Ik kreeg bij de aanschaf van mijn P1S eerste week januari een setje reserve PFTE tubes mee inclusief 2 verschillende soorten zakjes vet. (Of waren die zakjes bedoeld voor de installatie?bszz schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 12:18:
Nog even een paar dingetjes: Gezien de slechte verkrijgbaarheid van sommige verbruiksartikelen bij BL leek het mij verstandig een voorraadje spares aan te leggen, van filament cutter, tot olie/vet en PFTE slangen.
Nu zijn er twee zaken mbt tot de A1 + AMS waar ik niet helemaal uit kom:
-Je kunt voor de X1C 4m PFTE kopen en voor de A1 alleen op maat een setje van 4 slangen. Weet iemand of deze dezelfde specs hebben (binnen/buitendiameter). Uit de Wiki haal ik het antwoord niet helaas.
-Wat voor olie en vet gebruiken jullie? Of kun je ook WD40 gebruiken? Bij Bambu: leuk dat er instructies zijn om bijv. olie te gebruiken op de Y-as maar in hun webshop nergens te vinden.

Verder had ik er wel een extra hotend van 0.4mm voor carbon filament meebesteld.
Op de site van Sunlu (mits voorradig in de EU) een stuk goedkoper.Richard89 schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 13:53:
Ik zie op Temu ook sunlu filament, voor 10eu per KG.. iemand hier ervaring mee? is wel heel erg goedkoop?
Edit: laat maar.. ik let niet op, is 250gr..
[ Voor 16% gewijzigd door SebasFM op 01-02-2024 17:26 ]