Dat AAAA vond ik ook echt een rare opmerking en nergens op slaan idd, geen slimme zet van die vent. Komt ook een beetje arrogant over imo. Denk dat ze beter de game voor iets minder dan full price in de verkoop hadden moeten gooien gezien de (wel deels onterechte) negativiteit van de game in de media waar ubisoft blind voor lijkt te zijn.MazeWing schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 07:59:
Nou we gaan de komende dagen zien wat de eerste (quadruple) AAAA-game gaat doen. Ik verwacht scores van minstens 9.5 en hoger....![]()
![]()
De zoveelste GaaS game die gaat floppen en slechte scores gaat halen. Het blijft vreemd dat Ubiaoft niet de ballen had om het spel gewoon (jaren geleden) te annuleren. Ik denk dat ze toch nog iets van de kosten terug willen krijgen (vandaar waarschijnlijk ook de full price) en na een paar maanden de stekker eruit gaan trekken. Wat dat betreft vind ik het erg moedig van mensen om ondanks alle signalen en previews (en verdere impressies) het op release day gaan kopen voor de volle melk.
Ik ben wel benieuwd wat ze als reden gaan opgeven. "The stuff competition in the live service gaming market" "the (unexpected) success of Palworld and Helldivers 2 made it difficult for Skull and Bones to compete" "the game scores lower than we had anticipated and that resulted in disappointing sales"
Snap werkelijk waar niet dat Yves Guillemot het in zijn hoofd haalde het een AAAA-game te noemen.![]()
![]()
Alles voor de aandeelhouders zullen we maar zeggen....
Wel ben ik een beetje klaar met al dat gezeik over dat er geen zwaardcombat is etc waar je iedereen over hoort, het was vanaf het begin dat ze de game aankondigden bekend dat het om schepen gevechten zou draaien en niet hand-to-hand combat.
Ik heb zelf de game wel full price gekocht omdat ik de beta echt superleuk vond en weet dat ik het geld er wel uit ga halen, maar als je ziet hoeveel negativiteit er rond de game hing voor release had je als ubisoft zijnde misschien de game voor max 50 E moeten verkopen. Nu kiezen veel twijfelaars ervoor om de game niet te halen die je met een lager prijsje wel binnen zou kunnen slepen en voor een gezondere community kan zorgen wat op de lange termijn beter is.
[ Voor 10% gewijzigd door Stylze op 16-02-2024 09:12 ]
Playstation 5