"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Doe maar na 20:00, meer kan voor ons om alvast 10 punten in te lopen op jouSuperkiwi schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 17:01:
Jij bent er wel heel erg vroeg bij @Typhone
Nu vul ik ze morgen pas in, lekker puh.
Bedankt voor de reminder. Soms denk je er niet aan zo aan de rand van het zwembad. Succes iedereen!Typhone schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 12:13:Reminder
(...)
"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh
Als het zo gaat als afgelopen week hoef je je daar geen zorgen om te maken hoor, mijn magische bol van vorig seizoen is uitgewerktElPaco schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 17:09:
[...]
Doe maar na 20:00, meer kan voor ons om alvast 10 punten in te lopen op jou
Ja in verband met mogelijke vakanties, zwembadperikelen, offline mountainhikers et cum suis dacht ik wellicht verstandig hem een dagje eerder te sturenSuperkiwi schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 17:01:
Jij bent er wel heel erg vroeg bij @Typhone
Nu vul ik ze morgen pas in, lekker puh.

[ Voor 7% gewijzigd door Superkiwi op 13-08-2022 08:54 ]
Dat zijn Tweakers naam @Anoniem: 1741116 is doet bij mij een belletje rinkelen daar 777 een welbekende combinatie is bij het gokken.
Hierbij wil ik jullie dan ook informeren dat ik bovenstaande informatie heb doorgespeeld naar de FBI en de DEA. Tweakers wil en mag op geen enkele manier gelieerd worden aan (illegale) kansspelen; daar hanteren we een zero tolerance beleid voor.
Anoniem: 1741116
Ik zal alvast de koffie voor ze zettenSuperkiwi schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 09:44:
Naast Typhone heeft alleen "SC Ja Jonguh, Nee Juh" deze uiterst opvallende 3-1 goed voorspeld.
Dat zijn Tweakers naam @Anoniem: 1741116 is doet bij mij een belletje rinkelen daar 777 een welbekende combinatie is bij het gokken.
Hierbij wil ik jullie dan ook informeren dat ik bovenstaande informatie heb doorgespeeld naar de FBI en de DEA. Tweakers wil en mag op geen enkele manier gelieerd worden aan (illegale) kansspelen; daar hanteren we een zero tolerance beleid voor.
Maar ff serieus, ik had het vooral gebaseerd op het gedoe met die Russische eigenaar van vitesse waardoor het lastig werd met het kopen/huren van nieuwe spelers.
Xbox: SendexNL
Gisteren leek er een stijgende lijn in mijn gokkerij te zitten, en stond ik zelfs al op de 87e plek. Vandaag sta ik tot nu toe op plaats 96, en daar mag ik ook nog blij mee zijn, want het had ook plaats 120 ofzo kunnen zijn.
Gelukkig duurt de competitie nog lang, Mijn nieuwste methode van voorspellen is wolken in de lucht lezen. Als dat werkt, kruip ik wel langzaam omhoog.
Gelukkig bleef het daarbij en zijn de verschillen weer 'normaal' tussen ons.
Scheer je weg, vlegel!toolkist schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 15:33:
[...]
Gelukkig bleef het daarbij en zijn de verschillen weer 'normaal' tussen ons.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Typhone mag je lekker twee keer gaan taggen in zijn verslag

Zit nog niet mee qua keuzes, maar volgende ronde komt er toch een hele reeks punten aan, kan niet mis gaan!
Ik heb jouw tactiek van afgelopen seizoen grondig geanalyseerd en daaruit heb ik de volgende conclusie getrokken: om hoger op de ranglijst te geraken moet je beter scoren dan de rest.
Welk verslag?Superkiwi schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 19:36:
@toolkist doet ook een keertje mee hoor...
Typhone mag je lekker twee keer gaan taggen in zijn verslag

In ieder geval heeft dit tweede voetbalweekend niet veel goeds gedaan voor mijn positie in de ranglijst. 74 plekken verloren op de ranglijst
Volgend weekend beter!
Eredivisie weekoverzicht speelronde #
Afgelopen weekend weer een volledige speelronde gehad in de hitte. De hitte had helaas ook effect op onze voorspellingen wat relatief hoge scores (60+) weden niet gehaald. Feyenoord bleef steken op een 0-0 tegen Heerenveen en dat werd maar door één iemand correct voorspeld. Normaliter zitten daar altijd wel enkele +10 punten bij zo'n wedstrijd voor de winnaar maar in dit geval was dat dus niet zo. Toch kudo's voor enkele oudgedienden uit het vaste voetbaltopic en het doet mij veel pijn om het te moeten zeggen maar @toolkist pakt de winst en gaat er met de volle buit vandoor met +51 punten. Drie jaar ben ik aan het smeken om hem in het topic te krijgen en vervolgens komt ie en gaat ie nog laten zien dat hij er verstand van heeft ook. Together met zeer 'cocky' gedrag is dat een uitdager pur sang maar we kunnen het hebbenWeekscore winnaar + volledige top 5
1. @toolkist +51 punten2. @Maarten_E + 47 punten
3. @Rutger0318 +47 punten
4. @Gustavoo +46 punten
5. @Jay-K +46 punten
@toolkist wist de overwinning van NEC goed te voorspellen maar scoorde ook bij FC Emmen - RKC en Twente - Fortuna de volle winst. Zeer teleurgesteld ben ik in het feit dat hij dacht dat Ajax maar 4x zou scoren. @Maarten_E scoorde alleen bij FC Emmen - RKC de volle winst.
Totaalstand top 10 na # speelronden
1. @-Dream +99 punten2. @psYchovic +99 punten
3. @toolkist +98 punten
4. @MPC60 +93 punten
5. @Mr Nielsson +91 punten
6. @Maarten_E +90 punten
7. @heho +88 punten
8. @Sjorre +88 punten
9. @ST10©DE +88 punten
10. @ZicoDon +88 punten
Nog geen duidelijke verschuivingen aan de top te zien. Maar ik heb nu zo vaak @toolkist zitten quoten dat ik mezelf deze kwelling niet verder ga aandoen
Statistieken & fun facts
- De best voorspelde wedstrijd (met afstand) is FC Emmen - RKC (1-1).- @bie100 was de enige uit onze poule die Feyenoord-Heerenveen goed voorspelde (0-0)
- Wij zijn met zijn allen een stelletje skill-lozen... niemand voorspelde GA Eagles - PSV of Utrecht - Cambuur goed
- Niemand had meer dan 2 wedstrijden compleet goed voorspeld deze speelronde
- De wedstrijd van de week (goed voor +20 punten) werd door niemand goed voorspeld. Valt me tegen dat zelfs de insider van NEC (@OPSLAGHOND ) hier geen dikke score voor had
Reminder
Volgende week staat er weer een nieuwe speelronde op het programma. Ik zal proberen op donderdag de waarschuwingen reeds te versturen met het oog op de vakantieperiode!Gefeliciteerd @toolkist, en sorry @Rutger0318, wel mooi om het te kunnen delen!
Staat onze poule nog altijd eerste algemeen, @Typhone ?
En FC Emmen-RKC, ik heb nog nooit harder een wedstrijd van tevoren 1-1 horen gillen
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Pff, alleen naar jou toeTyphone schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 09:31:
Together met zeer 'cocky' gedrag
Pff je voorspelde zelf een 3-0 en dan commentaar op mij hebben?@toolkist wist de overwinning van NEC goed te voorspellen maar scoorde ook bij FC Emmen - RKC en Twente - Fortuna de volle winst. Zeer teleurgesteld ben ik in het feit dat hij dacht dat Ajax maar 4x zou scoren.
Dat had ik bij de allereerste wedstrijd van de competitie, met 0-0...Maarten_E schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 10:01:
Zat te twijfelen om mijzelf Taarten_E te noemen. Blij dat dat zich nu terugbetaalt.
Gefeliciteerd @toolkist, en sorry @Rutger0318, wel mooi om het te kunnen delen!
En FC Emmen-RKC, ik heb nog nooit harder een wedstrijd van tevoren 1-1 horen gillen
ik ga dit koesteren zal niet zo vaak voorkomen met mijn inzichtTyphone schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 09:31:
[
- @bie100 was de enige uit onze poule die Feyenoord-Heerenveen goed voorspelde (0-0)
Misschien lees ik je verkeerd, maar @toolkist had toch drie wedstrijden (dus meer dan twee) goed? Omdat je zegt 'goed te voorspellen' en 'ook de volle winst'?Typhone schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 09:31:
@toolkist wist de overwinning van NEC goed te voorspellen maar scoorde ook bij FC Emmen - RKC en Twente - Fortuna de volle winst. Zeer teleurgesteld ben ik in het feit dat hij dacht dat Ajax maar 4x zou scoren. @Maarten_E scoorde alleen bij FC Emmen - RKC de volle winst.Statistieken & fun facts
- Niemand had meer dan 2 wedstrijden compleet goed voorspeld deze speelronde
[ Voor 31% gewijzigd door toolkist op 15-08-2022 12:17 ]
Helaas helpt het me nog niet heel veel door voorspellingen wél in te vullen, maar wie weet wat er nog allemaal komt.
Naam: R-B
Teamnaam/ nickname: Blokkert
| 2240Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+MSZ-AP20+MSZ-AP25 |
En ik maar denken en denken hoe ik ineens aan een gratis plus abbo kom, tweakers al bijna gemaild eroverTyphone schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 13:17:
Om het feestje helemaal compleet te maken en de motivatie om de glazen bol wekelijks goed op te poetsen hoog te houden krijgt elke weekwinnaar naast een mooi schildje achter zijn/haar naam in de poule ook een maandabonnement Tweakers Plus cadeau, mede mogelijk gemaakt door @Moonsugar (waarvoor hartelijk dank!).

Dit ga ik een weekje koesteren …
12x265W mono, 165° Zuid, helling 35°, SMA 3000TL
Haha volgende week weer een herkansingMaarten_E schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 10:01:
Zat te twijfelen om mijzelf Taarten_E te noemen. Blij dat dat zich nu terugbetaalt.
Gefeliciteerd @toolkist, en sorry @Rutger0318, wel mooi om het te kunnen delen!
Reminder
De volgende mensen dienen hun voorspellingen nog in te vullen. Let wel: morgen beginnen de wedstrijden pas weer
@KingKoning @Typhone @Astie @Maarten_E @Basdon1985 @beautjweetj @sjufke @Megupe @Dion34
@mAiden88 @Hoianddoei @-Dream @Cerveza @losbarros @Thijssie007 @Bigm1990 @ParaDroid2 @Gustavoo @Gynnad @Jumpman @lucatoni @Magixx013 @malderhout @Purehz @Sempy @royvs98
@Techrvw @Tripwire999 @YES @wiedenkje
Invulmoment
Ik weet dat sommigen aangeven dat ze het lijstje later invullen of iets dergelijks maar please jullie begrip ervoor dat ik dat negeer. Het taggen is al best even wat werk en ik ga niet óók nog een lijstje bijhouden met wie wel of niet getagged wilt worden. Het is een gratis geste van ons waarvoor jullie begripAls je de voorspellingen niet hebt ingevuld krijg je toch een mailtje een dag van te voren? ik in ieder geval wel.Typhone schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 11:39:Reminder
De volgende mensen dienen hun voorspellingen nog in te vullen. Let wel: morgen beginnen de wedstrijden pas weer:
@KingKoning @Typhone @Astie @Maarten_E @Basdon1985 @beautjweetj @sjufke @Megupe @Dion34
@mAiden88 @Hoianddoei @-Dream @Cerveza @losbarros @Thijssie007 @Bigm1990 @ParaDroid2 @Gustavoo @Gynnad @Jumpman @lucatoni @Magixx013 @malderhout @Purehz @Sempy @royvs98
@Techrvw @Tripwire999 @YES @wiedenkjeInvulmoment
Ik weet dat sommigen aangeven dat ze het lijstje later invullen of iets dergelijks maar please jullie begrip ervoor dat ik dat negeer. Het taggen is al best even wat werk en ik ga niet óók nog een lijstje bijhouden met wie wel of niet getagged wilt worden. Het is een gratis geste van ons waarvoor jullie begrip
Klopt, als je die optie hebt aangevinkt tenminste.makooy schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 22:16:
[...]
Als je de voorspellingen niet hebt ingevuld krijg je toch een mailtje een dag van te voren? ik in ieder geval wel.
Daarnaast krijg je ook wekelijks (vaak op vrijdag) een reminder vanuit de organisatie.
En dan nog zijn er mensen die het vergeten
Zoals ikzelf nondeju!Superkiwi schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 10:00:
[...]
Klopt, als je die optie hebt aangevinkt tenminste.
Daarnaast krijg je ook wekelijks (vaak op vrijdag) een reminder vanuit de organisatie.
En dan nog zijn er mensen die het vergeten
@Lekkerboeie86 Zal jou nog wel toelaten als vaste oudgediendeMrk87 schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 18:51:
Ik wil ook graag meespelen! Electr0n87 op voetbalpoules. @Typhone
En je hebt jezelf nog wel getagd

Maar goed dat ik deze week genoten heb …. #0puntenheho schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 16:48:
Potverdikkie, gewoon de top 10 binnen gerold in deze poule met de crème de la crème van de Nederlandse voetbalvoorspellers !
Dit ga ik een weekje koesteren …
12x265W mono, 165° Zuid, helling 35°, SMA 3000TL
Ik kijk helemaal nergens want mijn eigen scores zijn drama deze weekTyphone schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 23:05:
Ik wacht vooral tot @toolkist mijn geweldige scores komt bekijken 😉
+2 tot nu toe
Dat is al 2 meer dan ik. Is er ook een troostprijs waar ik voor mee kan doen?toolkist schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 23:23:
[...]
Ik kijk helemaal nergens want mijn eigen scores zijn drama deze week
+2 tot nu toe
Die heeft ie al weggegeven (die Feyenoord truiElPaco schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 08:05:
[...]
Dat is al 2 meer dan ik. Is er ook een troostprijs waar ik voor mee kan doen?
Maar niks aan de hand nog, want de competitie is nog lang.
Onze tijd komt nog wel jongens
Ik ben gezakt naar jouw 112e plek. Hulde aan de mensen die er wel kijk op hebben.mavaros schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 09:19:
Het wordt hier steeds erger. Stond ik vorige week nog 112e, na gisteren is het plek 117. En meestal sprokkel je nog wel wat puntjes ergens in het weekend, maar ook dat staat compleet op nul.
Maar niks aan de hand nog, want de competitie is nog lang.
Laagste score van de week mag komen strijken bij mij!ElPaco schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 08:05:
[...]
Dat is al 2 meer dan ik. Is er ook een troostprijs waar ik voor mee kan doen?
Zet hem op @ElPaco
Dan bent u een mooi richtpunt, want ik wil ook weer op die plek staan.groggy schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 10:17:
[...]
Ik ben gezakt naar jouw 112e plek. Hulde aan de mensen die er wel kijk op hebben.
En toch is er geen echte paniek in de tent. Er komt een moment dat het gokken wel een keer goed uitpakt voor een langere periode. Tegerlijkertijd gaan vele bovenaanstaanders in de top 50 een stel cruciale fouten maken, behalve de absolute toppers in dit gokspel. Die voorspellen redelijk vaak goedgenoeg om een redelijk aantal punten te halen.
Veel goksucces toegewenst.

Maandag wordt er nog geen voorspeller van de week bekendgemaakt. Pas als alle duels van de derde speelronde zijn gespeeld, maken we de balans op!
Ik merk toch wel dat ik er bij sommige teams automatisch vanuit ga dat ze wel even winnen van die of die club. Toto ging ook niet zo lekker dit weekend.mefjoew schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 08:32:
Dit was wel een heel pijnlijke week qua punten. Denk dat ik me teveel blindstaar op 'namen' en daarom ploegen als Groningen en Vitesse overschat? Of is thuisvoordeel niet meer wat het is geweest? Conclusie is in elk geval dat ik me zorgen moet maken om een plekje in de top 100
Ik snap em wel... Je kunt ook gewoon zeggen dat je mij niet alweer wilt taggenTyphone schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 09:01:
Maandag wordt er nog geen voorspeller van de week bekendgemaakt. Pas als alle duels van de derde speelronde zijn gespeeld, maken we de balans op!

Anoniem: 1741116
Btw zou het niet grappig zijn om hiervan ook een soort divisies te hebben en dat je kunt promoveren of degraderen?
[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 1741116 op 22-08-2022 22:42 ]
Goed idee, maar in de huidige trend zou het voor mij dan eerder verdrietig dan grappig zijnAnoniem: 1741116 schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 22:37:
Ik ben wel tevreden met hoe het nu gaat. Als ik deze trend voortzet haal ik misschien @toolkist wel in. 😁
Btw zou het niet grappig zijn om hiervan ook een soort divisies te hebben en dat je kunt promoveren of degraderen?
Moet toch wel een beetje terugkomen om het niet te makkelijk te maken voor mijn opvolger he...
Hij is toch menselijk!!! HahahaIntToStr schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 09:58:
Tot nu blijft elke keuze gewoon verkeerd uitpakken. Iets met kansberekening leert me dat het toch een keer moet omslaan ergens nu![]()
Moet toch wel een beetje terugkomen om het niet te makkelijk te maken voor mijn opvolger he...
Hahaha, 'kanshistorie'...IntToStr schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 09:58:
Tot nu blijft elke keuze gewoon verkeerd uitpakken. Iets met kansberekening leert me dat het toch een keer moet omslaan ergens nu

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Om te voorkomen dat mensen ook maar iets serieus nemen wat ik in dit topic post: zo'n beetje alles is onzin he, het is voor de lol en zo
Vanavond om 20.00u wordt er door NEC en FC Groningen afgetrapt voor
speelronde 4 in de Eredivisie
Geen hele makkelijke ronde deze week en dat gaan we denk ik in de scores terugzien.Welnu, de volgende spelers moeten hun voorspellingen nog invullen:
@Typhone @beautjweetj @sjufke @R-B @carpebios @Dion34 @djoelzz @Typhone @mAiden88 @RickOnline @Kr44nVogel @SinergyX @-Dream @RudyL @Bigm1990 @Septimamus @ZicoDon @ParaDroid2 @Typhone @assasinbats @frank131331 @Frituurman @Jumpman @malderhout @Qu3st @Purehz @Sempy @royvs98 @Sjorre @tommyboy0606 @abc874 @Typhone @FREAKJAM @wiedenkje @bregweb @Mrk87
Een speciale reminder gaat er uit naar @Typhone, opdat hij niet vergeet
De Tweaker met clubnaam Electr0n87 kan ik niet terugvinden.
Succes iedereen
@SuperkiwiMrk87 schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 18:51:
Ik wil ook graag meespelen! Electr0n87 op voetbalpoules. @Typhone
Dit is volgens mij degene die je zoekt
Ik heb 'm gelijk in de deelnemerslijst in de OP gezet.
Top dat je het allemaal organiseert, hulde!Superkiwi schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 11:21:
Iets vroeger dan de bedoeling was dus jullie hebben nog even de tijd om erover na te denken.
Vanavond om 20.00u wordt er door NEC en FC Groningen afgetrapt voorspeelronde 4 in de Eredivisie
Geen hele makkelijke ronde deze week en dat gaan we denk ik in de scores terugzien.
Welnu, de volgende spelers moeten hun voorspellingen nog invullen:
@Typhone @beautjweetj @sjufke @R-B @carpebios @Dion34 @djoelzz @Typhone @mAiden88 @RickOnline @Kr44nVogel @SinergyX @-Dream @RudyL @Bigm1990 @Septimamus @ZicoDon @ParaDroid2 @Typhone @assasinbats @frank131331 @Frituurman @Jumpman @malderhout @Qu3st @Purehz @Sempy @royvs98 @Sjorre @tommyboy0606 @abc874 @Typhone @FREAKJAM @wiedenkje @bregweb @Mrk87
Een speciale reminder gaat er uit naar @Typhone, opdat hij niet vergeet![]()
Succes iedereen
Mij mag je verwijderen, ben er achter gekomen dat ik het al te druk heb met alleen CVHJ, moet ook nog werken.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
De meeste credits gaan naar @Lekkerboeie86, @Typhone en @Qu3st, ik doe voornamelijk een beetje freelancen voor die jongensJumpman schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 11:38:
[...]
Top dat je het allemaal organiseert, hulde!
Mij mag je verwijderen, ben er achter gekomen dat ik het al te druk heb met alleen CVHJ, moet ook nog werken.
Jammer Jumpman
Bij dezen ben je uit de OP lijst gehaald, wil je jezelf even afmelden bij voetbalpoules dan?
[ Voor 9% gewijzigd door Superkiwi op 26-08-2022 11:48 ]
Cvhj?Jumpman schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 11:38:
[...]
Top dat je het allemaal organiseert, hulde!
Coach van het Jaar, voetbalspel is ooit begonnen vanuit het Noord HOllandsch Dagblad als ik het goed heb
Geen makkelijke ronde, dus tijd om aan eerherstel te doen. Bij deze voorspel ik mezelf in de top 5 van dit weekendSuperkiwi schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 11:21:
Iets vroeger dan de bedoeling was dus jullie hebben nog even de tijd om erover na te denken.
Vanavond om 20.00u wordt er door NEC en FC Groningen afgetrapt voorspeelronde 4 in de Eredivisie
Geen hele makkelijke ronde deze week en dat gaan we denk ik in de scores terugzien.
Welnu, de volgende spelers moeten hun voorspellingen nog invullen:
Een speciale reminder gaat er uit naar @Typhone, opdat hij niet vergeet![]()
Succes iedereen

Zou er animo zijn voor een Tweakers CL Voetbalpoule?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Op zich wel leuk, al zijn de poulewedstrijden met de wat mindere teams soms lastig te voorspellen.
Ik ben sowieso voor, maar dan als deelnemer en niet als freelance organisator
Laten we het eens aan het grote publiek vragen:
Poll: Is er animo voor een Tweakers CL poule?
• Ja hoor!
• Nee hoor.
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 26-08-2022 17:39 ]

[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 26-08-2022 21:59 ]
Ik zie dat Tweakers FC al vertegenwoordigd is in de CL omdat enkele van onze medespelers al deelnemen aan de CL: https://www.voetbalpoules.nl/poule/106806/positiesMaarten_E schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 17:32:
Tweakers CL Voetbalpoule?
Elke deelnemer aan de Tweakers FC Eredivisie poule die zich hier aanmeldt voor de CL wordt er volgens mij automatisch in opgenomen.
Mijn huidige clubnaam levert me alleen maar ellende op, ondanks dat ik nu een plekje naar boven ben opgeklommen. Van 119 naar 118 is nu niet echt spectaculair, en normaal gesproken sta ik een stuk hoger op de ranglijst.
Ik vermoed dat ik de Duivel niet had moeten aanroepen, maar als glazen bollen, theebladeren, koffiedik of onwetende voorbijgangers de uitslagen te laten bepalen niet werkt, grijp je naar zwaardere dingen.
Dus kan ik nog van mijn clubnaam af, of ben ik gedoemd om dit seizoen met die rotnaam de hele lijdensweg af te leggen?
XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™
[ Voor 43% gewijzigd door carpebios op 28-08-2022 22:01 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Nu op naar een week waar we extra punten kunnen scoren, met de 3 inhaalwedstrijden van ronde 3 op woensdag en donderdag. Stiekem hoop ik dat er een aantal hardlopers deze wedstrijden vergeten, zodat ik weer wat in kan lopen (of is dat heel gemeen?
Eredivisie weekoverzicht speelronde 4
Waar het op voorhand een moeilijk te voorspellen vrijdag en zaterdag leken te zijn hebben op vrijdag een recordaantal van 28 mensen de 1-1 tussen NEC en Groningen goed voorspeld. De euforie duurde echter maar een dag want de Eagles tegen Sparta bleek al wat lastiger te zijn; alleen @Magixx013 wist de 10 punten streak door te zetten waardoor zij heel even mocht proeven van de nummer 1 positie.Bij de afsluitende wedstrijd op de zaterdag werd duidelijk dat een hoop deelnemers Vitesse hoger inschatten dan wat ze tot nu toe op het veld laten zien. 74(!) deelnemers gingen voor de winst op Vitesse waardoor degenen die een gelijkspel hadden ingevuld goede zaken deden op de ranglijst.
Op de zondag was het allemaal een stuk eenvoudiger en daar werden de winnaars dan ook vaak goed voorspeld, het waren de exacte cijfers die net een paar puntjes extra op konden leveren.
Degene die dit het beste deed was @Sjorre en hij is daarmee dan ook onze weekwinnaar geworden, gefeliciteerd!

SOA United pakt de weekwinst, de week top 5 ziet er als volgt uit:
1. @Sjorre 57 punten2. @Rubeo38 56 punten
3. @Magixx013 55 punten
4. @Supermach 55 punten
5. @d4rkn4pst3r 54 punten
Let wel: voetbalpoules bepaalt de positie bij gelijke score, het is niet anders.
Hierdoor vallen @Megupe en @Sem Rosenkamp, eveneens met 54 punten, buiten de top 5.
1. @FietsCAD 168 punten2. @Maarten_E 167 punten
3. @Mr Nielsson 165 punten
4. @Jay-K 163 punten
5. @Sjorre 162 punten
6. @Gynnad 160 punten
7. @toolkist 160 punten
8. @reaL_G 159 punten
9. @Rubeo38 159 punten
10.@Magixx013 157 punten
De competitie is nog vers, de gaten nog klein dus er is nog plaats voor flinke wekelijkse verschuivingen. Zo komt @Sjorre dankzij zijn weekwinst vanaf plaats 20 opeens de top 5 binnengehuppeld. De enige die zijn plaats in de top 5 heeft kunnen behouden is @FietsCAD en die is heel sneaky van plaats 2 naar plaats 1 gekropen.
Statistieken & fun facts
Waar het gros voor een Twentse overwinning ging bij Volendam-Twente pakte dat net even anders uit. Volendam won tegen de verwachting in met 1-0 en dit werd door @RudyL, @remmstein en @abc874 prima ingeschat. Van álle voetbalpoule deelnemers werd deze uitslag slechts 181 keer juist voorspeld.Excelsior-PSV was op voorhand een zekerheidje, alleen bleek de correcte uitslag (1-6) moeilijk te voorspellen; deze had dan ook niemand helemaal goed.
Een imaginair bosje bloemen is er deze week voor @ZicoDon, die zoveel pech had dat hij van plaats 2 is weggezakt naar plaats 36. Volgende keer beter!
Waar er verliezers zijn, zijn er ook winnaars; @mavaros stijgt 2 plaatsen en kruipt langzaam omhoog uit de degradatiezone. Hou dit vol en je staat in mei in het linker rijtje
De digitale grafsteen is er voor @-Dream die vergeten was zijn scores in te vullen en daarmee van plaats 2 op de algemene ranglijst is terugzakt naar plaats 107
Reminder (woensdag inhaalwedstrijden!!)
Komende woensdag en donderdag worden er 3 wedstrijden uit speelronde 3 ingehaald. Mocht je deze nog niet ingevuld hebben, vergeet dit niet alsnog te doen! Een blik op de voorspellingen leert dat een kleine 67(!) mensen nog geen voorspelling hebben staan.Speelronde 5 begint komende vrijdag om 20:00u en daarvoor zullen in de loop van vrijdag de reminders verstuurd gaan worden.
[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 29-08-2022 12:23 ]
Feyenoord | Xbox Series X | Fotografie
Ik wens alle winnaars het geluk toe, want het voorspellen is dit jaar wel verrekes moeilijk.
Wat een ellende.
Nou, dat bleek een keiharde jinx. Gewoon uit de top 100 ge-adiost. Schandalige vertoning van mezelf, deze seizoensstart. Het is dat ontslaan lastig gaat, anders was ik na Ultee de tweede geweestmefjoew schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 13:49:
[...]
Geen makkelijke ronde, dus tijd om aan eerherstel te doen. Bij deze voorspel ik mezelf in de top 5 van dit weekend

De volgende spelers mogen de EXTRA voorspellingen nog plaatsen. Hier kan je veel punten verdienen, dus dat is zeker de moeite. Het gaat om de ranglijst en de topscorer.
@hippiepaci @Jay-K @Cerveza @Basdon1985 @Dion34 @ZicoDon @Typhone @assasinbats @groggy @ParaDroid2 @NLRev0lution @tommyboy0606 @lucatoni @mAiden88 @Allervieste @sjtienuh @abc874 @jandee @wErudite @Kr44nVogel @sjufke @beautjweetj
Volgende keer noem ik mezelf aaaaaaatoolkist, sta ik bij gewone stand tenminste altijd boven de rest.Superkiwi schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 11:36:
Let wel: voetbalpoules bepaalt de positie bij gelijke score, het is niet anders.
Hierdoor vallen @Megupe en @Sem Rosenkamp, eveneens met 54 punten, buiten de top 5.
1. @FietsCAD 168 punten
2. @Maarten_E 167 punten
3. @Mr Nielsson 165 punten
4. @Jay-K 163 punten
5. @Sjorre 162 punten
6. @Gynnad 160 punten
7. @toolkist 160 punten
8. @reaL_G 159 punten
9. @Rubeo38 159 punten
10.@Magixx013 157 punten