• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-06 16:46
Oxigeon schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 00:43:
Maar ik moet toch echt bekennen dat die printer als een malle heen en weer schud bij de snelle gedeeltes. Is dit echt normaal?

Verder lijkt bij de ams2 pro de hoeveelheid filament wel bewerkt te worden nadat een print klaar is. De machine lijkt uit te vogelen hoelang een rotatie duurt door de filament op te rollen.
Ja geen probleem, de mijne schud ook wel eens wat af. Een stevige tafel (mijne zit aan de muur vast) helpt wel wat, maar het blijft soms flink geweld :P ik vind het wel vermakelijk.

Oh en inderdaad; dat is hoe hij bepaalt hoeveel er op de rol zit; het werkt best goed zolang je rollen gebruikt van dezelfde afmetingen als de Bambu rollen.
Oxigeon schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 00:43:
Hier vandaag de P2S binnen gekregen. Vanavond uitgepakt en in elkaar gezet. Daarna een kalibratie gedaan.

Bij het opstarten van de machine zag ik nog wat icoontjes staan. Shit. Dit had ik kunnen weten. De firmware moet nog geuodate worden. Dat erna nog maar eens gedaan en toen weer een kalibratie gedaan.

Zojuist dan de benchy geprint welke er perfect uit kwam. Ik weet dat die Benchy gemaakt is om als een malle te printen. Maar ik moet toch echt bekennen dat die printer als een malle heen en weer schud bij de snelle gedeeltes. Is dit echt normaal?

Verder lijkt bij de ams2 pro de hoeveelheid filament wel bewerkt te worden nadat een print klaar is. De machine lijkt uit te vogelen hoelang een rotatie duurt door de filament op te rollen.
Het schudden is idd normaal. Ga je aan wennen :P

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02:42

Oxigeon

En zo is dat!

MC Taz Man schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 08:52:
[...]

Het schudden is idd normaal. Ga je aan wennen :P
Tis namelijk zo... Ik heb hem in een hoekje op de grond gezet. Maar heb het idee dat 1 pootje net in het hoekje staat dat hij iets meer wiebelt. Ik heb een pvc vloer en die is in het hoekje iets omhoog gestreken /niet geschuurd heb ik het idee. Dus die wiebelde al iets. Dit heb ik gisteren even opgelost met een bierviltje. Maar moet een dezer dagen maar even iets printen om eronder te leggen haha

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:07

OMX2000

By any means necessary...

Het is nu al de 2e keer dat er iets mis lijkt te gaan bij het betalen via de bambulab shop. Bij de 1e bestelling leek de betaling afgewezen te worden, maar leek alsnog goed te gaan. Is ook netjes geleverd. Dat was vorige week. Maar vandaag weer hetzelfde, en ik heb ook weer een bevestiging via mail.

Net iets teveel lopen vibecoden daarzo ;)

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Pagina: 1 ... 143 144 Laatste

Let op:
Dit is geen "centraal 3D print topic". Maar specifiek bedoeld voor de discussie rond Bambu Lab printers.

Voor leveringen of de blije update dat je een printer hebt besteld: Bambu Lab bestel- en levertijden topic.

Vragen over alternatieve slicers, filament, 3D ontwerp, luchtreinigers, etc. etc. kunnen in de daarvoor bestemde topics of in een eigen topic gesteld worden.