Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesknd
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 31-03 19:14
Ligt het aan mijn pc? (7900XT Red Devil/AMD Ryzen 7 7800X3D), of draait de game super slecht? Lelijke graphics en stutter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:46
Keesknd schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 12:06:
Ligt het aan mijn pc? (7900XT Red Devil/AMD Ryzen 7 7800X3D), of draait de game super slecht? Lelijke graphics en stutter.
geen last van stutters, graphics in town zijn niet mega goed nee, maar verder prima imo

(7800x3d, 3060TI,)

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Oke net kwam ik bij een eilandje met een klein kampje ofzo. ik had 2 opties en koos voor plunder. Toen kwam er een sea battle waarbij ik een area moest defenden tegen enemy ships. Was wel leuk. langzaam liep er een balk vol en bij elke checkpoint op de balk kreeg ik een loot kist. bijna op het einde kwam er toevallig net een andere speler aan varen die de plunder blijkbaar kon joinen en finishde we het.

Tevens zitten de VOC denk ik ook in de game want ik ben al 2 Nederlandse NPC's tegen gekomen haha.
De NPC praat wel gewoon Engels maar op zijn Nederlands spreekt ze namen uit en noemt ze je Kapitein. Het is maar een kleinigheidje maar vond het wel leuk :P (NPC heette ook Vera van Wessel)

Nederlandse vlaggen gezien en een fort met windmolens er in. Begin het toch vrij leuk te vinden nu voor dag 1 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Als ze het nou voor elkaar hadden gekregen om 60fps te krijgen met de gfx van de quality mode, die ziet er best goed uit imo.

Maar goed wel ok verder, komt nog wel in huis deze game maar ik denk niet voor de volle mep.

Ga nog wel ff wat verder varen nog in deze beta har har.

Ook wel weer leuk om de andere characters te zien rond lopen/varen.

[ Voor 11% gewijzigd door Sipio op 08-02-2024 14:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Sipio schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 14:03:
Als ze het nou voor elkaar hadden gekregen om 60fps te krijgen met de gfx van de quality mode, die ziet er best goed uit imo.

Maar goed wel ok verder, komt nog wel in huis deze game maar ik denk niet voor de volle mep.

Ga nog wel ff wat verder varen nog in deze beta har har.

Ook wel weer leuk om de andere characters te zien rond lopen/varen.
Ja ik denk ook dat (mits ik het nog leuk vind na het weekend) ga doen wat iemand hier eerder in het forum zei. maandje abbo nemen op ubsioft+ om het te spelen en dan als ik het na die maand nog steeds tof vind en door zou spelen of zie dat er goeie content aan komt (nu nog geen idee wat content endgame gaat zijn) dat ik hem dan alsnog kan kopen.

En zo niet dan heb ik maar 20 euro gewaste ipv 50-60 ofzo =p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-07-2024
ik voel de game niet zo eigenlijk , ik vind de setting heel tof maar het voelt gewoon weer aan als hetzelfde .. black flag en sea of thieves vind ik wel echt duidelijk beter dan deze game .. grafisch gezien vind ik sea of thieves ergens nog mooier er uit zien ook , en dat is cartoony , in sea of thieves kan je elk eilandje op , je kan op je eigen schip lopen etc ... hier kan dat niet helaas .. naast het feit dat dat niet kan vind ik het lopen ook wat raar en verouderd aanvoelen ofzo .. t is aan alles een game die veel eerder uit had moeten komen , 5 jaar geleden ofzo

psn: taker-mart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:45
Ook even gespeeld, vind het wel lekker ontspannen beetje zeilen over het water en de battles zijn ook wel tof tot nu toe.

Maar hoe kan je anno 2024 nog steeds van die trage houterige "gameplay" hebben bij de hubs, het is gewoon vermoeiend om op die eilandjes te lopen, tis een beetje dat Anthem gevoel waar de main gameplay echt top was, maar de hubs dodelijk irritant waren door de houterigheid.
Ik heb dan liever dat zo'n hub er grafisch wat minder uitziet en gewoon lekker soepel is in plaats van dit, maarja ik moet eerst maar is wat verder komen vanavond om te beoordelen of dit een aanschaf nog waard is.

[ Voor 9% gewijzigd door Stylze op 08-02-2024 16:16 ]

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• garrow
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 25-04 07:52

garrow

PSN: Garrow1978

De combat tot nu toe is wel leuk, nog niet super ver....net een Frans oorlogschip gezonken.
Maar wat hierboven al meerdere malen is gezegd de gameplay op het eiland is echt slecht en erger me ook nog steeds aan de farming mechanisme.
Wat ik wel leuk vind is de muziek waardoor je wel echt in de piraten sfeer komt.
We gaan vanavond maar weer eens verder en zien het wel of het iets wordt....denk niet gelijk bij launch maar wat later of mogelijk via ubisoft pass ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1486766

De demo eventjes gespeeld maar ik voel het ook niet. Komt allemaal vrij zielloos over op mij. Deze sla ik over.
Veel plezier voor wie de game wel leuk vindt. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 1486766 op 08-02-2024 18:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
garrow schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 18:43:
De combat tot nu toe is wel leuk, nog niet super ver....net een Frans oorlogschip gezonken.
Maar wat hierboven al meerdere malen is gezegd de gameplay op het eiland is echt slecht en erger me ook nog steeds aan de farming mechanisme.
Wat ik wel leuk vind is de muziek waardoor je wel echt in de piraten sfeer komt.
We gaan vanavond maar weer eens verder en zien het wel of het iets wordt....denk niet gelijk bij launch maar wat later of mogelijk via ubisoft pass ofzo.
Combat is idd tof en je ships upgraden enzo is volgens mij ook heel uitgebreid, wel vet opgezet beginnen met een klein bootje en uiteindelijk dan toewerken naar een gigantisch machtig piratenschip. Vind het stiekem wel toffer dan ik dacht na alle negativiteit rond deze game.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Stylze schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 18:58:
[...]

Vind het stiekem wel toffer dan ik dacht na alle negativiteit rond deze game.
Dit exact voor mij ook ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-05 15:13
Zonde dat ze er niet gewoon een goeie single player pirate game van gemaakt hebben. Het is toch wachten tot er echt een leuke opvolger komt van Sid Meiers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-07-2024
stomley schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 20:52:
Zonde dat ze er niet gewoon een goeie single player pirate game van gemaakt hebben. Het is toch wachten tot er echt een leuke opvolger komt van Sid Meiers.
ik mis zelf ook een beetje een game zoals black flag / sea of thieves .. maar echt een goede storyline pirate game ... black flag was prima .. maar ik mis nog een beetje de echte piraten verhalen zoals de pirates of the carribean films etc ..

schatten zoeken , mysterie,s oplossen zoals the phantom of youth etc ... plunderen van schepen / dorpjes .. beetje de humor er in zoals in de pirates films ...
het liefste van een andere partij dan ubisoft want om eerlijk te zijn begin ik langzamerhand ubisoft games wel een beetje zat te worden ..

far cry , assasins creed , weinig vernieuwend en veel herhalingen .. tuurlijk zijn de missies anders .. maar kijk naar skull and bones .. het lijkt iets teveel op sea of thieves .. alleen zonder het schat zoeken op eilanden tot nu toe .. en dat is ergen wel een gemis ..

het voelt ergens alsof dit een game is die eerder had moeten uitkomen dan sea of thieves .. vraag me af hoelang deze game echt leuk blijft .. microtransactie game zoals sea of thieves lijkt dit ook wel te worden ... ik kan me er nu wel even aardig mee vermaken , maar ga hem zeker niet aanschaffen het eerste jaar denk ik .. tenzij het ineens een goede aanbieding bevat of een keer via ubi plus

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Hele avond in principe gespeeld en eigenlijk blijft me standpunt hetzelfde voor nu. Speelt lekker weg en heb meer plezier dan ik had gedacht. Ik unlock in game meer en meer en dat is wel gaaf.

Maar zoals ik eerst al dacht word de combat denk ik snel eentonig. En dat merk ik in principe nu al een beetje. Kan me niet voorstellen dat je dit 2-3 weken achter elkaar non-stop speelt zoals sommige andere live service games.

Ben vooral benieuwd naar de “boss battles”, jagen op megalodons etc zulke content.

Missies doen en contracts vind ik wel best wel relaxed eigenlijk. Gewoon beetje varen, veelal in firstperson wat ik goed vind bijdragen aan immersie.

inmiddels meer unlocked ook zoals traderoutes, 3 verschillende schepen met allemaal eigen perks etc wat ook een stuk dieper gaat. Speel nu met een support boot die party leden kan healen bijv en vrij nimble is. En een ander schip die echt sterk is in het rammen van vijanden. Gewoon erop inbeuken met versterkte hull en dan is het best handig een bepaald item op je schip te plaatsen die je een hoge acceleratie boos geeft bijv.

TLDR: vermaak me goed met de game, uitgebreider dan ik dacht maar 60 euro is het mij nog niet waard denk ik op dit moment. ik ga de beta nog verder spelen en dan houden we voor daarna de game zeker in de gaten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rickokun
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 07:41
Het laatste toffe piratenspel wat ik had gespeeld was Sea Dogs. Daar kan je veel meer dan in dit spel. En Sea Dogs kwam uit in het jaar 2000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
AC Black Flag was ook erg goed, hoewel wel wat afwijkend van de AC reeks an sich was het wel goed uitgewerkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Unlock nog steeds meer en meer in het spel. "jammer" dat het zo laat komt want je weet niet eens dat het er in zit eigenlijk. Maar heb nu een soort van distillery waar ik rum kan maken en vervolgens voor traderoutes kan gebruiken enzo. Je kan daarmee ook als je hogere pirate rank bent een soort passief inkomen van maken om NPC schepen te laten traden op bepaalde routes als je ze zelf unlocked heb ofzo. Hier nu beetje aan het induiken.

Jammer dat de game niet is wat velen dachten of er in zoeken. Ik vermaak mij ontzettend goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rXDFDsFt8JdFsLx37fIC_rkooCs=/x800/filters:strip_exif()/f/image/GYttc9xXiJ1xfeaHHQsMOeme.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanGreen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-04 19:44
Net track en trace code ontvangen van GameResource dat morgen tussen 8:00 en 18:00 de game wordt geleverd oOo

Hopelijk kan ik genoeg tijd vrijmaken tussen nu en zondagavond om de beta awards allemaal te unlocken. Klinkt allemaal niet zo moeilijk, maar ik wil aan de andere kant ook geen cutscenes of dialogen overslaan.

Het sfeertje bevalt me wel en ook de mogelijkheden om je schip vrij in te richten is iets wat me gelijk in Sea of Thieves al tegenstond, 3 schepen en dan einde progressie.
De graphics storen me geen moment, de harvesting minigame ook niet, eigenlijk ben ik gewoon enthousiast en snap ik de negativiteit niet zo goed :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
Ik ben ook al bijna die rank met infamy en nu begreep ik dat er daarna nog maar één paar hogere zijn, dan vraag ik mij wel af van ben je niet veel te snel max lvl met dit spel?

Maar ik had niet verwacht dat ik deze game zo leuk zou vinden😅 heb beetje spijt dat ik toch de beta heb gedownload om de game te checken want weer 80 euro uitgeven stond niet in de planning. Ben serieus aan het twijfelen om hem aan te schaffen maar ik heb met een vriend afgesproken om ook helldivers 2 te halen dit weekend dus ga er sowieso even mee wachten nog.

Vind het wel echt tof dat de customize opties zo uitgebreid zijn met je ship upgraden en tof eruit te laten zien en ook je eigen pirate en crew etc. Maar ben wel benieuwd of het lang leuk blijft.

[ Voor 6% gewijzigd door Stylze op 09-02-2024 14:17 ]

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanGreen
Stylze schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 14:15:
[...]

Ik ben ook al bijna die rank met infamy en nu begreep ik dat er daarna nog maar één paar hogere zijn, dan vraag ik mij wel af van ben je niet veel te snel max lvl met dit spel?
Alles onder voorbehoud, beta, etc, maar dit schijnen de rangen te zijn. 10 stuks dus, na rang 6 kun je nog wel even vooruit waarschijnlijk. Aangezien we niet weten hoeveel infamy er nodig is voor de laatste rangen is dat niet in te schatten nog.

Outcast
Scoundrel
Rover
Freebooter
Buccaneer
Brigand
Marauder
Corsair
Cutthroat
Kingpin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Stylze schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 14:15:
[...]

Maar ik had niet verwacht dat ik deze game zo leuk zou vinden😅 heb beetje spijt dat ik toch de beta heb gedownload om de game te checken want weer 80 euro uitgeven stond niet in de planning. Ben serieus aan het twijfelen om hem aan te schaffen maar ik heb met een vriend afgesproken om ook helldivers 2 te halen dit weekend dus ga er sowieso even mee wachten nog.

Vind het wel echt tof dat de customize opties zo uitgebreid zijn met je ship upgraden en tof eruit te laten zien en ook je eigen pirate en crew etc. Maar ben wel benieuwd of het lang leuk blijft.
Lol ik zit echt compleet in exact hetzelfde schuitje XD

Nou ga ik skull en bones niet kopen though. Heb besloten die maand ubisoft+ te nemen om te game een maand te spelen (je krijgt dan als het goed is de premium access) en dan als ik het na die maand nog steeds leuk vind en de game lijkt de goeie kant op te gaan enzo dan kan ik alsnog een losse key kopen :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Ricmaniac
lol kom bij een nederlandse settlement

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sQKEvbPha91V0uQvmLta6bEOC40=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/WxwwLc19JgJzezutSMd3FPEo.png?f=user_large

[ Voor 7% gewijzigd door Ricmaniac op 09-02-2024 15:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Zo'n Hulk schip gecraft (tank) met een paar andere kanonnen erop, ff kijken hoe dat gaat.

Misschien nog een tip voor iemand die mini game vervelend vind, bij de game settings ff auto harvest aanvinken, bevalt mij toch wat beter na de zoveelste keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie85
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 12:46
De afgelopen twee dagen op de PS5 gespeeld, een leuker spel dan verwacht. Alleen die 70e AAAA prijs vind ik er teveel voor zeker gezien de ingame store. Weet iemand toevallig of ook in de PS+ catalogus van ubisoft komt op launch ik kan er niets over vinden namelijk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Sipio schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 15:59:
Zo'n Hulk schip gecraft (tank) met een paar andere kanonnen erop, ff kijken hoe dat gaat.

Misschien nog een tip voor iemand die mini game vervelend vind, bij de game settings ff auto harvest aanvinken, bevalt mij toch wat beter na de zoveelste keer.
Oh ik had hem gelijk in het begin voor de tutorial al aangezet... want ik ben iemand die eerst alle settings doorloopt voor ik ga spelen XD

Maar toen besefte ik de eerste keer dat ik ging harvesten nou helemaal niet wat er gebeurde.
Dus even uitgezet maar toen kwam ik er achter dat je meer krijgt als je het handmatig doet. Vind die minigames niet zo erg (met muis iig) dus hou het lekker op handmatig. beetje meer interactie :P

Die hulk is wel nice. ook als je een versterkte hull maakt wel goed.

Mortars zijn voor mijn idee wel echt een beetje OP btw. vind ze veel sterker dan de andere kanonnen.

Gebruik aan 1 flank bepaalde canonnen die schieten allemaal tegelijk alsof je een shotgun barrage los laat. dat doet echt veel damage op schepen. heel chill voor dichtbij en dan gelijk te boarden voor bonus loot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frez
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 11:23
Kan iemand mij een beetje wegwijs maken in de essentie van de game? Is het een MMO met PvP? Dat klinkt namelijk wel interessant.

C9 55 - Playstation 5 - Sonos Arc + Surrounds - Steam Deck - i7 13700K 3080 PC - Huawei Mateview GT 34 Ultrawide

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Frez schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 07:56:
Kan iemand mij een beetje wegwijs maken in de essentie van de game? Is het een MMO met PvP? Dat klinkt namelijk wel interessant.
Het is een PvE game waarbij jij je schip bestuurd in zijn geheel. dus niet als piraat het stuur en een andere piraat de kanonnen bijv (niet zoals Sea of Thieves) en je doet allerlei contract missies, plunderd kampjes (voornamelijk gebeurd dat allemaal door ship combat. Als je dus ook met meerdere speelt ben je gewoon allemaal je eigen boot. Het enige wat je echt als character doet is de eilanden bezoeken en met wat NPC's praten, quests aannemen en traden/craften (craften is zo simpel als tegen een npc zeggen: maak dit voor mij van deze materials die ik voor je heb meegenomen en klaar)

Je customized je schepen met van allerlei wapens en cosmetics.
(denk aan kanonnen, shotgun kanonnen, torpedo's, mortars, bombshells)

De wereld is online. moment dat je inlogt zit je op een server met x aantal man en is dus inderdaad soort van mmo. Je hebt public events bijv een godzilla achtige krokodil en dat wil je dan inderdaad met andere mensen doen maar de uitwerking hiervan kan wat mij betreft nog iets beter voor het vormen van party'etc.
Maar je kan dus geheel solo spelen alleen zal je altijd in een online wereld zitten.

PvP gebeurd alleen in PvP zones of als je een popup van een pvp treasure/contract accepteerd. iedereen die dat dan accepteerd worden allemaal hostile naar elkaar.

Gezien het nog tot morgen avond 23:59 open beta is zou ik het gewoon eens proberen als ik jou was. kijken of het je ligt of niet.

Niet te snel opgeven though want persoonlijk vind ik dat ze veel dingen te laat introduceren waardoor sommige al afhaken merk ik. Kan ook zijn doordat verwachtingen te hoog lagen maar ik geniet echt van het spel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Ik zag net op de map iets opduiken van een beruchte kapitein oid, public event denk ik?

Toen ik aankwam was er al een andere speler bezig met hem te knokken, kwam later nog een speler bij maar op een gegeven moment was dat ship imuum geworden, ik neem aan dat de tijd om hem te killen dan voorbij is of zo?

Maar nogmaals wat vind ik het jammer van de graphics, ik weet dat gameplay > graphics altijd heel populair is maar ik vind het er echt niet mooi uitzien op performance.

Ik had een beetje hetzelfde toen ik voor het eerst Jedi Survivor speelde, van die onscherpe fuzzy Graphics, op de een of andere manier neemt voor mij dat toch wel wat vd sfeer weg helaas.

Dat gezegd hebbende ga ik toch weer een stukje varen :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Nu online
Ricmaniac schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 19:38:
[...]

Het is een PvE game waarbij jij je schip bestuurd in zijn geheel. dus niet als piraat het stuur en een andere piraat de kanonnen bijv (niet zoals Sea of Thieves) en je doet allerlei contract missies, plunderd kampjes (voornamelijk gebeurd dat allemaal door ship combat. Als je dus ook met meerdere speelt ben je gewoon allemaal je eigen boot.
Hier was ik al bang voor, dit sloopt voor mij de hele immersie eruit. Maargoed, immersie was toch al ver te zoeken bij Ubisoft.

Als je nu een piraat of kapitein bent op een schip, dan zou ik het nog overwegen om te proberen. We hebben al teveel van dit soort games. Het is jaar 2024 en ik zie weinig tot geen innovatie. Bedoel, dit soort gameplay bestaat al sinds begin 2000.

Als je nu een individuele persoon bent op een schip, met legandarische gevechten tussen schepen waarbij de splinters om je oren vliegen, keiharde kanon geluiden, tientallen mensen ziet vechten, flink wat rook ontwikkeling is door alle kannonen die worden afgevuurd, het schip dat langzaam in stukken wordt geschoten met ook ship boarding, dat zal mij gaan kriebelen om te spelen.

Wanneer ik gameplay bekijk van dit spel, voelt het echt karig aan. Je hebt een beetje rook, en wat hout stukjes dat rond vliegen. Je ziet geen schade aan schepen, het gaat ook allemaal veel te snel, het schieten met kanonnen voelt goedkoop aan.

Stel je voor, het spel was zo? Je bent een individuele persoon op een schip en je komt in zo'n gevechten terecht tussen schepen. De gevechten, de horror, de gruwelijkheid.

"Why shooting a man-of-war in the ass with your weaker ship is not a good idea." :+

[ Voor 60% gewijzigd door Toonen1988 op 11-02-2024 13:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Sipio schreef op zondag 11 februari 2024 @ 12:16:
Ik zag net op de map iets opduiken van een beruchte kapitein oid, public event denk ik?

Toen ik aankwam was er al een andere speler bezig met hem te knokken, kwam later nog een speler bij maar op een gegeven moment was dat ship imuum geworden, ik neem aan dat de tijd om hem te killen dan voorbij is of zo?

Maar nogmaals wat vind ik het jammer van de graphics, ik weet dat gameplay > graphics altijd heel populair is maar ik vind het er echt niet mooi uitzien op performance.

Ik had een beetje hetzelfde toen ik voor het eerst Jedi Survivor speelde, van die onscherpe fuzzy Graphics, op de een of andere manier neemt voor mij dat toch wel wat vd sfeer weg helaas.

Dat gezegd hebbende ga ik toch weer een stukje varen :P
Motionblur en depth of field uitgezet? ik vind dat ook altijd de kwaliteit juist omlaag halen. en helemaal motiun blur zorgt voor die fuzzy graphics. Misschien even proberen of dat iets van die kwaliteit die jij mist weg neemt. maar met je eens dat het niet het mooiste spel is dat er is hoor nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
@Ricmaniac motion blur en depth of field had Ik uitgezet idd.

Het is allemaal wel te doen niet spuug lelijk of zo maar toch, ook de HDR lijkt me totaal niet goed of niet te werken, alles ziet er zo flets uit, weinig contrast.

Instellingen lijken niet veel te helpen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stylze
Toonen1988 schreef op zondag 11 februari 2024 @ 12:37:
[...]

Hier was ik al bang voor, dit sloopt voor mij de hele immersie eruit. Maargoed, immersie was toch al ver te zoeken bij Ubisoft.

Als je nu een piraat of kapitein bent op een schip, dan zou ik het nog overwegen om te proberen. We hebben al teveel van dit soort games. Het is jaar 2024 en ik zie weinig tot geen innovatie. Bedoel, dit soort gameplay bestaat al sinds begin 2000.

Als je nu een individuele persoon bent op een schip, met legandarische gevechten tussen schepen waarbij de splinters om je oren vliegen, keiharde kanon geluiden, tientallen mensen ziet vechten, flink wat rook ontwikkeling is door alle kannonen die worden afgevuurd, het schip dat langzaam in stukken wordt geschoten met ook ship boarding, dat zal mij gaan kriebelen om te spelen.

Wanneer ik gameplay bekijk van dit spel, voelt het echt karig aan. Je hebt een beetje rook, en wat hout stukjes dat rond vliegen. Je ziet geen schade aan schepen, het gaat ook allemaal veel te snel, het schieten met kanonnen voelt goedkoop aan.

Stel je voor, het spel was zo? Je bent een individuele persoon op een schip en je komt in zo'n gevechten terecht tussen schepen. De gevechten, de horror, de gruwelijkheid.
[YouTube: Black Sails 1x5 ship battle ship boarding]

"Why shooting a man-of-war in the ass with your weaker ship is not a good idea." :+

[YouTube: "Black Sails": Why shooting a man-of-war in the ass with your weaker ship is not a good idea.]
Heb je de beta wel gespeeld? Als je alleen filmpjes hebt gezien kan je toch niet een goede indruk krijgen? Er is wel degelijk schade aan schepen al is het niet heel gedetailleerd.

We hebben teveel van dit soort games? Je kan veel zeggen maar dat is toch niet waar? Dit is best een orginele game imo, welke game vind je hier op lijken dan? Sea of thieves bijv is echt totaal anders.

Black Sails vind ik trouwens wel echt een toffe serie! Maar een TV serie vergelijken met een game is natuurlijk ook onzin.

Iedereen verwacht dat ze even alles erin proppen met zowel zwaardvechten als schatten zoeken als toffe ship battles als perfecte graphics etc, maar je moet met deze generatie consoles echt nog wel concessies doen je kan nog niet alles hebben. Deze game is gewoon gefocust op ship combat dat is al vanaf het begin bekend.

Probeer de beta is, het is echt heel leuk om te spelen, bijna iedereen op reddit bijvoorbeeld is positief verrast na het spelen van de beta.

[ Voor 8% gewijzigd door Stylze op 11-02-2024 15:54 ]

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Stylze schreef op zondag 11 februari 2024 @ 15:37:
[...]

Heb je de beta wel gespeeld? Als je alleen filmpjes hebt gezien kan je toch niet een goede indruk krijgen? Er is wel degelijk schade aan schepen al is het niet heel gedetailleerd.

We hebben teveel van dit soort games? Je kan veel zeggen maar dat is toch niet waar? Dit is best een orginele game imo, welke game vind je hier op lijken dan? Sea of thieves bijv is echt totaal anders.

Black Sails vind ik trouwens wel echt een toffe serie! Maar een TV serie vergelijken met een game is natuurlijk ook onzin.

Iedereen verwacht dat ze even alles erin proppen met zowel zwaardvechten als schatten zoeken als toffe ship battles als perfecte graphics etc maar je moet met dese generatie consoles echt nog wel concessies doen je kan nog niet alles hebben. Deze game is gewoon gefocust op ship combat dat is al vanaf het begin bekend.

Probeer de beta is, het is echt heel leuk om te spelen, bijna iedereen op reddit bijvoorbeeld is positief verrast na het spelen van de beta.
Eens ja.

Ik ging er zelf ook in met een hele skeptische look op de game. Met name door alle delays en verhalen. Maar heb veel meer plezier dan ik had verwacht. Zeker geen perfectie en geen quadrouple A game zoals de CEO van Ubisoft zegt 😅 maar leuk genoeg.

Persoonlijke verwachting doet ook een hoop though met het plezier wat je uiteindelijk kan hebben

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrdemc
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13:28
[...]

Iedereen verwacht dat ze even alles erin proppen met zowel zwaardvechten als schatten zoeken als toffe ship battles als perfecte graphics etc, maar je moet met deze generatie consoles echt nog wel concessies doen je kan nog niet alles hebben. Deze game is gewoon gefocust op ship combat dat is al vanaf het begin bekend.

Ik moet zeggen dat ik ook positief verrast ben. Na de closed beta had ik een beetje last van teleurstelling, hoewel ik weet dat je dan maar een klein deel kunt zien en beleven, was ik er even bang voor. Maar nu ik zie dat ze weer allerlei nieuwe dingen hebben t.o.v. de closed beta zie ik ook welke potentie het heeft voor de echte release versie, maar ook waar ze nog naartoe zouden kunnen gaan. Ik heb me dik vermaakt dit weekend en ga ook zeker weer verder zodra het weer kan (en misschien vanavond nog ff :P)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Flinke poos bezig geweest om een treasure te vinden, uiteindelijk maar op YouTube een walkthrough opgezocht maar zelfs dan geen treasure op de plek waar het zou moeten zijn.

Denk een bug of zo, was ff leuk spelen, game komt hier zeker in huis maar ik wacht toch nog ff op een korting, volle mep voor mij niet waard.

* Treasure toch gevonden, lag op een andere plek dan YouTube liet zien.

* Samen met een random iemand die mij in een groep had uitgenodigd nog wat andere schepen geloot, met een groep spelen is ook wel leuk, beetje vuurwerk afsteken na succes 8)

[ Voor 28% gewijzigd door Sipio op 11-02-2024 22:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• garrow

garrow

Hier al met al wel positiever over de game...nee geen 80 euro waard, maar zodra hij goedkoper wordt ga ik hem denk ik wel kopen....of de ubisoft pass mogelijkheid nog eens checken. Speel op PS5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanGreen
De PS Trophies vallen me een beetje tegen, er is zo te zien niks dat te maken heeft met het verhaal, behalve dat je bepaalde leiders moet ontmoeten. Ik had toch minimaal iets verwacht rondom het einde van de story en het afronden van de verhaallijn van Scurlock ofzo.

Denk er trouwens aan dat PS+ verplicht is om uberhaupt te kunnen spelen. Aan de ene kant wel logisch als er geen offline modus is, maar toch nog meer extra kosten, wat twijfelaars zoals ik in deze thread veel zie niet zal helpen. Achteraf had ik misschien beter voor PC kunnen kiezen, maargoed.

Morgen begint de lol })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bieren89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 30-03 01:14
Ook de beta dit weekend gespeeld. Deze komt er waarschijnlijk wel in als hij is met korting staat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Weten we eigenlijk hoe laat die precies uit komt?
Is dat gewoon om 00:00

en dat is dan btw wel voor de premium editie he.(of inbegrepen bij de Ubisoft Plus abbonement) de normale is pas de 16e :)

[ Voor 28% gewijzigd door Ricmaniac op 12-02-2024 12:52 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MeanGreen
Ricmaniac schreef op maandag 12 februari 2024 @ 12:51:
[...]

en dat is dan btw wel voor de premium editie he.(of inbegrepen bij de Ubisoft Plus abbonement) de normale is pas de 16e :)
Early access is voor ons aankomende middernacht, 12 AM op de 13e zeggen ze. Dus voor premium etc. En dan middernacht van donderdag op vrijdag access voor iedereen:

Afbeeldingslocatie: https://www.thegamecrater.com/wp-content/uploads/2024/02/Skull-and-Bones-Release-Times.jpg.webp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
Ik had een tijdje geleden besloten om niet meer premium versies etc aan te schaffen om een paar dagen eerder te kunnen spelen, maar heb toch wel erg veel zin gekregen na de beta haha.

Misschien dat ik morgen toch de premium editie maar in huis haal, vind dat de makers ook wel wat verdienen met al die negativiteit die niet altijd even terecht is.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inverted_World
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09:11
Ziet er toch leuker uit dan verwacht, maar wacht zelf tot ie op Steam uitkomt. Vermoed dat ie dat uiteindelijk wel komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Ricmaniac schreef op maandag 12 februari 2024 @ 12:51:
[...]

We kunnen wel altijd grapjes maken over Ubisoft maar dit doen ze wel goed en niet zoals bij Xbox (gamepass ultimate) dat wanneer je EA wilt je de game alsnog moet kopen. En dat voor een AAAA game! :+
https://www.forbes.com/si...-ubisoft/?sh=58d728df7c58

Neemt niet weg dat ik het EA principe walgelijk vind. :P

De beta deed mij niks maar aangezien ik momenteel toch Ubi+ heb ga ik de game nog 1 kans geven. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Anoniem: 1486766 schreef op maandag 12 februari 2024 @ 17:24:
[...]

We kunnen wel altijd grapjes maken over Ubisoft maar dit doen ze wel goed en niet zoals bij Xbox (gamepass ultimate) dat wanneer je EA wilt je de game alsnog moet kopen. En dat voor een AAAA game! :+
https://www.forbes.com/si...-ubisoft/?sh=58d728df7c58

Neemt niet weg dat ik het EA principe walgelijk vind. :P

De beta deed mij niks maar aangezien ik momenteel toch Ubi+ heb ga ik de game nog 1 kans geven. :)
als je niks beters te doen hebt en omdat je ubi+ al hebt zou ik zeker even doorspelen tot je in ieder geval wat schepen hebt of "de Helm" unlocked hebt. vond ik vrij snel gaan in de beta maar dan heb je al een stuk meer gezien.

Maarja niet elke game is gewoon voor iedereen he :P tegen je zin in spelen heeft ook geen zin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cinerama
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-04 22:10

Cinerama

There are my lovely boys!!!

Heb mij zeker vermaakt tijdens de beta, en ben ook wel blij dat ik voor de optie 1 maand Ubisoft+ premium heb gekozen.

Helemaal nu blijkt dat de schepen die in de open beta zaten (waarvan je er 2 niet kon bouwen vanwege level restricties in de open beta) ook de schepen zijn met de full release. Komen in 1e instantie dus geen schepen bij, misschien 1 per season, maar dat is niet echt veel en duurt ook wel even. Map schijnt ook niet groter te worden dus ik denk dat ik mijn 1 maand erg vermaak en er dan wel klaar mee ben.

Ik heb dommere dingen gedaan met €17,99 :*)

[ Voor 11% gewijzigd door Cinerama op 12-02-2024 21:17 ]

Scientific research has shown that for every sniper in your team, your chances of winning decrease by 25%. Remember kids: Less snipers in your team = more win for your team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Cinerama schreef op maandag 12 februari 2024 @ 21:15:
Heb mij zeker vermaakt tijdens de beta, en ben ook wel blij dat ik voor de optie 1 maand Ubisoft+ premium heb gekozen.

Helemaal nu blijkt dat de schepen die in de open beta zaten (waarvan je er 2 niet kon bouwen vanwege level restricties in de open beta) ook de schepen zijn met de full release. Komen in 1e instantie dus geen schepen bij, misschien 1 per season, maar dat is niet echt veel en duurt ook wel even. Map schijnt ook niet groter te worden dus ik denk dat ik mijn 1 maand erg vermaak en er dan wel klaar mee ben.

Ik heb dommere dingen gedaan met €17,99 :*)
zo sta ik er ook in ja. Het ziet er mooi uit die banners die ze hebben gemaakt voor die seasons =p maar het voelt niet echt als veel content wat er wordt toegevoegd.

Had wel een video gezien dat die bosses die je uiteindelijk met meerdere mensen gaat doen in endgame wel echt pittig zijn. Dat lijkt me wel gave content om te doen. Je bouwt ook echt je schip dan op zo'n manier met furniture en armor enzo om extra bonus damage te doen op het type boss dat je gaat vechten etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanGreen
De servers zijn al live! :o

[ Voor 7% gewijzigd door MeanGreen op 12-02-2024 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Oh shit meen je.

De streamers hebben het ook nog niet door denk ik :P alle "grotere" namen in pirate games zijn nog niet online haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cinerama

Cinerama

als mensen nog samen bootjes willen varen en wat random dingen willen doen voeg mij maar toe op uplay: Mike_Cinerama

Scientific research has shown that for every sniper in your team, your chances of winning decrease by 25%. Remember kids: Less snipers in your team = more win for your team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Hahaha je kan wel gelijk zien dat ze de bewuste keuze hadden gemaakt de cosmetic shop nog niet te laten zien in de beta :P

Die zit nu direct al vol en werkt vlekkeloos zeg maar

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Nu online
[...]

Warthunder
World of Warships
Warship Battle
War On the Sea
Ultimate admiral series
Victory at Sea
Naval Action
Force of Warships
Sea Dogs

Moet ik nog meer games opnoemen waarbij je als een schip speelt en niet als een individuele persoon op een schip? Ongeacht de tijdlijn, deze gameplay wordt al sinds begin 2000 toegepast. Hoeveel games zijn er waarbij je echt als een individuele persoon op een schip speelt, ongeacht de tijdlijn. Een enkel submarine game in de moderne tijd, Blackwake (die helaas de nek is omgedraaid, door de ontwikkelaar) en Sea of Thieves in de piraten tijd. Dat was het zo'n beetje.

Zelfs Sid meiers pirates heeft nog zelfs melee combat en dat spel komt uit 2004.

Ik heb genoeg gameplay gezien en ik zie helaas niks van innovatie of vernieuwende gameplay. Ik vind het zelfs erg "dated" uitzien. Het spel heeft zelfs torpedoes erin zitten. Begrijp best dat het spel ook een beetje fantasie is, maar torpedoes?

Boarding is een cutscene?

Het kan zijn dat jullie genoegen met dit spel nemen, maar ik had toch echt wel meer verwacht na al die jaren ontwikkeling. Ik laat deze titel mij lekker voorbij gaan. Als ik een individuele persoon kon zijn op het schip met ook melee combat in boarding, dan had ik het nog een kans gegeven.

De gameplay is mij ook veel te snel voor schip combat. Ik zie dan ook gigantisch veel negatieve reacties van mensen. Al mijn vrienden zijn ook al afgehaakt, zelfs die de beta hebben gespeeld.

Wat is dan precies "origineel" aan dit spel? De cosmetics zijn altijd goed in elke Ubisoft games, omdat cosmetics verkoopt, als broodjes over de toonbank. Lijkt net of ze daar weer het meeste tijd in hebben gestoken. :D

Bedoel, het spel is 11 jaar in ontwikkeling geweest. Zelfs de overheid van Singapore heeft in Skull and Bones geïnvesteerd. Ubisoft is schijnbaar verplicht om met "iets" op tafel te komen.

Constant verandering in het management, telkens zijn ze opnieuw begonnen met de ontwikkeling. De overheid van Singapore heeft dit project nog staande gehouden, anders had Ubisoft Skull and Bones allang al gecanceld. Ze moeten nu dus met iets komen, omdat ze die deal hebben gesloten.

Kotaku heeft zelfs gemeld dat ontwikkelaars nog niet eens meer aan het spel wilde werken. Toxische sfeer, constant angst op de werkvloer, de ontwikkelaars van Skull and Bones kregen niet de juiste loon. Veel ontwikkelaars wilde nog niet eens meer aan dit spel werken en hoopte "vrij" te zijn.

Ubisoft heeft net als EA games en Bethesda de beste tijd gehad. Ze worden allemaal één voor één de nek omgedraaid door investeerders die alleen geld willen genereren. Bedrijven die worden aangestuurd door mensen die nog niet eens interesse in games hebben.

Hopelijk zal Bethesda de komende jaren gaan veranderen, nu dat ze onder Microsoft Xbox divisie vallen, maar ik vrees ervoor.

Ubisoft en EA games, ik vrees ervoor dat het beide zinkende schepen zijn. Het is misschien tijd om een grote verschuiving te zien in de gaming industrie. Je ziet tegenwoordig ook veel ex-ontwikkelaars van grote studio's ontslag nemen om eigen studio's te openen. Dit is niet zonder reden. Er zijn diverse redenen uiteraard, maar één daarvan is wat ik zojuist opnoemde. :)

[ Voor 52% gewijzigd door Toonen1988 op 13-02-2024 04:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Toonen1988 schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 02:17:
[...]

Warthunder
World of Warships
Warship Battle
War On the Sea
Ultimate admiral series
Victory at Sea
Naval Action
Force of Warships
Sea Dogs

Moet ik nog meer games opnoemen waarbij je als een schip speelt en niet als een individuele persoon op een schip? Ongeacht de tijdlijn, deze gameplay wordt al sinds begin 2000 toegepast. Hoeveel games zijn er waarbij je echt als een individuele persoon op een schip speelt, ongeacht de tijdlijn. Een enkel submarine game in de moderne tijd, Blackwake (die helaas de nek is omgedraaid, door de ontwikkelaar) en Sea of Thieves in de piraten tijd. Dat was het zo'n beetje.

Zelfs Sid meiers pirates heeft nog zelfs melee combat en dat spel komt uit 2004.

Ik heb genoeg gameplay gezien en ik zie helaas niks van innovatie of vernieuwende gameplay. Ik vind het zelfs erg "dated" uitzien. Het spel heeft zelfs torpedoes erin zitten. Begrijp best dat het spel ook een beetje fantasie is, maar torpedoes?

Het kan zijn dat jullie genoegen met dit spel nemen, maar ik had toch echt wel meer verwacht na al die jaren ontwikkeling. Ik laat deze titel mij lekker voorbij gaan. Als ik een individuele persoon kon zijn op het schip met ook melee combat in boarding, dan had ik het nog een kans gegeven.

De gameplay is mij ook veel te snel voor schip combat. Ik zie dan ook gigantisch veel negatieve reacties van mensen. Al mijn vrienden zijn ook al afgehaakt, zelfs die de beta hebben gespeeld.

Wat is dan precies "origineel" aan dit spel? De cosmetics zijn altijd goed in elke Ubisoft games, omdat cosmetics verkoopt, als broodjes over de toonbank. Lijkt net of ze daar weer het meeste tijd in hebben gestoken. :D

Bedoel, het spel is 11 jaar in ontwikkeling geweest. Zelfs de overheid van Singapore heeft in Skull and Bones geïnvesteerd. Ubisoft is schijnbaar verplicht om met "iets" op tafel te komen.

Constant verandering in het management, telkens zijn ze opnieuw begonnen met de ontwikkeling. De overheid van Singapore heeft dit project nog staande gehouden, anders had Ubisoft Skull and Bones allang al gecanceld. Ze moeten nu dus met iets komen, omdat ze die deal hebben gesloten.

Kotaku heeft zelfs gemeld dat ontwikkelaars nog niet eens meer aan het spel wilde werken. Toxische sfeer, constant angst op de werkvloer, de ontwikkelaars van Skull and Bones kregen niet de juiste loon. Veel ontwikkelaars wilde nog niet eens meer aan dit spel werken en hoopte "vrij" te zijn.

Ubisoft heeft net als EA games en Bethesda de beste tijd gehad. Ze worden allemaal één voor één de nek omgedraaid door investeerders die alleen geld willen genereren. Bedrijven die worden aangestuurd door mensen die nog niet eens interesse in games hebben.

Hopelijk zal Bethesda de komende jaren gaan veranderen, nu dat ze onder Microsoft Xbox divisie vallen, maar ik vrees ervoor.

Ubisoft en EA games, ik vrees ervoor dat het beide zinkende schepen zijn. Het is misschien tijd om een grote verschuiving te zien in de gaming industrie. Je ziet tegenwoordig ook veel ex-ontwikkelaars van grote studio's ontslag nemen om eigen studio's te openen. Dit is niet zonder reden. Er zijn diverse redenen uiteraard, maar één daarvan is wat ik zojuist opnoemde. :)
Dat de gaming industrie zo gigantisch groot is geworden trekt helaas de verkeerde figuren in de top aan en daar zullen we als gamers veel mee geconfronteerd worden. Niet zomaar pre-orderen en voorzichtig zijn met aankopen is het enige wat we kunnen doen. Niet dat we veel invloed hebben i.c.m. met de massa maar meer zit er niet in. :)
___

Net zo on-topic: ik vond bootje varen het grootste nadeel van AC Odyssey dus dat zal niet bijdragen aan mijn S&B enthousiasme. :P Toch wil ik de game nog 1 keer proberen tijdens mijn maandje Ubi+.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stylze
[...]

Warthunder
World of Warships
Warship Battle
War On the Sea
Ultimate admiral series
Victory at Sea
Naval Action
Force of Warships
Sea Dogs

Je kan wel mooi zon lijstje noemen maar heb je de beta nou gespeeld of niet? dat was mijn vraag namelijk, en het zijn nou niet bepaald Triple A games die je daar noemt die totaal niet in de buurt komen van Skull & Bones, ik heb meerdere games uit dat lijstje gespeeld en dat is ofwel totaal andere gameplay of de graphics zijn zo ontzettend achterhaald dat het pijn aan je ogen doet.

Ik hoor vooral weer het standaard EA/Ubisoft haat praatje wat ik gewoon te makkelijk vind, ze geven je de kans om de game te proberen met een beta, maar je gaat het niet eens proberen omdat het door ubisoft gemaakt is.. tja zelf weten maar ga de game hier dan ook niet lopen afkraken. Als je het gespeeld hebt vind ik dan weer een ander verhaal maar als je het geen eerlijke kans geeft dan vind ik je kritiek ongegrond.

Dit is toch niet te vergelijken?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JSvAnwFjfVycXnSHKFYHeIdQrh8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/0gEF5yl61jAlfvuStdJNy0DF.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wPjqYdq39J4W340DO3qE-q45f14=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6aisdhhIbfONN6KsSEIsFu6r.webp?f=fotoalbum_large

Ik vind skull & bones er echt rete mooi uitzien ingame in ieder geval.

[ Voor 3% gewijzigd door Stylze op 13-02-2024 09:28 ]

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garrow

garrow

Heb gisteren nog even gekeken of ik via PSN premium waar Ubisoft classic ofzo inzit of dit een mogelijkheid is, maar helaas. Volgens mij is er dus voor PS speler alleen de optie om het spel te kopen fysiek. Of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
garrow schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 11:09:
Heb gisteren nog even gekeken of ik via PSN premium waar Ubisoft classic ofzo inzit of dit een mogelijkheid is, maar helaas. Volgens mij is er dus voor PS speler alleen de optie om het spel te kopen fysiek. Of zie ik iets over het hoofd?
You can subscribe from the Ubisoft Store or on Ubisoft Connect PC by selecting the ''Ubisoft+'' tab, or directly through the Microsoft Store, or the PlayStation Store.

Zou dus moeten kunnen als ik dat zo lees maar zelf geen Playstation 5 om dat te checken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De nieuwste Ubisoft games zitten niet bij PS Extra/Premium inbegrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garrow

garrow

Anoniem: 1486766 schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 11:45:
De nieuwste Ubisoft games zitten niet bij PS Extra/Premium inbegrepen.
Dat denk ik dus ook....helaas. Dan wachten we ff tot we deze gaan spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Dat is gek, ik kwam voor het eerst een "rogue wave" tegen. in de beta niet gezien. Is een vloedgolf waarvoor je je moet "bracen" anders krijg je damage.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrdemc
Ricmaniac schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 14:20:
Dat is gek, ik kwam voor het eerst een "rogue wave" tegen. in de beta niet gezien. Is een vloedgolf waarvoor je je moet "bracen" anders krijg je damage.
Ik was die in de (open) beta inderdaad al wel (2x) tegengekomen toen ik wat dieper de zee op ging (naar rechtsboven op de map), gelukkig ging die in ons geval vlak achter ons lang, maar wel indrukwekkend om te zien! ook leuk dat je er een melding + icoon van op je scherm krijgt zodat je even kunt kijken :P Was qua hoogte nog hoger dan mijn schip die ik toen had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Nu online
Stylze schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 08:53:
[...]

Je kan wel mooi zon lijstje noemen maar heb je de beta nou gespeeld of niet? dat was mijn vraag namelijk, en het zijn nou niet bepaald Triple A games die je daar noemt die totaal niet in de buurt komen van Skull & Bones, ik heb meerdere games uit dat lijstje gespeeld en dat is ofwel totaal andere gameplay of de graphics zijn zo ontzettend achterhaald dat het pijn aan je ogen doet.

Ik hoor vooral weer het standaard EA/Ubisoft haat praatje wat ik gewoon te makkelijk vind, ze geven je de kans om de game te proberen met een beta, maar je gaat het niet eens proberen omdat het door ubisoft gemaakt is.. tja zelf weten maar ga de game hier dan ook niet lopen afkraken. Als je het gespeeld hebt vind ik dan weer een ander verhaal maar als je het geen eerlijke kans geeft dan vind ik je kritiek ongegrond.

Dit is toch niet te vergelijken?
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ik vind skull & bones er echt rete mooi uitzien ingame in ieder geval.
Ik geef aan dat er al genoeg games zijn waarbij je als schip speelt en niet als een inviduele persoon, die al sinds begin 2000 op de markt zijn. Je vroeg vervolgens om titels die ik dan ook geef, en dan krijg ik zo'n antwoord?

Ik bedoel, gelukkig ziet Skull ans Bones er beter uit dan games die jaren geleden uit zijn gekomen. Dat moest er ook nog eens bij komen, haha.

Maar voor een game die jaren in ontwikkeling is geweest, honderden ontwikkelaars aan hebben gewerkt door een bedrijf dat miljoenen als budget hebben. Sterker nog, de overheid van Singapore heeft zelfs 120 miljoen in het project geïnvesteerd. Dan verwacht ik toch wel iets meer wat Ubisoft heeft geleverd.

Nogmaals, je speelt als schip en niet als inviduele persoon. Dit is voor mij een reden genoeg om Skull and Bones links te laten liggen. En nee, ik heb de beta niet gespeeld. Ik heb wel livestreams op discord gekeken van vrienden, die het spel hebben gestreamt en ik liep er totaal niet warm van.

Van zowel grafisch als gameplay. Je kunt dit zien als "algemene Ubisoft haat" maar helaas leveren ze echt geen goede games meer die vernieuwend zijn.

Totaal geen immersie, grafisch is méh, gameplay dat al jaren wordt gebruikt, boarding cutscenes, torpedoes. Ik loop er niet warm van.

Ik had gehoopt dat je als inviduele persoon kon spelen op een schip. Dat was voor mij een reden geweest om dan Skull and Bones te proberen.

[ Voor 4% gewijzigd door Toonen1988 op 13-02-2024 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Wat vinden jullie trouwens van fast travel in de game? Hoor dat het de pvp mode een beetje verpest, zelf ben ik nog vooral met PVE bezig geweest, maar vind het te leuk om lekker ontspannen rond te varen en van het uitzicht te genieten dat ik de fast travel nog niet eens wil gebruiken. Kan me wel voorstellen dat het op de lange termijn handig is en dat je niet altijd zin hebt om uren te varen om ergens te komen.
Toonen1988 schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 14:49:
[...]

Ik geef aan dat er al genoeg games zijn waarbij je als schip speelt en niet als een inviduele persoon, die al sinds begin 2000 op de markt zijn. Je vroeg vervolgens om titels die ik dan ook geef, en dan krijg ik zo'n antwoord?

Ik bedoel, gelukkig ziet Skull ans Bones er beter uit dan games die jaren geleden uit zijn gekomen. Dat moest er ook nog eens bij komen, haha.

Maar voor een game die jaren in ontwikkeling is geweest, honderden ontwikkelaars aan hebben gewerkt door een bedrijf dat miljoenen als budget hebben. Sterker nog, de overheid van Singapore heeft zelfs 120 miljoen in het project geïnvesteerd. Dan verwacht ik toch wel iets meer wat Ubisoft heeft geleverd.

Nogmaals, je speelt als schip en niet als inviduele persoon. Dit is voor mij een reden genoeg om Skull and Bones links te laten liggen. En nee, ik heb de beta niet gespeeld. Ik heb wel livestreams op discord gekeken van vrienden, die het spel hebben gestreamt en ik liep er totaal niet warm van.

Van zowel grafisch als gameplay. Je kunt dit zien als "algemene Ubisoft haat" maar helaas leveren ze echt geen goede games meer die vernieuwend zijn.

Totaal geen immersie, grafisch is méh, gameplay dat al jaren wordt gebruikt, boarding cutscenes, torpedoes. Ik loop er niet warm van.

Ik had gehoopt dat je als inviduele persoon kon spelen op een schip. Dat was voor mij een reden geweest om dan Skull and Bones te proberen.
Prima kerel ik snap gewoon niet zo goed wat je in dit topic komt doen als je alleen maar Ubisoft en deze game aan het afkraken bent terwijl je de game ook niet eens een kans geeft door de beta te spelen?
Lijkt erop dat je alleen maar voor jezelf redenen probeert te verzinnen om de game niet te kopen en daarbij hoopt op bijval. Maarja lekker zelf weten verder.

Als je als individueel persoon op een schip wilt spelen is volgens mij Sea of thieves the way to go, maar zelf vind ik die te cartoony en jij zal die graphics daar dan wel helemaal verschrikkelijk vinden.

[ Voor 4% gewijzigd door Stylze op 13-02-2024 15:07 ]

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrdemc
Stylze schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 15:03:
Wat vinden jullie trouwens van fast travel in de game? Hoor dat het de pvp mode een beetje verpest, zelf ben ik nog vooral met PVE bezig geweest, maar vind het te leuk om lekker ontspannen rond te varen en van het uitzicht te genieten dat ik de fast travel nog niet eens wil gebruiken. Kan me wel voorstellen dat het op de lange termijn handig is en dat je niet altijd zin hebt om uren te varen om ergens te komen.
Ik merkte tijdens de beta zelf op dat ik wel snel de fast-travel gebruikte om naar bepaalde punten te gaan, maar uiteindelijk merk je dan ook dat je voor je gevoel (ik merkte dat wel in ieder geval) te weinig aan het varen bent en vooral checklists aan het afvinken ben zo'n beetje... Het rondvaren en af en toe plunderen of andere PVE schepen aanvallen is dan juist wel leuk waardoor ik dat automatisch weer iets meer ging doen. Uiteindelijk is dat volgens mij ook hetgeen wat voor de balans zorgt: wat vind je zelf fijn qua speelstijl en als je merkt dat je weer wat meer wilt varen, dan doe je dat. Je hebt de keuze, dus dat vind ik zelf juist een fijne toevoeging. M.b.t. de PVP vind ik juist dat het bij veel spellen het spelen ontzettend verpest door toxisch gedrag. Ik ben daarom ook erg blij met de melding die ze geven bij het eerste keer starten van het spel (speel-etiquette) en zover ik heb begrepen zijn er voor PVP bepaalde zones en/of events waar je aan mee moet doen voordat dit mogelijk is. Persoonlijk vind ik dat juist een mooie manier ook weer om te balanceren tussen het PVP en PVE met samenwerken met andere spelers. Dat maakt voor mij, en ik denk dat veel anderen dat ook wel met mij eens zullen zijn, dat het toxische op die manier zoveel mogelijk voorkomen wordt omdat je iemand die daar helemaal niet op zit te wachten er ook geen "last" van heeft.

tl;dr: ik ben blij met de fasttravel en denk dat het gebruik vanzelf in balans komt per speler naar mate iemand vaker/langer speelt tussen fasttravel en rondvaren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Ik zie nog niet zo zeer hoe het de pvp in de weg zit? gezien je niet zomaar iemand kan aanvallen. en ook niet vanuit midden op zee kan fast travelen.

Misschien heb ik er nog niet genoeg van meegekregen dan maar ik vind het wel fijn dat het er is.

Als ik helemaal oost zit en moet naar zuid of west dan fast travel ik wel naar een outpost die wat dichter bij mijn objective zit.

Al hangt het wel een beetje van mijn zilver af. Had net nog maar 3k over dus dan laat ik een fast travel van 500 wel even zitten :P als de watere rustig zijn kan je ook redelijk makkelijk een lang stuk varen en gewoon op youtube naar je andere scherm kijken ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Wat ik ook wel een mooie vind is dat je met die delivery runs van de rum die je kan maken in The Helm niet kan fast travelen.

Vind het wel leuk om die te doen. en verdient redelijk wat geld. Daar krijg je die goude muntjes mee.

[ Voor 8% gewijzigd door Ricmaniac op 13-02-2024 16:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stomley
[...]

Ik ben een giga Sid Meiers Pirates fan, maar dat kan je geen melee combat noemen.
Het gene waar jij naar verwijst is een simpele rock, paper, scissors mini game in het spel.

Voor de rest noem je vooral spellen met wel hele andere thema's.

SaB heeft mij ook niet geraakt, omdat het voor mij te veel richt op het gene buiten het thema van piraterij.
Maar het lijkt niet een grote mislukking te zijn (sowieso geen AAAA wat ze willen) en heeft zekers potentie om op door te werken.
[...]
EA games een zinkend schip? Op basis van wat?
Ja de games die ze maken zijn vooral kopieën van voorgaande games, maar ze maken er alsnog genoeg geld mee om makkelijk overeind te blijven.

[ Voor 33% gewijzigd door stomley op 13-02-2024 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Nu online
Stylze schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 15:03:

[...]

Prima kerel ik snap gewoon niet zo goed wat je in dit topic komt doen als je alleen maar Ubisoft en deze game aan het afkraken bent terwijl je de game ook niet eens een kans geeft door de beta te spelen?
Lijkt erop dat je alleen maar voor jezelf redenen probeert te verzinnen om de game niet te kopen en daarbij hoopt op bijval. Maarja lekker zelf weten verder.

Als je als individueel persoon op een schip wilt spelen is volgens mij Sea of thieves the way to go, maar zelf vind ik die te cartoony en jij zal die graphics daar dan wel helemaal verschrikkelijk vinden.
Ah, dus je wilt een omgeving waar mensen geen enige vorm van kritiek mogen geven, over iets wat jij persoonlijk wel leuk vindt. Oké, noted!

Helaas dat je dit ook als "afkraken" ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Nu online
stomley schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 16:19:
[...]

Ik ben een giga Sid Meiers Pirates fan, maar dat kan je geen melee combat noemen.
Het gene waar jij naar verwijst is een simpele rock, paper, scissors mini game in het spel.

Voor de rest noem je vooral spellen met wel hele andere thema's.

SaB heeft mij ook niet geraakt, omdat het voor mij te veel richt op het gene buiten het thema van piraterij.
Maar het lijkt niet een grote mislukking te zijn (sowieso geen AAAA wat ze willen) en heeft zekers potentie om op door te werken.

[...]

EA games een zinkend schip? Op basis van wat?
Ja de games die ze maken zijn vooral kopieën van voorgaande games, maar ze maken er alsnog genoeg geld mee om makkelijk overeind te blijven.
Zoals ik al zei, het gaat niet om de thema maar om de gameplay, waarbij je een schip speelt en niet een inviduele persoon op een schip.

Wel even in context blijven.

Ongeacht hoe de melee combat is in Sid Meiers Pirates, SaB heeft nog niet eens melee combat, alleen een cutscene.

De kritiek die EA krijgt, de reviews, de verkoopcijfers. Bepaalde games lopen niet meer lekker zoals ze hebben gehoopt. EA mag misschien nog winst maken, maar voor hoelang nog? En daarnaast, zijn de investeerders nog blij? Want de laatste jaren hebben ze ook een boel games die niet meer echt aanslaan.

[ Voor 20% gewijzigd door Toonen1988 op 13-02-2024 16:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stomley
Toonen1988 schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 16:44:
[...]

Zoals ik al zei, het gaat niet om de thema maar om de gameplay, waarbij je een schip speelt en niet een inviduele persoon op een schip.

Wel even in context blijven.

Ongeacht hoe de melee combat is in Sid Meiers Pirates, SaB heeft nog niet eens melee combat, alleen een cutscene.

De kritiek die EA krijgt, de reviews, de verkoopcijfers. Bepaalde games lopen niet meer lekker zoals ze hebben gehoopt. EA mag misschien nog winst maken, maar voor hoelang nog? En daarnaast, zijn de investeerders nog blij? Want de laatste jaren hebben ze ook een boel games die niet meer echt aanslaan.
Ik reageerde specifiek op een gedeelte wat jij noemt en gewoon niet correct is.

Maar om te kijken naar het gedeelte van individuele persoon vs volledig schip besturen. Blijkbaar is er gewoon te weinig animo naar gezien er weinig ontwikkeling naar is. Het wordt ook wel erg saai als je gameplay bestaat uit het dek schrobben bijvoorbeeld (moet wel binnen thema blijven en realisitisch dan he).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Nu online
stomley schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 17:04:
[...]

Ik reageerde specifiek op een gedeelte wat jij noemt en gewoon niet correct is.

Maar om te kijken naar het gedeelte van individuele persoon vs volledig schip besturen. Blijkbaar is er gewoon te weinig animo naar gezien er weinig ontwikkeling naar is. Het wordt ook wel erg saai als je gameplay bestaat uit het dek schrobben bijvoorbeeld (moet wel binnen thema blijven en realisitisch dan he).
Het is juist waar veel omgeschreeuwt wordt. Kijk naar Sea of Thieves, kijk naar Black Wake (die helaas door de ontwikkelaar de nek is omgedraaid). De kritiek punt die ik op noem, is ook overal terug te lezen op het internet.

En het blijft ook binnen thema > ship combat. Of je nu een piraat of een matroos bent, in het verleden, heden of toekomst het gaat om de schepen combat. Dus, waarom zou dit niet realistisch zijn?

Dat is toch ook waar SaB omdraaide, ship combat? Waarom zou dit niet vergeleken kunnen worden met een game die ook ship combat heeft, maar dan in een andere jasje (thema).

Het gaat hier immers om de gameplay. Dat is waar ik de afbakening heb. Thema doet er niet toe, dan behalve ship combat. En ik mis juist die innovatie in SaB, tegenover andere games die ook ship combat hebben.

Thema is iets voor een andere discussie, die nu helemaal niet ter sprake is.

Ik snap niet waarom mensen geen kritiek meer mogen geven en normaal over gesproken kan worden, zonder een aanvallende reactie te krijgen. Het is wat anders als ik "SaB zuigt" deed posten of allerlei andere waardeloze reacties.

Mijn reactie laat alleen zien dat ik interesse had in SaB, maar niet in mijn smaak valt omdat...... Het is toch niet normaal om geen kritiek meer te leveren zonder aangevallen te worden of niet als "afkraken" te worden gezien.

[ Voor 43% gewijzigd door Toonen1988 op 13-02-2024 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 13:47
Toonen1988 schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 17:08:
[...]

Het is juist waar veel omgeschreeuwt wordt. Kijk naar Sea of Thieves, kijk naar Black Wake (die helaas door de ontwikkelaar de nek is omgedraaid). De kritiek punt die ik op noem, is ook overal terug te lezen op het internet.

En het blijft ook binnen thema > ship combat. Of je nu een piraat of een matroos bent, in het verleden, heden of toekomst het gaat om de schepen combat. Dus, waarom zou dit niet realistisch zijn?

Dat is toch ook waar SaB omdraaide, ship combat? Waarom zou dit niet vergeleken kunnen worden met een game die ook ship combat heeft, maar dan in een andere jasje (thema).

Het gaat hier immers om de gameplay. Dat is waar ik de afbakening heb. Thema doet er niet toe, dan behalve ship combat. En ik mis juist die innovatie in SaB, tegenover andere games die ook ship combat hebben.

Thema is iets voor een andere discussie, die nu helemaal niet ter sprake is.
Ship to ship combat of allemaal bemanningsleden die met elkaar vechten via schepen zijn hele andere spellen. Prima dat jij, en volgens jou iedereen, dat wil maar dat is dit spel niet. Je kunt wel blijven herhalen dat het spel dan dus niks is maar misschien hoor je wel niet bij de doelgroep voor dit spel en is het spel verder prima. Discussie over dingen die het spel wel probeert te doen lijkt me nuttiger dan iets bespreken wat er überhaupt niet inzit.

[ Voor 4% gewijzigd door Exactor it op 13-02-2024 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Nu online
Exactor it schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 17:41:
[...]

Ship to ship combat of allemaal bemanningsleden die met elkaar vechten via schepen zijn hele andere spellen. Prima dat jij, en volgens jou iedereen, dat wil maar dat is dit spel niet. Je kunt wel blijven herhalen dat het spel dan dus niks is maar misschien hoor je wel niet bij de doelgroep voor dit spel en is het spel verder prima. Discussie over dingen die het spel wel probeert te doen lijkt me nuttiger dan iets bespreken wat er überhaupt niet inzit.
De reden waarom ik dingen blijf herhalen, is omdat jullie compleet uit context halen. Het is toch niet normaal als je geen kritiek meer mag leveren, of wel dan?

Dat jij ergens niet mee eens bent, moet jij weten. Maar hier worden dingen gewoon uit context gehaald en daarnaast meteen je mond gesnoert.

Het gaat mij erom dat je als schip speelt, wat we al tich keer hebben gezien. En niet als inviduele persoon op een schip. Als ik die kritiek niet mag leveren, dan is dat toch wel erg. Meteen moest ik games opnoemen die ook dit soort gameplay hebben, en dan heb ik netjes gedaan. Ongeacht in welke jasje.

Dit verpest de hele sfeer op deze forums. Dacht dat ik met volwassen mensen te maken had. Sorry dat ik zeg, ik wilde graag hier over op een normale manier een discussie over hebben. Maar je wordt gewoon letterlijk De mond gesnoert.

Ik heb ook al gevraagd wat zo vernieuwend is aan SaB, en wat er precies innoverend aan SaB is. Maar tot op heden nog altijd geen antwoord gekregen.

[ Voor 13% gewijzigd door Toonen1988 op 13-02-2024 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinerama

Cinerama

Ik zou niet eens willen dat ik de boarding acties persoonlijk moet uitvoeren, dat is een paar keer leuk maar daarna wordt het een chore. Vooral met de hoeveelheden schepen die je in Skull plundert

Ik zie Skull and Bones als een looter shooter zoals the division maar ipv dat je met een poppetje rondloopt zit je op een schip.

Betere materialen vinden, schip upgraden. Veel verschillende activiteiten te doen en samen met andere spelers events voltooien.

Heerlijk ontspannende game, met redelijke graphics. Misschien niet genoeg content om mij maandenlang te boeien maar voor nu raakt het precies de sweet spot.

Eindoordeel voor mij 7,5/10

[ Voor 5% gewijzigd door Cinerama op 13-02-2024 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
Toonen1988 schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 17:46:
[...]

De reden waarom ik dingen blijf herhalen, is omdat jullie compleet uit context halen. Het is toch niet normaal als je geen kritiek meer mag leveren, of wel dan?

Dat jij ergens niet mee eens bent, moet jij weten. Maar hier worden dingen gewoon uit context gehaald en daarnaast meteen je mond gesnoert.

Het gaat mij erom dat je als schip speelt, wat we al tich keer hebben gezien. En niet als inviduele persoon op een schip. Als ik die kritiek niet mag leveren, dan is dat toch wel erg. Meteen moest ik games opnoemen die ook dit soort gameplay hebben, en dan heb ik netjes gedaan. Ongeacht in welke jasje.

Dit verpest de hele sfeer op deze forums. Dacht dat ik met volwassen mensen te maken had. Sorry dat ik zeg, ik wilde graag hier over op een normale manier een discussie over hebben. Maar je wordt gewoon letterlijk De mond gesnoert.

Ik heb ook al gevraagd wat zo vernieuwend is aan SaB, en wat er precies innoverend aan SaB is. Maar tot op heden nog altijd geen antwoord gekregen.
Kritiek op een spel is prima, maar je hebt Kritiek op het gene wat het spel niet probeert te zijn. Dat is het zelfde als zeggen over een auto "ja als het nou een motor was vond ik het wel interessant".

Het gaat vooral ook om hoe je het in context brengt en zonder het zelf ervaren te hebben wordt het ook wat minder in dank afgenomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Nu online
stomley schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 18:17:
[...]

Kritiek op een spel is prima, maar je hebt Kritiek op het gene wat het spel niet probeert te zijn. Dat is het zelfde als zeggen over een auto "ja als het nou een motor was vond ik het wel interessant".

Het gaat vooral ook om hoe je het in context brengt en zonder het zelf ervaren te hebben wordt het ook wat minder in dank afgenomen.
Waarom is dit wel ter sprake gekomen bij Ubisoft? Want dit was wel een plan om toe te voegen, maar door de constante change of management en constante wisseling van development, hebben ze dingen geschrapt.

Ubisoft presteert al jaren niet meer. Hun games hebben potentie en de thema's zijn zéér interessant. Maar de afwerking en gameplay is gewoon méh. Veel games zijn vooral copy past, weinig innovatie waardoor het meer als "cash and grab" games aanvoelen. Ze richten zich meer op cosmetics in een triple A game, dan wat anders.

Nog niet zolang geleden heeft Ubisoft hier ook grote kritiek op gekregen waardoor alles was uitgesteld. Helaas heb ik nog geen verschil gemerkt in games.

Het voelt allemaal gewoon niet lekker aan bij Ubisoft en ik heb daar kritiek op. En ik mag ook gewoon kritiek geven in content dat ik liever zag in een game.

En daar mogen wij gewoon over discussiëren. Ik gaf je gelijk als mensen "spel zuigt" als kritiek geven. Want dat hoort niet thuis.

Ik had interesse in deze game, anders was ik nog niet eens in deze topic. Helaas is het spel niet geworden waar ik op heb gehoopt en dat mag ik gewoon kenbaar maken waarom.

Want ik hou juist van deze thema's die Ubisoft heeft. Alleen de gameplay is gewoon oninteressant, te simpel en te copy past.

Ik mis die innovatie bij Ubisoft, ik mis immersie in Ubisoft games.

[ Voor 63% gewijzigd door Toonen1988 op 13-02-2024 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Toonen1988 schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 16:41:
[...]

Ah, dus je wilt een omgeving waar mensen geen enige vorm van kritiek mogen geven, over iets wat jij persoonlijk wel leuk vindt. Oké, noted!

Helaas dat je dit ook als "afkraken" ziet.
Je verdraaid mijn woorden weer lekker en maakt er weer je eigen verhaal van, tuurlijk mag iedereen kritiek leveren op een forum maar jij loopt gewoon ongegrond te zeiken en negativiteit te verspreiden met dat standaard "ubisoft is kut" gelul dus dan heb ik ook het recht om daar op te reageren. Ik snap gewoon niet wat je nog in dit topic doet, maar zoals ik al zei moet je dat helemaal zelf weten.

Maar laten we weer ontopic gaan.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Nu online
Stylze schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 19:45:
[...]

Je verdraaid mijn woorden weer lekker en maakt er weer je eigen verhaal van, tuurlijk mag iedereen kritiek leveren op een forum maar jij loopt gewoon ongegrond te zeiken en negativiteit te verspreiden met dat standaard "ubisoft is kut" gelul dus dan heb ik ook het recht om daar op te reageren. Ik snap gewoon niet wat je nog in dit topic doet, maar zoals ik al zei moet je dat helemaal zelf weten.

Maar laten we weer ontopic gaan.
Nou, nou wat ben jij op je teentjes getrapt. Ga lekker door met fanboy gedrag "Niemand mag kritiek geven op wat ik leuk vind" gezeik.

Ongelooflijk dat je totaal geen kritiek meer mag leveren. "Ongegrond" op welke basis? Op een mening omdat jij iets leuk vindt, waar ik kritiek op geef?

Ik heb ook al kenbaar gemaakt dat ik nog altijd wacht op wat SaB zo speciaal maakt enof innoverend is. Tot op hede nog altijd geen antwoord op gekregen.

Dit zegt meer over jullie gedrag. Maargoed, ik kap met deze discussie. Ik wil graag met mensen spreken die niet op deze manier mensen de mond proberen te snoeren.

Erg jammer maar weer!

Ik ben al vaker gewaarschuwd voor dit gedrag op de Tweakers forums. Helaas, maak ik het weer mee. Jammer, dacht dat ik te maken had met volwassen mensen, en niet het gedrag wat je ook terug ziet op de Steam forums.

Het enige dat ik zie, zijn alleen aanvallen op mij. Had allang al een vraag gesteld wat SaB zo speciaal maakt. Ik krijg er maar geen antwoord op, het enige zijn aanvallen op mijn mening.

Zegt dit niet meer dan genoeg? En dan halen jullie het ook nog allemaal uit of context, en verdraaien het dan richting mij. Geen wonder dat ik me dan blijf herhalen, toch?

Ik zie totaal geen tegen argumenten wat SaB zo speciaal maakt of innoverend. Alleen kritiek op mijn kritiek, en aanvallende teksten.

[ Voor 49% gewijzigd door Toonen1988 op 13-02-2024 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Toonen1988 schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 19:51:
[...]

Nou, nou wat ben jij op je teentjes getrapt. Ga lekker door met fanboy gedrag "Niemand mag kritiek geven op wat ik leuk vind" gezeik.

Ongelooflijk dat je totaal geen kritiek meer mag leveren. "Ongegrond" op welke basis? Op een mening omdat jij iets leuk vindt, waar ik kritiek op geef?

Ik heb ook al kenbaar gemaakt dat ik nog altijd wacht op wat SaB zo speciaal maakt enof innoverend is. Tot op hede nog altijd geen antwoord op gekregen.

Dit zegt meer over jullie gedrag. Maargoed, ik kap met deze discussie. Ik wil graag met mensen spreken die niet op deze manier mensen de mond proberen te snoeren.

Erg jammer maar weer!

Ik ben al vaker gewaarschuwd voor dit gedrag op de Tweakers forums. Helaas, maak ik het weer mee. Jammer, dacht dat ik te maken had met volwassen mensen, en niet het gedrag wat je ook terug ziet op de Steam forums.

Het enige dat ik zie, zijn alleen aanvallen op mij. Had allang al een vraag gesteld wat SaB zo speciaal maakt. Ik krijg er maar geen antwoord op, het enige zijn aanvallen op mijn mening.

Zegt dit niet meer dan genoeg? En dan halen jullie het ook nog allemaal uit of context, en verdraaien het dna richting mij.

Ik zie totaal geen tegen argumenten wat SaB zo speciaal maakt of innoverend.
Misschien moet je is in de spiegel kijken vriend 8)7 je verpest de hele sfeer in dit topic, niemand hier zegt dat je geen kritiek mag leveren maar je blijft maar zeggen dat we je de mond snoeren? Omdat je tegenargumenten krijgt tegen je kritiek?

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Nu online
Stylze schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 20:03:
[...]

Misschien moet je is in de spiegel kijken vriend 8)7 je verpest de hele sfeer in dit topic, niemand hier zegt dat je geen kritiek mag leveren maar je blijft maar zeggen dat we je de mond snoeren? Omdat je tegenargumenten krijgt tegen je kritiek?
Welke tegenargumenten, twee screenshots delen van een game dat jaren geleden uit is gekomen tegen SaB en dan zeggen dat er verschil in grafisch niveau is? Wat ook logisch is?

Is dat wat SaB zo innoverend maakt?

Ik zeg alleen dat de gameplay for SaB niet nieuw of innoverend is. Deze gameplay bestaat al jaren, ongeacht de thema en/of grafisch niveau. Maar dit is iets wat jullie telkens uit of context halen.

Heb ook al aangeven, dat als je een inviduele persoon bent op het schip, dat ik het misschien wel het waard vind, om te spelen, ongeacht het grafische niveau.

Ik heb ook al meedere keren gevraagd wat SaB innoverend maakt maar ook nog altijd geen antwoord op gekregen.

[ Voor 30% gewijzigd door Toonen1988 op 13-02-2024 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
Toonen1988 schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 20:06:
[...]

Welke tegenargumenten, twee screenshots delen van een game dat jaren geleden uit is gekomen tegen SaB en dan zeggen dat er verschil in grafisch niveau is? Wat ook logisch is?

Is dat wat SaB zo innoverend maakt?

Ik zeg alleen dat de gameplay for SaB niet nieuw of innoverend is. Deze gameplay bestaat al jaren, ongeacht de thema en/of grafisch niveau. Maar dit is iets wat jullie telkens uit of context halen.

Ik heb ook al meedere keren gevraagd wat SaB innoverend maakt maar ook nog altijd geen antwoord op gekregen.
Waarom moet iets innoverend zijn om leuk te zijn?

Ik koop elk jaar football manager en dat is ook niet elk jaar vernieuwend maar speelt wel leuk.

Hier zal dat het zelfde zijn voor veel. Een samenvoeging van elementen die al bestaan en leuk zijn van andere games naar 1 spel.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001

BM

Moderator Spielerij
Oke, ik ben geen voorstander om discussies af te breken, maar ik ga hier even ingrijpen.

Vooropgesteld, kritiek leveren mag zeker, het zou niet goed zijn als we dat niet meer zouden toestaan. Het heeft echter geen nut om standpunten te blijven herhalen, en te hopen dat er medestanders gevonden worden.
Vind je het niks, prima, meldt wat je er niet leuk aan vind, en of anderen dat ook zo zien, en ga vervolgens verder met iets waar je wel lol uithaalt.

Verder, als je de discussie wel aangaat, houd het respectvol, op de man spelen is nooit een goed idee

Happy sailing :)
Of niet, en dat is ook prima ;)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Nu online
stomley schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 20:17:
[...]

Waarom moet iets innoverend zijn om leuk te zijn?

Ik koop elk jaar football manager en dat is ook niet elk jaar vernieuwend maar speelt wel leuk.

Hier zal dat het zelfde zijn voor veel. Een samenvoeging van elementen die al bestaan en leuk zijn van andere games naar 1 spel.
Omdat innovatie zorgt voor unieke gameplay en zich onderscheiden van andere games. Dat niet alleen, het geeft ook een verfrissende gevoel.

Als ik games speel wat geen vernieuwde gameplay hebben, haak ik erg snel af en speel ik hooguit een aantal uur. Ik heb dan ook een gevoel dat ik steeds dezelfde game aan het spelen ben, maar dan in een andere jasje.

Dat is juist innovatie, een verfrissende gevoel geven en zich onderscheid van andere games. Games die ook niks nieuws op de tafel brengen, zijn vaker ook erg saai.

En innovatie kan ook zijn dat ze bestaande gameplay elementen pakken, en die verder uitwerken. Maar ook dit mis ik gewoon heel vaak bij Ubisoft.

Thema's zijn echt geweldig bij Ubisoft. Alle Assasins Creeds, Tom Clancy, zelfs nu een piraten spel. Allemaal geweldige thema's en genres, precies waar ook van hou. Maar ik kom er gewoon niet in, omdat ik steeds die herhalende gameplay elementen voel. Dat sloopt voor mij immersie en innovatie uit het spel.

Games zijn tegenwoordig in mijn mening ook veel te makkelijk geworden. Ik mis ook uitdaging in veel triple A games.

Als ik 60 a 70 euro uitgeef, wil ik niet die herhalende gevoel krijgen. Ik ben het kopen van triple A games flink gaan minderen. Omdat die bedrijven mij niet echt het gevoel geven dat ze iets nieuws op tafel brengen. Bedoel, ik zou dat niet kunnen om elk jaar de nieuwe Football Manager te kopen, zonder nieuwe dingen te implementeren. Ik zou dan de vraag aan me zelf stellen, waarom zou ik een nieuwere versie dan kopen, als ik net zo goed dezelfde plezier uit een oudere versie kan halen?

Hopelijk is het nu duidelijk met wat ik bedoel met innovatie. :)

[ Voor 50% gewijzigd door Toonen1988 op 13-02-2024 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajame
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:12
oeps zag nu pas de modbreak .

[ Voor 90% gewijzigd door Hajame op 14-02-2024 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:19
Ik wacht zelf nog een paar dagen af, ben wel erg geneigd om de game te kopen! Gelukkig nog geen drang om de pre-access te spelen, dus dat komt wel goed :). De (1e) beta was vermakelijk (2e niet gespeeld), maar het is lastig om te bepalen tijdens de beta of 60/70 euro een goede prijs is voor een game. Weet namelijk niet of er een in-game shop is en of er nog een battlepass komt.

In principe kan ik mij best van de hand-to-hand combat afzetten, als de game verder maar goed is. Het lijkt erop van de streams die ik naast het spelen van de beta had gekeken, dat het begin wat laagdrempeliger is, maar dat je met end-game wel gave battles kan houden. Moet zeggen dat ik een aantal fimpjes had gezien van de Naval combat, en dat zag er best gaaf uit!

Waar ik ook wel erg positief over verrast ben is de content welke in het komende jaar gereleased gaat worden. Misschien was deze al geplaatst, maar voor de goede orde:

Helaas is het op Twitch wel af en toe lastig om te bepalen of de game in redelijke staat is met het kijken van Streams. Je ziet helaas toch wel dat heel erg veel streamers (vooral de top steamers) gesponsord worden. Dus krijg zo niet een hele goede onafhankelijke review. Mocht iemand een goede YouTuber weten o.i.d. dan ben ik wel benieuwd! Zoek dan wel een reviewer die 100+ uur in de game heeft zitten, dat is wel net zo eerlijk. Zie helaas dat mensen een review plaatsen en die waren nog lang niet zo ver als mij tijdens de beta :P

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Diigii schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 10:59:
Ik wacht zelf nog een paar dagen af, ben wel erg geneigd om de game te kopen! Gelukkig nog geen drang om de pre-access te spelen, dus dat komt wel goed :). De (1e) beta was vermakelijk (2e niet gespeeld), maar het is lastig om te bepalen tijdens de beta of 60/70 euro een goede prijs is voor een game. Weet namelijk niet of er een in-game shop is en of er nog een battlepass komt.

In principe kan ik mij best van de hand-to-hand combat afzetten, als de game verder maar goed is. Het lijkt erop van de streams die ik naast het spelen van de beta had gekeken, dat het begin wat laagdrempeliger is, maar dat je met end-game wel gave battles kan houden. Moet zeggen dat ik een aantal fimpjes had gezien van de Naval combat, en dat zag er best gaaf uit!

Waar ik ook wel erg positief over verrast ben is de content welke in het komende jaar gereleased gaat worden. Misschien was deze al geplaatst, maar voor de goede orde:

[YouTube: Skull and Bones: Endgame & Year 1 Roadmap Trailer]

Helaas is het op Twitch wel af en toe lastig om te bepalen of de game in redelijke staat is met het kijken van Streams. Je ziet helaas toch wel dat heel erg veel streamers (vooral de top steamers) gesponsord worden. Dus krijg zo niet een hele goede onafhankelijke review. Mocht iemand een goede YouTuber weten o.i.d. dan ben ik wel benieuwd! Zoek dan wel een reviewer die 100+ uur in de game heeft zitten, dat is wel net zo eerlijk. Zie helaas dat mensen een review plaatsen en die waren nog lang niet zo ver als mij tijdens de beta :P
Mixelplx vind ik een leuke streamer om voor zulke games te kijken. Hij is erg dedicated voor deze game. Weet niet of hij youtube reviews of iets heeft maar kijk hem vaker live.

Sowieso op alleen stream vertrouwen is lastig want door de bitrate zie je gewoon slechter beeld dan als je zelf speelt. Weet niet of je op PC speelt maar hier heb je bijv cd key voor 42€ ipv 60 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Ik krijg nu de hele tijd een melding: you've crossed The Helm. You are now deathmarked.

Geen idee wat ik heb misdaan :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cinerama

Cinerama

Diigii schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 10:59:

[YouTube: Skull and Bones: Endgame & Year 1 Roadmap Trailer]

Persoonlijk zou ik voor 1 maand Ubisoft+ Premium nemen. Je zit binnen enkele dagen in de endgame en er zijn wel verschillende dingen te doen maar ik kan mij niet voorstellen dat dit langer dan 1 maand leuk blijft. Misschien hooguit 2 als je het een beetje rekt en beperkt tijd hebt om te spelen.

Over 12 dagen begint het 1e seizoen maar kan mij niet voorstellen dat dit enorm veel variatie en nieuwe content toevoegd.

Blijf het tot nu toe wel een leuke game vinden maar nogmaals de game is beperkt houdbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Cinerama schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 18:49:
[...]

Persoonlijk zou ik voor 1 maand Ubisoft+ Premium nemen. Je zit binnen enkele dagen in de endgame en er zijn wel verschillende dingen te doen maar ik kan mij niet voorstellen dat dit langer dan 1 maand leuk blijft. Misschien hooguit 2 als je het een beetje rekt en beperkt tijd hebt om te spelen.

Over 12 dagen begint het 1e seizoen maar kan mij niet voorstellen dat dit enorm veel variatie en nieuwe content toevoegd.

Blijf het tot nu toe wel een leuke game vinden maar nogmaals de game is beperkt houdbaar.
Ik denk precies hetzelfde idd. gelukkig begint seizoen1 al vrij snel maar verwacht er niet zo denderend veel van nee. Die boss lijkt me leuk met een paar mensen voor 2-3 keer maar dan denk ik toch dat je het wel gedaan hebt ofzo.

Voor nu toe vaar ik ook met plezier gewoon inderdaad en speel lekker door :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:19
Ja, ben ook wel benieuwd! Blijft een live-service game, dus content komt geleidelijk. Ik vermoed dat de content ook wel voor een groot deel bestaat uit PvP? En dat je daar ook end-game wel veel mee moet doen?

En thanks voor de link @Ricmaniac ! Zal eens nadenken wat ik ga doen!

[ Voor 15% gewijzigd door Diigii op 14-02-2024 20:47 ]

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

• NosferatuX
  • Registratie: Oktober 2018
  • Niet online
Iemand enig idee of de game vannacht om 00.00 te spelen is op de PC?
Voor het eerst in me leven me kunnen in houden om niet de dure editie te kopen voor een paar dagen eerder 🫣

a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.

• Cinerama

Cinerama

NosferatuX schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 14:06:
Iemand enig idee of de game vannacht om 00.00 te spelen is op de PC?
Voor het eerst in me leven me kunnen in houden om niet de dure editie te kopen voor een paar dagen eerder 🫣
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XJqpdSjGO8g_S0FMsepUZwRnNdY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XaoKdo4OikTouE4sG5SjjdFJ.jpg?f=fotoalbum_large

Ik denk dat je geduld moet hebben tot Vrijdag 12:00

• NosferatuX
  • Niet online
Cinerama schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 14:22:
[...]

[Afbeelding]

Ik denk dat je geduld moet hebben tot Vrijdag 12:00
Juist niet, 00.00 deze nacht volgens dit schema 😃
Thanks

a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.

• MeanGreen
Zou het gewoon proberen, de early access was eerder dan aangegeven live. Op maandagavond 22:00 kon ik al spelen, terwijl 0:00 (12 AM) meegedeeld was.

Overigens zijn de eerste spelers al klaar met alle PS trophies. De meest tijdrovende is denk ik 100 vijandige schepen met een speer raken, en misschien 10k jute harvesten.
https://psnprofiles.com/100-club/25864-skull-and-bones

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:14
De eerste reviews zijn zo beroerd dat ik maar AC: Black Flag opnieuw ga spelen om het piraten gevoel te herleven

• Stylze
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 14:51:
De eerste reviews zijn zo beroerd dat ik maar AC: Black Flag opnieuw ga spelen om het piraten gevoel te herleven
Toepasselijke username wel:) Maar welke reviews bedoel je dan? dacht dat de reviews morgen pas kwamen gezien dan release is, zie zelf in ieder geval nog geen reviews op de grote websites? Metacritic geeft ook aan dat er nog geen reviews zijn.

Na even zoeken wel 2 review in progress gevonden (zonder cijfer dus nog) door IGN en Gamesradar en die zijn beide best positief eigenlijk:

https://www.ign.com/articles/skull-and-bones-review
https://www.gamesradar.co...bones-review-in-progress/

Maar verwacht zelf ook niet te hoge cijfers hoor denk dat het rond de 6 gaat schommelen.

Je hebt natuurlijk wel allemaal van die youtubers die reviews plaatsen, maar die kijk ik niet gezien die vaak nogal Biased zijn.

[ Voor 28% gewijzigd door Stylze op 15-02-2024 16:03 ]

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cinerama

Cinerama

Hmm, ze gaan wat dingen fixen voor de grote release, moet zeggen dat ik vooral blij ben voor de nieuwe spelers dat ze het Rogue Ships problem aanpakken

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T-pFNEJ8EH7BzVICiHBeiuM8FMs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/tS59etUTX6OgPmQuwuPZAE5Q.webp?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ogIVvqi12Y3ICt8E2bL57dPaEmE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/nmsoxH1ndfrSYPykSvj0WlCt.webp?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m-Z-KdVWuBasT5LV3WDjKo_Fo2s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/IajuhsH7aOYXsw9KffOupxUc.webp?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Niet online
Even snel gezocht op reviews en wat ik kan vinden is juist best wel positief, zoals van gamesradar+
De gameplay die ik heb gezien op bv twitch viel ook wel mee, lekker casual
Ik denk dat ik mij er wel mee kan vermaken

[ Voor 11% gewijzigd door NosferatuX op 15-02-2024 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:40

MazeWing

The plot thickens...

Nou we gaan de komende dagen zien wat de eerste (quadruple) AAAA-game gaat doen. Ik verwacht scores van minstens 9.5 en hoger.... :'( :'(

De zoveelste GaaS game die gaat floppen en slechte scores gaat halen. Het blijft vreemd dat Ubiaoft niet de ballen had om het spel gewoon (jaren geleden) te annuleren. Ik denk dat ze toch nog iets van de kosten terug willen krijgen (vandaar waarschijnlijk ook de full price) en na een paar maanden de stekker eruit gaan trekken. Wat dat betreft vind ik het erg moedig van mensen om ondanks alle signalen en previews (en verdere impressies) het op release day gaan kopen voor de volle melk.

Ik ben wel benieuwd wat ze als reden gaan opgeven. "The stuff competition in the live service gaming market" "the (unexpected) success of Palworld and Helldivers 2 made it difficult for Skull and Bones to compete" "the game scores lower than we had anticipated and that resulted in disappointing sales"
Snap werkelijk waar niet dat Yves Guillemot het in zijn hoofd haalde het een AAAA-game te noemen. |:( 8)7
Alles voor de aandeelhouders zullen we maar zeggen....

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX3080) | PS5 Pro | XBX | Switch | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tuxken
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12:40
Gisterenavond gekocht en enkele uren solo gespeeld. Zeer leuk spel tot nu.
Prachtige belichting (PS5) en al wat ik van een piratenspel verwacht.
De zeegevechten en stormen op zee zijn zeer goed gedaan.
Hier ga ik nog vele uren plezier aan hebben.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stylze
tuxken schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 08:36:
Gisterenavond gekocht en enkele uren solo gespeeld. Zeer leuk spel tot nu.
Prachtige belichting (PS5) en al wat ik van een piratenspel verwacht.
De zeegevechten en stormen op zee zijn zeer goed gedaan.
Hier ga ik nog vele uren plezier aan hebben.
Vind het hele sfeertje ook heerlijk, de bemanning zie je ook de hele tijd bezig zijn op het schip terwijl je aan het varen bent en dan lekker piraten liedjes zingen echt leuk gedaan.
Blijf het ook tot nu toe erg leuk vinden lekker rond te varen en die metershoge golven zijn ook echt indrukwekkend, zeker met storm erbij ziet het er dan ook echt tof uit.

Playstation 5

Pagina: 1 2 3 Laatste