Fijne plaatjes/sfeer/belichting👍
Tikkeltje veel ruis misschien?
Gebruik je deze noise schedule?
0:(-0.06*(cos(3.141*t/15)**100)+0.06)
Ik ben nu een paar dagen bezig met stable diffusion, maar kan nu al niet meer stoppen
Echt zo gaaf wat je allemaal kan maken.
Na n.a.v. een tutorial filmpje eerst korte filmpjes gemaakt te hebben, nu eens gekeken of ik ook iets voor elkaar kon krijgen qua portret fotografie.
Zooooooooveeel dingen uit te proberen/tutorials lezen/kijken, en er al doende achter komen wat wel niet werkt en hoe überhaupt alles werkt

.
Kan je ook ergens per gegenereerd plaatje al je gebruikte settings bij dat plaatje terugvinden?
Als je een filmpje maakt staat er in de map van het betreffende filmpje een automatisch gegeneerd tekstbestand met alle settings die je gebruikt heb.
Maar voor de plaatjes kan ik zoiets niet terug vinden.
Beetje jammer, want 'k heb allerlei verschillende resultaten na een paar uur aanklooien, maar weet nu niet meer welke settings ik gebruikt heb bij de beste plaatjes
Wat is trouwens de beste gratis manier van upscalen?
En de beste manier van na plaatjes upscalen, om er dan een filmpje van te maken, van die paar honderd frames?
Wat betreft dat laatste (filmpje maken van losse, geupscalede frames) zag ik ergens een tutorial voorbij komen op Youtube over Davinci Resolve?
Of moet dat ook op een makkelijke/snelle manier kunnen met Sony Vegas Pro 18 Edit wat ik normaliter gebruik voor video's?
Anyways, paar van m'n portret foto resultaten na een paar uur stoeien:
Ik zoek echt nog naar goede/betere upscalingsmethoden, en hoe je de ogen goed/beter krijgt.
Al vind ik de eerste resultaten na m'n eerste paar uurtjes stoeien met de software al best tof.