Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
De eerste 2 keer nog leuk en nieuw, maar uiteindelijk voelt het allemaal hetzelfde en vind ik er nog maar weinig aan eigenlijk. Knap staaltje techniek, maar de wow-factor is er vanaf en dan blijft er voor mij eigenlijk maar weinig over...
Het is pas 1 dag live?m0ridin schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 19:39:
Zie op reddit regelmatig van deze creaties voorbij komen...
De eerste 2 keer nog leuk en nieuw, maar uiteindelijk voelt het allemaal hetzelfde en vind ik er nog maar weinig aan eigenlijk. Knap staaltje techniek, maar de wow-factor is er vanaf en dan blijft er voor mij eigenlijk maar weinig over...
https://www.pcworld.com/a...es-live-for-everyone.html
Nee hoor, misschien nu voor een groter publiek maar je kon je geloof ik al even aanmelden... Details weet ik niet, weet alleen dat ik er al zat op reddit voorbij heb zien komenJDx schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 19:42:
[...]
Het is pas 1 dag live?
https://www.pcworld.com/a...es-live-for-everyone.html
Oh nou, ik ken reddit niet en heb heel dit forum doorgezocht en kon er nog niets over vinden, dus ik dacht ik deel het even, dacht dat veel Tweakers het wel leuk zouden vinden.m0ridin schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 19:58:
[...]
Nee hoor, misschien nu voor een groter publiek maar je kon je geloof ik al even aanmelden... Details weet ik niet, weet alleen dat ik er al zat op reddit voorbij heb zien komen
En ben ook benieuwd wat zij er van maken.
[ Voor 4% gewijzigd door JDx op 28-07-2022 20:02 ]
Een kennis van me (en hij is natuurlijk niet de enige die dit doet) heeft een paar MidJourney-creaties gepakt en daar dan weer wat van zijn eigen creativiteit op losgelaten om op die manier te proberen er wat meer van te maken, en dat opent ineens wel weer wat interessante mogelijkheden
Voorbeeldje (rechts MidJourney, links aangepast):
/f/image/2631kmzwYwyQjZPUqCmuyheS.png?f=fotoalbum_large)
Hier heeft hij nog wat meer staan.
Sowieso vind ik het reuzeinteressant wat voor vragen dit soort software oproept. Want zo'n netwerk is natuurlijk getraind op bestaande werken, veelal van artiesten die dat nieteens weten, laat staan ermee instemmen. Technisch gezien is het daarmee een afgeleide van al dat werk. Maargoed, Warhol's soepblikken waren dat natuurlijk ook, om het nog maar niet te hebben over Roy Liechtenstein, waar tot voor kort MoMA het niet eens nodig vond om de originele tekenaar van zijn comic panels te vermelden.
Als ik me niet vergis claimen de organisaties achter zowel Dall-E als MidJourney al het werk dat ermee gemaakt wordt als van hen. Maar waar ligt de grens waarop de prompt die je de software geeft voldoende creatief is om (deel)auteurschap te kunnen claimen over het resultaat?
Ticking away, the moments that make up a dull day

Ik dacht binnen een dag zit het hier vol met creaties van anderen.

Een paar Dall-E resultaten die ik heb gegenereerd.
A van Gogh painting of a cat and dog cuddling

A painting of an insect dressed as Elvis Presley

A badminton game in outer space in the style of a Rembrandt painting

A robot standing in front of a wall of tv's

A photo of a baby left behind at an airport while a taxi drives away.

Vet, ik had me onlangs ook ingeschreven voor de waitlist van DALL-E.Homeland schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 15:43:
Zonder direct dit topic te willen kapen, er is mogelijk meer animo voor een algemeen AI-gegenereerde afbeeldingen topic? Er zijn nu namelijk best wel wat opties, zo is er ook www.craiyon.com en het veel geavanceerdere Dall-E wat sinds kort als beta beschikbaar is.
Een paar Dall-E resultaten die ik heb gegenereerd.
A van Gogh painting of a cat and dog cuddling
[Afbeelding]
A painting of an insect dressed as Elvis Presley
[Afbeelding]
A badminton game in outer space in the style of a Rembrandt painting
[Afbeelding]
A robot standing in front of a wall of tv's
[Afbeelding]
A photo of a baby left behind at an airport while a taxi drives away.
[Afbeelding]
Met Midjourney ben ik ook wel even bezig geweest. Super leuke en soms hilarische creaties die ik voorbij zie komen:
a fighting human wizard, vibrant colors, futuristic, future background, octane render, volumetric light, cinematic lightning, cinematic details, transparent glowing, 8K, ultra-detailed technical precision
:strip_exif()/f/image/R80eJMypGmJxyUqau2pQDpCi.png?f=user_large)

Vervolgens dezelfde prompt maar dan van Dall-E

En dezelfde prompt in Dall-E:Yellow schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 15:36:
a fighting human wizard, vibrant colors, futuristic, future background, octane render, volumetric light, cinematic lightning, cinematic details, transparent glowing, 8K, ultra-detailed technical precision

https://discord.gg/GPBNqpmAzB
https://imgur.com/a/b4C6MrC

Lockscreens iPhone/Samsung (9:16 en 9:19.5)
https://imgur.com/a/hKYrDev

Gebruik zelf deze op m'n product RED iPhone 8
[ Voor 28% gewijzigd door JDx op 31-08-2022 13:58 ]
Wat een verschil, heb zelf nog steeds geen mail van de Dall-E wachtlijst...Homeland schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 16:32:
Hier zojuist dezelfde prompt in Craiyon en Dall-E gezet, de verschillen zijn echt zo enorm, Craiyon staat nog zo in de kinderschoenen wat dat betreft.
[Afbeelding]
Vervolgens dezelfde prompt maar dan van Dall-E
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]

Ik vind het wel wat
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Nja, zoals mijn iPhone lockscreen vond ik wel een leuke.Chip. schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 23:35:
Kun je best leuke afbeeldingen of zelfs je eigen posters mee maken. Denk dat ik het wellicht af en toe gebruik om een abstract plaatje te generen over een thema waar niet echt direct een goed plaatje voor handen is.
Zelf deze gemaakt als eerste poging:
man walking in city rain, cyberpunk, neon, night, street, trash, alley
/f/image/x5bpH6MvaSP4K01aV6Mbmjxi.png?f=fotoalbum_large)
snow globe containing night neon futuristic city, octane render, unreal engine -- q 5
:strip_exif()/f/image/ppsJ30SXVRlTUVfvYhS1AXNz.png?f=user_large)
[ Voor 22% gewijzigd door PdeBie op 22-08-2022 13:46 ]
Jammer dat de beta momenteel offline is, daar zag is fantastische resultaten van voorbijkomen maar nog niet de kans gehad die zelf uit te proberen.
Wat van mijn probeersels:
Female robot in a flower field cyberpunk style
/f/image/JGeFGNwoYJ89jHpsn6sJPxCb.png?f=fotoalbum_large)
Inside atmospheric magical bookstore
/f/image/rCbmEBSbIf9XggdfgAoQu9yS.png?f=fotoalbum_large)
Humanoid in field of sunflowers mountains in background
/f/image/BcWDLq1mKLON6GmAIwxfqYyJ.png?f=fotoalbum_large)
Origami Pikachu
/f/image/PRmHFwEFDuSXd39pRrFgm9UX.png?f=fotoalbum_large)
Amsterdam in winter
/f/image/D9Qi5Ln6Y69IQiexuISsE715.png?f=fotoalbum_large)
Ancient jungle temple
/f/image/edeWm8Goo1sNSfTiTW3tGi1g.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 6% gewijzigd door Tourniquet op 26-08-2022 15:24 ]
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Echter, ik vond ook Stable Diffusion, deze is volledig open-source en kun je sinds (geloof) deze week ook op je eigen PC installeren. het is nog wel allemaal in beta, en het is niet een simpele installer, maar het werkt wel. Overigens wel een redelijke GPU nodig hiervoor.
van Stable-Diffusion is overigens ook een browser versie
voor wat meer info over het locaal draaien van stable diffusion kijk hier eens rond:
tutorial
reddit verzameling handige links
als wat hulp wilt met het maken van prompts voor DALL-E, Midjourney, of Stable Diffusion kun je ook Promptomania gebruiken
"The wonder is, not that the field of stars is so vast, but that man has measured it."
Ook zitten er veel vrienden op, dan kan je elkaars prompts stelen en verbeteren.
Het is hyper realistic fire smoke faces on water cinematic light --ar 9:16
Voor een nieuwere iPhone of Samsung moet je --ar 18:39 gebruiken als aspect ratio.

[ Voor 32% gewijzigd door JDx op 29-08-2022 09:00 ]
Dat soort abstracte dingen komen bij mij nog nooit op
Ik kom elke keer weer terug in meer horror of sci-fi gerelateerde stukken merk ik.

Vooral kleding lijkt te zijn verbeterd
Alleen zie nergens wat die --creative toevoegt?
female samurai in kimono with katana --ar 3:2 --testp --creative

female samurai in kimono with katana face front --ar 3:2 --testp --creative

imagine what midjourney can do in a few months --ar 3:2 --testp --creative

--test versie:

Volledige prompt:
Walter White in a chemistry lab:

Portrait of Elon Musk by Anton Corbijn:

Alien world with Sakura trees:

En een serie "Mad Max: Sesame Street"

Maar die kikker is wel een hele verbetering! Die ga ik ook eens proberen
--
/f/image/W4iPLdUcbz6MALmBKNpRJXBV.png?f=fotoalbum_large)
little jumping spider on a branch, volumetric light, look at camera --testp --upbeta
[ Voor 61% gewijzigd door PdeBie op 29-08-2022 12:36 ]
Verder weet ik niet of ik dit nou kunst kan vinden al zal het zijn net als met alle andere kunst, het is maar wat de gek er voor geeft.
Xbox: SendexNL
https://www.midjourney.com/app/feed/all/?sort=top-today
(top van vandaag)
ik zag dit toevalig gisteren ook, JDX heeft dit topic ook op FOK geopendMPC60 schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 12:59:
Is dit nou een duplicaat topic van een ander forum of andersom? Net precies hetzelfde topic ergens anders gezien.
Verder weet ik niet of ik dit nou kunst kan vinden al zal het zijn net als met alle andere kunst, het is maar wat de gek er voor geeft.
"The wonder is, not that the field of stars is so vast, but that man has measured it."
being_on_your_computer_with_insomnia_creative_light

En the_happiest_picture_you_have_ever_seen_cinematic_light plus een variatie, niet bijster happy

En de laatste when_you_are_sleeping_cinematic_light (en ik niet dus

hoe groot is de resolutie die midjourney geeft nu? of heb je ze zelf ergens mee vergroot? en zo ja, waarmee?JDx schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 07:57:
Kreeg er vannacht/vanmorgen (half 5) niet veel moois uit, kon niet slapen, de eerste is
being_on_your_computer_with_insomnia_creative_light
[Afbeelding]
En the_happiest_picture_you_have_ever_seen_cinematic_light plus een variatie, niet bijster happy
[Afbeelding]
[Afbeelding]
En de laatste when_you_are_sleeping_cinematic_light (en ik niet dushaha)
[Afbeelding]
2048x2048 of een equivalent als je widescreen doet, dus bijvoorbeeld 2304x1536, volgens mij zit er een soort maximaal aantal pixels aan.ntzv schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 07:58:
[...]
hoe groot is de resolutie die midjourney geeft nu? of heb je ze zelf ergens mee vergroot? en zo ja, waarmee?
Oh nee niet exact, want de ene is 4miljoen pixels en de andere 3,5 miljoen.
Maar die upscale is ook beta, want dan staat er bij --upbeta ofzo.
[ Voor 15% gewijzigd door JDx op 30-08-2022 08:04 ]
Een eerste poging; nog niet helemaal tevreden. De ogen / blik is niet wat ik had gehoopt.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/cFEfCDgdfSKk1NRJ1vUiSZih.jpg?f=user_large)
[ Voor 12% gewijzigd door Bor op 30-08-2022 10:39 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
/f/image/hlOFgPUbf1aZ1IyqA8n9GuEk.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/xNFrfR9PfmsgCFgNNlaLRair.png?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/Rwb7QfoL0qvf9JOSiAUPVDj6.png?f=user_large)
/f/image/tmezO1NfoC6EqRdUN9VeD7T6.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/eecPkXPvK1pFryfaS1MQXUjV.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/GzDPGq9LEYchjn1RCtojAe0t.png?f=user_large)
/f/image/iFzwtIDRkZ0YaS7KIkBwhbNt.png?f=fotoalbum_large)

man ik snap niet waarom ze het via discord doen, maak gewoon een web-app of iets dergelijks als je zoiets geavanceerds kunt maken, waarom dan discord als platform gebruiken?
Maar dit is van mede-Tweakers, dat is toch het leuke, je kan zulke topics ook wel op reddit vinden oid.ntzv schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 07:21:
dit topic bevat mooie plaatjes, maar het is gewoon hetzelfde als in een van de midjourney discord channels, maar dan ultra-slowmotion
man ik snap niet waarom ze het via discord doen, maak gewoon een web-app of iets dergelijks als je zoiets geavanceerds kunt maken, waarom dan discord als platform gebruiken?
En dat het op Discord zit is wel irri, gelukkig gebruikte ik het al voor games en twitch, maar als je Discord niet kent is het echt een hel programma in het begin
ik vind het ook zeker leuk om hier dit topic te volgen hoor, begrijp me niet verkeerdJDx schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 09:24:
[...]
Maar dit is van mede-Tweakers, dat is toch het leuke, je kan zulke topics ook wel op reddit vinden oid.
En dat het op Discord zit is wel irri, gelukkig gebruikte ik het al voor games en twitch, maar als je Discord niet kent is het echt een hel programma in het begin
bedoelde vooral het discord gebeuren.
hier nog eentje van mij:
Koning Willem Alexander as a Nurse, cinematic lighting, full portrait
/f/image/mj6GCLguICs0QN3qtPGIhbuX.png?f=fotoalbum_large)

Maar......
Kunnen we niet afspreken hier dat we ook de commands erbij posten? Dan kunnen anderen er van leren

(Lees: spieken en jatten.....
En aanpassen, daarom heb ik samen met vrienden de bot ook op een Discord staan, kan je variaties van elkaar maken of elkaars creaties upscalen als je dat wil.PdeBie schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 15:40:
Gaaf!
Maar......
Kunnen we niet afspreken hier dat we ook de commands erbij posten? Dan kunnen anderen er van leren![]()
(Lees: spieken en jatten.....)
En met een 2e account kan je ook nog weer bij je oude creaties, in de officiële Discord ben je ze kwijt in 1 van de 100 newbie kanalen.
[ Voor 13% gewijzigd door JDx op 02-09-2022 16:06 ]
Is behoorlijk simpel hoor! Je beschrijft iets in het kort en zet dan commando's erbij zoals "vivid colors", "cinematic lighting", "hyper realistic", "30% background bokeh", ...PdeBie schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 15:40:
Gaaf!
Maar......
Kunnen we niet afspreken hier dat we ook de commands erbij posten? Dan kunnen anderen er van leren![]()
(Lees: spieken en jatten.....)
Dan heb je nog de aspect ratio die je kan opgeven, dat doe je als volgt
--ar 16:9 of --ar 3:2 of --ar 9:16 (iphone)
En tussen elk commando en na de beschrijving van wat je zoekt zet je een komma en het kan niet gek genoeg beschreven worden.
Ik run mijn eigen Discord kanaal om mijn werken gewoon van de rest afgeschermd te houden, paar maten en een neef doen net hetzelfde.JDx schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 16:05:
[...]
En aanpassen, daarom heb ik samen met vrienden de bot ook op een Discord staan, kan je variaties van elkaar maken of elkaars creaties upscalen als je dat wil.
En met een 2e account kan je ook nog weer bij je oude creaties, in de officiële Discord ben je ze kwijt in 1 van de 100 newbie kanalen.
Ik heb gewoon een open topic en gesloten topic, zitten ook wat lurkers bij.Runaque schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 16:08:
[...]
Ik run mijn eigen Discord kanaal om mijn werken gewoon van de rest afgeschermd te houden, paar maten en een neef doen net hetzelfde.
/f/image/sxi91ALFJfGFSgtuWd7JXFwe.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/Ox5xoFsAk8u9ERYspUJdd5Nj.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/cbyuy4nKYhNB51XCgQ4epV3E.png?f=fotoalbum_large)
a look at the city life of the great mayan empire, gorgeous temples and impressive buildings, priests preforming for a croud, real photography, ultra detail, hyper-realistic, epic lighting, volumetric lighting, cinematic lighting, impressive, extremly detailed palm trees, gorgeous blue sky, --testp --ar 16:9 --creative --stylize 5000
Impressive.Runaque schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 16:33:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
a look at the city life of the great mayan empire, gorgeous temples and impressive buildings, priests preforming for a croud, real photography, ultra detail, hyper-realistic, epic lighting, volumetric lighting, cinematic lighting, impressive, extremly detailed palm trees, gorgeous blue sky, --testp --ar 16:9 --creative --stylize 5000
/f/image/I3J2cCDNIJDcViCYgkWEZXD8.png?f=fotoalbum_large)
a look at the city life of the great khmer empire, gorgeous temples and impressive buildings, artists preforming for a croud, real photography, ultra detail, hyper-realistic, epic lighting, volumetric lighting, cinematic lighting, impressive, extremly detailed palm trees, gorgeous blue sky, --testp --ar 16:10 --creative --stylize 5000
AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB
Neen, max 2000x2000 ofzo.KhaZ schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 20:44:
Heeft de afbeelding die gegenereerd wordt een hoge resolutie / dpi die je zou kunnen gebruiken voor drukwerk of canvas print?
ik weet niet hoe het precies zit met DPI en printkwaliteit, maar er zijn tegenwoordig ook hele goede upscalers.KhaZ schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 20:44:
Heeft de afbeelding die gegenereerd wordt een hoge resolutie / dpi die je zou kunnen gebruiken voor drukwerk of canvas print?
bijv.
Topaz Gigapixel AI (Betaald)
Cupscale (Gratis)
Ja het is ook wel zelf te doen, of gewoon lage resolutie en zelf overschilderen is ook wel vet hoor.ntzv schreef op maandag 5 september 2022 @ 06:01:
[...]
ik weet niet hoe het precies zit met DPI en printkwaliteit, maar er zijn tegenwoordig ook hele goede upscalers.
bijv.
Topaz Gigapixel AI (Betaald)
Cupscale (Gratis)
Maar meestal sta je ook niet 1cm voor een schilderij pixels te zoeken, heb alleen in de grafische industrie gewerkt en officieel is het niet genoeg, maar het zal vast prima kunnen.
Heb ook wel eens een veel te lage resolutie image in de krant gezet, ach ja zeiden ze, wie kijkt daar nou naar en de volgende dag ligt ie in de papierbak.
Prioriteiten
[ Voor 13% gewijzigd door JDx op 05-09-2022 07:46 ]
Eens. Waar ik voorheen met soortgelijke commando’s leuke wallpapers kreeg, lukt dat nu niet meer.JDx schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 20:46:
Bij mij komt er maar heel matig spul uit de laatste tijd.
Dan doe je iets compleet verkeerd! Zet eens "--testp --creative --stylize 5000" achter je commando!PdeBie schreef op zondag 11 september 2022 @ 15:15:
[...]
Eens. Waar ik voorheen met soortgelijke commando’s leuke wallpapers kreeg, lukt dat nu niet meer.
Maar jouw foto's lijken gewoon Google Images van stranden, misschien met een een filtertje, maar geen Alien Airship made of Lava with Engines running on Water with neon Butterflies.Runaque schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:30:
[...]
Dan doe je iets compleet verkeerd! Zet eens "--testp --creative --stylize 5000" achter je commando!
Ik kan je verzekeren dat ze niet gewoon van Google komen hoor! Ik ben gewoon heel duidelijk wat ik als resultaat wil bekomen en voeg er nadien nog vereisten aan toe dat ik zoveel mogelijk realisme en detail wil bekomen, welke aspect ratio, ...JDx schreef op maandag 12 september 2022 @ 05:44:
[...]
Maar jouw foto's lijken gewoon Google Images van stranden, misschien met een een filtertje, maar geen Alien Airship made of Lava with Engines running on Water with neon Butterflies.
Geloof me, ik heb ook mijn deel aan gekke dingen zien voortkomen van mijn kant in die Midjourney Bot. Zijn de volgende Alien genoeg? Moest een Mosasaurus voorstellen...
/f/image/suVMAKpAG1vS0Lyx1O3hUUpf.png?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/KqBmAknUCHSwLRZVdcdjPRgN.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/wpUahGM0CWG6olvSOBsYq9Rj.png?f=user_large)
/f/image/H8IHAdYCXOmViDtVnGSMuezM.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/p35XGEf00h76Y9Y7LNuF0QpO.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/I3tRzkA3JHhLv6uhMcTw5VOv.png?f=fotoalbum_large)
https://www.instagram.com/runaque_midjourney_adventures/
Ik weet ondertussen dat je goes spul kan maken door de volgende stappen te doorlopen!JDx schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 20:46:
Bij mij komt er maar heel matig spul uit de laatste tijd.
Ik neem mijn voorheen gedeelde commando als voorbeeld, maar zet er niets anders bij zoals --test of --testp, want dan krijg je maar één enkele afbeelding en geen vier waaruit je kan kiezen!
Eens je afbeeldingen klaar zijn, klik je op een of op alle van de vier U om de afbeelding(en) te upscalen. Hierna als de afbeelding klaar is klik je op "Upscale to Max", eens klaar dan op "Beta Upscale Redo", hierna als ze klaar zijn doe je "Remaster" en eens die klaar is op "U1".a look at the city life of the great mayan empire, gorgeous temples and impressive buildings, priests preforming for a croud, real photography, ultra detail, hyper-realistic, epic lighting, volumetric lighting, cinematic lighting, impressive, extremly detailed palm trees, gorgeous blue sky, --ar 16:9
Deze volgorde zou je beelden echt top moeten maken!
Dank je wel! Vergde wat oefening om zulke dingen eruit te laten komen, maar ondertussen gaat het best lekker.1Mandine schreef op woensdag 14 september 2022 @ 19:53:
Dit zijn hele mooie beelden die je ons laat zien, ik hou ervan!
:strip_exif()/f/image/12VVjzRIUPhGudeVRx4SCEej.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/n8kp2Rl7V31U7iSBdl9PLylO.webp?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/0qEhk09K3WfuPK5m9DiguHSc.jpg?f=user_large)
[ Voor 11% gewijzigd door Marzman op 15-09-2022 14:08 ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
https://discord.com/chann...97473/1020587440785850419
Ik ben even hiervoor uit mijn comfortzone getreden en heb me eens op iets dat enorm bekend was in de jaren 80 een eigen interpretatie van gemaakt. Benieuwd wie deze twee herkent.
/f/image/qNS9HNEgA0jLcYr9p6x2W18c.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/R461yNqfjU30MQnPFDH9YSgL.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/yfSSOjDRo6P34IyYlLtfisx4.png?f=fotoalbum_large)
Klopt! Wie de jaren 80 heeft beleeft kent deze sowizo!PdeBie schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 14:35:
He-man en Skeletor natuurlijk
/f/image/8gkboT6KeJGM2XEkalSn5qOZ.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/TIPypDpion8ybW9HM3xXWsql.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/2WMmjN8RWRnTaY5oAhenGZ4A.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/wFJfhnMjaBekFBW0sBWSfAYA.png?f=fotoalbum_large)
Gebaseerd op (volgorde) de Afrikaanse Serengeti, Baja California, Big Sur en de Faroe Islands.
Op dit moment ben ik aan een serie gebaseerd op Khao Sok National Park bezig, wat er toch goed lijkt uit te komen met de workflow die ik doorgaans volg.
[ Voor 4% gewijzigd door Runaque op 01-10-2022 09:04 ]
Wat een mooie creaties Runaque, echt heel tof!
Ik ben absoluut geen expert (Heb er nog te weinig mee gedaan) maar ben wel betalende gebruiker van MidJourney.

[ Voor 3% gewijzigd door NeOpHyTe-NL op 18-10-2022 14:24 ]
Beginning to realize the power...
Ze zijn wel mooi, maar wat is er AI aan, wat is het verschil met gewoon een foto van Google Images?NeOpHyTe-NL schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 14:23:
Voor mij gaat AI er ook vooral om dat je dingen kan maken die niet bestaan, fantasie de vrije loop laten en hele trippy spacy shit maken.
Ik vind vooral dat kasteel van jou erg tof!
Ook wat jullie hier neerzetten, erg mooie dingen.
Maar goed ik kan er niet veel van, en was binnen no-time door mijn trial heen
Zal er 2 delen die heel misschien een beetje de moeite zijn om aan te gluren
/f/image/nfGLPgvcmtyrON2m18G8B967.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/RQvKtlvi5mOb5V1TjpMf56k9.png?f=fotoalbum_large)
ahh ja
standing person next to cyberpunk formula 1 race car, 8k, dramatic
Dit kwam er uit, het persoon erbij lukte niet
Probeerde ook nog Max Verstappen, maar die kwam er een beetje freaky uit
:strip_exif()/f/image/YDSBdDKexHlmcF4odfw6kLuM.png?f=user_large)
[ Voor 31% gewijzigd door ppeterr op 18-10-2022 15:39 ]
Ja ik probeer zo veel mogelijk gezichten te vermijden. Cartoon style wil nog wel eens lukken.ppeterr schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 15:34:
[...]
ahh ja
standing person next to cyberpunk formula 1 race car, 8k, dramatic
Dit kwam er uit, het persoon erbij lukte niet
Probeerde ook nog Max Verstappen, maar die kwam er een beetje freaky uit
[Afbeelding]
Dat heb ik wel nodig denk ik om de gewenste resultaten te krijgen vermoed ik.
(ahh getver alleen cc payments?)
[ Voor 9% gewijzigd door ppeterr op 18-10-2022 15:55 ]
Tip, neem Revolut, kan je zelfs wegwerp CC's aanmaken, die gebruik ik bijvoorbeeld voor subscriptions zoals Amazon Prime, kan je nooit na een maand er nog aan vast zitten als je vergeet op te zeggen.ppeterr schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 15:53:
Ik ga maar eens overdenken of ik een subscription neem, voor een 10tje dus 200 image's.....uhmmm
Dat heb ik wel nodig denk ik om de gewenste resultaten te krijgen vermoed ik.
(ahh getver alleen cc payments?)
Ik gebruik het bijna voor alles.
Dank je wel! Ik ben ook al bezig sinds de Beta en probeer zoveel mogelijk commando's om te kijken hoe deze geïnterpreteerd worden door de AI!NeOpHyTe-NL schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 14:23:
Hee wat leuk! Even een oud topic bumpen
Ik ben absoluut geen expert (Heb er nog te weinig mee gedaan) maar ben wel betalende gebruiker van MidJourney.Hier een paar van mijn 'creaties':
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Een tip die ik je kan geven, zet je bot in "/relax" om de beelden te renderen, dan gebruik je geen snelle GPU minuten waarvoor je betaald, het renderen gaat wel trager, maar kost je uiteindelijk niets! Kijk ook even op vorige posts van me, ik heb enkele tips gedeeld die je mogelijk kunnen helpen.
/f/image/TdpMT1d5g5csdP0QSsIkYomS.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/VugN7tjcNQkJ1CwJL3M1NCFE.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/ERHnHwDX8sIgwSgVIirLnZsf.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/53yfnGOXnOyThQEXDHQKU9Fr.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/Q9AgJlBs9jerNAWW1eKDMJeX.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/1yRNh08TIhgVnBQwP8rekNFS.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/xPZYEiTO8mcNFLwrOFEIqZld.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/oqyHK2bMPcGfJEk2mWxHOa9p.png?f=fotoalbum_large)
herkennen jullie wie dit is
/f/image/ztqZkdgxnkYJYar5yxskoyZ1.png?f=fotoalbum_large)
Onthoofd
/f/image/T5WLtV9KeuaFEAM87tOx6UML.png?f=fotoalbum_large)
Bunny
/f/image/R9K03yFx1z83ze5lfM5dCa6g.png?f=fotoalbum_large)
Boompje uit je hoofd
:fill(white):strip_exif()/f/image/KbBqGHmT9G9zeVc3UkzfYQKs.png?f=user_large)
Ha6
/f/image/xoRhsIoLmj7lfCmM9SGqI4cC.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 64% gewijzigd door ppeterr op 19-10-2022 20:24 ]
Er gebeuren rare dingen in Amsterdam.
/f/image/jNbDucAp4uKk4x8BzDwiDJrq.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/tt49lbIKVGSO9nbJj5rZ79Vf.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 28% gewijzigd door ppeterr op 20-10-2022 12:56 ]
Dit topic is bedoeld voor het kletsen over AI content creation en daarmee ook het tonen van je resultaten. Geef daarbij ook feedback aan wat anderen laten zien en probeer elkaar te helpen om te verbeteren.
GoT is in de basis een discussieplatform en geen tentoonstellingswebsite zoals DeviantArt. Posts met als enige doel het tonen van je plaatjes zijn dus in principe niet gewenst, interactie met de andere gebruikers staat voorop.