Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

[Multi] Skull and Bones Topic
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-7hf1R3FDwvgNvCZ379RZTT17b0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/wygzG0JQVSYOsgR1ANap2nfb.png?f=user_large
Ontwikkelaar: Ubisoft, Ubisoft Singapore, Ubisoft Chengdu, Blue Byte
Uitgever: Ubisoft
Platforms: Xbox Series X|S, PlayStation 5, PC
Release-datum: 07-02-2024

In Skull and Bones start de speler als een outcast die een schipbreuk heeft overleefd op het eiland St Anne. Hier bevindt zich een van de pirate dens van de game. In deze nederzettingen kunnen spelers onder meer nieuwe missies aannemen, schepen bouwen en uitrusting maken of kopen en voorraad kopen.

Spelers starten met een klein zeilschip en kunnen verschillende soorten schepen craften. Er zijn vrachtschepen, ontdekkingsschepen en vuurkrachtschepen, elk met andere eigenschappen. Zo is een ontdekkingsschip sneller dan de andere typen, maar kan het minder vracht en wapens meenemen.

Bij het varen moeten spelers het moreel op het schip in de gaten houden. Bemanning met een laag moreel kan gaan muiten, waardoor de speler een schip kwijtraakt. De speler kan het moreel verbeteren door te zorgen voor voldoende proviand, zoals eten en drinken. Het schip kan tijdens het varen ook worden vernietigd bij bijvoorbeeld gevechten. Dan respawnt de speler op een eerder verkend eiland en is hij een deel van de vracht kwijt. De rest van de vracht kan door de speler, of door andere spelers, op zee worden teruggehaald.

Die gevechten kunnen tegen boten van de AI zijn of tegen vaartuigen van andere spelers. Schepen zijn op afstand te vernietigen, maar spelers krijgen meer vracht als ze aan boord van het andere schip klimmen en zo de controle overnemen. Bij het verslaan van andere schepen krijgt de speler 'infamy', dat ook met missies en op andere manier kan worden behaald. Hoe meer infamy de speler heeft, hoe meer 'mogelijkheden' hij of zij in het spel heeft.

Features

Bouw een reputatie op:
Naarmate je verschillende contracten voltooit voor verkopers, plaatselijke facties en belangrijke figuren in de wereld, krijg je toegang tot meer hulpmiddelen en mogelijkheden op je missie om een beruchte piraat te worden.

Wrede Zeegevechten:
Vecht mee in spannende gevechten op zee en zet alles op het spel voor de ultieme buit. Gebruik een reeks krachtige wapens en pantsers om andere schepen kapot te schieten, nederzettingen aan te vallen en vijandelijke forten met de grond gelijk te maken.

Jou schip jouw speelstijl:
Maak en vaar op verschillende schepen, elk met hun eigen unieke eigenschappen en uitstraling. Pas je schepen aan op basis van je doelstellingen en groei uit tot een destructieve macht op zee. Jaag je vijanden de stuipen op het lijf met de vele aanpassingsopties voor je schip en kapitein.

Hel in het Paradijs:
Ontdek de prachtige wereld van Skull and Bones tijdens je zeiltochten naar de verste uithoeken van de Indische Oceaan. Van de Afrikaanse kust tot Oost-Indië verken je unieke gebieden met elk hun eigen ecosysteem. Trim je zeilen en vang zoveel mogelijk wind om deze verraderlijke wateren, gevaarlijke goven en de dodelijke dieren daarin te overleven.

Multiplayer en Co-op

Zeil met of tegen vrienden:
Ervaar het leven op de duistere, gevaarlijke wateren: de zinderende sensatie van kanon- en zwaardgevechten wil je absoluut niet missen. Je kunt alleen zeilen of met vrienden en ervoor kiezen om samen te werken of elkaar te dwarsbomen.

Jouw Wereld, Jou regels:
Laat jezelf meeslepen in het gevaarlijke paradijs van Skull and Bones terwijl je de ultieme piratenfantasie uitleeft, alleen of met anderen. Bepaal zelf hoe je wilt spelen, alleen in PvE of PvEvP.

Met of tegen anderen:
Zeil alleen of in groepen van maximaal drie spelers over de Indische Oceaan. Heers over de zee met je vrienden en/of met andere piraten die je tegenkomt.

Edities

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3GozbnLEuQLdgqjYxWWrlPIRn-k=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/1Rsao6M49klcy3iTB1mFixPx.png?f=user_large

Trailers

Screenshots

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Oip7fe2OmtpSs7u77OSO1AozV2o=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/YZcme78esfaPIvg5NOQShxRA.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MMwvpveX9Ak2_8YTA2WCo-9LXGE=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/KUIgtz2Sp5pt88N8JsyogE9r.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rdAkP49WmLYBMBLMPOiJj7SxDMA=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/VNYt4rgah09JTwZh6JQ3UGco.png?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1x5D30b64HVARjydCCX3hcGMc7U=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/oINFauMEAyBtXDctV7DIQO5h.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UrRjCcrUwbc_1SKNbjRzwXoDfW4=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/uoBddqec3Sdi3jyHzOBRedpc.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1E_-ek6V1RwXkEv9iRGQ7HGRA1g=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/kR42Aio2kMnDO36t3Ij0myCG.png?f=fotoalbum_tile

Wil je Mede-auteur worden? Doe gerust een PM!
^ Naar boven ^

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:34
Volgens mij wilden veel fans Black Flag maar dan met multiplayer. Daar lijkt dit niet op. Het oogt leeg en flets. De screenshots zijn heel mooi maar de gameplay video's helaas niet vind ik.

[ Voor 25% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 09-07-2022 13:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mavors
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15:46
Daar lijkt het inderdaad wel op @Piet_Piraat7. In plaats van jou als karakter centraal te stellen (even de vergelijking met die andere piratengame) is in deze game het schip centraal.

Met als bijkomstigheid dat je door een stadje kan lopen. Maar enteren en plunderen van een nederzetting wordt middels een cutscene opgelost.

Samen met wat maten hebben wij in ieder geval besloten om voor E10,- Ubipass even 2 a 3 weken schelden op deze game dat ie niet is wat ie zou moeten zijn en daarna weer door met ons leven.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Slender77
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 25-04 10:05
Het spel is 9 jaar(!) in ontwikkeling geweest maar daar zie je niets van terug. Het ziet er uit als een free to play spel waarbij de focus ligt op een extreme grind voor resources en cosmetische verbeteringen voor je schip. Ubisoft kennende zit het stampvol microtransactions.
Ik heb een zwak voor Ubisoft titels en ben een grote fan van Black Flag en Odyssey waarbij zeegevechten een grote rol spelen maar hier kan ik echt helemaal niets mee. Snap ook niet wat de doelgroep is van dit spel: wie gaat er nu 70 euro betalen voor een uitgeklede AC game met multiplayer? Dit wordt echt de grootste flop van het jaar.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10:57
Nog maar eens, duw die game gewoon maar in de vuilbak nu.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XJQ4zu8KKKec0v1MmtF7_pD5Cw8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/L79cigUTwdJDLB2SbZxVnFns.jpg?f=fotoalbum_large

• G_Dragon
  • Nu online
KBE91 schreef op donderdag 29 september 2022 @ 08:54:

[Afbeelding]
-O-

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 10-05 22:44
"a bit of extra time"
Is gewoon een half jaar, lijkt me wel iets meer aan de hand dan alleen een beetje extra polish and balancing.

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:21

OMD

Ik kan mij niet voorstellen dat ze hier zo maar mee wegkomen. Er staan ook investeerders achter en aandeelhouders. Dat zijn mensen die graag knaken willen zien.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

KBE91 schreef op donderdag 29 september 2022 @ 08:54:

[Afbeelding]
Alleen als ze in die tijd nog scheepsgevechten op het dek kunnen introduceren zal ik misschien overwegen deze game ooit te kopen, maar denk niet dat ze dat voor elkaar krijgen, en neem wel aan dat ze ondertussen weten dat veel fans daarop gehoopt hadden.
Doen ze dat niet laat ik de game links liggen tot hij misschien ooit bij de Ubisoft games van PS+ Extra erbij komt.

Dat vechten op de boot vond ik het leukste van dat hele naval combat systeem in Black Flag, erg jammer dat ze zoiets er niet in konden verwerken.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garrow
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-05 15:16

garrow

PSN: Garrow1978

Ben benieuwd zojuist invite gekregen om een Technical test te doen op de PS5.
Uiteraard met bijbehorende NDA , dus veel kan ik er niet over communiceren later.

We gaan het zien, verwachtingen zijn zoals bij velen niet erg hoog, dus hopelijk wordt ik positief verast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-05 20:27

S913

Abusus non tollit usum

Same NDA hier ... ik heb niet al teveel tijd in die korte test periode, maar inderdaad erg benieuwd waar ze nu staan.

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Als ik de mail ontvangen heb, kan ik daar niets over zeggen.
Maar in theorie kan het zijn dat ik hem ontvangen heb.

:P

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10:57
Heb de test mogen doen op PC, maandje terug zeker was het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedNas74
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:39
Ben ook uitgenodigd voor de test, echter geen idee hoe ik hem moet installeren op de series x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02:48
RedNas74 schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 14:36:
Ben ook uitgenodigd voor de test, echter geen idee hoe ik hem moet installeren op de series x.
Volgens mij heb ik hetzelfde probleem. Wel die goedkeuring gegeven, maar nergens een optie om te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Nol_NL schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 14:46:
[...]

Volgens mij heb ik hetzelfde probleem. Wel die goedkeuring gegeven, maar nergens een optie om te downloaden.
Ik kreeg 40 minuten geleden pas een mail met een code die ik in de playstation store kon invoeren om het spel te downloaden

Voelt alsof ze een beetje te laat aan het versturen zijn.

@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
Bas170 schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 15:13:
[...]

Ik kreeg 40 minuten geleden pas een mail met een code die ik in de playstation store kon invoeren om het spel te downloaden

Voelt alsof ze een beetje te laat aan het versturen zijn.
Mijn inkt was hier nog niet opgedroogd en zag de code ook in mijn mailbox verschijnen. In ieder geval bedankt voor je reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedNas74
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:39
Nol_NL schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 15:15:
[...]

Mijn inkt was hier nog niet opgedroogd en zag de code ook in mijn mailbox verschijnen. In ieder geval bedankt voor je reactie.
Hier nu ook een code. Straks maar eens proberen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Nou, ik zou zeggen, wachten op de oer Hollandse grabbelbak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online
En uitgesteld...
“Despite excellent ratings and players’ reception as well as an ambitious marketing plan, we were surprised by Mario + Rabbids: Sparks of Hope underperformance in the final weeks of 2022 and early January. Just Dance 2023 underperformed as well.

Therefore, with the approval of the Board of Directors, we are taking additional important strategic and operational decisions today. It is key to continue adapting our organization, to further strengthen our execution and to ensure we both deliver amazing games to players as well as great value creation.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invine
  • Laatst online: 12:12
Deze game gaat nooit wat worden, duurt al veel te lang en de demo zag er qua gameplay echt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-02-2024
Jammer. Vond deze game wel de moeite waard om (eindelijk) een PS5 te gaan kopen. Puur om de reden dat de game niet op de PS4 meer zou komen.

Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:27

Player1S

Probably out in the dark

invine schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 10:32:
Deze game gaat nooit wat worden, duurt al veel te lang en de demo zag er qua gameplay echt niet uit.
In 2017 keek ik er naar uit. Verdween van mijn radar en kwam er vorig jaar weer op terug. Van wat ik tot nu toe gezien heb heb ik er zeer weinig vertrouwen in.

IMHO zo'n 3 tot 4 jaar te laat uitgebracht. Sea of Thieves kwam in maart 2018. Skull & Bones zou ook in 2018 komen maar inmiddels zijn we 5 jaar verder.
Hoewel SoT nog wel gespeeld wordt is de grote hype rond piraatje spelen allang achter ons.

Het werd gebracht als een meer realistischere Piraten game waar SoT toch best cartoonish is. Nu lijkt het van de microtransacties aan elkaar te hangen.

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online
Gameplay!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Hoewel video's lastig te beoordelen zijn, komt de getoonde gameplay in de laatste video maar matig over. Zie ook het commentaar van PC Gamer:

https://www.pcgamer.com/s...till-not-very-impressive/

Toch ben ik benieuwd naar het eindresultaat :)

March of the Eagles

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:13
Ik heb een uitnodiging gekregen voor een technical test,ik kan de game 6 uur spelen op de Series X|S tot 30 januari. Ik mag 5 vrienden uitnodigen via mijn ubisoft account.
Stuur een DM als je interesse hebt :)
Misschien iets voor @G_Dragon als topicstarter? 8)

[ Voor 4% gewijzigd door skreppiedoe op 28-01-2023 08:47 ]

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online
skreppiedoe schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 08:42:
Ik heb een uitnodiging gekregen voor een technical test,ik kan de game 6 uur spelen op de Series X|S tot 30 januari. Ik mag 5 vrienden uitnodigen via mijn ubisoft account.
Stuur een DM als je interesse hebt :)
Misschien iets voor @G_Dragon als topicstarter? 8)
oeh dat klinkt intressant, twijfel nog altijd wat ik van de game moet vinden ondanks er veel leuke games uitkomen :D.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• skreppiedoe
G_Dragon schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 09:08:
[...]

oeh dat klinkt intressant, twijfel nog altijd wat ik van de game moet vinden ondanks er veel leuke games uitkomen :D.
Ik heb je toegevoegd en uitgenodigd voor de test.
Voor de geintersseerden,nog 4 codes over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online
skreppiedoe schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 10:12:
[...]

Dank je ik heb de code gebruikt op Xbox.com, nu nog even zoeken waar ik op mijn Xbox hem kan downloaden want tussen my games and apps staat hij niet :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skreppiedoe
G_Dragon schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 10:18:
[...]

Dank je ik heb de code gebruikt op Xbox.com, nu nog even zoeken waar ik op mijn Xbox hem kan downloaden want tussen my games and apps staat hij niet :p
Ik heb de code op de xbox zelf geredeemed en begon gelijk te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online
skreppiedoe schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 10:25:
[...]

Ik heb de code op de xbox zelf geredeemed en begon gelijk te downloaden.
Ah oke, denk dat ik mijn Xbox zo even herstart :p

Edit: found it

[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 28-01-2023 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
[...]

Mocht je nog een code hebben dan graag (y)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• skreppiedoe
Sipio schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 11:14:
[...]

Mocht je nog een code hebben dan graag (y)
Je hebt een DM
@G_Dragon Ik heb er nog 3 dus hij kan me toevoegen dan invite ik hem

[ Voor 12% gewijzigd door skreppiedoe op 28-01-2023 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
[...]

Is dat alleen Xbox, of kan ook de Windows-versie unlocked worden?

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
XWB schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 13:28:
[...]

Is dat alleen Xbox, of kan ook de Windows-versie unlocked worden?
Volgens mij alleen XBox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
skreppiedoe schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 13:26:
[...]

Je hebt een DM
@G_Dragon Ik heb er nog 3 dus hij kan me toegen dan invite ik hem
Tnx d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:08
Game gedownload en nu zelf maar eens checken in deze techtest wat het allemaal inhoud :P Heb alleen een groot voorgevoel dat het een beetje zo'n another fish in a barrel game word waarbij er gewoon heel snel erg weinig spelers zijn en de game dood bloed binnen no-time.

Omdat er gewoon te veel andere goeie en leuke games zijn.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Lol laat maar zitten. Me hele scherm staat vol met Veel te veel in het zicht zittende tekst betreffende mijn account id en email adres voor de NDA. maar hierdoor kan ik niet eens normaal het spel zien joh.

Kijk later wel in een andere beta ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDrako
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-05 08:30

MrDrako

nep ict'er

Ik probeer de technical test nu op de PC te spelen, maar kan tot nu toe niet eens verbinden zodra ik probeer te beginnen. Laden hangt op 50% en na een tijdje een kick.elke keer als ik opnieuw probeer te starten moet ik weer een irritante intro kijken die niet over te slaan is... tot dusver...niks positiefs te melden.

edit, en idd 4 regels over het hele scherm met je email adres, nickname en een code. zwaar irritant, ga het iig geen 6 uur proberen, denk half uurtje nieuwsgierigheid en dan gaat ie er weer af.

edit2, kan niet eens spelen. Lekker ubisoft niveau dit. Morgen een herkansing.

[ Voor 30% gewijzigd door MrDrako op 28-01-2023 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
MrDrako schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 20:43:
Ik probeer de technical test nu op de PC te spelen, maar kan tot nu toe niet eens verbinden zodra ik probeer te beginnen. Laden hangt op 50% en na een tijdje een kick.elke keer als ik opnieuw probeer te starten moet ik weer een irritante intro kijken die niet over te slaan is... tot dusver...niks positiefs te melden.

edit, en idd 4 regels over het hele scherm met je email adres, nickname en een code. zwaar irritant, ga het iig geen 6 uur proberen, denk half uurtje nieuwsgierigheid en dan gaat ie er weer af.
Same

goed zullen nu redelijk veel mensen connectend en dit is voor hun al feedback natuurlijk qua techtest. Althans daar ga ik van uit dat dat de reden is XD

[ Voor 10% gewijzigd door Ricmaniac op 28-01-2023 20:46 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online
De technische test van Skull & Bones was verrassend vermakelijk, helaas kon ik alleen maar 3 uurtjes op de Zaterdag spelen omdat we Zondag een verjaardag hebben en wanneer ik er wel weer tijd voor heb is deze test alweer afgelopen.

Gameplay:
De gameplay was goed en het spel ziet er echt wel goed uit. Zelfs beter dan ik zelf had verwacht, want na een paar trailers was ik behoorlijk teleurgesteld in de gameplay wat Ubisoft liet zien. Maar nu ik het zelf heb mogen spelen ben ik er toch anders over gaan denken, het spel speelt heel rustig weg doordat je lekker rustig op je eigen tempo het gebied kan verkennen omdat je niet verplicht direct naar de main missie hoeft.

Ik ben nog wel heel benieuwd naar een stuk gameplay of speelervaring zonder allemaal van die rare codes, want doordat je dit in beeld had was het toch wel erg lastig spelen en voor mij een min puntje.

Verhaal:
Ik mag dan niet teveel over het verhaal vertellen, maar vond het een verrassend begin en een leuke manier hoe jij als speler je character mag maken. Daarna opent er zich een verhaal waarin je als als speler moet zien te overleven van een schipbreuk en door missies te gaan doen om zo je gereedschap langzaam uit te breiden.

Ik weet niet wat het verhaal ons allemaal nog gaat brengen, maar als de game op dit niveau doorgaat beloofd het veel goeds.

Craften, jagen en verzamelen:
Al vrij snel leer je dat je alleen maar verder kan in het verhaal als je bepaalde dingen verzameld en daarmee gereedschap maakt, in het begin zijn deze materialen te vinden bij een schipbreuk of een eiland die in de buurt is en zijn het nog geen bijzondere/moeilijke materialen waar je naar hoeft te zoeken.

Dan heb je nog de kans om vissen of haaien te doden voor eten en materialen, waarvoor je niet altijd vrijwillig voor kies want het kan zomaar zijn dat een haai je boot aanvalt en ja dan zou je de boot wel moeten verdedigen om te voorkomen dat de boot kapot gaat.

Het jagen is wel heel belangrijk om zo weer vlees te kunnen krijgen om je crew en jezelf te voorzien van eten. Want je crew heeft een honger bar die je wel in de gaten moet houden als je wil dat ze goed blijven presteren.

Multiplayer
Toen ik rond aan het varen was of op een eiland liep kon je met andere spelers interactie krijgen, hier heb ik zelf geen gebruik van gemaakt. Wel ging alles heel vloeiend en had ik geen last van andere spelers die ik tegenkwam tijdens het varen.

Conclusie:
Ik ben positief verrast door deze technische test, want had een compleet ander beeld van de game. Denk dat ik hem nog wel een keer wil gaan spelen na de release, maar dan solo en om het verhaal en de beleving om te ervaren hoe het was in die tijd waarin zich het afspeelt.

Ik hoop dat de full release ook zo goed gaat zijn, want Ubisoft blijft de game maar uitstellen en dat zorgt toch voor veel zorgen bij mensen.

@skreppiedoe nogmaals bedankt voor je uitnodiging, want zonder je tag had ik deze kans nooit gekregen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Inmiddels de eerste paar missies gedaan. Is toch een iets andere game inmiddels dan ik verwacht had. Kan ook bijna niet anders naar de hoeveelheid delays en wisseling van developers.

Vrij vermakelijk tot nu toe maargoed zit maar een uurtje in. Morgen even verdr kijken.

Mogen verder niks gedetailleerds laten zien uiteraard vanwege NDA

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
@G_Dragon tnx voor de vermelding, maar ik denk dat je @skreppiedoe moet bedanken hiervoor ;-)

Ik had van hem ook een invite gekregen alleen helaas nooit geen mail gehad

Maar wel leuk om te lezen vd game.

Ben er zelf ook wel nieuwsgierig naar en hopelijk misschien nog een keer een test zonder al die meuk in beeld wat ik lees van iedereen.

* wel, ik typ dit en check nogmaals mijn mail en nu heb ik hem alsnog.

Vandaag ergens maar eens proberen (y)

[ Voor 14% gewijzigd door Sipio op 29-01-2023 09:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online
Sipio schreef op zondag 29 januari 2023 @ 09:37:
@G_Dragon tnx voor de vermelding, maar ik denk dat je @skreppiedoe moet bedanken hiervoor ;-)

Ik had van hem ook een invite gekregen alleen helaas nooit geen mail gehad

Maar wel leuk om te lezen vd game.

Ben er zelf ook wel nieuwsgierig naar en hopelijk misschien nog een keer een test zonder al die meuk in beeld wat ik lees van iedereen.

* wel, ik typ dit en check nogmaals mijn mail en nu heb ik hem alsnog.

Vandaag ergens maar eens proberen (y)
Ja klopt, dat was een foutje van mij!

Ah jammer dat je de invite nooit hebt gehad, heb je nog geprobeerd te helpen maar helaas werkte Ubisoft niet mee. Aangezien ik de mail wel direct heb gehad, was het echt domme pech :o

[ Voor 13% gewijzigd door G_Dragon op 29-01-2023 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online
Ricmaniac schreef op zondag 29 januari 2023 @ 01:11:
Inmiddels de eerste paar missies gedaan. Is toch een iets andere game inmiddels dan ik verwacht had. Kan ook bijna niet anders naar de hoeveelheid delays en wisseling van developers.

Vrij vermakelijk tot nu toe maargoed zit maar een uurtje in. Morgen even verdr kijken.

Mogen verder niks gedetailleerds laten zien uiteraard vanwege NDA
Ik hoop dat ik in mijn review ook binnen die lijntjes ben gebleven? :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Ongeveer een uurtje gespeeld en idd erg jammer van al die meuk in beeld, maakt het slecht dragelijk voor de ogen.

Dat gezegd hebbende, vind het concept leuk gedaan en tussen die regels door ziet het water er ook prachtig uit volgens mij.

Waarschijnlijk wel een day one buy voor mij, ben benieuwd wat ze hier verder nog mee kunnen doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrDrako
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-05 08:30

MrDrako

nep ict'er

ben het nu even aan het spelen, is opzich wel leuk... maar wel veel herhaling. ook wat stomme bugs.
En ik snap nog niet waarom iemand dit spel zo mooi vind? er is wwel veel te zien maar veel statische plaatjes, je poppetje loopt als een debiel, gezichten zijn vaak lelijk... ik weet het nog niet. iig de beta nog proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
MrDrako schreef op zondag 29 januari 2023 @ 16:06:
ben het nu even aan het spelen, is opzich wel leuk... maar wel veel herhaling. ook wat stomme bugs.
En ik snap nog niet waarom iemand dit spel zo mooi vind? er is wwel veel te zien maar veel statische plaatjes, je poppetje loopt als een debiel, gezichten zijn vaak lelijk... ik weet het nog niet. iig de beta nog proberen.
Wat meer gespeeld nu en voornamelijk wel eens ja, game blijft wel op mijn lijstje staan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-05 03:26

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Vandaag een paar uurtjes de test gespeeld, denk niet dat het hem gaat worden. Ook de enorme irritante watermark maakt het niet fijn. Snap best dat ze niet willen dat je streamed maar dit maakt het gewoon onspeelbaar.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online
prutser001 schreef op zondag 29 januari 2023 @ 17:17:
Vandaag een paar uurtjes de test gespeeld, denk niet dat het hem gaat worden. Ook de enorme irritante watermark maakt het niet fijn. Snap best dat ze niet willen dat je streamed maar dit maakt het gewoon onspeelbaar.
Nee die hadden ze beter weg kunnen laten want ben het helemaal met je eens dat dit geen goed idee was en ook voor in de toekomst ook geen goed idee is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Ik heb gisterenavond een uurtje gespeeld en wilde vandaag nog even verder gaan. Ik kreeg vandaag continue de melding dat ik geen toegang had tot de test 8)7

Ik geloof het verder wel, het is geen game voor mij...irriteerde me ook heel erg aan het watermerk in beeld en vond de gameplay erg traag en saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-05 08:45
Hier ook uurtje gespeeld maar door dat watermerk is het niet te doen. Daarnaast waren de animaties op het land vrij matig. Nog niet verkocht.

• G_Dragon
  • Nu online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LadyVodka
  • Registratie: Augustus 2015
  • Niet online
Uitnodiging ontvangen voor CBT.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O1iH9-ist6UoCTtm9_bHv7m2Q3U=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zZQ0xS5i6nbQCt9MHuWs3GKX.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online
Ik ook! *O*
Heb de vorige beta ook gespeeld, ben benieuwd naar de verbeteringen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 04-05 14:38
helaas geen codes ontvangen maar wel welkom geheten tot de beta WTF Ubisoft.??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcievg
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-05 22:16
MaXeRs schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 17:52:
helaas geen codes ontvangen maar wel welkom geheten tot de beta WTF Ubisoft.??
Ik heb ook geen code ontvangen. De bèta staat in je bibliotheek bij ubi connect

7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 04-05 14:38
Marcievg schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 00:34:
[...]

Ik heb ook geen code ontvangen. De bèta staat in je bibliotheek bij ubi connect
Bedankt voor de tip maar helaas daar ook niet .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garrow

garrow

Had ook de uitnodiging ontvangen terwijl ik ingeschreven sta voor PS5....dus afwachten of daar weer een nieuwe Beta test voor komt.
Closed was dezw volgens mij niet want zie diverse youtube films met gameplay...maar waarschijnlijk is dat de marketing machine van Ubisoft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online
Ik had weer kunnen spelen.. |:(

Maar deze slimmerd was te laat met het akkoord gaan van de voorwaarden, wist niet dat je die moest ondertekenen voor een bepaalde tijd *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eddie010
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-04 14:46
Het schijnt dat je vrienden kunt uitnodigen voor de beta, dus als iemand het mij zou gunnen om me daar voor uit te nodigen ben je mijn held voor komend weekend O+

"Remember to look up at the stars and not down at your feet" - SH

• jorank
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-05 16:08
eddie010 schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 12:32:
Het schijnt dat je vrienden kunt uitnodigen voor de beta, dus als iemand het mij zou gunnen om me daar voor uit te nodigen ben je mijn held voor komend weekend O+
Ik heb wel een code voor je, stuur maar even een PM :)

II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II

• Scuur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-09-2024
Hoi,
Heeft iemand al codes ontvangen voor de consoles?

• Bajoli
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 14-12-2023
Is er toevallig een piraat, die ten behoeve van duizend bommen en granaten een betakey aan me zou willen geven? Alvast bedankt!

www.wegmethoofdpijn.nl

• LadyVodka
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bGQj6BbpECPaD1UXVJ1M-6sI1GQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/eNl38DwNWVhmFlkcxFfdQzT5.png?f=fotoalbum_large

Voor mensen die ook is willen proberen:
[Friend Share Link]

• Bajoli
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 14-12-2023
Hij is aan het downloaden. Thanks!

www.wegmethoofdpijn.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hills360
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 08-05 15:12

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online
Ik heb ook een uitnodiging voor de beta gekregen, maar na de vorige beta's gespeeld te hebben heb ik er eigenlijk niet zo'n zin meer in. Wat een zonde, als ze hadden ingezet op het grootschaliger en multiplayer maken van Black Flag's naval combat en dan ook meteen een stukje parkour mee hadden genomen was het super geweest, maar ze hebben juist het tegenovergestelde gedaan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friketje1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-05 13:21
Het is een crafting MMO. En dan niet een MMO zoals bijvoorbeeld de division waarbij je het nog als campagne kan spelen. 100% MMO. Val schepen aan, zoek grondstoffen. Upgraden en door naar hoger content.
Dit hoort denk ik ook in het RPG topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-05 17:51
friketje1 schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 10:50:
Het is een crafting MMO. En dan niet een MMO zoals bijvoorbeeld de division waarbij je het nog als campagne kan spelen. 100% MMO. Val schepen aan, zoek grondstoffen. Upgraden en door naar hoger content.
Dit hoort denk ik ook in het RPG topic.
Idd, heel ander soort game. Ik had een 3v3 world of warships verwacht, maar dit is gewoon veel teveel lopen en fetch missions doen...

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
Na de vorige bèta’s ben ik eigenlijk ook afgehaakt, als ik de streams op Twitch zie, dan denk ik niet dat deze game heel lang gespeeld gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acreed166
  • Laatst online: 15:50
Iemand nog code voor ps5? Wil het wel proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
acreed166 schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 14:44:
Iemand nog code voor ps5? Wil het wel proberen
Even een uurtje een S&B stream op Twitch aanzetten en je hebt een code.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• acreed166
  • Laatst online: 15:50
Ik heb geen twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Het blijft een vreemde game. De leuke elementen uit Black Flag zijn verwijderd en andere saaie elementen zijn toegevoegd. Aanschouw:

March of the Eagles

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:24
Ik heb echt mijn best gedaan om het leuk te vinden, ik kijk er intussen al jaren naar uit. Maar na 4 uur heb ik hem uitgezet onder het mom: ik heb nog teveel spellen in backlog staan om dít te gaan spelen.....

Qua beta was het spel, op af en toe lang verbinden na, gewoon stabiel en prima te spelen. Maar het spel zelf? Het zal aan mij gelegen hebben en heb het vast niet goed aangepakt maar na die 4 uur had ik nog geen schot gelost en was ik nog steeds onderdelen aan het zoeken voor het eerste schip. Het duurde gewoon te lang. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online
Ik heb zelf toen de technical test mogen spelen dankzij @skreppiedoe, maar ik zie nu bij de beta op de flinke verbeteringen na niet veel nieuws en heb ergens het gevoel dat dit spel geen succes gaat worden. Ondanks ik het voor Ubisoft natuurlijk wel hoop, want er zit natuurlijk veel geld in maar helaas heeft het telkens uitstellen niet veel goeds gedaan....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanGreen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-05 16:12
Afgelopen weekend solo en coop de closed beta 2 gespeeld en vind het nodig een reactie te plaatsen. Voorlopgesteld dat ik vooraf niet veel had meegekregen van de emotie rondom deze game en de voorgeschiedenis. Pas na het spelen van de beta heb ik de laatste review van Tweakers gelezen. Aangezien die niet aansluit bij mijn ervaring helpt dit misschien om het sentiment wat bij te stellen :)

Van Assassins Creed IV heb ik gesmuld destijds. Ik had meer met het hele piraterijgedeelte dan de combat in steden en de uitstapjes naar de gamestudio. Toen ik de game ontdekte en uitgespeeld had ben ik bezig geweest met de achievements om de platina trofee te halen, maar de multiplayer servers waren zo lang na de release al uitgestorven, waardoor ik die trophies nooit allemaal heb kunnen halen.

Het verhaal in de beta heb ik zoveel mogelijk overgeslagen, omdat er maar 6 uur speeltijd was en om het niet te willen spoilen voor een eventuele aanschaf. Toch vind ik het leuk in elkaar zitten hoe de NPCs op je reageren en hoe de quests lopen. De combat voelt nog wat simpel, maar dat zal nog wel veranderen met andere types kanonnen en grotere schepen.

Voor mij is het een vrij groot deel wat AC4 leuk maakte: veel schepen met heel veel mogelijkheden in de uitrusting en uiterlijk, heel veel activiteiten, schatkaarten, etc.
Dat er geen hand to hand combat aanwezig is is misschien jammer, maar of destijds die piratenkapiteinen ook met een zwaard tussen de tanden op het andere schip sprongen vraag ik me af. Dat ga ik niet echt missen denk ik.

tl;dr;
Wat zich de afgelopen jaren allemaal heeft afgespeeld zal allemaal wel, ik hou de komende previews en eerste reviews in de gaten, als de release goed wordt ontvangen over 2 maanden ga ik hier zeker wel tijd en geld insteken en waarschijnlijk heel veel lol mee hebben :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garrow

garrow

Afgelopen weekend ook de game voor de tweede keer gespeeld in closed beta.
Vind het een deals leuke game , maar zitten ook een aantal zaken in die mij ergeren:
Heb uiteindelijk diverse gevechten kunnen hebben met allerlei tegenstanders dus een redelijke impressie kunnen krijgen van de game play.
Leuk:
De ship combat is simple en rechtlijnig het is echt arcade play en dat vind ik persoonlijk wel leuk om soms te spelen niet teveel nadenken gewoon lekker varen richten en knallen met de kannonen.
Hopelijk zit er in de boten hoger level wel meer dimensie aangezien bovenstaande wel sneller tot verveling kan leiden....
Ergernissen:
Grind naar materialen middels stomme mini game om zo hout, metaal e.d. te verzamelen is voor mij echt een ergenis het kinderlijke van de mini game.
De wereld is ook vrij klein vind ik, maar mogelijk dat dit alleen in de Beta is en er andere werelddelen zijn waar je naar toe kunt teleporteren.

Ik ben dus niet overtuigd en zal het gemis van boarding play / cut scene maar niet aanhalen is al genoeg over gezegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanGreen
Er is een open beta aangekondigd die nog voor de release op 16 februari zal plaatsvinden. Zie https://mmos.com/news/skull-and-bones-cbt-2-post-mortem en dan met name de video op X.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LadyVodka
  • Niet online
Goed, Ubisoft heeft inderdaad gezegd dat we moeten wennen aan het feit dat we onze games niet bezitten. Ik zal me maar moeten wennen aan het feit dat ik deze game niet bezit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanGreen
https://www.ubisoft.com/e...4xwBf68/devblog-open-beta

Open beta van 8-11 februari met Progression carried over at launch. en awards te verdienen.

https://invader.be/skull-...roadmap-voor-eerste-jaar/

de roadmap voor het eerste jaar is ook onthuld

Denk dat ik voor de premium editie op PS5 ga :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online
Roadmap:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dkcD5b4bG9TwvrUWt_8lkwFc08Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EZGjQREDjEsf3LS6jWmDnwTD.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online
Story trailer:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MeanGreen
De open beta kan nu gepreload worden op een platorm naar keuze (Ubisoft Launcher, PS5, XBOX of Epic Launcher):

https://www.ubisoft.com/en-us/game/skull-and-bones/open-beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 22:28
Ben benieuwd wat ervan geworden is na alle uitstel, maar verwacht niet veel. Ik heb de eerste technische test gespeeld van januari 2023, en dat was echt niet best. Eén grote verzameling van gemiste kansen op een toffe piraten game. Wel netjes dat ze een gratis beta doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Ik heb echt alle hoop compleet verloren in deze game maar de eerste beta die ik speelde voelde niet eens zo slecht. Ben gewoon ontzettend benieuwd wat ze nu gaan uitbrengen eigenlijk. Gezien de development zo veel obstakels en uitstelsels heeft gekend lijken ze er zelf toch nog in te geloven.

Of het is een cash grab en kill :P

Ben toch ontzettend benieuwd en misschien gaat het wel heel leuk zijn :)

Al zou ik denk ik nu niet snel die 50€ er voor neerleggen gezien alle goeie games die deze korte paar weken allemaal uitkomen/uitgekomen zijn zeg.

Denk dat ze deze game beter F2P kunnen maken met Cosmetics. want die zitten er sowieso ook in.. geloof ik niet anders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cinerama
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-04 22:10

Cinerama

There are my lovely boys!!!

Ik ga de open beta spelen, mochti k het wat vinden dan neem ik Ubisoft+ Premium van €17,99 voor een maand.

Krijg je al dat klote pre-order, premium en eerder spelen gedoe erbij. Als ik het na een maand nog steeds leuk vind koop ik wel een key van de standaard editie op 1 van de legale keysites.

Scientific research has shown that for every sniper in your team, your chances of winning decrease by 25%. Remember kids: Less snipers in your team = more win for your team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garrow

garrow

Ga de open Beta ook nog spelen, ben benieuwd of ze nog verbetering/veranderingen hebben toegevoegd. De progress van deze Beta gaat over naar de game begreep ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
garrow schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 13:56:
Ga de open Beta ook nog spelen, ben benieuwd of ze nog verbetering/veranderingen hebben toegevoegd. De progress van deze Beta gaat over naar de game begreep ik.
Oh dat is wel nice :)

zie het nu ja

SKULL AND BONES OPEN BETA WILL BE LIVE FROM FEBRUARY 8-11! YOU WILL GET TO PLUNGE INTO NAVAL MAYHEM AND CARRY OVER YOUR PROGRESSION TO LAUNCH

moet wel zeggen dat ik 18 euro erg veel vind voor een monthly subje. snap dat je veel games kan spelen maar alsnog

[ Voor 34% gewijzigd door Ricmaniac op 06-02-2024 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:31

MazeWing

The plot thickens...

Ricmaniac schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 11:17:
Ik heb echt alle hoop compleet verloren in deze game maar de eerste beta die ik speelde voelde niet eens zo slecht. Ben gewoon ontzettend benieuwd wat ze nu gaan uitbrengen eigenlijk. Gezien de development zo veel obstakels en uitstelsels heeft gekend lijken ze er zelf toch nog in te geloven.

Of het is een cash grab en kill :P

Ben toch ontzettend benieuwd en misschien gaat het wel heel leuk zijn :)

Al zou ik denk ik nu niet snel die 50€ er voor neerleggen gezien alle goeie games die deze korte paar weken allemaal uitkomen/uitgekomen zijn zeg.

Denk dat ze deze game beter F2P kunnen maken met Cosmetics. want die zitten er sowieso ook in.. geloof ik niet anders.
Ga er maar vanuit dat het een cash grab en kill gaat worden. Maar een enkele live service game wordt succesvol en de games die succesvol zijn konden rekenen op aanzienlijk positievere verhalen in de aanloop naar release.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX3080) | PS5 Pro | XBX | Switch | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online
Ik ben ontzettend benieuwd wat er uiteindelijk van het spel terecht gaat komen na zo'n ontzettende lange ontwikkeling, kijk nu al uit na de eerste berichten van mensen die de open beta hebben gespeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1486766

Denk dat ik de beta toch eventjes ga checken al is het maar om de game met een zucht weer af te sluiten haha. Ik kan Ubisoft games best waarderen maar alles wat ik hier van heb gezien heeft me niet enthousiast gemaakt
Mocht het gek genoeg wel leuk zijn(haast onmogelijk :P ) dan is een maandje Ubi+ inderdaad een goede keus. Kan ik gelijk Avatar checken om te weten of die ooit in de aanbieding in huis komt.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 1486766 op 07-02-2024 13:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Weten we eigenlijk hoe laat de beta launched?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XnOO5dPKWrZzR2WHTKDIiNl81Mg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/uJIRTFL5iI7s8BDsWWKgFlLq.png?f=user_large

3 AM onze tijd dus morgen kunnen we als het goed is sochtends al spelen.
En gaat door tot zondag echt eind van de avond.

[ Voor 78% gewijzigd door Ricmaniac op 07-02-2024 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Morgen dagje vrij, ga de open beta zeker wel ff proberen.

Toen die beta gespeeld met al die text door het beeld daar was ik wel snel klaar mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Open Beta participants will be able to unlock a set of exclusive rewards for use at launch.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2UXYTd_O65xYsVfBI777vQgjbEU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/2bTag3yhpmrenVioCUbb332h.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Eerste indruk is prima voor puur het varen en schieten op schepen. Meer nog niet gezien dus over de game niks te zeggen. Maar dat stukje speelt prima :)

Wel mogelijkheid tot eentonigheid misschien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 22:28
Wat is er in godsnaam gebeurd met deze game. Grafisch gezien lijkt het nóg minder te zijn dan de test vorig jaar. Vooral op performance ziet het er niet uit. Voice acting is om te huilen, net als de gezicht animaties.

Poh moet vanavond nog even meer spelen voor een oordeel maar dit schreeuwt middelmaat.

Wil zo graag een goeie piraten game, maar helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Daan0s schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 09:52:
Wat is er in godsnaam gebeurd met deze game. Grafisch gezien lijkt het nóg minder te zijn dan de test vorig jaar. Vooral op performance ziet het er niet uit. Voice acting is om te huilen, net als de gezicht animaties.

Poh moet vanavond nog even meer spelen voor een oordeel maar dit schreeuwt middelmaat.

Wil zo graag een goeie piraten game, maar helaas.
Snap wat je bedoeld maar ik vind het zeilen en graphics tijdens combat er prima uit zien. Dat is de core gameplay van de game. Zolang dat goed is ben ik wel tevreden. Maar de rest is idd niet echt om naar huis over te schrijven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac
Tot nu toe vind ik de gameplay wel lekker. Het out of ship lopen kan veel soepeler allemaal Maargoed dat is toch niet echt waar de game op draait.

Vind de wereld opzich wel tof gedaan dat je gewoon ziet wat er gebeurd buiten het eiland als je er op staat en niet instanced word eigenlijk. (Voorbeeld: je vaart langs iemand en dockt op het eiland, dan zie je als je richting de zee kijkt nog steeds die persoon varen)

Kan me niet ontkennen dat ik denk dat deze game snel eentonig gaat voelen. Maar heb wel zin om vanavond verder te spelen en de rest van de beta periode om te zien of ik het nog wat vind of niet. De roadmap is niet per se bijzonder ofzo maar zie het mits het leuk blijft wel als een game die in mijn seasonal rotation terecht kan komen. Gewoon nieuwe season > nieuwe enemies en story down, beetje looten, events en dan weer aan de kant voor een maandje of 3 ofzo.

Ik ben altijd snel positief ingesteld dat wel. Snap het wel als mensen negatief zijn over sommige dingen.

Pagina: 1 2 3 Laatste