Yes ga ik ook doen. Ik wacht momenteel nog op de ESC , dan moet er nog een zendersetje komen.
Verder heb ik een module gekocht met led verlichting. koplampen, knipperlichten etc.
De motor zit al ingebouwd, middels een riemaandrijving. Tijdens de bouw heb je de keuze uit een gearbox met tandwielen of met riemaandrijving. Ik heb dus gekozen voor het laatste. In de bouwbeschrijving staan alle voor en nadelen.
https://docs.google.com/p...TRzVFBM6Y/edit#slide=id.pDankje !! Een blogpost met stappen... dat wordt een lange post ben ik bang. Zie ook de bouwbeschrijving in de bovenstaande link
De handleiding is overigens erg duidelijk, ook in de aan te schaffen materialen zoals schroeven ( heeeel veel ) en alles om het model RC te maken. Het model zet je in elkaar met schroeven, er komt geen lijm aan te pas.
Ik heb mijn printer in ieder geval goed leren kennen met de bouw van deze The A Team van . Sommige stukken wel 4x opnieuw moeten doen ( allemaal eigen fout)
Ondanks dat alle prints incl support zijn gaat het soms nog wel eens mis. adhesion is echt key !
En oja... trek één avond uit om de voorruit te bevestigen, zorg dat je alleen thuis bent en zorg voor iets van een boksbal om je frustraties op bot te vieren.

3 uur mee bezig geweest om het raam incl frame en seam in elkaar te zetten.
PS: Mooie vaasjes , denk dat moeders er blij mee was ?!