Is er in je HEX al een NFT miner?Jelle98 schreef op donderdag 21 december 2023 @ 08:52:
Hi allemaal,
Ik heb wat vragen over het plaatsen van een setup.
Ik zou mijn setup plaatsen in een hex waar al 3 andere in zitten... wat betekent dit voor de opbrengsten?
Gaan die gewoon /4 of zit er een bepaalde multiplier op voor de gene die er al langer zitten?
Wat zijn uberhaupt de ideale opbrengsten als ik een tri-band plaats?
Met welke opbrengsten kan ik rekening houden in mijn geval?
Ik hoor het graag van een van jullie![]()
gr.
In een weiland is het wel een mooie plek.
Opbrengst zelf. Ja het stijgt nu wat maar voordat je het eruit hebt ben je wel een tijdje bezig. Daarbij was er bij Helium ook even later een stijging en daarna was het ook plots niks meer. Dus de opbrengst ... Is lastig te voorspellen. Daarbij moet je de opbrengst tegenover eerder eerst via een tussenprovider overhevelen.
Op dit moment geef ik aan vrienden niet het advies om hieraan te beginnen. Willen ze wel iets met Crypto... Dan is het meest simpele om een Bitvavo achtig account te doen en af en toe iets te kopen en verkopen.
Ja je hebt niet een apparaatje dat iets genereert... Echter voordat je dat geld eruit hebt... Natuurlijk is het wel een gok. Het kan ook plots veel stijgen en dan is het zuur als je het niet deed.