Dank beiden. Morgen iig maar eens testen op de wifi als ie binnen komt.
Dan later wel via T-Mobile.
Dan later wel via T-Mobile.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Onacceptabelfreshy98 schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 23:30:
DHL neemt de lange route met mijn bestelling.
Van Eindhoven naar Brussel, waar het vanavond is aangekomen.
Volkomen! Maar het is al weer in Rotterdam zie ik.
Oh die staan straks voor je deur hoor....!!freshy98 schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 09:05:
[...]
Volkomen! Maar het is al weer in Rotterdam zie ik.
Of dat acceptabel is, is weer een ander verhaal natuurlijk ;-)
"By end of day" ga ik het meemaken.Alcmaria schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 10:05:
[...]
Oh die staan straks voor je deur hoor....!!
.
.
.
met een leeg doosje.
Gisteren de hele dag geslapen? :-D..Davidas schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 10:08:
Multisim is live bij KPN!![]()
[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
Oeps.. dat niet, maar wel weinig online geweest.Alcmaria schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 10:11:
[...]
Gisteren de hele dag geslapen? :-D..
Ik kan uit ervaring nu al melden dat het vlekkeloos werkt!
Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red
MYLR’23 | AVWC/AVEM/AVWS/VZLE/EN4C
Voor Simyo krijg ik hier gelijk de melding dat het niet beschikbaar is voor deze mobile network carrier.Tomba schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 10:29:
Via Simyo helaas nog no dice:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Eerder kon ik de hele configuratie niet starten overigens.
Eerder krijg ik deze melding:Soji schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 11:06:
[...]
Voor Simyo krijg ik hier gelijk de melding dat het niet beschikbaar is voor deze mobile network carrier.
Ik heb hem wel in het engels staan maar melding bij mij is altijd een stuk korter. Melding exact is "Mobile network configuration is not available for this mobile network carrier." met een grote blauwe close knop. Verder geen extra info om contact op te nemen met provider enzo.Tomba schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 13:37:
[...]
Eerder krijg ik deze melding:
Tomba in "[Apple Watch] Ervaringen & Discussie - Deel 4"
Jij krijgt dus nog een andere?
KPN?freshy98 schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 15:09:
Net een Speedcheck gedaan, not geen dual SIM dus via mijn telefoon.
172ms
0.16 Mbps
0.40 Mbps
Da's niet geweldig.
Jep:awwexl schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 14:47:
Iemand ervaring met het verschil in snelheid bij een T-Mobile multisim en een KPN multisim? En waar merk je het praktisch aan?
Alcmaria schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 15:42:
[...]
net even speedtest gedaan op 4g.
ping 109ms
down 6.66 Mbps
up 1.9 Mbps
Edit: eerste meting was incorrect
Antal72 schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 20:46:
[...]
Dat is een flink verschil. Ik neem aan de je KPN hebt? T-Mobile wordt echt afgeknepen.
Ping 170
0,72 Mbps
0,81 Mbps
Alcmaria schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 22:07:
[...]
Ja dat is KPN en tja en inderdaad een substantieel verschil.
Nog een keer op een andere locatie.
T-Mobile (vergeten te vermelden).
[ Voor 28% gewijzigd door freshy98 op 01-11-2022 15:12 ]
Nog niet echt ervaringen in het nadeel of voordeel. Wel praktisch de metingen. Maar wat brengt het je?
Tja dit is wel zo'n groot verschil dat je het gaat merken in bijvoorbeeld downloads van podcasts/ muziek op je watch. Ik denk dat alle snappyness van apps die data van het internet halen flink omlaag gaat.awwexl schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 15:11:
[...]
Nog niet echt ervaringen in het nadeel of voordeel. Wel praktisch de metingen. Maar wat brengt het je?
Thanks, neem ik mee bij de bestelling van de Alpine.Dennisweb schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 15:40:
[...]
Voor Alpine zeker een Medium, absoluut niet de small. Dan knalt de G-haak tegen je Watch en raakt ‘ie beschadigd bij het afdoen. De trail heb ik niet.
Zelf heb ik met een pols van 175mm een L Alpinebandje.
https://www.facebook.com/hbbsebas2023
De doos bewaren dan, want dan kan je het wel aan tonen.038Robijno schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 19:04:
Hebben hier meer mensen een Apple watch Ultra besteld bij de MediaMarkt?
Ik zie op de factuur namelijk geen Imei/serienummer staan.. mocht ik hem willen gaan retourneren of verkopen, kan iemand dus niet zien of dat toestel bij die factuur hoord?
MBPr 13" 2017 128GB iPhone 16 Pro 128GB Apple Watch Ultra (1)
Hoezo daarmee aantonen?Nicj56 schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 19:06:
[...]
De doos bewaren dan, want dan kan je het wel aan tonen.
Heel simpel, Apple Watch, kan die info ook tonen. De doos bevat die info ook, en anders bij MM zeggen zouden jullie die info op de factuur kunnen plaatsen aub.038Robijno schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 19:08:
[...]
Hoezo daarmee aantonen?
op de factuur staat alleen de product naam.. verder niets van een serienummer of iets van imei.
Ik wil het vooral gaan gebruiken bij het hardlopen en dan Apple Music streamen. Is daar die “1996”verbinding van T-Mobile snel genoeg voor?Alcmaria schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 15:19:
[...]
Tja dit is wel zo'n groot verschil dat je het gaat merken in bijvoorbeeld downloads van podcasts/ muziek op je watch. Ik denk dat alle snappyness van apps die data van het internet halen flink omlaag gaat.
Het is niet zo dat je van 100mbit naar 60mbit gaat zodat het te verwaarlozen is in normaal gebruik
maar je gaat echt van 1megabyte per seconde naar 90kilobyte per seconde, dat is toch echt wel heel erg 1996 hoor.
Waarom zet je niet vooraf wat afspeellijsten op je Apple Watch? Scheelt ook veel batterij.awwexl schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 19:43:
[...]
Ik wil het vooral gaan gebruiken bij het hardlopen en dan Apple Music streamen. Is daar die “1996”verbinding van T-Mobile snel genoeg voor?
Ja wat hierboven al terecht gezegd wordt, je kan beter al je favoriete afspeellijst thuis via wifi syncen met je Apple Watch. Streamen tijdens het rennen kost bijzonder veel batterij en is dan onnodig.awwexl schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 19:43:
[...]
Ik wil het vooral gaan gebruiken bij het hardlopen en dan Apple Music streamen. Is daar die “1996”verbinding van T-Mobile snel genoeg voor?
Werkt prima. Heb totaal geen lag of iets dergelijks gemerkt bij het hardlopen met Apple Music en ik ben te lui om ze vooral erop te zetten etc, dus het is echt via de eSim verbinding gegaan.awwexl schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 19:43:
[...]
Verwijderd
Ik heb dan weer een andere ervaring..AkakoMinami schreef op woensdag 2 november 2022 @ 08:44:
[...]
Werkt prima. Heb totaal geen lag of iets dergelijks gemerkt bij het hardlopen met Apple Music en ik ben te lui om ze vooral erop te zetten etc, dus het is echt via de eSim verbinding gegaan.
Tomba schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 13:37:
[...]
Eerder krijg ik deze melding:
Tomba in "[Apple Watch] Ervaringen & Discussie - Deel 4"
Jij krijgt dus nog een andere?
Voor zover ik weet wordt multi sim alleen aangeboden door KPN zelf, niet door de andere providers die van het KPN netwerk gebruik maken zoals bv Simyo.Soji schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 13:42:
[...]
Ik heb hem wel in het engels staan maar melding bij mij is altijd een stuk korter. Melding exact is "Mobile network configuration is not available for this mobile network carrier." met een grote blauwe close knop. Verder geen extra info om contact op te nemen met provider enzo.
Simyo is onderdeel van KPN, maar ondersteunt het inderdaad dus nog niet.TR1969 schreef op woensdag 2 november 2022 @ 09:58:
[...]
[...]
Voor zover ik weet wordt multi sim alleen aangeboden door KPN zelf, niet door de andere providers die van het KPN netwerk gebruik maken zoals bv Simyo.
Dus ik verwacht niet dat het via Simyo gaat lukken.. (hoop voor jullie natuurlijk van wel)
Inderdaad en op de site of in de App van Simyo ook nog helemaal niets terug te vinden over Apple Watch ondersteuning.Tomba schreef op woensdag 2 november 2022 @ 11:00:
[...]
Simyo is onderdeel van KPN, maar ondersteunt het inderdaad dus nog niet.
Datzelfde geldt ook voor T-mobile. Providers die gebruik maken van dat netwerk ondersteunen niet automatisch de Apple Watch. Is natuurlijk een soort "premium" functie.Soji schreef op woensdag 2 november 2022 @ 11:10:
[...]
Inderdaad en op de site of in de App van Simyo ook nog helemaal niets terug te vinden over Apple Watch ondersteuning.
Benieuwd of ze daar ooit mee gaan komen.
Zie forum van simyo;Soji schreef op woensdag 2 november 2022 @ 11:10:
[...]
Inderdaad en op de site of in de App van Simyo ook nog helemaal niets terug te vinden over Apple Watch ondersteuning.
Benieuwd of ze daar ooit mee gaan komen.
Ik zie het inderdaad vooralsnog helemaal niet gebeuren, simyo is linksom of rechtsom toch een budget provider dus je kunt je afvragen of er überhaupt genoeg Simyo klanten zijn die het zouden nemen om t de moeite waard te maken.Ik heb even navraag gedaan, maar er is hier nog niks over bekend. Wij zullen de Multisim op korte termijn dus niet ondersteunen. Ik durf je ook niet te zeggen wanneer wij dit wel zullen ondersteunen, maar zodra het gaat gebeuren dan maken wij dit uiteraard publiekelijk bekend! 😊
[ Voor 13% gewijzigd door Tomba op 02-11-2022 11:26 ]
https://www.facebook.com/hbbsebas2023
Lijkt me dat je ‘m gewoon kan ruilen. Het is zeker geen hygiëne-artikel. Je kan de achterkant van de Watch immers gewoon schoonmaken.038Robijno schreef op woensdag 2 november 2022 @ 16:05:
Weet iemand of je een gekochte Apple Watch ultra kan omruilen voor een ander model? Aangeschaft online bij de Mediamarkt.. is het een ‘hygiëne’ artikel?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Dat oceaan bandje ziet er vind ik erg goed uit. Vooral blauw. Wellicht eens checken.Donstil schreef op woensdag 2 november 2022 @ 22:13:
Ppff nu we een paar weken verder zijn wil ik toch even klagen over het Alpine bandje.
Het groen ziet eruit alsof het al 25x in de wasmachine geweest is maar ik vind voor de sluiting helemaal niets, doet onhandig om en ik ben elke ochtend bezig met verstellen.
Hoop dat ze snel met nieuwe designs komen.
Ja die vond ik in het echt een stuk fraaier dan ik gedacht had. Misschien bestel ik die ook nog even.giantgiantus schreef op woensdag 2 november 2022 @ 22:15:
[...]
Dat oceaan bandje ziet er vind ik erg goed uit. Vooral blauw. Wellicht eens checken.
Hnnn. Wissel je dan elke dag eerst van bandje? Want je kunt het bandje namelijk gewoon eerst verstellen en dan af doen, zodat je hand ‘er tussendoor’ past. Tenminste, zo doe ik het.Donstil schreef op woensdag 2 november 2022 @ 22:13:
Ppff nu we een paar weken verder zijn wil ik toch even klagen over het Alpine bandje.
Het groen ziet eruit alsof het al 25x in de wasmachine geweest is maar ik vind voor de sluiting helemaal niets, doet onhandig om en ik ben elke ochtend bezig met verstellen.
Hoop dat ze snel met nieuwe designs komen.
Ja zo doe ik het uiteraard ook, maar dat aantrekken is niet consistent natuurlijk dus daarom soms te strak soms te los.Dennisweb schreef op woensdag 2 november 2022 @ 23:06:
[...]
Hnnn. Wissel je dan elke dag eerst van bandje? Want je kunt het bandje namelijk gewoon eerst verstellen en dan af doen, zodat je hand ‘er tussendoor’ past. Tenminste, zo doe ik het.
Het omdoen is bij mij juist erg gemakkelijk. Ik onthoud gewoon in elke lus ik de haak normaal bevestig en dat is binnen een minuutje gepiept. Gewoon het bandje even groot maken, hand er doorheen, bandje bij de haak aantrekken en hij zit precies goed. Afdoen is ook vrij eenvoudig als de maat van het bandje groot genoeg is.
Mijne is ook nog als nieuw hoor maar het is de kleur, die oogt mij te veel “ik was ooit donker groen”Mijn Alpine groen is nu een week of twee oud en ziet er nog prima uit.
Ik denk dat het als een soort camo kleur bedacht is, vandaar dat washed-out effect.Donstil schreef op donderdag 3 november 2022 @ 09:53:
[...]
Ja zo doe ik het uiteraard ook, maar dat aantrekken is niet consistent natuurlijk dus daarom soms te strak soms te los.
Maar “binnen een minuutje gepiept”? Ik wil toch geen minuut met het omdoen van mijn horloge bezig zijn, dat is juist mijn punt hier![]()
[...]
Mijne is ook nog als nieuw hoor maar het is de kleur, die oogt mij te veel “ik was ooit donker groen”
Ja zou wel kunnen iddMad Wally schreef op donderdag 3 november 2022 @ 09:57:
[...]
Ik denk dat het als een soort camo kleur bedacht is, vandaar dat washed-out effect.
Mooie wijzerplaat, lijkt op Californië maar toch weer anders. Hoe kom je daar aan?
Is de Meridian wijzerplaatMad Wally schreef op donderdag 3 november 2022 @ 13:25:
[...]
Mooie wijzerplaat, lijkt op Californië maar toch weer anders. Hoe kom je daar aan?
PSN: Sluuz
Dank je, ik werd op het verkeerde been gezet door de schreeuwerige complicaties die er standaard in staan
[ Voor 24% gewijzigd door Ruud0012 op 04-11-2022 08:37 ]
Hier ook. Mooi zo.Donstil schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 19:06:
Ah krijg net verzendbevestiging van de zwarte trail. Dus die lijken eindelijk los leverbaar.
Nope, alleen zaken waardoor het apparaat niet gebruikt kan worden.038Robijno schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 00:51:
Als ik Apple care+ afsluit, valt beschadigingen daar ook onder?
Vroeger wel gehad op een aantal watches maar gebeurde nooit wat mee dat ik het nu al een aantal jaar niet meer doe.schumi1986 schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 01:09:
Ben nog steeds aan het twijfelen om Apple Care te nemen voor de Ultra, dat ding is volgensmij nagenoeg onverwoestbaar![]()
Ik heb op elk Apple apparaat dat ik buiten de deur mee neem Apple care. Hebben jullie Apple Care op de Ultra genomen?
Dat zou betekenen dat een marathon kantje boord zou lukken met de AirPods?StevenRSCA schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 13:29:
De AirPods Pro zaten overigens op 25% van hun capaciteit toen ik terug binnen was.
Same, festivals, voetbal stadiums altijd hetzelfde gezeur.Expje87 schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 18:34:
Zoals vroeger?? Mijn telefoon heeft nog steeds geen verbinding vaak bij concerten of in de arena 🤣
Aan mijn tempo zou het inderdaad nipt worden. Maar goed, tijdens de echte marathons die ik al gelopen heb, was er sowieso altijd veel ambiance & entertainment onderweg dat je niet constant de AirPods gebruikt. En Apple claimt toch dat vijf minuten laden in de case goed is voor 1 extra uur, niet?Radiodurans schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 16:44:
[...]
Dat zou betekenen dat een marathon kantje boord zou lukken met de AirPods?
Apple Care+ dekt waterschade idd.Dennisweb schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 21:28:
Als je met je Apple Watch Ultra gaat zwemmen en je loopt waterschade op, is dat dan gedekt onder AppleCare+?
Het is er natuurlijk voor gemaakt, maar toch een beetje bezorgd.
[ Voor 18% gewijzigd door Donstil op 05-11-2022 22:34 ]
Thanks!Donstil schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 22:31:
[...]
Apple Care+ dekt waterschade idd.
N=1 maar ik zwem al sinds de eerste met dat ding, nooit last van gehad, de ultra is wel de laatste watch waar ik waterschade zou verwachten.
Nog losser glijdt ‘ie van m’n arm, dus dat lukt helaas ook niet. Kreeg ‘t niet goed op de foto, maar in het midden heb ik een glimmende plek en dat jeukt echt gigantisch.Donstil schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 23:15:
Ziet eruit alsof je het bandje te strak hebt, of moeten we wat anders zien?
Ah zonde, ja dan terug sturen inderdaad.Dennisweb schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 23:36:
[...]
Nog losser glijdt ‘ie van m’n arm, dus dat lukt helaas ook niet. Kreeg ‘t niet goed op de foto, maar in het midden heb ik een glimmende plek en dat jeukt echt gigantisch.
Nja, het is niet anders. Toch bedankt voor de hulp.
Ik denk echt de wrijving in combi met jouw huid en de vorm van het bandje.Dennisweb schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 23:36:
[...]
Nog losser glijdt ‘ie van m’n arm, dus dat lukt helaas ook niet. Kreeg ‘t niet goed op de foto, maar in het midden heb ik een glimmende plek en dat jeukt echt gigantisch.
Nja, het is niet anders. Toch bedankt voor de hulp.
Hij gemaakt om mee te duiken. Als er waterschade is dan moet dat dus onder de normale garantie vallen.Dennisweb schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 21:28:
Als je met je Apple Watch Ultra gaat zwemmen en je loopt waterschade op, is dat dan gedekt onder AppleCare+?
Het is er natuurlijk voor gemaakt, maar toch een beetje bezorgd.
Nah zo zwart wit is het helaas niet.Mad Wally schreef op zondag 6 november 2022 @ 12:38:
[...]
Hij gemaakt om mee te duiken. Als er waterschade is dan moet dat dus onder de normale garantie vallen.
En waarom niet? Vanuit de wet mag je verwachten dat een product voldoet voor datgene waarvoor het gemaakt is. Bij een duikhorloge/computer mag je verwachten dat je deze zonder problemen het water in kunt nemen zonder dat hierbij schade optreed. Als dit wel het geval is geldt dat zij moeten aantonen dat jij iets onzorgvuldigs hebt gedaan waardoor de schade is ontstaan.
kijk dat is al een stuk beter onderbouwd en dat is precies wat ik bedoelde met “zo zwart wit is het niet” toen je hierboven zei dat het onder de normale garantie moest vallen.Mad Wally schreef op zondag 6 november 2022 @ 14:17:
[...]
Als dit wel het geval is geldt dat zij moeten aantonen dat jij iets onzorgvuldigs hebt gedaan waardoor de schade is ontstaan.
Dit is overigens alleen de eerste 6 maanden zo. Na 6 maanden ligt de bewijslast bij de consument. Niet meer bij de winkel/fabrikant.Mad Wally schreef op zondag 6 november 2022 @ 14:17:
[...]
Als dit wel het geval is geldt dat zij moeten aantonen dat jij iets onzorgvuldigs hebt gedaan waardoor de schade is ontstaan.
[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 06-11-2022 15:14 ]
Dus?giantgiantus schreef op zondag 6 november 2022 @ 12:41:
Soms krijg je hier het idee dat mensen het liefst om
alles een airbag willen. Mensen, het is een sport Watch.
Haha hoe dan? Dat ding begint al te bedelen om je ‘outdoor walk’ workout te starten als je 5 minuten buiten loopt?Donstil schreef op zondag 6 november 2022 @ 16:01:
Sport watch? Ik heb er nog geen workout mee gedaan hoor 😋
Haha das waar idd, de wandelingetjes in de pauze op kantoor had ik even niet meegeteld.Radiodurans schreef op zondag 6 november 2022 @ 16:03:
[...]
Haha hoe dan? Dat ding begint al te bedelen om je ‘outdoor walk’ workout te starten als je 5 minuten buiten loopt?
Als ik naar de Amazon reviews kijk lijkt dit al een probleem sinds de AW7joblamie schreef op zondag 6 november 2022 @ 16:34:
Het lijkt er bij mij op dat de Belkin 3-in-1 de AWU veel trager oplaadt dan de origineel meegeleverde oplader + 20W lader.
[ Voor 3% gewijzigd door Radiodurans op 06-11-2022 17:13 ]
Klopt, ik heb de originele variant en die snel laad niet, er is wel een update uit gekomen onlangs die snel laden ondersteund.joblamie schreef op zondag 6 november 2022 @ 16:34:
Gebruikt hier iemand het Belkin 3-in-1 laadstation in combinatie met de AWU? Zie uitvoering: Belkin 3-in-1 draadloos laadstation met MagSafe Wit (Watch Series...
Het lijkt er bij mij op dat dit ding de AWU veel trager oplaadt dan de origineel meegeleverde oplader + 20W lader.
MacBook Pro 14" 2021
het zou bij mij denk ik maanden duren voor ik daar achter waspaulmadejong schreef op maandag 7 november 2022 @ 11:40:
Ik was een van de "lucky ones" die al eerder kon activeren op de Apple Watch maar dit blijkt een hard gelach te zijn. Ik ben namelijk onbereikbaar geworden (telefonisch). Heb al met KPN aan de lijn gehangen maar die weten het zo snel ook niet en wordt ergens de komende week terug gebeld met een oplossing. Ik kan bellen, internetten maar niet gebeld worden. Mijn telefoon of watch gaat niet over en men krijgt meteen mijn voicemail. Het is dat ik dan zo'n sms'je van KPN krijg waardoor ik weet dat ik gebeld ben maar anders zou ik het niet weten.
KPN heb ik via e-sim en een Vodafone simkaartje als dual-sim. Met het Vodafone kaartje ben ik wel bereikbaar...Uiteraard heb ik beide devices al meerdere malen herstart maar dit heeft niets uitgehaald. Iemand nog zo'n ervaring?
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Heel herkenbaar, had er afgelopen maandag voor het eerst last van en deed het af als een fluke, maar toen mijn vrouw dit weekend mij totaal niet kon bereiken zocht ik er toch wat meer achter.Kassad schreef op maandag 7 november 2022 @ 11:47:
[...]
het zou bij mij denk ik maanden duren voor ik daar achter wasde telefoon is de minst gebruikte app op mijn telefoon
MacBook Pro 14" 2021
Whow dat is best wel een lekkere featurepaulmadejong schreef op maandag 7 november 2022 @ 11:40:
Ik was een van de "lucky ones" die al eerder kon activeren op de Apple Watch maar dit blijkt een hard gelach te zijn. Ik ben namelijk onbereikbaar geworden (telefonisch). Heb al met KPN aan de lijn gehangen maar die weten het zo snel ook niet en wordt ergens de komende week terug gebeld met een oplossing. Ik kan bellen, internetten maar niet gebeld worden. Mijn telefoon of watch gaat niet over en men krijgt meteen mijn voicemail. Het is dat ik dan zo'n sms'je van KPN krijg waardoor ik weet dat ik gebeld ben maar anders zou ik het niet weten.
Langleven de Focus feature 😛 maar dit is wat extreem
MacBook Pro 14" 2021
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq