Alle vakjes stonden bij mij al aangevinkt, en ik ben dus even aan het testen gegaan, met een kort stukje draad, en een 2e spoel er naast met dezelfde spec's. Helaas doet hij niet wat ik hoopte, erger eigenlijk is, dat , nadat de draad op was, hij gewoon ophield met printen, en de kop parkeerde, zonder een enkele waarschuwing, noch op de printer, en ook niet in Studio.
Gelukkig, bleef de tafel wel op temperatuur!
Toen maar een nieuwe spoel in het juiste/lege slot gedaan, maar verder geen actie van de printer. Uiteindelijk in Studio heb ik op het icoontje naast de voortgangs streep (onder de camera display) geklikt, en toen ging hij uiteindelijk wel weer aan de slag, door de kop te verwarmen, enz; het nieuwe filament had wel een andere kleur, zodat ik kon zien of de aansluiting goed en sterk was, en dat was idd wèl het geval.
Tussentijdse conclusie: ik kan dus wel een spoel òpgebruiken, maar moet dit zelf in de gaten houden, en handmatig de nieuw spoel in het lege slot plaatsen en opstarten. Niet "alles automatisch, met een AMS"
Volgende tip graag
Aanvulling: even laten zien wat in studio staat, nu ik ga printen van spoel 1 en spoel 2 is dan identiek ingesteld
:strip_exif()/f/image/8hhoPDvEsoZbrNQ21j5Kt5lU.png?f=user_large)
Maar als ik ga printen, dan zie ik op die pagina iets heel anders, wat mogelijk voorheen het geval was, maar nu dus niet.
:strip_exif()/f/image/TeznfgI3GC0VEDqOqLlhGHWm.png?f=user_large)
Wat moet hier dan aan veranderd worden, en waar??
[
Voor 214% gewijzigd door
Naalroc op 20-11-2024 15:26
]
14kW ZubadanPUHZ-SHW140YHA+ERSC-VM2C, 200L boiler , 200L buffer, sinds 8/2018, gasloos