.

Umber Leather Link ziet er inderdaad mooi uit. Ik ben tempted, maar aan de andere kant heb ik ook al 12 AW bandjes hier liggen en 13 is niet zo'n best getal (begreep ik ooit 's)

My name is Karl. Ich bin expert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarioMark1541
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06:07
Ik heb vandaag m’n iPhone 14 ontvangen en Apple Watch 8

Ik heb eerst m’n iPhone geconfigureerd en overgezet met backup en vervolgens m’n nieuwe Watch 8 toegevoegd via de watch app en nam mijn instellingen over
Nu mis ik een heleboel medailles die er niet in staan
Duurt dit lang dat hij dat nog aan het synchroniseren is ?
En kan ik nadat ik m’n nieuwe series 8 heb gekoppeld de oude loskoppelen en resetten ?

Hetzelfde geldt op m’n iPhone 14 waar ik ook lang niet alle medailles zie

[ Voor 8% gewijzigd door MarioMark1541 op 16-09-2022 17:35 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VzF7GzFpWugDUff8YM9ytANSrVw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lapKezGeGDwmOQ2A0iutOMrs.jpg?f=fotoalbum_large

Apple Watch Series 8, 45 mm in Grafiet, met Spacezwart schakelarmbandje. Ik ben van 41mm gekomen en heb nu het gevoel alsof ik al die jaren met een te klein horloge heb gelopen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
  • Nu online
MarioMark1541 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 17:23:
Ik heb vandaag m’n iPhone 14 ontvangen en Apple Watch 8

Ik heb eerst m’n iPhone geconfigureerd en overgezet met backup en vervolgens m’n nieuwe Watch 8 toegevoegd via de watch app en nam mijn instellingen over
En kan ik nadat ik m’n nieuwe series 8 heb gekoppeld de oude loskoppelen en resetten ?

Kan even duren inderdaad, kijk morgen nog maar eens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-09 15:50
Aghanim schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 15:35:

Puntje is wel dat de Samsung matig betrouwbaar is en de AW top of the line als het om sleep tracking gaat.
Zie review van the Quantified Scientist.
Die review heb ik inderdaad gezien, dus enige andere verklaring die ik heb is dat mijn model gaar is op dat front.

Ik heb als ik niet op vaste tijden naar bed ging hele rare resultaten met mijn AW gehad, op vaste tijden daartegen niet.

Maar goed, diezelfde AW toont weleens dat ik een hartslag van richting de 170 in rust had, terwijl ik dat soort issues niet heb.

al heeft iemand mij ooit verteld dat erg droge huid een boosdoener voor tracking kan zijn, maar ik heb dat info nooit elders kunnen vinden

Niet dat het uitmaakt, 95% van de reden dat ik AW kocht zijn notificaties en dergelijke, rest is bijzaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13:15
MarioMark1541 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 17:23:

Niet gelezen wat ik er al over had gezegd 😉
Dat kost gewoon enkele uren of langer voordat alles gesynchroniseerd is.
Zal je oude ook pas wissen als alles goed erop staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchRevan
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-09 14:36
Dennisweb schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 17:50:
[Afbeelding]

Apple Watch Series 8, 45 mm in Grafiet, met Spacezwart schakelarmbandje. Ik ben van 41mm gekomen en heb nu het gevoel alsof ik al die jaren met een te klein horloge heb gelopen. 8)7
Grafiet bijpassend bij space black?

Ik heb op dit moment nog een Series 3 RVS space black uit Duitsland. Ook space black milanese loop.

Nu twijfel ik bij de Series om over te stappen naar Zilver vanwege de Grafiet kleur OF een Hermés Space Black uit Duitsland te halen, omdat ik twijfel over grafiet haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Nu online
DutchRevan schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 18:14:
[...]

Grafiet bijpassend bij space black?

Ik heb op dit moment nog een Series 3 RVS space black uit Duitsland. Ook space black milanese loop.

Nu twijfel ik bij de Series om over te stappen naar Zilver vanwege de Grafiet kleur OF een Hermés Space Black uit Duitsland te halen, omdat ik twijfel over grafiet haha.
Past prima. Het kleurverschil is echt minimaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
@Dennisweb puur op basis van je foto lijkt de 45mm toch vrij groot aan je pols? Ondervind je daar geen hinder van?

@ItsFlokkie zos je het schreef impliceerde het dat je slaaptracking op zichzelf beter werd met de temperatuur meter. Dat lees ik daar niet terug.

Ik hoop overigens dat de thermometer betrouwbaarder is dan bij Garmin. Die zat er altijd ruim 5C naast :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Nu online
Aghanim schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 18:27:
@Dennisweb puur op basis van je foto lijkt de 45mm toch vrij groot aan je pols? Ondervind je daar geen hinder van?

@ItsFlokkie zos je het schreef impliceerde het dat je slaaptracking op zichzelf beter werd met de temperatuur meter. Dat lees ik daar niet terug.

Ik hoop overigens dat de thermometer betrouwbaarder is dan bij Garmin. Die zat er altijd ruim 5C naast :|
Hij past juist precies, niet te groot. De 41mm was best klein. Ik heb het horloge net een paar uurtjes, maar tot nu geen enkele hinder. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarioMark1541
Davidas schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 17:59:
[...]

En heb m’n oude Watch enkel gewist via de Apple Watch zelf is dit goed ?

Daarna uit m’n toestel verwijderd staan er dan geen gegevens meer van me in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 23:38
Alvast wat voorpret voor de komst van de ultra…

Wat voor titanium band hebben jullie gevonden/op het oog die lijkt te matchen met de kast van de ultra?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• duchaantje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-06-2023
https://forums.macrumors....with-siren-sound.2359487/
Extra voorpret voor de ultra. Je ziet ook dat de oude bandjes prima passen. Denk dat de leather link ook wel goed staat

[ Voor 37% gewijzigd door duchaantje op 16-09-2022 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
duchaantje schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 19:53:
Extra voorpret voor de ultra. Je ziet ook dat de oude bandjes prima passen. Denk dat de leather link ook wel goed staat
pfff, is wel een flink blok aan je pols zeg, blij dat ik bij de 7 ben gebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
duchaantje schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 19:53:
Oef. Ik ben heel benieuwd als ik ‘m volgende week krijg. Erg groot rond smalle polsen. Wordt hier niet enthousiaster van als je ‘m naast de 8 ziet eigenlijk.. We gaan het zien!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:45

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

[Afbeelding]

Mwoah, denk dat een 41mm je ook heel goed staat. Deze is vrij groot.

Heb zelf ook altijd de kleinere van de twee, vind ‘subtiel’ vaak wat mooier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donaldo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-09 22:57
Bigg Balls schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 20:33:
[...]

Vind ik ook, hier ook nog steeds tevreden met de 40mm AW6.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R8kYHu0HJiUYI6rQFhYWimFdDP4=/800x/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/hx8yGnQY7ldmZFwLhrwCZtEU.gif?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Roos79
[Afbeelding]

Horloge waar ga je met die pols heen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

KarlHungus schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 17:11:
Umber Leather Link ziet er inderdaad mooi uit. Ik ben tempted, maar aan de andere kant heb ik ook al 12 AW bandjes hier liggen en 13 is niet zo'n best getal (begreep ik ooit 's)
Nu ben ik niet heel bijgelovig maar als je voor de leather loop gaat, ben ik bang dat het inderdaad een tegenvaller gaat worden… ik ben na heel veel verschillende ali en amazon bandjes steeds meer naar Apple bandjes overgestapt en altijd 100% tevreden behalve bij de leather loop. De verf laat te snel los (net zoals vrijwel elke aliexpress bandjes snel verf loslaten, scheuren etc). Voor €100 ging mij dit veel te snel, en vooral dat de Apple Store gewoon service weigerde na 6 maanden gebruik. Dat ben ik helemaal niet van Apple gewend.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe zit het eigenlijk met de lugs van de nieuwe “ultra bandjes”, zijn die ook van titanium?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icaru
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 30-08 13:44
Ergens nog een ultra te scoren op dit moment op zeker volgende week geleverd te krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:45

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

donaldo schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 20:40:
[...]

Vind ik ook, hier ook nog steeds tevreden met de 40mm AW6.

[Afbeelding]
Perfect! Staat goed en juiste maat imo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StevenRSCA
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 10:43
Zijn er hier ook mensen die een positieve wijziging van de battery health op oudere Watch-modellen ervaren na de installatie van WatchOS9? Op de laatste versie van WatchOS8 had mijn Series 4 77% battery health en na drie dagen op WatchOS9 is die terug gestegen naar 80%.

Nog een algemene vraag over bestellen in de online Apple Store want ik ga toch een Series8 gaan bestellen denk ik 😀: wanneer wordt je credit card gecharged: bij het plaatsen van de bestelling of bij de levering thuis? Ik dacht het laatste, toch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Davidas
  • Nu online
StevenRSCA schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 22:18:
Zijn er hier ook mensen die een positieve wijziging van de battery health op oudere Watch-modellen ervaren na de installatie van WatchOS9? Op de laatste versie van WatchOS8 had mijn Series 4 77% battery health en na drie dagen op WatchOS9 is die terug gestegen naar 80%.

Nog een algemene vraag over bestellen in de online Apple Store want ik ga toch een Series8 gaan bestellen denk ik 😀: wanneer wordt je credit card gecharged: bij het plaatsen van de bestelling of bij de levering thuis? Ik dacht het laatste, toch?
Bij het voorbereiden van verzending, zo’n week voor ontvangst.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Nu online
Bigg Balls schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 20:33:
[...]

De 41mm heb ik gehad en die was te klein. Dat was net een dameshorloge.

Heb even een betere foto gemaakt. Had het bandje ook scheef zitten. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4DMstYzmzbHHDt60ajIpa_CdUAU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wGtPdmZu4KHtCh4fdfVq0DcM.jpg?f=fotoalbum_large
Roos79 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 21:00:
[...]

Horloge waar ga je met die pols heen?
Ik ben er blij mee. Take it easy. Let people have their toy. :)

[ Voor 13% gewijzigd door Dennisweb op 16-09-2022 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarioMark1541
Davidas schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 17:59:
[...]

Ze staan wel op m’n iPhone maar nog niet op de Watch komt dat dan wel goed?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 13:21
Dennisweb schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 22:34:
[...]

Heb even een betere foto gemaakt. Had het bandje ook scheef zitten. [Afbeelding]

[...]

Ziet er goed uit :) laat anderen je de pret niet bederven.

Bizar dat tweakers zo negatief moeten reageren op het bericht van een tweaker die blij met zijn aankoop is! Het is een kwestie van smaak toch?

Nog een weekje wachten en dan kan ik met de Ultra aan de slag :D

[ Voor 16% gewijzigd door schumi1986 op 17-09-2022 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Nu online
schumi1986 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 23:45:
[...]

Ziet er goed uit :) laat anderen je de pret niet bederven.

Bizar dat tweakers zo negatief moeten reageren op het bericht van een tweaker die blij is met zijn aankoop! Het is een kwestie van smaak toch?

Nog een weekje wachten en dan kan ik met de Ultra aan de slag :D
Thanks! Ik denk ook dat mijn eerste foto niet helemaal mooi was. Maar ik ben wel gewend dat - laten we zeggen - niet iedereen altijd even positief is.

Hopelijk bevalt je Ultra ook! Voor mij te groot. Vandaar niet besteld. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roos79
MarioMark1541 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 22:45:
[...]

Ze staan wel op m’n iPhone maar nog niet op de Watch komt dat dan wel goed?
Je vraagt van alles maar leest niet de reacties.

@Dennisweb Dat oogt wel beter zo die laatste foto.

[ Voor 9% gewijzigd door Roos79 op 17-09-2022 08:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12:00

pdavie2311

Live life to the fullest..

Dennisweb schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 23:57:
[...]

Thanks! Ik denk ook dat mijn eerste foto niet helemaal mooi was. Maar ik ben wel gewend dat - laten we zeggen - niet iedereen altijd even positief is.

Hopelijk bevalt je Ultra ook! Voor mij te groot. Vandaar niet besteld. :)
Prima toch deze maat? De 45mm leek ielig op mijn polsen vond ik nog zelfs. Kan niet wachten op de Ultra. Minder dan een week nog kunnen we zeggen :9~

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dennisweb schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 22:34:
[...]

Heb even een betere foto gemaakt. Had het bandje ook scheef zitten. [Afbeelding]

[...]

Prima toch!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-09 08:40

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:31
Na lang wikken en wegen zojuist de pricewatch: Apple Watch Series 7 (41mm) Blauw (Blauw) besteld.
Maandag komt hij binnen, daarna weer sinds een groot aantal jaren een horloge om mijn pols.

Vind het prijsverschil tussen de 7 & 8 toch te groot voor wat ik ervoor terug krijg.
Edit: Verkeerde topic 8)7

[ Voor 105% gewijzigd door Donstil op 17-09-2022 09:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JimmyJoness
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-09 22:17
Misschien ben ik de enige die het niet wist, maar ik heb net in het iPhone topic gelezen over shortcuts.

Ik ben al 3 jaar dagelijks handmatig m’n Applewatch wijzerplaat aant wijzigen (werk/savonds/weekend), dankzij het iPhone topic heb ik net gevonden hoe ik deze automatisch kan laten wijzigen!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:39
JimmyJoness schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 10:19:
Misschien ben ik de enige die het niet wist, maar ik heb net in het iPhone topic gelezen over shortcuts.

Ik ben al 3 jaar dagelijks handmatig m’n Applewatch wijzerplaat aant wijzigen (werk/savonds/weekend), dankzij het iPhone topic heb ik net gevonden hoe ik deze automatisch kan laten wijzigen!
Hoe bedoel je precies elke dag je wijzerplaat aanpassen, welk deel daarvan precies?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• remmuz
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10:13
carpebios schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 10:21:
[...]

Hoe bedoel je precies elke dag je wijzerplaat aanpassen, welk deel daarvan precies?
Dit: https://www.appletips.nl/...automatiseren-opdrachten/

Aanpassen is niet helemaal het goeie woord. Het gaat om het wisselen naar een andere wijzerplaat op bepaalde momenten van de dag. Tenminste, dat is wat ik denk dat @JimmyJoness bedoelde.

[ Voor 25% gewijzigd door remmuz op 17-09-2022 10:56 ]

• Agostino
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 13:40
StevenRSCA schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 22:18:

Yes, hier ook! Van 72% naar 82% gestegen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Statusupdate Watch Ultra! Verzending wordt voorbereid..😀 Eerder mag altijd hoor..

[ Voor 17% gewijzigd door pdavie2311 op 17-09-2022 11:13 ]

• MarioMark1541
Roos79 schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 08:03:
[...]

Je vraagt van alles maar leest niet de reacties.

@Dennisweb Dat oogt wel beter zo die laatste foto.
Ik lees wel hoor maar ben gewoon bang dat ik ze kwijt ben

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• remmuz
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10:13
Ik begrijp ieders enthousiasme over nieuwe Watches die onderweg zijn, maar:

Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1631437

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Gisteren even gespeeld met de AW8 van mijn vrouw. Het is een mooi apparaat. Het scherm is net even wat groter dan de AW4 die ik heb, maar dat merk je best wel. Verder is het gewoon dezelfde AW als de AW4. Je hebt niet echt iets nieuws om de pols. Dit doet mij twijfelen of ik wel voor een SS AW8 moet gaan. Die is namelijk €899 en voor €100 meer heb je een AWU, dan heb je toch iets heel anders om je pols.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
Mog schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 12:03:
Gisteren even gespeeld met de AW8 van mijn vrouw. Het is een mooi apparaat. Het scherm is net even wat groter dan de AW4 die ik heb, maar dat merk je best wel. Verder is het gewoon dezelfde AW als de AW4. Je hebt niet echt iets nieuws om de pols. Dit doet mij twijfelen of ik wel voor een SS AW8 moet gaan. Die is namelijk €899 en voor €100 meer heb je een AWU, dan heb je toch iets heel anders om je pols.
Dat was ook ongeveer mijn redenering.. Ik wil graag een titanium watch, toen bekend werd dat de aw 8 enken in alu of ss werd uitgebracht, dacht ik idd ook, €100,- meer en ik heb wel titanium, en nog een hoop andere “extra’s” die ik tof vind aan een nieuwe aw, groter formaat, betere accu duur, beter scherm, plat scherm, andere chips, betere gps, en zoals je zegt echt “iets anders” om je pols. Veel geld is het toch al, dus persoonlijk daarom de keus gemaakt om voor de Ultra te gaan.

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

crazylegs schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 12:49:
[...]

Dat was ook ongeveer mijn redenering.. Ik wil graag een titanium watch, toen bekend werd dat de aw 8 enken in alu of ss werd uitgebracht, dacht ik idd ook, €100,- meer en ik heb wel titanium, en nog een hoop andere “extra’s” die ik tof vind aan een nieuwe aw, groter formaat, betere accu duur, beter scherm, plat scherm, andere chips, betere gps, en zoals je zegt echt “iets anders” om je pols. Veel geld is het toch al, dus persoonlijk daarom de keus gemaakt om voor de Ultra te gaan.
Precies. Maar ik wil de Ultra alleen wel eerst om mijn pols zien en voelen. Hoewel ik veel sport wil ik wel een horloge wat ik dagelijks kan gebruiken.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 10:49

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Voor de AWU twijfelaars hier een heleboel foto’s van de Ultra op verschillende polsen;

https://imgur.com/a/ezxJ72V/

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• Redondo1982
Tomba schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 13:28:
Voor de AWU twijfelaars hier een heleboel foto’s van de Ultra op verschillende polsen;

https://imgur.com/a/ezxJ72V/
Gekke vind ik nu juist dat de rubberen Ocean band mooier oogt, terwijl ik hem op de sites spuuglelijk vind 8)7

• absrnd
  • Nu online
Grappig dat de Chinese kopie van de AWU er eerder is dan de levering van de echte :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eyvLPOq8uJYCfRlK3XrgAiTec8E=/800x/filters:strip_exif()/f/image/yUMH7VZ9cBPQzDFukh7LAX75.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DSRUCF6R_PYNvV1nbMuy_2Ghsk4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/jOzgub9xOzzBX8Lqt6lw3ESY.png?f=fotoalbum_large
pdavie2311 schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 11:12:
Statusupdate Watch Ultra! Verzending wordt voorbereid..😀 Eerder mag altijd hoor..
Haha hier ook. Afgelopen jaar stond hij zo tot 02:00 release dag 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!
absrnd schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 13:59:
Grappig dat de Chinese kopie van de AWU er eerder is dan de levering van de echte :)

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Goeie schroeven op de onderkant ook.

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Gek, mijn stille modus op de Apple Watch synchroniseert niet meer met mijn iPhone, iemand een idee waar ik het vonkje verkeerd heb staan? Ik heb de wacht al uitgelogd, gereset, ben uit iCloud uitgelogd en opnieuw ingelogd. Dus daar ligt de oplossing niet…

youtube.com/@hisrep

• MarioMark1541
Heb gister een Apple Watch 8 gekregen en gekoppeld aan m’n nieuwe iPhone 14 nadat alles was overgezet heb ik de Apple Watch 5 gewist dmv algmeeen wis alle inhoud en instellingen
Vervolgens los gekoppeld
Nu zie ik dat hij nog wel in zoek mijn staat als offline heb ik dan iets niet goed gedaan ?
Horloge is al doorverkocht/ingeruild

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
MarioMark1541 schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 15:18:
Heb gister een Apple Watch 8 gekregen en gekoppeld aan m’n nieuwe iPhone 14 nadat alles was overgezet heb ik de Apple Watch 5 gewist dmv algmeeen wis alle inhoud en instellingen
Vervolgens los gekoppeld
Nu zie ik dat hij nog wel in zoek mijn staat als offline heb ik dan iets niet goed gedaan ?
Blijft altijd zichtbaar. Je kunt hem handmatig verwijderen. Mijn gestolen 12 inch MacBook (inmiddels 5 jaar geleden) staat ook nog in dat overzicht. :+

• Roos79
MarioMark1541 schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 15:18:
Vervolgens los gekoppeld
Heb je toch wat niet goed gedaan, hier na verwijderen verdwijnen ze ook echt.

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Roos79 schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 15:26:
[...]

Heb je toch wat niet goed gedaan, hier na verwijderen verdwijnen ze ook echt.
Yup; de goede volgorde is ook precies andersom. Eerst loskoppelen van account, daarna alle inhoud en instellingen wissen. Dat laatste is overigens dan niet eens nodig.

Hoewel ik wel denk dat het goed losgekoppeld moet zijn, is het gek dat hij nog achterblijft in je account.

[ Voor 12% gewijzigd door DeNachtwacht op 17-09-2022 15:31 ]

youtube.com/@hisrep

• MarioMark1541
DeNachtwacht schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 15:30:
[...]

Yup; de goede volgorde is ook precies andersom. Eerst loskoppelen van account, daarna alle inhoud en instellingen wissen. Dat laatste is overigens dan niet eens nodig.

Hoewel ik wel denk dat het goed losgekoppeld moet zijn, is het gek dat hij nog achterblijft in je account.
Dus gewoon daar verwijderen ?

En als iemand hem koopt kunnen ze toch niks meer zien van mij ?

• sinasappel
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17-09 14:06
pdavie2311 schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 11:12:
Welke variant heb je besteld en waar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

sinasappel schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 16:03:
[...]

Welke variant heb je besteld en waar?
Alpine groene band, gelijk op moment dat het kon besteld bij Apple..😉

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Davidas
  • Nu online
De AW series 8 nu zo’n 24 uur in gebruik na volledig opladen. Heb nog 60% batterij over, mogelijk 48 uur dus met een volle accu, dat zou een hele stap vooruit zijn. :)

• Aghanim
  • Niet online
Aghanim schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 16:35:
Ik probeer een taak te maken dat als het 8:00 is automatisch low power mode op de AW aan gaat en om 21:30 weer uit. Dit lijkt niet te kunnen en enkel voor de iPhone instelbaar. Klopt dat of kijk ik verkeerd?
Een beetje ondergesneeuwd in de nieuwe AW verhalen. Iemand een idee hoe?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• boefje79
In dit filmpje zag ik (voor mij iig) wat nieuwe beelden van de ultra:

YouTube: Apple Watch Ultra (Hands-On Fitness)

• svenn15
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 16-09 08:43
Nog mensen waar de watch leeg loopt na de nieuwe update ?

• Redondo1982
boefje79 schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 19:23:

Dat ding staat goed met meerdere banden zeg! Het is een beetje een chameleon. Ben benieuwd hoe die staat met de zilveren milanese loop. Ik vermoed dat het best nog netjes kan zijn om die ook in sommige gevallen casual te dragen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
boefje79 schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 19:23:

Grote van het scherm valt me wel steeds meer tegen hoe meer ik dat ding zie. Ik had daar overduidelijk meer van verwacht merk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Redondo1982 schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 20:04:
[...]

Dat ding staat goed met meerdere banden zeg! Het is een beetje een chameleon. Ben benieuwd hoe die staat met de zilveren milanese loop. Ik vermoed dat het best nog netjes kan zijn om die ook in sommige gevallen casual te dragen.
Nou ik heb een titanium S5 gehad. De Milanese loop vloekt daar enorm mee. Vooral de Lugs.

• pdavie2311

pdavie2311

Donstil schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 20:11:
[...]

Grote van het scherm valt me wel steeds meer tegen hoe meer ik dat ding zie. Ik had daar overduidelijk meer van verwacht merk ik.
Het is meer de kast die de grootte bepaald denk ik. Scherm iets groter. Maar ik blijf erbij dat 45mm te klein is voor kijk polsen en met deze 49mm hoop ik wat meer body te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 13:21
Ben juist wel blij dat voornamelijk de kast van de ultra wat groter/aanweziger is, anders krijg je echt een gigantisch zwart vlak wat aan je pols hangt.

[ Voor 4% gewijzigd door schumi1986 op 17-09-2022 20:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
pdavie2311 schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 20:30:
[...]

Het is meer de kast die de grootte bepaald denk ik. Scherm iets groter. Maar ik blijf erbij dat 45mm te klein is voor kijk polsen en met deze 49mm hoop ik wat meer body te krijgen.
Ja 45 is voor mijn polsen ook niet bijzonder idd, dat kan makkelijk groter.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ygah_xdvHmG3lCntlr32xI8v7Og=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CFgXJMicHkhztnsIogw8ls5P.jpg?f=fotoalbum_large

Maar had naast een grotere case ook wel liever een wat groter scherm gezien.

• boefje79
Redondo1982 schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 20:04:
[...]

Same here! Echt cool om te zien!
Ik heb nu zelf een spacegrey series 4 met metalen band, nu nog een matchende titanium vinden voor bij de ultra…

Die van nomad lijkt qua looks wel te matchen maar 250…poeh!

Deze zijn ook fraai: https://juukdesign.com/products/45mm-velo

Iemand daar toevallig ervaring mee/foto’s van?

[ Voor 15% gewijzigd door boefje79 op 17-09-2022 21:27 ]

• Mack80
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 15-09 13:27
DeNachtwacht schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 14:50:
Gek, mijn stille modus op de Apple Watch synchroniseert niet meer met mijn iPhone, iemand een idee waar ik het vonkje verkeerd heb staan? Ik heb de wacht al uitgelogd, gereset, ben uit iCloud uitgelogd en opnieuw ingelogd. Dus daar ligt de oplossing niet…
Hier had ik precies hetzelfde probleem. Mijn oplossing was om de Watch los te koppelen en daarna weer te koppelen. Maar aan je reset te zien heb jij dat ook al gedaan🤷🏼‍♂️

• crazylegs
boefje79 schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 21:10:
[...]

Same here! Echt cool om te zien!
Ik heb nu zelf een spacegrey series 4 met metalen band, nu nog een matchende titanium vinden voor bij de ultra…

Die van nomad lijkt qua looks wel te matchen maar 250…poeh!

Deze zijn ook fraai: https://juukdesign.com/products/45mm-velo

Iemand daar toevallig ervaring mee/foto’s van?
Die van Nomad is inderdaad dik zeg! Aan de ene kant, ja een duur bandje, aan de andere kant denk ik dan.. een AW is sowieso prijzig, vind het dan zonde om er een pauper ali express bandje oid op te gooien..

De Nomad is daarbij ook nog goedkoper dan de eigen RVS banden van Apple, ik denk dat als ze ooit een titaniumband uit zouden brengen, die prijs helemaal janken wordt..

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
crazylegs schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 23:29:
[...]

Die van Nomad is inderdaad dik zeg! Aan de ene kant, ja een duur bandje, aan de andere kant denk ik dan.. een AW is sowieso prijzig, vind het dan zonde om er een pauper ali express bandje oid op te gooien..

De Nomad is daarbij ook nog goedkoper dan de eigen RVS banden van Apple, ik denk dat als ze ooit een titaniumband uit zouden brengen, die prijs helemaal janken wordt..
Eens hoor, als de kleur/brush van de nomad matcht met de awu dan is dat zeker de moeite.

Die Juuk zou een fraaie middenweg kunnen zijn en Ali vraagt “maar” €60 voor een titanium maar of dat wat is…🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robcoenen
Ik heb vrijdag mijn Series 8 binnen gekregen en ik waardeer Apple voor de eenvoud in hun producten maar ik, als tech-savy persoon, moet zeggen dat ik de ‘Slaap’ app maar onduidelijk vindt.

Als ik het goed begrijp gaat slaaptracking dus alleen aan met een slaapschema en niet zonder? En stel ik stel in om 23u te gaan slapen maar ga om 22u er al in liggen, dan mist die dus een uur aan gegevens?

Evenals ik misschien in het weekend uitslaap tot 09:00 i.p.v. 08:00. Dan moet ik, zoals ik het begrijp, ook de opstaan tijd tot ten minste 09:00 laten lopen?

Verder. Is het een bezwaar als je twee slaap-apps door elkaar gebruikt? Dus de wekkerfunctie van app A op de telefoon en de wekker+slaapmetingen van de Apple Watch voor ernaast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agostino
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 13:40
robcoenen schreef op zondag 18 september 2022 @ 08:38:
Ik heb vrijdag mijn Series 8 binnen gekregen en ik waardeer Apple voor de eenvoud in hun producten maar ik, als tech-savy persoon, moet zeggen dat ik de ‘Slaap’ app maar onduidelijk vindt.

Als ik het goed begrijp gaat slaaptracking dus alleen aan met een slaapschema en niet zonder? En stel ik stel in om 23u te gaan slapen maar ga om 22u er al in liggen, dan mist die dus een uur aan gegevens?

Evenals ik misschien in het weekend uitslaap tot 09:00 i.p.v. 08:00. Dan moet ik, zoals ik het begrijp, ook de opstaan tijd tot ten minste 09:00 laten lopen?

Verder. Is het een bezwaar als je twee slaap-apps door elkaar gebruikt? Dus de wekkerfunctie van app A op de telefoon en de wekker+slaapmetingen van de Apple Watch voor ernaast.
Je slaapschema zorgt er toch alleen maar voor dat je slaapfocus geactiveerd wordt. Als je geen wekker zet kun je ook je slaapfocus zelf aan zet of als je eerder naar bed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robcoenen
Agostino schreef op zondag 18 september 2022 @ 08:44:
[...]

Je slaapschema zorgt er toch alleen maar voor dat je slaapfocus geactiveerd wordt. Als je geen wekker zet kun je ook je slaapfocus zelf aan zet of als je eerder naar bed gaat.
Dat ga ik volgend weekend eens proberen (dan heb ik namelijk geen wekker).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
@robcoenen Als ik eerder naar bed ga zet ik zelf slapen al aan want anders komen berichtjes nog door en met de slaap aanzetten gaat niet storen ook gelijk aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Toch benieuwd. Wat is de reden om te slapen met een horloge en de slaap te meten? Ik weet prima hoe ik net geslapen heb, ben ik geen Watch voor nodig. Wat doen jullie met die info dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Nu online
robcoenen schreef op zondag 18 september 2022 @ 08:38:

Ik gebruik al jaren Pillow app, deze heeft en auto slaap detectie, en geeft een leuke grafiek van je slaap e.d.

Afbeeldingslocatie: https://images.livemint.com/img/2021/03/18/1140x641/pillow-analysis-iPhone_1616082833728_1616082868356.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pdavie2311 schreef op zondag 18 september 2022 @ 09:11:
Toch benieuwd. Wat is de reden om te slapen met een horloge en de slaap te meten? Ik weet prima hoe ik net geslapen heb, ben ik geen Watch voor nodig. Wat doen jullie met die info dan?
Haha ja precies dit, ik heb ook wel eens een paar weekjes mijn watch om gehad en dit was dan precies de conclusie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
Donstil schreef op zondag 18 september 2022 @ 09:34:
[...]

Haha ja precies dit, ik heb ook wel eens een paar weekjes mijn watch om gehad en dit was dan precies de conclusie.
Voor mij vooral de saturatie die in de nacht wordt gemeten vind ik een toevoeging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Roos79 schreef op zondag 18 september 2022 @ 09:35:
[...]

Voor mij vooral de saturatie die in de nacht wordt gemeten vind ik een toevoeging.
En wat kan je daar dan aan doen als je in de morgen ziet dat het laag was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiodurans
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:33
Donstil schreef op zondag 18 september 2022 @ 09:37:
[...]
Naar de dokter als je aanwijzingen hebt voor slaapapneu's?

Ik gebruik de slaapdata vooral uit interesse, een halve getallenfetish maar ook om proberen meer consistentie in mijn slaap te krijgen.

MYLR’23 | AVWC/AVEM/AVWS/VZLE/EN4C

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roos79
Donstil schreef op zondag 18 september 2022 @ 09:37:
[...]

Met een longziekte is het voor mij wel een toevoeging.
Klopt gevoel en dan kijk ik even wat er gemeten is en eigenlijk altijd klopt gevoel en metingen wel.
Voorheen was het gissen en nu zie ik wat er gebeurd in de nacht tijdens slechte periodes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Radiodurans schreef op zondag 18 september 2022 @ 09:40:
Ik gebruik de slaapdata vooral uit interesse, een halve getallenfetish maar ook om proberen meer consistentie in mijn slaap te krijgen.
Als het antwoord is “niets ik vind de data gewoon leuk” dan is dat ook een prima antwoord natuurlijk!
Radiodurans schreef op zondag 18 september 2022 @ 09:40:
[...]

Naar de dokter als je aanwijzingen hebt voor slaapapneu's?
Nou die ziet je al komen met 1% minder saturatie, wat net zo goed een meet fout van je watch kan zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Roos79 schreef op zondag 18 september 2022 @ 09:43:
[...]

Met een longziekte is het voor mij wel een toevoeging.
Klopt gevoel en dan kijk ik even wat er gemeten is en eigenlijk altijd klopt gevoel en metingen wel.
Voorheen was het gissen en nu zie ik wat er gebeurd in de nacht tijdens slechte periodes.
Ah ja dat klinkt wel nuttig idd! Kan je daar dan ook op handelen nog achteraf? Want dat zou helemaal top zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Ik bedoel het ook niet als kritiek hoor. Eens met @Donstil Als het puur is voor de leuk en cijfertjes is dat ook een antwoord natuurlijk. Was gewoon benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
Donstil schreef op zondag 18 september 2022 @ 09:44:
[...]

Ah ja dat klinkt wel nuttig idd! Kan je daar dan ook op handelen nog achteraf? Want dat zou helemaal top zijn.
Ik speel er wel meer op in met mijn medicatie, meestal is een mindere nacht een voorbode voor wat de dag kan gaan doen.
Tijdens slechte periodes heb ik echt meer dipjes in de nacht en stijgt (rust) hartslag.

Moet zeggen dat de nieuwe slaap data nog wel wennen is maar wordt vast steeds beter.
Pagina: 1 ... 6 ... 53 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires

De eerste dagen na een iOS / watchOS update kan de batterijduur tijdelijk kan afnemen doordat er op de achtergrond allerlei opruim- en indexeeracties plaatsvinden. Even een week wachten en je device opnieuw opstarten lost 9 van de 10 batterijproblemen op.