Kojoottii schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 12:01:
[...]
Er zijn zeker uitzonderingen bij de kleine boeren. Maar je gaat mij niet vertellen dat de gemiddelde boer / loonwerker iets weet van de natuur, zo wel, laten ze het in ieder geval nergens aan merken.
je weet dat die kleinere boeren, de familiebedrijven.. de bedrijven waar het mij om gaat en die ik hier blijkbaar met hand en tand moet verdedigen, dat die bedrijven de natuur om hun bedrijf heen ook beheren?
Dan moet je de kennis wel hebben van wat er groeit en leeft. En dat hebben ze zeker. In ieder geval de boeren die ik ken. En zover ik weet zijn dat wel de gemiddelde boeren.
Dat heb je namelijk als je moet voldoen aan een enorme waslijst aan eisen en certificeringen, dan moet je extra dingen leren en dat doen ze omdat ze door willen met hun bedrijf.
Sorcerer8472 schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 12:06:
Waarom is er trouwens een noodverordening nodig om de politie een blokkade te laten opheffen? Kan iemand me dat vertellen?
Extinction Rebellion blokkeert een straat in Amsterdam en ze worden met politiebusjes afgevoerd, boeren worden met fluwelen handschoenen behandeld. De rechtsongelijkheid vind ik gewoon eng. Nog nooit heb ik zo sterk de neiging gevoeld om maar gewoon te emigreren, want dit is echt mijn land niet meer
in4b good riddance 
mag ik IJsland voorstellen? Compleet verschraalde natuur en geen boeren. Wat wil je nog meer.
Wat betreft ER... Volgens mij is dat ook wel voor eigen bescherming.. ze zetten zichzelf vast en als daar automobilisten alsnog bij langs rijden krijg je ongelukken.
Of misschien is Amsterdam gewoon strenger voor niet aangekondigde demonstraties?
[
Voor 34% gewijzigd door
flessuh op 05-07-2022 12:08
]