Ik ben nieuw hier, wel alles door gelezen. Mijn situatie is iets anders: ik heb nl een 8kW all-in-one dus incl SWW (180ltr)
Is een vrijstaande woning uit 1994 van 145m2, vloer en dak extra geïsoleerd en overal minimaal HR++.
De installatie aan laten leggen door een regionaal bedrijf, technisch goed maar kom er niet uit met hun over instellingen. en aansturing.
WP wordt aangestuurd door een Honeywell DT4 (door hun geadviseerd) maar ben daar niet helemaal gelukkig mee, Ik heb de honeywell nu op 20,5 staan maar daar kan die zowel AAN als UIT sturen. Dus om enige rust in de WP te krijgen heb ik de honeywell nu op minimaal 30 minuten aan, minimaal 10 minuten uit en maximaal 1X per uur schakelen.
Liever had ik een thermostaat waar ik een hysterese kan instellen, die kennen ze niet......
Ik kan wel de pompinstellingen aanpassen zoals in: YouTube: Versati噪音异常程序优化后参数设置 Parameter settings after optimization of Versat... uitgelegd wordt.
Is er iemand van jullie die de Gree aanstuurt dmv een aan/uit thermostaat? En zoja ben je daar dan blij mee?
Is een vrijstaande woning uit 1994 van 145m2, vloer en dak extra geïsoleerd en overal minimaal HR++.
De installatie aan laten leggen door een regionaal bedrijf, technisch goed maar kom er niet uit met hun over instellingen. en aansturing.
WP wordt aangestuurd door een Honeywell DT4 (door hun geadviseerd) maar ben daar niet helemaal gelukkig mee, Ik heb de honeywell nu op 20,5 staan maar daar kan die zowel AAN als UIT sturen. Dus om enige rust in de WP te krijgen heb ik de honeywell nu op minimaal 30 minuten aan, minimaal 10 minuten uit en maximaal 1X per uur schakelen.
Liever had ik een thermostaat waar ik een hysterese kan instellen, die kennen ze niet......
Ik kan wel de pompinstellingen aanpassen zoals in: YouTube: Versati噪音异常程序优化后参数设置 Parameter settings after optimization of Versat... uitgelegd wordt.
Is er iemand van jullie die de Gree aanstuurt dmv een aan/uit thermostaat? En zoja ben je daar dan blij mee?
:strip_exif()/f/image/1qSHmUmBf4LhpUqyLBhxq6Sn.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/YEVpsaAVVx2zCv1AQN61k1Kj.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/wbtY9YfPS4YOLigK0WpQ9eZQ.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/zwqm6xG3S37RbXJQJwgBy35j.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/btFgc89NxG77aHoThtvkqnSB.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/gYojrI8IRmzCGchiNv4zCbCq.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/AhZ4p001RFBb3tsqgOIUd3F0.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3dIVp5gQImNKZrF7TtsnAd4p.gif?f=fotoalbum_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/WJWlC4WFS41sGBfKeMxvddiX.gif?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/eog7CgoMDQWxWHzazSZilJRb.gif?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RfipF7A7vZE6EUq01u5kkOb7.jpg?f=fotoalbum_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/DnbwIx5JrSxOgR56jPkyR5e6.gif?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/HkOJaE2NyWZE4ZtyB1xgH3ap.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/a59vrvqGGUjaxoKKKj19ByJK.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RZv8PApNRGI5oD8skhsHuzAG.jpg?f=fotoalbum_large)