12x265W mono, 165° Zuid, helling 35°, SMA 3000TL
Tussenstand speelronde 30:
1. BVV Boomstam
Hup @mavaros, pak dat schaaltje!

[ Voor 7% gewijzigd door Superkiwi op 23-04-2023 00:43 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Mwa, ik twijfelde heel erg tussen gelijkspel 2-2 of winst PSV. Maar door het thuisvoordeel van PSV dacht ik, laat ik eens gokken.Superkiwi schreef op zondag 23 april 2023 @ 16:23:
Een overwinning was ook wel een meer realistische voorspelling geweest. Ik hield weer te krampachtig vast aan dat kleine sprankje hoop.
Nepsupporter!Typhone schreef op zondag 23 april 2023 @ 15:52:
Ik heb iig 3-1 voor PSV dus ik ga voor magie!
[ Voor 14% gewijzigd door carpebios op 23-04-2023 22:29 ]
Zoals het hoort Kiwi.. Ook ik heb gewoon met m'n eigenwijze hoofd 1-2 gepoold terwijl iedereen wist dat Ajax zou gaan verliezen.Superkiwi schreef op zondag 23 april 2023 @ 16:23:
Een overwinning was ook wel een meer realistische voorspelling geweest. Ik hield weer te krampachtig vast aan dat kleine sprankje hoop.
Zelfs @mefjoew, die momenteel 7e staat in het weekklassement, zou nog eerste kunnen worden als Groningen de wedstrijd met 1-0 wint.
Oh shit, als het 0-1 wordt, heb ik weer een schaaltjeSuperkiwi schreef op maandag 24 april 2023 @ 00:17:
Door de gestaakte wedstrijd tussen Groningen en NEC laat de weekwinnaar nog even op zich wachten.
Zelfs @mefjoew, die momenteel 7e staat in het weekklassement, zou nog eerste kunnen worden als Groningen de wedstrijd met 1-0 wint.
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Als ik daarvoor afhankelijk ben van Groningen, wil ik bij deze vast de uiteindelijke weekwinnaar feliciterenSuperkiwi schreef op maandag 24 april 2023 @ 00:17:
Door de gestaakte wedstrijd tussen Groningen en NEC laat de weekwinnaar nog even op zich wachten.

verslag speelronde 30
*Aaaaarghhh

Post geopend om de definitieve winnaar bekend te maken en daarmee per ongeluk het hele verslag verwijderd

[ Voor 187% gewijzigd door Superkiwi op 25-04-2023 17:01 ]
Typhone, herinner jij Typhone er effe aan tzt? Dan hoef ik het niet te doenSuperkiwi schreef op maandag 24 april 2023 @ 15:22:
@Typhone heeft een 1-1 staan bij Groningen-NEC, toolkist een 0-2.
Deze ronde is nog niet beslist en dus blijft het bij 12-16 in het voordeel van toolkist.
*oproep aan beide heren om mij of Typhone hier even aan te herinneren zodra de wedstrijd gespeeld is.
Geen twijfel hier, ik blaas hoog van de toren.Superkiwi schreef op maandag 24 april 2023 @ 15:22:
@Astie en @True doen wéér een rokade. Wie de koning is en wie hoog van de toren blaast mogen jullie zelf uitvechten.

Mijn trompet hapert op de toren de laatste weken. Ik ga toch maar ff wat harder mijn best doen want in dit tempo vlieg ik nog de top 10 uit!
Gelukkig hobbelen we vrolijk richting de Coolsingel en is mijn seizoen hoe dan ook een succes
ik kruip juist de laatste weken aardig omhoog. stond aan het begin iets van 45-50steAstie schreef op maandag 24 april 2023 @ 15:33:
[...]
Mijn trompet hapert op de toren de laatste weken. Ik ga toch maar ff wat harder mijn best doen want in dit tempo vlieg ik nog de top 10 uit!
daar denken ze in Rome anders overSuperkiwi schreef op maandag 24 april 2023 @ 15:22:
[H1]
De medaille voor uitzonderlijke dapperheid gaat naar @bie100, @Isheara en @ElPaco; zij hadden Utrecht op winst gezet. Ook jullie zouden toch onderhand moeten weten dat dit Feyenoord onverslaanbaar is.
Weekwinnaar speelronde 30
De 1-0 overwinning van NEC op Groningen heeft ervoor gezorgd dat @majoh de winnaar is van speelronde 30.Gefeliciteerd!

Definitieve week top 5
1. @majoh 59 punten5. @True 58 punten
3. @Sempy 56 punten
4. @Zyron 55 punten
5. @groggy 54 punten
-. @Megupe 54 punten
Toolkist vs Typhone O-meter
@toolkist pakt vandaag 7 punten en is daarmee onbetwist de beste voorspeller allerooit.Speelronde | @Typhone | @toolkist | tussenstand |
27 | +27 | +41 | 11-15 |
28 | +47 | +52 | 11-16 |
29 | +52 | +49 | 12-16 |
30 | +47 | +49 | 12-17 |
Welke spelronde missen we eigenlijk? 29 punten terwijl er 30 rondes zijn gespeeld.Superkiwi schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 16:44:Weekwinnaar speelronde 30
De 1-0 overwinning van NEC op Groningen heeft ervoor gezorgd dat @majoh de winnaar is van speelronde 30.
Gefeliciteerd!Het Tweakers Hero abonnement komt jouw kant op!
Definitieve week top 5
1. @majoh 59 punten
5. @True 58 punten
3. @Sempy 56 punten
4. @Zyron 55 punten
5. @groggy 54 punten
-. @Megupe 55 punten
@toolkist pakt vandaag 7 punten en is daarmee onbetwist de beste voorspeller allerooit.
Speelronde @Typhone @toolkist tussenstand 27 +27 +41 11-15 28 +47 +52 11-16 29 +52 +49 12-16 30 +47 +49 12-17
Geen enkele > er zat één ronde bij waar jullie evenveel punten scoordentoolkist schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 16:46:
[...]
Welke spelronde missen we eigenlijk? 29 punten terwijl er 30 rondes zijn gespeeld.
Ik zei het in het voetbaltopic al: een vrije trap op randje 16 had ook zomaar gekund. De overtreding was er niet duidelijk binnen.Typhone schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 18:41:
Heeft iemand beelden gezien van de goal van NEC? I call bullshit!
Welke eervolle vermelding heb ik hier te pakken?Superkiwi schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 16:44:Weekwinnaar speelronde 30
De 1-0 overwinning van NEC op Groningen heeft ervoor gezorgd dat @majoh de winnaar is van speelronde 30.
Gefeliciteerd!Het Tweakers Hero abonnement komt jouw kant op!
Definitieve week top 5
1. @majoh 59 punten
5. @True 58 punten
3. @Sempy 56 punten
4. @Zyron 55 punten
5. @groggy 54 punten
-. @Megupe 55 punten
@toolkist pakt vandaag 7 punten en is daarmee onbetwist de beste voorspeller allerooit.
Speelronde @Typhone @toolkist tussenstand 27 +27 +41 11-15 28 +47 +52 11-16 29 +52 +49 12-16 30 +47 +49 12-17
Lijkt me dat groggy (helaas voor diegene) uit de top 5 dondert
EDIT: Net herhaling gekeken. Ik had 'm ook gegeven...
[ Voor 36% gewijzigd door majoh op 26-04-2023 08:34 ]
Ik heb het even nagekeken: jij en groggy hebben allebei 54 punten gehaald in deze speelronde.Megupe schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 23:29:
[...]
Welke eervolle vermelding heb ik hier te pakken?
Lijkt me dat groggy (helaas voor diegene) uit de top 5 dondert
Die 5e plaats mogen jullie derhalve samen delen
Ik heb het puntenaantal aangepast in mijn post.
Die komt over een week of wat wel weer op de lijn, laat hem tot die tijd maar even met rust
[ Voor 59% gewijzigd door Superkiwi op 26-04-2023 19:37 ]
Je krijgt ook een bekertje dit jaartoolkist schreef op woensdag 26 april 2023 @ 17:53:
Vind je Typhone ook niet ineens heel erg stil @Superkiwi ?
Rustiggggg maar
[ Voor 4% gewijzigd door Typhone op 26-04-2023 20:08 ]
Het is leuker als we het omdraaien.. de verliezer krijgt een loser trophyTyphone schreef op woensdag 26 april 2023 @ 20:07:
[...]
Je krijgt ook een bekertje dit jaar
Rustiggggg maar
En dat in het Duits?Superkiwi schreef op woensdag 26 april 2023 @ 19:26:
Die is lijdend voorwerp in een blitzkrieg denk ik, vastgebonden op een Feyenoorddekbed, met een Feyenoordballetje in de mond terwijl ie met een strak opgerold Feyenoordshirtje op z'n in toenemende mate roder wordende linkerbil slaag krijgt waardoor zijn bips langzaam de kleuren van Feyenoord krijgt.
Die komt over een week of wat wel weer op de lijn, laat hem tot die tijd maar even met rust
Vreemd genoeg zowel geen tag hier als mailtje van Voetbalpoules gehad.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Jullie hebben nog precies 1uur en 18 minuten om de voorspellingen in te vullen!
Ik was het vanmiddag vergeten en wilde het zojuist doen, dit scheelt weer!
Mi scuziMaarten_E schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 16:23:
Vreemd genoeg zowel geen tag hier als mailtje van Voetbalpoules gehad.

[ Voor 48% gewijzigd door Superkiwi op 05-05-2023 19:45 ]
No worries haha, kan gebeuren!Superkiwi schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 19:44:
Goed bezig @makooy![]()
Ik was het vanmiddag vergeten en wilde het zojuist doen, dit scheelt weer!
[...]
Mi scuzi

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Zou ik heel erg knap vinden, had niet door dat Nederland een inname van Noordrijn-Westfalen aan het voorbereiden was.frank131331 schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 21:14:
Godver, ik kan nu niemand anders de schuld geven dan mijzelf. Bekeek het altijd rustig vrijdagmiddag maar heb er helaas geen tijd meer voor. Volgend seizoen gaan we voor de titel, net als mijn clubje 🔵⚪️ 🤡🤡
Dank! Had competitie met de tennis dus vergeten, maar het was gelukkig maar 1 wedstrijd vandaagmakooy schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 18:41:
@KingKoning @R-B @carpebios @RickOnline @MPC60 @ZicoDon @wokkelz @frank131331 @Jamkaas93 @Purehz @heho @Tripwire999 @FREAKJAM
Jullie hebben nog precies 1uur en 18 minuten om de voorspellingen in te vullen!
Dan vul je toch nu ff snel de laatste paar rondes in? 10 minuutjes werk ofzofrank131331 schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 21:14:
Godver, ik kan nu niemand anders de schuld geven dan mijzelf. Bekeek het altijd rustig vrijdagmiddag maar heb er helaas geen tijd meer voor. Volgend seizoen gaan we voor de titel, net als mijn clubje 🔵⚪️ 🤡🤡
Het eventuele complete verslag volgt mogelijk later.
Bedankt!!Lekkerboeie86 schreef op maandag 8 mei 2023 @ 11:59:
We hebben deze speelronde 2 spelers met 60 punten. De Randomizer heeft besloten dat @Astie het Tweakers Hero abonnement krijgt. Gefeliciteerd!
Het eventuele complete verslag volgt mogelijk later.
Tnx.True schreef op maandag 8 mei 2023 @ 12:08:
Kudo's voor @Astie hoor neemt even een 16 punt voorsprong op mij, dat wordt nog lastig die laatste paar rondes!
Ik heb uren zitten puzzelen op de juiste uitslagen.
Laat het een mooie eindstrijd zijn.
(Hoe kun je bij Feyenoord Danilo invullen als eerst scorende?
Ik kan wel een tipje van de sluier onthullen tot hoe ik tot die verwachting gekomen ben:Astie schreef op maandag 8 mei 2023 @ 12:49:
(Hoe kun je bij Feyenoord Danilo invullen als eerst scorende?)
True in "Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023"
Hahaha. Dat is duidelijk.True schreef op maandag 8 mei 2023 @ 13:15:
[...]
Ik kan wel een tipje van de sluier onthullen tot hoe ik tot die verwachting gekomen ben:

Het kan nog erger... wat heb ik als Feyenoorder ingevuld? juist...Astie schreef op maandag 8 mei 2023 @ 12:49:
[...]
(Hoe kun je bij Feyenoord Danilo invullen als eerst scorende?)

Topscorer Dilrosun (Feyenoord)
Mijn verwachtingen van Dilrosun waren ook veeeeeel hoger.makooy schreef op maandag 8 mei 2023 @ 13:53:
[...]
Het kan nog erger... wat heb ik als Feyenoorder ingevuld? juist...![]()
Topscorer Dilrosun (Feyenoord)
Juist de nieuwe spelers waar je niet veel van verwachte hebben zichzelf overtroffen.Astie schreef op maandag 8 mei 2023 @ 13:57:
[...]
Mijn verwachtingen van Dilrosun waren ook veeeeeel hoger.
Dilrosun heeft het in het verleden best leuk gedaan (Turkije toch?)
Maar wees niet getreurd, we doen deze week gewoon een nieuwe poging!
Eredivisie weekoverzicht speelronde 31
Nu de competitie langzaam op haar eind loopt en de spanningen verder beginnen op te lopen worden er hier en daar al wat steekjes onder water uitgedeeld. Maar even serieus, hoe kun je Danilo nou als eerst scorende spelen invullen @TrueWees gerust True, het kan altijd erger. Zowel @ParaDroid2 als @mefjoew, vorige week nog trotse bezetters van de plaatsen 4 en 5, kukelen deze week hard naar beneden. Om dit even te nuanceren: het puntenverschil tussen de nummer 15 (mefjoew's nieuwe plekje) en nummer 5 is slechts 15 puntjes, een goede score komende week kan alles zomaar doen terugdraaien.
Hoewel het vrij spannend was wie de meeste punten zou pakken zijn er deze week twee spelers die 60 punten scoorden: @Astie en @lucatoni. Waar van Astie niks anders verwacht mag worden (hij is immers al lange tijd te vinden in de hoogste regionen van het scorebord) valt vooral de hoge score van Lucatoni op. Een blik op zijn voorspellingen leert dat hij maar liefst 36(!) punten heeft gescoord met 3 juiste scores in de laatste drie wedstrijden, chapeau
Week top 5
1. @Astie 60 punten1. @lucatoni 60 punten
3. @Gynnad 58 punten
4. @IntToStr 57 punten
5. @groggy 56 punten
5. @M@cer 56 punten
Deze week hebben we twee spelers met 60 punten: @Astie en @lucatoni. Allebei dikke gefeliciteerd met de weekwinst!

Bijzonder is dat ze niet alleen de weekwinnaar zijn, het is voor allebei hun tweede schildje in deze competitie. Iets wat we niet heel vaak zien. Jullie kunnen je nu in een zeer illuster rijtje scharen waar zich onder andere ondergetekende in bevindt (twee seizoenen geleden)
Tweakers Hero Abonnement
Dat de weekwinst naast een schildje en eeuwige roem ook beloond wordt met een Tweakers Hero abonnement wist je al, deze komt zo snel mogelijk jouw kant op @Astie.Sorry @lucatoni, de randomizer heeft bepaald dat jij deze keer de stand naast dit potje pist.
Totaalstand top 10 na 31 speelronden
1. @Astie 1251 punten (+1)2. @True 1235 punten (-1)
3. @Magixx013 1219 punten
4. @robbydw +1205 punten (+7)
4. @toolkist 1205 punten (+1)
6. @Lekkerboeie86 1199 punten (+6)
7. @Rubeo38 1197 punten (+3)
8. @Jamkaas93 1196 punten (-3)
9. @Stedom 1195 punten (-1)
10.@Jay-K 1191 punten (+4)
10.@FREAKJAM 1191 punten (+2)
Met een verschil van 16 punten en nog slechts 3 ronden te gaan kunnen we voorzichtig de slingers voor Astie al uit de kast gaan halen, tenzij True nog wat trucjes in zijn mouw heeft zitten.
Belangrijk om in het achterhoofd te houden: aan het eind van de competitie (lees: na 34 speelronden) worden de extra punten voor de stand op de ranglijst er nog bij opgeteld, evenals punten verdiend met het correct noemen van de topscorer. De play-offs tellen niet mee, ook al telt voetbalpoules die punten wel gewoon door.
Magixx heeft zich al enkele weken stevig op die derde plaats genesteld en die lijkt daar voorlopig ook nog niet weg te slaan.
Daaronder gebeurt nog wel van alles en omdat het daar zo dicht bij elkaar staat zien we nu ook weer de nodige positiewisselingen plaatsvinden. Dat heb ik inzichtelijk gemaakt door het aantal posties (+ of -) op te nemen in de top 10 lijst.
Statistieken & fun facts
Zowel RKC-Volendam (4-1), NEC-Heerenveen (2-3) als Ajax-AZ (0-0) werd door niemand goed voorspeld.De blunder van Cillessen zal veelvuldig vervloekt zijn. @MarkH69, @Dion34, @dutchgio, @ElPaco, @RickOnline, @Ramzzz, @MarChello75 en @Techrvw werd hier even 10 punten door de neus geboord.
Oké, Sparta draait goed, maar dat 13 mensen dachten dat PSV op Het Kasteel zou verliezen is toch opvallend veel.
Dat Twente een maatje te groot zijn zijn voor Emmen had bijna iedereen wel verwacht. Dat Emmen niet zou scoren en Twente driemaal doel zou treffen werd door slechts enkele connaisseurs gezien: @Tripwire999, @RickOnline, @dutchgio en @Astie.
Excelsior-Feyenoord werd 15 keer goed voorspeld en is daarmee de meest goed voorspelde pot van het weekend. Het vertrouwen in Feyenoord is groot, dat kunnen we wel stellen. Op enkele gelijke spelen spelen na werd er veelvuldig op een (Zuid) Rotterdamse overwinning gegokt. Alleen @bie100 had een Woudestein scenario in zijn voorspellingen zitten.
De 1-1 bij de Eagles tegen Groningen is door 10 mensen goed voorspeld. Hoewel Groningen dit seizoen pas vier potjes gewonnen heeft dachten @luukvr, @Blackshifty, @Hoianddoei, @SinergyX, @horizon1978, @kaasaanfiets, @heho, @Miki, @MM99, @Supermach en @Willem_48 dat dit een mooi moment was voor de vijfde. Hebben we hier een aantal stille Groningenfans in ons midden?
Quizvraag voor degenen die het verslag goed gelezen hebben: wie was de enige deelnemer die Fortuna-Vitesse correct voorspeld heeft? Nee, hier zijn geen extra punten mee te verdienen
Gelukkig voor @Typhone heeft hij sinds kort de nodige Duitse afleiding want uit de poule zal ie weinig plezier meer halen. 43e in de poule en wéér een fikse nederlaag tegen @toolkist. Het is dat er op alleen intentie geen rood meer staat anders was toolkist al lang van het veld gestuurd; de ene virtuele klap na de andere, het houdt maar niet op...Speelronde | @Typhone | @toolkist | tussenstand |
24 | +34 | +44 | 10-13 |
25 | +29 | +45 | 10-14 |
26 | +31 | +24 | 11-14 |
27 | +27 | +41 | 11-15 |
28 | +47 | +52 | 11-16 |
29 | +52 | +49 | 12-16 |
30 | +47 | +49 | 12-17 |
31 | +34 | +47 | 12-18 |
Virtuele knuffel van de week
@R-B, die volgens mij een aantal keer in de top 10 gestaan heeft, had de grootste offday van zijn seizoen denk ik. Hij pakt slechts 17 puntjes, staat daarmee onderaan in het weekklassement en zakt van plaats 15 naar plaats 27. Hij verdient wel een knuffel.
Reminder
Nog maar drie speelronden te gaan. De uiteindelijke ranglijst in de competitie én de topscorer kunnen nog flink wat extra punten opleveren, er is dus voor iedereen nog hoop!Laten we het weekend voor weekend bekijken, te beginnen bij aankomende vrijdag. Dan spelen Twente en NEC de eerste wedstrijd in speelronde 32. Reminders volgen op vrijdag!
Is het niet eerlijker/beter/wenselijker om dan als 'organisatie' een rad van fortuin dingetje te vullen op internet en die te laten kiezen?Sorry @lucatoni, voetbalpoules bepaalt de stand op basis van alfabet waardoor jij helaas naast dit potje pist.
**misverstand aan mijn zijde**
Maar we gaan dit zeker meenemen!
[ Voor 19% gewijzigd door Superkiwi op 08-05-2023 18:23 ]
Of te kijken of iemand er al 1 gehad heeft, zo ja, dan gaat hij naar de ander.Superkiwi schreef op maandag 8 mei 2023 @ 14:57:
Dat zou voor volgend seizoen wellicht een goede optie kunnen zijn. Dit seizoen werken we het hele seizoen al met de uitslag van voetbalpoules en het is nu te laat om daar nog van af te wijken, ook omdat er eerder in het seizoen al enkele dubbele winnaars waren.
Maar we gaan dit zeker meenemen!
Ze hebben 'm dit seizoen allebei al een keer gehadmakooy schreef op maandag 8 mei 2023 @ 15:02:
[...]
Of te kijken of iemand er al 1 gehad heeft, zo ja, dan gaat hij naar de ander.
Mijn oplossing zou zijn om ze hier op het voetbaltopic hoofdkwartier uit te nodigen en om de winst te laten vechten in een bak vanillevla, maar de kans dat ze daarmee instemmen acht ik niet zo groot...
En al zouden ze willen, dan heb je ook nog iemand als scheidsrechter nodig die dat wil bekijkenSuperkiwi schreef op maandag 8 mei 2023 @ 15:06:
[...]
Ze hebben 'm dit seizoen allebei al een keer gehad
Mijn oplossing zou zijn om ze hier op het voetbaltopic hoofdkwartier uit te nodigen en om de winst te laten vechten in een bak vanillevla, maar de kans dat ze daarmee instemmen acht ik niet zo groot...
vergeet ook niet dat we dan ook iemand nodig hebben die close-up video's maakt voor op OnlyTweakers.comtoolkist schreef op maandag 8 mei 2023 @ 15:14:
[...]
En al zouden ze willen, dan heb je ook nog iemand als scheidsrechter nodig die dat wil bekijken

is ook gebeurd:toolkist schreef op maandag 8 mei 2023 @ 14:53:
[...]
Is het niet eerlijker/beter/wenselijker om dan als 'organisatie' een rad van fortuin dingetje te vullen op internet en die te laten kiezen?
We hebben deze speelronde 2 spelers met 60 punten. De Randomizer heeft besloten dat @Astie het Tweakers Hero abonnement krijgt. Gefeliciteerd!
Thnx. Mijn god.Superkiwi schreef op maandag 8 mei 2023 @ 14:44:
Virtuele knuffel van de week
@R-B, die volgens mij een aantal keer in de top 10 gestaan heeft, had de grootste offday van zijn seizoen denk ik. Hij pakt slechts 17 puntjes, staat daarmee onderaan in het weekklassement en zakt van plaats 15 naar plaats 27. Hij verdient wel een knuffel.
Paar hele verkeerde keuzes helaas, gokjes genomen om wat te winnen maar nope

| 2240Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+MSZ-AP20+MSZ-AP25 |
Uit de vervolgpost van Kiwi begreep ik dat de randomizer niet bepaald random is maar op alfabet sorteert
Excuses voor de verwarring.toolkist schreef op maandag 8 mei 2023 @ 17:05:
[...]
Uit de vervolgpost van Kiwi begreep ik dat de randomizer niet bepaald random is maar op alfabet sorteert
Dat Lekkerboeie de randomizer heeft gebruikt had ik even gemist. Toeval wil dat we nu dezelfde winnaar hebben.
Het zou wel leuk zijn als ik de uitslag van zoiets ook openbaar kon delen hier in het topic, maar die functie kwam ik zo gauw niet tegen. Maar zoek op randomizer kom je een rad tegen waar je de namen kan plaatsen en draaien maar.toolkist schreef op maandag 8 mei 2023 @ 17:05:
[...]
Een gelijk aantal punten komt gelukkig weinig voor, maar ik ben wel eens dat we hier op iets op moeten verzinnen om het transparanter te krijgen.
Kun je zien wie v.d. twee het als eerste ingevuld heeft? Bij een gelijke stand voor een week lijkt mij degene die de uitkomst het vroegst uit de hoge hoed tovert de winst pakt.Lekkerboeie86 schreef op maandag 8 mei 2023 @ 17:15:
[...]
Het zou wel leuk zijn als ik de uitslag van zoiets ook openbaar kon delen hier in het topic, maar die functie kwam ik zo gauw niet tegen. Maar zoek op randomizer kom je een rad tegen waar je de namen kan plaatsen en draaien maar.
Een gelijk aantal punten komt gelukkig weinig voor, maar ik ben wel eens dat we hier op iets op moeten verzinnen om het transparanter te krijgen.
www.wrijfhetermaarin.nlSuperkiwi schreef op maandag 8 mei 2023 @ 14:44:
Wees gerust True, het kan altijd erger. Zowel @ParaDroid2 als @mefjoew, vorige week nog trotse bezetters van de plaatsen 4 en 5, kukelen deze week hard naar beneden. Om dit even te nuanceren: het puntenverschil tussen de nummer 15 (mefjoew's nieuwe plekje) en nummer 5 is slechts 15 puntjes, een goede score komende week kan alles zomaar doen terugdraaien.
Voel me nu toch een beetje de Jasper Cillessen van onze voetbalpool

Geen Groningen fan maar ik had ze er graag ingehouden. Mooie club, maar met de 8e begroting van Nederland degraderen is wel heel treurigDe 1-1 bij de Eagles tegen Groningen is door 10 mensen goed voorspeld. Hoewel Groningen dit seizoen pas vier potjes gewonnen heeft dachten @luukvr, @Blackshifty, @Hoianddoei, @SinergyX, @horizon1978, @kaasaanfiets, @heho, @Miki, @MM99, @Supermach en @Willem_48 dat dit een mooi moment was voor de vijfde. Hebben we hier een aantal stille Groningenfans in ons midden?

12x265W mono, 165° Zuid, helling 35°, SMA 3000TL
Er gaat niks boven Grunn!!!Superkiwi schreef op maandag 8 mei 2023 @ 14:44:
De 1-1 bij de Eagles tegen Groningen is door 10 mensen goed voorspeld. Hoewel Groningen dit seizoen pas vier potjes gewonnen heeft dachten @luukvr, @Blackshifty, @Hoianddoei, @SinergyX, @horizon1978, @kaasaanfiets, @heho, @Miki, @MM99, @Supermach en @Willem_48 dat dit een mooi moment was voor de vijfde. Hebben we hier een aantal stille Groningenfans in ons midden?
Er ligt geen club noordelijker dan Fc Groningen neeMM99 schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 08:45:
[...]
Er gaat niks boven Grunn!!!
spoiler:(Behalve 17 andere clubs)
Wekelijkse reminders
Nog 3 ronden te gaan! Pakt Feyenoord dit weekend de schaal? Zonder het te willen jinxen (Maar voor het zover is krijgt nummer 5 FC Twente vanavond het NEC van de blunderende Cillessen op bezoek, waardoor dit voor Twente op voorhand al een zekere 3 punten oplevert. Of toch niet? Laat het weten in onze eigen poule!
De volgende mensen moeten hun voorspellingen nog even invullen:
@Typhone @Allervieste @Maarten_E @Blackshifty @mavaros @carpebios @Dion34 @frumper @Mrk87 @Lekkerboeie86 @mAiden88 @Ramzzz @ZicoDon @ParaDroid2 @frank131331 @superbieke @Jero_B @Purehz @lucatoni @malderhout @MM99 @Techrvw @Tripwire999 @FREAKJAM
Succes!
Doe dat nou niet dan kan Kiwi hem nog inhalenSuperkiwi schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 16:39:
De volgende mensen moeten hun voorspellingen nog even invullen:
@Typhone
Sinds zijn nachtelijke escapades zijn zijn voorspellingen even betrouwbaar als een Duitse middenklasser, daar begin ik niks tegen

Als ie niks had ingevuld was je na een goed weekend bijna bij geweestSuperkiwi schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 18:35:
1070 VS 1124 punten, dat verschil lijkt me onoverbrugbaar.
Sinds zijn nachtelijke escapades zijn zijn voorspellingen even betrouwbaar als een Duitse middenklasser, daar begin ik niks tegen

Iets minder afkijken bij Mavaros dan 😇Superkiwi schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 19:00:
Daar zit nu juist de crux; ik heb al in geen tijden een goed weekend meer
Dat kunnen dure extra puntjes worden
@Ramzzz sowieso wel denk ik?
Poll: Heb jij Feyenoord als kampioen voorspeld?
• Ja
• Nee
• Zeg ik niet
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Wint Ajax en scoort groningen eenmaal, dan is @mefjoew de winnaar.
Mocht het 3-0 voor Ajax worden dan pakt @RudyL de winst.
Mocht het een gelijkspel worden dan is @reaL_G weekwinnaar.
In het geval dat Ajax verliest pakt @Blackshifty de weekwinst.
Dinsdag weten we meer!
Ik ook!Superkiwi schreef op zondag 14 mei 2023 @ 18:13:
Ik ben wel benieuwd hoeveel mensen Feyenoord als kampioen hebben getipt.
• Ja
• Nee
• Zeg ik niet
Tussenstand:
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/Y9z1pEYTAldxr3IcplDZaJjM.jpg?f=fotoalbum_large)
Nope.Superkiwi schreef op zondag 14 mei 2023 @ 18:13:
• Ja
• Nee
• Zeg ik niet
Tussenstand:
[Afbeelding]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
mefjoew schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 17:18:
[...]
www.wrijfhetermaarin.nl
Voel me nu toch een beetje de Jasper Cillessen van onze voetbalpool
Links- of rechtsom heb ik me in elk geval beter hersteld dan Jasper CillessenSuperkiwi schreef op zondag 14 mei 2023 @ 22:04:
Speelronde 32 is nog niet beslist!
Dinsdag weten we meer!

Schrijf mij maar uit.. ik gooi mezelf ook uit de poule.
Succes nog laatste 2 rondes!
Feyenoord | Xbox Series X | Fotografie
Superkiwi schreef op zondag 14 mei 2023 @ 18:13:
• Ja
• Nee
• Zeg ik niet
Tussenstand:
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/E0l6sP14kNbutr6ISdaMdCX0.jpg?f=fotoalbum_large)
F in chat.
Ik vind dan ook dat de wedstrijd niet ingehaald moet worden en het een reguliere 0-3 moet wordenSuperkiwi schreef op zondag 14 mei 2023 @ 22:04:
Speelronde 32 is nog niet beslist!
Dinsdag weten we meer!
LOETKE
Anoniem: 1638126
Het zijn er drie.Superkiwi schreef op zondag 14 mei 2023 @ 18:13: