Zo, die is gisteren binnengekomen.erikafoort schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 20:02:
Vanmorgen vroeg de X1-Carbon combo besteld. Wat extra’s zoals nozzle 0,2 en 0,6 en alle plates. Wat filament erbij om de eerste dagen door te komen 🤣🤣🤣
En wat duurt dat wachten lang 😂🤣🤣.
Komend van een Ender pro 3 en een Ender 3 Neo (oid). De Ender Pro 3 ga ik ombouwen naar een laser voor wat klein laserwerk. De neo ga ik verkopen, wanneer ik de BL binnenkrijg is die zeker niet meer nodig.
Unboxing tot eerste print was een eitje en ging erg snel.
En wat een verademing zeg! Tering snel en echt goeie printjes komen er uit. Tot nu toe een paar "kleine" printjes gemaakt van een uurtje tot anderhalf uur max. Veel grotere prints zal ik ook niet snel maken.
Ik had nog wel wat oude Real spoelen liggen, die passen net niet lekker in de AMS maar daar zijn oplossingen voor zag ik al. Dus dat komt ook goed.
Zie de voordelen van de RFID in de AMS wel. Niks lastig doen met instellingen, gewoon printen.
Qua geluid ook helemaal approbed by the GF. Woon in een appartement en de onderbuurman kon de oude Ender horen als ik aan het printen was dus moet nog even navragen of dat met deze ook het geval is.
Dit weekend lekker ermee gaan spelen.