Persoonlijk denk ik dat je een mooiere groei krijgt als je 75% als grens neemt.
zojuist een mail gekregen dat de eerste batch van upgrade kaarten uitgeleverd gaat worden.
ik zit in die batch.
de miner moet wel een nieuwe firmware krijgen. in de mail staat een link om je daar voor aan te melden.
ik zit in die batch.
de miner moet wel een nieuwe firmware krijgen. in de mail staat een link om je daar voor aan te melden.
Dₒ yₒᵤ ₙₑᵥₑᵣ qᵤₑₛₜᵢₒₙ ₜₕₑ ₙₐₜᵤᵣₑ ₒf yₒᵤᵣ ᵣₑₐₗᵢₜy?
Ben benieuwd. Doe je ook de stappen hier beschrijven? Zelf dusver geen mail mogen krijgen . Zal wel in batch 2 zitten dan.PhRiXoS schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 13:05:
zojuist een mail gekregen dat de eerste batch van upgrade kaarten uitgeleverd gaat worden.
ik zit in die batch.
Zal ik doenCave_Boy schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 15:09:
[...]
Ben benieuwd. Doe je ook de stappen hier beschrijven? Zelf dusver geen mail mogen krijgen . Zal wel in batch 2 zitten dan.
Batch 1 is tot order #7033
De 2e batch verwachten ze zelf te ontvangen half januari. Dus gaat geen maanden duren
Hmm ik heb een ordernummer onder de 5700 ben benieuwd.
dan heb je hem waarschijnlijk niet bij EUGEO besteld?Cave_Boy schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 15:26:
batch 1 begin bij 6693
Ik had via Hyfix besteld.
Heb inmiddels ook een e-mail gehad.
:strip_exif()/f/image/i8EV2xhFbR93Qc1Jc0edTkBY.jpg?f=fotoalbum_large)
Thank you for your purchase!
Hyfix is beginning to fulfill the MobileCM Triple-Band GNSS Base-Station and MobileCM Triple-Band MiniPCIe Upgrade Card ahead of schedule! We will ship according to order number.
New orders will ship until at least one month from order date.
Ben benieuwd.
Wat me wel opvalt is dat ik nu elke dag wel een a twee e-mails krijg dat mijn miner instabiel is echter ik behaal ongeveer dezelfde percentages al bijvoorbeeld een maand of week terug (er lijkt dus van mijn kant niks veranderd te wezen). Opbrangst is ook gewoon zo op het oof gewoon stabiel voor wat ik altijd al had.
Heb inmiddels ook een e-mail gehad.
:strip_exif()/f/image/i8EV2xhFbR93Qc1Jc0edTkBY.jpg?f=fotoalbum_large)
Thank you for your purchase!
Hyfix is beginning to fulfill the MobileCM Triple-Band GNSS Base-Station and MobileCM Triple-Band MiniPCIe Upgrade Card ahead of schedule! We will ship according to order number.
New orders will ship until at least one month from order date.
Ben benieuwd.
Wat me wel opvalt is dat ik nu elke dag wel een a twee e-mails krijg dat mijn miner instabiel is echter ik behaal ongeveer dezelfde percentages al bijvoorbeeld een maand of week terug (er lijkt dus van mijn kant niks veranderd te wezen). Opbrangst is ook gewoon zo op het oof gewoon stabiel voor wat ik altijd al had.
ik krijg die mails ook. Ik begrijp dat dit wordt onderzocht op dit moment
ik heb zojuist de verzendbevestiging ontvangen. Ik verwacht dat de kaart binnen enkele dagen hier is.Cave_Boy schreef op maandag 9 januari 2023 @ 18:50:
Ik had via Hyfix besteld.
New orders will ship until at least one month from order date.[/i]
Ben benieuwd.
wordt geleverd door DPD (die zijn niet zo snel meestal)
ik heb 15.1 inmiddels en zo ver ik kan zien draait de miner zonder problemenWe have been experiencing a few issues with upgrades to FW 15.1 version for the triple band miniPCIe.
In particular, we have seen cases where the device must be manually rebooted after the upgrade.
In order to minimize potential network and mining interruptions, we have decided to use 14.1 for triple-band upgrades. MobileCM_V0.14.0.U.1 (14.1 for short)
14.1 has been in the field for 60+ days at about 20 test locations without any issues.
If you are receiving a triple-band card, we will install 14.1 automatically on your miner as soon as possible, or you can directly request it.
support@hyfix.ai
Once it is installed and the antennae is connected to the GNSS+ port, please contact us.
For 14.1, we need to manually enable the triple-band mining.
However, if you have 15.1 now and it is working fine, there is no need to make a change
Ik heb de upgrade kaart ontvangen. Installatie duurde ongeveer een kwartiertje.
Omdat ik niet zeker weet of de 2x reward automatisch wordt toegekend heb ik voor de zekerheid een mail gestuurd naar support.
Handleiding voor installatie staat netjes in discord.
of je kijkt deze video
https://www.youtube.com/w...9k&ab_channel=GristleKing
edit: upgrade is compleet. Als ik op mijn miner klik in de console staat er UPGRADED GNSS+ bij
Omdat ik niet zeker weet of de 2x reward automatisch wordt toegekend heb ik voor de zekerheid een mail gestuurd naar support.
Handleiding voor installatie staat netjes in discord.
of je kijkt deze video
https://www.youtube.com/w...9k&ab_channel=GristleKing
edit: upgrade is compleet. Als ik op mijn miner klik in de console staat er UPGRADED GNSS+ bij
[ Voor 12% gewijzigd door PhRiXoS op 19-01-2023 16:18 ]
Heb jij hem ook al binnen/geïnstalleerd?Cave_Boy schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 15:26:
Nee ben nog wachtend. Hoe gaat de opbrengst?PhRiXoS schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 19:34:
[...]
Heb jij hem ook al binnen/geïnstalleerd?
Ca 91 tokens per dag. Moet het even aanzienCave_Boy schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 20:21:
[...]
Nee ben nog wachtend. Hoe gaat de opbrengst?
Maar ziet er goed uit
Hallo allemaal.
Ik zie dat er 11km van mijn woning nog iemand is met een geodnet miner. Als er binnen de 20km iemand in mijn bereik is welke invloed zal dat hebben op mijn toestel of verdiensten?
Alvast bedankt
Ik zie dat er 11km van mijn woning nog iemand is met een geodnet miner. Als er binnen de 20km iemand in mijn bereik is welke invloed zal dat hebben op mijn toestel of verdiensten?
Alvast bedankt
Nu nog niet omdat ze die regel nog niet geactiveerd hebben. Maar dat gebeurt wel binnenkort.Steven1982 schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 12:19:
Hallo allemaal.
Alvast bedankt
Dit kun je alleen tegen gaan door een NFT te verdienen met je miner.
Dat kan nog tot 31 maart. Je moet dan een maand lang een Rolling Reward Rate van 98% hebben.
Eenmaal een NFT ontvangen zul je een lifetime maximale dagopbrengst hebben.
ik zit nu op 95,5%. Ik ga dit weekend proberen dit te verhogen zodat ik nog een maand heb om de nft te verdienen
Bedankt voor jouw reactie.
Is het interessant om te investeren in dit project denk je?
En hoe moet je die rolling reward verhogen mss?
Momenteel ben ik mij nog volop aan het verdiepen in dit project
Ik geef geen financieel advies 😉Steven1982 schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 15:14:
Bedankt voor jouw reactie.
In Nederland is het al behoorlijk verzadigd
Als je nu nog geen miner heb zul je mogelijk je inkomsten moeten delen met andere miners in het octant
Je miner moet de hemel volledige kunnen zien. Dan pik je voldoende satellieten op
Geen probleem. 😉
Maar hier in belgie valt het nog goed mee voor de moment qua miners. We zullen zien wat we doen.🙂
Maar hier in belgie valt het nog goed mee voor de moment qua miners. We zullen zien wat we doen.🙂
Moet zegge ik heb niet volledig zicht op de lucht en inmiddels heb ik mijn antenne ook ruim eruit. Het is en blijft een risico maar als je geduld hebt... Moet wel zeggen dat ze mogelijk stations met een laag percentage anders gaan behandelen (die suggesties waren er op discord).
ik wil dit weekend kijken of ik de antenne een meter hoger kan plaatsen. Ik verwacht dat ik dan net over het schuine dak heen kan kijken in de juiste hoek. Dat zou iets meer zicht moeten opleveren.
ik zit zo dicht bij de 98% dat het de moeite waard is om het te proberen.
Het metertje hoger geeft het gewenste resultaat. ik zit nu ongeveer op 99,5% per dag.PhRiXoS schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 08:52:
ik wil dit weekend kijken of ik de antenne een meter hoger kan plaatsen. Ik verwacht dat ik dan net over het schuine dak heen kan kijken in de juiste hoek. Dat zou iets meer zicht moeten opleveren.
het 30 dagen gemiddelde zal dus binnenkort boven de 98% uitkomen.
Krijg je dan automatisch een NFT toegekend eigenlijk?
Dan krijg je hem inderdaad volgens mij automatisch. Vandaag kan ik mijn upgrade ophalen. Mijn gemiddelde zal rond de 75 blijven schat ik.PhRiXoS schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 09:10:
[...]
Het metertje hoger geeft het gewenste resultaat. ik zit nu ongeveer op 99,5% per dag.
het 30 dagen gemiddelde zal dus binnenkort boven de 98% uitkomen.
Krijg je dan automatisch een NFT toegekend eigenlijk?
Zojuist opgehaald en de kaart zat binnen 5 min in het kastje. Vind het netjes dat ze ook een stickertje erbij leveren. De video die eerder door @PhRiXoS is gepost is wel erg duidelijk. Nu weer afwachten.
[ Voor 18% gewijzigd door Cave_Boy op 03-02-2023 17:04 . Reden: Inmiddels pakje opgehaald en geinstalleerd. ]
Heb je ook gemaild naar support. Volgens mij moeten ze hem nog actief maken voor x2Cave_Boy schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 11:50:
[...]
Dan krijg je hem inderdaad volgens mij automatisch. Vandaag kan ik mijn upgrade ophalen. Mijn gemiddelde zal rond de 75 blijven schat ik.
Zojuist opgehaald en de kaart zat binnen 5 min in het kastje. Vind het netjes dat ze ook een stickertje erbij leveren. De video die eerder door @PhRiXoS is gepost is wel erg duidelijk. Nu weer afwachten.
Moet dat? Lees/ hoor niks in de video.PhRiXoS schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 17:05:
[...]
Heb je ook gemaild naar support. Volgens mij moeten ze hem nog actief maken voor x2
"Tiple-Band activation:
After you have installed the upgrade card and connected the miner to the internet and to the console. Email support@hyfix.ai to update your firmware and request to activate your 2x geod rewards. Don't forget to tell them your SN.
Also, you have a workaround to not lose online time until Hyfix updates the firmware:
After you install the upgrade cards, keep the antenna cord plugged into gnss (not gnss+/lora connector). It will stay as a dual band until hyfix updates your firmware, then ask for the firmware update to hyfix. After the update is done then, swap the connection to gnss+ (the lora connector).
This way you will have no downtime . However if you plug into gnss+(lora connector) with NO firmware upgrade, there will be some issues with the antenna working properly. (bewerkt)
"
ik weet niet of het nog steeds nodig is, maar bij mij was het nodig. Daarna zag ik ook in de console
GNSS+ (Upgraded) (in groene letters)
Raar dat het bij mijn handleiding nergens staatPhRiXoS schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 17:22:
[...]
"Tiple-Band activation:
After you have installed the upgrade card and connected the miner to the internet and to the console. Email support@hyfix.ai to update your firmware and request to activate your 2x geod rewards. Don't forget to tell them your SN.
Also, you have a workaround to not lose online time until Hyfix updates the firmware:
After you install the upgrade cards, keep the antenna cord plugged into gnss (not gnss+/lora connector). It will stay as a dual band until hyfix updates your firmware, then ask for the firmware update to hyfix. After the update is done then, swap the connection to gnss+ (the lora connector).
This way you will have no downtime . However if you plug into gnss+(lora connector) with NO firmware upgrade, there will be some issues with the antenna working properly. (bewerkt)
"
ik weet niet of het nog steeds nodig is, maar bij mij was het nodig. Daarna zag ik ook in de console
GNSS+ (Upgraded) (in groene letters)
het stond bij mij ook niet in de handleiding. Dit heb ik van Discord.Cave_Boy schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 17:29:
[...]
Raar dat het bij mijn handleiding nergens staat
Toen ik hem kreeg waren de firmwares nog niet in orde.
Ik had van de voren ook op moeten aangeven welk sn ik had zodat ze de nieuwste firmware konden inschieten.
Deze is trouwens wel weer teruggezet zag ik onlangs.
maar ik zou gewoon mailen. baat het niet, dan schaad het niet
Heb ze inmiddels ook een mail gestuurd met inderdaad de info. Mijn rewards lijken nu wel al iets sneller te gaanPhRiXoS schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 17:33:
[...]
het stond bij mij ook niet in de handleiding. Dit heb ik van Discord.
Toen ik hem kreeg waren de firmwares nog niet in orde.
Ik had van de voren ook op moeten aangeven welk sn ik had zodat ze de nieuwste firmware konden inschieten.
Deze is trouwens wel weer teruggezet zag ik onlangs.
maar ik zou gewoon mailen. baat het niet, dan schaad het niet
Kijk in de console map (https://console.geodnet.com/map) bij je miner. Onder het serienummer staat of je miner geupgrade is (groene letters)Cave_Boy schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 17:36:
[...]
Heb ze inmiddels ook een mail gestuurd met inderdaad de info. Mijn rewards lijken nu wel al iets sneller te gaan
Heb inmiddels ook die tekst erbij staan. Weet nu niet of dit automatisch is gebeurd. Heb dusver nog geen mail terug gehad.PhRiXoS schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 17:46:
[...]
Kijk in de console map (https://console.geodnet.com/map) bij je miner. Onder het serienummer staat of je miner geupgrade is (groene letters)
Edit. Inmiddels zojuist ook een mail gehad. Blijkbaar moet je inderdaad een mail sturen maar. De respons is best snel maar het deel dat je moet mailen mag wel in de handleiding staan.
[ Voor 19% gewijzigd door Cave_Boy op 04-02-2023 09:01 . Reden: Mail mogen ontvangen ]
tot nu toe nog geen spijt van de x2 upgrade hier
Bevalt de upgrade?Cave_Boy schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 07:31:
[...]
Heb inmiddels ook die tekst erbij staan. Weet nu niet of dit automatisch is gebeurd. Heb dusver nog geen mail terug gehad.
Edit. Inmiddels zojuist ook een mail gehad. Blijkbaar moet je inderdaad een mail sturen maar. De respons is best snel maar het deel dat je moet mailen mag wel in de handleiding staan.
ik verwacht dat ik over een dag of 10 over de 98% (30 dgn gemiddeld) heen ben en dat ik dan de NFT krijg. Net op tijd. Ik vind het belangrijk om die te behalen omdat er steeds meer miners in mijn omgeving opduiken.
Het zou zonde zijn van de investering als ik mijn opbrengst moet delen.
Bevalt eigenlijk wel ondanks dat ik nooit de 98% zal halen. Dusver ben ik ook de enige nog (gelukkig). Al is de meeste hobby nu wel klaar. Geld is er ook uit. Net zoals Helium is het gewoon extra. Ben benieuwd of GEOD ook een stap naar andere munt gaat maken. GEOD is nu niet echt heel makkelijk om te zetten.PhRiXoS schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 09:17:
[...]
Bevalt de upgrade?
ik verwacht dat ik over een dag of 10 over de 98% (30 dgn gemiddeld) heen ben en dat ik dan de NFT krijg. Net op tijd. Ik vind het belangrijk om die te behalen omdat er steeds meer miners in mijn omgeving opduiken.
Het zou zonde zijn van de investering als ik mijn opbrengst moet delen.
bijna.. en nu maar hopen dat de NFT automatisch gekoppeld wordt
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/3x7Oj9AplMeEhWoAGdkCw5yE.jpg?f=user_large)
Spannend mijne is nu ongeveer 70. Veel meer zal ook wel niet worden.
Zolang er geen anderen zijn is dat geen probleemCave_Boy schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 17:32:
Spannend mijne is nu ongeveer 70. Veel meer zal ook wel niet worden.
Ik ben over de 98% heen. Uit discord begrijp ik dat het een paar dagen kan duren voor de nft wordt toegekend
Yes!! mijn NFT is binnen.
GefeliciteerdPhRiXoS schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 07:46:
Yes!! mijn NFT is binnen.
er is een storing zo te zien. alle tripple band miners zijn offline
na een uurtje opgelost.. heeft wel impact gehad op miners die nog bezig zijn om de 98% te behalen.PhRiXoS schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 16:54:
er is een storing zo te zien. alle tripple band miners zijn offline
Mijne was gezakt naar 30 procent zelfs ... Nu wel weer als vanoudsPhRiXoS schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 10:45:
[...]
na een uurtje opgelost.. heeft wel impact gehad op miners die nog bezig zijn om de 98% te behalen.
er is weer een dip geweest. het lijkt steeds alleen te gaan om de miners die zijn geupgrade.
ik verwacht dat er wel iets gedaan wordt met de gemiste rewards en de gemiste RRR (al is er nog genoeg tijd om de 98% te behalen)
ik verwacht dat er wel iets gedaan wordt met de gemiste rewards en de gemiste RRR (al is er nog genoeg tijd om de 98% te behalen)
Inmiddels zijn alle upgrade miners helemaal down.
Latest news from David about the network:
Right now only the 3-band is affected.
The good news is that we are getting customers to consume the data, the bad news is that we didn't anticipate the pressure on the server.
So we are trying to fix the problem while minimizing the impact on customers.
If your green line is fine, it will not impact your token reward.
If the green line drops due to our server issue, we will restore it.
We thank you for your understanding.
Right now only the 3-band is affected.
The good news is that we are getting customers to consume the data, the bad news is that we didn't anticipate the pressure on the server.
So we are trying to fix the problem while minimizing the impact on customers.
If your green line is fine, it will not impact your token reward.
If the green line drops due to our server issue, we will restore it.
We thank you for your understanding.
inmiddels draait alles weer een tijdje zonder problemen.
ik zit wel te wachten op een toevoeging op een exchange. het schijnt allemaal best lastig te zijn in deze tijd om je munt daar te laten verschijnen
ik zit wel te wachten op een toevoeging op een exchange. het schijnt allemaal best lastig te zijn in deze tijd om je munt daar te laten verschijnen
Hoop dat dit wel komt. Dusver 1x een paar GEOD als test omgezet. Vind hoe het nu gaat een beetje onhandig. Het kan ook de waarde goed doen. AL is de waarde momenteel wel aardig stabiel. Tegenover HNT (Helium) die alleen maar daalt.PhRiXoS schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 10:04:
inmiddels draait alles weer een tijdje zonder problemen.
als je nog een miner zoekt dan kun je nu een upgrade kaarrt kopen en na 11 april de miner zelf en dan heb je goedkoop een triple band minerOn April 11, Triple-Band Upgrade Cards will increase to $295 (from $195). Just a few more days to save $100 and earn 2X rewards.
Dual-Band Satellite Miners will DECREASE to $395 ($100 savings).
These price adjustments are a reflection of demand from GEODNET's customers wanting more stations deployed.
@Cave_Boy Heb jij ook een verschil in tokens die volgens de site zijn doorgestuurd naar Metamask en er in Metamask staat? Ik heb in Metamask zelf 68 tokens meer dan dat de site aangeeft. Geen idee waar die vandaan komen
Bij mij is er een verschil van 9. Fors minder dus.PhRiXoS schreef op vrijdag 7 april 2023 @ 09:48:
[...]
als je nog een miner zoekt dan kun je nu een upgrade kaarrt kopen en na 11 april de miner zelf en dan heb je goedkoop een triple band miner
@Cave_Boy Heb jij ook een verschil in tokens die volgens de site zijn doorgestuurd naar Metamask en er in Metamask staat? Ik heb in Metamask zelf 68 tokens meer dan dat de site aangeeft. Geen idee waar die vandaan komen
Ah, via discord heb ik vernomen dat dit komt doordat er een tijdje terug downtime was en dat hebben ze direct naar de wallet gecompenseerd.Cave_Boy schreef op vrijdag 7 april 2023 @ 10:34:
[...]
Bij mij is er een verschil van 9. Fors minder dus.
wel raar dat jij er maar 9 gekregen hebt.
Ik ben benieuwd hoeveel tokens je moet inleveren voor zo'n couponYou asked, and we listened.
On April 11, you will be able to redeem your $GEOD Tokens for a $300 Coupon, which can be applied to purchase any authorized GEODNET Satellite Miner or upgrade card worldwide.
Details coming soon.
Persoonlijk heb ik niet heel veel interesse. Heb een zo'n apparaat en plek ergens voor een 2e heb ik niet.PhRiXoS schreef op zaterdag 8 april 2023 @ 20:02:
[...]
Ik ben benieuwd hoeveel tokens je moet inleveren voor zo'n coupon
Alleen als je nog plek hebt of toevallig op de een of andere manier al GEOD hebt binnen gekregen en je wilt zo'n apparaat lijkt mij dit interessant. Coupons vervallen namelijk ook na verloop van tijd.
De huidige koers zou 14811,236835909272 GEOD voor 300 USD zijn.
Dit zou met de max 90 GEOD op een dag in totaal 13330 dagen zijn.
( Kan zijn ochtend rekenfoutje)
Wat mij wel is opgevallen:
Sinds de laatste update is het verbruik met ongeveer 1 Watt naar beneden gegaan. Volgens de slimme stekker die ik ertussen heb althans ( zit erin anders kon ik de stekker niet in dat blok doen ivm twee stekkers bijelkaar).
[ Voor 15% gewijzigd door Cave_Boy op 09-04-2023 06:22 ]
14811 delen door 90 geeft 13330 als uitkomst? Die rekenmethode moet je toch eens uitleggen.Cave_Boy schreef op zondag 9 april 2023 @ 06:19:
[...]
Persoonlijk heb ik niet heel veel interesse. Heb een zo'n apparaat en plek ergens voor een 2e heb ik niet.
Alleen als je nog plek hebt of toevallig op de een of andere manier al GEOD hebt binnen gekregen en je wilt zo'n apparaat lijkt mij dit interessant. Coupons vervallen namelijk ook na verloop van tijd.
Sinds de laatste update is het verbruik met ongeveer 1 Watt naar beneden gegaan. Volgens de slimme stekker die ik ertussen heb althans ( zit erin anders kon ik de stekker niet in dat blok doen ivm twee stekkers bijelkaar).
is een ochtendrekenfoutjeCave_Boy schreef op zondag 9 april 2023 @ 06:19:
[...]
Persoonlijk heb ik niet heel veel interesse. Heb een zo'n apparaat en plek ergens voor een 2e heb ik niet.
als je uitgaat van een tokenprijs van 0,02 dollar dan zou je 15000 tokens nodig hebben voor 300 dollar
Als je maximaal 96 tokens per dag kan krijgen bij een triple band miner dan heb je ruim 156 dagen nodig.
maar het is niet gezegd dat de voucher de tokenprijs aanhoudt. Ik begreep dat ze wat voor de early adapters willen terug doen. Dus misschien krijg je wel meer waarde dan de huidige koers voor je tokens.
6000 Geod voor een Coupon van 300 dollar
Dat is dus voor een tokenprijs van 0,05 dollar. Stuk beter dus dan de huidige prijs van 0,02 dollar
https://shop.geodnet.com/buy/849451679473262410
Voorraad is beperkt.
Omdat ik geen andere lokatie beschikbaar heb koop ik er geen.
Dat is dus voor een tokenprijs van 0,05 dollar. Stuk beter dus dan de huidige prijs van 0,02 dollar
https://shop.geodnet.com/buy/849451679473262410
Voorraad is beperkt.
Omdat ik geen andere lokatie beschikbaar heb koop ik er geen.
Week een week update mogen ontvangen.
Dit keer zal ik deze ook eens hier posten. De ontwerpers/ makers zijn naar mijn inzicht wel behoorlijk actief.
Persoonlijk was ik verrast met de onderste vraag. Wist niet dat dit op de planning stond (zelf ook een tijdje niet veel gekeken).
Dit keer zal ik deze ook eens hier posten. De ontwerpers/ makers zijn naar mijn inzicht wel behoorlijk actief.
Persoonlijk was ik verrast met de onderste vraag. Wist niet dat dit op de planning stond (zelf ook een tijdje niet veel gekeken).
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
125
126
127
128
129
130
131
132
133
134
135
136
137
138
139
140
141
142
143
144
145
146
147
148
149
150
151
152
153
154
155
156
157
158
159
160
161
162
163
164
165
166
167
168
169
170
171
172
173
174
175
176
177
178
179
180
181
182
183
184
185
186
187
188
189
190
191
192
193
194
195
196
197
198
199
200
201
202
203
204
205
206
207
208
209
210
211
212
213
214
215
216
217
218
219
220
221
222
223
224
225
226
227
228
229
| Question: 2023/04/04 Formal Whitepaper Would be nice to have a whitepaper for token distribution. The non-transparency makes it hard to make an informed decision. Any plans on creating this soon? Also, understand the concern with creating security, and a subDao would likely need to be created. Do you have a roadmap for this timeline? Answer: Yes, we are publishing a Tokenomics AMA and the content that includes key wallet addresses for revenue and token burn policy. Publish date is 4/28 Question: 2023/04/04 Clear emissions schedule With no clear whitepaper and the pushed halving, what is the emission schedule, and is there a working discord group working on it? The community involved tokenomics in separating the OPCo and limiting regulation. Answer: We have pushed halving for a short period to allow for some of the initial rollout delays that occurred and still occurring primarily in India. The schedule will be published this week with some allowance for the delays. Question: 2023/04/11 Token When will the Tocenomics be sorted out? It’s been more than a year. Answer: We have a Tokenomics 4/28. Seite 2 | 5 Question: 2023/04/11 Token Why is the revenue from selling the data (100.000$) not used to buy back the token? The token is essentially useless with this business model. Answer: We have been discussing with key customers right model as well as funding the operations and set up of GeoDAO without external VC investment. A token burn will occur this week 4/24, and a formal buy back burn model presented at the Tokenomics AMA on 4/28. Question: 2023/04/11 Feedback It would be good to disclose your revenue streams and for what and what not you use the raised money with the data provided by the people. Answer: Revenue will be on chain within next few days and officially starting from May 1. We are not paying salaries to project founders, and investment has been focused on generating data services users. Question: 2023/04/12 General Token I was approaching this project now, but the fact that data are sold in fiat makes me ask what the token’s utility is. May someone answer this? I thank those people who moaned about this. In particular, I wouldn’t say I like that the project is small, so there’s time to share the tokenomics. I think that at least a draft is necessary when you sell 700$ for equipment. So what’s the utility of the token? I ask as I a potentially interested in Answer: Payments will be converted to GEOD token and used to buy back and burn GEOD token. There are three initial utilities to the GEOD token all which will be discussed at the Tokenomics AMA on 4/28 1. Equipment Discounts 2. Data Services Acquisition (GNSS Corrections) 3. Advanced Network Features including Staking Question: 2023/04/12 Token Why is the PROJECT already making sales and the tokenomics is not made? Don’t you think this is a vital part of a healthy project? Answer: Yes, we do. We also think it is vital to plan carefully so as not to promote models without sufficient facts and customer validation from the core web2 customers which make the primary revenue and near-term users of GEODNET data in the near term. Question: 2023/04/12 General Has GEODNET assumed that already selling data from our miners? Why didn’t the money was used on the project? In that way, you are not adding value to the company GEODNET but removing instead. Answer: Yes, we started last year with trials and early revenue. We have a growing pipeline. The first few months is small relative and the network has many expenses outside of miners. The project also does not have outside VC capital. The funds have been used exclusively to add value to GEODNET. Finally, token buy and burn has started and formal details will be published this week. Seite 3 | 5 Question: 2023/04/12 Token What is the deal with the data being purchased in USD and not in Tokens? Answer: We will offer both options allowing on board for crypto native and non-crypto native companies. In the end, data purchases will indeed be converted to GEOD token purchases and burned. Question: 2023/04/12 General Suggestion can the voucher be used for future, possible, remote programs? If additional programs pop up, would current India investors have some priority? That would be cool. Answer: The remote mining program is a little complex as is and it has taken longer than expected. The major focus of vouchers will be for Equipment Discounts and Purchases. Question: 2023/04/13 Wish Do you plan to introduce an app for GEODNET? Answer: No plan to make an app to replace either the WebUI or the web console. As a wallet function, Metamask and other ERC20 apps are great more complete and secure than anything we could make. The apps and SDK that we are investing in is focused on promoting use of GEODNET as a service (not for setting up or controlling miners) Question: 2023/04/16 Device NFT I would like to know if the unit needs replacing because of hardware issues; what will be the situation with an NFT? E.g., When you replace the unit, can someone install it in the hex, or is there already? Also, it would be nice to know if you will be allowed a certain amount of time to replace the unit, and the NFT will then be associated with the replaced new unit. Answer: Yes, we have a bind and unbind feature in the testnet that solves this problem. We will discuss the feature at the AMA. The feature will be released by May 10. Question: 2023/04/16 Technical Any idea on the useful lifespan of the miners and antenna when deployed? Are we estimating 4-5 years or more? It is essential for costing long-term service. Answer: 5 years is a reasonable estimate. Warranty is 1-year for excluding customer damage (water, power supply, over heating, lightening, etc...) Question: 2023/04/16 Token What does the team do to the tokens of the VOUCHER? Answer: They are being burned. Please see the announcement on our Twitter or Discord. Question: 2023/04/16 General What’s the thing with partnerships? Is the project interested in partnering with a country that already has its own cover? Answer: Yes, we evaluate each case by case to ensure quality and trust. Seite 4 | 5 Question: 2023/04/17 Suggestion I suggest that customers should be paying for data with GEODNET COINS, and if the data was to be paid for in fiat, the fiat should be put back into the coin. Answer: Yes, this will happen from this week. Question: 2023/04/17 Token I believe a Focus on a tokenomics needs to be done Answer: See other answers Question: 2023/04/17 General Do you plan to sell data for GEOD or just fiat Answer: In the end 80% of revenue received to GEODNET Foundation (GeoDAO) will result in GEOD token burn Question: 2023/04/17 Suggestion You sold 50 coupons each, giving you just over a quarter of a million coins. I believe that all the coins made from the sale of the coupons should be put into a stake pool as well as the money you are making of customers for the data you are selling by converting the Fiat they pay you into GEOD and also put in that into a steak pool. Answer: The tokens are burned. Question: 2023/04/11 NFT I've been a miner for 15 days, but I still don't understand why it appears on my pending NFT account. Answer: NFT is available after 30 days if the RRR of 98% is maintained. NFT will show pending until it is earned. Question: 2023/04/12 Token We miners in the tokenomics take 35%, and the team, after all this time (ok, no exchange, let's hope something in Q3-Q4), still hasn't added liquidity to the pool. I believe in the project, but the team needs to be more precise and start hurrying up. For example, will the team use these GEOD tokens for the coupon to burn or dump them to make a profit? This is not clear; more communication is needed. Answer: The tokens are burned. A lot of Crypto projects that “hurry” to go nowhere – all noise no signal. Let’s not do that. Question: 2023/04/04 Token Are there news for the liquidity of the pool? Thanks Answer: We will start moving revenue on chain as highlighted above starting this week. Seite 5 | 5 Question: 2023/04/12 Device When will it be possible to convert sensecap and others helium miners? Please deadline, don’t just share soon or asap. Thanks Answer: Yes, we are doing this. We don’t want to commit to a specific deadline yet as we juggling many items. Before the end of June is a reasonable expectation. |
ik wist dat ook niet. wel interessant. maar ik vraag me af of dit gaat werken voor mijn linxdot.Cave_Boy schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 06:31:
Week een week update mogen ontvangen.
Question: 2023/04/12 Device
When will it be possible to convert sensecap and others helium miners?
Please deadline, don’t just share soon or asap.
Thanks
Answer: Yes, we are doing this.
We don’t want to commit to a specific deadline yet as we juggling many items.
Before the end of June is a reasonable expectation.[/code]
ik heb nog steeds geen How To gevonden om deze miner om te zetten naar Crankk.
Vaak werkt dit alleen met een losse SD kaart en deze zit niet in een linxdot.
Het is een aanname maar eigenlijk verschillen deze apparaten niet veel van elkaar dus lijkt mij dat dit ook niet een groot ding moet zijn.PhRiXoS schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 11:23:
[...]
ik wist dat ook niet. wel interessant. maar ik vraag me af of dit gaat werken voor mijn linxdot.
ik heb nog steeds geen How To gevonden om deze miner om te zetten naar Crankk.
Vaak werkt dit alleen met een losse SD kaart en deze zit niet in een linxdot.
Inmiddels gelezen dat ze (crankk) bezig zijn met de onboarding voor linxdotCave_Boy schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 13:54:
[...]
Het is een aanname maar eigenlijk verschillen deze apparaten niet veel van elkaar dus lijkt mij dat dit ook niet een groot ding moet zijn.
Dal binnenkort op de site komen
uit de Ask Me Anything (AMA) sessie van 28 april:
- Vanaf 10 mei zullen miner die in dezelfde hex staan, maar geen NFT hebben de opbrengst moeten delen.
dus heb je 3 miners in een hex dan ontvang je nog maar 33% Geod tokens
(Miners met een NFT blijven altijd 100% tokens ontvangen)
- Miners met een NFT kunnen vanaf 31 mei verplaats worden naar een andere hex zolang daar geen andere miner met NFT zich al bevind
- Eind juni is de eerste halving. Daarna is er weer een in juni 2024
- Vanaf 10 mei zullen miner die in dezelfde hex staan, maar geen NFT hebben de opbrengst moeten delen.
dus heb je 3 miners in een hex dan ontvang je nog maar 33% Geod tokens
(Miners met een NFT blijven altijd 100% tokens ontvangen)
- Miners met een NFT kunnen vanaf 31 mei verplaats worden naar een andere hex zolang daar geen andere miner met NFT zich al bevind
- Eind juni is de eerste halving. Daarna is er weer een in juni 2024
Ben zelf een beetje bezig geweest. Ondertussen is mijn miner gewoon braaf zijn werk blijven doen (wel zo fijn). De waarde van GEOD is ongeveer hetzelfde gebleven tot zelfs heel minimaal gestegen).
Hierbij de Q&A van de afgelopen 2 weken.
Het is wel duidelijk dat ze nog flink ermee bezig zijn. Dat is positief. Ben alleen benieuwd welke richting het uiteindelijk gaat. Wordt het zoals Helium?
Hierbij de Q&A van de afgelopen 2 weken.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
| 2023/04/20 Token Suggestion hello, my suggestion comes because I see the same mistake made in all projects. Each time a coin goes to a exchange, it only enters one!! and in the days before everyone gets excited, the coin goes up, and when it is released or put on a new exchange, the coin falls on the same day.. so my suggestion for this not to happen is to launch it on the same day at the same time on 5/5 10/15 exchanges at the same time. Just coordinate the opening of all exchanges. compliments Answer: It is primarily up to exchanges to list us, and it may be hard to synchronize multiple exchanges to list us simultaneously. We are focused on building a network and growing the revenue of the project to burn more tokens. The exchanges we have talked to so far want a large number of tokens and fiat in order to list the project w/o a guarantee of new investors. This would not be in the interest of the project. Question: 2023/04/20 Console Wish General Token Wallet Suggestion enter a second email on the dashboard for remote mining. and in the dashboard itself or in a wallet application we have access to all the movements and be able to stake in the wallet too.. by the way it was interesting to launch the token in several exchanges and have stake before the launch or on the same day.. greetings Answer: We can add two emails. The target is the end of June or sooner. Seite 2 | 2 Question: 2023/04/20 Bug My son, N.W, bought a miner well over a year ago and was back and forth forever with support before they finally acknowledged that his unit was defective (""first one ever"") and they sent him a new one. Since he missed out on a year of earning, I am hoping that some other compensation will be forthcoming (e.g. a 2nd miner). What can be done for him? G.W Answer: Geo will take a look. Please contact support@geodnet.com Question: 2023/04/21 General Token Suggestion hello team something that I see all the projects get wrong in relation to the launch of the coin. Most do the same!! It launches for an exchange and that's it, and they enter several little by little.. The offer is always great, and on the day of the launch, instead of going up, the value always drops.. If the launches are made in 10 exchanges, and together with stake master nodes or something that increases demand and blocks the coin.. The problem with projects raising the value is always the same.. like all launches, funnels have to be created to launch and sell the coin.. If you do one of these and one good marketing for launching pair exchanges and pulling capital investors to buy on exchanges creates an absurd wave.. But if the currency is not useful, it also quickly falls Answer: See the answer above. Question: 2023/04/27 Other Provider/Validator Looking through the whitepaper it would appear that Providers or nodes are an integral part of the network. I also noticed that Phase 2 involves 10,000 of these as opposed to 1,000 in Phase 1. Do you plan to open Provider/Validator Node mining to the general public? If so, can you give us a timeliness? Answer: Yes, we are going to do this. We are first doing the staking program announced at the AMA that supports dynamically incentivizing new locations. This is targeted for the end of June. After that, we will work on decentralizing the validator and service providers nodes as described in the white paper. This additionally decentralized method will be of great value to data resellers as well. 2023/04/30 Console Wish I would like to see a log file for the miner in the MobileCM interface, so that if there are problems with the Internet network etc., you can read about the problem. Will there ever be such a thing? Answer: Yes, we can add a basic graph on it. I have put in a request to HYFIX’s miner firmware team on this feature. Question: 2023/04/29 NFT Explicacin de los NFT desde cero / Explanation of NFTs from scratch Note Rouven: Please enter questions in English. Thank you very much. Answer: There is a good article on the NFT program here: https://medium.com/geodnet/what-is-a-location-nft-and-how-to-earn-it-7b90f3459ab8 Seite 2 | 2 Question: 2023/04/29 Token Two questions: - in the previous AMA it was said that the team wanted to add a large amount of liquidity to the pool (and the time has also come since the project has been operational for about a year), do you want to do it immediately or else we have to wait for a token listing on a CEX ? Will the tokenomics for us miners always remain so low at 35% or is it possible to see an improvement? Thank you Answer: We would definitely like to add more liquidity to the pool. We are buying back more and more tokens from data revenue (80% of network revenue is being spent on token buy backs) as one step. You can see that activity here. https://polygonscan.com/address/0xc327C048d75398Da9DB5254679bb84a4a9e42010 If the crypto market improves, we hope some additional investors and market makers may see opportunity to participate in GEODNET liquidity pool. As to the second question, it is possible some portion Ecosystem supply (10%) may eventually merge to mining depending on future milestones of the project. Question: 2023/05/01 Suggestion the india miner is unstable. Is there an option (button) that can be added that the administrator receives direct mail if its offline. Answer: Yes, we are working on this. |
Het is wel duidelijk dat ze nog flink ermee bezig zijn. Dat is positief. Ben alleen benieuwd welke richting het uiteindelijk gaat. Wordt het zoals Helium?
de token verdeling van miners in dezelfde hex is geactiveerd.
https://drive.google.com/...ddttJTbM6G0cr01_PXGN/view
alle details zijn hier te vinden:In order to strengthen the network, we've released a new reward structure for satellite miners in hexes. Miners with a Location NFT in a hex will get 100% of the earnings, but other miners will begin sharing rewards. This incentivizes a healthy distribution of deployments, which adds value to the entire project.
https://drive.google.com/...ddttJTbM6G0cr01_PXGN/view
En we zijn inmiddels weer wat tijd verder. Ja het is een beetje stil project maar eigenlijk wel stabiel (in werking en opbrengst).
In de laatste nieuwsbrief is inmiddels ook wat meer informatie gegeven over NTRIP en voor nu het gratis gebruik hiervan.
Aanmelden kan hier: https://geodnet.com/ntrip/
De gehele nieuwsbrief (nr. 20) is hier terug te lezen: https://drive.google.com/...VXQ85IQuwrFEYpBV2nbM/view
Nieuwsbrief nummer 18 en 19 kun je hier teruglezen: https://drive.google.com/...0mJPj7CAPLpcSFWDkmxU/view
In de laatste nieuwsbrief is inmiddels ook wat meer informatie gegeven over NTRIP en voor nu het gratis gebruik hiervan.
Aanmelden kan hier: https://geodnet.com/ntrip/
De gehele nieuwsbrief (nr. 20) is hier terug te lezen: https://drive.google.com/...VXQ85IQuwrFEYpBV2nbM/view
Nieuwsbrief nummer 18 en 19 kun je hier teruglezen: https://drive.google.com/...0mJPj7CAPLpcSFWDkmxU/view
$GEOD Token Rewards Halving is June 30
The upcoming halving is designed to achieve deflationary burn mint equilibrium by 2025. This incentivizes significant network growth, which fosters more applications and increased customer revenue, adding overall value to the project.
Although halvings can frustrate some, they contribute to the long-term health of the project.
— The GEODNET Team.
Ik vraag me wel af in hoeverre dit effect zal hebben. De verwachting is dat de waarde ook mogelijk langzaam gaat stijgen.
Als de waarde niet stijgt is het nadelig voor de opbrengstCave_Boy schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 14:40:
[...]
Ik vraag me wel af in hoeverre dit effect zal hebben. De verwachting is dat de waarde ook mogelijk langzaam gaat stijgen.
En ook wordt het minder aantrekkelijk om te starten met een miner
Hoop ook dan dat de waarde stijgt . Al hebben de meeste die vroeg begonnen zijn imiddels wel alles eruit heb ik het idee.PhRiXoS schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 14:42:
[...]
Als de waarde niet stijgt is het nadelig voor de opbrengst
En ook wordt het minder aantrekkelijk om te starten met een miner
Inmiddels is het halveren van de opbrengst ingegaan.
De opbrengst op mijn GEOD set zijn inderdaad gehalveerd.
Als je kijkt naar de waarde dan zie je wel een piek echter die is eigenlijk dusdanig klein dat er nog niet echt van een flinke stijging te spreken is.
Hier een filmpje met wat meer uitleg over GEOD en ze hebben het over de geschiedenis maar ook over de komende plannen. Het viel mij wel op dat Europa fors meer stations heeft dan de Verenigde Staten.
In de video hebben ze het ook over de toepassingen.
https://drive.google.com/file/d/1fyg_yCSQXEU58Maio0ZtU4ZCAy2H8IuQ/view
De opbrengst op mijn GEOD set zijn inderdaad gehalveerd.
Als je kijkt naar de waarde dan zie je wel een piek echter die is eigenlijk dusdanig klein dat er nog niet echt van een flinke stijging te spreken is.
Hier een filmpje met wat meer uitleg over GEOD en ze hebben het over de geschiedenis maar ook over de komende plannen. Het viel mij wel op dat Europa fors meer stations heeft dan de Verenigde Staten.
In de video hebben ze het ook over de toepassingen.
https://drive.google.com/file/d/1fyg_yCSQXEU58Maio0ZtU4ZCAy2H8IuQ/view
ik hoop dat op termijn de waarde van Geod weer terug gaat naar 0,05.
het is mij nog steeds niet heel duidelijk waarom halving goed is voor het project.
kan iemand dat kort uitleggen?
het is mij nog steeds niet heel duidelijk waarom halving goed is voor het project.
Het heeft op dit moment nog niet eens de helft daarvan als waarde.PhRiXoS schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 08:17:
ik hoop dat op termijn de waarde van Geod weer terug gaat naar 0,05.
Ik weet niet helemaal zeker of het zo is maar ik meende dat ze juist de hoeveelheid van de GEOD coins deden verminderen zodat ze zeldzamer zouden worden. Echter je krijgt pas echt een stijging als er veel gehandeld mee wordt maar dat is maar minimaal aan de gang (het kan ook eigenlijk alleen op lastige manier).
Edit:
Moet wel zeggen dat mijn enthousiasme wel wat meer van dit project af is. Ik heb ook het idee dat als ik een leuk ander project zie dat een antenne nodig heeft (kabel nu toch al liggen) dan neem ik dat mogelijk wel in overweging. Heb het gehele project er wel netjes uit en iets extra. Eigenlijk slecht voor het project maar dit maakt het zo wel minder leuk.
Extra edit: bovenstaande is eigenlijk ook geldig voor Helium Al loopt dat nog wel harder en is het daardoor aantrekkelijker.
[ Voor 26% gewijzigd door Cave_Boy op 04-07-2023 09:11 ]
ik snap dat het enthousiasme minder wordt.. maar dat komt ook omdat het nu eenmaal draait en verder niets doet voor jou (tenzij je de data wil gebruiken).
de miner doet het verder prima en is erg stabiel. Ik heb mijn geld er ook uit en laat hem nu gewoon draaien.
dat is wel anders dan bij Helium. Dat draait bij mij voor geen meter. Ik begrijp van de Crankk update dat in week 31 Linxdot ondersteund gaat worden. Grote kans dat ik mijn helium miner dan ga ombouwen.
de miner doet het verder prima en is erg stabiel. Ik heb mijn geld er ook uit en laat hem nu gewoon draaien.
dat is wel anders dan bij Helium. Dat draait bij mij voor geen meter. Ik begrijp van de Crankk update dat in week 31 Linxdot ondersteund gaat worden. Grote kans dat ik mijn helium miner dan ga ombouwen.
Cave_Boy schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 09:02:
[...]
Heb het gehele project er wel netjes uit en iets extra. Eigenlijk slecht voor het project maar dit maakt het zo wel minder leuk.
Wat bedoelen jullie hiermee?PhRiXoS schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 09:23:
Ik heb mijn geld er ook uit en laat hem nu gewoon draaien.
- Dat je inmiddels genoeg GEOD tokens hebt verdiend die maal de huidige koers virtueel meer waard zijn dan de investering?
- Of heb je de verdiende GEOD tokens ook echt omgezet naar euro's?
Ik heb nog niet niet naar Euro maar naar een andere stabielere munt. Kan wel Euro van maken maar ik maak er gewoon een wat grotere hoeveelheid van.spacewagon schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 10:12:
[...]
[...]
Wat bedoelen jullie hiermee?
Heb inmiddels ook vaak genoeg gekeken naar Crank. Echter ik haal op de een of andere mannier nu niet eruit dat de verdiensten beter zijn tegenover Helium. Als ik op de kaartjes kijk dan zie ik wel dat een behoorlijk deel oud Helium miners over zijn gegaan naar Crank.
in mijn geval zijn het nog steeds GEOD tokens. Dus het is puur virtueel. Mocht de munt volledig instorten dan was het een leuk avontuur.spacewagon schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 10:12:
[...]
[...]
Wat bedoelen jullie hiermee?
- Dat je inmiddels genoeg GEOD tokens hebt verdiend die maal de huidige koers virtueel meer waard zijn dan de investering?
Wordt wakker en zie dat ik vanaf een uur of 23 totaal geen activiteit meer hebt met de miner. De miner was keurig aan maar in de console stond het op 0. Vorige keren bij zoiets zag ik nog wel activiteit maar minder. Status op apparaat was ook anders dan gewend. Alle lampjes deden branden terwijl de middelste juist normaal knippert. Heb hem met aan uit schakelaar maar herstart gegeven. Even wachten nu. Hij knippert nu wel weer zoals vanouds.
doet hij het nu weer?
ik heb dat nog niet meegemaakt
*klopt af
*klopt af
Ja heb even gewacht en gekeken of hij weer ok doet en zo lijkt het wel. Was even vreemd.PhRiXoS schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 09:50:
doet hij het nu weer?
*klopt af
En er is weer in de GEOD wereld een update. Het gaat dusver wel positief. Moet zeggen het gaat sloom maar stabiel.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/CGFcbrOYDHRLNuPmFTxA8nev.jpg?f=user_large)
GEODNET Continues to Expand the Network
GEODNET is proving a significant use case for the #DePIN model.
No other GNSS network has grown this quickly, and the number of customers and amount of revenue already flowing through the project in just 1.5 years has even surprised us.
Watch the announcement video on DePIN State.
Check out the News Release.
— The GEODNET Team.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YB4QxCO4ZzyuLuCKrnYO3Jqf.jpg?f=user_large)
July 2023 Token Burn
This is the second $GEOD token burn in two weeks. Monetizing GEODNET's data is driving these burns, thanks to our growing list of direct and data reseller customers.
Every burn strengthens the network and adds value to the community.
Check it here.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/CGFcbrOYDHRLNuPmFTxA8nev.jpg?f=user_large)
GEODNET Continues to Expand the Network
GEODNET is proving a significant use case for the #DePIN model.
No other GNSS network has grown this quickly, and the number of customers and amount of revenue already flowing through the project in just 1.5 years has even surprised us.
Watch the announcement video on DePIN State.
Check out the News Release.
— The GEODNET Team.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YB4QxCO4ZzyuLuCKrnYO3Jqf.jpg?f=user_large)
July 2023 Token Burn
This is the second $GEOD token burn in two weeks. Monetizing GEODNET's data is driving these burns, thanks to our growing list of direct and data reseller customers.
Every burn strengthens the network and adds value to the community.
Check it here.
Vanaf gisteravond rond 22 uur krijg ik spontaan weer mailtjes dat mijn setup onstabiel is. Er is niks aan veranderd. Kijk ik naar de status zie ik in dit geval Idle staan en niet zoals vertrouwd Active.
Opbrengst is dan nu ook 0.
Zodra ik even tijd heb weer hetzelfde als de vorige keer doen (stroom eraf en weer stroom erop).
Zodra ik even tijd heb weer hetzelfde als de vorige keer doen (stroom eraf en weer stroom erop).
dat is wel vreemd. misschien eens met support contact op nemen? misschien kunnen ze iets zien in de logs?Cave_Boy schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 07:23:
Vanaf gisteravond rond 22 uur krijg ik spontaan weer mailtjes dat mijn setup onstabiel is. Er is niks aan veranderd. Kijk ik naar de status zie ik in dit geval Idle staan en niet zoals vertrouwd Active.
Heb zelf nog niks gedaan maar hij is nu ruim 5 uur inmiddels actief en werkt naar behoren. Ik ga inderdaad wel even de logs pakke.
mijn miner draait vandaag precies een jaar.
in dat jaar heeft hij net geen 25000 tokens gemined. kleine 800 doller met de koers van nu.
ik ben dik tevreden vooralsnog.
in dat jaar heeft hij net geen 25000 tokens gemined. kleine 800 doller met de koers van nu.
Hartelijk gefeliciteerd. Kreeg nu ook een mail dat ze superhex gaan doen. Verder nog niet gelezen. Voor mijn positie niet interessant. Vermoed voor vele anderen wel.PhRiXoS schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 11:43:
mijn miner draait vandaag precies een jaar.
het staken is best interessant. Wat ik er van begreep:Cave_Boy schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 17:32:
[...]
Hartelijk gefeliciteerd. Kreeg nu ook een mail dat ze superhex gaan doen. Verder nog niet gelezen. Voor mijn positie niet interessant. Vermoed voor vele anderen wel.
Er zijn 50.000 token nodig om te staken.
Periode is 1 jaar. Daarna krijg je je tokens terug + 10%.
Rewards voor de eerste miner start met 4x in de superhex en 2x voor de 2e en 3e miner in een van de omliggende lege hexes.
Als er geen miners in de omliggende hexes zit krijgt je na 30 dagen een verhoging van 2x er bij (dit blijft steeds verhogen tot dag 180, dus max 12x er bij na 180 dagen).
Na een jaar stopt het staking en verdwijnt de superhex en de verhoogde aantal rewards.
Je kan met miners in de buurt samenwerken om 50.000 tokens te krijgen. Minimale aantal is 2000 tokens per miner.
Wie het eerst start in de superhex heeft de grootste reward verhoging.
Er wordt gekeken of een superhex waarde heeft voor het netwerk, dus je kan niet zomaar gaan staken.
Er wordt gestart met enkele aangewezen gebieden die geschikt zijn voor staken. Dit zijn gebieden waar nu al betalende klanten zitten.
Later komt de mogelijkheid om een voorstel te doen voor een gebied als deze nog niet in aangewezen. Dit voorstal kan worden goedgekeurd en dan wordt het gebied beschikbaargesteld om in te vullen als superhex
Al met al best interessant als je kunt gaan staken.
Als je wil staken, heb je dus 50.000 tokens nodig én een miner in die superhex?PhRiXoS schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 10:35:
[...]
het staken is best interessant. Wat ik er van begreep:
Er zijn 50.000 token nodig om te staken.
Periode is 1 jaar. Daarna krijg je je tokens terug + 10%.
Rewards voor de eerste miner start met 4x in de superhex en 2x voor de 2e en 3e miner in een van de omliggende lege hexes.
Als er geen miners in de omliggende hexes zit krijgt je na 30 dagen een verhoging van 2x er bij (dit blijft steeds verhogen tot dag 180, dus max 12x er bij na 180 dagen).
Na een jaar stopt het staking en verdwijnt de superhex en de verhoogde aantal rewards.
Je kan met miners in de buurt samenwerken om 50.000 tokens te krijgen. Minimale aantal is 2000 tokens per miner.
Wie het eerst start in de superhex heeft de grootste reward verhoging.
Er wordt gekeken of een superhex waarde heeft voor het netwerk, dus je kan niet zomaar gaan staken.
Er wordt gestart met enkele aangewezen gebieden die geschikt zijn voor staken. Dit zijn gebieden waar nu al betalende klanten zitten.
Later komt de mogelijkheid om een voorstel te doen voor een gebied als deze nog niet in aangewezen. Dit voorstal kan worden goedgekeurd en dan wordt het gebied beschikbaargesteld om in te vullen als superhex
Al met al best interessant als je kunt gaan staken.
Kloptspacewagon schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 13:24:
[...]
Als je wil staken, heb je dus 50.000 tokens nodig én een miner in die superhex?
Stake Center is live. Console is aangepast
Op dit moment nog geen lokaties in Nederland beschikbaar
Op dit moment nog geen lokaties in Nederland beschikbaar
Ik zie dat je kunt staken met minimaal 2.000 tokens. Je hebt er dus geen 50.000 nodig. En je hebt ook geen miner in die hex nodig om te kunnen staken.
Als je een stake doet (zonder dat je een miner deployed in die hex), dan verdien je tien procent extra tokens.
Als je een stake doet (zonder dat je een miner deployed in die hex), dan verdien je tien procent extra tokens.
klopt, minimaal 2000 tokens. schreef ik ook.spacewagon schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 16:03:
Ik zie dat je kunt staken met minimaal 2.000 tokens. Je hebt er dus geen 50.000 nodig. En je hebt ook geen miner in die hex nodig om te kunnen staken.
ik zie wel dat het niet allemaal 50K superhexes zijn.
Edit: het zijn wel allemaal 50K superhexes.. maar als er al een deel gestaked wordt zie je nog hoeveel er nodig zijn (aantal tokens en ook het percentage)
[ Voor 13% gewijzigd door PhRiXoS op 23-08-2023 16:46 ]
Heb in mijn wallet ruim de hoeveelheid echter de knop om wallet te connecten wil hij maar niet doen (Google Chrome als Edge .. Knop werkt niet).PhRiXoS schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 16:10:
[...]
klopt, minimaal 2000 tokens. schreef ik ook.
ik kreeg wel een pop-up en kon wel connecten.
maar kun je nu wel staken dan zonder dat je een miner in dat gebied heb?
EDIT
hier meer info en net iets anders dan ik hierboven beschreven had
https://medium.com/geodne...y-stake-geod-984e68fed995
als je geen miner in het gebied heb krijg je na een jaar 10% rente van je inleg aan tokens.
het wordt dus interessant als een superhex actief wordt, dwz alle volledig aantal tokens gestaked om daar dan een miner neer te zetten omdat dan de miltipier gaat op gaat
Slim bedacht
EDIT
als je geen miner in het gebied heb krijg je na een jaar 10% rente van je inleg aan tokens.
het wordt dus interessant als een superhex actief wordt, dwz alle volledig aantal tokens gestaked om daar dan een miner neer te zetten omdat dan de miltipier gaat op gaat
Slim bedacht
[ Voor 64% gewijzigd door PhRiXoS op 23-08-2023 16:23 ]
Thanks, had dat even gemist!PhRiXoS schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 16:10:
[...]
klopt, minimaal 2000 tokens. schreef ik ook.
Je kunt dus overal ter wereld gaan staken. Je verdient er tien procent mee. Niet super veel natuurlijk. Maar wel meer dan op je bankrekening 😅.PhRiXoS schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 16:15:
ik kreeg wel een pop-up en kon wel connecten.
EDIT
Slim bedacht
Je moet dus zorgen dat je gaat staken in een hex waarvan de kans groot is dat ‘ie vol gaat raken. Toch?
let wel
Win-win.
als je, net als ik, niets met je tokens gaat doen de komende tijd is het risico niet hoog. Je kan een jaar niet bij je tokens en in het ergste geval krijg je ze na 180 dagen terug omdat er geen miner geplaatst is.
ik ga zo eens een plekje uitzoeken om 20K tokens te staken.
Edit: ik heb een Hex opvuld met de benodigde tokens en een ander rijkelijk aangevuld.
Metamask deed beetje raar. Wilde een maximum aantal tokens weten die ik zou willen spenderen. Na bevestigen dat ik wilde staken gaf metamask aan dat het succesvol was. Maar er gebeurde niets. Toen nog eens gedaan en toen deed hij het wel. Dat ging 3x zo, dus denk dat het de normale manier is.
Geen tokens kwijt.
Hey! ik ben aan het staken. Whohooo
ze proberen dus met de superhexes mensen te verleiden om daar juist een miner neer te zetten omdat de opbrengst hoger is dan. Ze willen de miners waarschijnlijk daar omdat er betalende klanten zijn.If after 180 days from staking, the Active SuperHex is still empty without any active miners, then the stake is released without 10% bonus and the SuperHex is returned to an unstaked state.
Win-win.
als je, net als ik, niets met je tokens gaat doen de komende tijd is het risico niet hoog. Je kan een jaar niet bij je tokens en in het ergste geval krijg je ze na 180 dagen terug omdat er geen miner geplaatst is.
ik ga zo eens een plekje uitzoeken om 20K tokens te staken.
Edit: ik heb een Hex opvuld met de benodigde tokens en een ander rijkelijk aangevuld.
Metamask deed beetje raar. Wilde een maximum aantal tokens weten die ik zou willen spenderen. Na bevestigen dat ik wilde staken gaf metamask aan dat het succesvol was. Maar er gebeurde niets. Toen nog eens gedaan en toen deed hij het wel. Dat ging 3x zo, dus denk dat het de normale manier is.
Geen tokens kwijt.
Hey! ik ben aan het staken. Whohooo
[ Voor 23% gewijzigd door PhRiXoS op 23-08-2023 16:45 ]
Gaaf!
Ik zie allerlei warnings als ik Metamask wil connecten. Had jij dat ook?
:strip_exif()/f/image/AKPyzAp99UwBHBnS0duCczsH.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 70% gewijzigd door spacewagon op 23-08-2023 16:57 ]
yep had ik ook.. ogen dicht gedaan en ok geklikt hahahaspacewagon schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 16:55:
Gaaf!
[Afbeelding]
Dit gaat snel zeg. Alleen dit is nog maar beschikbaar:
:strip_exif()/f/image/tL3fJOCP4soVnu0KMiFOw5rF.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik wil ook staken, maar krijg dit te zien in Metamask.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/K0NGxyaL0S32LfjjiWy7Q6Et.jpg?f=user_large)
Ik heb nu zelf MATIC gekocht (betaald via iDEAL, minimaal 25 euro mogelijk). Via Apple Pay is 10 euro het minimum, zag ik later. De transactie duurde bijna drie kwartier. Maar nu lukt het!
:strip_exif()/f/image/tL3fJOCP4soVnu0KMiFOw5rF.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik wil ook staken, maar krijg dit te zien in Metamask.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/K0NGxyaL0S32LfjjiWy7Q6Et.jpg?f=user_large)
Ik heb nu zelf MATIC gekocht (betaald via iDEAL, minimaal 25 euro mogelijk). Via Apple Pay is 10 euro het minimum, zag ik later. De transactie duurde bijna drie kwartier. Maar nu lukt het!
[ Voor 15% gewijzigd door spacewagon op 23-08-2023 21:26 ]