Ik heb niet echt naar het doek gekeken eerlijk gezegd. Qua uitstraling vonden wij juist de Flexi mooier, vind de Kavango zo donker, en de zijkanten van de Flexi geven juist lekker veel doorstroom van de wind, waar dat bij de Kavango dicht is.
In ons geval hebben we dan het relatief nieuwe hennepdoek, wat misschien nog een verschil maakt. Juist de lichte kleuren maken het imo, net als bij een Holtkamper.
Een CCC/Itinea leek mij vooral ontzettend onhandig qua inpakken. Dat hele ding moet open om erbij te kunnen, en dat gaat gewoon niet op mijn oprit passen.
De CCC qua buitenkant bak de mooiste, maar verder werd ik er niet heel wild van. Ook voor de kinderen, ja er zijn gastencabines, maar ze slapen wel meteen op de grond.
Malawi stond naast de Flexi op de shortlist, maar leek ons vooral minder eenvoudig/bewerkelijker. Wel veel keuze qua gastencabine aan achterzijde bv.
Odyssee 2.3 GL stond voor ons eerst ook op de shortlist, maar vonden we gewoon minder mooi en bv de keuken voelde minder.
Ook nog bij een Jametic Eco en gewone Jametic wezen kijken bij De Wit (vanwege de prijs), maar alleen al de wagenbak +keuken stond me niet aan, en hier vond ik het doek wel direct heel dun ogen.
De keuken gaf me het gevoel dat er sinds de jaren 80 (waar de Jamet Arizona van m’n ouders uit kwam) niks meer vernieuwd was. Zelfs de schaarscharnieren van het deksel van het kooktoestel gaf me meteen een rilling (ooit n vinger ertussen gehad toen).
[
Voor 18% gewijzigd door
GAIAjohan op 14-05-2024 23:40
]