Even heel iets anders, en misschien té basic....
Vanmorgen kreeg ik een berichtje dat er een nieuwe versie van Studio klaar stond, en die dus maar geïnstalleerd. So far so goed.
Wil ik mijn eerste printje maken van iets wat ik al eerder had gemaakt, kreeg ik een bericht dat de SD kaart een storing heeft en opnieuw geformatteerd zou moeten worden. Dat maar even terzijde geschoven, en de print begonnen. die halverwege faalde/ losliet.
Schoon gemaakt en opnieuw opgestart, met precies dezelfde waarschuwing. Weggeklikt en de print opnieuw gestart. Blijkt dat hij op exact dezelfde hoogte weer los heeft gelaten.
Toch maar eens op dat kaartje kijken, dat ik nog nooit uit de printer heb gehaald, met het groen plakbandje er nog overheen. Staan er een heleboel timelapse filmpjes op, maar na februari niet meer. ???Verkenner vertelt mij dat 18 van de 29,1 GB beschikbaar is, dus nog lang niet vol.
Op dit moment ben ik het kaartje te dupliceren op mijn desktop, voor het geval dàt...
Maar de inhoud gaat dus verloren bij het formatteren, dus wat doe ik nu met al die mappen die er op staan, allen met een datum van voordat ik deze printer had.
Zijn die dan niet meer nodig opeens?
Hieronder een paar screenshots
En al die BIN bestanden , (in het screenshot hieronder wat moet ik daarmee? de tijden die daarop staan moeten allemaal nog komen, want dit is een shot van ca 13:30 vandaag, en die tijden van de getoonde bestanden zjjn van later vandaag......en ja, mijn pc staat op de juiste tijd en datum
Edit
Intussen ben ik er achter gekomen dat het formatteren in de
Printer moet gebeuren; dat gedaan en nu maar zien wat er van komt..
[
Voor 4% gewijzigd door
Naalroc op 29-04-2025 14:17
]
14kW ZubadanPUHZ-SHW140YHA+ERSC-VM2C, 200L boiler , 200L buffer, sinds 8/2018, gasloos