Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Kost moeite, maar dan krijg je ook wat...
Het klopt niet altijd (bloemen in en buiten de vaas, lichtstrepen die niet doorlopen over de hele foto), maar het werkt wel uiteindelijk. Is wel veel weten welke woorden je moet gebruiken.
:strip_exif()/f/image/sZs3r5BEEee909fZr5EafT9P.jpg?f=fotoalbum_large)
Zelfde prompt. Verschillende modellen (Surreal en Dreamshaper). Dreamshaper maakt alles wel erg plastic en vlak. Kan het nog niet echt mooi vinden voor deze plaatjes, hoewel deze voor de kleine batman werd aangeraden te gebruiken...
:strip_exif()/f/image/djyBUkimMwTCqH4ketrFjE7h.jpg?f=fotoalbum_large)
Afhankelijk van de sampler een compleet andere sfeer (en rechtsboven is weer Dreamshaper, rest is Surreal) als resultaat op basis van dezelfde prompt, seed, steps en cfg.
:strip_exif()/f/image/MElSSm3op48ge2xREr4j8J8Z.jpg?f=fotoalbum_large)
En nog een met enkel andere samplers.
De sampler staat vaak niet bij de omschrijving, dus is het (voor mij) nog steeds erg veel zoekwerk om met dezelfde prompt er iets vergelijkbaars uit te krijgen.
DPM geeft iha een wat hardere look, en Euler de meest zachte (dat is dus ook de rechter. DPM in het midden en links weet ik niet meer...).
:strip_exif()/f/image/QjvKNttW35NQkbIjn5a0HUPf.jpg?f=fotoalbum_large)
Material 3 Thema's voor HA | Swiss Army Knife custom card voor HA | AmoebeLabs
Prompt:
"a whimsical surreal cinematic scene of a beautiful fearless young android warrior made of sand and emerging out of a tornado entirely made of sand, highly detailed, 8k. Dramatic dark sky. full body shot"
Config:
size 1536x1024, steps 16, cfg 2, Euler Ancestral / Normal.
:strip_exif()/f/image/17SXXXD1k9WWgL9CcwbZH0lQ.jpg?f=fotoalbum_large)
Voeg het woord beautiful toe aan een Android warrior en het wordt een vrouw
Dat is precies waarom ik ben gaan mergen, Dreamshaper vond ik net wat te nep en RealVis is een lastig model, wil het vaak TE echt. Met een cartoon model de scherpe randjes van RealVis afgehaald en gemixt met Dreamshaper en toen voor de scherpte nog een beetje Juggernaut erbij. Later nog Lora's erin, bij de Surreal wat meer dan bij de Real versie.Mars Warrior schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 22:17:
Zelfde prompt. Verschillende modellen (Surreal en Dreamshaper). Dreamshaper maakt alles wel erg plastic en vlak. Kan het nog niet echt mooi vinden voor deze plaatjes, hoewel deze voor de kleine batman werd aangeraden te gebruiken...
Dat zegt vrij duidelijk iets over wat de gemiddelde gebruiker als verwachtingen heeft van het model.Mars Warrior schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 23:33:
offtopic:
Ondertussen ben ik met meerdere modellen en onderwerpen aan het experimenteren geweest om te kijken waar ze goed in zijn. Daar waar bepaalde (basis)modellen redelijk breed onderwerpen kunnen genereren (wellicht niet heel briljant maar ze doen het) kan je bij sommigen het genereren van alledaagse taferelen wel vergeten. Al is ook dat weer erg afhankelijk van sampler lijkt wel, bepaalde combinaties werken goed, anderen totaal niet (ook al is het soms wel aanbevolen). Daar moet je even wat handigheid in krijgen.
Ik merk nu zelf dat ik moeite heb met het beïnvloeden van heel specifieke details. Wellicht is het ook te optimistisch om te denken dat ik dat wel even in een prompt kan doen en moet ik de AI meer vrijheid gunnen op dat vlak. (zo probeerde ik bijvoorbeeld precies één raam te krijgen, niet nul, niet meerder, precies één, dat vindt AI lastig of ik doe het niet goed)
Zeiss Distagon 21 f/2.8

7-woodsculpture, chinese dragon on the facade of a chinese restaurant, dragon head, wood sculpture in a city centre, in front of a chinese restaurant
Denk dat het gewoon in SDXL zit ingebakken.Gonadan schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 10:15:
[...]
Dat zegt vrij duidelijk iets over wat de gemiddelde gebruiker als verwachtingen heeft van het model.
Ik heb inmiddels al zoveel keren schaars geklede vrouwen in beeld gehad, terwijl ik daar totaal niet om vraag, dat ik ervan uitga dat ik ze af en toe krijg. Vind dit AI gedoe dan ook ongeschikt voor kinderen.
Schaars geklede mannen ben ik overigens nog niet tegengekomen.
Het voelt soms als een ontdekkingsreis aan waar jij als ontdekker op onbekende terreinen komt met mensen wiens taal je niet spreekt en waar je door te observeren dingen leert zonder ze te begrijpenOndertussen ben ik met meerdere modellen en onderwerpen aan het experimenteren geweest om te kijken waar ze goed in zijn. Daar waar bepaalde (basis)modellen redelijk breed onderwerpen kunnen genereren (wellicht niet heel briljant maar ze doen het) kan je bij sommigen het genereren van alledaagse taferelen wel vergeten. Al is ook dat weer erg afhankelijk van sampler lijkt wel, bepaalde combinaties werken goed, anderen totaal niet (ook al is het soms wel aanbevolen). Daar moet je even wat handigheid in krijgen.
Ik heb voorbeelden gezien van mensen met Maskers, Adapters en Controlnets om zeer specifieke zaken te sturen, maar daar heb ik nog geen kaas van gegeten.Ik merk nu zelf dat ik moeite heb met het beïnvloeden van heel specifieke details. Wellicht is het ook te optimistisch om te denken dat ik dat wel even in een prompt kan doen en moet ik de AI meer vrijheid gunnen op dat vlak. (zo probeerde ik bijvoorbeeld precies één raam te krijgen, niet nul, niet meerder, precies één, dat vindt AI lastig of ik doe het niet goed)
Dingen als 1girl, 1man, 1mountain willen nog al eens werken, maar echt voorspelbaar is het niet. Afhankelijk van de seed, cfg, steps en sampler krijg je wel of niet wat je ongeveer wilt.
Je zult toch regisseur van een film zijn en met zo'n AI moeten werken
Mijn GPU zit al 10 dagen in mijn PC

:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/yTpl86cW2WTbChlzqc8KRtui.jpg?f=user_large)
waar had je m dan gewild, je nachtkastje?
ora et labora
https://huggingface.co/spaces/KwaiVGI/LivePortrait
Meer speelgoed......
[ Voor 9% gewijzigd door JDx op 17-07-2024 13:38 ]
Om de een of andere reden worden jouw links naar Streamable vergezeld van een paginagrote waarschuwing waar gevraagd wordt voor toestemming om het te kunnen bekijken.
Is het ook mogelijk om gewoon dat anders te doen zonder zo'n groot zwart scherm waar elke keer doorheen gescrolled moet worden?
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former
Ik deed het eerst via YouTube, maar dan lijkt het weer zo'n reclame voor je eigen kanaal.Yaksa schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 14:04:
[...]
Om de een of andere reden worden jouw links naar Streamable vergezeld van een paginagrote waarschuwing waar gevraagd wordt voor toestemming om het te kunnen bekijken.
Is het ook mogelijk om gewoon dat anders te doen zonder zo'n groot zwart scherm waar elke keer doorheen gescrolled moet worden?
Ik heb trouwens nergens een waarschuwing ook niet in Edge of Chrome incognito.Yaksa schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 14:04:
[...]
Ik gebruik Firefox, misschien is dat de reden?JDx schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 14:23:
[...]Ik heb trouwens nergens een waarschuwing ook niet in Edge of Chrome incognito.
Overigens krijg ik die waarschuwing (weliswaar een stuk minder groot) ook bij de YouTube link.
Deze waarschuwing:
Toestemming nodig voor bekijken van YouTube
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
[ Voor 35% gewijzigd door Yaksa op 17-07-2024 14:30 ]
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former
Ook bij een random filmpje?Yaksa schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 14:29:
[...]
Ik gebruik Firefox, misschien is dat de reden?
Overigens krijg ik die waarschuwing (weliswaar een stuk minder groot) ook bij de YouTube link.
Deze waarschuwing:
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Dan zou je dat ook moeten krijgen op de frontpage bij Tweakers filmpjes toch?
Misschien komt het omdat je ingelogd bent bij YouTube
[ Voor 3% gewijzigd door JDx op 17-07-2024 14:34 ]
Krijg dat ook op de frontpage, maar omdat die waarschuwing over het beeld van het filmpje zelf zit is dat niet zo'n probleem, bij streamable is het meer dan een scherm hoog, scrollen dusJDx schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 14:33:
[...]Ook bij een random filmpje?
[YouTube: F.O.O.L - Highway]
Dan zou je dat ook moeten krijgen op de frontpage bij Tweakers filmpjes toch?
Misschien komt het omdat je ingelogd bent bij YouTube
Ik ben niet ingelogd op YouTube.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Mars Warrior schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 23:33:
Dat heeft vooral met het woord te maken! Beautiful wordt vooral in vrouwelijke context gezien en gebruikt, hoewel je ook wel kan gebruiken om een man te beschrijven, maar daarvoor zou ik een ander woord gebruikenGonadan schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 10:15:
[...]
Dat zegt vrij duidelijk iets over wat de gemiddelde gebruiker als verwachtingen heeft van het model.
Ondertussen ben ik met meerdere modellen en onderwerpen aan het experimenteren geweest om te kijken waar ze goed in zijn. Daar waar bepaalde (basis)modellen redelijk breed onderwerpen kunnen genereren (wellicht niet heel briljant maar ze doen het) kan je bij sommigen het genereren van alledaagse taferelen wel vergeten. Al is ook dat weer erg afhankelijk van sampler lijkt wel, bepaalde combinaties werken goed, anderen totaal niet (ook al is het soms wel aanbevolen). Daar moet je even wat handigheid in krijgen.
Ik merk nu zelf dat ik moeite heb met het beïnvloeden van heel specifieke details. Wellicht is het ook te optimistisch om te denken dat ik dat wel even in een prompt kan doen en moet ik de AI meer vrijheid gunnen op dat vlak. (zo probeerde ik bijvoorbeeld precies één raam te krijgen, niet nul, niet meerder, precies één, dat vindt AI lastig of ik doe het niet goed)
Beautiful woman = mooie vrouw
Beautiful man = mooie man
Zowel in het Engels als in het Nederlands kan het gebruikt worden, maar is in de volkmond niet een term die voor zo iets gebruikt wordt en je zou een mooie man eerder als man zijnde anders beschrijven, namelijk als "knappe man", wat je tot het Engelse woord handsome brengt.
Handsome = knappe man
Het gebruik van het een woord tegenover het andere kan een invloed hebben op de uitkomst van het gebruikte prompt. Daarom is het nog altijd belangrijk om aandacht te spenderen aan wat men "prompt engineering" noemt.
Het lijkt erop dat je de cookie instellingen voor Tweakers moet wijzigen. Toestaan dat YT en andere op Tweakers mogen worden getoond. Dacht dat het gaat om sociale..... nog wat.Yaksa schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 14:29:
[...]
Ik gebruik Firefox, misschien is dat de reden?
Deze waarschuwing:
apollo13
:strip_exif()/f/image/unallpEKupKOPpytjKC21Mik.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik zou ruwweg willen vertrekken vanuit een foto gelijkaardig aan bovenstaande:
Hierop worden een vader en zoon afgebeeld. De kleine jongen, in zwart-wit en met zijn rug afgebeeld, straalt nieuwsgierigheid en hoop uit. Hij trekt een groot rood gordijn open om een verborgen werkelijkheid te onthullen. Achter dit gordijn zit ‘de toekomst’. Enkel deze toekomst, de moderne samenleving, wordt in kleur afgebeeld in popart stijl. In dit levendige en kleurrijke tafereel zien we:
• Een jonge vriendengroep die in een café allen op hun smartphone zitten
• Een auto die voorbijrijdt en doordat hij op zijn smartphone zit, dreigt hij een overstekende voetganger (die ook al oortjes in heeft) omver te rijden
• Mensen van verschillende generaties die op de bus of trein wachten: een oudere leest op zijn e-reader, iemand zit op zijn smartphone, nog een andere draagt een VR-bril, iemand heeft oortjes in en nog een andere leest zijn berichten via zijn smartwatch
• Een laatste klein tafereeltje is een verjaardagsfeestje van een 1-jarige waarbij mensen van verschillende generaties allen bezig zijn met het nemen van foto’s en video’s met hun smartphone. De baby kijkt echter niet naar zijn taart met 1 kaarsje en dus ook niet naar de vele cameralenzen omdat hij afgeleid wordt door de tekenfilm op zijn tablet
Bovenstaande kleurrijke 'tafereeltjes' zouden veruit het grootste gedeelte van de afbeelding moeten zijn, pakweg 75-80% van het geheel.
Helemaal rechts van de foto duikt de vader van het kind op, in zwart-wit en met zijn rug afgebeeld. Hij straalt terughoudendheid uit en ziet de nieuwe werkelijkheid niet zitten. Daarom wil hij de gordijn terug toetrekken (het tegenovergestelde dus van de getoonde afbeelding hierboven).
Is bovenstaande simpelweg té gedetailleerd om hier een goeie AI afbeelding over te genereren? Is dit enkel mogelijk in Photoshop? Mijn eerste conclusie na heel wat uren prullen met diverse AI generators is namelijk dat ik in de verste verte niet bij een wenselijk resultaat uitkom dat ik in mijn living zou willen ophangen. Maar het moet wel gezegd dat ik een AI-prompt-leek ben.
Ik ben benieuwd of één van de kenners hier een resultaat kan bekomen dat dichter bij de vooropgestelde wensen ligt? Zeg ook gerust als het simpelweg een onhaalbaar project is, dan kijk ik uit naar een bestaand kunstwerk om in mijn living op te hangen.
1 mensje gaat goed, 2 mensjes wordt al minder, 3 mensjes moet je geluk hebben en bij meer dan 3 wordt het meestal een rommeltje. Al die details die jij wil zijn niet in een (1) prompt te vatten. Je kan nog iets proberen om de verschillende onderdelen met AI te maken en dan met Adobe Photoshop samen te voegen, maar zelfs dat zal lastig worden.DimiDee schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 16:31:
Ik zou graag een uniek kunstwerk in mijn living hangen, maar ik twijfel serieus of het mogelijk is om met AI te maken. Ik kom immers in de verste verte niet in de buurt van het beoogde resultaat. Is er hier iemand die meer kennis van zaken heeft die zijn visie hierop kan delen?
[Afbeelding]
Ik zou ruwweg willen vertrekken vanuit een foto gelijkaardig aan bovenstaande:
Hierop worden een vader en zoon afgebeeld. De kleine jongen, in zwart-wit en met zijn rug afgebeeld, straalt nieuwsgierigheid en hoop uit. Hij trekt een groot rood gordijn open om een verborgen werkelijkheid te onthullen. Achter dit gordijn zit ‘de toekomst’. Enkel deze toekomst, de moderne samenleving, wordt in kleur afgebeeld in popart stijl. In dit levendige en kleurrijke tafereel zien we:
• Een jonge vriendengroep die in een café allen op hun smartphone zitten
• Een auto die voorbijrijdt en doordat hij op zijn smartphone zit, dreigt hij een overstekende voetganger (die ook al oortjes in heeft) omver te rijden
• Mensen van verschillende generaties die op de bus of trein wachten: een oudere leest op zijn e-reader, iemand zit op zijn smartphone, nog een andere draagt een VR-bril, iemand heeft oortjes in en nog een andere leest zijn berichten via zijn smartwatch
• Een laatste klein tafereeltje is een verjaardagsfeestje van een 1-jarige waarbij mensen van verschillende generaties allen bezig zijn met het nemen van foto’s en video’s met hun smartphone. De baby kijkt echter niet naar zijn taart met 1 kaarsje en dus ook niet naar de vele cameralenzen omdat hij afgeleid wordt door de tekenfilm op zijn tablet
Bovenstaande kleurrijke 'tafereeltjes' zouden veruit het grootste gedeelte van de afbeelding moeten zijn, pakweg 75-80% van het geheel.
Helemaal rechts van de foto duikt de vader van het kind op, in zwart-wit en met zijn rug afgebeeld. Hij straalt terughoudendheid uit en ziet de nieuwe werkelijkheid niet zitten. Daarom wil hij de gordijn terug toetrekken (het tegenovergestelde dus van de getoonde afbeelding hierboven).
Is bovenstaande simpelweg té gedetailleerd om hier een goeie AI afbeelding over te genereren? Is dit enkel mogelijk in Photoshop? Mijn eerste conclusie na heel wat uren prullen met diverse AI generators is namelijk dat ik in de verste verte niet bij een wenselijk resultaat uitkom dat ik in mijn living zou willen ophangen. Maar het moet wel gezegd dat ik een AI-prompt-leek ben.
Ik ben benieuwd of één van de kenners hier een resultaat kan bekomen dat dichter bij de vooropgestelde wensen ligt? Zeg ook gerust als het simpelweg een onhaalbaar project is, dan kijk ik uit naar een bestaand kunstwerk om in mijn living op te hangen.
Ik dacht net hetzelfde! Zo heb je meer controle over elk element dat je uiteindelijk samenvoegt en dan kan je nog kiezen om het bewust als een soort collage te laten overkomen.Yaksa schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 16:47:
[...]
1 mensje gaat goed, 2 mensjes wordt al minder, 3 mensjes moet je geluk hebben en bij meer dan 3 wordt het meestal een rommeltje. Al die details die jij wil zijn niet in een (1) prompt te vatten. Je kan nog iets proberen om de verschillende onderdelen met AI te maken en dan met Adobe Photoshop samen te voegen, maar zelfs dat zal lastig worden.
:strip_exif()/f/image/8JQlGv2sIJLRNgXRY2dn6aBM.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/rlroebYj7GtIeu8wjbqh9Rs3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/W9TNJRQAtwX0zq7gzf9lN5Bg.jpg?f=fotoalbum_large)
Prompt: 1980 oil painting. A wild evening in The Bar, 2 Versace models at the bar having fun, perfect anatomy, intricate details, highly detailed, (by Pierre-Auguste Renoir)+++
Je kunt toch ook met gesplitste prompts werken voor delen van je plaat? Niet dat ik daar ervaring mee heb maar ben het wel tegen gekomen als mogelijkheid. Dat kan met een plugin of addon of zo.Yaksa schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 16:47:
[...]
1 mensje gaat goed, 2 mensjes wordt al minder, 3 mensjes moet je geluk hebben en bij meer dan 3 wordt het meestal een rommeltje. Al die details die jij wil zijn niet in een (1) prompt te vatten. Je kan nog iets proberen om de verschillende onderdelen met AI te maken en dan met Adobe Photoshop samen te voegen, maar zelfs dat zal lastig worden.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Het komt zo wel in de buurt.Runaque schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 15:16:
[...]
Dat heeft vooral met het woord te maken! Beautiful wordt vooral in vrouwelijke context gezien en gebruikt, hoewel je ook wel kan gebruiken om een man te beschrijven, maar daarvoor zou ik een ander woord gebruiken
Beautiful woman = mooie vrouw
Zowel in het Engels als in het Nederlands kan het gebruikt worden, maar is in de volkmond niet een term die voor zo iets gebruikt wordt en je zou een mooie man eerder als man zijnde anders beschrijven, namelijk als "knappe man", wat je tot het Engelse woord handsome brengt.
Handsome = knappe man
Het gebruik van het een woord tegenover het andere kan een invloed hebben op de uitkomst van het gebruikte prompt. Daarom is het nog altijd belangrijk om aandacht te spenderen aan wat men "prompt engineering" noemt.
Ff een korte test gedaan:
- Android warrior --> neutraal met helm. Kan dus man of vrouw zijn
- Beautiful android warrior -> vrouw zonder helm
- Handsome android warrior -> man met helm, al is verschil met 1ste klein
- Topless beautiful android warrior -> vrouw topless
- Topless handsome android warrior -> man topless / blote bast
- Naked beautiful android warrior -> vrouw naakt
- Naked handsome android warrior -> man topless / blote bast
Wat is wat je exact zoekt te bekomen van plaatje? het moet genderless zijn?Mars Warrior schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 18:07:
[...]
Het komt zo wel in de buurt.
Ff een korte test gedaan:Hij blijft leuk
- Android warrior --> neutraal met helm. Kan dus man of vrouw zijn
- Beautiful android warrior -> vrouw zonder helm
- Handsome android warrior -> man met helm, al is verschil met 1ste klein
- Topless beautiful android warrior -> vrouw topless
- Topless handsome android warrior -> man topless / blote bast
- Naked beautiful android warrior -> vrouw naakt
- Naked handsome android warrior -> man topless / blote bast
/f/image/RmDY9qthTni5eBZTE2zsT6We.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/nTr1PWDP59NuVaS14xUDrwNa.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/WUjZ3B4d3GJxIc4w61EYeSTy.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/3AjE9xYmljClUs5jNAfnjivj.png?f=fotoalbum_large)
Allemaal heel snelle renders, heb geen aandacht besteed aan details.
[ Voor 12% gewijzigd door JDx op 17-07-2024 18:36 ]
Oh nee, heeft niks met gender te maken.Runaque schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 18:11:
[...]
Wat is wat je exact zoekt te bekomen van plaatje? het moet genderless zijn?
Het gaat meer om prompt building, en begrijpen hoe het werkt met welke teksten. En soms krijg ik dus zonder ook maar het woord vrouw of naakt te noemen afbeeldingen van half of compleet naakte vrouwen

Dus ik tracht te begrijpen of het aan het model ligt of dat ik bepaalde woorden gebruik, die zodanig worden geïnterpreteerd dat ik dit als resultaat krijg. Het is voor mij nog allemaal nieuw namelijk.
Het nuance verschil en de associatie man/vrouw tussen ‘beautiful’ en ‘handsome’ vond ik daarom al een mooie tip. Daar had ik niet bij stilgestaan namelijk
Prompt building en de juiste ‘trigger’ woorden gebruiken vind ik nog het moeilijkste. ED bevat al een hoop stijlen die erg helpen (plaatjes aanklikken), maar voor ComfyUI heb ik daar nog geen node voor kunnen vinden die dat voor me doet.
Ook werken trigger soms niet: ‘full body shot’ levert soms toch gewoon halve mensen op alsof je om een ‘portait’ of ‘close-up’ hebt gevraagd. Soms krijg ik slechts 2 ogen en 2 oren als plaatje, dus nog niet eens het hele gezicht.
De AI in SD lijkt soms wel een vrouw: compleet onnavolgbaar
AI in SD is helemaal niet compleet onnavolgbaar. Het is allemaal een kwestie van je prompt zorgvuldig schrijven en zodanig opbouwen dat er geen misinterpretatie kan ontstaan. Ik heb heel veel geleerd van prompts die anderen geschreven hebben (en ook hoe het niet moet). En de handleiding van SD zelf (over promptbuilding), waarvan ik een aantal dagen geleden de link heb gepost, geeft heel goed aan hoe je dat kunt doen. Er circuleren ook lijsten op internet waar die triggerwoorden op staan.Mars Warrior schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 20:20:
[...]Prompt building en de juiste ‘trigger’ woorden gebruiken vind ik nog het moeilijkste. ED bevat al een hoop stijlen die erg helpen (plaatjes aanklikken), maar voor ComfyUI heb ik daar nog geen node voor kunnen vinden die dat voor me doet.
Ook werken trigger soms niet: ‘full body shot’ levert soms toch gewoon halve mensen op alsof je om een ‘portait’ of ‘close-up’ hebt gevraagd. Soms krijg ik slechts 2 ogen en 2 oren als plaatje, dus nog niet eens het hele gezicht.
De AI in SD lijkt soms wel een vrouw: compleet onnavolgbaar
Maar het helpt niet om in een prompt de trigger 'panorama' en 'macro photo' tegelijkertijd op te nemen. Of bij 'full body shot' heel veel specifieke details omtrent het gezicht te specificeren omdat AI dan 'denkt' dat dat het belangrijkste deel van de foto moet worden.
Vaak helpt het al door de prompt 'kaal' te laten beginnen en dan voorzichtig uitbouwen, na elke verandering tenminste 4 afbeeldingen met verschillende seeds laten genereren zodat je enigszins het effect kunt waarnemen. En niet teveel tegelijk veranderen. Als een model eenmaal goed voor je werkt dan hoef je aan de basisinstelling voor dat model (aantal steps, sampler en guidance scale) eigenlijk niks te veranderen.
Succes!
:strip_exif()/f/image/Eelvjr3cQRYmoJvxasdce3Dg.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 9% gewijzigd door Yaksa op 17-07-2024 20:48 ]
Edit:
@Yaksa ah de natte vrouw, daar hoef je niet eens een prompt voor te schrijven volgens mij, is dat niet gewoon de default?
[ Voor 27% gewijzigd door Gonadan op 17-07-2024 20:50 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Prompt: "A beautiful view of two raindrops"Gonadan schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 20:49:
Edit:
@Yaksa ah de natte vrouw, daar hoef je niet eens een prompt voor te schrijven volgens mij, is dat niet gewoon de default?
Met gratis en voor niks ingebouwde paraplu
:strip_exif()/f/image/1ZHNFUl5yU9Spu1aY79Boi8Z.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 42% gewijzigd door Mars Warrior op 17-07-2024 21:21 ]
Ik zou zeggen: "Probeer het 'ns uit".Gonadan schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 20:49:
Ik schrijf mijn prompts tegenwoordig in het Spaans, om het wat uitdagender te maken.
Prompt: Alta calidad de ilustración una rana en 3d
:strip_exif()/f/image/bmUKlYJMuhMyL01zIf5B6zre.jpg?f=fotoalbum_large)
Klopt wel een beetje, als je helemaal geen prompt gebruikt, gewoon leeg, kan je een beetje zien waar een model op getrained is. En dat is bij de real modellen vooral op vrouwen.Gonadan schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 20:49:
Het verklaart wel waarom ik met beautiful view ineens vrouwen in het landschap had zonder daarom te vragen. Al is het de ene model sampler combinatie daar gevoeliger voor dan de andere.
Edit:
ArtFusion XL

ArtFusion XL Real

ArtFusion XL Surreal

CFG 2
Steps 8
Seed 777777777
Bij surreal wordt de enige man een salade met brood ofzo en de naaktvrouw een zooitje planten
En de kat wordt een katachtige tijgerbeer.
[ Voor 74% gewijzigd door JDx op 17-07-2024 21:30 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
De originele maker van Pony schreef laatst nog dat Pony Diffusion zelf helemaal niet geschreven is als NSFW model en het wordt gebruikt op een manier wat helemaal niet zijn bedoeling was.Gonadan schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 21:33:
Zou dat eens bij die nieuwste pony moeten proberen. Had die gedownload omdat hij het meest populair was maar heb daar wel een zeker voorgevoel bij. Die van jou werken vooralsnog prettiger.
Maar ja, op een of andere manier wordt elk model opeens toch een porn model
Op Civitai kan je instellen wat mensen kunnen zien in de voorbeeld gallery (onderaan de modelpagina) en hij had X en XXX uit gezet (je hebt ook nog PG, PG-13 en R). En dat werd niet getolereerd door de community.
Meteen volop vragen in de comments, where are my boobas
Thanks voor 't antwoord. Dat was idd hetgeen ik al vreesde. Zelfs als ik een echte AI topper zou vinden die dit wil maken, dan wordt het wellicht nog onmogelijk om de verschillende onderdelen dezelfde stijl te geven en tot één coherent geheel te photoshoppen. En hoogstwaarschijnlijk door de hoge workload nog onbetaalbaar ook.Yaksa schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 16:47:
[...]
Dan wordt het een bestaand kunstwerk met levendige kleuren. Als iemand toevallig tips heeft qua websites voor kwalitatieve banksy / popart kunst voor aan de muur: let me know!
Man man, sinds Turbo kan ik helemaal niet meer wachten op 30 steps, maar goed, je hebt gelijk.Gonadan schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 21:33:
Zou dat eens bij die nieuwste pony moeten proberen. Had die gedownload omdat hij het meest populair was maar heb daar wel een zeker voorgevoel bij.
LocoPony zonder prompt

LocoPony Real zonder prompt

DPMPP SDE normal
CFG 7
Steps 30
Seed 777777777
Spoiler ivm 80085 en expliciter is overheen getekend
Maar ik had voor de merge al niet het originele Pony model gebruikt, dat was voornamelijk Pony FaeTality, die is al wat vrijer zeg maar. Sowieso cup D of groter op een enkel anime meisje of monster na.
Slechte paraplu, ze is helemaal nat. Of komt dat door die twee hagelstenen die door de paraplu zijn heengegaan en nu op de plek van d'r tepels zitten?Mars Warrior schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 21:14:
[...]Prompt: "A beautiful view of two raindrops"
Met gratis en voor niks ingebouwde paraplu
Heb bovenstaande er even bij gezet zodat je kan zien dat dat rare geknipper ook in de bron video zit.
[ Voor 14% gewijzigd door JDx op 17-07-2024 22:27 ]
[ Voor 44% gewijzigd door JDx op 17-07-2024 22:27 ]
Mensen vinden altijd wegen rond een probleem, of dat nu met opzet is of geheel toevallig.JDx schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 21:43:
[...]
De originele maker van Pony schreef laatst nog dat Pony Diffusion zelf helemaal niet geschreven is als NSFW model en het wordt gebruikt op een manier wat helemaal niet zijn bedoeling was.
Maar ja, op een of andere manier wordt elk model opeens toch een porn model
Op Civitai kan je instellen wat mensen kunnen zien in de voorbeeld gallery (onderaan de modelpagina) en hij had X en XXX uit gezet (je hebt ook nog PG, PG-13 en R). En dat werd niet getolereerd door de community.
Meteen volop vragen in de comments, where are my boobas
Een goed voorbeeld is hoe men bij Midjourney alles op een conservatieve wijze benaderd en zoveel moeite doet om niet in staat te zijn om zelfs erotische plaatjes te maken eruit te programmeren of te blocken.
Met de nodige creativiteit haal je er wel zulke dingen uit, maar dan zit je zo met je prompt te spelen om te zien welke woorden "verboden" zijn en welke niet. Ik herinner me nog dat ik een serie plaatjes trachte te maken waar het om "Boudoir fotografie" draaide, dat was best een uitdaging, want woorden zoals "negligee" en "boudoir" bezitten een een ban en dan eindig je met woorden als "nightgown" of "nightdress" en "Victorian bedroom" of gewoon "bedroom".
Modellen kunnen getraind worden zoveel ze willen en er zal altijd mogelijk onverwacht naakt uit kunnen komen (hopelijk niet iets dat op je oma lijkt
Overigens wel een interessante discussie over in hoeverre je een model moet sturen om moreel correct te zijn. Bepaalde onderwerpen zal iedereen het snel over eens zijn, maar het is wel een bepaald hellend vlak. Modellen zijn in feite nooit neutraal, ze bevatten altijd een bepaalde bevooroordeeldheid die de maker(s) erin gestopt hebben om hun doelen te bereiken.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Advocatus ineptias | Free Speech Online
Een populair LoRA is Midjourney Mimic, maar wat doet het nou eigenlijk vroeg ik me afGrozno schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 10:09:
Niet eens alleen vooroordelen vanuit te bereiken doelen. Grotendeels onbewust zijn we allemaal bevooroordeeld. In de promptloze voorbeelden van JDx valt me ook op dat er geen donkere huidtinten naar voren komen.
Uit / 0.5 / 0.9
![]() | ![]() | ![]() |
Het lijkt vooral water, bloemen en visjes toe te voegen
![]() | ![]() |
Nog eentje uit en 0.9
![]() | ![]() |
Dat is wat ik bedoel. Iemand wil een model wat beter is in het renderen van mooie dames, die kiest dan plaatjes die hij als mooie dames beschouwt om mee te trainen. Daar moeten we niet meer van maken dan een kwestie van smaak, maar uiteindelijk raakt het model wel bevooroordeeld door het doel wat de maker probeert te bereiken. Beautiful woman zal dan een wat eenzijdig beeld geven, terwijl dat veelal niet per se de intentie was.Grozno schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 10:09:
Niet eens alleen vooroordelen vanuit te bereiken doelen. Grotendeels onbewust zijn we allemaal bevooroordeeld. In de promptloze voorbeelden van JDx valt me ook op dat er geen donkere huidtinten naar voren komen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
En dat gaat best ver, als je vraagt om een donker persoon met een kort prompt, krijg je dat wel, maar meteen iemand met dikke lippen, gescheurde kleren en in de jungle.Grozno schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 10:09:
Dat heeft niet zozeer iets te maken met discriminatie, maar vast meer met neutraliteit omdat er niet specifiek om een huidskleur of origine gevraagd wordt.Grozno schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 10:09:
In Midjourney krijg je met het prompt "Male" het volgende en hetgeen erna met prompt "Man" de volgende voorbeelden.
/f/image/FCIoSiWx8OPdPT7A5jQRr6WP.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/prsK5nF2eLwSE4VaEJORhCFD.png?f=fotoalbum_large)
In SDXL is het ook niet anders.
Male
/f/image/amZ3tpCsN27b1vpumS5nOUUH.png?f=fotoalbum_large)
Man
/f/image/jKZhlBwFsUYULMiBsTgiodct.png?f=fotoalbum_large)
Ook als we onder elkaar spreken over een man of vrouw gaan we niet direct denken aan bepaalde specifieke kenmerken.Wat zou jezelf denken als ik het volgende zou zeggen : "Een kale man met grijze baard in een blauw maatpak.", als je eerlijk zou antwoorden, dan zou je niet stellen dat het om iemand van Aziatische origine zou gaan en dat is omdat je gewoon kenmerkende eigenschappen achterwege gelaten hebt.

Blijkbaar is het bronmateriaal erg beperkt, ook werkt het N-woord beter dan person of color.
/f/image/8D2l2UtmOeNGBngJy7DU0W5X.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 58% gewijzigd door JDx op 18-07-2024 10:26 ]
Ik gebruik het N-woord en durf het ook te posten, Nubian!JDx schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 10:25:
Valt me ook op dat donkere personen vaak van die Morgan Freeman stippen onder de ogen krijgen
Blijkbaar is het bronmateriaal erg beperkt, ook werkt het N-woord beter dan person of color.
[Afbeelding]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Maar serieus, wat is nu de politiek correcte naam voor iemand die bijna zwart is? Dark person?Runaque schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 10:29:
[...]
Ik gebruik het N-woord en durf het ook te posten, Nubian!
Je komt het echt bijna niet tegen, heb ooit wel een plaatje gehad waar er zonder te vragen zoiets uit kwam.Gonadan schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 10:31:
In die zin zou je ook verwachten dat er online communities zijn de andere cultuur of afkomst als basis hebben en zelf ook modellen creëren die neutraler zijn of een bevoordeling in een andere richting hebben. Heeft iemand dat wel eens gezien/gezocht?
Edit: en die kan ik nu dus niet terug vinden tussen 2000 uploads.
[ Voor 50% gewijzigd door JDx op 18-07-2024 10:37 ]
Met hoe het tegenwoordig gaat met al dat woke gedoe wordt het heel moeilijk om zulke termen te gebruiken.JDx schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 10:31:
[...]
Maar serieus, wat is nu de politiek correcte naam voor iemand die bijna zwart is? Dark person?
Als je kijkt waar de benaming "neger" vandaan komt, dan weet je dat dit afgeleid is van het latijnse woord "nigreos" wat in het Spaans "negro" is en in het Nederlands "zwart" is.
In Afrika heb je ook nog de landen Niger en Nigeria en een rivier die river Niger noemen, dus waar de juiste afkomst van het woord vandaan komt. Het meest recentelijke zal vooral door de Spaanse colonisaties zijn die in Afrika "Negroland" op de kaart gezet hebben en in de Filipijnen een (nu een staat) regio Negros benoemd hebben vanwege de donkere bevolking die men daar aantrof.
Om geen problemen te hebben gebruik ik gewoon de term "Nubian" als ik een donkere persoon in beeld wil brengen en dat werkt prima. Het woordt is niet gekend als zijnde racistisch of discriminerend en duid een bepaalde afkomts aan die ver zuidelijk ligt van de Nijl.

Dat is omdat het percentage van blanken in de wereld maar 16% is, dus eigenlijk op basis van dat kan je stellen dat dat een minderheid is wetende dat 18% Chinees is.JDx schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 10:51:
Als je vraagt om people of all cultures zitten er weer geen blanke mensen tussen, dus als we praten over cultuur, denken we blijkbaar meteen aan indiers ofzo.
[Afbeelding]
Maar als je vraagt om een asian girl krijg je juist weer spierwitte anime achtige damesRunaque schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 10:52:
[...]
Dat is omdat het percentage van blanken in de wereld maar 16% is, dus eigenlijk op basis van dat kan je stellen dat dat een minderheid is wetende dat 18% Chinees is.
Je krijgt niet wat het meest voor komt, maar wat het meest gevraagd wordt, dat is iets heel anders. Of wil je beweren dat er simpelweg veel meer blanke vrouwen mooi zijn dan van andere etniciteiten?JDx schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 10:41:
Maar de vraag is natuurlijk ook of je dit moet koppelen aan discriminatie, je krijgt gewoon wat het meest voor komt, als je vraagt om een whale krijg je waarschijnlijk bijna altijd een blauwe vinvis en geen spade-toothed whale die in de "minderheid" is.
En zelfs als dat zo zou zijn dan kan het alsnog ongewenst zijn. Denk aan het etnisch profileren door overheidsdiensten, met selectieve statistiek wellicht te onderbouwen maar toch ongewenst.
Daarmee wil ik niet zeggen dat de maker racistisch is of bepaalde intenties had, maar modellen kunnen stap voor stap wel steeds eenzijdiger worden en dat is niet altijd een voordeel. Zolang we het hebben over persoonlijk getrainde spullen moeten we daar geen punt van maken wat mij betreft, maar ik snap wel dat grote partijen als Google of Microsoft zich daar wat in de knel voelen zitten.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Maar het gaat niet om wat er werkelijk de minderheid is, maar de minderheid aan bronmateriaal.Runaque schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 10:52:
[...]
Dat is omdat het percentage van blanken in de wereld maar 16% is, dus eigenlijk op basis van dat kan je stellen dat dat een minderheid is wetende dat 18% Chinees is.
Ik heb nergens het woord mooi gebruikt of die connectie gelegd.Gonadan schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 10:54:
[...]
Je krijgt niet wat het meest voor komt, maar wat het meest gevraagd wordt, dat is iets heel anders. Of wil je beweren dat er simpelweg veel meer blanke vrouwen mooi zijn dan van andere etniciteiten?
[ Voor 33% gewijzigd door JDx op 18-07-2024 10:56 ]
Ga instagram op en zoek es achter zulke dames, dan zie je vaak dat er een hoop onder zoveel makeup steken dat ze bijna als een Geisha door kunnen gaan!JDx schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 10:53:
[...]
Maar als je vraagt om een asian girl krijg je juist weer spierwitte anime achtige dames
Dat is dan ook wel helemaal hip tegenwoordig, op Twitch niet anders met al die Cosplay. En dan ook heel veel onder niet Aziatische dames.Runaque schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 10:57:
[...]
Ga instagram op en zoek es achter zulke dames, dan zie je vaak dat er een hoop onder zoveel makeup steken dat ze bijna als een Geisha door kunnen gaan!
Ugly asian girl / Pretty asian girl (zelfde cfg, steps, seed)
/f/image/9e1oa5dJBwU6Nj3rn4SqwYaQ.png?f=fotoalbum_large)
Overigens is dat ook cultuur, in sommige aziatische landen wordt het als aantrekkelijk gezien als je een lichte huid hebt en er jonger uit ziet dan je bent, de loli's.
Ben zelf ook deels aziatisch (op papier ben ik zelfs allochtoon) en onze familie ziet er ook 10-15 jaar jonger uit dan we zijn, dus dat zit goed
[ Voor 48% gewijzigd door JDx op 18-07-2024 11:10 ]
Je bepaalt toch uiteindelijk zelf wat je voor bronmateriaal gebruikt? Je bent niet verplicht verhoudingen één op één over te nemen.JDx schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 10:55:
Maar het gaat niet om wat er werkelijk de minderheid is, maar de minderheid aan bronmateriaal.
Daar begon de hele discussie mee, dus voor mij is dat nog steeds een relevant onderdeel. Lelijk is niet de basis van de modellen, dat blijkt ook duidelijk, ook iets waar je in theorie iets van zou kunnen vinden qua neutraliteit.Ik heb nergens het woord mooi gebruikt of die connectie gelegd.
Voor de duidelijkheid, ik beticht jou van niets hè, maar ik vind de discussie wel interessant en lastig.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Discussie is zeker interessant, vandaar ook al mijn test prompts hierboven.Gonadan schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 11:39:
[...]
Je bepaalt toch uiteindelijk zelf wat je voor bronmateriaal gebruikt? Je bent niet verplicht verhoudingen één op één over te nemen.
[...]
Daar begon de hele discussie mee, dus voor mij is dat nog steeds een relevant onderdeel. Lelijk is niet de basis van de modellen, dat blijkt ook duidelijk, ook iets waar je in theorie iets van zou kunnen vinden qua neutraliteit.
Voor de duidelijkheid, ik beticht jou van niets hè, maar ik vind de discussie wel interessant en lastig.
Je bepaalt niet echt zelf welk bronmateriaal je gebruikt toch, het basismodel van SD3 medium (2B) bestaat uit 2 miljard (2Billion) parameters en large (8B) uit 8 miljard.
Op basis daar van worden de custom modellen gemaakt.
True, in feite ligt de basis verantwoordelijkheid bij de makers van het basismodel.JDx schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 11:44:
Discussie is zeker interessant, vandaar ook al mijn test prompts hierboven.
Je bepaalt niet echt zelf welk bronmateriaal je gebruikt toch, het basismodel van SD3 medium (2B) bestaat uit 2 miljard (2Billion) parameters en large (8B) uit 8 miljard.
Op basis daar van worden de custom modellen gemaakt.
Maar je gaf zelf al aan dat gerichte training wel een duidelijke richting aan een model geeft, dus in die zin heb je wel veel in de hand.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik heb eens gezocht naar een model, checkpoint of LoRA voor dark people, negro person, maar er is weinig, zeg maar niets van te vinden, ik ga het eens proberen, gat in de marktGonadan schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 11:48:
[...]
True, in feite ligt de basis verantwoordelijkheid bij de makers van het basismodel.
Maar je gaf zelf al aan dat gerichte training wel een duidelijke richting aan een model geeft, dus in die zin heb je wel veel in de hand.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nee op Civitai in de models.Gonadan schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 11:59:
Heb je met Google gezocht? Want die past zich ook weer aan jouw persoonlijke voorkeuren aan hè?
/f/image/aDlvk09yxD9N63klbjoxUXkj.png?f=fotoalbum_large)
Iemand met curly hair ook
/f/image/nzGhMBeIxaMWE2DEvGixspgb.png?f=fotoalbum_large)
Maar in SDXL weer niet
/f/image/lE4NVMwzMF2bNn9pBs2IO9n9.png?f=fotoalbum_large)
Dus het lijkt erop dat ze wel een soort van awareness van het probleem hebben bij Stability AI.
Ja oké, maar ik doelde op andere communities. Kan me best voorstellen dat er ook websites zijn die net ander publiek hebben en dus ook andere modellen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Geen idee eigenlijk, als ik op Google zoek naar beste sites voor models kom je weer bij Civiatai of HuggingfaceGonadan schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 13:22:
[...]
Ja oké, maar ik doelde op andere communities. Kan me best voorstellen dat er ook websites zijn die net ander publiek hebben en dus ook andere modellen.
Dataset

Resultaat

Prompts zijn simpelweg man en woman.

Prompt: woman, dark skin en getest met meerdere models/checkpoints, ook van anderen.
[ Voor 8% gewijzigd door JDx op 18-07-2024 15:11 ]
Grappig. Ik heb het even gevraagd aan een Surinaamse dame van in de 70.JDx schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 10:31:
[...]
Maar serieus, wat is nu de politiek correcte naam voor iemand die bijna zwart is? Dark person?
Zij antwoorde met "neger". en daarbij "Hoe wil je me anders noemen?"
Nu heeft zij ook niks met de rommel en onzin die uit Amerika komt overwaaien. Zij heeft dus ook geen enkele negatieve connotatie bij het woord neger. Zij noemt mij ook blank, en niet wit.
Dit soort dingen zijn ook typisch westers. Ga maar eens een tijdje naar China, Japan of Zuid-Amerika. Daar geven ze aan dat ze niet in een "Disney Movie" wonen, dus doe alsjeblieft normaal.
Ik voel mij nu al gediscrimineerd als man zonder baard en pak. Laat staan dat ik geen groene schermen aan de gevel heb. En toch ga ik niemand aanklagenJDx schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 15:07:
De discriminatie tussen mannen en vrouwen is ook groot, een man is gespierd, heeft blijkbaar een baard en vaak een pak aan en vrouwen moeten het zonder kleren doen in een fotostudio of op het strand.
[Afbeelding]
spoiler:
Prompts zijn simpelweg man en woman.
Ik vergeef het het model namelijk dankzij de dames
Haha mijn best vriend gedurende de hele basisschool was zo donker als chocopasta, maar hij zei ook altijd met bepaalde dingen ja die negers zijn niet te vertrouwenMars Warrior schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 17:26:
[...]
Grappig. Ik heb het even gevraagd aan een Surinaamse dame van in de 70.
Zij antwoorde met "neger". en daarbij "Hoe wil je me anders noemen?"![]()
Nu heeft zij ook niks met de rommel en onzin die uit Amerika komt overwaaien. Zij heeft dus ook geen enkele negatieve connotatie bij het woord neger. Zij noemt mij ook blank, en niet wit.
Dit soort dingen zijn ook typisch westers. Ga maar eens een tijdje naar China, Japan of Zuid-Amerika. Daar geven ze aan dat ze niet in een "Disney Movie" wonen, dus doe alsjeblieft normaal.
De eerste reactie op Civitai: "I like your initial thought, but you certainly need to diversify your diversification. We also need;Mars Warrior schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 17:30:
[...]
Ik voel mij nu al gediscrimineerd als man zonder baard en pak. Laat staan dat ik geen groene schermen aan de gevel heb. En toch ga ik niemand aanklagen![]()
Ik vergeef het het model namelijk dankzij de dames
- latinx
- non-chinese or non-japanese asians
- persian
- ugly, meh and non-model"
Tsja. Bij voorbaat kansloze missie.JDx schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 17:51:
[...]
De eerste reactie op Civitai: "I like your initial thought, but you certainly need to diversify your diversification. We also need;
- latinx
- persian
Je zult ook wel geen indianen, eskimo’s, russen, mongolen, maori en aboriginals in je lijstje hebben staan. En dan heb je ook nog iets van 7 gezichtstypes, die zul je ook wel vergeten zijn. En verstandelijk gehandicapten? Lichamelijk gehandicapten? Queers? Nee zeker hè.
Maar gelukkig wel vrouwen met dikke tieten

Als niemand het erg vind ga ik weer eens in een willekeurige prompt het woord “beautiful” proppen en genieten van het resulterende uitzicht
[ Voor 9% gewijzigd door Mars Warrior op 18-07-2024 19:11 ]
Daarom maar weer 'ns een afbeelding die niet de intentie heeft de erogene zones te benadrukken.Mars Warrior schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 19:07:
[...]Maar gelukkig wel vrouwen met dikke tieten
Titel: Train à Grande Vitesse at Euston Station, London
:strip_exif()/f/image/FRhrF0EfMcUK3fgymS99JjeU.jpg?f=fotoalbum_large)
Je hebt helemaal gelijk...Yaksa schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 19:45:
[...]
Daarom maar weer 'ns een afbeelding die niet de intentie heeft de erogene zones te benadrukken.
Titel: Train à Grande Vitesse at Euston Station, London
[Afbeelding]
Titel: "Veld met oranje rozen" "Veld met mooie oranje rozen"
Alternatieve titel: "Pluk de dag"
:strip_exif()/f/image/d3EqBe5H2Vfj0hfhpln8LUL6.jpg?f=fotoalbum_large)
Dat lijkt Amouranth welYaksa schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 14:58:
Ik vind het warm genoeg voor een tank top en denim pants.....
[Afbeelding]
And We Demand To Be In Your LoRa Too!JDx schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 17:51:
[...]De eerste reactie op Civitai: "I like your initial thought, but you certainly need to diversify your diversification. We also need;
- latinx
- persian
:strip_exif()/f/image/Z2ObCULbb1bg3PGuEonp6ybS.jpg?f=fotoalbum_large)
Mars Warrior schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 17:26:
[...]
Grappig. Ik heb het even gevraagd aan een Surinaamse dame van in de 70.
Zij antwoorde met "neger". en daarbij "Hoe wil je me anders noemen?"![]()
[....]
Er zijn altijd uitzonderingen. Maar dat doet niks af aan de globaal maatschappelijke opvatting dat het tegenwoordig een term is, die verbonden is aan de periode in de geschiedenis waarin slavernij en uitbuiting van mensen met een donkere huidskleur grootschalig werd toegepast.
Een dame die als twitchgamer begonnen is met bikini en opblaasbadjes en daarna is ze voor een bedrijf gaan werken dat enkel in ventilatoren doet of zo.Yaksa schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 20:22:
[...]
Wie? Echt serieus geen idee wie je bedoelt. Die naam staat ook niet in de prompt.
Amouranth? Bestaat dat nog?StGermain schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 22:15:
[...]
Een dame die als twitchgamer begonnen is met bikini en opblaasbadjes en daarna is ze voor een bedrijf gaan werken dat enkel in ventilatoren doet of zo.De gelijkenis is zo sterk dat ik mij afvraag of de A.I. Niet op haar beeltenis getraind is.
Lijkt er zo ik me kan herinneren niet zo veel op toch?

En om de haverklap vragen welk model je gebruikt is ook leuk
Uurtje op die Discord van Civitai en je hebt zo 120 plaatjes gegenereerd en inspiratie voor nog 1200.
[ Voor 19% gewijzigd door JDx op 18-07-2024 23:39 ]
Nou vooruit. Het favoriete onderwerp: het tekenen van draakjes. Ik heb echt zitten tekenen hè...JDx schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 23:38:
op een of andere manier als je zo tegen elkaar op gaat doe je inspiratie op en wil je weer beter
[Afbeelding]
En om de haverklap vragen welk model je gebruikt is ook leuk
Uurtje op die Discord van Civitai en je hebt zo 120 plaatjes gegenereerd en inspiratie voor nog 1200.
De kleine vent met zijn grote hoofd en oogjes
:strip_exif()/f/image/LKz7Ge6lpnBxwbEgjViYnIPl.jpg?f=fotoalbum_large)
En zijn grote zus. Is het geen plaatje
:strip_exif()/f/image/yxmwDXttUrHCH1rHyPNcc4N3.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit topic is bedoeld voor het kletsen over AI content creation en daarmee ook het tonen van je resultaten. Geef daarbij ook feedback aan wat anderen laten zien en probeer elkaar te helpen om te verbeteren.
GoT is in de basis een discussieplatform en geen tentoonstellingswebsite zoals DeviantArt. Posts met als enige doel het tonen van je plaatjes zijn dus in principe niet gewenst, interactie met de andere gebruikers staat voorop.