Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroetie2970
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-06-2023
Beste,

Ik heb mijzelf vandaag een mooie galaxy watch 5 pro kado gedaan. Na 1 dag zeer blij verrast tot nu toe.
Er is echter 1 dingetje niet duidelijk.
Google assistant word toch ondersteund?
Ik zie hem niet in de playstore en hij staat ook niet voorgeinstalleerd..

Iemand een idee?
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:52
Kroetie2970 schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 17:15:
Beste,

Ik heb mijzelf vandaag een mooie galaxy watch 5 pro kado gedaan. Na 1 dag zeer blij verrast tot nu toe.
Er is echter 1 dingetje niet duidelijk.
Google assistant word toch ondersteund?
Ik zie hem niet in de playstore en hij staat ook niet voorgeinstalleerd..

Iemand een idee?
Alvast bedankt.
Had ik ook aan de hand, ben je van België?
Ik heb de APK moeten side loaden... Of je kan ook de link van de Google assistant naar je watch sturen en er zo op klikken en installeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroetie2970
Nee ik kom uit nederland.
Sorry maar link naar de watch sturen?
Via de telefoon? Hmmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
Kroetie2970 schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 17:23:
Nee ik kom uit nederland.
Sorry maar link naar de watch sturen?
Via de telefoon? Hmmmm
Gewoon de playstore link via een smsje of mail ofzo, zodat je erop kan klikken op je watch, dat brengt je dan naar de playstore met Google Assistant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroetie2970
Ok, ik snap het. Ik denk echter ongeveer al te weten wat er aan de hand was. Ik ging naar settings en dan naar apps en dan naar mijn apps. Hier stonden een aantal updates die niet gedaan waren. Geen idee waarom niet , maar hier stond google assistant ook tussen. Het word dus wel preinstalled geleverd.
Vanmorgen voor het eerst de watch in gebruik genomen en toen stond de assistent niet in de apps.
Wel vreemd , maar nu staat hij er op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
Kroetie2970 schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 17:32:
Ok, ik snap het. Ik denk echter ongeveer al te weten wat er aan de hand was. Ik ging naar settings en dan naar apps en dan naar mijn apps. Hier stonden een aantal updates die niet gedaan waren. Geen idee waarom niet , maar hier stond google assistant ook tussen. Het word dus wel preinstalled geleverd.
Vanmorgen voor het eerst de watch in gebruik genomen en toen stond de assistent niet in de apps.
Wel vreemd , maar nu staat hij er op.
Ok, bij mij was het niet pre installed, zag ook geen update... Denk dat het region gebonden is , afhankelijk van de playstore instellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:59
Ik begrijp de functie bel/sms van andere apparaten niet zo goed. Betekent dit dat de bluetooth Watch -indien verbonden met WiFi - zonder dat deze via bluetooth aan de telefoon gekoppeld is TOCH kan bellen (indien telefoon en Watch aan Samsung account gekoppeld zijn)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoFate
Roost schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 19:24:
Ik begrijp de functie bel/sms van andere apparaten niet zo goed. Betekent dit dat de bluetooth Watch -indien verbonden met WiFi - zonder dat deze via bluetooth aan de telefoon gekoppeld is TOCH kan bellen (indien telefoon en Watch aan Samsung account gekoppeld zijn)?
Zou me sterk lijken, er is toch geen verband tussen Samsung account en je provider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie De Ruiter
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 17-09 14:09
Of-Aaargh schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 10:47:
[...]

Vziw ondersteunt alleen T-Mobile op dit moment e-sim op wearables (Apple Watch, Samsung Watch, ...). Daar kun je voor 5 euro extra per maand zo'n aan je telefoonnummer gekoppelde multisim voor je horloge krijgen. Een (e-)sim voor een gewoon telefoonnummer gaat niet werken op je horloge. Je moet een speciale extra bundel/abonnement kopen bij je reguliere mobiele abonnement waarmee je je telefoonnummer met een speciale e-sim kunt koppelen op je watch. Ik ben dus wel benieuwd of het iemand lukt een reguliere e-sim van een telefoonabonnement werkend te krijgen op de Samsung Watch.
Wanneer Tele2 als onderdeel van T-Mobile de mogelijkheid krijgt voor multisim voor wearables is volgens mij niet bekend.
Je begrijpt me niet goed denk ik.
Hij zegt:
Op die manier kan je eender welke esim scannen en downloaden naar je watch.

Dus ik kom het menu wel in door 5 keer te tikken, dan zie ik ''Test ESIM FEATURE'' en vervolgens kom ik in de ''Esim Test Interface''.
Mijn vraag is, wat nu te doen ? Ik zie QR testmode maar die kan je alleen aan en uitzetten. Ik kan iet ergens een QR code scanne.
Ik heb ook alleen maar een Esim kaartnummer. Moet je dat ergens invoeren ????

Geen idee dus :?

En dat je op dit ogenblik alleen een Tmobile abbo aan je Watch kan koppelen is mij bekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06:39
Arie De Ruiter schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 12:38:
[...]

Hij zegt:

Dus ik kom het menu wel in door 5 keer te tikken, dan zie ik ''Test ESIM FEATURE'' en vervolgens kom ik in de ''Esim Test Interface''.
Mijn vraag is, wat nu te doen ? Ik zie QR testmode maar die kan je alleen aan en uitzetten. Ik kan iet ergens een QR code scanne.

En dat je op dit ogenblik alleen een Tmobile abbo aan je Watch kan koppelen is mij bekend
Nee, ik begrijp het inderdaad niet goed. Je hebt dus een T-Mobile Multisim-abonnement, maar je weet niet hoe dat te koppelen aan je Watch? Op https://www.t-mobile.nl/multisim staat uitgelegd hoe je je e-sim kunt koppelen aan je Watch.
Of heb je geen T-Mobile multisim abonnement? Dan wil je iets testen wat (nog) niet kan in Nederland. Al zou je de e-sim kunnen downloaden naar je Watch, dan gaat het nog niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devastator83
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-08 22:11
Loyaliteitscode ontvangen na chat in Whatsapp. Helaas geen 2de bandje gratis bij de Pro zoals anderen hier gemeld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
devastator83 schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 14:37:
Loyaliteitscode ontvangen na chat in Whatsapp. Helaas geen 2de bandje gratis bij de Pro zoals anderen hier gemeld hebben.
Dat 2de bandje is er niet via de loyaltie shop, alleen via de gewone... Is een keuze die je moet maken....
Ik had zelf geen behoefte aan een 2de bandje, dus dan is loyaltie veel beter... (357 EUR) Heb je toch liever 2de bandje, dan moet je een vip code vragen, deze zijn nu minder interessant geworden, dan kom je uit op 379eur , ook met de buds erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devastator83
Ik heb via mijn energieleverancier blijkbaar al dezelfde code als de loyaltie shop. Blijkbaar geven ze geen andere codes meer :-(

[ Voor 21% gewijzigd door devastator83 op 28-08-2022 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenner
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:44
Arie De Ruiter schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 12:38:
[...]

Hij zegt:

Die qr testmode ON is hetgene je moet hebben. Als.dat op ON staat en je probeert dan een mobiel plan toe te voegen zoals.gebruikelijk in de wearable app zal hij zowiso de QR scan modus aanzetten, ongeacht je provider wearable esims ondersteunt of niet. Hij zal dan zowiso proberen om je esim te downloaden. Indertijd met mij watch 3 LTE kon ik werkelijk élke esim downloaden zo, oa orange en Proximus. Met de watch 4 LTE echter kreeg ik echter een error als ik met mijn Proximus esim testte. Dus je forceert hem in QR scan modus, maar het is nog geen garantie dat het gaat werken.
Indien je geen QR code hebt om te scannen, maar enkel de eigenlijke code, kan je die ook manueel invoeren dan, die optie staat dan onderaan het QR scanning venster.

[ Voor 6% gewijzigd door glenner op 28-08-2022 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwasd
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-09 22:18
Hoe krijg ik dat gratis bandje nu precies?

Als ik bijv nu de sport strap graphite selecteer krijg ik een prijs van 390.10 incl btw en gratis buds live. Betekent dit dat ik de standaard strap met magneet er dan niet meer bij krijg?

Of is er een andere manier voor korting?
Las namelijk ook iets over loyaltie programs?

Ik wil graag een Galaxy Watch 5 pro bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:49
qwasd schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 21:14:
Hoe krijg ik dat gratis bandje nu precies?

Als ik bijv nu de sport strap graphite selecteer krijg ik een prijs van 390.10 incl btw en gratis buds live. Betekent dit dat ik de standaard strap met magneet er dan niet meer bij krijg?

Of is er een andere manier voor korting?
Las namelijk ook iets over loyaltie programs?

Ik wil graag een Galaxy Watch 5 pro bestellen.
Gratis bandje krijg je niet (meer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwasd
barrymossel schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 21:17:
[...]

Gratis bandje krijg je niet (meer).
Via de Bespoke studio toch een gratis bandje erbij hoor. Niet veel keuze maar de graphite sport band toch gratis.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VebGOdzVy_uFv3zrU5NPfGIbUIQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/IucTwxgH0i6MlgMPp0fy2W6c.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 37% gewijzigd door qwasd op 28-08-2022 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwasd
DON PAPA schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 09:25:
[...]

Ik heb ze via Whatsapp (+31 6 30028045) aan Samsung gevraagd, moest toen wat info geven en kreeg daarna een email met loyaliteit code om in te loggen op:

https://shop.samsung.com/...tomerservice/registration

Een dag later kreeg ik ook nog eens mail met een extra VIP en pre orde code, wat uiteindelijk maakte dat ik een S22 Ultra 512GB + S8 Ultra 128GB + Toetsenbord kon bestellen voor 1649 euro (met inruil van een defecte S7).

[Afbeelding]
[Afbeelding]

Daarna heb ik het truckje nogmaals gedaan maar met een ander Samsung account en heb toen een Samsung Watch5 Pro BT + Galaxy Buds2 Pro + gratis Wireless Mono Pad Fast Charging weten te score voor 399,40 euro

[Afbeelding]
[Afbeelding]

Doe er je voordeel mee, succes ;)
Ik kreeg van medewerker X geen code. Delen ze niet zomaar uit zonder opgaaf van reden.

[ Voor 4% gewijzigd door qwasd op 28-08-2022 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
3 dagen geleden nog gebeld, VIP codes delen ze nog steeds uit , deze zijn voor de gewone shop, niet via loyaltie... Via gewone shop heb je idd gratis bandje en dan met de VIP code erbij kom je rond de 379 EUR uit...
Via de loyaltz code, betaal je 359 EUR, maar dan zonder extra gratis bandje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devastator83
NoFate schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 07:37:
Via de loyaltz code, betaal je 359 EUR, maar dan zonder extra gratis bandje
Via de partnerportal van mijn energieleverancier kom ik (bji afrekenen) op 337.69 euro voor de Pro.

Ik heb mijn vrouw de 40mm variant cadeau gedaan voor haar verjaardag. Batterij gaat ongeveer 30u mee. Beetje tegenvaller voor haar, komende van een FitBit. Misschien dat ik em ga omruilen voor de 44m variant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie De Ruiter
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 17-09 14:09
glenner schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 19:29:
[...]

Die qr testmode ON is hetgene je moet hebben. Als.dat op ON staat en je probeert dan een mobiel plan toe te voegen zoals.gebruikelijk in de wearable app zal hij zowiso de QR scan modus aanzetten, ongeacht je provider wearable esims ondersteunt of niet. Hij zal dan zowiso proberen om je esim te downloaden. Indertijd met mij watch 3 LTE kon ik werkelijk élke esim downloaden zo, oa orange en Proximus. Met de watch 4 LTE echter kreeg ik echter een error als ik met mijn Proximus esim testte. Dus je forceert hem in QR scan modus, maar het is nog geen garantie dat het gaat werken.
Indien je geen QR code hebt om te scannen, maar enkel de eigenlijke code, kan je die ook manueel invoeren dan, die optie staat dan onderaan het QR scanning venster.
Hoi, bedankt voor de uitleg.
Ik heb eergisteren een Esim van Simyo gekocht om te proberen of ik het aan de praat kon krijgen.
Helaas zit er geen QR code of andersoortige code bij....je kan de Esim alleen maar activeren via een app op je telefoon.
Nou ja, leuk geprobeerd en nogmaals bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomhap
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09-07 21:00
Arie De Ruiter schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 17:07:
[...]

Hoi, bedankt voor de uitleg.
Ik heb eergisteren een Esim van Simyo gekocht om te proberen of ik het aan de praat kon krijgen.
Helaas zit er geen QR code of andersoortige code bij....je kan de Esim alleen maar activeren via een app op je telefoon.
Nou ja, leuk geprobeerd en nogmaals bedankt :)
Zat hier ook nog naar te kijken, maar Simyo en KPN werken inderdaad niet met QR codes voor esims. Deze moeten via de app van de provider geactiveerd worden.
Erg jammer dat er niet gewoon een fysieke simslot in de horloges zit.

Er vanuit gaande dat dit trucje zou werken met een QR code esim, zou het eigenlijk alleen op Vodafone en T-Mobile van toepassing zijn, wel zit je er bij beiden voor minimaal een jaar aan vast.
Ik weet niet of Vodafone duo sim i.c.m. esim ondersteund waardoor je eigenlijk óf je telefoon óf je horloge zou kunnen gebruiken.
Ik weet van KPN dat esim en duo sim mutueel exclusief zijn en je dus geen 2 esims kan koppelen aan hetzelfde nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroetie2970
Zeer blij met een loyaliteits kode welke in dit forum stond.
€337,68 voor de galaxy 5 pro en €106 voor de buds 2 pro.
Wel vreemd dat iedereen een andere korting krijgt.

Galaxy Watch5 Pro BT (45mm)
1 x Galaxy Watch5 Pro BT (45mm)
SM-R920NZTAEUB
€ 337,68
- € 37,52
Additional discounts applied
Galaxy Buds2 Pro
1 x Galaxy Buds2 Pro
SM-R510NZAAEUB
€ 106,19
- € 88,46
Additional discounts applied
Wireless Mono Pad Fast Charging Excl. Adapter
1 x Wireless Mono Pad Fast Charging Excl. Adapter
EP-P2400BBEGEU
(Van € 24,49 Voor € 0,-)
GRATIS
Bezorgen - Kies zelf een bezorgdag
GRATIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07:11
@Kroetie2970 ik kwam op ongeveer 399 uit.
Watch 5 pro, extra bandje, buds2 pro en monopad charger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroetie2970
Aggressor schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 20:42:
@Kroetie2970 ik kwam op ongeveer 399 uit.
Watch 5 pro, extra bandje, buds2 pro en monopad charger
Dat is helemaal een mooie deal. Ik snap er allemaal geen snars van. Blijkbaar zijn de marges gigantisch als ze zulke kortingen kunnen geven.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 21:45

GVR

Als iedereeen nu eens in dat topic doorzeurt over kortingen hoef ik niet elke keer te balen dat ik de volle mep heb betaald en kunnen we het hier over de watch zelf hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celf11
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 12-09 20:57
GVR schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 22:23:
[...]

Als iedereeen nu eens in dat topic doorzeurt over kortingen hoef ik niet elke keer te balen dat ik de volle mep heb betaald en kunnen we het hier over de watch zelf hebben ;)
Helemaal mee eens!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cassiekai
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-09 10:48
Ik ben van plan een flinke powerbank te kopen waarmee ik ook draadloos kan laden. Gaat dit werken met de 5 pro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unrealiac
cassiekai schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 11:23:
Ik ben van plan een flinke powerbank te kopen waarmee ik ook draadloos kan laden. Gaat dit werken met de 5 pro?
Ligt eraan als je het horloge plat kan leggen. Het huidige design leent zich daar niet echt toe met de meegelerverde bandjes. Zo moet ik mijn horloge helaas altijd beneden opladen want ik heb geen lader op mijn nachtkastje waar ik mijn horloge op kan leggen zonder de bandjes er iedere keer af te doen. :*)

[ Voor 20% gewijzigd door Unrealiac op 30-08-2022 11:41 ]

Here's to you Nicola and Bart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perenor
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-10-2024
Unrealiac schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 11:39:
[...]

Ligt eraan als je het horloge plat kan leggen. Het huidige design leent zich daar niet echt toe met de meegelerverde bandjes. Zo moet ik mijn horloge helaas altijd beneden opladen want ik heb geen lader op mijn nachtkastje waar ik mijn horloge op kan leggen zonder de bandjes er iedere keer af te doen. :*)
Daar heb ik trouwens een oplossing voor gevonden. Ik heb mij de trio oplader van Samsung gekocht. En ik kwam op reddit en youtube een fix tegen hoe je toch de galaxy watch 5 pro (met het d-buckle bandje) kunt opladen, zonder het bandje helemaal los te hoeven maken. Je maakt de strap los bij de sluiting en flipt dan de bevestigingen aan het horloge om (naar boven / naar de voorkant van het horloge toe). Dan kun je deze wel op de laadplaat leggen en het horloge laten opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

Perenor schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 12:50:
[...]

Daar heb ik trouwens een oplossing voor gevonden. Ik heb mij de trio oplader van Samsung gekocht. En ik kwam op reddit en youtube een fix tegen hoe je toch de galaxy watch 5 pro (met het d-buckle bandje) kunt opladen, zonder het bandje helemaal los te hoeven maken. Je maakt de strap los bij de sluiting en flipt dan de bevestigingen aan het horloge om (naar boven / naar de voorkant van het horloge toe). Dan kun je deze wel op de laadplaat leggen en het horloge laten opladen.
Niet zo handig toch, moet je daarna de strap telkens weer op de juiste maat vastzetten.

Ik plak m'n horloge voorlopig nog wel gewoon op z'n kant op de oplader. Mocht ik een keer een draadloze kopen wordt het er eentje waarbij het horloge zwevend kan opladen zodat het bandje er gewoon onder kan hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celf11
Wanneer je, bijvoorbeeld bij Amazon, zoekt naar "smartwatch charger stand" krijg je toch zeker een aantal hele goedkope (onder een tientje) standaards te zien waar de samsung charger in past en in combinatie met de Watch 5 pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perenor
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-10-2024
GVR schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 15:14:
[...]

Niet zo handig toch, moet je daarna de strap telkens weer op de juiste maat vastzetten.

Ik plak m'n horloge voorlopig nog wel gewoon op z'n kant op de oplader. Mocht ik een keer een draadloze kopen wordt het er eentje waarbij het horloge zwevend kan opladen zodat het bandje er gewoon onder kan hangen.
Bij mij wel, want ik heb die net tot aan de rand van het eerste deel van de klem zitten. Is dus weer vrij makkelijk snel terug ingesteld :-).

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tomhap
Je kan ook gewoon het bandje omdraaien. Daar is hij flexibel genoeg voor.
Je maakt de gesp open (maar deze blijft afgesteld) en haalt hem langs de zijkant van het horloge naar boven zodat de gesp boven het scherm zit. Vervolgens 'sluit' je de gesp en kan hij moeiteloos opladen op de duo charger pad.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CLPJBZYi91wl02ckhz7OiYWTsGc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CUg4dMCgJ9t1f0ooMhYewoEF.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 38% gewijzigd door Tomhap op 30-08-2022 17:00 . Reden: Foto's toevoegen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 20:17

jmk

zijn er al goede reviews van de watch 5 (pro)?

ik heb tot nu toe alleen meningen gezien over de specificaties met een klein beetje ervaringen. geen echte reviews dus.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Celf11
jmk schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 15:49:
zijn er al goede reviews van de watch 5 (pro)?

ik heb tot nu toe alleen meningen gezien over de specificaties met een klein beetje ervaringen. geen echte reviews dus.
Zoek op YouTube 'ns naar de Quantified Scientist. Hij heeft zowel de 5 als de 5 pro getest...en doet dat op een andere manier dan we van reviews gewend zijn.

Toch maar even de links bijgedaan:
YouTube: Samsung Watch5 PRO : Scientific Review!
YouTube: Samsung Watch5: The Complete Scientific Review!

[ Voor 20% gewijzigd door Celf11 op 31-08-2022 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
Een tip voor degene die via de Samsung shop hebben besteld, je krijgt de buds er gratis bij...
Maar je kan de promo nog eens claimen, zodat je een 2de paar gratis hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turb0Turb0
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17-09 22:14
Ik heb gisteravond een setje screenprotectors gekocht.

https://www.amazon.nl/dp/...8126711_487805961_TE_item

Voor 10 euro 4 stuks.

Past perfect, voelt net zo glad/soepel aan als originele glas.

Ik hobby de hele dag aan 'printers' dus kan op een keer aantikken is aanwezig.

4x setje doekjes/alcohol pad erbij.

Prima setje dus.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vTZ5Tb6IMu2F4eeDjmyGQqlWHaI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Tch51fjZDmkcEyBTPzIhbfcY.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GvilRkbDsZ80teekkToH3HGxa34=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rSjkoRetTXeAiSIj8AwWiqT0.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5Fs_y0fBSHkfx0fViGWucxyOdHI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6pMtfSMtIM9jVw63WMEtR7kw.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meeterea
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 03-02 12:34
NoFate schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 18:37:
Een tip voor degene die via de Samsung shop hebben besteld, je krijgt de buds er gratis bij...
Hoe dan, in de voorwaarden staat duidelijk dat dit niet geldt voor de aankoop via samsung online, ben benieuwd dus?

Culemborg, 2.720Wp Zuidzijde; PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
Meeterea schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 19:43:
[...]

Hoe dan, in de voorwaarden staat duidelijk dat dit niet geldt voor de aankoop via samsung online, ben benieuwd dus?
ik zou zeggen, probeer het :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muzzy
  • Registratie: November 2015
  • Nu online

Muzzy

Aan het dieken

Hoe bedoel je dat dan? Nog een keer de watch kopen?

Wie kan delen kan vermenigvuldigen..

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• NoFate
Muzzy schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 20:20:
[...]

Hoe bedoel je dat dan? Nog een keer de watch kopen?
Nee, gewoon je watch5 registreren met deze promo:
https://www.samsung.com/be/promo/promo/?id=2HLYJ2E2CJT65
https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=2HLYJ2E2CJT65

[ Voor 9% gewijzigd door NoFate op 31-08-2022 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwasd
Vandaag mijn Galaxy watch 5 Pro binnengekregen. Helemaal top. Zelfs mijn bankpas in Google wallet werkend, maar ik krijg Google Assistant helaas niet aan de praat. Zie deze helemaal niet in de Playstore staan. Ik gebruik het in combinatie met een Pixel 6 Pro. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muzzy
  • Nu online

Muzzy

Aan het dieken

Thnx. Ik krijg hem morgen binnen en probeer het dan als het nog lukt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Turb0Turb0
Net gedaan en het lijkt er inderdaad op dat ik een extra setje Buds krijg _/-\o_

[ Voor 0% gewijzigd door Turb0Turb0 op 31-08-2022 20:46 . Reden: Typo ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Turb0Turb0
qwasd schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 20:27:
Vandaag mijn Galaxy watch 5 Pro binnengekregen. Helemaal top. Zelfs mijn bankpas in Google wallet werkend, maar ik krijg Google Assistant helaas niet aan de praat. Zie deze helemaal niet in de Playstore staan. Ik gebruik het in combinatie met een Pixel 6 Pro. Iemand tips?
En op je Watch alle apps geupdate?

Ik moest handmatig updaten op de watch. Anders werkte de wallet en assistent niet.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g8Lx4tIcXKxqOXVjmk89BxxKxkY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/yfUU4vsGqeyY1EYacPUguyMx.png?f=user_large

Edit
En als je de assistant dan wel hebt lukte het bij mij alleen om te activeren als ik de tel en assistant op de telefoon op Engels zet. daarna weer op NL en werkt perfect.

[ Voor 11% gewijzigd door Turb0Turb0 op 31-08-2022 20:53 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• qwasd
Turb0Turb0 schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 20:51:
[...]

En op je Watch alle apps geupdate?

Ik moest handmatig updaten op de watch. Anders werkte de wallet en assistent niet.
[Afbeelding]

Edit
En als je de assistant dan wel hebt lukte het bij mij alleen om te activeren als ik de tel en assistant op de telefoon op Engels zet. daarna weer op NL en werkt perfect.
Is dus een bug dat dit pas na 15 minuten werkt.
Ik zag eerst de optie niet om de assistant te updaten maar het is nu gelukt.
Some Galaxy Watch 5 users may have issues setting up Google Assistant. Google advises those affected to wait for 15 minutes before trying it again.
Daarna om te configureren was het genoeg om de taal van de assistant op mijn telefoon te veranderen naar het engels. Telefoon zelf hoefde ik de taal niet van aan te passen. Bedankt :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06:39
Turb0Turb0 schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 18:53:
Ik heb gisteravond een setje screenprotectors gekocht.

https://www.amazon.nl/dp/...8126711_487805961_TE_item

Voor 10 euro 4 stuks.

Past perfect, voelt net zo glad/soepel aan als originele glas.

Ik hobby de hele dag aan 'printers' dus kan op een keer aantikken is aanwezig.

4x setje doekjes/alcohol pad erbij.

Prima setje dus.
De Galaxy Watch 5 heeft saffierglas, en de Pro zelfs extra sterk/dik saffierglas. De kans dat je krassen krijgt op de kast is groter dan krassen op het glas van de Watch 5. Ik heb jaren met (smart) horloges met saffierglas gelopen, en wel krasjes op het staal of titanium gekregen, nooit op het glas.

• jmk

jmk

Celf11 schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 17:53:
[...]

Zoek op YouTube 'ns naar de Quantified Scientist. Hij heeft zowel de 5 als de 5 pro getest...en doet dat op een andere manier dan we van reviews gewend zijn.

Toch maar even de links bijgedaan:
YouTube: Samsung Watch5 PRO : Scientific Review!
YouTube: Samsung Watch5: The Complete Scientific Review!
dank je! :) ga ik even op mijn gemak bekijken later

• Ridicuul
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 17-09 14:02
Bedankt voor de tip. Ik heb alleen geen serienummer op de sticker op de verpakking staan. Mijn sticker lijkt niet op de sticker die ze als voorbeeld laten zien.

Ik heb nu maar een foto gemaakt van de sticker met daarnaast de Watch5 Pro met het serienummer op het display (via instellingen).

Hopelijk is dat voldoende.

This is absolutely ridiculous

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoFate
Ridicuul schreef op donderdag 1 september 2022 @ 08:52:
[...]

Bedankt voor de tip. Ik heb alleen geen serienummer op de sticker op de verpakking staan. Mijn sticker lijkt niet op de sticker die ze als voorbeeld laten zien.

Ik heb nu maar een foto gemaakt van de sticker met daarnaast de Watch5 Pro met het serienummer op het display (via instellingen).

Hopelijk is dat voldoende.
zal wel goed zijn, ik heb foto gemaakt van doosje en dan had ik van de factuur

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-09 15:41
Klopt het dat je zelf de Wallet app moet openen om te betalen met de watch?
Net voor het eerst geprobeerd te betalen in de supermarkt, maar het pinapparaat registreerde geen pas.
Pas nadat ik zelf de app had geopend werkte het wel.

Op m'n telefoon hoef ik niets te doen, daar is ervoor houden al voldoende.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
JeroenV_ schreef op donderdag 1 september 2022 @ 10:26:
Net voor het eerst geprobeerd te betalen in de supermarkt, maar het pinapparaat registreerde geen pas.

klopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GVR

GVR

JeroenV_ schreef op donderdag 1 september 2022 @ 10:26:

Klopt, via geavanceerde functies in de Wearables app op je telefoon kan je de Google Wallet koppelen aan het twee keer indrukken van de start toets zodat je de wallet app snel kan openen bij de kassa.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Unrealiac
Net ook geprobeerd, ben benieuwd. Al lijkt het me wel dat ze dit nog zullen cancelen want er zit nog een team achter dat controleert..

Desalniettemin, netjes van Samsung als ze het toch nog versturen. Mijn vriendin kan ook een setje oortjes gebruiken.

Here's to you Nicola and Bart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenV_
GVR schreef op donderdag 1 september 2022 @ 11:22:
[...]

Klopt, via geavanceerde functies in de Wearables app op je telefoon kan je de Google Wallet koppelen aan het twee keer indrukken van de start toets zodat je de wallet app snel kan openen bij de kassa.
Goeie tip, gelijk ingesteld d:)b

• Kroetie2970
Beste allen,

Ik heb een vaag probleem met google wallet/pay.
Afgelopen week had ik een watch 5 pro besteld met de gratis buds. Maar omdat ik de buds air niet lekker vond klinken kon ik het hele zaakje retourneren en heb toen een nieuwe watch besteld met de buds pro 2.
Hier overigens zeer blij mee. Super sound.
Op de oude watch 5 pro had ik netjes google pay geinstalleerd zonder problemen. Op de nieuwe 5 pro gaat het ook makkelijk maar… .. krijg ik van de Rabobank maar geen verificatie sms binnen. De kaart staat op de watch maar wacht op verificatie, welke maar niet komt. Al meerdere mensen via telefoon van rabobank gesproken , met 0 resultaat. Alles gereset enz enz enz maar er komt maar geen verificatiecode via sms. Volgens de Rabo kan het alleen maar via sms. Iemnd een idee?

• jmk

jmk

zijn er mensen die van een FitBit (charge 5 bijvoorbeeld) met premium abonnement komen en de 'health' functies belangrijk vinden?

wat is jullie ervaring tot nu toe met de watch 5?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoFate
Unrealiac schreef op donderdag 1 september 2022 @ 14:50:
[...]

Net ook geprobeerd, ben benieuwd. Al lijkt het me wel dat ze dit nog zullen cancelen want er zit nog een team achter dat controleert..

Desalniettemin, netjes van Samsung als ze het toch nog versturen. Mijn vriendin kan ook een setje oortjes gebruiken.
Ja, maar dat team heeft het goedgekeurd, eerst kreeg ik mail voor de inschrijving, dag erna mail dat het goedgekeurd was en dag later al een track en trace

• ricom
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:32
NoFate schreef op donderdag 1 september 2022 @ 17:31:
[...]

Ja, maar dat team heeft het goedgekeurd, eerst kreeg ik mail voor de inschrijving, dag erna mail dat het goedgekeurd was en dag later al een track en trace
Enig idee wat te doen als je de doos niet meer hebt 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoFate
ricom schreef op donderdag 1 september 2022 @ 18:32:
[...]

Enig idee wat te doen als je de doos niet meer hebt 8)7
ja, dat is een probleem, want je hebt idd die barcode als bewijs nodig :-)

• ricom
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:32
NoFate schreef op donderdag 1 september 2022 @ 18:32:
[...]

ja, dat is een probleem, want je hebt idd die barcode als bewijs nodig :-)
Helaas in dat geval. Bedankt!

• NoFate
ricom schreef op donderdag 1 september 2022 @ 18:34:
[...]

Helaas in dat geval. Bedankt!
Probeer het zonder? Miss foto maken van je watch waar je het SN ziet

• Tomhap
NoFate schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 21:47:
Voor degene die Google pay willen gebruiken met een bank die NIET compatibel is... Via de app "curve" gaat het wel, die maakt een virtuele visa aan die je kan koppelen, deze virtuele kaart is dan weer gekoppeld aan een andere visa kaart die je instelt in curve...

Handig!! Eindelijk mijn ING voor Google pay :-)

Met de app revolut gaat het ook, maar dan moet je altijd geld depositen op de virtuele kaart, niet echt handig
Goedemiddag,

Ik heb zojuist een vpay kaart van de ING aangevraagd. Hoe voeg ik deze toe aan Curve? Als i keen pas wil toevoegen vraagt hij om een kaartnummer waar hij alleen creditcards lijkt toe te voegen.

• NoFate
Tomhap schreef op donderdag 1 september 2022 @ 20:00:
[...]

Goedemiddag,

Ik heb zojuist een vpay kaart van de ING aangevraagd. Hoe voeg ik deze toe aan Curve? Als i keen pas wil toevoegen vraagt hij om een kaartnummer waar hij alleen creditcards lijkt toe te voegen.
In curve heb ik de VISA kaart van ING toegevoegd, dat moet idd met kaart nr
vervolgens in wallet de vpay kaart gekoppeld

• Tomhap
NoFate schreef op donderdag 1 september 2022 @ 20:02:
[...]

In curve heb ik de VISA kaart van ING toegevoegd, dat moet idd met kaart nr
vervolgens in wallet de vpay kaart gekoppeld
Weet je toevallig nog hoe je dat hebt ingevuld? Als ik een kaart toevoeg krijg ik alleen de optie om een kaartnummer in te vullen en CVC. Bij kaartnummer pakt hij vervolgens natuurlijk niet het rekeningnummer/pasnummer/volgnummer op de pas en lijkt hij alleen een creditcard te accepteren.
Mijn ING creditcard staat er al in, maar ik wil Curve eigenlijk alleen gebruiken voor mijn Vpay betaalpas.

• NoFate
hmm, dat gaat niet, denk niet dat je met een Vpay pas kan werken
Ik krijg ook alleen maar een echte Visa kaart erin , gewone kaarten met gewonre rekening nummers gaat niet, dan moet je die andere app gebruiken... die kan wel overweg met gewone rekening nummers
Alleen moet je dan steeds geld storten, het gaat dan niet automatisch

• Tomhap
NoFate schreef op donderdag 1 september 2022 @ 20:13:
hmm, dat gaat niet, denk niet dat je met een Vpay pas kan werken
Ik krijg ook alleen maar een echte Visa kaart erin , gewone kaarten met gewonre rekening nummers gaat niet, dan moet je die andere app gebruiken... die kan wel overweg met gewone rekening nummers
Alleen moet je dan steeds geld storten, het gaat dan niet automatisch
Jammer, meen te hebben gelezen dat een vpay ing pas zou moeten werken op Tweakers. Denk dat ik dan maar gewoon Curve opzeg want voor de allerdaagse dingen die ik met mn horloge zou willen betalen hoef ik geen creditcard te gebruiken.

• NoFate
Tomhap schreef op donderdag 1 september 2022 @ 20:16:
[...]

Jammer, meen te hebben gelezen dat een vpay ing pas zou moeten werken op Tweakers. Denk dat ik dan maar gewoon Curve opzeg want voor de allerdaagse dingen die ik met mn horloge zou willen betalen hoef ik geen creditcard te gebruiken.
waarom dat niet revolut? daar kan je wel gewone kaarten toevoegen als je niet wilt werken met Visa zelf

• Tomhap
NoFate schreef op donderdag 1 september 2022 @ 20:17:
[...]

waarom dat niet revolut? daar kan je wel gewone kaarten toevoegen als je niet wilt werken met Visa zelf
Ik zal er eens naar kijken. Het zou ideaal zijn als je gewoon kon betalen en het geld van je rekening afgehaald wordt. Bij revolut zou je dus wel steeds geld erop moeten storten om te kunnen betalen.

• NoFate
Tomhap schreef op donderdag 1 september 2022 @ 20:18:
[...]

Ik zal er eens naar kijken. Het zou ideaal zijn als je gewoon kon betalen en het geld van je rekening afgehaald wordt. Bij revolut zou je dus wel steeds geld erop moeten storten om te kunnen betalen.
ben even aan het kijken op forums van curve, maestro zou er precies aankomen e, idd vpay zou moeten werken ?
https://community.curve.c...-the-curve-wallet/2719/21

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• barrymossel
NoFate schreef op donderdag 1 september 2022 @ 20:17:
[...]

Omdat ik geen grotere bedragen op een "bank" uit Litouwen wil zetten. En als je telkens moet bijstorten is het voordeel van smartwatch tegenover telefoon wel een beetje weg...

• NoFate
barrymossel schreef op donderdag 1 september 2022 @ 20:41:
[...]

Omdat ik geen grotere bedragen op een "bank" uit Litouwen wil zetten. En als je telkens moet bijstorten is het voordeel van smartwatch tegenover telefoon wel een beetje weg...
Google zou gewoon direct ING moeten ondersteunen, snap niet waarom dat zo lang duurt

• GVR

GVR

NoFate schreef op donderdag 1 september 2022 @ 20:20:
[...]

ben even aan het kijken op forums van curve, maestro zou er precies aankomen e, idd vpay zou moeten werken ?
https://community.curve.c...-the-curve-wallet/2719/21
Maestro zou eraan komen? Ik lees dat maestro met pensioen gaat.

• NoFate
GVR schreef op donderdag 1 september 2022 @ 21:06:
[...]

Maestro zou eraan komen? Ik lees dat maestro met pensioen gaat.
Ja idd, zo ver had ik nog niet doorgelezen ... Miss dan wel die v pay kaart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barrymossel
NoFate schreef op donderdag 1 september 2022 @ 20:43:
[...]

Google zou gewoon direct ING moeten ondersteunen, snap niet waarom dat zo lang duurt
Nee, ING moet dat doen. ING loopt keihard te falen. Ze willen graag alle gegevens bij zich houden en zijn te lui om een smartwatch app te maken. Aan de andere kant zijn ze ook te lui om een iOS ING app te maken en wel Apple Pay aan te bieden...

Ik weet het even niet meer.

• NoFate
barrymossel schreef op donderdag 1 september 2022 @ 22:08:
[...]

Nee, ING moet dat doen. ING loopt keihard te falen. Ze willen graag alle gegevens bij zich houden en zijn te lui om een smartwatch app te maken. Aan de andere kant zijn ze ook te lui om een iOS ING app te maken en wel Apple Pay aan te bieden...

Ik weet het even niet meer.
Hebben die geen IOS app??? Omg, wist ik nog eens niet

• GVR

GVR

NoFate schreef op donderdag 1 september 2022 @ 22:14:
[...]

Toch wel; https://apps.apple.com/nl/app/ing-bankieren/id474495017

Maargoed, ook hier ing (nota bene vanaf abn overgestapt toen abn stopte met hun wallet en nog geen Google pay ondersteunde) en snap ook totaal niet dat ze geen gpay ondersteunen. Enige wat je kan doen is ze blijven spammen via de support kanalen.

Ik heb totaal geen hoop overigens!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/novzeanddeav7kurqtQSqNy4omE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hyHI8u6aI1KJlF6frlPAIYck.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 29% gewijzigd door GVR op 01-09-2022 22:49 ]

• barrymossel
NoFate schreef op donderdag 1 september 2022 @ 22:14:
[...]

Geen iOS betaal app, maar wel Apple Pay ondersteuning. Dus beter, maar schijnbaar geen zin in de apple user data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muzzy
  • Nu online

Muzzy

Aan het dieken

Inmiddels ingediend via de BE site( de NL site deed het niet). Ben benieuwd, als ze binnenkomen is het mooi meegenomen.

Bedankt in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
Muzzy schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 11:47:
[...]

Inmiddels ingediend via de BE site( de NL site deed het niet). Ben benieuwd, als ze binnenkomen is het mooi meegenomen.

Bedankt in ieder geval
mijne is net toegekomen met de post :-) , al reeds in gebruik genomen door de vrouw :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geekess
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:02
kripple schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 14:18:
[...]

Raar dat het met de watch 5 niet werkt. Op mijn watch 4 classic werkt de combinatie wallet-Rabobank perfect. Dus ik hoop voor je dat het iets tijdelijks is dat het niet werkt en dat het later alsnog toegevoegd wordt in de watch 5
Hoe heb je dat dan gedaan op je watch 4 en 5? Bij mij werkte Rabobank echt niet op mijn watch 4 (en nog steeds niet op de 5). En ik lees alleen maar berichten op het internet dat Rabo alleen met GPay werkt op de telefoon, maar niet op WearOS watches.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenV_
Geekess schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 14:41:
[...]

Hoe heb je dat dan gedaan op je watch 4 en 5? Bij mij werkte Rabobank echt niet op mijn watch 4 (en nog steeds niet op de 5). En ik lees alleen maar berichten op het internet dat Rabo alleen met GPay werkt op de telefoon, maar niet op WearOS watches.
Hier werkt Gpay icm Rabo probleemloos op de Watch 5 pro. Heb de stappen gevolgd van Paintball85,uitleg met screenshots en al: https://eu.community.sams...tellen/m-p/5526479#M21651

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Muzzy
  • Nu online

Muzzy

Aan het dieken

Heb de W5 pro nog maar een paar uur maar ben wel echt onder de indruk, zit heel lekker en voelt helemaal niet zwaar. Was met mijn dunne polsen bang dat hij te groot zou zijn maar hij is uitstekend. Hij is wel dik maar heb daar niet zoveel last van.

Alles werkt goed, snel en naar behoren. I'm happy

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Linnie52
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 22-04-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VScn_yAx9HCP67wlSTRJcgKe5fo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/j9dXu4my7L6WJyi3LmHpizLN.jpg?f=fotoalbum_large

Blij mee🥰😁

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoFate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
Iemand al goedkeuring gehad van de aanvraag van de extra oortjes als 2de paar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turb0Turb0
NoFate schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 19:04:
Iemand al goedkeuring gehad van de aanvraag van de extra oortjes als 2de paar?
Nee nog niks 31e wel bevestigingsmail binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwasd
Ik heb de Galaxy Watch 5 Pro en heb wat zaken aangepast om batterij te besparen. Hoe zit dat eigenlijk met gps/locatievoorzieningen? Kan ik dat uitschakelen? En wat werkt dan bijvoorbeeld niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Unrealiac schreef op donderdag 1 september 2022 @ 14:50:
[...]

Bij webshop heb ik perongeluk "Samung Shop" ingevuld.. ipv Samsung.
Is dit erg of? Aanpassen kan niet meer.

[ Voor 14% gewijzigd door Aggressor op 02-09-2022 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
Aggressor schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 23:37:
[...]

Bij webshop heb ik perongeluk "Samung Shop" ingevuld.. ipv Samsung.
Is dit erg of? Aanpassen kan niet meer.
Ik heb ook Samsung shop ingegeven, was geen probleem... Vind het raar dat ze het goedkeuren, terwijl op de factuur die je moet uploaden effectief staat dat de buds er gratis bij waren... :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
NoFate schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 07:43:
[...]

Ik heb ook Samsung shop ingegeven, was geen probleem... Vind het raar dat ze het goedkeuren, terwijl op de factuur die je moet uploaden effectief staat dat de buds er gratis bij waren... :-)
Ja ik ben de S vergeten...er staat Samung Shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
Aggressor schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 08:00:
[...]

Ja ik ben de S vergeten...er staat Samung Shop.
Ahh, zie het nu, daar kijken ze niet naar :+)
Denk gewoon dat we SN checken of de aanvraag niet al eerder is gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
NoFate schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 08:24:
[...]

Ahh, zie het nu, daar kijken ze niet naar :+)
Denk gewoon dat we SN checken of de aanvraag niet al eerder is gedaan
Ty :) Viel mij pas later op in de mail 8)7
We gaan het zien :)

En vandaag komen mijn screenprotectors binnen, dan ga ik de watch gebruiken.
Ik plaats later wel een update hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cassiekai
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-09 10:48
Voor mijn 3 jaar oude galaxy watch kon ik best veel gratis mooie watchfaces vinden. Kan het zijn dat dit voor de Watch 5pro niet geldt? Ik ben al een tijdje aan het kijken, maar als ik wat vindt dan zijn het compleet uitgeklede versies. Je moet dan eigenlijk de betaalde premium versie nemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geekess
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:02
JeroenV_ schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 15:33:
[...]

Hier werkt Gpay icm Rabo probleemloos op de Watch 5 pro. Heb de stappen gevolgd van Paintball85,uitleg met screenshots en al: https://eu.community.sams...tellen/m-p/5526479#M21651
Dank! Ik ben al een stuk verder gekomen met die uitleg, alleen werkt de sms-verificatie van de Rabobank om een of andere reden niet (geen typo's).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kroetie2970
Geekess schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 12:18:
[...]

Dank! Ik ben al een stuk verder gekomen met die uitleg, alleen werkt de sms-verificatie van de Rabobank om een of andere reden niet (geen typo's).
Had ik ook last van. Er kwam maar geen sms binnen. Na lang aan de tel met de Rabo en geen oplossing kon ik het niet loslaten en heb een oplossing gevonden. Verander in de Rabo app je telefoonnummer of voeg een tweede toe. Je kan ik de Rabo app kiezen welke je hoofdnummer is. Uiteraard kies jenu dat andere nummer. Je sluit de app af .
Nu doe je de kaart toevoegen in wallet via je watch en je zal zien dat er nu wel een sms komt.
Vreemd ….., maar het werkt en ik liet de code naar mijn vriendin haar nummer sturen welke ik dus in de Rabo app had gezet en voila.
In de app van de Rabo ga je naar rechtsboven naar het poppetje en dan naar je naam en dan kontaktgegevens. De rest spreekt voor zich. Na ontvangst van de kode verander je het weer als je dat wenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
Geekess schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 12:18:
[...]

Misschien een tip, misschien maakt het niets uit, maar ik had mijn nummer toegevoegd als +316xxxx, dus niet 06xxx. Sms kwam netjes binnen na enkele ogenblikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appie35
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 07:59
Ik heb een vraag:

Waar worden de audio bestanden van de spraak recorder opgeslagen (op de telefoon)
Ik krijg wel een melding maar waar kan ik ze vinden?

Android gebruiken met een visuele beperking, kan dat?

Pagina: 1 ... 6 ... 15 Laatste