Clubnaam: F.C. 1-0
Spelersnaam: Sem Rosenkamp
TweakersID: Sem Rosenkamp
Spelersnaam: Sem Rosenkamp
TweakersID: Sem Rosenkamp
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Staat er bij! Misschien moet je nog even de Eredivisie selecteren. Dan kan je aan de slag
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Hè hè!!!!toolkist schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 21:03:
Clubnaam: Vooruitdanmaar...
Spelersnaam: Tool
Tweakers ID: Toolkist
12x265W mono, 165° Zuid, helling 35°, SMA 3000TL
Nog even aanmelden hier denkcarpebios schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 21:13:
Clubnaam: zeelandia
Spelersnaam: carpebios
TweakersID: carpebios
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ja dat is wel even een next level lastige keuze!PolarBear schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 11:35:
Yes! Ben er ook weer bij. Team: Polarbear
De extra voorspelling vind ik dit jaar wel lastig. Dit rijtje clubs ligt toch wel dicht bij elkaar voor mijn gevoel: [Afbeelding]
Je komt nog niet voor in de lijst. Even aanmeldenmavaros schreef op zondag 31 juli 2022 @ 11:18:
Clubnaam: FC De Hel
Spelersnaam: mavaros
TweakersID: mavaros
https://www.voetbalpoules.nl/poule/106806/aanmeldenBlackshifty schreef op zondag 31 juli 2022 @ 16:05:
team: FC Alk
Volgens die site sta ik gewoon op de eredivisie ingeschreven. Zelfs Tweakers FC staat in de lijst.Lekkerboeie86 schreef op zondag 31 juli 2022 @ 22:01:
[...]
Je komt nog niet voor in de lijst. Even aanmelden
https://www.voetbalpoules.nl/poule/106806/aanmelden
Activeer de Eredivisie! Anders zit je niet in de poule!
Zojuist sta je erin.mavaros schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 12:50:
[...]
Volgens die site sta ik gewoon op de eredivisie ingeschreven. Zelfs Tweakers FC staat in de lijst.
Wat doe ik fout, want ergens gaat er iets dus niet goed.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Haha looks damn good to meOuterspace schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 10:35:
Clubnaam: FC Out
Naam: Dennis
TweakersID: Outerspace
Nu hopen dat ik deze template goed heb ingevuld
[ Voor 38% gewijzigd door Typhone op 02-08-2022 11:08 ]
PSN: bollsie
Nog een keertje aanmelden hier svp. Je staat niet in mijn lijstje.FrankHaver schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 21:01:
Leuk, ik doe dit jaar ook mee!
Ik heb mij zojuist aangemeld:
Clubnaam: zo ne grote vuurbal
Spelersnaam: FrankHaver
TweakersID: FrankHaver
[ Voor 7% gewijzigd door Superkiwi op 04-08-2022 21:58 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Hmm ik heb op de groene knop gedrukt en zie: "Je speelt al mee met deze pool of er staat al een verzoek open om mee te spelen."Lekkerboeie86 schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 21:04:
[...]
Nog een keertje aanmelden hier svp. Je staat niet in mijn lijstje.
https://www.voetbalpoules.nl/poule/106806/aanmelden
Activeer de Eredivisie! Anders zit je niet in de poule!
LOETKE
LOETKE
Ik ben niet helemaal op de hoogte van de selectie van Cambuur, maar het is wel vreemd hij niet te selecteren is. Misschien komt hij er vandaag nog bij. het * bij een speler is meest gekozen inderdaad.RudyL schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 10:42:
Wat betekent het sterretje achter de te selecteren speler voor eerste doelpuntenmaker? Is dat de meest gekozen speler door overige deelnemers?
Mijn eerste keuze zou overigens Jamie Jacobs zijn, maar die is niet eens te selecteren. Het begint al met een tegenvaller
[ Voor 6% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 05-08-2022 10:51 ]
Dit is wederom een hele lastige. De nr 1 en 2 twijfel ik niet heel erg aan, de nummer 3 t/m 9 wordt één groot stuivertjewisselfestijn denk ik en alles daaronder is één grote tombolaLekkerboeie86 schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 10:43:
Neem ook alvast een kijkje bij de Extra voorspellingen. Hier kan je de ranglijst bepalen en wijzigen tot 2 september. Ook zijn er extra punten voor de topscorer van de Eredivisie.
Hou ik je aanSuperkiwi schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 10:49:
[...]
Als topscorer heb ik Luuk de Jong staan, die gaat er dit seizoen wel een stuk of 32 maken.
Ik krijg helaas dezelfde melding.FrankHaver schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 09:48:
[...]
Hmm ik heb op de groene knop gedrukt en zie: "Je speelt al mee met deze pool of er staat al een verzoek open om mee te spelen."
[Afbeelding]
Oh wacht, die Til schijnt ook best goed te zijn.
Toegevoegd! zou nu moeten werkenMustacheNick schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 10:51:
[...]
Ik krijg helaas dezelfde melding.
Clubnaam : MustacheNicker
Spelersnaam : MustacheNicker
TweakersID : MustacheNicker
Jacobs staat er inmiddels tussen bij de middenvelders.RudyL schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 10:42:
Wat betekent het sterretje achter de te selecteren speler voor eerste doelpuntenmaker? Is dat de meest gekozen speler door overige deelnemers?
Mijn eerste keuze zou overigens Jamie Jacobs zijn, maar die is niet eens te selecteren. Het begint al met een tegenvaller
De Jong denk ik. Til zal wel doen wat hij bij Feyenoord ook deed, sterk beginnen en dan minder worden. Maar als Til topscorer wordt hoor je mij ook niet klagen hoorSuperkiwi schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 10:52:
[...]
Oh wacht, die Til schijnt ook best goed te zijn.
Mmm, lastige dit.
Welke van de twee zie jij als PSV supporter de meeste goals erin leggen?
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Thanks! was het helemaal vergeten in te vullenSuperkiwi schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 16:05:
Het is bijna zover!
Vanavond om 2000 uur trappen Heerenveen en Sparta af voorEredivisie 2022/2023 Speelronde 1
De meesten van jullie hebben hun voorspellingen ingevuld, de volgende personen moeten dit nog doen:
@Allervieste @Astie @sjufke @mAiden88 @Kr44nVogel @SinergyX @wErudite @Cerveza @makooy @Mr Nielsson @Purehz @tommyboy0606 @wiedenkje
Iedereen heel veel succes
XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™
Je bent de enige die zo'n dramatische start van dit seizoen in zijn glazen bol zag. Mag toch hopen dat Heerenveen gewoon zijn sportieve plicht doet en de 3 punten pakttoolkist schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 20:24:
Kom scheids affluiten, 0-0 prima score
Hij doet het gewoon!! Onze nummer 100 pakt direct plek 1 na 1 wedstrijd.toolkist schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 20:24:
LOETKE
Ook dit nog, doet ie eindelijk mee pakt ie de volle mep!toolkist schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 20:24:
[ Voor 9% gewijzigd door Typhone op 05-08-2022 22:26 ]
Een goed begin... of beginnersgeluk.. kies maar.Typhone schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 22:25:
[...]
Ook dit nog, doet ie eindelijk mee pakt ie de volle mep!
Nou ik denk dat Heerenveen laat wel even zien wat ze waard zijn dit seizoen. Beginnen ze met een 0-0 ongelofelijk.toolkist schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 22:26:
[...]
Een goed begin... of beginnersgeluk.. kies maar.
Had je wat anders verwacht dan een begin met die twee drama teams?Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 20:48:
[...]
Je bent de enige die zo'n dramatische start van dit seizoen in zijn glazen bol zag. Mag toch hopen dat Heerenveen gewoon zijn sportieve plicht doet en de 3 punten pakt
Anoniem: 1741116
Ik had ook wel iets meer van Heerenveen thuis verwacht. Zijn er nog mensen live naar de wedstrijd gegaan?heho schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 21:59:
heho: zero points. Pffff, wat een bloedeloos begin van de competitie.
Speel jij eigenlijk wel mee? 1e 4 pagina's van de stand bekeken maar ik kan je niet vindenTyphone schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 22:26:
[...]
Nou ik denk dat Heerenveen laat wel even zien wat ze waard zijn dit seizoen. Beginnen ze met een 0-0 ongelofelijk.
Het aantal doeplunten van het uit- óf het thuisteam goed levert twee punten op.RudyL schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 22:04:
Ik zie bij de puntentelling dat je 2 punten krijgt voor een normale wedstrijd bij een normale wedstrijd
(...) wat moet er gebeuren wil je die twee punten krijgen?
Hij zet de trend van afgelopen seizoen door. Waldo was vaak makkelijker te vinden dan Typhonetoolkist schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 09:02:
[...]
Speel jij eigenlijk wel mee? 1e 4 pagina's van de stand bekeken maar ik kan je niet vinden
Deze man… deze man….toolkist schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 09:02:
[...]
Speel jij eigenlijk wel mee? 1e 4 pagina's van de stand bekeken maar ik kan je niet vinden
Ah ik keek in de app, daar staat boven de regel van aantal doelpunten juist uitteam de regel normale wedstrijd. Had natuurlijk zelf ook kunnen nadenken dat dit iets had moeten zijn voor aantal doelpunten thuisploeg correct. Thanks.Superkiwi schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 09:51:
[...]
Het aantal doeplunten van het uit- óf het thuisteam goed levert twee punten op.
Zie hier de volledige uitleg vwb puntentelling: https://www.voetbalpoules.nl/puntentelling
LOETKE
XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™
[ Voor 19% gewijzigd door Superkiwi op 07-08-2022 20:30 ]
Tis net als met mijn Feyenoord, dit geven we niet meer weg …Lekkerboeie86 schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 20:14:
[Afbeelding]
Trots ons allemaal!! We pakken gelijk de eerste plek op. Gefeliciteerd allemaal.
Hoeveel extra aanmeldingen/berichten heb je ontvangen?Lekkerboeie86 schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 20:14:
Mijn inbox is met onze eerste plek ontploft qua aanmeldingen. Heb je geen Tweakers account, kan je niet meespelen bij Tweakers FC.
Stuk of 30. Was vorig seizoen ook. Toen deden we ook mee in de top 3 en ineens wilde iedereen erbij horen. Dat snap ik heel goed, maar gaan we niet doenmakooy schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 20:56:
[...]
Hoeveel extra aanmeldingen/berichten heb je ontvangen?
[ Voor 9% gewijzigd door Typhone op 08-08-2022 09:23 ]
Beginnersgeluk dus wacht maar, ik haal jouw score nog wel inTyphone schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 09:17:
...ergens buiten de top 5 maar zeker niet in de top 5 -> @toolkist met +47 punten.
Xbox: SendexNL
Oops, op vakantie dus helemaal vergeten. Ik zal hem donderdag proberen in te vullen!Typhone schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 09:17:
- @wErudite is de enige van de deelnemers die de voorspellingen is vergeten in te vullen. Niet vergeten komende week!!!
Je kunt ook vooruit invullen hè. Plus, er is ook een app voor Iphone en Google. Vind ik de meest handige manier om te voorspellen.wErudite schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 14:14:
[...]
Oops, op vakantie dus helemaal vergeten. Ik zal hem donderdag proberen in te vullen!
Typhone schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 12:13:Wie o wie?
Iemand enig idee wie KKD weg ermee is? Die kon ik zo snel niet vinden in de lijst dus geen idee wie ik moet taggen!
Ah ik had niet in het hele topic gezocht to be honest.
Danku voor de herinnering haha. Vrijdag is meestal mijn poultjes/Toto ect dagTyphone schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 12:13:Reminder
De volgende spelers dienen hun voorspellingen nog in te vullen voor komend weekend:
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq