Ik weet het. Je moet in de console na de eerste bevestiging in MetaMask weer op STAKE drukken. En dan nog een keer bevestigen in MetaMask. Nu werkt het! :-)
Gaat inderdaad snel
En dan is het nu wachten tot jouw superhex actief wordt
Ik vind dit wel leuk
En dan is het nu wachten tot jouw superhex actief wordt
Ik vind dit wel leuk
Dₒ yₒᵤ ₙₑᵥₑᵣ qᵤₑₛₜᵢₒₙ ₜₕₑ ₙₐₜᵤᵣₑ ₒf yₒᵤᵣ ᵣₑₐₗᵢₜy?
De eerste superhexes zijn vergeven. nu wachten dat ze actief worden
er zijn ook weer vier nieuwe superhexes vrijgegeven.
er zijn ook weer vier nieuwe superhexes vrijgegeven.
Hey hallo allemaal, zat hier al eerder (vanaf vorig jaar) beetje mee te lezen. Op zich wel leuk project om aan mee te doen lijkt mij, beetjes SETI vibes.
Als ik tussen 2 anderen die al een jaar bezig zijn heeft het geloof ik niet heel veel nut of wel? Eentje op 5 km en eentje op 11 km waarbij de laatste net binnen zelfde hexagon valt.
Als ik tussen 2 anderen die al een jaar bezig zijn heeft het geloof ik niet heel veel nut of wel? Eentje op 5 km en eentje op 11 km waarbij de laatste net binnen zelfde hexagon valt.
W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850
Heeft het nut of geen nut is een beetje wat je zelf vind. De NFT zal in elk geval waarschijnlijk al vergeven zijn naar een van die andere en ja dan is het een deel van de opbrengst. Dan is het net zoals bij Helium eigenlijk iets langer wachten voordat je de gehele investering eruit hebt (daar kun je ook met meerdere in 1 gebied zitten).mr_zippey schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 12:03:
Hey hallo allemaal, zat hier al eerder (vanaf vorig jaar) beetje mee te lezen. Op zich wel leuk project om aan mee te doen lijkt mij, beetjes SETI vibes.
Persoonlijk zou ik in deze situatie niet hiermee gaan starten. Als je gebied vrij was... Dan nam ik het zeker wel ook deels voor het gevoel in overweging al moet ik ook zeggen dat de trend hoe ik het nu vind gaan wel minder vind worden. Het moet (en zo ging het bij Helium ook) alsmaar groter en groter en groter. En dat laatste hoeft eigenlijk van mij niet Er komen steeds veranderingen en deze zijn niet altijd ten voordele.
eigenlijk heb je dan alleen te maken met die ene die in hetzelfde hexagon zou staan. Als dat een blauwe stip is met een zwarte cirkel er om heen dan betekent dat er een NFT is uitgegeven aan deze miner. In dat geval zou ik zelf geen miner plaatsen in dat gebied.mr_zippey schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 12:03:
Als er geen zwarte cirkel omheen is, dan betekent het dat deze miner niet optimaal draait. Als jij je miner wel optimaal in dat hexagon kan laten draaien krijg je na 28 dagen (met minimaal 98% efficientie) een NFT en ben je gegarandeerd van je opbrengst.
@Cave_Boy @PhRiXoS
Bedankt voor jullie reacties en bevestiging van mijn vermoeden. ik zou nog kunnen overwegen bij familie elders in het land een miner te zetten daar zijn nog hexagons zonder miners.
Bedankt voor jullie reacties en bevestiging van mijn vermoeden. ik zou nog kunnen overwegen bij familie elders in het land een miner te zetten daar zijn nog hexagons zonder miners.
W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850
Heb je niemand in Luxemburg? Daar is een superhex namelijk.mr_zippey schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 19:41:
@Cave_Boy @PhRiXoS
https://www.coingecko.com/en/coins/geodnetGEODNET is now listed on @coingecko
Hoop dat deze ook op grote Nederlandse komt zoals Bitvavo bijvoorbeeld
Dat komt vast nog wel. ze zitten niet stil.Cave_Boy schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 10:05:
Hoop dat deze ook op grote Nederlandse komt zoals Bitvavo bijvoorbeeld
Vanmorgen mijn miner sinds de vorige van melden de 4e a 5e keer herstart gegeven.
Heb 3x een log opgestuurd en krijg te horen dat ze het ook niet snappen. Zelf begin ik steeds meer te twijfelen aan geheugen dat niet helemaal ok is. Na een herstart werkt het apparaat een tijdje goed. Het verschilt echter hoelang deze goed blijft. Als ik veel data eroverheen heb gekregen dan lijkt het sneller te gebeuren.
Ik heb aangegeven dat ik graag een ander ontvang. Hierin willen ze niet verder gaan dan een 10% kortings coupon.
Opzet is leuk echter om nu nog hier een bedrag in te steken....dan ben ik weer eerst een tijdje bezig dit eruit te krijgen. Ik begin steeds meer idee te krijgen het weg te halen als ik een vrij gat in een weekend heb.
Heb 3x een log opgestuurd en krijg te horen dat ze het ook niet snappen. Zelf begin ik steeds meer te twijfelen aan geheugen dat niet helemaal ok is. Na een herstart werkt het apparaat een tijdje goed. Het verschilt echter hoelang deze goed blijft. Als ik veel data eroverheen heb gekregen dan lijkt het sneller te gebeuren.
Ik heb aangegeven dat ik graag een ander ontvang. Hierin willen ze niet verder gaan dan een 10% kortings coupon.
Opzet is leuk echter om nu nog hier een bedrag in te steken....dan ben ik weer eerst een tijdje bezig dit eruit te krijgen. Ik begin steeds meer idee te krijgen het weg te halen als ik een vrij gat in een weekend heb.
das wel vervelend. Mijn miner was vannacht voor het eerst offline gegaan sinds lange tijd. Reboot en alles draait weer. Even in de gaten houden.Cave_Boy schreef op donderdag 14 september 2023 @ 06:44:
Vanmorgen mijn miner sinds de vorige van melden de 4e a 5e keer herstart gegeven.
Je zou je miner elke nacht een automatische reboot kunnen geven door een simme stekker te gebruiken.
ik zou nu geen miner meer kopen met 10% korting. Ze zijn echt heel duur geworden.
Nadeel van die automatische reboot is wel dat dit invloed heeft op je opbrengst. Maja is beter dan niks natuurlijk.
ik denk dat dit wel mee valt.. je miner draait echt binnen een halve minuut weer.
Heb gisteravond wel zo'n stekker ertussen gedaan. Voelt niet ok maja. Heb wel steeds meer neiging als ik een gat vrij heb om het te verwijderen. Het meer komt mede door de support. Die had ik wel iets anders verwacht. Begin ook het gevoel te krijgen dat de oprichters net zoals bij Helium nu steeds meer voor zichzelf aan binnen halen zijn.
Gister rond een uur of 22 had ik weer zo'n mail. Binnen 24 uur dus. Eerder was dat met veel langere pauzes maar werd alleen maar erger. Omdat ik weinig tijd heb om weg te halen doe ik dit nog niet en blijft de stekker voor autoreset ertussen maar voor mijn gevoel ben ik er wel klaar mee.
begrijpelijk. het is irritant als dingen niet werken.Cave_Boy schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 06:26:
Gister rond een uur of 22 had ik weer zo'n mail. Binnen 24 uur dus. Eerder was dat met veel langere pauzes maar werd alleen maar erger. Omdat ik weinig tijd heb om weg te halen doe ik dit nog niet en blijft de stekker voor autoreset ertussen maar voor mijn gevoel ben ik er wel klaar mee.
is er niets te vinden in logfiles? zou het je eigen internetverbinding kunnen zijn?
op 16 september is een miner geplaatst in een hexagon waar ik 18000 geod heb geplaatst voor staking.
ik zie wel dat de datum voor de reward gekoppeld is aan het moment dat een miner in de hexagon is geplaatst en dus niet op het moment dat ik ben gaan staken. Over iets minder dan een jaar kan ik 19800 geods terug verwachten
Internetverbinding is gewoon stabiel. Andere miners en ook apparatuur draait zonder fouten.PhRiXoS schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 07:45:
[...]
begrijpelijk. het is irritant als dingen niet werken.
is er niets te vinden in logfiles? zou het je eigen internetverbinding kunnen zijn?
op 16 september is een miner geplaatst in een hexagon waar ik 18000 geod heb geplaatst voor staking.
ik zie wel dat de datum voor de reward gekoppeld is aan het moment dat een miner in de hexagon is geplaatst en dus niet op het moment dat ik ben gaan staken. Over iets minder dan een jaar kan ik 19800 geods terug verwachten
Ik vermoed echt steeds meer iets met het geheugen. In logfile zie je keurig dat hij het doet en je ziet geen fouten. Echter zie je wel een tijd in dat logfile en als je dan kijkt met de huidige tijd dan klopt die totaal niet dat was dan een stuk eerder. Het is een soort complete bevriezing.
Probeer eens een andere poweradapterCave_Boy schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 12:35:
[...]
Internetverbinding is gewoon stabiel. Andere miners en ook apparatuur draait zonder fouten.
Ik vermoed echt steeds meer iets met het geheugen. In logfile zie je keurig dat hij het doet en je ziet geen fouten. Echter zie je wel een tijd in dat logfile en als je dan kijkt met de huidige tijd dan klopt die totaal niet dat was dan een stuk eerder. Het is een soort complete bevriezing.
En inmiddels is ook duidelijk dat het de voeding niet is. Het probleem blijft. Ik vermoed nog ongeveer 1,5 week als er geen vooruitgang is... dan heb ik een stukje leger balkon.
zondeCave_Boy schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 05:23:
En inmiddels is ook duidelijk dat het de voeding niet is. Het probleem blijft. Ik vermoed nog ongeveer 1,5 week als er geen vooruitgang is... dan heb ik een stukje leger balkon.
ik heb mijn linxdot helium miner vandaag uitgezet. kost meer aan stroom dat het oplevert (en dat ding kost bijna geen stroom, kun je nagaan)
Geodnet draait top. Bijna 1000 euro opgebracht inmiddels. En lekker aan het staken
@Cave_Boy hoe is het nu met je miner. of heb je hem weggehaald?
Wilde weghalen maar toen was het wat nattig en dacht ik ben van suiker ik laat het wel even staan nog.PhRiXoS schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 10:47:
@Cave_Boy hoe is het nu met je miner. of heb je hem weggehaald?
Ben nu met een ander test bezig. Had eerder al een andere standaard voeding ertussen gezet (Anker standaard USB lader max 15W) en mijn probleem bleef. Bij opruimen van iets anders had ik een 30W PD voeding over van Anker. Deze had ik afgelopen zondag erop aangesloten. Dusver geen herstart hoeven te doen.
Wil binnenkort eens meten hoeveel hij verbruikt. Eerdere metingen die ik deed waren meende ik uit mijn hoofd maximaal 3,5W.
Klinkt hoopvolCave_Boy schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 11:07:
[...]
Wilde weghalen maar toen was het wat nattig en dacht ik ben van suiker ik laat het wel even staan nog.![]()
Ben nu met een ander test bezig. Had eerder al een andere standaard voeding ertussen gezet (Anker standaard USB lader max 15W) en mijn probleem bleef. Bij opruimen van iets anders had ik een 30W PD voeding over van Anker. Deze had ik afgelopen zondag erop aangesloten. Dusver geen herstart hoeven te doen.
Wil binnenkort eens meten hoeveel hij verbruikt. Eerdere metingen die ik deed waren meende ik uit mijn hoofd maximaal 3,5W.
Zelf gebruik ik een 25w usb lader
Ben nu niet thuis maar de voedingsadapter die erbij geleverd was had niet zoveel vermogen toch?PhRiXoS schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 11:15:
[...]
Klinkt hoopvol
Zelf gebruik ik een 25w usb lader
Meende echt dat het iets van 3,5W was wat hij volgens de meter opnam.
Weghalen... Als dit zo een beetje blijft zal het alleen uitstel zijn. Over een tijde willen ze hier wat aanpassingen aan het gebouw doen. Hierdoor meer overkapping en nog minder zicht naar boven. Dus voor het apparaatje.. Het is gewoon een langzame actie van weghalen. Als ik mazzel heb zal het richting voorjaar zijn dat het weg gaat. Gaat hij weer mekkeren... Dan grote kans op sneller (of moet weer nat weer zijn).
Zat wel al te kijken naar andere projecten met antenne of iets. Ik zit wel op aardige hoogte en voor Helium bijvoorbeeld zit ik erg goed. Haal daarmee nog best wel wat binnen (als ik vergelijk met anderen al is het daadwerkelijke bedrag eigenlijk niks).
Als iemand een suggestie weet voor een leuk antenne projectje.
ik wil mijn linxdot wel ruilen voor jouw geodnet miner
Sorry dan gaat het apparaatje ergens anders heen. En op mijn plek heb ik al 2 miners.PhRiXoS schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 14:50:
ik wil mijn linxdot wel ruilen voor jouw geodnet miner
Zat al stiekem nogmaals te kijken naar RTL SDR. Vroeger wel eens mee gespeeld. Nadeel is de tijd. Voor dat moet je wel wat tijd hebben en die heb ik op het ene moment wel wat en andere moment totaal niet en dan vind ik het toch jammer.
Geodnet vind ik met basis wel goed al zijn ze wel steeds meer aan het veranderen waardoor ik het persoonlijk minder vind worden.
de prijs van Geodnet gaat echt op en neer
wat is de oorzaak van die schommelingen?
wat is de oorzaak van die schommelingen?
Als je een Dual Band miner hebt mét NFT dan kun je nu 1000 Geod inwisselen voor een Triple Band MiniPCIe-kaart
https://twitter.com/GEODNET_/status/1720028090846351527
https://twitter.com/GEODNET_/status/1720028090846351527
De coupons voor de prijs kaart zijn vanavond beschikbaar gekomen en vrijwel direct uitverkocht
@Cave_Boy het lijkt er op dat de halving toch de prijs heeft doen stijgen. Natuurlijk is dit maar een moment opname, maar toch.. het gaat stabiel omhoog.
Ik zat ook al te kijken. Dit lijkt inderdaad mooi te gaan.PhRiXoS schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 09:33:
@Cave_Boy het lijkt er op dat de halving toch de prijs heeft doen stijgen. Natuurlijk is dit maar een moment opname, maar toch.. het gaat stabiel omhoog.
De antenne staat bij mij nog op zijn plek en het appraatje staat nog steeds aan.
Je zou misschien kunnen afvragen werkt hij nu stabiel? Het antwoord is Nee. Echter het is wel stabieler. Waardoor... Werkelijk geen idee. Heb inmiddels een scriptje draaien die kijkt naar een mailbox waar het Unstable mailtje op binnen komt. Indien dat mailtje daarop binnen komt wordt er kort een stroomonderbreking op de Geod miner uitgevoerd.
Ik zit nu op ongeveer 2 van dit soort berichten per week. Hoeveelheid data lijkt wel wat meer te zijn.
Kijk! Dat zijn tweakers waardige workarounds!Cave_Boy schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 17:35:
[...]
Ik zat ook al te kijken. Dit lijkt inderdaad mooi te gaan.
De antenne staat bij mij nog op zijn plek en het appraatje staat nog steeds aan.
Je zou misschien kunnen afvragen werkt hij nu stabiel? Het antwoord is Nee. Echter het is wel stabieler. Waardoor... Werkelijk geen idee. Heb inmiddels een scriptje draaien die kijkt naar een mailbox waar het Unstable mailtje op binnen komt. Indien dat mailtje daarop binnen komt wordt er kort een stroomonderbreking op de Geod miner uitgevoerd.
Ik zit nu op ongeveer 2 van dit soort berichten per week. Hoeveelheid data lijkt wel wat meer te zijn.
Het is al eerder genoemd maar hierbij maar eens een kaartje van de coin GEOD wat gemined kan worden met de miner. Je ziet dat er wel een stijgende lijn is. Is het een hoog bedrag... Nee. Maar het stijgt en je hoeft eigenlijk niks te doen. Al moet er wel bij gemeld worden (wat ook goed zichtbaar is) dat er een zeer lange tijd een lagere opbrengst werd behaald dan bij een jaar terug.
De stabiliteit... Zoals te lezen is heb ik een niet al te stabiele mogen ontvangen. Maar zolang hij het nog doet is het OK. Veel klachten lees ik op het internet niet. Het is letterlijk aansluiten en instellen en klaar. Het is echter wel zo dat het een markt is dat ook vrij gemakkelijk kan instorten (crypto).
De stabiliteit... Zoals te lezen is heb ik een niet al te stabiele mogen ontvangen. Maar zolang hij het nog doet is het OK. Veel klachten lees ik op het internet niet. Het is letterlijk aansluiten en instellen en klaar. Het is echter wel zo dat het een markt is dat ook vrij gemakkelijk kan instorten (crypto).
/f/image/VgwwrYqJeteApfwFgMgzrveW.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 7% gewijzigd door Cave_Boy op 03-12-2023 09:04 ]
die stijgende lijn is leuk.. inderdaad hopen dat het niet als kaartenhuis in elkaar stort.
En dan is de vraag: wat te doen? Nu (een deel) GEOD verkopen? Of wachten (hopen) op meer stijging? 😇
In totaal is het een leuk bedrag wat ik nog heb. Het apparaat is er bij mij allang uit. Deel wat ik nog erop heb laat ik gewoon groeien. Hoop wel dat bijvoorbeeld Bitvavo GEOD gaat ondersteunen. zou wel handiger zijn.spacewagon schreef op zondag 3 december 2023 @ 13:51:
En dan is de vraag: wat te doen? Nu (een deel) GEOD verkopen? Of wachten (hopen) op meer stijging? 😇
Ik heb het grootste deel vast staat op dit moment (Stake) dus ik hoe me niet bezig te houden met de vraag of ik het moet gaan verkopen. Ik verwacht dat de munt nog verder stijgt. Volgend jaar komt er nog een halvering aan, de munt moet nog naar een exchange en er komen steeds meer betalende klanten bij die gebruik maken van het netwerk.
maar goed.. het is echt koffiedik kijken.
ik zit er vooral voor de lange termijn in.
Diezelfde verwachting heb ik ook. Ik heb ongeveer de helft gestaked.PhRiXoS schreef op maandag 4 december 2023 @ 11:27:
Ik heb het grootste deel vast staat op dit moment (Stake) dus ik hoe me niet bezig te houden met de vraag of ik het moet gaan verkopen. Ik verwacht dat de munt nog verder stijgt. Volgend jaar komt er nog een halvering aan, de munt moet nog naar een exchange en er komen steeds meer betalende klanten bij die gebruik maken van het netwerk.
vandaag ATH van $ 0.0804
Ik ben aan het kijken om een deel van mijn GEOD om te zetten naar cash. Om zo de investeringen er écht uit te hebben.
Wat is de handigste/beste manier om dat te doen?
MetaMask heeft een optie “sell crypto to cash” maar die werkt niet. Althans, je hebt een bepaalde munt nodig om het om te zetten. Maar ik weet niet welke.
/f/image/adN0oUPqOjwGNNwyORkS1PmN.png?f=fotoalbum_large)
Een andere optie is - denk ik - om GEOD te swappen naar USDT. Dat heb ik met een paar tientjes gedaan en werkt prima. En daarna die USDT naar een plek te sturen waar je het kunt laten uitbetalen.
Maar de vraag is dan: naar waar? Hebben jullie een idee of advies?
Wat is de handigste/beste manier om dat te doen?
MetaMask heeft een optie “sell crypto to cash” maar die werkt niet. Althans, je hebt een bepaalde munt nodig om het om te zetten. Maar ik weet niet welke.
/f/image/adN0oUPqOjwGNNwyORkS1PmN.png?f=fotoalbum_large)
Een andere optie is - denk ik - om GEOD te swappen naar USDT. Dat heb ik met een paar tientjes gedaan en werkt prima. En daarna die USDT naar een plek te sturen waar je het kunt laten uitbetalen.
Maar de vraag is dan: naar waar? Hebben jullie een idee of advies?
Zelf heb ik een klein beetje via de USDT methode gedaan.
Je bedoelt omgezet naar USDT en dat gewoon in MetaMask laten staan? Omdat USDT stabiel is heb je op die manier de boel al verzilverd.Cave_Boy schreef op zondag 10 december 2023 @ 14:24:
Zelf heb ik een klein beetje via de USDT methode gedaan.
En had iets van de USDT overgezet. Maar dat was als ik het nu vergelijk een minimaal deel.spacewagon schreef op zondag 10 december 2023 @ 16:01:
[...]
Je bedoelt omgezet naar USDT en dat gewoon in MetaMask laten staan? Omdat USDT stabiel is heb je op die manier de boel al verzilverd.
Extra edit: Weet niet wat er speciaal was afgelopen week. Heb zelf deze week 6x een mail gehad dat de miner weer instabiel was.
[ Voor 15% gewijzigd door Cave_Boy op 11-12-2023 06:13 ]
Overgezet naar waar? En dan omgezet in euro’s?Cave_Boy schreef op maandag 11 december 2023 @ 06:12:
[...]
En had iets van de USDT overgezet. Maar dat was als ik het nu vergelijk een minimaal deel.
ik gebruikte vroeger altijd de debetcard van Binance.
Volgens mij kun je via Bitvavo wel weer geld terugstorten naar je rekening.
koers gaat als een malle trouwens
Terugstorten van Bitvavo gaat inderdaad gemakkelijk en ook vrij snel (meestal wat ik hoor is het de volgende dag op de rekening). Ik vind het dan ook nog jammer dat Bitvavo geen GEOD aankan. Zouden stapjes schelen.PhRiXoS schreef op maandag 11 december 2023 @ 09:59:
ik gebruikte vroeger altijd de debetcard van Binance.
Kun je USDT vanuit MetaMask naar Bitvavo sturen?
Kon in elk geval welspacewagon schreef op maandag 11 december 2023 @ 19:13:
Kun je USDT vanuit MetaMask naar Bitvavo sturen?
Het is me gelukt om GEOD in euro’s op mijn bankrekening te krijgen. Ik heb het als volgt gedaan:
- In MetaMask GEOD geswapt naar USDT.
- Bybit account aangemaakt.
- In Bybit kiezen voor deposit USDT.
- MATIC als netwerk kiezen.
- Wallet adres van Bybit kopiëren.
- In MetaMask kiezen voor Send USDT.
- Wallet adres van Bybit als bestemming ingeven.
- Eventjes wachten… weg uit MetaMask.
- En er bij in Bybit.
- In Bybit de USDT omzetten naar EUR.
- in Bybit withdraw EUR via SEPA naar je gekoppelde IBAN.
- En er bij in Bybit.
Bedankt voor de stapjes.spacewagon schreef op woensdag 13 december 2023 @ 19:00:
Het is me gelukt om GEOD in euro’s op mijn bankrekening te krijgen. Ik heb het als volgt gedaan:
- En er bij in Bybit.
Hmm dit is wel erg omslachtig geworden.
Hoop en verwacht dat het nog wel wat simpeler gaat worden.
Zoals er geen CEX listing is voor GEOD zal het niet met minder stapjes kunnen, denk ik.Cave_Boy schreef op donderdag 14 december 2023 @ 07:16:
[...]
Bedankt voor de stapjes.
Hmm dit is wel erg omslachtig geworden.
Hoop en verwacht dat het nog wel wat simpeler gaat worden.
Gisteren was de AMA. Eén van de 2024 goals is die CEX listing. Maar ik begreep dat ze er zelf niet veel invloed op kunnen uitoefenen.
Is er al een transcript van AMA? vorige keer hadden ze alles netjes uitgeschrevenspacewagon schreef op donderdag 14 december 2023 @ 14:34:
[...]
Zoals er geen CEX listing is voor GEOD zal het niet met minder stapjes kunnen, denk ik.
Gisteren was de AMA. Eén van de 2024 goals is die CEX listing. Maar ik begreep dat ze er zelf niet veel invloed op kunnen uitoefenen.
@Cave_Boy nieuwe ATH
Gaat weer als een malle
Gaat weer als een malle
Hij gaat nu inderdaad best wel fijn.
Maar moet zeggen andere crypto gaat momenteel ook best goed.
Maar moet zeggen andere crypto gaat momenteel ook best goed.
Het was een mooie piek.
Past wel bij kerst
Past wel bij kerst
Hi allemaal,
Ik heb wat vragen over het plaatsen van een setup.
Ik zou mijn setup plaatsen in een hex waar al 3 andere in zitten... wat betekent dit voor de opbrengsten?
Gaan die gewoon /4 of zit er een bepaalde multiplier op voor de gene die er al langer zitten?
Wat zijn uberhaupt de ideale opbrengsten als ik een tri-band plaats?
Met welke opbrengsten kan ik rekening houden in mijn geval?
dus niks eromheen
Ik hoor het graag van een van jullie
gr.
Ik zou mijn setup plaatsen in een hex waar al 3 andere in zitten... wat betekent dit voor de opbrengsten?
Gaan die gewoon /4 of zit er een bepaalde multiplier op voor de gene die er al langer zitten?
Ik hoor het graag van een van jullie
gr.
Is er in je HEX al een NFT miner?Jelle98 schreef op donderdag 21 december 2023 @ 08:52:
Hi allemaal,
Ik hoor het graag van een van jullie![]()
gr.
In een weiland is het wel een mooie plek.
Opbrengst zelf. Ja het stijgt nu wat maar voordat je het eruit hebt ben je wel een tijdje bezig. Daarbij was er bij Helium ook even later een stijging en daarna was het ook plots niks meer. Dus de opbrengst ... Is lastig te voorspellen. Daarbij moet je de opbrengst tegenover eerder eerst via een tussenprovider overhevelen.
Op dit moment geef ik aan vrienden niet het advies om hieraan te beginnen. Willen ze wel iets met Crypto... Dan is het meest simpele om een Bitvavo achtig account te doen en af en toe iets te kopen en verkopen.
Ja je hebt niet een apparaatje dat iets genereert... Echter voordat je dat geld eruit hebt... Natuurlijk is het wel een gok. Het kan ook plots veel stijgen en dan is het zuur als je het niet deed.
Dankje voor je reactie,Cave_Boy schreef op donderdag 21 december 2023 @ 09:49:
[...]
Is er in je HEX al een NFT miner?
In een weiland is het wel een mooie plek.
Opbrengst zelf. Ja het stijgt nu wat maar voordat je het eruit hebt ben je wel een tijdje bezig. Daarbij was er bij Helium ook even later een stijging en daarna was het ook plots niks meer. Dus de opbrengst ... Is lastig te voorspellen. Daarbij moet je de opbrengst tegenover eerder eerst via een tussenprovider overhevelen.
Op dit moment geef ik aan vrienden niet het advies om hieraan te beginnen. Willen ze wel iets met Crypto... Dan is het meest simpele om een Bitvavo achtig account te doen en af en toe iets te kopen en verkopen.
Ja je hebt niet een apparaatje dat iets genereert... Echter voordat je dat geld eruit hebt... Natuurlijk is het wel een gok. Het kan ook plots veel stijgen en dan is het zuur als je het niet deed.
uhm... ja alle drie hebben een NFT.. wat betekent dit voor mij?
Kan ik die zelf ook nog earnen?
En over de opbrengst, de koers daar gelaten. Hoeveel GEOD tokens zal het op een dag opbrengen? (met in het achterhoofd 3 andere NFT miners..
Vandaag mijn eerste Geodminer besteld. In de hex van mijn woonplaats is nog er nog geen.
Even een vraagje aan degene die er een hebben. Hoe nauwkeurig zijn de miners gepositioneerd op de Geodnet map?
Even een vraagje aan degene die er een hebben. Hoe nauwkeurig zijn de miners gepositioneerd op de Geodnet map?
[ Voor 3% gewijzigd door cellkuh op 17-02-2024 07:38 ]
De positie op de kaart klopt naar wat ik heb gemerkt eigenlijk best wel goed. Er zit wel iets vertekening in maar vaak niet veel.cellkuh schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 07:38:
Vandaag mijn eerste Geodminer besteld. In de hex van mijn woonplaats is nog er nog geen.
Update vanuit mijn kant:
Heb een Meshtastic besteld. Om daar mee te gaan spelen. Ik dus bij mij weghalen en dan verplaatst ik het voordat het naar de stort gaat nog even bij mijn ouders. Veel verwacht ik er echter niet van.
Geloof eind maart wordt de Meshtastic verstuurd. Dus nog even geduld hebben.
[ Voor 25% gewijzigd door Cave_Boy op 17-02-2024 08:05 ]
op de plattegrond wordt het globaal weergegeven zodat iemand niet je adres kan achterhalencellkuh schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 07:38:
Ja precies, daar was mijn vraag om te doen. Ik wil hem redelijk in het buitengebied plaatsen maar ik heb geen zin in pottenkijkers of diefstal.
Vandaag mijn Geodnet verplaatst naar een andere locatie. Ben er mogelijk achter gekomen waarom hij zo instabiel is/ was.
Op de apparaat connector van de kabel was het pennetje heel soepel.
Het zat er nog wel op. Aangezien het zondag was heb ik voor nu even een oplossing gedaan die niet echt hoort. Ik heb het losse stukje (het pinnetje) eruit gehaald en een stukje koperdraad van die dikte eerst rustig in het gaatje gedaan en dan zachtjes tegen getikt (zat best goed vast).
De waarden schoten omhoog.
Kabel zit met enkele ty wraps vast. Nog niet definitief omdat de kabel wel nog een keer vervangen wordt.
Op de apparaat connector van de kabel was het pennetje heel soepel.
Het zat er nog wel op. Aangezien het zondag was heb ik voor nu even een oplossing gedaan die niet echt hoort. Ik heb het losse stukje (het pinnetje) eruit gehaald en een stukje koperdraad van die dikte eerst rustig in het gaatje gedaan en dan zachtjes tegen getikt (zat best goed vast).
De waarden schoten omhoog.

Kabel zit met enkele ty wraps vast. Nog niet definitief omdat de kabel wel nog een keer vervangen wordt.
Goed dat je het probleem gevonden én opgelost hebt!
Ik heb vandaag tijdens de piek mijn complete investering omgezet in euro’s. Dan is dat alvast zeker! 💰
Ik heb vandaag tijdens de piek mijn complete investering omgezet in euro’s. Dan is dat alvast zeker! 💰
Voelt goed he? Ik had een tijd terug mijne er al uit.spacewagon schreef op zondag 3 maart 2024 @ 21:31:
Goed dat je het probleem gevonden én opgelost hebt!
Moet zeggen het gaat nu best wel erg hard met GEOD.
Ha; zeker! Ik heb de mijne er al heel lang “virtueel” uit. Maar nu dan eindelijk omgezet naar euro’s.Cave_Boy schreef op maandag 4 maart 2024 @ 16:56:
[...]
Voelt goed he? Ik had een tijd terug mijne er al uit.
Moet zeggen het gaat nu best wel erg hard met GEOD.
inmiddels 3 maanden geleden. Nu 3x zo hoogPhRiXoS schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 08:56:
vandaag ATH van $ 0.0804
That Didn't Age Well
vannacht een nieuwe ATH 0,3561 dollar
Ongelofelijk!PhRiXoS schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 08:58:
[...]
That Didn't Age Well
vannacht een nieuwe ATH 0,3561 dollar
Ja het stijgt maar door. Waar is de grens...
op naar de 1 dollar zou ik zo zeggen
het zou nu wel mooi zijn als ze op een exchange geplaatst worden.
Ben het met je eens dat het mooi zou zijn als ze op een Exchange geplaatst worden. Echter als dit een deze dagen zou gebeuren voorzie ik dat er opnieuw een stijging gaat gebeuren.PhRiXoS schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 07:58:
op naar de 1 dollar zou ik zo zeggen
Misschien voor de stabiliteit iets geleidelijke? Als het straks stabiel rond een bepaalde waarde is de volgende stap?
Gebruiken jullie MetaMask als wallet? Of een hardware wallet zoals Ledger? Of een combinatie van beide?
metamask vooralsnogspacewagon schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 06:28:
Gebruiken jullie MetaMask als wallet? Of een hardware wallet zoals Ledger? Of een combinatie van beide?
Metamask.spacewagon schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 06:28:
Ik ook.
Maar gezien de waardestijging was ik aan het kijken naar een Ledger wallet. Ik ben er nog niet helemaal uit wat dan de beste volgende stap is. MetaMask en Ledger zeggen dat ze samen een “geweldige combinatie” zijn. Maar waarom zou je het moeten of willen combineren?
Maar gezien de waardestijging was ik aan het kijken naar een Ledger wallet. Ik ben er nog niet helemaal uit wat dan de beste volgende stap is. MetaMask en Ledger zeggen dat ze samen een “geweldige combinatie” zijn. Maar waarom zou je het moeten of willen combineren?
er zijn weer mogelijkheden om te staken.
nu met minimaal 1000 Geod (was 2000) en als de superhex actief wordt krijg je na een jaar 20% extra (dat was 10%)
nu met minimaal 1000 Geod (was 2000) en als de superhex actief wordt krijg je na een jaar 20% extra (dat was 10%)
Ja viel mij ook op. Wilde vanavond even ernaar kijken.PhRiXoS schreef op woensdag 3 april 2024 @ 13:29:
er zijn weer mogelijkheden om te staken.
eind juni is ook weer de jaarlijkse halvingCave_Boy schreef op woensdag 3 april 2024 @ 14:30:
[...]
Ja viel mij ook op. Wilde vanavond even ernaar kijken.
Wat verwachten we price wise na de halving? Zolang het geen groot negatief effect heeft, is de opbrengst nog prima wat mij betreft
*kijkt in glazen bol*pdehoop schreef op woensdag 3 april 2024 @ 18:27:
Wat verwachten we price wise na de halving? Zolang het geen groot negatief effect heeft, is de opbrengst nog prima wat mij betreft
daar valt nog weinig over te zeggen. de prijs van Geod stond voor de vorige halving op 5 dollarcent.
ik hoop op minstens een verdubbeling van de waarde op het moment van de halving.
ik heb inmiddels weer wat Geod ingelegd voor staking. 20% is wel heel aantrekkelijk.
heb je nog iets gestaked?Cave_Boy schreef op woensdag 3 april 2024 @ 14:30:
[...]
Ja viel mij ook op. Wilde vanavond even ernaar kijken.
ik heb 5000 Geod op twee superhexes gezet.
Ik heb precies hetzelfde bedrag gedaan. Nu rustig afwachten
Ik heb drie keer 5.000 gedaan. Hopelijk gaat iemand er een miner in zetten. En is de koers over een jaar nog gunstigPhRiXoS schreef op zaterdag 6 april 2024 @ 11:12:
[...]
heb je nog iets gestaked?
ik heb 5000 Geod op twee superhexes gezet.
Ter info. Ik heb een Ledger besteld, met een tijdelijke actie met een 30 dollar BTC waardebon.spacewagon schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 19:36:
Ik ook.
Ik houd MetaMask gewoon gekoppeld aan de console. Zodat ik geen wallet hoeft te veranderen, NFT's moet overzetten en niet meer kan staken.
Ik zal van tijd tot tijd de GEOD tokens overzetten naar de veilige Ledger.
[ Voor 4% gewijzigd door spacewagon op 12-04-2024 21:53 ]
Wat zijn de opbrengsten tegenwoordig met geod?
Ik ben nieuw met dit gebeuren. De aanschaf van de hardware vind ik erg duur.
Groetjes, Bas
Groetjes, Bas
Een goede set-up krijgt 48 GEOD per dag. De koers vind je hier https://coinmarketcap.com/currencies/geodnet.bassievb schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 18:10:
Wat zijn de opbrengsten tegenwoordig met geod?
Groetjes, Bas
Eind deze maand gaat de “halving” in. Dan is je maximale opbrengst 24 GEOD per dag met een goede set-up.
Als de plaats waar jij de antenne wilt neerzetten al benut wordt en NFT heeft wordt er gedeeld met de opbrengst.
Lees hier meer informatie hierover: https://docs.geodnet.com/geod-mining/hex-reward-rules
Lees hier meer informatie hierover: https://docs.geodnet.com/geod-mining/hex-reward-rules
Hallo bedankt voor je reactie ik heb op geod.net gekeken ik woon in Nootdorp. Er ziet iemand met NFT 1.5 km hiervandaan. Naar mijn idee krijg ik 33 % klopt dat?Cave_Boy schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 15:08:
Als de plaats waar jij de antenne wilt neerzetten al benut wordt en NFT heeft wordt er gedeeld met de opbrengst.
Hoe ik het inderdaad zie krijg je eigenlijk maar een klein percentage. Bedenk dat er ook een halvering aankomt... Het duurt een behoorlijk lange tijd wil je het geïnvesteerde geld er weer uit hebben gehaald.bassievb schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 21:06:
[...]
Hallo bedankt voor je reactie ik heb op geod.net gekeken ik woon in Nootdorp. Er ziet iemand met NFT 1.5 km hiervandaan. Naar mijn idee krijg ik 33 % klopt dat?
Het is eigenlijk alleen maar interessant om een miner te plaaten in een Hex waar nu nog geen andere miner staat. En als je de mogelijkheid hebt dan moet je een miner plaaten in een vrije Superhex.
Veel dank voor de info, ik haak af met dit project.Cave_Boy schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 08:25:
[...]
Hoe ik het inderdaad zie krijg je eigenlijk maar een klein percentage. Bedenk dat er ook een halvering aankomt... Het duurt een behoorlijk lange tijd wil je het geïnvesteerde geld er weer uit hebben gehaald.
Ik dacht wat geld te generen. Wel jammer van de tijd die ik erin heb gestoken.
morgen, 25 juni, zal GEOD worden toegevoegd aan https://www.mexc.com/ en https://www.gate.io/
iemand al gekeken naar Crosschain Integration with Solana | GIP3
https://www.youtube.com/watch?v=EpYGqEg-oC8
Interessant filmpje. Ook mooi om te zien dat je Geod straks kan swappen met Sol
https://www.youtube.com/watch?v=EpYGqEg-oC8
Interessant filmpje. Ook mooi om te zien dat je Geod straks kan swappen met Sol