Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Kijk eens of je met onderstaande ## codes alle doorschakelingen er af kunt pakken:paulmadejong schreef op maandag 7 november 2022 @ 11:40:
Ik was een van de "lucky ones" die al eerder kon activeren op de Apple Watch maar dit blijkt een hard gelach te zijn. Ik ben namelijk onbereikbaar geworden (telefonisch). Heb al met KPN aan de lijn gehangen maar die weten het zo snel ook niet en wordt ergens de komende week terug gebeld met een oplossing. Ik kan bellen, internetten maar niet gebeld worden. Mijn telefoon of watch gaat niet over en men krijgt meteen mijn voicemail. Het is dat ik dan zo'n sms'je van KPN krijg waardoor ik weet dat ik gebeld ben maar anders zou ik het niet weten.
KPN heb ik via e-sim en een Vodafone simkaartje als dual-sim. Met het Vodafone kaartje ben ik wel bereikbaar...Uiteraard heb ik beide devices al meerdere malen herstart maar dit heeft niets uitgehaald. Iemand nog zo'n ervaring?
- ##61#[beltoets]
- ##62#[beltoets]
- ##67#[beltoets]
- ##21#[beltoets]
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
:strip_exif()/f/image/JLUFmgaNWXNaWuPiw5i2ZQbF.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/fjXAZ1K4cLK2eegYgHTXb5UO.jpg?f=fotoalbum_large)
Nou heb de Trail binnen, krap bandje (M/L) maar past wel. Volgens de site is de band voor een pols van 145 tot 220 maar met een pols van +/- 200 lijkt het mij sterk dat die 20mm extra comfortabel is.
Lijkt wel een stuk fijner te dragen dan de Alpine en makkelijker om te doen ook.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Eens (gisteren eentje gescoord in Haarlem). Viel mij ook wel op dat ie nog wel iets langer had gekund. Gelukkig is het bandje een beetje elastisch dus mijn hand erdoor wurmen lukt wel. Comfort is ook top.Donstil schreef op maandag 7 november 2022 @ 13:03:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Nou heb de Trail binnen, krap bandje (M/L) maar past wel. Volgens de site is de band voor een pols van 145 tot 220 maar met een pols van +/- 200 lijkt het mij sterk dat die 20mm extra comfortabel is.
Lijkt wel een stuk fijner te dragen dan de Alpine en makkelijker om te doen ook.
Ziet er ok uit. Ga ik ook bestellen. 100€ wel absurt.Donstil schreef op maandag 7 november 2022 @ 13:03:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ja dit is niet veel meer dan de sport loop (of hoe heet dat ding) maar dan met titanium Lugs.giantgiantus schreef op maandag 7 november 2022 @ 13:22:
[...]
Ziet er ok uit. Ga ik ook bestellen. 100€ wel absurt.
€99,95 is wel te stevig misschien.
De eerste 2 werkte, de andere niet (en daarna de eerste 2 ook niet meer). Helaas heeft het niet geholpen.Will_M schreef op maandag 7 november 2022 @ 13:00:
[...]
Kijk eens of je met onderstaande ## codes alle doorschakelingen er af kunt pakken:
- ##61#[beltoets]
- ##62#[beltoets]
- ##67#[beltoets]
- ##21#[beltoets]
MacBook Pro 14" 2021
https://www.vtmgroep.nl/k...l-codes-mobiele-telefoniepaulmadejong schreef op maandag 7 november 2022 @ 13:55:
[...]
De eerste 2 werkte, de andere niet (en daarna de eerste 2 ook niet meer). Helaas heeft het niet geholpen.
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Ja hier!paulmadejong schreef op maandag 7 november 2022 @ 11:40:
Ik was een van de "lucky ones" die al eerder kon activeren op de Apple Watch maar dit blijkt een hard gelach te zijn. Ik ben namelijk onbereikbaar geworden (telefonisch). Heb al met KPN aan de lijn gehangen maar die weten het zo snel ook niet en wordt ergens de komende week terug gebeld met een oplossing. Ik kan bellen, internetten maar niet gebeld worden. Mijn telefoon of watch gaat niet over en men krijgt meteen mijn voicemail. Het is dat ik dan zo'n sms'je van KPN krijg waardoor ik weet dat ik gebeld ben maar anders zou ik het niet weten.
KPN heb ik via e-sim en een Vodafone simkaartje als dual-sim. Met het Vodafone kaartje ben ik wel bereikbaar...Uiteraard heb ik beide devices al meerdere malen herstart maar dit heeft niets uitgehaald. Iemand nog zo'n ervaring?
Ik heb het abonement opgezegd, daarna was ik weer bereikbaar! Als het nog kan doe het dan via de apple watch app op je telefoon, als het daar niet meer staat via webcare (twitter) vragen of ze het multisim abo stopzetten voor je.
En daarna opnieuw aangezet? Ik wil het wel blijven gebruiken (als dat kan...)Maarten schreef op maandag 7 november 2022 @ 14:26:
[...]
Ja hier!
Ik heb het abonement opgezegd, daarna was ik weer bereikbaar! Als het nog kan doe het dan via de apple watch app op je telefoon, als het daar niet meer staat via webcare (twitter) vragen of ze het multisim abo stopzetten voor je.
We zijn niet de enige: https://forum.kpn.com/mob...8/index9.html#post1632191
[ Voor 10% gewijzigd door paulmadejong op 07-11-2022 14:50 ]
MacBook Pro 14" 2021
Als ik deze Shortcut activeer, wordt de Focus "Sleep" inderdaad aangezet op mijn iPhone én op mijn Apple Watch 7, maar het enige probleem is dat het scherm van mijn Apple Watch niet op zwart gaat.
Dat werkt alleen goed als ik de Focus "Sleep" op mijn Apple Watch zelf aan zet, of op mijn iPhone via de niet-Shortcuts manier.
Werkt dit bij jullie ook niet goed?
Apple Support vraagt me gelijk om mijn apparaten te resetten, unpairen etc, maar ik wil graag eerst uitsluiten of dit een bug is of niet.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/pRstyjLsGeBLUzumWSd3mBKR.jpg?f=user_large)
wel gedaan, daarna weer niet belbaar, dus nu staat het uit, ik probeer het volgende week weer een keer :-)paulmadejong schreef op maandag 7 november 2022 @ 14:37:
[...]
En daarna opnieuw aangezet? Ik wil het wel blijven gebruiken (als dat kan...)
We zijn niet de enige: https://forum.kpn.com/mob...8/index9.html#post1632191
Aaa! Deze is ook naar mij onderweg. Komt morgen binnen. Heb een pols van 175 mm en heb nog even getwijfeld of ik dan een S/M moest hebben. Niet gedaan en daar ben ik nu blij mee.Donstil schreef op maandag 7 november 2022 @ 13:03:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ooh dat is een goeie keuze dan, S/M had zeker te klein geweest.Dennisweb schreef op maandag 7 november 2022 @ 16:05:
[...]
Aaa! Deze is ook naar mij onderweg. Komt morgen binnen. Heb een pols van 175 mm en heb nog even getwijfeld of ik dan een S/M moest hebben. Niet gedaan en daar ben ik nu blij mee.Ik hoor er veel goede verhalen over, dus ben erg benieuwd.
De sport loop is zelfs langer dan deze.
Ik heb hem op de sportloop manier op gezet, vind ik toch handiger (ben het zo gewend) (dus met het loop gedeelte naar je toe).
Wel is deze zachter van materiaal, dat is wel heel erg fijn.
€100 is eigenlijk wel echt te veel maar die titanium lugs zien er dan wel weer beter uit dan de sport loop….
:strip_exif()/f/image/u4g3lMXESpbwPYZCJbBZYi4r.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 30% gewijzigd door Soepie op 07-11-2022 17:54 ]
Gewoon spullen
[ Voor 18% gewijzigd door neonite op 08-11-2022 14:26 ]
YouTube: How To Downgrade iOS 16.2 To iOS 16.1!
[ Voor 47% gewijzigd door RoRoNL op 08-11-2022 14:35 ]
Hmm.. Dat ziet er wel erg kort uit IMO, raar dat Apple niet dezelfde maat als de normale sportloop gebruiktDonstil schreef op maandag 7 november 2022 @ 13:03:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Dit is voor mij wel een deal breaker. Blij dat de Alpine mij bevalt
An sich maakt het mij niet zoveel uit, maar het heeft wel een invloed uiteraard op de trends van de fitness app - in deze de gemiddelde snelheid in km/u.
Hier nu ook een Large Trail loop binnen. Maar bandje valt zelfs kleiner uit als een Medium Alpine loop. Verder wel iets wat zachter materiaal als de Alpine loop. Trail bandje zit wel goed idd. Enige nadeel is wel beetje dat als je beetje last hebt van OCD om hem netjes recht vast te maken. Dat gaat bij de Alpine meer vanzelf.Dennisweb schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 15:24:
@Donstil @Soepie Hier inmiddels ook binnen. Dit is by far het meest comfortabele bandje van de drie![Afbeelding]
[Afbeelding]
Verholpen door handenwas detectie uit te zetten.Pierz schreef op woensdag 21 september 2022 @ 23:32:
Ik heb af en toe dat de microfoon stopt met werken bij dicteren van berichten en praten tegen siri. Na een powercycle werkt het vervolgens weer. Ik kom er maar niet achter waardoor het getriggert wordt, iemand een idee?
[…]
Wat heb je met dit horloge gedaan? ik heb het namelijk ook. Wellicht iets minder dan wat jij hebt, maar toch..HekkeySE schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 08:59:
Eergisteren de Ultra gekregen en mega blij mee. Wat een Watch!
Ik zag vanmorgen vlekken of iets aan de zijkant. Ik krijg het ook niet weg lijkt. Hebben anderen dit ook of moet ik het retourneren?
[Afbeelding]
Ik merk ook dat ik hem soms 2 of 3 x los trek.Soji schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 19:32:
[...]
Hier nu ook een Large Trail loop binnen. Maar bandje valt zelfs kleiner uit als een Medium Alpine loop. Verder wel iets wat zachter materiaal als de Alpine loop. Trail bandje zit wel goed idd. Enige nadeel is wel beetje dat als je beetje last hebt van OCD om hem netjes recht vast te maken. Dat gaat bij de Alpine meer vanzelf.
Tegenwoordig laat ik mijn wijsvinger langs de rand glijden als ik hem om doe, heb je er iets minder last van
Gewoon spullen
Hoewel ik het niet zo duidelijk op een foto kan krijgen heb ik hier ook last van. Ik kwam er pas achter na het lezen van jouw bericht. Daarbij merk ik ook dat ik eenvoudig met een nagel er een 'krasje' bij maak.HekkeySE schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 08:59:
Eergisteren de Ultra gekregen en mega blij mee. Wat een Watch!
Ik zag vanmorgen vlekken of iets aan de zijkant. Ik krijg het ook niet weg lijkt. Hebben anderen dit ook of moet ik het retourneren?
[Afbeelding]
Ik twijfel of ik hem ga retourneren en wellicht heeft de nieuwe dat niet.. best slecht, helemaal in deze prijsklasse.ChillPascal schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 21:32:
[...]
Hoewel ik het niet zo duidelijk op een foto kan krijgen heb ik hier ook last van. Ik kwam er pas achter na het lezen van jouw bericht. Daarbij merk ik ook dat ik eenvoudig met een nagel er een 'krasje' bij maak.
Binnen op de band is lastig, heb je er al veel buiten mee gelopen?StevenRSCA schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 17:28:
In hoeverre is de fitness app van de Watch eigenlijk nauwkeurig als het gaat over indoor activiteiten? Net op de loopband ruim 10km gelopen maar volgens de fitness app zit daar bijna een kilometer verschil op in negatieve zin.
An sich maakt het mij niet zoveel uit, maar het heeft wel een invloed uiteraard op de trends van de fitness app - in deze de gemiddelde snelheid in km/u.
Want dan wordt hij wel nauwkeuriger omdat je stap grote dan beter erin komt te staan.
Gewoon niet meer naar gekeken en gehouden 🤣038Robijno schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 21:17:
[...]
Wat heb je met dit horloge gedaan? ik heb het namelijk ook. Wellicht iets minder dan wat jij hebt, maar toch..
Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
Is het niet erger geworden dan?HekkeySE schreef op woensdag 9 november 2022 @ 07:10:
[...]
Gewoon niet meer naar gekeken en gehouden 🤣
Heb je een esim in je iPhone? Dat schijnt nog niet optimaal te werken met een multisim..Ashwani schreef op woensdag 9 november 2022 @ 19:15:
Zijn er meer mensen mobiel onbereikbaar ? (kpn multisim)
Ja heb een esim als ik me tel uitzet dan ben ik wel bereikbaar via me Watch . Balen dat het niet goed werkt038Robijno schreef op woensdag 9 november 2022 @ 19:31:
[...]
Heb je een esim in je iPhone? Dat schijnt nog niet optimaal te werken met een multisim..
Dat was toch al bekend vanaf moment dat ze het aankondigen?neonite schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 14:24:
Helaas, van Vodafone naar KPN overgestapt vanwege de ondersteuning, blijkt dat de Apple Watch nog niet wordt ondersteund door KPN als je draait op iOS 16.2 (beta)
Ik kan nergens vinden op de informatiepagina dat je geen beta mag draaien?Roos79 schreef op donderdag 10 november 2022 @ 09:17:
[...]
Dat was toch al bekend vanaf moment dat ze het aankondigen?
Je mag altijd bèta’s draaien maar dan is het je eigen verantwoordelijkheid of iets werkt of niet.Of-Aaargh schreef op donderdag 10 november 2022 @ 10:01:
[...]
Ik kan nergens vinden op de informatiepagina dat je geen beta mag draaien?
MYLR’23 | AVWC/AVEM/AVWS/VZLE/EN4C
Is dit nou een vraag die je aan ons stelt of een bewering?Roos79 schreef op donderdag 10 november 2022 @ 09:17:
[...]
Dat was toch al bekend vanaf moment dat ze het aankondigen?
Want bij mij was dit ook niet bekend eigenlijk, misschien wel te verwachten maar niet bekend.
[ Voor 9% gewijzigd door Donstil op 10-11-2022 11:30 ]
Hier werd dat al vrij snel benoemd en ook op het forum bij KPN zelf.Of-Aaargh schreef op donderdag 10 november 2022 @ 10:01:
[...]
Ik kan nergens vinden op de informatiepagina dat je geen beta mag draaien?
Daarbij weet je als je BETA draait dat er dingen ook niet kunnen werken.
Bedoelt hij niet of KPN dat bewust blokkeert of dat er een fout in de beta zit? Want als er iets niet werkt omdat er een fout zit in de beta, snap ik dat je daar rekening mee moet houden.Roos79 schreef op donderdag 10 november 2022 @ 12:11:
[...]
Hier werd dat al vrij snel benoemd en ook op het forum bij KPN zelf.
Daarbij weet je als je BETA draait dat er dingen ook niet kunnen werken.
Als KPN bewust betas dichtzet, zou ik er niet per se rekening mee gehouden hebben.
Ik heb hem toch maar omgeruild.. heb nu een White Ocean band genomen.HekkeySE schreef op woensdag 9 november 2022 @ 07:10:
[...]
Gewoon niet meer naar gekeken en gehouden 🤣
Deze heeft namelijk geen afwijkingen.
[ Voor 73% gewijzigd door Daedalus op 10-11-2022 21:43 ]
KPN geeft in ieder geval aan dat een Amerikaanse niet op hun netwerk werkt.
https://forum.kpn.com/mob...ostid=1635389#post1635389
Oei rookie mistake voor A_lwin, altijd je banden checken.Als ik dat geweten had dan had ik mijn watch niet in de vs gekocht
Klopt, mijn VS horloge werkt ook niet bij T-Mobile NL, krijg je een mooie foutmelding. Ook logisch want de banden zijn compleet anders.Roos79 schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 09:37:
Lees ook dat als je een Apple Watch buiten Europa heb gekocht deze mogelijk niet kan werken op Nederlandse netwerken.
KPN geeft in ieder geval aan dat een Amerikaanse niet op hun netwerk werkt.
https://forum.kpn.com/mob...ostid=1635389#post1635389
Klopt, geldt voor auto’s, telefoons, watches en beledigen van judoka’s.Donstil schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 10:40:
[...]
Oei rookie mistake voor A_lwin, altijd je banden checken.
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Zie puntje 6 op de volgende pagina: link.
Ik ren regelmatig dezelfde rondjes, zou graag de optie willen proberen, maar zie deze niet verschijnen in de workout app.
Net als automatische renbaan herkenning
[ Voor 22% gewijzigd door Expje87 op 12-11-2022 17:01 ]
Hoe doet de Apple watch het eigenlijk op dit aspect? Werkt dat puur met de ringen (zie https://support.apple.com...atch/apd3bf6d85a6/watchos)? Of kan je ook notificaties hierover krijgen?
Verwijderd
Sinds dat ik de Apple Watch heb kriebelt t iedere dag om die ringen vol te krijgen. Moet zeggen dat dat tot nu toe iedere dag lukt.musicfreak schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 21:16:
Ik heb momenteel een Garmin Venu SQ, heb eerder een Fitbit Versa gehad. Bij die Versa vond ik het prettig dat ik een wisselende motiverende tekst kreeg als ik te lang inactief was geweest, plus een melding als ik mijn stappendoel per uur niet had gehaald. De Garmin is daar veel meer basic in, met alleen een standaard tekst.
Hoe doet de Apple watch het eigenlijk op dit aspect? Werkt dat puur met de ringen (zie https://support.apple.com...atch/apd3bf6d85a6/watchos)? Of kan je ook notificaties hierover krijgen?
Als je bijv achterloopt op een dag dat je minder actief bent, krijg je wel meldingen zoals “you can still do it”.
Overigens raad ik je aan om je activiteit met vrienden/familie te delen. Zij krijgen een melding als jij je doelen hebt behaald en andersom krijg jij een melding als zij hun doelen hebben behaald. Is voor mij ook wel motiverend om m’n ringen vol te maken als ik een melding krijg van een familielid/vriend die zijn/haar ringen vol heeft gekregen voor die dag.
Verwijderd
Deze uitzetten:hellboy123 schreef op zondag 13 november 2022 @ 19:41:
Is het ook mogelijk om de geluids-app (meten hoeveel dB lawaai) uit te schakelen tijdens activiteiten? Tijdens een goede fietsronde krijg ik meerdere meldingen binnen wat dus alleen maar het windgeruis kan betekenen.
/f/image/euFvj3wt0us6tQx1wLIrln2s.png?f=fotoalbum_large)
Maar dan zet je het in zijn geheel uit toch?
Verwijderd
Ja dat wel..Donstil schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:38:
[...]
Maar dan zet je het in zijn geheel uit toch?

Nu moet gezegd worden dat op een racefiets de meldingen niet vals zijn.Donstil schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:02:
Ik heb dat overigens wel gedaan, keren dat het een false positive melde zijn een factor 100 hoger dan de echte meldingen
Ik (race)fiets niet echt dus dat weet ik niet maar ga je dan zo hard dat je gehoor schade zou krijgen van de wind? Want dan is de melding wel handig voor de bewustwording.giantgiantus schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:21:
[...]
Nu moet gezegd worden dat op een racefiets de meldingen niet vals zijn.
Ik heb het bijvoorbeeld vaak met de cabrio of überhaupt het raampje open, dan ging dat ding continu “af“
Beetje wc eend maar geen zin om verder te zoeken 😇Donstil schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:32:
[...]
Ik (race)fiets niet echt dus dat weet ik niet maar ga je dan zo hard dat je gehoor schade zou krijgen van de wind? Want dan is de melding wel handig voor de bewustwording.
Ik heb het bijvoorbeeld vaak met de cabrio of überhaupt het raampje open, dan ging dat ding continu “af“
https://www.schoonenberg....-aan-lawaaigehoorverlies/
Je kan de Focus Training (automatisch) inschakelen met een Workout.hellboy123 schreef op zondag 13 november 2022 @ 19:41:
Is het ook mogelijk om de geluids-app (meten hoeveel dB lawaai) uit te schakelen tijdens activiteiten? Tijdens een goede fietsronde krijg ik meerdere meldingen binnen wat dus alleen maar het windgeruis kan betekenen.
Nu heb ik echter voor de tweede keer in een week meegemaakt dat het alarm wel op de display staat, maar de Apple Watch niet trilt. Ook geen geluid vanaf de iPhone bij het afgaan van de wekker.
Gevolg is dat ik dus rustig doorslaap. Ik vraag me af of dit een bug is, want ik heb eigenlijk niets aangepast. Meer mensen hier last van?
iOS: 16.1.1
watchOS: 9.1
Have you tried turning it off and on again?
Geen last van. Als de wekker gaat en je drukt er met je handpalm op dan krijg je ook wat je hierboven beschrijft. Doe je dit misschien per ongeluk in je slaap?Gr4mpyC3t schreef op donderdag 17 november 2022 @ 10:45:
Zijn er toevallig mensen die het alarm gebruiken i.c.m. de Apple Watch? Het is best prettig wakker worden wanneer de Apple Watch steeds harder gaat trillen om je wakker te maken.
Nu heb ik echter voor de tweede keer in een week meegemaakt dat het alarm wel op de display staat, maar de Apple Watch niet trilt. Ook geen geluid vanaf de iPhone bij het afgaan van de wekker.
Gevolg is dat ik dus rustig doorslaap. Ik vraag me af of dit een bug is, want ik heb eigenlijk niets aangepast. Meer mensen hier last van?
©2004
Helaas werkt LTE niet helemaal zoals ik het zou willen bij T-mobile.
Ik kan alleen bellen/gebeld worden als de iphone aanstaat met de SIM actief is op de IP.
Dat was anders met mijn LTE in Hong Kong via mijn AW4 waar ik mijn iphone eigenlijk gewoon altijd uit had staan en alles via de Watch verliep.
Hier valt mij laatste week op dat de slaap functie aan blijft staan in de ochtend.Gr4mpyC3t schreef op donderdag 17 november 2022 @ 10:45:
Zijn er toevallig mensen die het alarm gebruiken i.c.m. de Apple Watch? Het is best prettig wakker worden wanneer de Apple Watch steeds harder gaat trillen om je wakker te maken.
En dit ging voorheen op de tijd deining had ingesteld uit of als ik eerder wakker was dit uitgezet nadat de Watch zei je bent wakker zal ik de slaap uitzetten.
Lijkt mij dus dat er een bug zit?
Hier werkt alles prima, word elke ochtend om 5.30 gewekt door de Watch en slaap gaat direct uit. Als ik een eerder wakker ben krijg ik netjes de melding dat het lijkt alsof ik wakker ben. Wellicht de Watch even herstarten?Roos79 schreef op donderdag 17 november 2022 @ 12:10:
[...]
Hier valt mij laatste week op dat de slaap functie aan blijft staan in de ochtend.
En dit ging voorheen op de tijd deining had ingesteld uit of als ik eerder wakker was dit uitgezet nadat de Watch zei je bent wakker zal ik de slaap uitzetten.
Lijkt mij dus dat er een bug zit?
https://www.apple.com/nl/...ng-event/terms-conditions
[ Voor 5% gewijzigd door musicfreak op 17-11-2022 16:43 ]
Waar staat de SE 2022?musicfreak schreef op donderdag 17 november 2022 @ 16:43:
Huh, waarom nou alleen een 50 euro giftcard bij de Watch SE 2022 en niet bij de 8?
https://www.apple.com/nl/...ng-event/terms-conditions
Ik zie alleen de normale SE.
[ Voor 16% gewijzigd door Mizgala28 op 17-11-2022 16:55 ]
[ Voor 25% gewijzigd door musicfreak op 17-11-2022 17:00 ]
Beetje aparte actie van Apple dit.musicfreak schreef op donderdag 17 november 2022 @ 16:58:
@Mizgala28 Apple verkoopt de SE 2020 niet meer op haar site, dus ik ga ervan uit dat de 2022 versie bedoeld wordt
[ Voor 15% gewijzigd door Mizgala28 op 17-11-2022 17:00 ]
[ Voor 90% gewijzigd door Donstil op 17-11-2022 17:16 ]
Haha ja daarom aangepast.
Deze heb ik even geprobeerd en na een herstart was de trilling + geluid wel een stukje harder. Als ik nu test met een alarm dan lijkt het prima te zijn. Dank voor de tip in ieder geval!Expje87 schreef op donderdag 17 november 2022 @ 15:35:
Ik heb weleens een bug gehad dat er helemaal geen trilling/geluid afspeelt bij wekker en notificaties. Dit kon ik controleren door water lock te activeren, deze bleef dan ook stil. Reboot en alles werkte weer
Have you tried turning it off and on again?
iemand ideeen?
Verwijderd
Je kan een Watch niet zelf terug zetten in software. Als je dat echt wilt zal je hem moeten opsturen naar Apple, die dat dan voor je kan doen. Of je moet wachten op de volgende beta.pina schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 07:38:
Sinds dinsdag staat beta 9.2 op de apple watch maar sindsdien crasht mijn apple music voortdurend op de watch. Ik wil dus terug naar de laatste public release maar dat lukt mij maar niet. Heb al eens alles gereset en verwijderd en daarna de apple watch ook volledig unpaired en opnieuw ingesteld als een nieuwe apple watch…
iemand ideeen?
man man, dat is echt klote. Niks aan te doen dan… nog mensen op beta 9.2 die problemen hebben met apple music?Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 08:08:
[...]
Je kan een Watch niet zelf terug zetten in software. Als je dat echt wilt zal je hem moeten opsturen naar Apple, die dat dan voor je kan doen. Of je moet wachten op de volgende beta.
Verwijderd
Iets met Focus ingesteld misschienGr4mpyC3t schreef op donderdag 17 november 2022 @ 10:45:
You and I have memories longer than the road ahead
Hoe kan ik dit het beste doen,de workout op pauze zetten en zo even bijladen ?
Ik veronderstel als ik hem oplaad tijdens het wandelen dus niet meer op de pols heb hij niets meer bijhoud
Ik begrijp het niet helemaal: ga je die 65km in één ruk wandelen? Welke AW heb je? De AWU heeft tegenwoordig een extra low power mode via ‘Settings > Workout > Fewer GPS and heart rate readings’ die wellicht afdoende is? Als je de Apple Watch af doet en gaat opladen zal er niets meer worden geregistreerd aan je wandeltocht nee.svenn15 schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 14:07:
Volgende week ga ik een wandeltocht van 65 km doen
Heb de 7,en ja klopt in 1 ruk.Zou graag de gps route bijhouden.Ik kan wel even op pauze zetten,bijladen en dan weer verder ?Radiodurans schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 14:16:
[...]
Ik begrijp het niet helemaal: ga je die 65km in één ruk wandelen? Welke AW heb je? De AWU heeft tegenwoordig een extra low power mode via ‘Settings > Workout > Fewer GPS and heart rate readings’ die wellicht afdoende is? Als je de Apple Watch af doet en gaat opladen zal er niets meer worden geregistreerd aan je wandeltocht nee.
Haha jij liever dan iksvenn15 schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 14:17:
[...]
Heb de 7,en ja klopt in 1 ruk.Zou graag de gps route bijhouden.Ik kan wel even op pauze zetten,bijladen en dan weer verder ?
[ Voor 96% gewijzigd door Jul9 op 05-12-2022 18:07 . Reden: Geen reacties ontvangen op vraag ]
Update, 22.47 begonnen met laden en nu 23.10 staat ie op 76%. Van 30 naar 76 in 23 min

[ Voor 21% gewijzigd door Captain Planet op 20-11-2022 23:11 ]
Is normaal. Bij mij is ‘ie ook binnen een uurtje vol. Het is een AWU zeker?Captain Planet schreef op zondag 20 november 2022 @ 23:03:
Vraagje. Ik laad mijn Apple Watch op middels fast charge. Maar ik vind het wel heel erg snel. Bij mij laadt hij in 15 min van 30% naar 55%. Hoe zijn de ervaring bij anderen?
Update, 22.47 begonnen met laden en nu 23.10 staat ie op 76%. Van 30 naar 76 in 23 min
Ja klopt. Met een anker powerport 3 PD laderDennisweb schreef op zondag 20 november 2022 @ 23:13:
[...]
Is normaal. Bij mij is ‘ie ook binnen een uurtje vol. Het is een AWU zeker?
Yup, is heel normaal. Vind het juist tof dat ‘ie zo snel oplaadt. Zo kun je ‘m snachts dragen tijdens het slapen, even af doen en thee drinken, even douchen en dan weer op volle batterij om. En dat om de dag.Captain Planet schreef op zondag 20 november 2022 @ 23:18:
[...]
Ja klopt. Met een anker powerport 3 PD lader
Instellingen op je Watch, slaap, toon tijd. Grappig, ik vind de nieuwe manier van ontgrendelen juist veel beter, gewoon crown ingedrukt houden, dat kan ik terwijl ik de trap afloopTommy-D schreef op maandag 21 november 2022 @ 06:38:
Ook even een vraagje, misschien kijk ik er gewoon overheen: ik slaap met de watch om. Tijdens slapen vergrendelt hij natuurlijk, en staat er bovenin de dag en datum. Het is natuurlijk een horloge, dus ik wil de tijd graag zien, maar heb geen idee hoe. Het ontgrendelen tijdens slapen om even iets te doen is ook vervelend sinds de laatste update, dat je nu die knop vast moet houden, even draaien was zo veel sneller..
Focus slaap gebruiken, hier kun je een standaard wijzerplaat kiezen voor tijdens je slaap (die uit staat uiteraard) kort tikje en je ziet de tijd!Tommy-D schreef op maandag 21 november 2022 @ 06:38:
Ook even een vraagje, misschien kijk ik er gewoon overheen: ik slaap met de watch om. Tijdens slapen vergrendelt hij natuurlijk, en staat er bovenin de dag en datum. Het is natuurlijk een horloge, dus ik wil de tijd graag zien, maar heb geen idee hoe. Het ontgrendelen tijdens slapen om even iets te doen is ook vervelend sinds de laatste update, dat je nu die knop vast moet houden, even draaien was zo veel sneller..
Bing
Enige punt van zorg is de batterij status van 81%.
Ik kan niet zo snel achterhalen vanaf welk (max) capaciteit advies is om de batterij te vervangen en/of het dan nog een zinvolle aankoop wordt 2e hands.
Lees dat vervanging €99,- is voor een watch 6 wat het meteen een relatief dure actie wordt.
Wellicht kunnen mensen met ervaring me hierin adviseren wat wijsheid is?
I don't drive fast, I only fly low!
Ik heb een Apple Watch Series 6 RVS moeten verkopen voor 200 euro omdat de batterij 84% was. Het is echt te merken en je komt er amper de dag mee door. Ik zou er niet aan beginnen.yonexfreak schreef op maandag 21 november 2022 @ 10:00:
Even uit nieuwsgierigheid, ik ben geïnteresseerd om ervaring op te doen met een apple watch en kan voor een redelijk bedrag 2e hands een watch 6 aankopen in goede staat.
Enige punt van zorg is de batterij status van 81%.
Ik kan niet zo snel achterhalen vanaf welk (max) capaciteit advies is om de batterij te vervangen en/of het dan nog een zinvolle aankoop wordt 2e hands.
Lees dat vervanging €99,- is voor een watch 6 wat het meteen een relatief dure actie wordt.
Wellicht kunnen mensen met ervaring me hierin adviseren wat wijsheid is?
Juist met de wetenschap dat een apple watch zo ik lees al lastig 1 dag doorkomt, kan ik beter nog even verder kijken naar een ouder(e) watch met een betere batterij.
I don't drive fast, I only fly low!
Dit topic is gesloten.
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires
De eerste dagen na een iOS / watchOS update kan de batterijduur tijdelijk kan afnemen doordat er op de achtergrond allerlei opruim- en indexeeracties plaatsvinden. Even een week wachten en je device opnieuw opstarten lost 9 van de 10 batterijproblemen op.