Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skybox_
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-07 21:58
Furrr schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 09:51:
[...]

👍🏽
Redelijk vaag wel, zo ook alle manuals van Apple zelf.
Gebruik al jaren Auto Sleep naar tevredenheid en hoef daar niets te activeren. Auto Sleep begrijpt heel goed wanneer ik slaap, ook bij eventuele middag dutjes en krijg daar mooie analyses van.

Apple sleep tracker is maar omslachtig, imo, en krijg tot nu toe maar geen uitgebreide analyses (lees: diep, REM core, adem freq. etc). Enige wat ik niet gedaan heb is een slaap schema instellen. Ga ik vanavond proberen. Maar dat betekend dan ook dat middag slaapjes niet geregistreerd zullen worden, toch?
Je middag slaapjes: waarschijnlijk niet inderdaad. Je moet de slaap schema gebruiken voor de tracking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybox_
Vind de slaap tracking meer dan voldoende, gebruikte Sleep Cycle maar luisterde daar nooit naar de opgenomen geluiden o.a. dus daarin verlies ik nu niet extra informatie door die overstap.

Enige wat ik mis: in ochtend een melding krijgen met iets zoals "bekijk je slaap analyse". Nu moet je elke keer zelf naar de app om te kijken hoe je geslapen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wwwmarcel
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 19-06 11:37
wwwmarcel schreef op maandag 12 september 2022 @ 10:45:
[...]

klopt dit wel??
is het niet zo dat je pas kan opzeggen, na 1 of 2 jaar (afhankelijk wat je hebt gekozen)

ik wil wel een aw8 45 en kom dan uit op 24x24 + 5.- = 581, is 4 tientjes meer voor verspreid over 2 jaar...
maar als het pas na 2 jaar kan...is het 24x29 = 696.-
hmmm..
volgens mij heb ik dit verkeerd gezien...bij t-mobile gaat het denk ik om de gps + Cellular...
en die 659.-....

bij mobiele betaal je dan...24x29 = 696 + eenmalig 25.- = 721.-
scheelt 80.- maar dan heb je ook 24 maanden een sim voor 5.-

dus op een echte stapavond hoef je dan ook je tel niet mee te nemen , denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard_AFC
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-07 10:27
Ik hoor verschillende mensen die stainless steel apple watch besteld hebben bij T-mobile, maar gek genoeg zie ik alleen de ultra en de aluminium variant. Ligt dat aan mij? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mack80
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 30-06 08:17
hk12nl schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 07:19:
[...]

Ik heb precies de zelfde spullen (S7 en 12) maar hier geen problemen. Heb je al een softreset geprobeerd?
Yes. Dat mocht niet baten. Kwam er vannacht ook achter dat focus niet lekker werkt. Als ik focus slaap activeer dan gaan beide wel op slaap. Maar Watch toont niet de tijd zoals bedoeld en gaat ook niet op slot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nog iemand hier waar de Watch Unlock niet meer werkt na update naar 9.0 en macOS12.6 ?
Ik had al even de beta maar nu ik de final draai en macOS12.6 geïnstalleerd heb is de functie niet meer terug gekomen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-06 22:32
Skybox_ schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 10:06:
[...]

Je middag slaapjes: waarschijnlijk niet inderdaad. Je moet de slaap schema gebruiken voor de tracking.
Bedankt voor de uitleg heren! Vanavond maar wat experimenteren! 👍🏽

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrock
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:21

Patrock

Eat - ride - sleep - repeat

Donstil schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 11:14:
Nog iemand hier waar de Watch Unlock niet meer werkt na update naar 9.0 en macOS12.6 ?
Ik had al even de beta maar nu ik de final draai en macOS12.6 geïnstalleerd heb is de functie niet meer terug gekomen.
Ik moest weer de "Use your Apple Watch to unlock apps and your Mac" aanvinken onder Security & Privacy.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Furrr
wwwmarcel schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 10:34:
[...]

hmmm..
volgens mij heb ik dit verkeerd gezien...bij t-mobile gaat het denk ik om de gps + Cellular...
en die 659.-....

bij mobiele betaal je dan...24x29 = 696 + eenmalig 25.- = 721.-
scheelt 80.- maar dan heb je ook 24 maanden een sim voor 5.-

dus op een echte stapavond hoef je dan ook je tel niet mee te nemen , denk ik
Een watch of iPhone kopen bij T-mobile loont altijd en is de enige vorm van afbetaling die ik zou aanraden.

Ter illustratie:

Apple Watch Ultra kost bij Apple 999 Euro.
Bij Tmobile betaal je 36 euro per maand voor de Ultra bij een contract van 24 maanden. 24*36 Euro=864 Euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
Mag weg, per abuis dubbel gepost.

[ Voor 165% gewijzigd door Furrr op 13-09-2022 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Patrock schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 11:32:
[...]

Ik moest weer de "Use your Apple Watch to unlock apps and your Mac" aanvinken onder Security & Privacy.
Aah ja die functie is bij mij dus verdwenen toen ik de beta installeerde maar helaas niet meer terug gekomen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:24

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Donstil schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 11:44:
[...]

Aah ja die functie is bij mij dus verdwenen toen ik de beta installeerde maar helaas niet meer terug gekomen 8)7
Ach troost je, bij mij werkt t andersom (Watch ontgrendelen met mijn iPhone) al meer dan een jaar niet meer. Moet altijd mijn code invoeren, super irritant. Elke watchOS update hoop ik dat ze t gefixt hebben maar no dice. Als ik de Ultra binnen heb ga ik die from scratch installeren ipv backup terug zetten. Kijken of dat helpt…

Btw ik begrijp dat in zowel de S8 als de Ultra dezelfde chip zit als in mijn S6. Dat vind ik toch wel een beetje vreemd eerlijk gezegd.

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Tomba schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 11:50:
[...]

Ach troost je, bij mij werkt t andersom (Watch ontgrendelen met mijn iPhone) al meer dan een jaar niet meer. Moet altijd mijn code invoeren, super irritant. Elke watchOS update hoop ik dat ze t gefixt hebben maar no dice. Als ik de Ultra binnen heb ga ik die from scratch installeren ipv backup terug zetten. Kijken of dat helpt…
Ah ja dat is hier ook stuk inderdaad.
Kan hem wel even resetten zo, alleen weet nooit zo goed wat ik dan kwijt ben bij de watch. Jij enig idee?

Als ik mijn medailles hou op de iPhone vind ik het prima, verder doe ik er niet zoveel mee.

Edit: Toch maar alvast gedaan, resetten werkt.
Edit2: @Tomba Mocht je niets te doen hebben, unlock met iPhone werkt daarna ook weer.

[ Voor 8% gewijzigd door Donstil op 13-09-2022 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
Sinds de update heel vervelend een twee traps verlichting cadeau gekregen.
Ik noem het maar twee traps maar de verlichting lijkt in twee stappen op te lichten. Was voor de update niet.

Zie filmpje:

YouTube: Tweetraps verlichting

Meer volk hier last van?

[ Voor 4% gewijzigd door Furrr op 13-09-2022 12:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skybox_
Furrr schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 12:14:
Sinds de update heel vervelend een twee traps verlichting cadeau gekregen.
Ik noem het maar twee traps maar de verlichting lijkt in twee stappen op te lichten. Was voor de update niet.

Zie filmpje:

YouTube: Tweetraps verlichting

Meer volk hier last van?
Met de series 4 geen last hier van. Krijg vrijdag de series 8, dus dan houd ik het sowieso even in de gaten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01:19
Zojuist contact gehad met T-mobile over mijn bestelde apple watch Ultra. Uiteraard benieuwd wanneer die geleverd zou worden (maar dat was niet duidelijk) maar ook benieuwd naar welke maat bandje er wordt meegeleverd. Verrassende antwoord was: er worden twee maten meegeleverd.

Hoewel ik dat eerst nog maar is moet zien, is het wel leuk als het waar zou zijn. Iemand die ook iets dergelijks heeft opgevangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18:40
philippevk schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 12:19:
Zojuist contact gehad met T-mobile over mijn bestelde apple watch Ultra. Uiteraard benieuwd wanneer die geleverd zou worden (maar dat was niet duidelijk) maar ook benieuwd naar welke maat bandje er wordt meegeleverd. Verrassende antwoord was: er worden twee maten meegeleverd.

Hoewel ik dat eerst nog maar is moet zien, is het wel leuk als het waar zou zijn. Iemand die ook iets dergelijks heeft opgevangen?
Bij Apple zelf moet je echt een maat kiezen…
Lijkt mij stug dat een provider extra bandjes gaat leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:52
Roos79 schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 12:22:
[...]

Bij Apple zelf moet je echt een maat kiezen…
Lijkt mij stug dat een provider extra bandjes gaat leveren?
Nee, inderdaad. Ze zijn gewoon slecht geïnformeerd. Ik heb ook bij T-Mobile besteld en daar wordt het Trail-bandje bijgeleverd, maar die is nu niet meer bestelbaar. Als ik kijk op mijn overzicht staat er ook gewoon bandje zwart, dus ik vermoed dat ik zo'n lelijk rubberen band krijg.

Het is als schieten met hagel op dit moment.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
Redondo1982 schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 12:37:
[...]

Nee, inderdaad. Ze zijn gewoon slecht geïnformeerd. Ik heb ook bij T-Mobile besteld en daar wordt het Trail-bandje bijgeleverd, maar die is nu niet meer bestelbaar. Als ik kijk op mijn overzicht staat er ook gewoon bandje zwart, dus ik vermoed dat ik zo'n lelijk rubberen band krijg.

Dn snap ik dat ze het goedkoper kunnen doen 🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Redondo1982 schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 12:37:
[...]

Nah dat denk ik niet, dat lijkt voor alsnog geen variant te zijn die Apple levert.
Tenzij ze ineens heel afwijkend een model hebben met de oude sport band en die voor providers reserveren maar dat lijkt mij wel redelijk uitgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Roos79 schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 12:38:
[...]

Dn snap ik dat ze het goedkoper kunnen doen 🤔
Goedkoper doen ze om mensen te trekken, want ook deze inkoop zal betaald moeten worden. Alleen het is gewoon stilletjes veranderd op de productpagina en dat is niet correct. Ik heb alleen geen screen gemaakt dus zal even kijken of ik dat nog terug kan halen ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Donstil schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 12:41:
[...]

Nah dat denk ik niet, dat lijkt voor alsnog geen variant te zijn die Apple levert.
Tenzij ze ineens heel afwijkend een model hebben met de oude sport band en die voor providers reserveren maar dat lijkt mij wel redelijk uitgesloten.
Ik bedoel die duikers-uitvoering. Dat vind ik persoonlijk lelijk :+

Deze dus:
https://www.t-mobile.nl/a...SA01,SK343,21278010&lp=15

[ Voor 16% gewijzigd door Redondo1982 op 13-09-2022 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09-07 07:32

pdavie2311

Live life to the fullest..

Alle nieuwe bandjes voor de Ultra kosten hetzelfde, dus daar maken ze geen winst op lijkt me..

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Donstil schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 11:53:
[...]

Ah ja dat is hier ook stuk inderdaad.
Kan hem wel even resetten zo, alleen weet nooit zo goed wat ik dan kwijt ben bij de watch. Jij enig idee?

Als ik mijn medailles hou op de iPhone vind ik het prima, verder doe ik er niet zoveel mee.

Edit: Toch maar alvast gedaan, resetten werkt.
Edit2: @Tomba Mocht je niets te doen hebben, unlock met iPhone werkt daarna ook weer.
Ah top dat je t even getest hebt! Zodra ik mijn Ultra binnen heb (lees als ik m besteld heb :p) ga ik gewoon vers starten. Kijken of het dan weer werkt :)
NB unlock van mijn iPhone werkt wel gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Redondo1982 schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 12:42:
[...]

Ik bedoel die duikers-uitvoering. Dat vind ik persoonlijk lelijk :+

Deze dus:
https://www.t-mobile.nl/a...SA01,SK343,21278010&lp=15
Ooh zo, ja misschien dat die andere voorraad op is ofz.
Je zou toch verwachten dat je krijgt wat je besteld hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tomba schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 12:51:
[...]

Ah top dat je t even getest hebt! Zodra ik mijn Ultra binnen heb (lees als ik m besteld heb :p) ga ik gewoon vers starten. Kijken of het dan weer werkt :)
NB unlock van mijn iPhone werkt wel gewoon :)
Ja unlock van mijn iPhone werkte hier ook, als enige.
Unlock van watch en unlock van mac waren stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aziona
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:26
Mijn Apple Watch 5 gaat sinds een paar maanden steeds vanzelf uit (dus geen reboot maar gewoon uit). Apple support heeft al een diagnostic test gedaan (op afstand, niet in de store) maar uit de diagnostic bestanden bleek niets bijzonders.
Ik had gehoopt dat Apple OS 9 het probleem zou verhelpen maar dat is niet het geval. Vooral bij het hardlopen gaat de wacht al na een paar minuten uit. Het probleem doet zich niet voor als ie gewoon stil op de kast ligt.

Ik neem aan dat als het een batterij probleem zou zijn dat dit uit de diagnostische bestanden zou blijken.

Het lijkt mij een hardware probleem maar het vervangen van het binnenwerk lijkt mij niet echt rendabel.
Ik weet niet het batterij percentage is van de watch, dat zal ik checken als ik thuis ben. Ik heb geen garantie meer; ik heb m in oktober 2019 gekocht.

Ik vraag mij af wat ik hiermee aan moet.

[ Voor 9% gewijzigd door Aziona op 13-09-2022 13:08 . Reden: vragen van een reacteur ]

WP: WH-MDC05J3E5,WH-MDC07J3E5, WPB: Atlantic Explore v4, PV: Solaredge (6,8kW) en SMA (4,3kW), 2 x Heishamon OT v3.1, Rpi v5, Rpi v4, 2 x Rpi v3, ESP32, Domoticz, Nissan Leaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
Aziona schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 12:55:
Mijn Apple Watch 5 gaat sinds een paar maanden steeds vanzelf uit (dus geen reboot maar gewoon uit). Apple support heeft al een diagnostic test gedaan (op afstand, niet in de store) maar uit de diagnostic bestanden bleek niets bijzonders.
Ik had gehoopt dat Apple OS 9 het probleem zou verhelpen maar dat is niet het geval. Vooral bij het hardlopen gaat de wacht al na een paar minuten uit. Het probleem doet zich niet voor als ie gewoon stil op de kast ligt.

Ik neem aan dat als het een batterij probleem zou zijn dat dit uit de diagnostische bestanden zou blijken.

Het lijkt mij een hardware probleem maar het vervangen van het lijkt mij niet echt rendabel.

Ik vraag mij af wat ik hiermee aan moet.
Heb je nog Garantie?
En hoeveel is je batterij percentage?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Furrr

Onlangs nog de vraag gesteld op Tmob forum:

https://community.t-mobil...ies-8-gps-cellular-345561

Veel lees plezier 😉

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Roos79
Furrr schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 13:06:
[...]

Onlangs nog de vraag gesteld op Tmob forum:

https://community.t-mobil...ies-8-gps-cellular-345561

Veel lees plezier 😉
De medium dus wordt geleverd in de jouw bestelde kleur.
En sommige maar in een kleur geleverd…

Van het forum…
Trail bandjes zijn er in 2 maten, maar T-Mobile gaat deze niet aanbieden. Alpine bandjes zijn er in 3 maten, T-Mobile verkoopt alleen de maat Medium (145mm-190mm) en Ocean bandje is er in 1 maat, deze gaat T-Mobile alleen in het zwart aanbieden.

Ik hoop dat jullie nu meer duidelijkheid hebben.

[ Voor 34% gewijzigd door Roos79 op 13-09-2022 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Roos79 schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 13:14:
[...]

Van het forum…
Trail bandjes zijn er in 2 maten, maar T-Mobile gaat deze niet aanbieden. Alpine bandjes zijn er in 3 maten, T-Mobile verkoopt alleen de maat Medium (145mm-190mm) en Ocean bandje is er in 1 maat, deze gaat T-Mobile alleen in het zwart aanbieden.

Zag het inderdaad, ben ik lekker mee. Krijg ik vast nu zo'n duikers-editie.

Ga wel even bellen...

Thx allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
Roos79 schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 13:14:
[...]

Van het forum…

Correct.

Dus alleen de Alpine en Ocean bandjes zijn verkrijgbaar bij Tmobile.

Alpine wordt altijd in medium geleverd.
Ocean is alleen in middernacht beschikbaar en is sowieso maar in 1 maat leverbaar.
Trail is bij Tmobile niet leverbaar.

Aldus Tmobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChillPascal
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20:25

ChillPascal

In the end...

Helaas schijnt het meten van vermogen tijdens het hardlopen enkel beschikbaar voor de SE en Series 6 en nieuwer. Ontbreekt er hardware in de Series 5 die dit niet mogelijk maakt?

@SaURoN [reactie]

Toch de resultaten dan maar even afwachten hoe dit zich verhoud tot een Stryd en dan een keuze maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Batterij van de Ultra 76% groter dan die van de S8
The certification, spotted by MySmartPrice, reveals that the ‌Apple Watch Ultra‌ features a 542mAh battery. The 45mm Apple Watch Series 8 features a 308mAh battery, representing a 76% increase in battery size for the ‌Apple Watch Ultra‌ compared to the previous largest Apple Watch.

The documents also confirm that alongside the ‌Apple Watch Series 8‌ featuring the same CPU as the Series 6 and 7, the new Apple Watch also shares the same battery size.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
Nevermind…

[ Voor 97% gewijzigd door Furrr op 13-09-2022 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
Nevermind 2

[ Voor 18% gewijzigd door Furrr op 13-09-2022 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-07 19:37

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• absrnd
  • Laatst online: 23:31
Bangmakerij, er zijn zoveel verschillende opladers die geen problemen geven,
en dan nog je kan ook een bandje nemen die je zo even omdraait, probleem opgelost :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3nUxBJUVV6zHtb9PS4XzkOkcD3E=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/orh7V51dmHRC73tceiZD0edM.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik vroeg mij dat nog af voor mijn fijne Belkin 3-1 MagSafe maar zag eigenlijk geen reden waarom dat niet zou kunnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Duurt alleen lang!!!! 😜 Status Apple blijft maar staan op wordt verwerkt..Logisch als dat ding pas over 1,5 week komt. Waarom niet vrijdag meesturen tegelijk met de iPhone 14 Pro. Hoewel, hebben we 2 weken om uit te kijken naar goodies…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Ik heb contact gehad met T-Mobile en die geven aan dat ik de zwarte band krijg. Duhhhh…

Dus blijkbaar krijg ik nu de oceanband of ik moet annuleren en voor iets anders gaan. Ik denk dat ik hem maar hou en dan de band direct verwissel en de Ocean te koop zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Bandjes zijn drama bij Apple van de Ultra. Mijne wordt geleverd met de mooie groene Alpine. Ik wou de Trail kopen voor hardlopen maar pas volgende maand of zo beschikbaar. Daarom maar een goedkope sportloop via Amazon gekocht for the time being…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkakoMinami
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 07-07 09:39
Ome Ali heeft ook al de Ultra bandjes online staan, zelfs voor de 41mm maat :P

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Op een Watch van 1000 Euries ga ik geen Ali meuk gooien. Ieder zijn eigen hoor, ik alleen niet..De sportloop via Amazon is ook van een duurder segment, maar die is voor nood..

[ Voor 29% gewijzigd door pdavie2311 op 13-09-2022 16:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
pdavie2311 schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 16:16:
Bandjes zijn drama bij Apple van de Ultra. Mijne wordt geleverd met de mooie groene Alpine. Ik wou de Trail kopen voor hardlopen maar pas volgende maand of zo beschikbaar. Daarom maar een goedkope sportloop via Amazon gekocht for the time being…
Daar wil ik misschien mijn order voor annuleren en dan ook de groene pakken, de order wijzigen doen ze niet |:(

Misschien zijn we allemaal wel te snel met bestellen geweest, want Apple heeft het zelf niet eens op orde. Het is te gek dat je niet eens een trail band kan kopen in de gewenste kleur, ook niet op bestelling. De zwart-grijze is helemaal niet beschikbaar voor bestellen. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crazylegs
  • Laatst online: 08-07 19:37
pdavie2311 schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 16:28:
Op een Watch van 1000 Euries ga ik geen Ali meuk gooien. Ieder zijn eigen hoor, ik alleen niet..De sportloop via Amazon is ook van een duurder segment, maar die is voor nood..
Hier net zo.. Een Audi koop je ook niet met wieldoppen, maar met mooie velgen. Wilde ook het trail bandje hebben, nu voor het witte alpine bandje gekozen. Heb van m’n huidige AW 6, 44mm nog een aantal bandjes die ik eerst voor nood ff gebruik.

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ItsFlokkie
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 09-07 10:41
Nou de kogel is door de kerk. Ik heb toch maar een Apple Watch Series 8 genomen in plaats van een 7. Levertijd: 12 oktober 2022. Dus ik dacht? hEh. Was toch 9 september besteld, 16 september geleverd. Blijkt dat dat niet geldt als je je Apple Watch customized (als in een ander bandje nemen). Daardoor moet dat ding dus gemaakt worden in de fabriek. Eventjes wachten nog dus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
crazylegs schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 16:49:
[...]

Hier net zo.. Een Audi koop je ook niet met wieldoppen, maar met mooie velgen. Wilde ook het trail bandje hebben, nu voor het witte alpine bandje gekozen. Heb van m’n huidige AW 6, 44mm nog een aantal bandjes die ik eerst voor nood ff gebruik.
Ik koop helemaal nooit een Audi :+

The best or nothing voor mij ;)

Maar je hebt helemaal gelijk hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
ItsFlokkie schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 17:27:
Nou de kogel is door de kerk. Ik heb toch maar een Apple Watch Series 8 genomen in plaats van een 7. Levertijd: 12 oktober 2022. Dus ik dacht? hEh. Was toch 9 september besteld, 16 september geleverd. Blijkt dat dat niet geldt als je je Apple Watch customized (als in een ander bandje nemen). Daardoor moet dat ding dus gemaakt worden in de fabriek. Eventjes wachten nog dus
Als je hem als een van de eerste zou bestellen dan krijg je hem de 16de maar bestel je later schuift ook de datum op.
En het was leverbaar vanaf 16 september 😉

[ Voor 3% gewijzigd door Roos79 op 13-09-2022 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-07 08:47
Vraagje draaide al een tijdje ios 14 beta en watch 9 beta. Ivm aanschaf van de watch 8 het beta profiel van de watch verwijderd.
Echter de aankoop geannuleerd, de 6 is nog niet verkocht en kan nog wel ff wachten maaaaar....

Nu wil ik het beta profiel terug zetten op de watch heb nog wel de optie "Profielen" op de watch (maar daar heb ik niets aan) Maar op watch in stellingen bij Algemeen op de Iphone is hij verdwenen....

Meer mensen last van?

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrk87
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:04

*knip*

Hier hebben we onze V&A sectie voor. Dit hoort niet op het forum thuis :)

[ Voor 90% gewijzigd door Whieee op 13-09-2022 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111759

Op de site staat dat de zwarte ultra een bandje heeft tot 20 cm polsomvang en alle andere tot 19 cm. Ik heb de oranje besteld ( dus 19 cm) en voor alle zekerheid maar een 20 cm band bij Apple besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:49
Mag ik vragen waarom je uiteindelijk toch voor de Series 8 en niet voor de 7 bent gegaan?
Ik ben zelf aan het kijken voor mijn eerste Apple Watch en zit sterk te denken om voor een blauwe 7 van 41mm te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

7 september heb ik een customized Series 8 gekocht en die komt 16 september binnen hoor.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-07 08:53
Ik heb WatchOS 9 op mijn Series 4 geinstalleerd. Dat ging allemaal prima en de watch opereert nog soepel (had ik niet verwacht maar is toch mooi meegenomen).

Het enige wat niet meer lijkt te werken is notificaties ontvangen. Alles gaat naar mijn telefoon en de watch trilt niet meer. Soms is er een notificatie in die pull-down, maar ik krijg geen trilling of geluid meer op de Apple Watch zelf. Iemand met hetzelfde probleem? Op internet nog weinig over te vinden, laat staan een oplossing..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 23:22
Redondo1982 schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 13:26:
[...]

Zag het inderdaad, ben ik lekker mee. Krijg ik vast nu zo'n duikers-editie.

Ga wel even bellen...

Thx allemaal!
Ah, dacht dat ik langzaam gek aan het worden was. Keek gisteren op de product pagina en zag idd dat het zwarte bandje ineens het ocean bandje was terwijl ik er zeker van was dat het het trail bandje was dat ik besteld had…

Ze zullen wel gewoon het Ocean bandje gaan uitleveren denk ik…

Ben blij dat ik mijn order bij Apple met het groene alpine bandje nog niet geannuleerd heb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
schumi1986 schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 20:32:
[...]

Ah, dacht dat ik langzaam gek aan het worden was. Keek gisteren op de product pagina en zag idd dat het zwarte bandje ineens het ocean bandje was terwijl ik er zeker van was dat het het trail bandje was dat ik besteld had…

Ze zullen wel gewoon het Ocean bandje gaan uitleveren denk ik…

Ben blij dat ik mijn order bij Apple met het groene alpine bandje nog niet geannuleerd heb. :)
Baal er wel van, maarja we ondergaan het maar weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Vanmorgen Watch OS9 op m'n 6 gezet en MacOS van de laatste update voorzien maar nu werkt het ontgrendelen van m'n Mac niet meer.. Iemand nog een tip om dit te fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D-Ed schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 23:29:
Vanmorgen Watch OS9 op m'n 6 gezet en MacOS van de laatste update voorzien maar nu werkt het ontgrendelen van m'n Mac niet meer.. Iemand nog een tip om dit te fixen?
Ja had ik ook (zie topic eerder vandaag). Reset van de watch loste het op, verder niets gevonden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Donstil schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 23:30:
[...]

Ja had ik ook (zie topic eerder vandaag). Reset van de watch loste het op, verder niets gevonden.
Ah, Had ik overheen gekeken, thx. Klusje voor morgen dan ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:33
Ben blij dat de silver kleur terug is bij de 8. Een mooiere kleur dan het starlight!

• philippevk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01:19
Anoniem: 111759 schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 19:44:
[...]

Op de site staat dat de zwarte ultra een bandje heeft tot 20 cm polsomvang en alle andere tot 19 cm. Ik heb de oranje besteld ( dus 19 cm) en voor alle zekerheid maar een 20 cm band bij Apple besteld.
Ik zie het nu ook staan. Heb zelf de groene besteld, met gemiddelde polsen komt dat vast goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Donstil schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 23:30:
[...]

Lol, ik pak vanmorgen m'n Macbook en raad eens.. Zo maar een spontane ontgrendeling 8)

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-07 14:17
Heb nu een Serie 3, en ben wel erg weg van de 8, ben benieuwd hoe de lichaamstemperatuur meter is.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +2 Henk 'm!
D-Ed schreef op woensdag 14 september 2022 @ 08:22:
[...]

Lol, ik pak vanmorgen m'n Macbook en raad eens.. Zo maar een spontane ontgrendeling 8)
Bang om gereset te worden denk ik :P

• D-Ed
  • Niet online
Donstil schreef op woensdag 14 september 2022 @ 08:22:
[...]

Bang om gereset te worden denk ik :P
_O-

Ik had er ook weinig zin in en kreeg al old school Windows vibes van je reactie gisteren maar die stop ik snel weer weg!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 25-06 13:15
Mars18 schreef op woensdag 14 september 2022 @ 08:22:
Heb nu een Serie 3, en ben wel erg weg van de 8, ben benieuwd hoe de lichaamstemperatuur meter is.
Ik denk vooral dat je een flinke snelheidsbump gaat merken :P
Van 32-bit naar 64-bit + wat RAM geheugen erbij + flink meer opslag (in hoeverre dat relevant is).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1yfvYP2B8DpE6dO70vsWfYd5b8w=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Nkh508m4BrPrste703bvDYYF.png?f=user_large

• Furrr
robcoenen schreef op woensdag 14 september 2022 @ 08:47:
[...]

Ik denk vooral dat je een flinke snelheidsbump gaat merken :P
Van 32-bit naar 64-bit + wat RAM geheugen erbij + flink meer opslag (in hoeverre dat relevant is).

[Afbeelding]
2022 series 7 moet 8 zijn.
Series 8 en ultra zelfde RAM (lees: 1GB) als series 7.
Series 8 en ultra zelfde opslag (lees: 32GB) als series 7.

[ Voor 3% gewijzigd door Furrr op 14-09-2022 09:02 ]

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Mars18 schreef op woensdag 14 september 2022 @ 08:22:
De temperatuursensor is alleen handig als je menstrueert en ovuleert.

• TR1969
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:01
deBennie schreef op woensdag 14 september 2022 @ 07:12:
Ben blij dat de silver kleur terug is bij de 8. Een mooiere kleur dan het starlight!
Zeker goed dat die weer terug is.
Blijf het ook onbegrijpelijk vinden dat er geen Spacegrey/Spaceblack achtige kleur meer is.
Middernacht is het gewoon niet voor mij.

Voordeel voor Apple is dat je daardoor misschien wel sneller doorschakelt naar de RVS versies of de Ultra.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Furrr
Mog schreef op woensdag 14 september 2022 @ 09:13:
[...]

Een paar maanden geleden begreep ik dat de temp sensor ook bij andere zaken zoals griep e.d. ingezet zou worden. Daar hoor je niets meer over.

Dus voor nu menstruatie en ovulatie.
Overigens wel heel mooi dat dit op basis van de temp sensor ingeschat kan worden!

Als man heb je er weinig aan 😉.
Zou wel handig zijn als ook mijn Apple watch een signaal zou geven wanneer mn vriendin richting menstruatie gaat btw… 😬

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-07 08:53
omgwtfbbq schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 20:28:
Ik heb WatchOS 9 op mijn Series 4 geinstalleerd. Dat ging allemaal prima en de watch opereert nog soepel (had ik niet verwacht maar is toch mooi meegenomen).

Het enige wat niet meer lijkt te werken is notificaties ontvangen. Alles gaat naar mijn telefoon en de watch trilt niet meer. Soms is er een notificatie in die pull-down, maar ik krijg geen trilling of geluid meer op de Apple Watch zelf. Iemand met hetzelfde probleem? Op internet nog weinig over te vinden, laat staan een oplossing..
Net een full reset gedaan inc. unpairing. Helaas geen oplossing! Ik ga verder zoeken..
[...]

Maar het zou toch gewoon kunnen dat Mars18 hem daar voor wil gebruiken?

• Tinusvolkel
  • Laatst online: 23:39
Furrr schreef op woensdag 14 september 2022 @ 09:27:
[...]

Een paar maanden geleden begreep ik dat de temp sensor ook bij andere zaken zoals griep e.d. ingezet zou worden. Daar hoor je niets meer over.

Dus voor nu menstruatie en ovulatie.
Overigens wel heel mooi dat dit op basis van de temp sensor ingeschat kan worden!

Als man heb je er weinig aan 😉.
Zou wel handig zijn als ook mijn Apple watch een signaal zou geven wanneer mn vriendin richting menstruatie gaat btw… 😬
;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZOlLadXPIwzqsLWTnPHWNlNTP7k=/x800/filters:strip_exif()/f/image/WeHzHXdsVBimp9pfx2iGNMup.png?f=fotoalbum_large

Zelf nooit getest dus weet niet of het goed werkt.

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

• Furrr
Tinusvolkel schreef op woensdag 14 september 2022 @ 09:50:
[...]

;)
[Afbeelding]

Zelf nooit getest dus weet niet of het goed werkt.
Heerlijk dit 😂😂
Mn vriendin ziet me al aankomen! 😂😅

• Roos79
Furrr schreef op woensdag 14 september 2022 @ 09:27:
[...]

Als je in de slaap analyse kijkt zie je daar wel temperatuur genoemd worden.
Het wordt lijkt mij dus bij iedereen wel gemeten maar nog niet volop gebruikt zoals mogelijk zou zijn?

• Furrr
Roos79 schreef op woensdag 14 september 2022 @ 09:56:
[...]

Als je in de slaap analyse kijkt zie je daar wel temperatuur genoemd worden.
Het wordt lijkt mij dus bij iedereen wel gemeten maar nog niet volop gebruikt zoals mogelijk zou zijn?
Dat denk ik ook.
Wellicht dat net zoals gedurende de eerste periode van alle ECG functies wet- en regelgeving er ten grondslag aan ligt.

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-07 14:17
[...]

Ow, ik dacht dat je hem gewoon kunt gebruiken om te zien wat je lichaams temp is ?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Donstil schreef op woensdag 14 september 2022 @ 09:48:
[...]

Maar het zou toch gewoon kunnen dat Mars18 hem daar voor wil gebruiken?
Zeker. Dat zeg ik toch ook niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Mars18 schreef op woensdag 14 september 2022 @ 10:03:
[...]

Ow, ik dacht dat je hem gewoon kunt gebruiken om te zien wat je lichaams temp is ?
Nee, daarvoor schijnt temperatuur meten aan de pols te onnauwkeurig te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 18:10
Mog schreef op woensdag 14 september 2022 @ 10:07:
[...]

Nee, daarvoor schijnt temperatuur meten aan de pols te onnauwkeurig te zijn.
Ik denk dat je wel wat kan inzien, en de sensors zitten er dus ze zullen de feature de komende maanden mogelijk nog wel gaan uitbreiden dmv firmware updates.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wg7i-uwt6nIA_62ljjw1XBfGcUs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kjJinFD3kXVo8J8Q0rAkqFHb.jpg?f=fotoalbum_large

Tesla Model 3 (2024) LR AWD Ultra Red

• tpas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-06 20:21
Weet iemand vanaf wanneer de Aplle Watch Utra live is te bewonderen bij de Apple Store in Amsterdam? Ik wil m wel eerst ff live zien voor ik zoveel geld uitgeef….

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davidas
tpas schreef op woensdag 14 september 2022 @ 10:09:
Weet iemand vanaf wanneer de Aplle Watch Utra live is te bewonderen bij de Apple Store in Amsterdam? Ik wil m wel eerst ff live zien voor ik zoveel geld uitgeef….
23 September. :)

• wwwmarcel
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 19-06 11:37
TR1969 schreef op woensdag 14 september 2022 @ 09:14:
[...]

Zeker goed dat die weer terug is.
Blijf het ook onbegrijpelijk vinden dat er geen Spacegrey/Spaceblack achtige kleur meer is.

Voordeel voor Apple is dat je daardoor misschien wel sneller doorschakelt naar de RVS versies of de Ultra.
midnight is meer donkerblauw??
ik dacht weer een nwe apple naam voor donkergrijs..

als dat zo is, ga ik misschien wel voor de 7

• casper4253
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:03
Deze week komt mijn bestelde AW 7 binnen. Mijn AW3 is vorige maand overleden en ik wilde even op de 8 wachten. Maar toch besloten om voor een 7 te gaan. Zie geen meerwaarde in de opties die de 8 heeft voor 160,- meer.

Maar dat is niet echt mijn vraag :)
Als ik de AW7 ga installeren is het dan nog wel verstandig om een backup van mijn oude AW3 terug te zetten?
Of kies is beter voor nieuwe installatie? Ik vraag me af wat ik dan kwijt ben?

• Davidas
casper4253 schreef op woensdag 14 september 2022 @ 10:16:
Deze week komt mijn bestelde AW 7 binnen. Mijn AW3 is vorige maand overleden en ik wilde even op de 8 wachten. Maar toch besloten om voor een 7 te gaan. Zie geen meerwaarde in de opties die de 8 heeft voor 160,- meer.

Als ik de AW7 ga installeren is het dan nog wel verstandig om een backup van mijn oude AW3 terug te zetten?
Ja, als je bijvoorbeeld de gezondheidsgegevens mee over wil laten gaan zou ik zeker een back-up terugzetten.

• casper4253
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:03
Davidas schreef op woensdag 14 september 2022 @ 10:18:
[...]

Ja, als je bijvoorbeeld de gezondheidsgegevens mee over wil laten gaan zou ik zeker een back-up terugzetten.
Dankje wel.
Die wil ik zeker. Dacht dat die op de telefoon stonden.

Dan kies ik wel voor backup terugzetten.

• ItsFlokkie
St00mwals schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 20:00:
[...]

Mag ik vragen waarom je uiteindelijk toch voor de Series 8 en niet voor de 7 bent gegaan?
Ik ben zelf aan het kijken voor mijn eerste Apple Watch en zit sterk te denken om voor een blauwe 7 van 41mm te gaan.
Gewoon puur onder het mom van dat het een 'nieuwer' model is. Car Crash detectie vind ik echt een super vette functionaliteit. Hoop het zelf nooit nodig te hebben, maar wel een leuk zekerheidje. Tempratuursensor moet ervoor zorgen dat je ook een betere sleeptracking krijgt. Dus het is niet echt een exclusive sensor voor vrouwen. Buiten dat hoop ik dat ik hierdoor een jaar langer uit mijn Apple Watch kan halen. Heb met mijn Series 3 ook ruim 4,5 jaar gedaan. Ook zit er een nieuwe chip in, al vraag ik mij wel af of dat niet gewoon een 'rebrand' is van de S7 soc. Anyway, dat waren voor mij een beetje de beweegredenen. Maar moet ook eerlijk bekennen. Twijfel nog steeds wel hoor. Het verschil in prijs is echt gigantisch groot met de features die je krijgt. Dus je moet je zelf afvragen; is dat mij het waard. En dat laatste kan je alleen maar voor jezelf invullen

• ItsFlokkie
Davidas schreef op woensdag 14 september 2022 @ 10:18:
[...]

Gezondheidsgegevens worden opgeslagen op je iPhone in de Health App. Is niet verbonden aan je AW volgens mij. Heb redelijk vaak mijn Apple Watch Series 3 opnieuw moeten instellen vanwege ruimte gebrek

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Davidas schreef op woensdag 14 september 2022 @ 10:09:
[...]

Ik denk dat je wel wat kan inzien, en de sensors zitten er dus ze zullen de feature de komende maanden mogelijk nog wel gaan uitbreiden dmv firmware updates.

[Afbeelding]
Alleen de fluctuatie. De basistemperatuur krijg je niet te zien. Dus je weet alleen dat je -0,2 graden celsius kouder bent dan gisternacht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

casper4253 schreef op woensdag 14 september 2022 @ 10:20:
[...]

Dankje wel.
Die wil ik zeker. Dacht dat die op de telefoon stonden.

Dan kies ik wel voor backup terugzetten.
Dit zit in de AW backup:
  • Appspecifieke gegevens (voor ingebouwde apps) en instellingen (voor ingebouwde apps en apps van derden). Bijvoorbeeld: Kaarten, afstanden, eenheden en uw instellingen voor Mail, Agenda, Aandelen en Weer.
  • Appindeling op het beginscherm
  • Wijzerplaatinstellingen, inclusief de huidige wijzerplaat, aanpassingen en volgorde
  • Dock-instellingen, inclusief de volgorde (favorieten of recent geopend) en beschikbare apps
  • Algemene systeeminstellingen, zoals helderheid, geluid en haptische instellingen
  • Gezondheids- en fitnessgegevens, zoals geschiedenis, medailles, de kalibratiegegevens van Work-out en Activiteit van de Apple Watch en door de gebruiker ingevoerde gegevens. (Als u een reservekopie van de gezondheids- en fitnessgegevens wilt maken, moet u iCloud of een versleutelde reservekopie op uw computer gebruiken)
  • Instellingen voor meldingen
  • Afspeellijsten, albums en mixen die gesynchroniseerd worden naar uw Apple Watch, en uw muziekinstellingen
  • De instelling voor gesproken feedback van Siri die bepaalt wanneer Siri spreekt
  • Gesynchroniseerd fotoalbum (om te zien welk album wordt gesynchroniseerd, opent u de Watch-app, tikt u op het tabblad 'Mijn Watch' en tikt u op 'Foto's' > 'Synchroniseer album')
  • Tijdzone

Mog schreef op woensdag 14 september 2022 @ 10:06:
[...]

Zeker. Dat zeg ik toch ook niet?
Dat is waar maar zo las ik het een beetje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Donstil schreef op woensdag 14 september 2022 @ 10:44:
[...]

Dat is waar maar zo leest het een beetje.
Ik probeer juist geen aannames te doen :P

• TR1969
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:01
wwwmarcel schreef op woensdag 14 september 2022 @ 10:15:
[...]

midnight is meer donkerblauw??
ik dacht weer een nwe apple naam voor donkergrijs..

als dat zo is, ga ik misschien wel voor de 7
Met ingang van de AW7 heeft Apple de Spacegrey vervangen door de kleur Midnight. Een bijna zwarte, maar heel donkerblauwe kleur.
Dus ook een AW7 is er niet in donkergrijs

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:49
ItsFlokkie schreef op woensdag 14 september 2022 @ 10:34:
[...]

Gewoon puur onder het mom van dat het een 'nieuwer' model is. Car Crash detectie vind ik echt een super vette functionaliteit. Hoop het zelf nooit nodig te hebben, maar wel een leuk zekerheidje. Tempratuursensor moet ervoor zorgen dat je ook een betere sleeptracking krijgt. Dus het is niet echt een exclusive sensor voor vrouwen. Buiten dat hoop ik dat ik hierdoor een jaar langer uit mijn Apple Watch kan halen. Heb met mijn Series 3 ook ruim 4,5 jaar gedaan. Ook zit er een nieuwe chip in, al vraag ik mij wel af of dat niet gewoon een 'rebrand' is van de S7 soc. Anyway, dat waren voor mij een beetje de beweegredenen. Maar moet ook eerlijk bekennen. Twijfel nog steeds wel hoor. Het verschil in prijs is echt gigantisch groot met de features die je krijgt. Dus je moet je zelf afvragen; is dat mij het waard. En dat laatste kan je alleen maar voor jezelf invullen
Dank voor je antwoord.
"Gadgets" zijn leuk, maar voor mijzelf kan ik dat prijsvreschil niet rechtvaardigen (laat staan tegenover mijn vrouw)

• ItsFlokkie
St00mwals schreef op woensdag 14 september 2022 @ 10:59:
[...]

Dank voor je antwoord.
"Gadgets" zijn leuk, maar voor mijzelf kan ik dat prijsvreschil niet rechtvaardigen (laat staan tegenover mijn vrouw)
Kijk. Met dat laatste heb ik gelukkig geen last van :P Maar snap je wel hoor. Het wordt een hele bump als je van de Series 3 naar de 7 gaat. Een vriend van mij heeft de 7 en ik was verbaast hoe snel dat ding is. Ik kan op mijn Series 3 namelijk niet fatsoenlijk de Spotify app gebruiken. Dat ding loopt constant vast. Dus ik ben heel erg benieuwd

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Dicht voor onderhoud

En weer open.

Laten we het gezellig houden. De hele discussie over aannames van iemands geslacht is offtopic hier. Als je iets ziet wat niet door de beugel kan, maak dan een TR aan en reageer niet. Dit zorg er alleen maar voor dat het topic ontspoort.

[ Voor 82% gewijzigd door Daedalus op 14-09-2022 11:09 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robcoenen
  • Laatst online: 25-06 13:15
[...]

Ik denk dat die in de nabije toekomst nog wel voor meer zaken ingezet gaat worden waaronder sleep-tracking etc.
TR1969 schreef op woensdag 14 september 2022 @ 09:14:
[...]
Ik vind het inderdaad ook een spijtige keuze.
ItsFlokkie schreef op woensdag 14 september 2022 @ 10:34:
[...]

Gewoon puur onder het mom van dat het een 'nieuwer' model is. Car Crash detectie vind ik echt een super vette functionaliteit. Hoop het zelf nooit nodig te hebben, maar wel een leuk zekerheidje.
Hier kan ik alleen maar van zeggen. Iedereen denkt dat het hem/haar nooit overkomt, totdat het je een keer overkomt ... vandaar ook o.a. mijn keuze voor de Series 8 i.p.v. de 7.

[ Voor 57% gewijzigd door robcoenen op 14-09-2022 11:22 ]

• Roos79
casper4253 schreef op woensdag 14 september 2022 @ 10:16:

Ik gebruikte een 4 en een 6 (deze raakte defect) en heb de 7 gewoon als nieuwe Watch aangeduid.
Gezondheid kwam gewoon mee.
Pagina: 1 ... 4 ... 53 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires

De eerste dagen na een iOS / watchOS update kan de batterijduur tijdelijk kan afnemen doordat er op de achtergrond allerlei opruim- en indexeeracties plaatsvinden. Even een week wachten en je device opnieuw opstarten lost 9 van de 10 batterijproblemen op.