Of-Aaargh schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 10:47:
[...]
Vziw ondersteunt alleen T-Mobile op dit moment e-sim op wearables (Apple Watch, Samsung Watch, ...). Daar kun je voor 5 euro extra per maand zo'n aan je telefoonnummer gekoppelde multisim voor je horloge krijgen. Een (e-)sim voor een gewoon telefoonnummer gaat niet werken op je horloge. Je moet een speciale extra bundel/abonnement kopen bij je reguliere mobiele abonnement waarmee je je telefoonnummer met een speciale e-sim kunt koppelen op je watch. Ik ben dus wel benieuwd of het iemand lukt een reguliere e-sim van een telefoonabonnement werkend te krijgen op de Samsung Watch.
Wanneer Tele2 als onderdeel van T-Mobile de mogelijkheid krijgt voor multisim voor wearables is volgens mij niet bekend.
Je begrijpt me niet goed denk ik.
Hij zegt:
Op die manier kan je eender welke esim scannen en downloaden naar je watch.
Dus ik kom het menu wel in door 5 keer te tikken, dan zie ik ''Test ESIM FEATURE'' en vervolgens kom ik in de ''Esim Test Interface''.
Mijn vraag is, wat nu te doen ? Ik zie QR testmode maar die kan je alleen aan en uitzetten. Ik kan iet ergens een QR code scanne.
Ik heb ook alleen maar een Esim kaartnummer. Moet je dat ergens invoeren ????
Geen idee dus
En dat je op dit ogenblik alleen een Tmobile abbo aan je Watch kan koppelen is mij bekend