De ultra sinds maandag in bezit, en straks toch eens aan de lader: 39%. Voor mijn geen groot 'ding' die accuduur want leg hem voor slapen gaan normaal aan de lader, maar wilde het toch eens bekijken

Dit is zonder slaaptracking btw.
So far de ervaringen met de ultra:
- alpine-bandje beviel me niet (16cm pols en M: laatste slot, te krap en 1 terug was geen gezicht/te los.
- heerlijk dat grotere scherm
-
kroon nu links omdat ie net onhandig viel mbt stukje huid/bot pols. Kroon links werd hem niet, aangeleerd hand tikje te buigen bij scrolwiel gebruiken en dat werkt prima. Apple Pay-d makkelijker

- always on is wennen (kom van een 4, ik dacht steeds wat is er actief..), maar zeer okee en gezien de accuduur laat ik em aan
Op de to do:
- aftermarket banden erbij scoren (heb sportbandjes genoeg): neig wel naar rubber voor de zomer en een mooie leren voor de net, misschien een metalen band ook erbij nog.
- laadblokje met usb-c scoren, even vergeten dat die nieuwe kabels usb-c zijn
Al met al erg blij mee, was even een uitgave maar het is mijn main watch en heb met de 4 m'n leven al een stuk actiever (en gemakkelijker: 2FA/unlocken e.d.) gemaakt en gebruik al jaren Apple Pay wat ideaal is.
No regrets
[
Voor 8% gewijzigd door
2Dutch op 15-10-2022 13:37
]
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |