Het komt ook vaak zat voor dat de modellen die je online koopt een bepaalde license hebben die het verbiedt om commercieel te gebruiken. Je mag dan alleen voor jezelf een print maken.Erebus1 schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 16:08:
Mijn vriendin heeft ondertussen ook opgemerkt da mijn bambu'tje geweldige resultaten oplevert.
Kwaliteit,snelheid.
Ennnn ze wilt natuurlijk er ook iets "nuttigs" mee doen. Ze wilt er namelijk centen mee verdienen.![]()
Ik heb haar dat afgeraden, aangezien het moeilijk is in deze wereld.(je moet een moat hebben, een nood aanvulling,je moet kunnen tekenen en vooral kunnen printen...)
Het printen zou ik opzich op mij kunnen nemen maar de rest niet, dat vertik ik.
Ze zou dan klant en klare stl's willen aankopen en zo verkopen. In de zin van op marktjes,2e hands sites etc etc.
Ik heb haar voorbeelden genoeg gegeven dat het niet zo gemakkelijk is.
Geef iemand a u b een argument om haar om te praten, ik heb geen overtuigingskracht meer![]()
![]()
Er is een reden waarom je bijvoorbeeld geen standjes zie op marktjes met printjes. Of op 2e hands websites. Er is gewoon geen markt voor.
Pls people, help me out
Ik zou het niet doen als het volgens de license niet mag, want je gaa echt flinke boetes krijgen.