Nee inderdaad, zo bedoel ik het niet. Ik wil alleen aangeven dat er zomaar "terrorisme" geroepen wordt waarbij de definitie uit alle gemak gequoot wordt. Op deze manier krijgen de (niet demonstrerende) boeren een bijzonder stempel opgedrukt terwijl als wanneer je kijkt vanuit de andere kant het even makkelijk toepasbaar is. De overheid is een gekozen orgaan waarbij het lijkt alsof de overheid niet meer naar hun volk wil luisteren. Dit stikstof verhaal wordt gebruikt en opgedrongen vanuit een oogpunt van de overheid waarbij er veel haken en ogen zijn. Het is niet af. En nog voordat alle kaarten op tafel liggen komen er meerdere agenda's bovendrijven waar de meeste burgers zich niet bewust van zijn. Staatsomroepen, media, basisonderwijs en ga nog maar even door, alles is inmiddels doorspekt met idealen van een lopende en regerende overheid. De vraag is alleen niet duidelijk, waar wil de overheid heen, en nog belangrijker, is het volk het daarmee eens!NiGeLaToR schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 16:08:
[...]
Misschien moet je die toelichten want ik lees er anarchisme en populisme in en dat bedoel je vast niet zo
Nee, wat ik bedoel is dat terminologie afhankelijk is van de roeper van die term. Het gedrag van de mens/groep zou bepalend zijn voor de waarde van de term. De overheid misdraagt zich hier even erg als de mensen die de snelwegen vol gooien met zooi. Alleen kan je hun niet betichten van terrorisme, dat heet ineens beleid.nst6ldr schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 16:10:
[...]
Dat is gelul, want dan heb je het impliciet over een staatsgreep.
Taalfilter is er sinds gisteren af bij mij trouwens.
Meh ...