swv schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 07:47:
Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar ik doe al die dingen die hij doet niet hoor. Ik ben wel benieuwd naar een kantoordag. En bijvoorbeeld offline muziek streamen (er is 32GB beschikbaar om te vullen he). Wat doet dat? En als je er voor zorgt dat de Watch op 100% is voordat je de deur uit gaat? Ipv de avond ervoor? Wat doet dat?
De Watch kan de iPhone niet vervangen. Daarvoor is ie te beperkt. Dus de iPhone de hele dag missen is lastig voor mij. Denk aan bankieren, Whatsappen, internetten (wat ik best vaak even doe), fotograferen, noem maar op.
Ik zie het voor me dat ik een ochtendje naar het strand ga voor een wandeling en dan de iPhone thuis laat. Of voor boodschappen doen. Maar niet van ‘s ochtends vroeg tot ‘s avonds laat zonder iPhone. Echt niet.
Er is een hele groep mensen die eigenlijk geen smartphone wilt. Ik ben iemand die op vakanties altijd zijn iPhone thuislaat en de Nokia 110 meeneemt. Maar die is dan weer net te beperkt. Ik heb van alles geprobeerd, zit momenteel op de Punkt MP02 met Signal ondersteuning. Maar ondanks het mooie design valt dit toestel ook tegen. De Apple Watch is eigenlijk perfect. Er is geen afleiding op dat ding, alleen de mooie dingen. Wel berichten (SMS en iMessage) ontvangen, muziek luisteren, navigeren, Apple Pay etc. Maar geen Facebook, Instagram, Twitter, internetten, WhatsApp. Het enige wat ik mis is een camera, maar ik heb losse camera die ik dan meeneem.
Anyways, ik realiseer me ook wel dat dit geen doorsneegebruik is. Dus dat de Watch daar geen rekening mee houdt vind ik logisch. Ik had alleen gehoopt dat de dubbele batterij voldoende zou zijn. Dan zou ik eindelijk mijn iPhone thuis kunnen laten.