Secundair allocatiepunt als verdienmodel?

Pagina: 1 ... 31 32 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reneeke1970
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 08:08
Whiskey48 schreef op donderdag 24 april 2025 @ 13:58:
[...]

Heb ik ook ooit over nagedacht, en zelfs uitgetest in een testopstelling met ene maak en verbreek magneetschakelaar (en dan niet die goedkope China EMAT rommel) .... werkt perfect, veilig en binnen de sinus. Maar lekker laten zitten en de boel weer als onderderdelen verkocht, dat leverde weer een flink zakcentje op. (was ook meer als hobymatig idee, commercieel totaal niet interessant qua kosten).

Mocht je meter een keer storing krijgen moet je ook ff uitleggen wat je in je meterkast hebt zitten he.
Vandaar dat ik zoek naar een kant en klare ipv zelfbouw, want dat had ik zelf ook al wel bedacht, en niet alles hoeft in meterkast toch?

Het off grid centrum heeft er eentje van 180 euro, maar geven aan dat de contacten maar 2000 keer kunnen schakelen, dus ja dat is ook weer niet alles..

https://www.offgridcentru...aar-4p-3-fase-met-relais/

[ Voor 4% gewijzigd door reneeke1970 op 24-04-2025 14:07 ]

1 PVoutput . Dongen NB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09:01
reneeke1970 schreef op donderdag 24 april 2025 @ 14:03:
[...]

Vandaar dat ik zoek naar een kant en klare ipv zelfbouw, want dat had ik zelf ook al wel bedacht, en niet alles hoeft in meterkast toch?

Het off grid centrum heeft er eentje van 180 euro, maar geven aan dat de contacten maar 2000 keer kunnen schakelen, dus ja dat is ook weer niet alles..

https://www.offgridcentru...aar-4p-3-fase-met-relais/
Die dingen kosten 4 tientjes op aliexpress.
https://nl.aliexpress.com/item/1005008046788757.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simpel360
  • Registratie: Mei 2022
  • Nu online
Whiskey48 schreef op donderdag 24 april 2025 @ 13:58:
[...]

Mocht je meter een keer storing krijgen moet je ook ff uitleggen wat je in je meterkast hebt zitten he.
Niet in je meterkast plaatsen :+

Maar bij de apparatuur O-) .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07:02
Oef, ik weet ook even niet hoe ik hier op moet reageren ... anders dan laat aub het lekker zitten

[quote]Simpel360 schreef op donderdag 24 april 2025 @ 14:53:
[...]

Ah ... tja. Achja, denk dat je net als ik een beetje een uitzondering op de regel bent. Ik vond het leuk, heb toen wat geld uit gegeven aan wat kwaliteits spullen om wat te spelen ermee, maar ik ben al erg tevreden met wat ik heb. Ik heb ook als regel dat als ik weg zou vallen, mijn vrouw of een koper van mijn huis alles zonder problemen direct over kan nemen en snapt. (Hager handmatige schakelaar met nul stand en duidelijk gelabeld). Dat ziet er gewoon duidelijk en overzichtelijk uit. Geen gekke verstopte kastjes oid, daar heb ik eigenlijk wel een mening over maargoed.

even mijn opstelling erbij gezet FYI.

[ Voor 83% gewijzigd door Whiskey48 op 24-04-2025 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simpel360
  • Registratie: Mei 2022
  • Nu online
Whiskey48 schreef op donderdag 24 april 2025 @ 14:55:
[Afbeelding]

[...]

Oef, ik weet ook even niet hoe ik hier op moet reageren ... anders dan laat aub het lekker zitten

[quote]Simpel360 schreef op donderdag 24 april 2025 @ 14:53:
[...]

Ah ... tja. Achja, denk dat je net als ik een beetje een uitzondering op de regel bent. Ik vond het leuk, heb toen wat geld uit gegeven aan wat kwaliteits spullen om wat te spelen ermee, maar ik ben al erg tevreden met wat ik heb. Ik heb ook als regel dat als ik weg zou vallen, mijn vrouw of een koper van mijn huis alles zonder problemen direct over kan nemen en snapt. (Hager handmatige schakelaar met nul stand en duidelijk gelabeld). Dat ziet er gewoon duidelijk en overzichtelijk uit. Geen gekke verstopte kastjes oid, daar heb ik eigenlijk wel een mening over maargoed.

even mijn opstelling erbij gezet FYI.
Verstoppen van kastjes is nooit handig, geeft alleen maar meer vragen.

De huisinstallatie hoort alleen op de PAP (zoals ik de regels uitleg ;) ) dus die wil ik niet om kunnen zetten.

Bij mij is het gewoon de werkschakelaar bij de apparatuur waarbij je een keuze hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reneeke1970
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 08:08
Dat is de namaak, bekijk ze maar van dichtbij

1 PVoutput . Dongen NB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09:01
reneeke1970 schreef op donderdag 24 april 2025 @ 16:55:
[...]

Dat is de namaak, bekijk ze maar van dichtbij
Wat is het origineel dan volgens jou?
Dit zijn white label producten die met tientallen verschillende merknamen erop verkocht worden.

Edit: hier dan, partijenverkoop. $17 per stuk als je er 30 afneemt.
https://www.alibaba.com/p...omatic_1600910656551.html

[ Voor 21% gewijzigd door ASW1 op 24-04-2025 19:32 ]

Pagina: 1 ... 31 32 Laatste

Let op:
1) Dit topic is niet voor het op enig manier koppelen van SAP en PAP. Dat is bij wet verboden en niet zonder gevaren
2) In principe wordt het vanaf 2025 mogelijk om een los contract voor teruglevering af te sluiten. Dus de SAP is eigenlijk alleen voor 2023-2024.