Acties:
  • +3 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 23:17
Ben in Parijs en mijn Apple Watch Ultra trekt hier best veel bekijks, mensen geven zelfs complimenten :p

Heb ik echt nog nooit met mijn normale Apple Watch SS meegemaakt.

Ben er inmiddels echt helemaal content mee, no way dat ik nog terug ga naar de normale Apple Watch :)

[ Voor 23% gewijzigd door schumi1986 op 01-10-2022 23:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gdumme
  • Registratie: Augustus 2017
  • Niet online
Donstil schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 18:39:
[...]

Ooh haha, ik dacht je wijkt juist van je mening af.

Maar moet zeggen dat ik die duik band ook wel tof vind nu juist door mijn bezoek zojuist. Die zag ik op de plaatjes dan weer het minst zitten.
Bah, deze had ik eerst besteld vanwege m’n werk, maar later toch geswitched naar alpine green. Maar nu ben ik toch weer aan het twijfelen, als ik nu verander red ik de levering op mijn verjaardag niet. Maar een stoffen bandje is niet heel handig, maar ik hoopte dat ik de standaard band van m’n 1st gen SE wel kon gebruiken, maar daar heb ik ook nog niet veel foto’s van gezien.
Twijfel alom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-10 15:29
Gdumme schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 23:12:
[...]

Bah, deze had ik eerst besteld vanwege m’n werk, maar later toch geswitched naar alpine green. Maar nu ben ik toch weer aan het twijfelen, als ik nu verander red ik de levering op mijn verjaardag niet. Maar een stoffen bandje is niet heel handig, maar ik hoopte dat ik de standaard band van m’n 1st gen SE wel kon gebruiken, maar daar heb ik ook nog niet veel foto’s van gezien.
Twijfel alom.
En je order laten staan, dit bandje eventueel verkopen en een nieuwe kopen is geen oplossing? Dan heb je ‘m wel op je verjaardag. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Nu online

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

schumi1986 schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 23:08:
Ben in Parijs en mijn Apple Watch Ultra trekt hier best veel bekijks, mensen geven zelfs complimenten :p

Heb ik echt nog nooit met mijn normale Apple Watch SS meegemaakt.

Ben er inmiddels echt helemaal content mee, no way dat ik nog terug ga naar de normale Apple Watch :)
haha, doet me denken aan de tijd dat ik met mijn Apple Watch series 2 al Apple Pay had in Nederland, iedere omstander bij de kassa begon standaard achter de oren te krabben als ik ermee betaalde (want het werkte al op elke nfc terminal), soms zelfs caissières die het niet geloofden dat ik betaald had ;)

Veel plezier met je Watch! Ik hoop dat ze volgend jaar ook de reguliere versies in die doem factor kleiner uitbrengen (zoals met de iPhone topmodellen altijd een jaar later ook gebeurt)

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister om 12:00 uur de Watch van de lader gehaald met 100% en 36 uur later staat de batterij op 14%. Apple maakt de claims op de website wel waar.

Over de afgelopen 2 dagen 50 min aan workouts gedaan, even de deur uit geweest met alleen de Watch, wat gesprekken gevoerd en natuurlijk wat notificaties. Best wel netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gdumme
  • Registratie: Augustus 2017
  • Niet online
Dennisweb schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 23:22:
[...]

En je order laten staan, dit bandje eventueel verkopen en een nieuwe kopen is geen oplossing? Dan heb je ‘m wel op je verjaardag. ;)
Ook nog een mogelijkheid

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iamerwin
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 08:25
Zijn er hier mensen die onregelmatige tijden werken en sleep tracking gebruiken?

Wat ik begrepen heb, is dat ik een slaapschema in moet geven voor sleep tracking….maar ik heb geen vast schema. Moet ik dan elke dag een nieuwe tijd aangeven? Lijkt me zo “on-Apple”. :)

Hello. Is it me you're looking for?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• StevenRSCA
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 12-10 20:56
iamerwin schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 08:42:
Zijn er hier mensen die onregelmatige tijden werken en sleep tracking gebruiken?

Wat ik begrepen heb, is dat ik een slaapschema in moet geven voor sleep tracking….maar ik heb geen vast schema. Moet ik dan elke dag een nieuwe tijd aangeven? Lijkt me zo “on-Apple”. :)
Neen, gewoon de sleep-focus op je Watch activeren als je gaat slapen is voldoende. Ik doe het zelf ook al een tijdje op deze manier. Geen zin in die slaapschema’s :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-10 08:59
iamerwin schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 08:42:

Ik liep tegen het zelfde aan!
Thanks @StevenRSCA voor de tip! Vanavond mee experimenteren!
Ik was in de veronderstelling dat de focus er alleen was om berichtgeving te filteren / blokkeren gedurende een focus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ik zoek me suf maar kan het nog niet vinden… Hoe krijg ik eigen mp3’s lokaal op de Watch, zonder Apple Music subscription?

Specifiek wil ik Soundcloud livesets downloaden - dat kan ik op m’n Mac doen. Maar dan?

@overtones ik zag jouw bericht over DaftCloud maar die app lijkt streaming-only te zijn?

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-10 17:52
Furrr schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 13:30:
[...]

Ik liep tegen het zelfde aan!
Thanks @StevenRSCA voor de tip! Vanavond mee experimenteren!
Ik was in de veronderstelling dat de focus er alleen was om berichtgeving te filteren / blokkeren gedurende een focus.
Ik heb dus wel een slaap schema erin zitten maar ga ik eerder of op andere tijden naar bed dan zet ik hem zelf al aan via swipe scherm onder omhoog en daar slaap aanzetten en in de ochtend op die wijze uitzetten al vraagt hij eigenlijk altijd hè je bent wakker slaap focus uit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:11

Grin

Ride si sapis.

Verwijderd schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 00:00:
Gister om 12:00 uur de Watch van de lader gehaald met 100% en 36 uur later staat de batterij op 14%. Apple maakt de claims op de website wel waar.

Over de afgelopen 2 dagen 50 min aan workouts gedaan, even de deur uit geweest met alleen de Watch, wat gesprekken gevoerd en natuurlijk wat notificaties. Best wel netjes.
Dat is toch niet bijzonder?
Dat haalt m’n AW4 (gekocht op launchday) ook ongeveer.

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:18

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Grin schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 19:04:
[...]

Een AW4 die dat haalt is zeker bijzonder ;)

Mijn S5 was t onmogelijk om 24 uur te halen tenzij ik m op spaarstand zette, de S6 deed zo’n 28 uur max voor het gedaan was.

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 08:07
Tomba schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 19:08:
[...]

Een AW4 die dat haalt is zeker bijzonder ;)

Mijn S5 was t onmogelijk om 24 uur te halen tenzij ik m op spaarstand zette, de S6 deed zo’n 28 uur max voor het gedaan was.
Ik haal nu makkelijk 40 a 45 uur met de AWU, met workouts. Met mijn vorige series (3 tm 7) haalde ik met moeite 1 dag.

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:01
Davidas schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 19:16:
[...]

Ik haal nu makkelijk 40 a 45 uur met de AWU, met workouts. Met mijn vorige series (3 tm 7) haalde ik met moeite 1 dag.
De batterijduur op de Series 5 was inderdaad niet geweldig. Op de 6 werd het al beter. De 7 doet het best goed, haal iets van 28 uur op een lading. Dan doe ik wel weinig workouts, anders gaat dat een stuk sneller en haal ik inderdaad de dag misschien net aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Davidas schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 19:16:
[...]

Hoe krijg je dit voor elkaar? Heb je optimized charge limit aan of uit staan? En gebruik je cellular?

Ik heb tijdens de workouts geen iPhone meegenomen, dus muziek luisteren tijdens het sporten ging via cellular data streaming. Misschien dat dat nog wat uit kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grin schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 19:04:
[...]

Ook als je tijdens je workouts cellular gebruikte en muziek aan t streamen was?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben morgen van plan om een hele dag zonder iPhone op pad te gaan en alleen cellular te gaan gebruiken. Vanavond om 23:00 van de lader, slaap meten, wekker om 05:30, werken tot 14:00 en dan kijken wat het percentage is tegen de tijd dat ik thuis ben.

Heb deze test ook geprobeerd met de 41mm S7 toen ie net uit was, maar toen moest ie rond een uur of 2 al weer aan de lader.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StevenRSCA
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 12-10 20:56
Ik lees vandaag overigens op One More Thing dat de batterijcapaciteit van de Ultra er met de helft op zou achteruit gaan (18u ipv 36u) als je met de Watch op stap bent zonder je iPhone in de buurt.

Hebben jullie al die ervaring? Wat zou hier de achterliggende redenering zijn? En als het effectief zo is, zou het ook van toepassing zijn op de gewone modellen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

StevenRSCA schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 19:47:
Ik lees vandaag overigens op One More Thing dat de batterijcapaciteit van de Ultra er met de helft op zou achteruit gaan (18u ipv 36u) als je met de Watch op stap bent zonder je iPhone in de buurt.

Hebben jullie al die ervaring? Wat zou hier de achterliggende redenering zijn? En als het effectief zo is, zou het ook van toepassing zijn op de gewone modellen?
Zoals hierboven al aangegeven, morgen ga ik een dagje zonder iPhone doen. Zal morgen avond mijn bevindingen delen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Verwijderd schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 19:39:
[...]

Hoe krijg je dit voor elkaar? Heb je optimized charge limit aan of uit staan? En gebruik je cellular?

Ik heb tijdens de workouts geen iPhone meegenomen, dus muziek luisteren tijdens het sporten ging via cellular data streaming. Misschien dat dat nog wat uit kan maken.
Ik heb geen enkele instelling aangepast dus optimized charge limit staat aan en haalde ruim meer dan 36 uur:
Tomba in "[Apple Watch] Ervaringen & Discussie - Deel 4"
Geen cellular want dat biedt KPN helaas (nog) niet aan.
Omdat het laden zo lang duurt echter laad ik hem nu al eerder (rond de 50%) dus uiteindelijk nog weinig gewonnnen tov de S6 :p

[ Voor 3% gewijzigd door Tomba op 02-10-2022 20:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03:06
Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2022 @ 23:08:
[...]

Hmmm, misschien zou het cellular bereik van de Watch niet heel best zijn in de sportschool, waardoor deze dan toch veel batterij gebruikt. Meen me te herinneren dat ik 2 bolletjes bereik had.
Ik heb vandaag gesport met alleen de watch in kennelijk een gebied met slechte dekking want mijn batterij ging fors harder naar beneden. Dus dat kan zeker een reden zijn :)

©2004

Acties:
  • +9 Henk 'm!
Ik zag er vandaag een in het wild. Bij de Lidl nog wel maar goed je moet toch ergens je boodschappen halen na je aanschaf :+

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
MrAcid schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 14:48:
Ik zoek me suf maar kan het nog niet vinden… Hoe krijg ik eigen mp3’s lokaal op de Watch, zonder Apple Music subscription?

Specifiek wil ik Soundcloud livesets downloaden - dat kan ik op m’n Mac doen. Maar dan?

@overtones ik zag jouw bericht over DaftCloud maar die app lijkt streaming-only te zijn?

Iemand tips?
Mijn eigen vraag maar even beantwoorden tussen al het batterijpercentagefetishisme door.

Ik ben nu aan het rommelen met iCatcher. Aan de hand van deze post: https://forums.macrumors....st=28218273#post-28218273

Omslachtig, veel handelingen, en traag maar als het eenmaal op de Watch staat hoef ik ze niet elke week/maand te verversen dus dat is prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Én inmiddels bijna 100km hardgelopen met de AWU sinds vorige week vrijdag. Bevalt me goed genoeg als permanente vervanger van m’n Garmin Fenix 5S. Blijvertje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tomba schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 20:00:
[...]

Ik heb geen enkele instelling aangepast dus optimized charge limit staat aan en haalde ruim meer dan 36 uur:
Tomba in "[Apple Watch] Ervaringen & Discussie - Deel 4"
Geen cellular want dat biedt KPN helaas (nog) niet aan.
Omdat het laden zo lang duurt echter laad ik hem nu al eerder (rond de 50%) dus uiteindelijk nog weinig gewonnnen tov de S6 :p
Aha ja dan kan je dat denk ik wel halen idd. Iedere keer als ik naar de sportschool ga laat ik m’n iPhone thuis en gebruik ik cellular.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

hk12nl schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 20:34:
[...]

Ik heb vandaag gesport met alleen de watch in kennelijk een gebied met slechte dekking want mijn batterij ging fors harder naar beneden. Dus dat kan zeker een reden zijn :)
Denk t ook idd. Heb 2 streepjes in de sportschool, maar ik moet zeggen dat ik zelden 4 of 5 streepjes zie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davidas
[...]

Aan, en cellular kan ik niet gebruiken (kpn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:11

Grin

Ride si sapis.

[...]

Ook als je tijdens je workouts cellular gebruikte en muziek aan t streamen was?
Nee, dat niet uiteraard.
Maar dat zou ik ook niet via m’n AW doen.
Idle time zal de AWU toch wel wat langer meegaan mag ik hopen? Dus gewoon dragen en alleen gebruiken voor berichten, Apple Pay en de tijd. Voor sporten heb ik m’n Garmin apparaten.

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grin schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 21:42:
[...]

Nee, dat niet uiteraard.
Maar dat zou ik ook niet via m’n AW doen.
Idle time zal de AWU toch wel wat langer meegaan mag ik hopen? Dus gewoon dragen en alleen gebruiken voor berichten, Apple Pay en de tijd. Voor sporten heb ik m’n Garmin apparaten.
Aha dan kan t daar aan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-10 08:59
Roos79 schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 15:10:
[...]

Ik heb dus wel een slaap schema erin zitten maar ga ik eerder of op andere tijden naar bed dan zet ik hem zelf al aan via swipe scherm onder omhoog en daar slaap aanzetten en in de ochtend op die wijze uitzetten al vraagt hij eigenlijk altijd hè je bent wakker slaap focus uit?
Gevonden!
Zojuist m’n slaapschema uitgeschakeld en middels slaapfocus m’n slaap proberen te monitoren.
Ben benieuwd.

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Ik wil eigenlijk ook dat slaapschema uitzetten maar dan wél de wekker op m’n pols gebruiken. Ik krijg dat niet goed elkaar in de Slaap app op m’n Watch? Moet je dan een reguliere wekker zetten? En gaat die dan gewoon eerst alleen haptisch af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-10 08:40
Vreemd, heb drie laders (orignele) voor de watch in huis. Die van de Ultra, van de Nul of van de 6 en van de SE. Mijn zes laadde ik altijd op bij mijn bed, nu ook de Ultra. Als ik tegen het kastje aanstoot zie ik wel de tijd in het groen maar vanmorgen was hij niet opgeladen. Op de originele laadt hij nu wel op....

Meer mensen ervaring mee?

============
Ligt waarschijnlijk aan de voeding zie ik, goedkope Lidl lader zat ie samen met de iphone op aangesloten. Genoeg power om de groene weergave te doen maar niet genoeg om te laden :(
============

[ Voor 23% gewijzigd door bing69 op 03-10-2022 07:47 ]

Bing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

MrAcid schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 06:53:
Ik wil eigenlijk ook dat slaapschema uitzetten maar dan wél de wekker op m’n pols gebruiken. Ik krijg dat niet goed elkaar in de Slaap app op m’n Watch? Moet je dan een reguliere wekker zetten? En gaat die dan gewoon eerst alleen haptisch af?
Ik zou gewoon via de Watch een aparte wekker aan zetten. Hij gaat alleen haptisch af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buddha_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08:29
Vraag aan jullie:

Bij zowel mijn Watch 6 als mijn Ultra blijft mijn beeldscherm niet aan, diverse instellingen geprobeerd en geheel opnieuw gereset en gekoppeld en ingesteld. Zonder resultaat, beeldscherm blijft uit gaan.

Hebben jullie nog een idee?

Op de watch als Iphone staat de optie "altijd aan" ingeschakeld.....

Op google geen juiste oplossing kunnen vinden :(

PSN: IXI_BUDDHA_IXI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bing69
Buddha_ schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 07:37:
Vraag aan jullie:

Bij zowel mijn Watch 6 als mijn Ultra blijft mijn beeldscherm niet aan, diverse instellingen geprobeerd en geheel opnieuw gereset en gekoppeld en ingesteld. Zonder resultaat, beeldscherm blijft uit gaan.

Neem aan dat je hem om je pols hebt en ontgrendeld?

Bing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Buddha_ schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 07:37:
Vraag aan jullie:

Op zowel mijn S6 als mijn AWU blijft het scherm altijd aan tenzij;
  • Hij locked is
  • Slaapstand actief is
  • ‘Bioscoop stand’ (hoe heet dat eigenlijk?) actief is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:01
Tomba schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 07:53:
[...]

• Hij locked is
  • Slaapstand actief is
Theatermodus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buddha_
bing69 schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 07:52:
[...]

Neem aan dat je hem om je pols hebt en ontgrendeld?
Jazeker, geen toegangscode ingesteld.
Tomba schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 07:53:
[...]

• Hij locked is
  • Slaapstand actief is
Theaterstand is mij bekend, deze gebruik ik zelden, en staat bij het probleem uitgeschakeld.

Wat bedoel je met slaapstand?

UPDATE: beeldscherm gaat dus uit en alleen aan als ik mijn pols draai, deze fuctie staat ook aan, schakel ik deze uit dan moet ik eerst op het beeldscherm tikken....... Altijd aan is toch altijd aan?

[ Voor 13% gewijzigd door Buddha_ op 03-10-2022 08:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Buddha_ schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 08:26:
[...]

Wat bedoel je met slaapstand?

[…]
De Slaap focus mode

Je hebt m toch wel gewoon zo ingesteld staan neem ik aan?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Hajd5LDMA4XPoMhQ52WKD4HTg_k=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Wiy38JqKicdTQGwz6xK6Lp7Y.png?f=user_large

[ Voor 41% gewijzigd door Tomba op 03-10-2022 08:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• overtones
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 05:08

Iemand tips?
Ik kreeg het ook niet voor elkaar. Daarom uiteindelijk voor DaftCloud gekozen en dat is streaming inderdaad.

|| iPhone 17 Pro 256GB CO || Apple Watch Ultra 1 || iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:53

Christiano007

Ich bin der champion

Hebben jullie nog handige apps voor op de watch? Ik weet niets specifieks maar ben benieuwd :)

Ook andere watchfaces die niet standaard zijn zonder abbo zou ik wel fijn vinden, mensen daar nog tips voor?

[ Voor 8% gewijzigd door Christiano007 op 03-10-2022 09:36 ]

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Iemand tips?
Als je de SoundCloud livesets als MP3 hebt dan zou het een kwestie moeten zijn om via iTunes (Windows) of music (mac) te syncen met je iPhone (gewoon vanuit je Finder slepen in de music app op je Mac). Dan zou je deze via de Watch app op je Watch moeten kunnen zetten.

PS sommige livesets zoals die van The Boom Room staan ook op Apple Podcasts, wellicht helpt dat nog.

[ Voor 10% gewijzigd door Tomba op 03-10-2022 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Christiano007 schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 09:06:
[…]

Ook watchfaces zonder abbo zou ik wel fijn vinden, mensen daar nog tips voor?
Ik heb alleen maar Watch faces zonder abo? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:53

Christiano007

Ich bin der champion

Tomba schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 09:19:
[...]

Ik heb alleen maar Watch faces zonder abo? :?
De niet standaard watchfaces, maar vaak gemaakt door mensen bedoel ik :)

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buddha_
Tomba schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 08:41:
[...]

De Slaap focus mode

Je hebt m toch wel gewoon zo ingesteld staan neem ik aan?
[Afbeelding]
Jazeker! Altijd aan: Aan. zowel op Iphone Watch app als op de Watch zelf.

Zelfs herstarten van de Watch en Iphone heeft geen resultaat, nadat de instelling op AAN is gezet.

Snap er echt geen snars van |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Buddha_ schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 10:00:
[...]

Jazeker! Altijd aan: Aan. zowel op Iphone Watch app als op de Watch zelf.

Zelfs herstarten van de Watch en Iphone heeft geen resultaat, nadat de instelling op AAN is gezet.

Snap er echt geen snars van |:(
Apple bellen dan, eerste 60 dagen heb je recht op telefonische support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarendBotje
  • Registratie: December 2019
  • Niet online
deBennie schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 22:08:
Met een Midnight Blue Leather Link bandje vind ik m ook erg geslaagd:

[Afbeelding]

Overall is dit (vind ik) een veel aantrekkelijker horloge dan de wat anoniemere normale Apple Watch. De normale Apple Watch is meer het bescheiden/introverte tech horloge, de Ultra is -met zn glimmertjes en vlakke glasplaat- het extravagante broertje.
Ik heb 'm dan vooral ook voor de looks gekocht. Zwemmen, hardlopen of bergbeklimmen doe ik niet, de grotere batterij is een welkome bijkomstigheid, 9% verbruik in 10uur tijd is lekkah! ;)
Ziet er goed uit ja! Zelf is het imo erg persoonlijk of het nou extravagant of lomp is in iemand zijn ogen, zelf heb ik ze allebei om gehad in de winkel en vond de ultra best wel lomp om mijn pols:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_Cjhh0NrcaZVaimsVLCEmqYsW5M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YjjGkZVo8uno4UmT9A5FwMX4.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mWW0kf1OEz2i2U1vaEAuBdbIQN4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pVo5ZwLBLvbV76ISV40N9MCR.jpg?f=fotoalbum_large

Al lijkt er qua grootte weinig verschil op de foto :+

Hier nog van de zijkant: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8TpkZxYl5JpjKFS9P6101tbgeEU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RDng533kP6NdnD7fjtiWDF7u.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M-mEQGCjBVInyNBRFGGUMK1a7aI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GQpz6jl3d0nIHbldyNk2ybRX.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 19% gewijzigd door BarendBotje op 03-10-2022 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:05
@BarendBotje Juist vanwege de maat zou ik wel een Ultra willen hebben. De Ultra heeft (voor mij) een 'Kloenk-gehalte'. Om die reden wisselde ik vorig jaar dan ook mijn AW4 om voor een AW7, want weer een (klein) maatje groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buddha_
Tomba schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 10:09:
[...]

Apple bellen dan, eerste 60 dagen heb je recht op telefonische support.
Ga ik doen, dankjewel voor je hulp en tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c-nan
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 07:56
Ik wil een Ultra bestellen, maar dan moet je dus verplicht een abo afsluiten bij T-Mobile? Ik heb Vodafone, ik wil niet overstappen naar T-Mobile.

En direct kopen bij Apple?

EU DNS: 86.54.11.100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ja3
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:43

ja3

c-nan schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 15:10:
Ik wil een Ultra bestellen, maar dan moet je dus verplicht een abo afsluiten bij T-Mobile? Ik heb Vodafone, ik wil niet overstappen naar T-Mobile.

Je kunt hem gewoon bij een willekeurige winkel kopen zonder abonnement (coolblue & apple store bijv). Alleen als je cellular wil gebruiken moet je bij T-Mobile zitten met abonnement op dit moment maar dat is optioneel.

[ Voor 3% gewijzigd door ja3 op 03-10-2022 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sinasappel
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 06:42
c-nan schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 15:10:

Als je een Apple watch koopt met cullular dan heb je een T-mobile abo nodig. Dat wilt niet zeggen dat je hem moet afsluiten om een werkende tel te hebben. Je hebt alleen T-mobile nodig als je de Apple watch zonder (gelinkte) telefoon wilt gebruiken voor het bellen etc. Je kan prima zonder T-mobile maar dan moet je je telefoon linken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OllieMongollie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-10 22:10
Wat hier denk ik behoorlijk vertekend, is de beveiliging die onder aan de Ultra zit. De bobbel aan de onderkant wordt een beetje de bovenkant van je pols ingedrukt, waardoor de rest van de Ultra gelijk loopt met je arm.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drardollan
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 22:37
De Watch is binnen, mooi dingetje hoor!

Wel iets geks, ik heb een wijzerplaat ingesteld (Modulair Compact) met daarop de complicatie Zon op/Zon onder. Maar hij geeft enkel het symbooltje op de wijzerplaat weer. Als ik er op druk dan krijg ik wel een plaats vlakbij te zien mét de info van de zon op en onder.

Iemand een idee wat er mis gaat?

Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oviMivo
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-10 11:42
ben mij aan het beraden om eens de overstap te maken naar een iPhone. daarbij wil ik dan ook meteen overstappen naar een aWatch, aangezien dat de meest complete companion is.

nu vind ik de ultra te duur, en eigenlijk ook te groot/lomp.

Dus zit ik te kijken naar een (rode) series 7 of series 8 45mm. reviews zeggen vooral dat de 7 en 8 gelijkwaardig zijn, buiten het feit dat de 8 een paar sensoren extra heeft (vind ik niet boeiend).

Klopt het dan dat de 7 alles heeft wat de 8 heeft, en dus (100eu goedkoper) een betere koop is? of zijn er buiten de oppervlakkige specsheets toch nog wezenlijke verschillen tussen beide? buiten het feit dat de 7 vermoedelijk iets minder lang updates krijgt.

AOD, minimaal 1 dag batterij bij normaal gebruik, soepele interface en goede connectiviteit met de telefoon zijn de belangrijkste punten voor mij.

MBP14 // Sony A7RV // Sony 14GM // Sony 16-35GMii // Sony 24-70GMii // Sony 70-200Gii // Sony 200-600G // Laowa 100mm macro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Nu online

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

oviMivo schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 16:35:
AOD, minimaal 1 dag batterij bij normaal gebruik, soepele interface en goede connectiviteit met de telefoon zijn de belangrijkste punten voor mij.
Dan ga je met de series 7 in principe uitkomen inderdaad. Enige echte verschil naast de temperatuursensor is denk ik dat de series 8 een scherm heeft dat helderder kan.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • +4 Henk 'm!
DeNachtwacht schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 16:56:
[...]

Dan ga je met de series 7 in principe uitkomen inderdaad. Enige echte verschil naast de temperatuursensor is denk ik dat de series 8 een scherm heeft dat helderder kan.
Zowel het S7 als het S8 scherm zijn 1000 nits.
Alleen het ultra scherm kan helderder.

[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 03-10-2022 17:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davidas
Donstil schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 17:12:
[...]

Zowel het S7 als het S8 scherm zijn 1000 nits.
Alleen het ultra scherm kan helderder.
Het scherm van de AWU (door die 2000 nits) is daardoor echt zoveel helderder en ook mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Dit is de video waar ik op heb gewacht. De Ultra als vervanger van je iPhone. Workout, navigeren, muziek streamen, telefoontje plegen etc zonder in de buurt te zijn van een iPhone. Hij zit rond 15:00 op 20% batterij (inclusief een nacht sleep tracking). Dat valt me echt heel erg tegen. Je kunt nog steeds niet 24 uur met je Apple Watch zonder iPhone doen.

[ Voor 15% gewijzigd door Mog op 03-10-2022 23:11 ]

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GainedLotus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-10 00:46
Mog schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 23:09:
Dit is de video waar ik op heb gewacht. De Ultra als vervanger van je iPhone. Workout, navigeren, muziek streamen, telefoontje plegen etc zonder in de buurt te zijn van een iPhone. Hij zit rond 15:00 op 20% batterij (inclusief een nacht sleep tracking). Dat valt me echt heel erg tegen. Je kunt nog steeds niet 24 uur met je Apple Watch zonder iPhone doen.

[YouTube: I Replaced My iPhone with an Apple Watch Ultra]
Viel mij inderdaad ook erg tegen. Vooral de cellular connection lijkt veel te verbruiken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07:12

swv

Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar ik doe al die dingen die hij doet niet hoor. Ik ben wel benieuwd naar een kantoordag. En bijvoorbeeld offline muziek streamen (er is 32GB beschikbaar om te vullen he). Wat doet dat? En als je er voor zorgt dat de Watch op 100% is voordat je de deur uit gaat? Ipv de avond ervoor? Wat doet dat?

De Watch kan de iPhone niet vervangen. Daarvoor is ie te beperkt. Dus de iPhone de hele dag missen is lastig voor mij. Denk aan bankieren, Whatsappen, internetten (wat ik best vaak even doe), fotograferen, noem maar op.

Ik zie het voor me dat ik een ochtendje naar het strand ga voor een wandeling en dan de iPhone thuis laat. Of voor boodschappen doen. Maar niet van ‘s ochtends vroeg tot ‘s avonds laat zonder iPhone. Echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

swv schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 07:47:
Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar ik doe al die dingen die hij doet niet hoor. Ik ben wel benieuwd naar een kantoordag. En bijvoorbeeld offline muziek streamen (er is 32GB beschikbaar om te vullen he). Wat doet dat? En als je er voor zorgt dat de Watch op 100% is voordat je de deur uit gaat? Ipv de avond ervoor? Wat doet dat?

De Watch kan de iPhone niet vervangen. Daarvoor is ie te beperkt. Dus de iPhone de hele dag missen is lastig voor mij. Denk aan bankieren, Whatsappen, internetten (wat ik best vaak even doe), fotograferen, noem maar op.

Ik zie het voor me dat ik een ochtendje naar het strand ga voor een wandeling en dan de iPhone thuis laat. Of voor boodschappen doen. Maar niet van ‘s ochtends vroeg tot ‘s avonds laat zonder iPhone. Echt niet.
Ik ga dat offline streamen eens testen :) (Podcast app, streamen naar mijn AirPods Pro)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pT8_Mz9WsxLJ7HqVsL9IUv8WYL4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/E2MQd5tyuCqnwFGKttmPOlg1.png?f=user_large
(Heb geen Cellular want KPN)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-10 13:06

pdavie2311

Live life to the fullest..

Is ook totaal niet te vergelijken. Juist de dingen die jij noemt. De Watch kan op dat vlak nooit de iPhone vervangen, dus draag ik deze altijd bij me. Alleen tijdens hardlopen niet, Spotify gedownload op de Watch..

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Er is een hele groep mensen die eigenlijk geen smartphone wilt. Ik ben iemand die op vakanties altijd zijn iPhone thuislaat en de Nokia 110 meeneemt. Maar die is dan weer net te beperkt. Ik heb van alles geprobeerd, zit momenteel op de Punkt MP02 met Signal ondersteuning. Maar ondanks het mooie design valt dit toestel ook tegen. De Apple Watch is eigenlijk perfect. Er is geen afleiding op dat ding, alleen de mooie dingen. Wel berichten (SMS en iMessage) ontvangen, muziek luisteren, navigeren, Apple Pay etc. Maar geen Facebook, Instagram, Twitter, internetten, WhatsApp. Het enige wat ik mis is een camera, maar ik heb losse camera die ik dan meeneem.

Anyways, ik realiseer me ook wel dat dit geen doorsneegebruik is. Dus dat de Watch daar geen rekening mee houdt vind ik logisch. Ik had alleen gehoopt dat de dubbele batterij voldoende zou zijn. Dan zou ik eindelijk mijn iPhone thuis kunnen laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Mog schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 08:09:
[...]

Er is een hele groep mensen die eigenlijk geen smartphone wilt. Ik ben iemand die op vakanties altijd zijn iPhone thuislaat en de Nokia 110 meeneemt. Maar die is dan weer net te beperkt. Ik heb van alles geprobeerd, zit momenteel op de Punkt MP02 met Signal ondersteuning. Maar ondanks het mooie design valt dit toestel ook tegen. De Apple Watch is eigenlijk perfect. Er is geen afleiding op dat ding, alleen de mooie dingen. Wel berichten (SMS en iMessage) ontvangen, muziek luisteren, navigeren, Apple Pay etc. Maar geen Facebook, Instagram, Twitter, internetten, WhatsApp. Het enige wat ik mis is een camera, maar ik heb losse camera die ik dan meeneem.

Anyways, ik realiseer me ook wel dat dit geen doorsneegebruik is. Dus dat de Watch daar geen rekening mee houdt vind ik logisch. Ik had alleen gehoopt dat de dubbele batterij voldoende zou zijn. Dan zou ik eindelijk mijn iPhone thuis kunnen laten.
Signal is juist 1 van de apps die mist (helaas...)
Als Signal en Soundcloud beschikwaar waren (en KPN Apple Watch ondersteuning had :P) kon ik mijn iPhone ook wat vaker thuis laten..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Citroentaart
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13-06 17:10
Mog schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 23:09:

[YouTube: I Replaced My iPhone with an Apple Watch Ultra]
Je kunt wel 24 uur zonder iPhone doen maar niet zonder oplader ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Tomba schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 08:27:
[...]

Signal is juist 1 van de apps die mist (helaas...)
Als Signal en Soundcloud beschikwaar waren (en KPN Apple Watch ondersteuning had :P) kon ik mijn iPhone ook wat vaker thuis laten..
Ja, Signal mis ik ook. Maar mijn meest dierbare mensen hebben gelukkig allemaal iMessage. Dan check ik mijn Signal wel thuis op mijn computer. Maar een Signal app op de Apple Watch zou ik heel tof vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Ja joh is ook zo, leuk voor de YouTube views natuurlijk maar niet representatief voor de real world.

Cellular op de Apple Watch is helemaal niet bedoeld om je iPhone weg te doen of thuis te laten als je op vakantie gaat, de Apple Watch is een extensie van je iPhone.

Verder vind ik het persoonlijk nog best wel een goeie score, heb even door het filmpje heen geskipt en aan het eind laat hij zien dat hij om 22:10 van de lader gegaan is en op het moment dat hij het staat te verstellen is het 16:40 en heeft hij nog 6% over, wanneer hij dan echt leeg is ontbreekt helaas maar als hij zijn slaap niet getrackt had dan was een dag misschien nog wel gelukt ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Donstil schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 10:54:
[...]
Ja joh is ook zo, leuk voor de YouTube views natuurlijk maar niet representatief voor de real world.
Dat het voor jou niet relevant is wilt niet zeggen dat het "voor de views" is. Ik wacht zelf al weken op een video als dit. Eindelijk iemand die de batterij van de Apple Watch Ultra test als stand-alone device.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Mog schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 10:58:
[...]

Dat het voor jou niet relevant is wilt niet zeggen dat het "voor de views" is. Ik wacht zelf al weken op een video als dit. Eindelijk iemand die de batterij van de Apple Watch Ultra test als stand-alone device.
Nah niet representatief voor de real world, fijn dat jij wat hebt aan de video en ik vond het ook wel een grappige test verder maar niemand met een ultra had op de planning zijn iPhone weg te doen natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Donstil schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 11:01:
[...]

Nah niet representatief voor de real world, fijn dat jij wat hebt aan de video en ik vond het ook wel een grappige test verder maar niemand met een ultra had op de planning zijn iPhone weg te doen natuurlijk.
Zucht. Ik stop hiermee. Je onderschat weer eens hoe groot de groep is. Verdiep je eens buiten je perfecte Apple bubbel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 06:42
Mog schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 11:02:
[...]

Zucht. Ik stop hiermee. Je onderschat weer eens hoe groot de groep is. Verdiep je eens buiten je perfecte Apple bubbel.
Zo raar is zijn aanname anders niet hoor. De Watch is nou eenmaal een verlengde van de iPhone. Dat je er steeds meer dingen mee kan doen als standalone device is leuk, maar meer een handigheid dan een feature.

En zo vaak is de gemiddelde persoon niet langer dan 16 uur weg van zijn telefoon.

[ Voor 8% gewijzigd door Tartarus op 04-10-2022 11:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wwwmarcel
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 09-10 13:37
Ik hoop dat de aw8 genoeg power heeft om de iPhone een avondje thuis te laten.

lijkt me echt heerlijk om niet iedere keer scherp te blijven, of je telefoon niet gejat wordt of dat hij een keer valt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tartarus
wwwmarcel schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 12:09:

lijkt me echt heerlijk om niet iedere keer scherp te blijven, of je telefoon niet gejat wordt of dat hij een keer valt
Die power hebben alle Apple Watches al. Gewoon beetje aftoppen voordat je uit huis vertrekt en je kan er zelfs een afterparty mee pakken tot diep in de ochtend.

Edit: als je echt verlegen bent om batterij, dan kan je AoD en raise to wake uitzetten. Dan verdubbel je al de batterij duur van je Watch.

[ Voor 13% gewijzigd door Tartarus op 04-10-2022 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Tartarus schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 12:16:
[...]

Die power hebben alle Apple Watches al. Gewoon beetje aftoppen voordat je uit huis vertrekt en je kan er zelfs een afterparty mee pakken tot diep in de ochtend.

Edit: als je echt verlegen bent om batterij, dan kan je AoD en raise to wake uitzetten. Dan verdubbel je al de batterij duur van je Watch.
En tegenwoordig de 'low power mode' inschakelen :D

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wowhead
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 18-04-2024
Ik heb hem in de bestelling staan via T Mobile week 3 van de 6 tot 8 weken wachttijd :/ dat is dan wel weer zuur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
hk12nl schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 13:02:
[...]

En tegenwoordig de 'low power mode' inschakelen :D
Deze zal ik zelf minder snel gebruiken omdat die meer uitzet dan alleen het automatisch wakker worden van het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statz87
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 11-10 10:52
Wowhead schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 13:15:
Ik heb hem in de bestelling staan via T Mobile week 3 van de 6 tot 8 weken wachttijd :/ dat is dan wel weer zuur.
BCC verwacht hem ook pas eind van de maand/begin november. :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wowhead
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 18-04-2024
Statz87 schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 13:37:
[...]

BCC verwacht hem ook pas eind van de maand/begin november. :'(
OOF, het is het wachten wel waard, gelukkig nog voor de kerst binnen dat scheeld wel weer.
Maar het kriebelt wel enorm nu ik alle youtube videos hebt gezien en de ervaringen hier zo lees :D Gelukkig nog een AW4 die mij dagelijks blij maakt.

[ Voor 6% gewijzigd door Wowhead op 04-10-2022 13:48 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
wwwmarcel schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 12:09:

Je telefoon gaan zien als een gebruiksproduct. Maakt je leven een stuk leuker 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
Wowhead schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 13:15:
amazon, binnen 24 uur!

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenn15
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 12-10 20:43
Kan je tijdens een workout bevoorbeeld een wandeling terwijl je watch opladen met een powerbank en terwijl je wandeling voort zetten of word deze dan gestopt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Nu online

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

svenn15 schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:15:
Kan je tijdens een workout bevoorbeeld een wandeling terwijl je watch opladen met een powerbank en terwijl je wandeling voort zetten of word deze dan gestopt ?
Op pauze zetten en dan even tussentijds opladen kan, deed ik in de zomer regelmatig tijdens lunchpauzes met wandelen. Tegenwoordig minder nodig omdat je het wel 6-7 uur volhoudt met wandelen.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 22:30
svenn15 schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:15:
Ja dat kan maar je hebt dan wel geen hartslag metingen. Alleen tijd en GPS zullen nog werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-10 16:37
Tomba schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 08:27:
[...]

(en KPN Apple Watch ondersteuning had :P)
Daar wacht ik idd ook op.. :-)

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mog schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 08:09:
[...]

Koop je toch een wristband, dan zit de camera in het bandje (https://wristcam.com/).$ 299.

https://www.google.nl/url...Vaw2VgmvBR7HgLmvQBYvpAkOS

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2022 22:57 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Citroentaart
Mijn combi. SS7 Graphite met een beige braided solo loop. Ik had eerst maat 8 besteld, te groot. Toen maat 7 (beide volgens het meet tooltje vast gesteld, blijkbaar de eerste keer wat verkeerd gedaan).

Nu heb ik maat 7, maar ik vind het nog niet heel strak zitten. Hij zit prima maar de SS versie is wat zwaarder. Ben bang dat ie straks over een maand te los zit? Of rekt het niet heel veel uit? ik denk dat maat 6 te strak gaat zitten. Maar als die uit rekt is die misschien perfect. Wat zijn jullie ervaringen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zgjhUaLGYL-WAcRQnYtImLlsMro=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/E4J2ybZ8yltGmSq0eg5G6O17.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TFnQAS_GQiYuadgKcB6RijWSyCA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EB3nHiTRPaVu3CWJWS5AsRYt.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• absrnd
  • Laatst online: 08:40
Citroentaart schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 13:54:
Mijn combi. SS7 Graphite met een beige braided solo loop. Ik had eerst maat 8 besteld, te groot. Toen maat 7 (beide volgens het meet tooltje vast gesteld, blijkbaar de eerste keer wat verkeerd gedaan).

Nu heb ik maat 7, maar ik vind het nog niet heel strak zitten. Hij zit prima maar de SS versie is wat zwaarder. Ben bang dat ie straks over een maand te los zit? Of rekt het niet heel veel uit? ik denk dat maat 6 te strak gaat zitten. Maar als die uit rekt is die misschien perfect. Wat zijn jullie ervaringen?

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Mijn Braided loop kwam met de tool op 6 uit voor mij SS, maar na wat lezen werd aangeraden om een maatje kleiner te gaan dan de tool.
Dus heb ik maat 5 besteld, en die maat paste goed, maar nu na maanden is die toch wat opgerekt, en ook door het gewicht van de SS wiebelt die een beetje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChillPascal
  • Registratie: Oktober 2011
  • Nu online

ChillPascal

In the end...

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Je mag zeker wel een maatje kleiner hebben dan de tool. Ik heb zelf wel bijna 2 maatjes kleiner gekozen. Bevalt na één jaar uitstekend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik zat geloof ik met de tool tussen de 6 en de 7 en uiteindelijk een 5 besteld mede door een filmpje op Youtube (heb ik ergens gepost in het Apple Watch assesoires topic). Na enige tijd gedragen te hebben heb ik hem verkocht omdat hij toch iets losser ging zitten en dat vond ik niet prettig (zoals hierboven genoemd wordt). Draagcomfort was wel echt top.

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Citroentaart
Bedankt voor de drie reacties. Ik had al wat video's bekeken ja. Ik dacht dat ik hem goed gemeten had.
Hij zit opzicht prima en een beetje strak. althans.. Na een tijdje. Niet te strak. Maar ik denk als hij gaat uitrekken hij echt te los zit.

Ik ga denk voor een maat 6. Mijn pols is trouwens 16,9cm.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• absrnd
  • Laatst online: 08:40
Met een mede-Tweaker bandjes geruild voor de Alpine Loop, en deze past perfect :)

Expres voor de L (normaal heb ik M) versie gegaan, zodat de titanium clasp niet aan de onderzijde van mijn pols zou komen te zitten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WxRWH_MyluOw5S7UwnC25ZsF3Tk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7bSyrv5wVuzWSIxn0r26Xd3t.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buddha_
Hebben jullie op de Ultra met watchface Wegwijzer (specifiek voor de Ultra) wel lengtegraad of hoogte/helling in de bezel staat?

De blijft leeg bij mij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dynamic83
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 06:46
Buddha_ schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 15:34:
Hebben jullie op de Ultra met watchface Wegwijzer (specifiek voor de Ultra) wel lengtegraad of hoogte/helling in de bezel staat?

De blijft leeg bij mij.
Door er op te duwen activeer je hem en komt deze wel in beeld, moest de eerste dag ook even zoeken :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ja3
  • Laatst online: 08:43

ja3

Buddha_ schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 15:34:

De blijft leeg bij mij.
Deze bleef ook leeg bij mij tot ik er achter kwam dat ik locatie toestemming moest geven via settings -> privacy -> location services -> Apple Watch faces

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
Citroentaart schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 14:51:
Bedankt voor de drie reacties. Ik had al wat video's bekeken ja. Ik dacht dat ik hem goed gemeten had.
Hij zit opzicht prima en een beetje strak. althans.. Na een tijdje. Niet te strak. Maar ik denk als hij gaat uitrekken hij echt te los zit.

Ik ga denk voor een maat 6. Mijn pols is trouwens 16,9cm.
Ik heb met een pols van 16,5 maatje 5 :)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buddha_
ja3 schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 15:43:
[...]

Deze bleef ook leeg bij mij tot ik er achter kwam dat ik locatie toestemming moest geven via settings -> privacy -> location services -> Apple Watch faces
Dat was het inderdaad :) Thanks ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Citroentaart
hk12nl schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 15:50:
[...]

Ik heb met een pols van 16,5 maatje 5 :)
Oef! Ik heb maatje 6 nu besteld. Denk dat dat een betere optie is dan maat 7. :)
Hij rekt dus echt nog wel eens stuk uit?

Hieronder mijn Bandwerk cognac band met een Graphite kleurige sluiting. Dit is precies de kleur van de SS Graphite kast. Echt fijne leren bandjes.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RmExrUdNsPpFK1it1w7WMjZMj-w=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rOXMzWrkgVMDBISe7knKROTV.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j5QIdJdTWOj3kaHggd1EZ0bcDzY=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CNhDMv4BhVrpqQAJPwg9P7Ox.jpg?f=fotoalbum_tile

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DlWdpVPO9h96-kHx0cSyRySlsh8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gB7uxZ9qRUvOg3Ed1E6SmDxe.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 41% gewijzigd door Citroentaart op 05-10-2022 17:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JimmyJoness
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-10 21:50

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Volgens mij was het advies / devies: 1 maatje kleiner nemen dan de tool op de website.
Heb dit zelf ook gedaan, in het begin wat strak maar inmiddels 2,5 jaar verder en praktisch dagelijks gebruik nog altijd top!
Merk dat als ik het bandje onder de kraan schoonspoel het na drogen weer wat strakker is.
Pagina: 1 ... 15 ... 53 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires

De eerste dagen na een iOS / watchOS update kan de batterijduur tijdelijk kan afnemen doordat er op de achtergrond allerlei opruim- en indexeeracties plaatsvinden. Even een week wachten en je device opnieuw opstarten lost 9 van de 10 batterijproblemen op.