• MeShell
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07:42
Dear customer,

Thank you for contacting Bambu Lab Customer Support!

We sincerely apologize for the ongoing stock issues you've encountered. We have recently received similar feedback from many customers and have already reported this situation to the relevant team.

According to their feedback, the current limited production capacity has resulted in smaller restock quantities. However, we have escalated this matter to the production department, requesting them to adjust their production plans accordingly. It is expected that the situation will improve around March to April.

We hope you can understand the current constraints and appreciate your patience.

Please feel free to contact us if you have any further questions.

Best Regards,
Bambu Lab Customer Support
Mooi verhaal, maar de slechte voorraad houdt nog wel even aan dus. Wellicht kunnen er meer mensen de vraag stellen waarom er zo weinig voorraad is, dit zou wellicht de druk/prioriteit intern bij hun kunnen verhogen. Hoewel ze zelf ook wel snappen dat het niet handig is dat meer dan de helft steeds uitverkocht is…

www.MEPS-Sim.com - SimRacing immersion made easy!

• skank
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:22
k wil een terminator 2 head gaan printen.. De T800 dus.
Kben eigenlijk al bezig :)
De nek is al geprint, nu bezig met basestation.
Ik wil er ook diodes in gaan steken
https://www.allekabels.be...led-diode.html?lang=nl-be

Vraagje, ik heb een 2xAA batterijhouder gevonden bij allekabels.. nu zegt chatgpt dat ik een weerstand moet gebruiken?

Ik had dit handig filmpje gevonden
YouTube: Terminator T-800: installing LED lights, ON/OFF switch, and battery ...

Maar zij gebruikt geen weerstanden?

Moet dat nu? Ik weet ook nog niet hoe ik mn draden naar buiten in mijn model ga krijge... Enige tips?

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:41
skank schreef op dinsdag 17 februari 2026 @ 08:04:
k wil een terminator 2 head gaan printen.. De T800 dus.
Kben eigenlijk al bezig :)
De nek is al geprint, nu bezig met basestation.
Ik wil er ook diodes in gaan steken
https://www.allekabels.be...led-diode.html?lang=nl-be

Vraagje, ik heb een 2xAA batterijhouder gevonden bij allekabels.. nu zegt chatgpt dat ik een weerstand moet gebruiken?

Ik had dit handig filmpje gevonden
YouTube: Terminator T-800: installing LED lights, ON/OFF switch, and battery ...

Maar zij gebruikt geen weerstanden?

Moet dat nu? Ik weet ook nog niet hoe ik mn draden naar buiten in mijn model ga krijge... Enige tips?
Dat hangt van de gebruikte LED en batterijen af. Maar met de LEDs die jij aangeeft moet er wel degelijk een weerstand tussen. Hier meer theorie:
https://www.reddit.com/r/AskElectronics/wiki/design/leds/

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

• skank
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:22
RobbieB schreef op dinsdag 17 februari 2026 @ 08:53:
[...]

Dat hangt van de gebruikte LED en batterijen af. Maar met de LEDs die jij aangeeft moet er wel degelijk een weerstand tussen. Hier meer theorie:
https://www.reddit.com/r/AskElectronics/wiki/design/leds/
Heb je dan andere leds die zouden passen voor dit model waar het niet nodig is?
Hoe zou je die bekabeling wegwerken in het model?
mphilipp schreef op maandag 16 februari 2026 @ 23:47:
[...]

Hoe komt hij nou aan Bambu Lab nieuws? Hij zat laatst nog te janken dat ie helemaal is afgesloten van BL na zijn stunt. {geruchten dus, uit derde hand)
Welke stunt? Ik wist dat zijn relatie met BL ietwat... 'bekoeld' was, maar niet waarom.
Kan natuurlijk smoke&mirrors zijn, maar op FormNext zeiden ze nog dat ze wel degelijk hebben gekeken naar een resin printer, maar dat de huidige fabrikanten erg sterk zijn en dat het lastig was om met een concurrerend product te komen. Ik ken die markt niet zo goed, maar ik weet dat die resin markt wordt beheerst door 1 fabrikant van bepaalde hardware en de slicer, waardoor iedereen eigenlijk gevangen zit in dat ecosysteem. Je kunt niet gewoon Prusa Slicer oid gebruiken. Dat is iets dat Bambu Lab zou kunnen doorbreken. Ik ben benieuwd. Ik ben niet zo van het koffiedik kijken.
Het probleem met hars is de UX. Na dat je iets geprint hebt, ben je verre van klaar. Post-processing is essentieel daar. Wellicht dat ze daar wat mee kunnen? Is iig wel mijn hoop :+
[edit]
Ik moest wel lachen toen hij zei 'Bambu Lab is al een tijdje bezig de Snapmaker U1 te reverse engineeren'. Meent ie dat nou? Die U1 is toch niet iets bijzonders? Het enig bijzondere is de prijs waarvoor ze zo'n machine kunnen aanbieden, maar de technologie is niet echt heel bijzonder. Niet wat Bambu Lab zelf niet kan verzinnen.
Ja, da's een beetje heel erg BS :'). Je kan net zo hard zeggen dat Snapmaker de Prusa XL heeft ge-reverse engineerd... Een toolchanger is, helemaal tegenwoordig, verre van complex om te bouwen. Althans, voor deze bedrijven.
Pagina: 1 ... 133 134 Laatste

Let op:
Dit is geen "centraal 3D print topic". Maar specifiek bedoeld voor de discussie rond Bambu Lab printers.

Voor leveringen of de blije update dat je een printer hebt besteld: Bambu Lab bestel- en levertijden topic.

Vragen over alternatieve slicers, filament, 3D ontwerp, luchtreinigers, etc. etc. kunnen in de daarvoor bestemde topics of in een eigen topic gesteld worden.