MC Taz Man schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 14:42:
[...]
Net ff gekeken & er is idd een "Print all" optie.
Echter snap ik hier niet helemaal het nu van, wanneer we het hebben over 1 machine. Immers heb ik geen robot die de plaat wisselt & moet ik dat handmatig doen.
Ik wil niet na elke print, een nieuwe opdracht vanaf de PC sturen naar de printer. Want dat moet de PC weer aan, bambu studio project openen, andere buildplate selecteren, op print drukken....
Het hoeft niet automatisch (heb de swap mods gezien, dat gaat me nog wat ver) maar elke keer de PC opstarten om een print te starten is onhandig.
en elke plate apart naar de SD-card sturen zonder te printen is ook niet handig, want de naamgeving is ruk en ik print niet 5x hetzelfde. Maar verschillende items.
Een soort "add to qeue" functie zou wel handig zijn zeg maar. Dat had ik op mijn oude printer (met behulp van octoprint, een 3d printserver). dan kon je printen, als die klaar is verwijderen en dan op "continue" drukken en dan printte die het volgende model.
als we toch klagen: de camera op de A1 is ook niks. Je ziet met 1fps net niks, en als die net beweegt lijkt je hele model scheef door de snelheid (en het feit dat de sensor van boven naar beneden wordt uigelezen). Heb er nu een goedkope TAPO-camera op gericht. Werkt goed in het donker, gewoon 24fps en full HD
ohja, en meer kleuren voor filament. Het kan niet veel data kosten om wat extra kleuren toe te voegen. Erg onhandig als je 3 soorten blauw wil printen

en er is maar 1 kleur blauw
[
Voor 18% gewijzigd door
Waah op 05-06-2025 15:09
]