Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb de laatste tijd dat mijn watch de focus mode van mijn iPhone niet overneemt.

Erop zetten gaat vrijwel altijd goed maar de automatische wissel (van slaap naar persoonlijk in de morgen bijvoorbeeld) 8/10x niet.

Settings staan op match iPhone, zowel watch als iPhone op recentste (non beta) firmware.

Iemand anders dat ook toevallig?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:17
Donstil schreef op zondag 4 februari 2024 @ 10:36:
Ik heb de laatste tijd dat mijn watch de focus mode van mijn iPhone niet overneemt.

Erop zetten gaat vrijwel altijd goed maar de automatische wissel (van slaap naar persoonlijk in de morgen bijvoorbeeld) 8/10x niet.

Settings staan op match iPhone, zowel watch als iPhone op recentste (non beta) firmware.

Nee, dat werkt bij mij vlekkeloos (gelukkig), beide ook op laatste non beta

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-06 15:04

Ik heb hier ook geen last van, beide op laatste (non beta) versies.
Mogelijk een gelijktijdige herstart van beide devices?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
St00mwals schreef op zondag 4 februari 2024 @ 12:47:
[...]

Ik heb hier ook geen last van, beide op laatste (non beta) versies.
Mogelijk een gelijktijdige herstart van beide devices?
Ja ik heb de devices wel al herstart toevallig. Anders ga ik de watch maar eens opnieuw instellen.
Ik had eigenlijk gehoopt dat ik hier dan " Ja heb ik ook" zou vinden, zodat ik wist dat het met een software update wel opgelost zou gaan worden maar dat lijkt niet het geval. Wel fijn voor jullie verder :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:46

Ja, ik ook. Dat was wel na de update van iOS 17 op de iPhone. Daarna niet meer gehad. En ook alleen een paar keer in het begin. Wel had ik pasgeleden een verstrengeling door de ingestelde focus. Ik had hem op ‘niet storen’ gezet om 16:30 uur ivm massage en om 17 uur zou die van ‘werk’ naar ‘persoonlijk’ springen dan overruled die dus mijn zelf ingestelde ‘niet storen’.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axeldenekamp1
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07:26
Is het mogelijk met opdrachten dat als ik via de Action Button watchletic open ook direct een opdracht wordt uitgevoerd om het always on display te activeren? En natuurlijk na de workout na afsluiting watchletic het always on Display weer deactiveren dmv opdrachten.

Nu is dit handmatig wel te doen maar via opdrachten zou wel fijn zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AN
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:40

_AN

Heel irritant. Ik heb weer (was eerder ook al) dat de Action-button mijn activiteit niet start (bij tweede keer drukken) en ook geen nieuw segment registreert tijdens hardlopen. Misschien maar even herstarten. Maar wel vervelend dat dit elke keer terugkomt. Het vervelende is dat ik het meestal pas na een tijdje in de gaten heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:08
axeldenekamp1 schreef op zondag 4 februari 2024 @ 20:56:
Is het mogelijk met opdrachten dat als ik via de Action Button watchletic open ook direct een opdracht wordt uitgevoerd om het always on display te activeren? En natuurlijk na de workout na afsluiting watchletic het always on Display weer deactiveren dmv opdrachten.

Nu is dit handmatig wel te doen maar via opdrachten zou wel fijn zijn.
Ja, maar het beste werkt dat als je een "sport" of "fitness" focusmode maakt en die laat starten als je Watchletic start. Daar kan je dan weer een automation aan hangen die de Always On aan en uit zet.
Let wel op dat die automations altijd via je telefoon lopen en daar ook geinitieerd worden. Als je dus buiten bereik van je telefoon Watchletic start op je Watch, zal die automation niet afvuren.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVliegendeNLer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-06 21:56
Mijn batterij van mij AW7 was 79% dus werd vervanging van de batterij aanbevolen. Ik alles ingevuld en blijkt het dat ik in aanmerking kom voor kosteloze reparatie! Waarschijnlijk omdat mijn Watch 23 maanden oud is en net binnen de garantie valt, vermoed ik.

De Watch vervolgens ontkoppeld, vrijdag verstuurd naar Apple. Krijg ik vandaag een mail met het volgende:
"Onze technici hebben het diagnoseproces voltooid en gaan u een vervangend product sturen. We nemen contact met u op wanneer het vervangende product onderweg is."

Enig idee of dit een refurbished is of een gloednieuwe?

Daarbij, als ik in de app 'Zoek mijn' kijk of in de iCloud settings naar mijn apparaten, dan zie ik mijn opgestuurde Watch er nog wel tussen staan. Klopt dit?

Ik heb hem namelijk alleen verwijderd in de Watch app - precies als wat Apple aangeeft te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:11
DeVliegendeNLer schreef op maandag 5 februari 2024 @ 14:48:
Mijn batterij van mij AW7 was 79% dus werd vervanging van de batterij aanbevolen. Ik alles ingevuld en blijkt het dat ik in aanmerking kom voor kosteloze reparatie! Waarschijnlijk omdat mijn Watch 23 maanden oud is en net binnen de garantie valt, vermoed ik.

De Watch vervolgens ontkoppeld, vrijdag verstuurd naar Apple. Krijg ik vandaag een mail met het volgende:
"Onze technici hebben het diagnoseproces voltooid en gaan u een vervangend product sturen. We nemen contact met u op wanneer het vervangende product onderweg is."

Daarbij, als ik in de app 'Zoek mijn' kijk of in de iCloud settings naar mijn apparaten, dan zie ik mijn opgestuurde Watch er nog wel tussen staan. Klopt dit?

Ik heb hem namelijk alleen verwijderd in de Watch app - precies als wat Apple aangeeft te doen.
Denk dat je inderdaad een remanufactured toestel krijgt. Als het modelnummer met "N" begint kom je hier snel genoeg achter. Wel krijg je een gloednieuw toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-06 12:28

Flappiewappie

Hier nog meer

Is er een mogelijkheid om een diagnose te doen op een Apple watch?

Ik heb hier een Apple Watch die ik wil checken op werking om te verkopen, maar ik moet daarvoor een iPhone koppelen. Die heb ik niet tot mijn beschikking...

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Moet je speciaal multisim hebben als je enkel je Apple Watch wil meenemen onderweg? Dan kun je 4G niet gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Stom vraagje, maar wanneer ik mijn watch in silent mode zet krijg ik geen vibraties meer binnen bij notificaties.

Ik wil dat de silent mode gewoon geluid uitzet, maar alle vibraties moeten blijven.

Ik lijk alles goed gedaan heb.

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• freshy98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:24

freshy98

Atari

Tomsworld schreef op maandag 5 februari 2024 @ 21:49:
Stom vraagje, maar wanneer ik mijn watch in silent mode zet krijg ik geen vibraties meer binnen bij notificaties.

Ik wil dat de silent mode gewoon geluid uitzet, maar alle vibraties moeten blijven.

Bij mij werkt het wel. Enige wat ik mij kan bedenken is dat op je telefoon de vibratie uit staat?
Zie opmerking hieronder.

[ Voor 3% gewijzigd door freshy98 op 06-02-2024 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Tomsworld schreef op maandag 5 februari 2024 @ 21:49:

Kijk eens op je AW bij de instellingen > horen en voelen > voelbare meldingen
Heb je deze wellicht uit staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fyr0
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10:36
DeVliegendeNLer schreef op maandag 5 februari 2024 @ 14:48:

Heb je dit via Apple support gedaan, mijn batterij gaat ook iets achteruit. En heb hem ongeveer even lang als dat jij hem hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVliegendeNLer
fyr0 schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 10:17:
[...]

Heb je dit via Apple support gedaan, mijn batterij gaat ook iets achteruit. En heb hem ongeveer even lang als dat jij hem hebt
Ja, via Apple Support. https://support.apple.com/nl-nl/watch/repair

Is je batterij wel al onder de 80%? Ik denk dat dat wel een vereiste is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fyr0
  • Laatst online: 10:36
DeVliegendeNLer schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 10:19:
[...]

Ja, via Apple Support. https://support.apple.com/nl-nl/watch/repair

Is je batterij wel al onder de 80%? Ik denk dat dat wel een vereiste is.
82%
Dus net niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVliegendeNLer
Moet je even inloggen. Er staat dan hoeveel het gaat kosten. Bij mij stond er 0 euro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:30
syltheboy schreef op maandag 5 februari 2024 @ 21:06:
Moet je speciaal multisim hebben als je enkel je Apple Watch wil meenemen onderweg? Dan kun je 4G niet gebruiken?
Ja je hebt multisim nodig. Deze is gekoppeld aan je telefoonnummer zodat je ook meldingen krijgt als je je telefoon niet bij je hebt.

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeVliegendeNLer
turkeyhakan schreef op maandag 5 februari 2024 @ 15:03:
[...]

Denk dat je inderdaad een remanufactured toestel krijgt. Als het modelnummer met "N" begint kom je hier snel genoeg achter. Wel krijg je een gloednieuw toestel!
Begint met een “N”. 😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-06 17:33
Dan heb ik geluk, mijne begint gewoon met een A :D :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Roelos
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Inmiddels overgestapt van een series 1 naar een Ultra 2.
Moet zeggen dat ik het verschil wel kan merken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanseleur
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 06:58
Ik heb sinds enkele dagen ook de Ultra 2. Hier geen enkele andere smartwatch gehad, dus geen vergelijkingsmateriaal. Wel een vraagje: als ik een podcast/youtube/spotify/whatever afspeel op mijn telefoon, krijg ik in het scherm van mijn Watch 'now playing', soms met thumbnail en al. Dit wil ik dus niet, maar hoe zet je dat uit? De oplossing die ik vind (General-Autolaunch uit) werkt niet, schijnt alleen voor Apple Music te werken. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
winwiz schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 15:19:
[...]

Ja je hebt multisim nodig. Deze is gekoppeld aan je telefoonnummer zodat je ook meldingen krijgt als je je telefoon niet bij je hebt.
Oké, duidelijk! Ik wil misschien een Apple Watch kopen, maar dan zou ik wel graag een Ultra willen vanwege het mooiere ontwerp en titanium. De Ultra 1 is momenteel te koop voor ruim 200 euro minder dan een Ultra 2, dat prijsverschil is behoorlijk groot.

Ik wil hem ‘s nachts ook om laten, zodat hij m’n slaap kan meten. Is dat handig? Ik ben een onrustige slaper en misschien kan ik met die statistieken iets. Wel ben ik totaal geen horloge gewent, dus ik vraag me af of ik daar nog aan kan wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
  • Laatst online: 16:30
syltheboy schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 21:02:
[...]

Wel ben ik totaal geen horloge gewent, dus ik vraag me af of ik daar nog aan kan wennen.
Ik heb de Ultra 1 en draag hem dag en nacht. Eens in de 2 a 3 dagen een 3 kwartier laden. Of je daar aan went is natuurlijk aan jezelf.

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeVliegendeNLer
Phoolie schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 19:31:
[...]

Dan heb ik geluk, mijne begint gewoon met een A :D :P
Daar moet je op klikken. Je krijgt dan iets anders te zien 6 tekens en dan /A.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:45
winwiz schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 21:06:
[...]

Ik heb de Ultra 1 en draag hem dag en nacht. Eens in de 2 a 3 dagen een 3 kwartier laden. Of je daar aan went is natuurlijk aan jezelf.
Ik haal net aan 2 dagen en 1 nacht. Wel always-on aan en vrij veel workout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07:36
Kanseleur schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 20:46:
Ik heb sinds enkele dagen ook de Ultra 2. Hier geen enkele andere smartwatch gehad, dus geen vergelijkingsmateriaal. Wel een vraagje: als ik een podcast/youtube/spotify/whatever afspeel op mijn telefoon, krijg ik in het scherm van mijn Watch 'now playing', soms met thumbnail en al. Dit wil ik dus niet, maar hoe zet je dat uit? De oplossing die ik vind (General-Autolaunch uit) werkt niet, schijnt alleen voor Apple Music te werken. Iemand een idee?
Dat zou ik ook wel eens willen weten, irriteer me hier ook aan.
—————————————————

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gVHCEVx65qZJVtyMgiJBvMHU3y0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EgFkLqO84ZvVbnnryd79216n.jpg?f=fotoalbum_large
Ik kwam deze vandaag tegen op Reddit om er achter te komen dat ik mijn Watch verkeerd draag lol. Ik heb eigenlijk verder geen problemen met niet oppikken van hartslag en dergelijke dus blijf m gewoon lekker zo dragen maar ik vroeg me af: wisten jullie dit en hebben jullie je positie aangepast of droeg je hem al achter de knobbel van je pols?

[ Voor 38% gewijzigd door Vinnocchio op 06-02-2024 23:08 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Drials
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 01:27
Vinnocchio schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 23:03:
[...]

Dat zou ik ook wel eens willen weten, irriteer me hier ook aan.
—————————————————

[Afbeelding]
Ik kwam deze vandaag tegen op Reddit om er achter te komen dat ik mijn Watch verkeerd draag lol. Ik heb eigenlijk verder geen problemen met niet oppikken van hartslag en dergelijke dus blijf m gewoon lekker zo dragen maar ik vroeg me af: wisten jullie dit en hebben jullie je positie aangepast of droeg je hem al achter de knobbel van je pols?
Lijkt mij de meest logische manier van dragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
Drials schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 23:24:
[...]

Lijkt mij de meest logische manier van dragen?
Ik vind vlakbij de hand veel fijner zitten én mooier staan. Van logica is geen sprake anders hadden ze dit plaatje met uitleg niet gemaakt lijkt me

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:27
Kanseleur schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 20:46:
@Vinnocchio :

Now Playing can be configured to be shown automatically on Apple Watch upon raising your wrist when playing supported media on your iPhone.

To turn this feature off:
On your iPhone, in the Watch app, go to: My Watch (tab) > General > Wake Screen > turn off Auto-Launch Audio Apps.

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:27
[...]

[Afbeelding]
Ik wil hem graag dragen zoals plaatje 2 en schuif hem ook vaak naar die postitie. Echter standaard valt hij vaak terug zoals plaatje 1. Ik vind zelf plaatje 2 ook mooier dragen maar ik denk dat dit per arm/knobbel verschilt hoe het staat. :D

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
hk12nl schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 10:39:
[...]

@Vinnocchio :

Now Playing can be configured to be shown automatically on Apple Watch upon raising your wrist when playing supported media on your iPhone.

On your iPhone, in the Watch app, go to: My Watch (tab) > General > Wake Screen > turn off Auto-Launch Audio Apps.
Top! Dankjewel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RicoK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-06 19:25
Ik draag mijn Watch laag om mijn pols. Mijn knobbel valt precies onder de plek waar het bandje vast zit aan het horloge. Deze verhoogde ruimte biedt voldoende ruimte voor mijn knobbel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NijN of Spades
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:14
syltheboy schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 21:02:
[...]

Oké, duidelijk! Ik wil misschien een Apple Watch kopen, maar dan zou ik wel graag een Ultra willen vanwege het mooiere ontwerp en titanium. De Ultra 1 is momenteel te koop voor ruim 200 euro minder dan een Ultra 2, dat prijsverschil is behoorlijk groot.

Ik wil hem ‘s nachts ook om laten, zodat hij m’n slaap kan meten. Is dat handig? Ik ben een onrustige slaper en misschien kan ik met die statistieken iets. Wel ben ik totaal geen horloge gewent, dus ik vraag me af of ik daar nog aan kan wennen.
Ik gebruik de ultra ook tijdens het slapen. Gaat prima, ondanks dat ik niet gewend was om in de nacht een horloge te dragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanseleur
Dank je wel voor je reactie! Deze oplossing had ik echter ook al gevonden (en genoemd in mijn post), maar dit schijnt alleen te werken voor Apple Music. Alle andere apps en sites die geluid en beeld produceren, komen toch gewoon in ‘now playing’. Of werkt het bij jou dan wel?
hk12nl schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 10:39:
[...]

@Vinnocchio :

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vinnocchio
Kanseleur schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 15:37:
Dank je wel voor je reactie! Deze oplossing had ik echter ook al gevonden (en genoemd in mijn post), maar dit schijnt alleen te werken voor Apple Music. Alle andere apps en sites die geluid en beeld produceren, komen toch gewoon in ‘now playing’. Of werkt het bij jou dan wel?

[...]
Ik zie nu niet meer dat ie op de watch de muziek controls start maar gewoon de watchface blijft tonen (met spotify)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-06 20:12
Hier staat de info mocht je interesse hebben hoe dit werkt; https://www.iculture.nl/t...anwege%2520een%2520defect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferrox1
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13:55
NijN of Spades schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 15:01:
[...]

Ik gebruik de ultra ook tijdens het slapen. Gaat prima, ondanks dat ik niet gewend was om in de nacht een horloge te dragen.
Ik ben juist gestopt met het in de nacht dragen. Ik ging er slechter van slapen omdat ik mezelf wakker tikte tijdens het draaien.. Vaak zo van ohja, die heb ik nog aan.. ehh... oh dat is goed.

Ik denk dat het met een gewone apple watch minder is. Maar het is echt iets wat je zelf moet ervaren, want ik lees ook vaak genoeg zoals hierboven dat het prima gaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Zit eraan te denken om de Series 9 een maandje te huren voor rond de 60 euro of een Series 5 via marktplaats te kopen voor rond de 100 euro. Gewoon om te kijken of het wat voor me is.

[ Voor 13% gewijzigd door syltheboy op 07-02-2024 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Laatst online: 17:03

SD5k

>4&X

syltheboy schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 22:57:
Zit eraan te denken om de Series 9 een maandje te huren voor rond de 60 euro of een Series 5 via marktplaats te kopen voor rond de 100 euro. Gewoon om te kijken of het wat voor me is.
Om die reden heb ik gisteren de goedkoopste SE 2023 besteld voor €219. Behoudt vast nog wat restwaarde voor het geval het niks voor me is, of juist wanneer ik wil upgraden. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kanseleur
Hmm, bij mij werkt het dus niet. Ik ga wel even terug naar de Apple Store.
Vinnocchio schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 17:25:
[...]

Ik zie nu niet meer dat ie op de watch de muziek controls start maar gewoon de watchface blijft tonen (met spotify)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
SD5k schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 08:51:
[...]

Om die reden heb ik gisteren de goedkoopste SE 2023 besteld voor €219. Behoudt vast nog wat restwaarde voor het geval het niks voor me is, of juist wanneer ik wil upgraden. :)
Dat is ook slim inderdaad, eigenlijk beter dan huren. Waar heb je die besteld als ik vragen mag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SD5k
  • Laatst online: 17:03

SD5k

>4&X

syltheboy schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 11:13:
[...]

Dat is ook slim inderdaad, eigenlijk beter dan huren. Waar heb je die besteld als ik vragen mag?
Bij Amazon Italïe:

https://www.amazon.it/App...mezzanotte/dp/B0CHX11FZY/

Alleen heb ik dan de versie met Sportloop bandje genomen, die is nu op volgens mij.

[ Voor 36% gewijzigd door SD5k op 08-02-2024 11:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• edwardmila
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-06 18:48
Ik wel … ik draag het⌚️ook los op mijn pols (foto 2) maar als ik een activiteit start doe ik ‘m strakker om mijn pols omdat ik anders vaak geen gemeten ❤️ slag heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Roelos schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 20:05:
Inmiddels overgestapt van een series 1 naar een Ultra 2.
Moet zeggen dat ik het verschil wel kan merken ;)
Series 1 in de zin van https://support.apple.com/kb/sp745?locale=nl_NL ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17:07
Dat moet wel, het verschil tussen de Ultra en de Ultra 2 is miniem, dat merk je niet in het dagelijks gebruik. En de eerste Apple Watch heet ook "Series 1". Maar kudos dat iemand zo lang met een smartwatch heeft gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Of-Aaargh schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 07:55:
[...]

Maar kudos dat iemand zo lang met een smartwatch heeft gedaan!
Precies...

Ik ben van de Ultra naar de Ultra 2 gegaan, maar even los van het fellere scherm (vooral handig als de zon schijnt) en double tap merk ik geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:59
turkeyhakan schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 07:57:
[...]

Precies...

Ik ben van de Ultra naar de Ultra 2 gegaan, maar even los van het fellere scherm (vooral handig als de zon schijnt) en double tap merk ik geen verschil.
Ja want 2k nits was wel wat weinig in de zon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
WouterL schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 08:08:
[...]

Ja want 2k nits was wel wat weinig in de zon.
:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Laatst online: 18-06 17:33
Ik dacht dus serieus dat dit een geintje was 8)7

Tot zojuist was ik in de veronderstelling dat een modelnummer altijd met A begon. Zojuist voor mijn Watch ook even gekeken en ook ik heb een N aan het begin. Maar dat klopt ook wel, hij is recent vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bubbelbart
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 16-06 21:58
Nieuwe WatchOS update is uit:

watchOS 10.3 bevat nieuwe functies, verbeteringen en oplossingen voor problemen, en biedt een nieuwe wijzerplaat, Unity Bloom, ter ere van de zwarte geschiedenis en cultuur in het kader van de viering van Black History Month.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
bubbelbart schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 09:04:

watchOS 10.3 bevat nieuwe functies, verbeteringen en oplossingen voor problemen, en biedt een nieuwe wijzerplaat, Unity Bloom, ter ere van de zwarte geschiedenis en cultuur in het kader van de viering van Black History Month.
die is toch al een tijdje uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshy98

freshy98

Atari

bubbelbart schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 09:04:

Dat is wat er in 10.3 kwam. De update is voor 10.3.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bubbelbart
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 16-06 21:58
freshy98 schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 09:49:
[...]

Dat is wat er in 10.3 kwam. De update is voor 10.3.1.
Klopt, maar bovenstaande stond bij de omschrijving van deze update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshy98

freshy98

Atari

bubbelbart schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 11:51:
[...]

Klopt, maar bovenstaande stond bij de omschrijving van deze update.
Dat viel mij idd ook op.
Even kort gezocht maar echte release notes lijken er niet te zijn.
According to Apple's release notes, the watchOS 10.3.1 update adds unspecified "improvements and bug fixes."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
freshy98 schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 12:13:
[...]

Dat viel mij idd ook op.
Even kort gezocht maar echte release notes lijken er niet te zijn.

[...]
Laten we hopen dat het probleem van het laden van weer gegevens opgelost is, dat werkt bij mij nu soms wel en soms niet, heel irritant. Heb de locatievoorzieingen al gereset (over irritant gesproken..), ontkoppeld, herstart, het blijft moeizaam..

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelos
  • Niet online
Of-Aaargh schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 07:55:
[...]

Dat moet wel, het verschil tussen de Ultra en de Ultra 2 is miniem, dat merk je niet in het dagelijks gebruik. En de eerste Apple Watch heet ook "Series 1". Maar kudos dat iemand zo lang met een smartwatch heeft gedaan!
Inderdaad...niet de ultra 1, maar de 'oude Series 1'. Als moet ik wel zeggen dat ik het laatste jaar deze weinig gedragen heb. Scherm was haast niet meer leesbaar, batterij uiteraard ruk...Tijd en notificaties was het enige wat nog enigszins werkte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:04

Haan

dotnetter

Net iets bizars meegemaakt.. M'n watch (9) was al steeds af en toe aan het trillen, maar dan was er verder niks te zien. Maar het bleek dus dat ie uit zichzelf aan het 'klikken' was en dat werd steeds erger. In een poging om dat weg te krijgen kwam ik in de situatie dat de watch een SOS oproep begon te doen, die ik niet tegen kon houden 8)7 Ik kon alleen maar toekijken naar een timer van 10 seconden die aan het aftellen was.. En daarna m'n vrouw in paniek aan de telefoon omdat zij een SOS melding kreeg 8)7 In ieder geval blij dat het geen horloge met belfunctie is..
Inmiddels ontdekt dat de crown + knop ingedrukt houden de watch uitzet, dat was de combinatie die ik even niet paraat had.
Heeft iemand zoiets als dit ook wel eens meegemaakt?

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reiker
  • Laatst online: 16:04

reiker

dan jij!

Haan schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 11:25:
Net iets bizars meegemaakt.. M'n watch (9) was al steeds af en toe aan het trillen, maar dan was er verder niks te zien. Maar het bleek dus dat ie uit zichzelf aan het 'klikken' was en dat werd steeds erger. In een poging om dat weg te krijgen kwam ik in de situatie dat de watch een SOS oproep begon te doen, die ik niet tegen kon houden 8)7 Ik kon alleen maar toekijken naar een timer van 10 seconden die aan het aftellen was.. En daarna m'n vrouw in paniek aan de telefoon omdat zij een SOS melding kreeg 8)7 In ieder geval blij dat het geen horloge met belfunctie is..
Inmiddels ontdekt dat de crown + knop ingedrukt houden de watch uitzet, dat was de combinatie die ik even niet paraat had.
Je bent niet de enige, zie bijvoorbeeld ook https://www.macrumors.com...tra-2-touch-screen-issue/

Zo gezegd, zo gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:04

Haan

dotnetter

Ja dat is inderdaad precies wat ik had, goed om te weten dat het een bekend probleem is.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Suf dingetje waar ik me aan erger misschien, maar de timer-optie gooit er elke keer standaard een timer van 1 minuut in. Ik gebruik een andere timer als standaard, maar moet nu elke keer die 1 minuut timer wegtikken, hem weghalen en weer een timer starten zet hem echter weer gewoon aan. Mee leren leven / andere app gebruiken? :+

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
2Dutch schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 12:44:
Suf dingetje waar ik me aan erger misschien, maar de timer-optie gooit er elke keer standaard een timer van 1 minuut in. Ik gebruik een andere timer als standaard, maar moet nu elke keer die 1 minuut timer wegtikken, hem weghalen en weer een timer starten zet hem echter weer gewoon aan. Mee leren leven / andere app gebruiken? :+
gek, ik krijg altijd een overzichtscherm met de laatst gebruikte timers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Kassad schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 13:04:
[...]

gek, ik krijg altijd een overzichtscherm met de laatst gebruikte timers
Gebruik de shortcut op watchface, misschien triggert die standaard een 1 minuut timer op de een of andere manier. Ik ga er niet dood aan hoor, maar vond het opvallend. Je verwacht idd een overzicht en dan keuze maken :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
2Dutch schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 13:12:
[...]

Gebruik de shortcut op watchface, misschien triggert die standaard een 1 minuut timer op de een of andere manier. Ik ga er niet dood aan hoor, maar vond het opvallend. Je verwacht idd een overzicht en dan keuze maken :)
aha, ik gebruik idd de timer in het menu

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:54

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Jullie gebruiken niet Siri voor het zetten van timers? Dat vind ik nou een van de beste Siri features :)

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 15:45:
Jullie gebruiken niet Siri voor het zetten van timers? Dat vind ik nou een van de beste Siri features :)
Meh, werkt in misschien 60% van de pogingen dus dat heb ik opgegeven..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Kassad schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 19:58:
[...]

werkt bij mij nou altijd, een van de weinige siri functies die ik wel regelmatig gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Kassad schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 19:58:
[...]

"Hey Siri, timer 10 minuten" dat faalt toch niet?

Die timer app stuurt mij ook altijd precies naar een timer-presets-scherm waar net niet de goede timer op staat, dus ik ervaar de siri-way als meer positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
Ik heb unlock iphone with apple watch én unlock apple watch with iphone beide aanstaan. Handig, maar Ik vraag me af of dat mogelijk een beveiligingsrisico geeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Zapato schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 07:19:
Ik heb unlock iphone with apple watch én unlock apple watch with iphone beide aanstaan. Handig, maar Ik vraag me af of dat mogelijk een beveiligingsrisico geeft.
Je moet (uiteraard) altijd één van de twee eerst op een reguliere manier ontgrendeld hebben wil de andere (automatisch) ontgrendelen. Ik denk dat het extra beveiligingsrisico erg theoretisch van aard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 21:13:
[...]

"Hey Siri, timer 10 minuten" dat faalt toch niet?

Die timer app stuurt mij ook altijd precies naar een timer-presets-scherm waar net niet de goede timer op staat, dus ik ervaar de siri-way als meer positief.
De “Hey Siri” wordt 6 van de 10 keer niet herkend, Siri raise to speak zelfde verhaal. Als Siri opneemt, dan werkt het als een trein maar ze negeert me te vaak..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:40
Kassad schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 11:00:
[...]

De “Hey Siri” wordt 6 van de 10 keer niet herkend, Siri raise to speak zelfde verhaal. Als Siri opneemt, dan werkt het als een trein maar ze negeert me te vaak..
Hey Siri, staat uit. Ik gebruik het door de knop in te drukken. En het wekt altijd!.
Raise to speak heb ook uitgezet na dat ik per ongeluk 112 belde.

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NijN of Spades
  • Registratie: December 2010
Haan schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 11:25:
Nu je het zegt ja. Ik ervaar het sinds de laatste update. Dacht ff dat het aan mij lag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Kassad schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 11:00:
[...]

Ik heb ooit op Youtube wel eens gezien hoe je Hey Siri kunt 'trainen' of zo. Pin me er niet op vast, het is een tijd geleden. Bij mij werkt het goed genoeg, ik schat in zo'n 85% van de gevallen (Watch SE 2020).

• Kassad
BeQuietAndDrive schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 23:31:
[...]

Ik heb ooit op Youtube wel eens gezien hoe je Hey Siri kunt 'trainen' of zo. Pin me er niet op vast, het is een tijd geleden. Bij mij werkt het goed genoeg, ik schat in zo'n 85% van de gevallen (Watch SE 2020).
dank, dat is iets om uit te zoeken. het lijkt me namelijk wel erg handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSD00
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18:02
Hoi! Weten jullie of de cellular-connection van een uit de VS geïmporteerde Series 7 ook werkt in Nederland? Ik overweeg een Titanium-versie te importeren zodat mijn Watch de iPhone mooi matcht :-) En vanuit de VS zijn ze ook niet heel erg duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4acesNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11:49
De Apple Watch 7 bestaat niet in titanium. En ze zijn nu niet echt goedkoper daar bij Apple hoor.

Alleen de ultra is titanium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 15:37
4acesNL schreef op zondag 18 februari 2024 @ 23:05:
De Apple Watch 7 bestaat niet in titanium. En ze zijn nu niet echt goedkoper daar bij Apple hoor.

Alleen de ultra is titanium.
Hij bedoelt RVS denk ik

Tesla Model 3 (2024) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basmq
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:57
JSD00 schreef op zondag 18 februari 2024 @ 19:55:
Hoi! Weten jullie of de cellular-connection van een uit de VS geïmporteerde Series 7 ook werkt in Nederland? Ik overweeg een Titanium-versie te importeren zodat mijn Watch de iPhone mooi matcht :-) En vanuit de VS zijn ze ook niet heel erg duur.
Denk dat Cellular niet gaat werken. Op mijn US Ultra kan ik in ieder geval geen SIM toevoegen vanwege regio beperking.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSD00
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18:02
Nee, de Series 7 is er echt in titanium. Is alleen nooit in Nederland uitgekomen (vandaar import uit de VS): https://support.apple.com/kb/SP860?locale=en_US

Maar, goed om te weten dat Cellular waarschijnlijk niet gaat werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Meer mensen die over gestapt zijn van een AWU naar een AWU2?

*snip* spam

[ Voor 54% gewijzigd door Daedalus op 25-02-2024 17:04 ]

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniesten
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-06 10:46
Vraagje... ik ben inmiddels de trotse bezitter van een Apple Watch Ultra 2.
Ik stap over van een defecte Apple Watch 4 (screen-drifting).

Nu gebruik ik een Vodafone Zakelijk abonnement (vanuit m'n werkgever) op m'n iPhone, echter vanwege het zakelijke abonnement is het niet mogelijk om Vodafone OneNumber/Cellular te gebruiken via de sim gekoppeld aan m'n iPhone.
Ik heb een extra (zakelijke) e-sim aangevraagd om deze als databundel te koppelen aan de AWU2, echter krijg ik deze niet geactiveerd binnen de AWU2, wel binnen de iPhone.
Ik word verplicht om aan te melden via de Vodafone pagina waar ik vanuit m'n werkgever geen inloggegevens van bezit. Enig idee om toch gebruik te maken van de optie Cellular?

Volvo XC40 P8 (2022) - Black Stone - 19" velgen - extra getint glas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haga
  • Registratie: Januari 2017
  • Niet online
eniesten schreef op maandag 26 februari 2024 @ 15:04:
Vraagje... ik ben inmiddels de trotse bezitter van een Apple Watch Ultra 2.
Ik stap over van een defecte Apple Watch 4 (screen-drifting).

Nu gebruik ik een Vodafone Zakelijk abonnement (vanuit m'n werkgever) op m'n iPhone, echter vanwege het zakelijke abonnement is het niet mogelijk om Vodafone OneNumber/Cellular te gebruiken via de sim gekoppeld aan m'n iPhone.
Ik heb een extra (zakelijke) e-sim aangevraagd om deze als databundel te koppelen aan de AWU2, echter krijg ik deze niet geactiveerd binnen de AWU2, wel binnen de iPhone.
Ik word verplicht om aan te melden via de Vodafone pagina waar ik vanuit m'n werkgever geen inloggegevens van bezit. Enig idee om toch gebruik te maken van de optie Cellular?
Heel eenvoudig: dat gaat niet.

Apple Watch Cellular werkt niet met een “gewone” extra (zakelijke) e-sim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniesten
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-06 10:46
Haga schreef op maandag 26 februari 2024 @ 15:28:
[...]

Heel eenvoudig: dat gaat niet.

Apple Watch Cellular werkt niet met een “gewone” extra (zakelijke) e-sim
Dus wachten totdat OneNumber ook zakelijk gebruikt kan worden?

Volvo XC40 P8 (2022) - Black Stone - 19" velgen - extra getint glas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Ik heb de laatste dagen dat het weer geen gegevens toont op Apple Watch Faces. Ook de weer-app haalt niets op. Vanmorgen werkt het weer even, vanmiddag weer niet. Al eens opnieuw opgestart. Iemand een idee?

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
THE_BASE schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 14:33:
Ik heb de laatste dagen dat het weer geen gegevens toont op Apple Watch Faces. Ook de weer-app haalt niets op. Vanmorgen werkt het weer even, vanmiddag weer niet. Al eens opnieuw opgestart. Iemand een idee?
Dit had ik tot de laatste update, daarna loopt het weer redelijk normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:58
THE_BASE schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 14:33:
Heb ik ook een paar dagen last van gehad. Zo plotseling als dat begon, zo plotseling is dat ook weer verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Wat zouden jullie maximaal geven voor een 45MM Apple Watch 9 splinternieuw zonder bon? Het is alleen ophalen.

Aankoopdatum is in december 2023 geweest, maar hij is nog niet geactiveerd. Ik heb het nagekeken.

[ Voor 31% gewijzigd door syltheboy op 27-02-2024 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Aghanim schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 11:08:
Laatst al eens gevraagd maar geen antwoord:

Lukt het bij jullie om een hardloop workout met Strava te synchroniseren vanuit de standaard Workout app?

Vreemd genoeg werkt dit sinds kort niet meer bij mij, geen idee waarom. Krachttraining synct wel met Strava vanuit de Workouts app wat het des te vreemder maakt.

Heb de koppeling al eens opnieuw gelegd en zie verder geen instelling die ik nog kan proberen.
Nieuwe Apple Watch, zelfde probleem. Krachttraining, wandelen, yoga gaat automatisch naar Strava. Hardlopen niet. Ik moet dus een andere app gebruiken voor hardlopen wil ik dat naar Strava kunnen syncen.

Ik neem aan dat dit bij jullie wel gewoon werkt via de standaard Workout app?

@syltheboy puur op gevoel 350-375 maar kijk even op marktplaats voor wat referentie. Ik heb vorige week 250 voor een 45mm 8 met minimale gebruikssporen en 97% batterij + bon/garantie betaald.

[ Voor 10% gewijzigd door Aghanim op 27-02-2024 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Wilde bijna een 40MM Apple Watch SE bestellen voor 220 euro bij iBood, maar die is wel minder uitgebreid.

[ Voor 7% gewijzigd door syltheboy op 27-02-2024 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiker

reiker

dan jij!

syltheboy schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 16:34:
Wat zouden jullie maximaal geven voor een 45MM Apple Watch 9 splinternieuw zonder bon? Het is alleen ophalen.

Aankoopdatum is in december 2023 geweest, maar hij is nog niet geactiveerd. Ik heb het nagekeken.
Nieuw koop je er een in de winkel voor max €430, dus kijk wat het gemis van de bon je waard is. Ik zou er niet meer dan €350 voor willen geven, dan kun je nog Apple Care+ afsluiten en op hetzelfde niveau zitten als een nieuwe die je in de winkel koopt.
Maar goed; je wilt ook wel zeker weten dat hij niet van de vrachtwagen gevallen is, of grijze import waardoor je geen AC+ kunt afsluiten. Het is een afweging :)

Zo gezegd, zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Voor 300 euro kan ik hem ophalen. Hij zegt dat hij hem met kerst van z’n werkgever heeft gekregen.

Apple Care kan 60 dagen na aanschaf afgesloten worden.

[ Voor 22% gewijzigd door syltheboy op 27-02-2024 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Laatst online: 17:04
reiker schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 17:22:
[...]

Nieuw koop je er een in de winkel voor max €430, dus kijk wat het gemis van de bon je waard is. Ik zou er niet meer dan €350 voor willen geven, dan kun je nog Apple Care+ afsluiten en op hetzelfde niveau zitten als een nieuwe die je in de winkel koopt.
Maar goed; je wilt ook wel zeker weten dat hij niet van de vrachtwagen gevallen is, of grijze import waardoor je geen AC+ kunt afsluiten. Het is een afweging :)
En Apple care kan je enkel de eerste 60 dagen na aankoop activeren toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Ik mag hem wel bij hem thuis uitpakken en activeren, dus misschien heeft hij niks te verbergen.

[ Voor 29% gewijzigd door syltheboy op 27-02-2024 20:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
300€ is gewoon een hele mooie deal. Zou hem daar gewoon activeren en dan zie je vanzelf of het werkt. Weet niet of je een bon nodig hebt voor Apple Care, al vind ik dat op zo’n bedrag sowieso geldverspilling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Er zit sowieso nog 9 maanden garantie op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:18

Mr. Freeze

¡GO!

syltheboy schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 20:38:
Er zit sowieso nog 9 maanden garantie op.
Als ik ‘m tegen was gekomen had ik die Watch al om m’n pols gehad. Mooie prijs hoor.

XBL gamertag StayingPow3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiii
  • Registratie: Oktober 2003

Aiii

何これ

Dat dus, bij Apple heb je een jaar garantie rechtstreeks bij hun ongeacht wat de oorsprong van je horloge is en voor die garantie heb je slechts een serienummer nodig en geen bon.

Daarna zou ik het risico gewoon nemen, dan heb je al minstens 100 Euro, zo niet 150 Euro, afgeschreven op het horloge en voor dat laatste restje kun je het risico wel nemen. De meeste euvels doen zich toch het eerste jaar voor, als hij dat overleeft dan is het grootste risico er al uit.
Pagina: 1 ... 48 ... 53 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires

De eerste dagen na een iOS / watchOS update kan de batterijduur tijdelijk kan afnemen doordat er op de achtergrond allerlei opruim- en indexeeracties plaatsvinden. Even een week wachten en je device opnieuw opstarten lost 9 van de 10 batterijproblemen op.